Business Insider - Če ste tudi vi med ljudmi, ki morajo preveriti dogajanje na Facebooku še preden vstanejo iz postelje, ste danes verjetno opazili novo funkcijo platforme spletnega velikana. Facebook je namreč spet ukradel idejo Snapchatu in vpeljal Facebook Stories. In to ni osamljen primer. Kopije funkcij Snapchata smo do sedaj lahko našli že v Instagramu, WhatsAppu in Facebook Messengerju.
Kaj prinašajo Zgodbe
Če ste uporabnik Snapchata, potem Facebook stories za vas ne bo nič novega. FB uporabniki lahko prek Zgodb s svojimi navideznimi prijatelji delijo videe in fotografije, ki jih lahko dodatno obdelajo s filtri in podobnimi posebnimi učinki. Zgodbe imajo s Snapchatom skupnega tudi to, da se deljena vsebina po 24 urah izbriše.
Medtem pa se delnica Snapchata potaplja
Facebook uradno sicer še nikoli ni priznal, da se »zgleduje« po Snapchatu. Vpeljava Zgodb pa vendarle dokazuje, da se je Facebook sprijaznil, da njegova platforma za najmlajše uporabnike in video/foto entuzijaste ni več dovolj atraktivna. In da je potrebno kopirati uspešne ideje.
Vendar Snap in Facebook ne povezuje samo kopiranje idej. Obe podjetji imata namreč zanimivo skupno zgodovino. Modri velikan je želel Snap leta 2013 kupiti za 3 milijarde dolarjev. Vendar so lastniki podjetja ponudbo zavrnili. Je pa Snap pred slabim mesecem, kot eden izmed najbolj pričakovanih IPOjev letošnjega leta, na newyorški borzi javnosti ponudil svoje delnice. In cena njegove delnice je včeraj zaradi splavitve Facebookovih Zgodb izgubila skoraj štiri odstotke vrednosti.
Ma dabogda se vsi potopili v tej virtualni ekonomiji, milijarde se obracajo v luftu, upam da se vsem vrednost delnic potopi. Iz nule ste prisli, v nulo boste sli.
Ko je Facebook imel IPO, sem v komentarjih na ST bral kako je vse v balončku. Kar je bilo najbrž res - cena delnice je šla v pol leta iz $38 na $18. Sedaj je $140.
Ne gre za to - s tem so samo zaceli. Tretirajo se kot "camera company". Imajo prepoznavanje obraza, razne filtre in to v real-time. Njihov problem je, da jih brez vecjih tezav lahko ostali prekopirajo - se posebej instagram, ki ima vec uporabnikov in je v lasti FB.
kaj je tak zanimivo, da sporočilo izgine čez 24ur?
imas vsebino ki jo ljudje zelijo trajno objavit in tako ki jo iz razlicnih razlogov pac ne.. vsebina ni bolj ali manj zanimiva, samo tip vsebine je drugacen,in to je snapchat znal perfektno izkoristit medtem ko so se ostala omrezja osredotočala zgolj na te "trajne vsebine"
Njihov problem je, da jih brez vecjih tezav lahko ostali prekopirajo - se posebej instagram, ki ima vec uporabnikov in je v lasti FB.
jih kopirajo ampak ljudje alternativ ne je*ejo. fb hoce bit 1 app za vse ampak jim ne ratuje, ker je fb prevec cist in sterilen,podobno instagram.. snapchat je bolj human-like z vsemi cloveskimi pomankljivostmi brez cenzure.
Ko je Facebook imel IPO, sem v komentarjih na ST bral kako je vse v balončku. Kar je bilo najbrž res - cena delnice je šla v pol leta iz $38 na $18. Sedaj je $140.
Kam naj bi sla cena delnic v obdobju, ko FED je plasiral po 110 miljard $ na mesec free moneya? Dol? Balona ni (v dolarskih terminih), dokler si pripravljen printat dovolj dolarjev.
Bedarija. Gre za spremembo paradigme (online vs TV) v oglasevanju (550 milijard zelenih na leto). Vecino online oglasevanja pobirata Google in FB. To pa so miljarde, ki bi jih sicer dobil Time Warner, CBS ipd.
Ko je Facebook imel IPO, sem v komentarjih na ST bral kako je vse v balončku. Kar je bilo najbrž res - cena delnice je šla v pol leta iz $38 na $18. Sedaj je $140.
Kam naj bi sla cena delnic v obdobju, ko FED je plasiral po 110 miljard $ na mesec free moneya? Dol? Balona ni (v dolarskih terminih), dokler si pripravljen printat dovolj dolarjev.
Dejstvo je, da cena delnic ob vstopu na borzo sprva pada ali pa stagnira. Da dobimo neko konkretno sliko vrednosti določene delnice so potrebni meseci oz. leta..