» »

3d modeliranje za začetnike

3d modeliranje za začetnike

d_DJ ::

Pozdravljeni,

Trenutno delam na nekem projektu pri kateremu morem zmodelirati nek objekt. Za katerega imam podane slike in pa tudi vse mere tega modela. Ker s tem nimam še nobenih izkušen me malo zanima kateri program kaj priporočate. Glede na to da imam za vsak del modela podane mere, ali se da samo na podlagi mer zmodelerati model? Za začetek niti ne želim da zadeva zgleda fensi.

Ko bi imel zmodelirane vse sestavne dela objekta, bi na koncu želel narediti še neko animacijo, ki bi pokazala kako se objekt sestavi. Prav tako, pa bi želel vse sestavne dele izvoziti, ki bi se jih nato dalo uporabiti na android platformi.

Hvala za kakršni koli nasvet.

Vesoljc ::

Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

#000000 ::

Če tega še nisi nikol delal, potem ali nehaj z delom na projektu ali najdi koga ki zadevo dejansko obvlada, ker blender je pain in the ass, je pa free, za uporabljat pa glup da bolj ne more bit, raje uporabi sketchup za modeliranje ker je hitro učljiv in imaš tone in tone že izdelanih zadev na voljo ter ne vem kok free tutorialov, za animacijo lahko uporabiš celo SU ali pa modelirane zadeve izvoziš convertaš in uporabiš kak drug animacijski program, ampak tud SU bo dovolj dober.

Isotropic ::

če je objekt bajta, si dljaj sketchup.
če je pa objekt kaj strojniškega ali lesenega in maš malo več časa na voljo, potem pa razmisli, da bi si dljal Solidworks, šel na hitro skozi osnovne tutoriale in naredil tam. za animacijo bo vsekakor super, tudi za kakšne morebitne poznejše renderje.

zdaj čez noč ga ne boš znal v nulo, se ga boš pa hitro navadil za osnove.
mam par kolegov stromarjev, ki so se ga lotili in jim je kar šlo.

ne vem pa, kako boš to spravil na androida. mogoče kot filmček oz. če podpira e-drawings.

Zgodovina sprememb…

OvCa77 ::

Isotropic je izjavil:

ne vem pa, kako boš to spravil na androida. mogoče kot filmček oz. če podpira e-drawings.

verjetno pa podpira stl, vem pa da obstaja autocad...
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OvCa77 ()

BivšiUser2 ::

Na vem kako rešiti ta problem. Rdeči vertexi je treba poravnati z zelenimi. Imam cilinder in zglajen pravokotnik. Na pravokotniku sem na sredini naredil luknjo. Uspe mi poravnati cilinder z zgornjo ploskvijo, ne uspe mi pa poravnati rob cilindra z robom luknje. Kako torej to situacijo rešiti in v potem za naprej preprečiti.
http://prntscr.com/ez9xf9
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

BlackMaX ::

BivšiUser2 je izjavil:

Na vem kako rešiti ta problem. Rdeči vertexi je treba poravnati z zelenimi. Imam cilinder in zglajen pravokotnik. Na pravokotniku sem na sredini naredil luknjo. Uspe mi poravnati cilinder z zgornjo ploskvijo, ne uspe mi pa poravnati rob cilindra z robom luknje. Kako torej to situacijo rešiti in v potem za naprej preprečiti.
http://prntscr.com/ez9xf9


Probaj probaj poravnati točke na iste koordiate in porabi weld opcijo?

BivšiUser2 ::

Bom probal...Mi pa je uspelo (?) stranske luknje za roke tako nardit, da sem namesto element alignal (pivot iz central cilindra prestavil na) zadnjo ploskev z odprtino zbrisal face in bridgal z robovi. Ker je to bolj začetniško bom naredil polovico robota, drugo polovico pa samo zrcalil

p.s. Je kje kak maya skin za blender?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Če imaš točno oblikovno in mersko definiran objekt torej nek part ti svetujem uporabo PARAMETRIČNEGA modelirnika. Rhinocheros ali blender itd to niso. Way to go je Solidworks (educational), Solid edge, PTC Creo...

Ostalo je pain in the ass za kose kjer mora biti vse v točno določenih merah. Belivaj mi. Sem že dal to šolo skozi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

AtaStrudl ::

Jaz se trenutno poskusam nauciti freecad, ki je tudi parametricen, problem je samo, da so tutoriali na webu v glavnem vsi za ene par verzij nazaj...

BivšiUser2 ::

Hvala za nasvet, ampak trenutno se "učim" modelirati v MAYI (pač na delavnici so preferirali MAYO) in mi mere niso pomembne, bom pa posegal po njih, če bodo potrebni.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

Unknown_001 ::

BivšiUser2 je izjavil:

Hvala za nasvet, ampak trenutno se "učim" modelirati v MAYI (pač na delavnici so preferirali MAYO) in mi mere niso pomembne, bom pa posegal po njih, če bodo potrebni.

http://www.solidworks.com/sw/industries...

Please, just don't unnecesarily complicate things. You will thank me later.

AtaStrudl je izjavil:

Jaz se trenutno poskusam nauciti freecad, ki je tudi parametricen, problem je samo, da so tutoriali na webu v glavnem vsi za ene par verzij nazaj...


freeCAD je šit

Res je free ampak veliko banalnih stvari tako po nepotrebnem zakomplicira da te glava zaboli. Prepočasen in preveč okoren.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

velik cilinder na očesu

Oddelek: Loža
144304 (1395) jan99
»

3D modeliranje

Oddelek: Programska oprema
112118 (975) BivšiUser2
»

Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8216700 (14205) Isotropic
»

Autodeskovi izdelki bodo brezplačni za študente

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
317904 (6264) Barbarpapa2
»

Program za CAD 3D modeliranje

Oddelek: Programska oprema
143440 (3071) Pro_moted

Več podobnih tem