Forum » Loža » Banka N26
Banka N26
Temo vidijo: vsi
matobeli ::
Eni si nardite kalup za 5cm, pol pa še vedno vsak kos posebej merte če je res 5cm.
Ene stvari so se vsaj malo premislile da bi zagotavljale neko stopnjo zanesljivosti in onemogočile human-error.
A pol se human počut mal nekoristnega in začne komplicirat...
Ene stvari so se vsaj malo premislile da bi zagotavljale neko stopnjo zanesljivosti in onemogočile human-error.
A pol se human počut mal nekoristnega in začne komplicirat...
GupeM ::
techfreak :) je izjavil:
Namen tega je lazje razresevanje sporov, ce po pomoti nakazes na napacen racun. Ce nakazajes Jaki Racmanu iz Novega mesta, po pomoti si pa zamesal IBAN in nazal Miki Miski iz Ljubljane, je precej brez dvoma kdo je bil pravi naslovnik.
Neumnost. Lahko da sem se zmotil pri naslovniku, ne pa pri IBAN-u.
MrStein ::
To gre težje, ker ti jasno pred očmi piše Jaka Racman. Na IBAN pa ne vidiš čigav je.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
matobeli ::
Jaka Racman si lahko svoje ime izmisli, IBAN pa ne. Tudi če jaz napišem Jaka Racman na položnico in dam pravilen IBAN bom imel zelo_zelo veliko težavo dobit denar nazaj če se izkaže da je v resnici to IBAN od skopušnika.
Si kar predstavljam kakšne fine zlorabe bi bile mogoče če bi se skliceval na Nek random imee in priimek ki ga nihče ni potrdil
Torej so ti podatki samo balast.
Si kar predstavljam kakšne fine zlorabe bi bile mogoče če bi se skliceval na Nek random imee in priimek ki ga nihče ni potrdil
Torej so ti podatki samo balast.
Mat2000 ::
A ta fenomenalna n26 res ne podpira placil izven EU ?
Ne morem dobiti placila iz USA na n26 ?
Ne morem dobiti placila iz USA na n26 ?
GupeM ::
To gre težje, ker ti jasno pred očmi piše Jaka Racman. Na IBAN pa ne vidiš čigav je.
Kaj pa če imaš v neki tabeli seznam imenov, priimkov in IBAN-ov, pa IBAN prepišeš iz prave vrstice, ime in priimek pa ne? Saj ne nakazuješ vedno nekomu, ki ga poznaš.
Kakorkoli, to je res neumnost, da je treba to pisat. To bi moralo biti opcijsko.
MrStein ::
Saj lahko vedno napišeš "Miki Miška".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
UganiKdo ::
To ke pri vsem se najbolj neumno. Ker dejansko je zahteva da se polje izpolni, vendar ni nikakrsne kontrole kaj v to polje vneses. Kao naj bi bilo zaradi preprecevanja pranja denarja, da se posiljatelj tezje zgovarja kam je nakazoval ampak IMO je to bolj kot ne balast.
GupeM ::
BuDi79 ::
matobeli ::
GupeM ::
Pri večini aplikacij za nakazovanje ni treba, da je valid.Saj lahko vedno napišeš "Miki Miška".
tako da ne moreš napisat 0000 Žale, ampak mora verjetno biti valid pošta.
Možno. Zato sem napisal verjetno. Kakorkoli, še zmeraj več kot 2/3 nepotrebnega balasta. Pa ni problem pri nakazilih podjetjem, kjer vpišeš IBAN in zna zadeva sama izpolniti preostale podatke. Pri nakazilih fizičnim osebam je pa res nepotreben balast.
GupeM ::
UganiKdo ::
Treba je napisat zato, ker je zakonsko predvideno, da mora bit napisano. Banka tukaj ne more zbirat. Podatki so obvezni, njegova pravilnost pa odgovornost plačnika. Da banka ni dolžna preverjat ali je naslovnik pravi (torej skladen z IBAN) je presodilo tudi višje sodišče (VSL007382)
Zakonska osnova je Zakon o plačilnem prometu v osnovi pa izhaja iz zahteve po statistični in davčni obdelavi podatkov ter ukrepih za preprečevanje pranja denarja.
Zakonska osnova je Zakon o plačilnem prometu v osnovi pa izhaja iz zahteve po statistični in davčni obdelavi podatkov ter ukrepih za preprečevanje pranja denarja.
vokinlokzar ::
A Intersport je komu kaj odgovoril glede kritja stroška nove kartice?
Ponudili so mi kupone:
v vrednosti 10€
ALI
"30% popusta na oblačila in obutev" IN "20% popusta na opremo"
ALI
2x 10% popusta na celoten nakup
Meni so poslali 1x10% popusta na nakup, 1x20% na opremo in 1x30% na oblačila in obutev.
Je pa zoprno, da kljub novi kartici (nova številka, a isti IBAN) še vedno dobivam pritisna obvestila, da je "moje" plačilo zavrnjeno. Iz N26 so sporočili, da teh obvestil ne morejo preprečiti, zagotovo pa ne morejo dobiti mojega denarja.
matobeli ::
Treba je napisat zato, ker je zakonsko predvideno, da mora bit napisano. Banka tukaj ne more zbirat. Podatki so obvezni, njegova pravilnost pa odgovornost plačnika. Da banka ni dolžna preverjat ali je naslovnik pravi (torej skladen z IBAN) je presodilo tudi višje sodišče (VSL007382)
Zakonska osnova je Zakon o plačilnem prometu v osnovi pa izhaja iz zahteve po statistični in davčni obdelavi podatkov ter ukrepih za preprečevanje pranja denarja.
Ja sej, kompliciranje, ki ga nihče niti ni dolžan preverjat. Je pa ena izmed zadev ki jo počnemo vsakodnevno. Glede na to da smo del SEPA sistema in da nad nami bdi evropska banka bi blo čist vseeno če ne bi mel tako kot predvideva EU.
Ker dokler ne bodo TRRji javni kot v primeru pravnih subjektov ni mogoče dobit neke normalne baze. Ker preverjanje se mora zgoditi preden oddaš UPN in mora se zgoditi strojno.
Mat2000 ::
A ta fenomenalna n26 res ne podpira placil izven EU ?
Ne morem dobiti placila iz USA na n26 ?
Uporabiš Transferwise
Mato imas prav, dodatnih eur25 da ti transferwise vklopi ostale valute (6 valut), potem pa se provizija za prenos usd v eur.
Sem bil preprican da n26 sprejema placila iz celega sveta. Tole z transferwise je workouround.
matobeli ::
Itak so provizije pri vseh bankah katastrofalne, je precej ceneje če to nardiš preko paypala/kreditne.
Sicer pa tega da delujejo preko transferwise niso nikol pretiran skrival. Ena izmed zadev, oziroma je celo omenjeno v "brošuri".
Sicer pa tega da delujejo preko transferwise niso nikol pretiran skrival. Ena izmed zadev, oziroma je celo omenjeno v "brošuri".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Mat2000 ::
Itak so provizije pri vseh bankah katastrofalne, je precej ceneje če to nardiš preko paypala/kreditne.
Sicer pa tega da delujejo preko transferwise niso nikol pretiran skrival. Ena izmed zadev, oziroma je celo omenjeno v "brošuri".
Mato imas prav, sem pac sklepal da je n26 najboljsa in da vse klapa. Klapa vse samo znotraj eu.
Imas kaksno idejo kako dobiti denar najceneje iz USA ? Torej odzadaj so vse racuni , n26 prijavljen pri davkariji.
Hvala za pomoc.
buttcrack ::
ko sem prenašal iz NZ v AU in nazaj sem uporabljal predhodnjika tegale https://www.ofx.com/
za RD so ti ponavadi šenkali en free prenos.
za RD so ti ponavadi šenkali en free prenos.
BigWhale ::
Dans sem ugotovil, da v Android aplikaciji nikakor ne mores skopirati IBANa iz nekega transferja ali pa direktno od kontakta. Enostavno se ne da.
Support me je zlo prijazno vprasal, ce lahk povem zakaj sploh rabim to. :>
Support me je zlo prijazno vprasal, ce lahk povem zakaj sploh rabim to. :>
matobeli ::
Jaz sem to rešil tako da grem na transakcijo, pritisnem prenos potrdila ki ga avtomatsko odpre in kopiram IBAN ven. Ubistvu je samo en tap več od tega da bi skopiral direkt iz transakcije.
Ampak to dela samo ko si enkrat že poslal na en naslov denar.
Ampak to dela samo ko si enkrat že poslal na en naslov denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
buttcrack ::
sicer sem na japki, ampak ko grem na opravljeno transakcijo z lahkoto kopiram iban.
kaj pa če greš pod to transakcijo in izbereš send money in potem tam kopiraš?
kaj pa če greš pod to transakcijo in izbereš send money in potem tam kopiraš?
modelno1 ::
Ko sem jih pred časom gnjavil, ker nisem mogel kopirat sklica v android appu, so mi razložil, da je to "feature".
Sem preveril, tudi IBANa ne moreš kopirat. Lahko pa klikneš na transakcijo in izbereš New transfer.
Sem preveril, tudi IBANa ne moreš kopirat. Lahko pa klikneš na transakcijo in izbereš New transfer.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.
fujtajksel ::
A je kakšna finta, da v znesek za bank transfer vneseš decimalno piko za ne-okrogle zneske, ki je na tipkovnici ki se prikaže ni? Mislim da sem si včasih pomagal s copy/paste, zdaj pa številk s piko ne prenese več...
Preko web pa mi itak ne rata prit čez vpis zneska, niti če je celoštevilčni znesek...
Preko web pa mi itak ne rata prit čez vpis zneska, niti če je celoštevilčni znesek...
Kosek1 ::
fujtajksel je izjavil:
A je kakšna finta, da v znesek za bank transfer vneseš decimalno piko za ne-okrogle zneske, ki je na tipkovnici ki se prikaže ni? Mislim da sem si včasih pomagal s copy/paste, zdaj pa številk s piko ne prenese več...
Preko web pa mi itak ne rata prit čez vpis zneska, niti če je celoštevilčni znesek...
Preveri, če imaš jezik naštimano na slovenščino. Pa tipkovnico tudi.
fujtajksel ::
fujtajksel je izjavil:
A je kakšna finta, da v znesek za bank transfer vneseš decimalno piko za ne-okrogle zneske, ki je na tipkovnici ki se prikaže ni? Mislim da sem si včasih pomagal s copy/paste, zdaj pa številk s piko ne prenese več...
Preveri, če imaš jezik naštimano na slovenščino. Pa tipkovnico tudi.
Bi znalo bit kej s tem ja. Imam Eng UK, tipkovnici pa sta nameščeni SL in UK in menjavam. Ampak takrat ko je treba vpisat znesek v appu, se prikaže samo številčna tipkovnica in na njej ni ne decimalne vejice ne pike, vsaj ena bi menda morala bit?
fujtajksel je izjavil:
Preko web pa mi itak ne rata prit čez vpis zneska, niti če je celoštevilčni znesek...
Kaj pa tole, se tudi komu dogaja da preko web browserja na računalniku pri bank transferju vpiše znesek, pa spodaj knof za nadaljevanje ostane neaktiven?
satfinder ::
Transakcija iz Slo ---> na N26 - mislim, da je bila
izvedena v nekaj minutah. -)
Iz N26 ---> na mBills: euri prisli v nekaj urah. -)
izvedena v nekaj minutah. -)
Iz N26 ---> na mBills: euri prisli v nekaj urah. -)
Korak do konca in Naprej :).
AnWar ::
Pozdravljeni!
Upam da nisem edini primer, in bi potreboval pomoč.
Imam N26 kjer dobivam nakazila : svojo mesečni dohodek, otroški dodatek, dohodnino itd...in in Banko NLB sedaj ko sem hotel hotel vzet kredit pri NLB se je zataknilo. Ne morem dobit kredita, kjer rabijo "žig" ter oni morejo podatke izpolnit. Bil sem na banki oddal sem jim 12 mesecev dokazila, ter redni prelivi dohodkov, ter tudi vpogled ( printano ) dohodnina,Ter RAČUN je tudi prijavljen na FURSU.
Ker ni rednih prelivo na NLB, ne dobim kredita. Torej kako ste vi rešili problem?
Hvala lp
Upam da nisem edini primer, in bi potreboval pomoč.
Imam N26 kjer dobivam nakazila : svojo mesečni dohodek, otroški dodatek, dohodnino itd...in in Banko NLB sedaj ko sem hotel hotel vzet kredit pri NLB se je zataknilo. Ne morem dobit kredita, kjer rabijo "žig" ter oni morejo podatke izpolnit. Bil sem na banki oddal sem jim 12 mesecev dokazila, ter redni prelivi dohodkov, ter tudi vpogled ( printano ) dohodnina,Ter RAČUN je tudi prijavljen na FURSU.
Ker ni rednih prelivo na NLB, ne dobim kredita. Torej kako ste vi rešili problem?
Hvala lp
[Asus ROG Strix SCAR III]
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AnWar ()
matobeli ::
Torej oni so sitni ker ne moreš dobit poštempljanih izpiskov? Kaj pa izpiski plač+odločbe za druge dodatke?
offtopic: pa ja ne boš rekel da ima NLB najugodnejši kredit?
offtopic: pa ja ne boš rekel da ima NLB najugodnejši kredit?
AnWar ::
Torej oni so sitni ker ne moreš dobit poštempljanih izpiskov? Kaj pa izpiski plač+odločbe za druge dodatke?
offtopic: pa ja ne boš rekel da ima NLB najugodnejši kredit?
Je******, kr neki. Ne pomaga izpiski,nic. Rabijo od njih podpis in zig. Amapak se pogovarjam trenutno support. Mi bodo na n26 vse postimali. Oni izpiski in podpisano in zigosano. :)
Drgač pa priporočaj kje kredit?
[Asus ROG Strix SCAR III]
jukoz ::
offtopic: pa ja ne boš rekel da ima NLB najugodnejši kredit?
3 leta nazaj, so sem jemal kredit za stanovanje, so imeli v prvem krogu najugodnejšega. Potem mi je banka, kjer imamo poslovni račun kot svojega osebnega, dala bolj ugodno.
Ja, NLB je lahko bolj ugoden od drugih. Sploh pa kot SKB ali Unicredit =)
estons ::
Vedno se splača preveriti več bank. Ne glede na to, katera je trenutno pregovorno najcenejša ali najdražja. Mi smo recimo na Unicredit dobili super ugodno ponudbo z najmanj kompliciranja od vseh bank. Na NLB so nam takrat metali ven take cifre (skupaj z "ugodnostmi" za komitente), da smo se samo smejali.
poweroff ::
Ne morem dobit kredita, kjer rabijo "žig" ter oni morejo podatke izpolnit.
Socialism lives forever...
Katastrofa, kaj naj rečem. Upam, da čim prej urediš.
sudo poweroff
AnWar ::
Ne morem dobit kredita, kjer rabijo "žig" ter oni morejo podatke izpolnit.
Socialism lives forever...
Katastrofa, kaj naj rečem. Upam, da čim prej urediš.
N26 brez problema. Ampak naše banke tok komplicirajo NLB, da me je vse minilo. Vse sm pridobil, sedaj zahtevajo da delodajalec se obvezujoče mojega kredita da on, vodi odtegljaje,ter polno dodatnih vprašanj v glavnem me je minilo. Grem varčevat naprej :) grem pa danes zaprt NLB račun. Nimam nice koristi od njih. Razen da trgajo mesečno vodenje računa. Lp
[Asus ROG Strix SCAR III]
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AnWar ()
AnWar ::
SEPA direktne obremenitev? Ali ima to mogoče n26? Ali mogoče ve kako to izpeljati? Zelo bom hvaležen za pomoč. Lp
[Asus ROG Strix SCAR III]
modelno1 ::
Ima. O tem se meniš z izstavljalcem računov.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.
knesz ::
Mr_Globus ::
Moja N26 MC kartica ima SI BIN (mlada nekaj mesecev),
narocena na SI naslov.
Obvestiti bi bilo treba SI EU regulatorja - Banko Slovenije.
Banka Slovenije
Slovenska cesta 35
1000 Ljubljana
Janez Novak
Soncna pot 9
1000 Ljubljana
Datum: 29. 7. 2020
Zadeva:
Pritožba potrošnika - diskriminacija nemškega bančnega računa (drugih EU bančnih računov) v Republiki Sloveniji
Obrazložitev zadeve
Abanka, Nova ljubljanska banka (NLB) pri dvigu gotovine na njihovih
bankomatih zaracunavata EUR4, oz. EUR3.90 provizije vsem imetnikom N26,
... EU bancnih placilnih kartic (Mastercard, Visa, ...), tudi tistim s slovenskim BIN-om. Imetnikom, ki pa dvigujejo gotovino s placilnimi karticami Maestro, Mastercard izdanimi iz strani SI bank pa ne.
Mislim, da gre za diskriminacijo tujih EU bank, kot tudi za diskriminacijo SI potrošnikov v Republiki Sloveniji. Zato Vas naprošam, da ukrepate v okviru svojih pooblastil in me v zvezi s
tem tudi obvestite, kako ste ukrepali v okviru svojih pristojnosti.
P.S.
Iz Abanke so v zvezi s tem 20. 8. 2019 odgovorili:
"Iz Abanke so takrat odgovorili:
"Nadomestilo za dvig gotovine na bankomatih Abanke po navedeni tarifni postavki EUR4 zaračunavamo
imetnikom, ki imajo kartice izdane izven EU. Vsaka stranka je pred dvigom gotovine seznanjena z
višino nadomestila za dvig in mora izrecno potrditi ali se z nadomestilom strinja ali ne.
V kolikor se z nadomestilom ne strinja postopka dviga ne more nadaljevati."
Vse tiste, ki imajo kartico izdano v EU (npr. N26, Revolut, Curve, ...) in jim je bilo pri dvigu na bankomatu Abanke zaračunano omenjeno nadomestilo pozivamo, naj se obrnejo direktno na nas."
https://tinyurl.com/yxwbm7mz
(ZPS.si)
S spoštovanjem, v Ljubljani, dne 29. 7. 2020
Janez Novak
Zgoraj sem podal zgolj vzorec pritožbe potrošnika - diskriminacije nemškega bančnega računa (drugih EU bančnih računov). Naj nekdo
sestavi pritožbo potrošnika in jo pošlje Banki Slovenije, EU regulatorju. V pritožbi mora navesti konkretno, na katerem bankomatu
- bankomatu katere banke, navesti mora datum in uro, ko mu je bankomat zaračunal EUR4 provizije, pritožbi naj priloži potrdilo - kopijo dviga, kjer je navedena provizija EUR4.
Sam sem v zvezi s pritožbo potrošnika EU regulatorju uspel v neki
drugi upravni zadevi - ko sem kršitelju poslal kopijo pritožbe poslane na Banko Slovenije, je napako v trenutku odpravil. -)
BS sem nato samo še obvestil, da kršitve ni več, da je bila v zvezi z mano odpravljena.
Sam si sredstva iz N26 nakažem v mBills (UPN nalog), gotovino pa nato dvignem na Petrolu - brez provizije iz mBills denarnice (iz telefona - preko crtne kode). ...
Ne pomaga, Banka Slovenije ne naredi nič... ker kao opozori na provizijo in se z njo strinjaš je "vse vredu"
Spoštovani,
uvodoma pojasnjujemo, da nadomestila za (čezmejne) dvige gotovine na bankomatih ureja Uredba (ES) št. 924/2009 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 16. septembra 2009 o čezmejnih plačilih v Skupnosti in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 2560/2001 (v nadaljevanju: Uredba).
Pri tem iz člena 3(1) Uredbe, spremenjene z Uredbo 518/2009, med drugim izhaja, da morajo biti nadomestila, ki jih uporabniku plačilnih storitev obračuna njegov ponudnik plačilnih storitev – v konkretnem primeru banka izdajateljica plačilne kartice (v nadaljevanju: banka izdajateljica) za čezmejne dvige gotovine na bankomatih v evrih, enaka nadomestilom, ki jih banka izdajateljica obračuna za ustrezne nacionalne dvige gotovine na bankomatih enake vrednosti v nacionalni valuti države članice, v kateri se nahaja banka izdajateljica.
Ob tem strokovna služba Banke Slovenije pojasnjuje, da je, upoštevajoč mnenje, ki ga je podala Evropska komisija, pri vprašanju skladnosti zaračunanih nadomestil z navedenimi določbami ključna informacija, ali je uporabnik dvignil gotovino na bankomatu banke, s katero ima banka izdajateljica sklenjeno pogodbeno razmerje, pri čemer kot ponudnik storitve nastopa banka izdajateljica, banka lastnica bankomata pa uporabniku v imenu in za račun njegove banke omogoča izvedbo plačilne storitve (dvig gotovine). V tem primeru lahko nadomestilo za opravljeno storitev uporabniku obračuna banka izdajateljica (indirect charging)[1] ali banka lastnica bankomata (direct charging). Pri tem je lahko nadomestilo obračunano največ v višini, kot ga banka izdajateljica zaračuna uporabniku za ustrezen nacionalen dvig gotovine na bankomatu enake vrednosti v nacionalni valuti države članice, v kateri se nahaja banka izdajateljica. V nasprotnem primeru banka izdajateljica krši Uredbo.
Če pa je uporabnik dvignil gotovino na bankomatu ponudnika, s katerim banka izdajateljica nima sklenjenega pogodbenega razmerja, mu nadomestilo za opravljeno storitev lahko zaračuna zgolj lastnik bankomata v višini, ki jo za tovrstne storitve določi sam. V tem primeru namreč kot ponudnik storitve nastopa sam lastnik bankomata, vendar pa mora uporabnika pred samo izvedbo storitve ustrezno obvestiti o višini nadomestila, ki ga zaračuna za predmetno storitev.
Kot izhaja iz Tarife za fizične osebe, ki jo ima na spletni strani objavljeno banka Abanka d. d. (v nadaljevanju: Abanka), je v skladu s točko 5.7.1.1 določeno nadomestilo za dvig gotovine s kartico tujega izdajatelja na bankomatu Abanke v znesku 4,00 EUR/dvig.
Sklepati je mogoče, da vaša banka nima sklenjenega pogodbenega razmerja z Abanko, Abanka pa vam je ob dvigu gotovine na njenem bankomatu zaračunala nadomestilo v višini, kot ga za storitve za uporabnike tujih izdajateljev kartic (s katerimi Abanka nima sklenjenega pogodbenega razmerja) določa že navedena tarifa.
Na podlagi navedenega in z vaše strani predstavljenih informacij je mogoče ugotoviti, da Abanka z določitvijo nadomestila za dvig gotovine na svojih bankomatih za vse tuje izdajatelje plačilnih kartic ne krši Uredbe.
Ob tem pojasnjujemo, da gre pri navedenem za nezavezujoče mnenje strokovnih služb Banke Slovenije, ki je pristojna za sistemski nadzor nad delovanjem bank in v tem okviru tudi prekrškovni organ, medtem ko je reševanje konkretnih sporov med banko in komitenti v pristojnosti sodišč. Kljub navedenemu pa imate možnost, da na Združenje bank Slovenije (ZBS), kot izvajalca izvensodnega reševanja potrošnikih sporov, vložite pritožbo. Več o možnosti izvensodnega reševanja potrošniških sporov in osnovnih informacijah, si lahko preberete na spletni strani ZBS: http://www.zbs-giz.si/zdruzenje-bank.as...
Lep pozdrav
BANKA SLOVENIJE
Evrosistem
Odnosi z javnostmi
E-naslov: pr@bsi.si
Internetni naslov: http://www.bsi.si
MrStein ::
Tile uradi znajo samo dolga pisma sestavljati, v stilu "zakaj se nič ne da narediti" ali "mi smo naredili, kar smo lahko (čeprav je to praktično nič)".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Kosek1 ::
MrStein ::
Ni nujno, se da včasih urediti tudi drugače.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
olnt ::
Ali je komu znan tak odgovor, ko poskusiš odpreti račun na N26:
We've reviewed the information you provided and we must inform you that according to our current verification procedures, we're unable to offer you an N26 bank account at this time.
Thank you for your understanding and your interest in N26.
We've reviewed the information you provided and we must inform you that according to our current verification procedures, we're unable to offer you an N26 bank account at this time.
Thank you for your understanding and your interest in N26.
CyberPunk ::
Tile uradi znajo samo dolga pisma sestavljati, v stilu "zakaj se nič ne da narediti" ali "mi smo naredili, kar smo lahko (čeprav je to praktično nič)".
Tako nekako ja. Pa 50 % je citiranja tozadevno.
Velja pa omeniti, da imajo podobne probleme tudi znotraj Nemčije - t.j. da ti lahko banka oz. upravljalec bankomata dodatno obračuna takšno provizijo za dvig (direktes Kundenentgelt) kot pri nas Abanka in NLB. Niti ni nujno, da ti tvoja matična banka to naknadno povrne (čeprav to je včasih bilo).
Lahko pa da so že kaj spremenili, vendar dvomim, ker je tudi tam dinozavrskim bankam precej šla v nos konkurenčna ponudba direktnih bank...
P.S.: Meni z N26 Mastercardom na Abankinem bankomatu ni računalo provizije (ima "slovensko" številko), medtem ko mi je pri "echt Deutsch" nemški kartici kmalu napisalo na ekranu, da bo 4 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CyberPunk ()
kixs ::
Zjutraj vidim obvestilo na telefonu, da transakcije ni bila odobrena, ker nimam omogocena ONLINE placila. Potem je obvestilo izginilo. Se da se enkrat kje videt to obvestilo ali vec podatkov o cem se je slo?