» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
««
115 / 190
»»

BigWhale ::

Z novo verzijo aplikacije ne vidis vec kolk dnarja ti ostane po tem, ko se standing orders sprovedejo. Zakaj hudica so sli to odstranit?! To je bla ena izmed boljsih stvari v aplikaciji.

Master_Yoda ::

Verjetno zato da vec nepazljivih ljudi potem naredi transakcijo, ki ne gre skozi ker nimajo dovolj denarja - za vsako taksno racunajo 3 EUR.
Dovie'andi se tovya sagain.

kixs ::

harvey je izjavil:

dussan je izjavil:

Meni pri potrjevanju pomaga, da izključim WiFi in preklopim na mobilne...

Hvala za namig, žal pri meni ne potegne.:(


Meni vcasih pomaga ravno obratno :lol:

tomazic89 ::

Nek bug imajo za standing orderje.. ni ga mogoce potrditi v appu in ostane v pending. Sem bil vceraj an vezi s supportom.. v glavnem fixajo in bodo obvestili, ko bo fixed. Do takrat priporocajo ne kreirati nove standing orderje.. sprovedi navadno placilo in naredi standing order po fix-u.

poweroff ::

Master_Yoda je izjavil:

Verjetno zato da vec nepazljivih ljudi potem naredi transakcijo, ki ne gre skozi ker nimajo dovolj denarja - za vsako taksno racunajo 3 EUR.

Se pravi so nateguni, kot smo že ugotovili... >:D
sudo poweroff

buttcrack ::

pravkar mi je z zelo malo truda na njihovem supportu nažicati novo kartico, ker mi na trenutni ne dela brezstično. par stavkov da ne deluje in že je bila nova naročena.

poleg tega mi je tu BP uspelo potrditi transakcije v appu (če slučajno komu še kar ne dela).

gansta ::

A ima kdo dostop in naloži PDF članka ?

https://manager.finance.si/8953459/Vale...

DePalmo ::

Standing order ne uporabljam tako da tega ne morem komentirat.

Sem pa ravnokar izvedel plačila da sem vse podatke vnesel preko web in jih nato potrdil preko mobilne aplikacije. Nato tudi brez problema potegnil dol potrdila o plačilu.

_Sajmon_ ::

Kot kaže ima aplikacija še vedno težave s potrjevanjem plačil v prihodnosti. Če tapneš, se nič ne zgodi. Na supportu prvi možakar ni nič vedel, ta drugi pa je bil z angleščino kar mal neroden pa nisem uspel povsem zagotovo ujet, ali ve za to težavo ali ne. Sem plačal z današnjim dnem, pa je šlo. Če komu uspe potrdit plačilo z datumom v prihodnosti, pa naj sporoči.

delfinus ::

Meni je uspelo nastaviti standing order in sicer tako, da je bila mobilna aplikacija N26 tekom vnasanja podatkov preko PC aktivna. Ko sem dobil confirmation na mobilca sem potrdil in je slo v cakanje za placilo.

Res pa je da ne morem izbrisat dveh pending nalogov, ki sem ju skreiral, ko sem problem opazil prvic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

Sopomenka ::

@delfinus, hvala za nasvet! Tako pa res dela, sedaj še morem samo izbrisati pending naloge in bo vse ok :)

gansta ::

Koliko časa vam navadno traja, če nakažete denar na SLO račun, da prejemnik dejansko prejme denar?

Je to dan ali dva, ali tudi več ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gansta ()

matobeli ::

Ponavad pride v istem dnevu, če se pa ne motim pa sepa sistem dovoljuje do 2dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Dober dan ::

Ne morem se odločiti. Overal katero banko bi vi najbolj priporočali? Revolut ali n26? N26 omogoča nakazilo kar s predplačniško viso, ali je treba preko sepa nakazila?

boolsheat ::

Oboje si zrihtaj... ;)

Jaz imam kombinacijo - Revolut uporabljam za vsakodnevna plačila, zavarovanje v tujini, z virtualno nakupujem preko spleta pa seveda za Google Pay in pa nakazovanje na svoj n26 račun. Pač, ta instant top-up je odlična zadeva.

Na N26 mi pa leži nekaj denarja za plačevanje položnic. Namreč Revolut je samo mobilna aplikacija, pri n26 imaš pa tudi opcijo web aplikacije in meni osebno mi je hitrjše/lažje tam to izpeljati.

Oboje je v osnovni obliki brezplačno, tako, da je precej smiselno imeti oboje... Pa še nisi tako močno vezan samo na eno od teh bank.

Tear_DR0P ::

buttcrack je izjavil:

pravkar mi je z zelo malo truda na njihovem supportu nažicati novo kartico, ker mi na trenutni ne dela brezstično. par stavkov da ne deluje in že je bila nova naročena.


starim karticam tolk redno crkuje NFC, da očitno če zajamraš na helpdesku kr vsem ponudijo brezplačno nadomestilo. Nove kartice imajo pa vidno večjo NFC anteno .. mogoče bo pomagalo. Čeprav print je še vedno isto zanič in so se mi v par mesecih že spet pobrisale črke.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Zgodovina sprememb…

Dober dan ::

boolsheat je izjavil:

Oboje si zrihtaj... ;)

Jaz imam kombinacijo - Revolut uporabljam za vsakodnevna plačila, zavarovanje v tujini, z virtualno nakupujem preko spleta pa seveda za Google Pay in pa nakazovanje na svoj n26 račun. Pač, ta instant top-up je odlična zadeva.

Na N26 mi pa leži nekaj denarja za plačevanje položnic. Namreč Revolut je samo mobilna aplikacija, pri n26 imaš pa tudi opcijo web aplikacije in meni osebno mi je hitrjše/lažje tam to izpeljati.

Oboje je v osnovni obliki brezplačno, tako, da je precej smiselno imeti oboje... Pa še nisi tako močno vezan samo na eno od teh bank.


Naredil sem si račun Revolut in monese, ampak vidim da monese skoraj nihče nima. Rad bi se odločil za eno izmed teh treh, ostali dve pa zaprl. Glede na to, da je potrebno vse te račune prijaviti fursu, nebi rad vsakič, ko nekaj rihtam, printal izpiskov iz vsakega računa posebej.

OrkAA ::

Saj prijavis samo 1x in to lahko storis na istem obrazcu za vse tri. Kasneje nimas nikakrsnih komplikacij vec.

Tear_DR0P ::

Pri N26 se mi je vsaj dvakrat zgodilo, da prejemnik ni prejel denarja (prvi prejemnik je sedaj javil, da je po 7 dneh denar vendarle prišel na račun). N26 želi 15 € po transakciji, da bi sploh preverili kaj se je zgodilo - zakaj je denar šel z računa takoj, do prejemnika pa je potreboval več kot en bančni delovni dan. Ima morda kdo kak predlog / idejo, kako in kaj lahko preverim, preden jim dam denar za to?

Problem sem opazil, ker sta obe transakciji bili za časovno občutljive aktivnosti, kjer sem skorajda ostal brez mesta, ker je plačilo zamujalo.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

OrkAA ::

Daj napisi malo vec. kam si nakazoval in za katero valuto je slo?

zakaj je denar šel z računa takoj, do prejemnika pa je potreboval več kot en bančni delovni dan.


to se mi ne slisi kot nic nenavadnega, glede na to, da vse banke za sepa trdijo, da traja 1-3 working days.

a imas tocne datume nakazil in prejemkov? si nakazoval ob zacetku vikenda? kako preprican si, da prejemnik govori resnico? mogoce samo ni opazil?

ena moznost je tudi, da je tvoje nakazilo ravno sovpadalo z implementacijo psd2 standarda v prejemnikovi banki. pri nas v firmi smo veckrat opazili, da bankam niso delali transferji iz tega razloga.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: perci ()

Tear_DR0P ::

OrkAA je izjavil:

Daj napisi malo vec.


- Z N26 na 2 slovenski banki - torej SEPA plačilo, kot razumem
- nakazoval sem obakrat v torek - s tedensko razliko
- prejemnikov nisem preverjal, ampak dva različna prejemnika nista prejela denarja v pričakovanem roku. Ena firma pravi, da je denar prejela v 7 dneh, druga denarja še ni dobila.

Povsem verjamem, da je nakazilo sovpadalo z implementacijo PSD2, mene vseeno zanima, ali se še lahko zanesem, da bo N26 denar dostavila v doglednem času, ali pa moram uporabljati drugo banko. Tle sem uporabnik s svojim problemom in me mal ne briga kaj so problemi ponudnika.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

kokica2000 ::

V skladu s pravili SEPA in evropsko direktivo za plačilne storitve je maksimalni čas za kreditni prenos D+1, kar pomeni, da mora biti denar na računu prejemnika najkasneje do konca naslednjega delovne dne.

https://www.sepa.si/SloPrenova/Gradiva_...

barakus ::

Tukaj en piše, da so mu zaprli račun in da poskuša pridobit podatke zakaj preko GDPR... https://www.revk.uk/2019/03/what-are-n2...

gansta ::

boolsheat je izjavil:

Oboje si zrihtaj... ;)

Jaz imam kombinacijo - Revolut uporabljam za vsakodnevna plačila, zavarovanje v tujini, z virtualno nakupujem preko spleta pa seveda za Google Pay in pa nakazovanje na svoj n26 račun. Pač, ta instant top-up je odlična zadeva.
.


Zakaj pa tega ne izvajaš z N26 ?



Tear_DR0P je izjavil:

Pri N26 se mi je vsaj dvakrat zgodilo, da prejemnik ni prejel denarja (prvi prejemnik je sedaj javil, da je po 7 dneh denar vendarle prišel na račun). N26 želi 15 € po transakciji, da bi sploh preverili kaj se je zgodilo - zakaj je denar šel z računa takoj, do prejemnika pa je potreboval več kot en bančni delovni dan. Ima morda kdo kak predlog / idejo, kako in kaj lahko preverim, preden jim dam denar za to?

Problem sem opazil, ker sta obe transakciji bili za časovno občutljive aktivnosti, kjer sem skorajda ostal brez mesta, ker je plačilo zamujalo.


Jaz imam sedaj podoben primer in isto je zelo kritično (prejemnik pravi da ni prejel,se pa mudi).
Gre pa za večji znesek (~1k€), se pravi še toliko bolj kritično. Slovenska banka je SKB, plačilo izvedeno 10.10.2019, še do danes nima denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gansta ()

jype ::

gansta je izjavil:

Zakaj pa tega ne izvajaš z N26 ?
Google Pay plačevanje s slovensko N26 kartico ne deluje.

gansta je izjavil:

Gre pa za večji znesek (~1k€), se pravi še toliko bolj kritično. Slovenska banka je SKB, plačilo izvedeno 10.10.2019, še do danes nima denarja.
Tudi meni se je že zgodilo, da je N26->SKB, ali pa obratno, trajalo več dni.

gansta ::

jype je izjavil:

gansta je izjavil:

Zakaj pa tega ne izvajaš z N26 ?
Google Pay plačevanje s slovensko N26 kartico ne deluje.

gansta je izjavil:

Gre pa za večji znesek (~1k€), se pravi še toliko bolj kritično. Slovenska banka je SKB, plačilo izvedeno 10.10.2019, še do danes nima denarja.
Tudi meni se je že zgodilo, da je N26->SKB, ali pa obratno, trajalo več dni.


AHa, čisto pozabil ker uporabljam applepay.

Glede SKB, je na koncu bilo realizirano? Se morda spomniš koliko dni, v ponedeljek bo pri meni 4 dan (vmes vikend).

dev ::

Pravkar v web appu placal poloznice in potrdil na telefonu (iOS). Je potekalo vse brez tezav, tako da so ocitno popravili.
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

buttcrack ::

na androidu še niso.
moraš imet prižgan app ko vnašaš naloge, da lahko tkaoj požegnaš. če odpiraš app naknadno, boš imel mrtev pending order.
pravkar težim supportu, da mi ga ročno briše pa "Sanaz" ne šteka kaj mu tupim :)

DePalmo ::

Nekdo zgoraj je omenil da je probal potrditi naloge preko podatkovne povezave in ne preko wifija. Je kdo izmed vas to probal? Ker sam vedno delam preko podatkovne povezave in mi vedno dela.

dussan ::

Na žalost tudi meni ta obvoz ne dela več :(

BigWhale ::

Evo, se en, k se mu je dnar zataknil pri prenosi iz N26 na slovensko banko. Tokrat je to NKBM. Nakazilo 10. 10., na cilju je se vedno *cri cri*

njok42 ::

dussan je izjavil:

Na žalost tudi meni ta obvoz ne dela več :(

Danes je prišel update verzija 3.3.4.1. Nisem pa še sprobal. Imam že 10 pending orderjev...ki jih ne morem brisat.

gansta ::

BigWhale je izjavil:

Evo, se en, k se mu je dnar zataknil pri prenosi iz N26 na slovensko banko. Tokrat je to NKBM. Nakazilo 10. 10., na cilju je se vedno *cri cri*


Si uspel kaj preverjati na NKBM? Jaz sem predhodni teden izvedel dve placili in ena je bila tudi 10.10. pa se vedno caka na denar, sploh ne vem kaj narediti. Support pravi, da je vse ok in da mora biti narocilo realizirano v SEPA v max 2 delovnih dnevih. Če pa želim da dejansko preverijo transakcijo pa stane dodatnih 15€...

dussan ::

Sem dobil človeka na support chat - na kratko, potrjevanje jim ne deluje :(


You . 18:04
On phone is "Tap to confim or reject", i tap but nothing hapens...
You . 18:04
I woill be glad to clarify.
Michael . 18:05
Will*
Michael . 18:05
There is an ongoing issue with standing orders. We are working hard to resolve it. I will open a ticket for you that include you in the list of the affected customers.
Michael . 18:06
For the time being please make regular transfers. I am very sorry for the inconvenience.
Michael . 18:06
OK, I hope you Will resolve this... Can you delete this pending order?
You . 18:08
We need the pending order to be there so we can solve the issue. I am sure you understand. Can you please hold? I need a few details from you for the ticket.
Michael . 18:09
OK, I'm waiting
You . 18:10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dussan ()

ramiz?! ::

Zadnje par strani vidim, da je nekej jamranja nad delovanjem n26... zanima me, a se splača zapret račun na slovenski banki in prestavit vse na n26 al ne?
Never regret anything, there's always a reason things happen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ramiz?! ()

Pro ::

Glede tega se moraš odločiti samo in zgolj ti.

Najprej prenesi vse na n26 pa pusti račun na slo. banki še odprt nekaj časa. Če boš zadovoljen in ničesar ne boš pogrešal, potem zapri svoj račun.

Killermode ::

N26 za prejemat plačo in direktne bremenitve, MBills za plačevanje položnic preko aplikacije z skeniranjem QR kod, Revolut za spletne nakupe in spletno plačevanje (topup iz N26 sproti ob porabi) Pa imaš najboljšo banko.:))

kixs ::

ramiz?! je izjavil:

Zadnje par strani vidim, da je nekej jamranja nad delovanjem n26... zanima me, a se splača zapret račun na slovenski banki in prestavit vse na n26 al ne?


Poleg ze prej nastetega, moras vedeti ali bos rabil kaksen kredit. Sicer banke dajo kredite tudi nekomintentom, vendar je navadno malo drazji.

predi ::

N26 je daleč od tega, da bi bil primeren za glavni plačilni račun. Sam njihove izpade, nepripravljenost za priznavanje in popravljanje napak v svoji programski opremi ter občasno neodzivnost/nesposobnost supporta toleriram izključno zaradi tega, ker je zadeva (zame) popolnoma zastonj. V kolikor bi se to slednje kdaj spremenilo, jih takoj odpikam.

estons ::

predi je izjavil:

N26 je daleč od tega, da bi bil primeren za glavni plačilni račun. Sam njihove izpade, nepripravljenost za priznavanje in popravljanje napak v svoji programski opremi ter občasno neodzivnost/nesposobnost supporta toleriram izključno zaradi tega, ker je zadeva (zame) popolnoma zastonj. V kolikor bi se to slednje kdaj spremenilo, jih takoj odpikam.


Se načeloma strinjam z zgoraj napisanim. Potrebno je pa vedeti, da tudi slovenske banke imajo izpade, nepripravljenost za priznavanje in popravljanje napak ter nesposoben support. Ampak na to smo že vajeni, od N26 smo pa pričakovali malo več. ;)

GupeM ::

estons je izjavil:

predi je izjavil:

N26 je daleč od tega, da bi bil primeren za glavni plačilni račun. Sam njihove izpade, nepripravljenost za priznavanje in popravljanje napak v svoji programski opremi ter občasno neodzivnost/nesposobnost supporta toleriram izključno zaradi tega, ker je zadeva (zame) popolnoma zastonj. V kolikor bi se to slednje kdaj spremenilo, jih takoj odpikam.


Se načeloma strinjam z zgoraj napisanim. Potrebno je pa vedeti, da tudi slovenske banke imajo izpade, nepripravljenost za priznavanje in popravljanje napak ter nesposoben support. Ampak na to smo že vajeni, od N26 smo pa pričakovali malo več. ;)

Se strinjam, da imajo vse to tudi "naše" banke, ampak se mi zdi, da v precej manjši meri. Tudi jaz jo uporabljam zgolj zato, ker je zame zastonj. Mogoče bom zamenjal za Revolut (ne vem, koliko težav imajo oni), samo zaradi GarminPay podpore v Sloveniji. Sicer trenutno za GarminPay uporabljam mBills, ampak to je le mobilna denarnica, ne prava banka. Nimam želje imeti preveč denarja na mobilni denarnici, nekako bolj zaupam banki.

BuDi79 ::

GupeM je izjavil:

ampak to je le mobilna denarnica, ne prava banka.
Kje si pa to slišal?

jest10 ::

Tako je

GupeM ::

BuDi79 je izjavil:

GupeM je izjavil:

ampak to je le mobilna denarnica, ne prava banka.
Kje si pa to slišal?

To mi je povedala sinička, ki je pred nekaj meseci priletela mimo mojega okna. Mogoče bo tudi tebi:

matobeli ::

Če ti dovolijo neomejeno uporabo TRR številke prejemanje/pošiljanje nakazil in ne samo številke mastercard se smatra kot pravi bančni račun, drugače pa kot nek hibrid.

Pod pokrovom pa je v obeh primerih skrit pravi bančni račun. Če se ne motim to predvideva zakonodaja.

Ales ::

Se kar motiš. S stališča zakonodaje ni nobenih "hibridov", zadeve so točno definirane. V primeru da gre kaj narobe, so kar razlike med tem, ali imaš bančni račun ali denar v neki finančni instituciji. Saj so slednje tudi regulirane, a na drug način.

PARTyZAN ::

Kako pa si polnete mBills z N26? V obrazcu "Bančni račun" imajo zapečen SI56. Bravo.

kokica2000 ::

Pišeš na support in ti brez komplikacij ročno spremenijo račun.

BuDi79 ::

kokica2000 je izjavil:

Pišeš na support in ti brez komplikacij ročno spremenijo račun.


Kako paše skupaj "pišeš na support" in "brez komplikacij" ?

matobeli ::

Ales je izjavil:

Se kar motiš. S stališča zakonodaje ni nobenih "hibridov", zadeve so točno definirane. V primeru da gre kaj narobe, so kar razlike med tem, ali imaš bančni račun ali denar v neki finančni instituciji. Saj so slednje tudi regulirane, a na drug način.


Samo nisva se razumela. Točno to da glede zakonodaje ni razlike sem mislil z "pod pokrovom". Seveda je drugače z delnicami, pokojninskimi stebri... Ampak tisto v resnici ni več denar.
Tudi prava kreditna je druga zadeva.

Hibride sem si itak izmislil ker so po uporabnosti nekje vmes :))
««
115 / 190
»»