Prijavi se z GoogleID

» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 114 115 116 117 118 ... 120

GupeM ::

matobeli je izjavil:

Če ti dovolijo neomejeno uporabo TRR številke prejemanje/pošiljanje nakazil in ne samo številke mastercard se smatra kot pravi bančni račun, drugače pa kot nek hibrid.

Pod pokrovom pa je v obeh primerih skrit pravi bančni račun. Če se ne motim to predvideva zakonodaja.

Pri mBills nimaš TRR številke. Za več, preberi do konca.

PARTyZAN je izjavil:

Kako pa si polnete mBills z N26? V obrazcu "Bančni račun" imajo zapečen SI56. Bravo.

Uporabi "obrazec" "Polni z UPN nalogom". Nakažeš na mBillsov TRR z referenco, ki ti piše v tem obrazcu. Po referenci vejo v katero denarnico ta denar spada.

Veron ::

Poskušam uporabit GPay (naložil preko apkmirror) in dodat N26 kartico. Vendar ko dodam, mi javi, da ni mogoče plačevati v trgovini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Veron ()

6151 ::

V sloveniji Gpay ni podprt, potrebuješ N26 kartico naročeno na nemški naslov, ali pa virtualno kartico z nemškim naslovom (Revolut)

matobeli ::

GupeM je izjavil:


Uporabi "obrazec" "Polni z UPN nalogom". Nakažeš na mBillsov TRR z referenco, ki ti piše v tem obrazcu. Po referenci vejo v katero denarnico ta denar spada.


A je TRR za polnjenje pri vseh uporabnikih enak ali ima vsak svojega?
Jaz ugibam da ima vsak svojega, sklepam na podlagi podobnih praks (NKBM Visa predplačniška), kjer se je polnilo na enak način, Individualni IBAN+ref.

GupeM ::

matobeli je izjavil:

GupeM je izjavil:


Uporabi "obrazec" "Polni z UPN nalogom". Nakažeš na mBillsov TRR z referenco, ki ti piše v tem obrazcu. Po referenci vejo v katero denarnico ta denar spada.


A je TRR za polnjenje pri vseh uporabnikih enak ali ima vsak svojega?
Jaz ugibam da ima vsak svojega, sklepam na podlagi podobnih praks (NKBM Visa predplačniška), kjer se je polnilo na enak način, Individualni IBAN+ref.

Saj sem napisal, da nakažeš na mBills račun, z referenco pa določiš, v katero denarnico naj gre znesek. Nakažeš pa na tale račun, označen z rdečo barvo.


To ni banka, zato nima vsak uporabnik svojega TRR. Se tebi res ne da nič dopovedati???

Podobno deluje tudi Petrol predplačniška kartica. Isti TRR za vse uporabnike, referenca pa določa, na katero kartico denar gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

butch3r ::

Dokaj hitro prejel novo kartico po pošti, vidim da je res brezstično malo ojačano, je pa kartica brez napisa ibana in boca kot je bila prvotna :(

rusilec ::

T-2 sem moral zagroziti z Banko Slovenije, da so mi odobrili direktno bremenitev na N26.

stalker ::

Meni so na T-2 brez problema februarja naredili direktno obremenitev na N26. Rekli so mi, naj prečrtam SI56 in napišem nemški trr. Simpl.

freezby ::

Ola, a ima oz. je imel še kdo kakšne težave s push notifications in novimi položnicami?
Novi stalni položnici, pride push za potrditev in ga ne morem ne potrditi niti zavrniti. In zdaj je obstalo v aplikaciji - se ponuja za dotik, a se ne odzove in ni in ni pojavnega okna.

Šel skozi support, edina ponujena rešitev unpair, deinštalacija aplikacije in vse na novo. Mi pa to ne diši, ker do torka me ni doma in potrebujem app. Rad bi, da plačam ravno do takrat, ker že zdaj zamujam par dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: freezby ()

delfinus ::

Unpair and pair telefona in ponovna instalacija aplikacije pri napaki s pending poloznicami ne pomaga. So zapecene zaenkrat v mobilno aplikacijo in se jih ne da izvesti oz. izbrisati. To morajo resiti na N26 strani, do takrat pa imamo spam s temi placili, ki jih nismo uspeli izvesti.

lp, d.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

dussan ::

Reinstalacija ne pomaga, beri sporočila zgoraj.
Meni uspe, če takoj potrdim nalog.

aibo ::

Ista stvar, sem šel v sredo čez support zaradi tega, rešili še vedno nič :/

freezby ::

Blamaža.

Na srečo sam nisem unpairal, zato pa je kolega, ki se mu gre za velik resnejše stvari in vsote, pa je vse isto dobil, zdaj mu pa ostali plačujemo.

N26 ima preveč teh hroščev, da ne bi spet o šumnikih. Sam bom že plačal ob vrnitvi domov preko DH. Samo, da ne bodo potem vse te pending transakcije čez spustil.

Matthai ::

Se pravi je tole čisto neresna banka če rabiš zanesljivo storitev?

Še dobro, da se nisem odločil za njih...
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Spura ::

Ko oprem obrazec z prijavo moram vpisat ime in priimek. Ne pusti sumnikov. Closed tab.

_Sajmon_ ::

Matthai je izjavil:

Se pravi je tole čisto neresna banka če rabiš zanesljivo storitev?

Še dobro, da se nisem odločil za njih...


Žena in jaz jo imava že dlje časa, imam trajnike gor, plačujem račune ipd., skratka deluje. To s potrditvijo plačilnih nalogov z datumom v prihodnosti je prva taka konkretna napaka, ki na srečo ni problematična, ja se strinjam, da pa človeku slab občutek, sploh ker toliko časa mutijo s popravkom. Pa support je v tem primeru nezadovoljiv. Ni pa crucial stvar. Rečt, da je to čisto neresna banka, pa je malo preuranjeno. Bi že kmalu bankrotirala, če bi bilo tako... Tudi druge (SLO) banke imajo težave, pa verjetno ne naredimo takoj zaključka, da so neresne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _Sajmon_ ()

jype ::

_Sajmon_ je izjavil:

Rečt, da je to čisto neresna banka, pa je malo preuranjeno
Nah, ni. Da je neresna smo vedeli že od začetka. Resne banke s svojimi strankami ravnajo precej bolj nesramno, kot to počne N26.

_Sajmon_ ::

jype je izjavil:

_Sajmon_ je izjavil:

Rečt, da je to čisto neresna banka, pa je malo preuranjeno
Nah, ni. Da je neresna smo vedeli že od začetka. Resne banke s svojimi strankami ravnajo precej bolj nesramno, kot to počne N26.


Komentar v stilu jypa pač...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _Sajmon_ ()

miko22 ::

Matthai je izjavil:

Se pravi je tole čisto neresna banka če rabiš zanesljivo storitev?

Še dobro, da se nisem odločil za njih...


Bankanet ni delal 14 dni, podjetja dobivala opomine od fursa, ker niso plačali dajatev zaradi nedelovanja bankaneta.
Katera banka je neresna?

kokica2000 ::

N26 je resna banka. Vsaka banka z nekaj milioni uporabnikov je resna banka. Res pa je, da bi morali pri N26 pod nujno odpustiti nekaj programerjev in zaposliti nekaj bolj nadarjenih.

Matthai ::

Jaz recimo imam dobre izkušnje z SKB in Delavsko hranilnico. Bom pa SKB v kratkem zamenjal, ker so preveč vsiljivi pri ponujanju "dodatnih" storitev.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

MPM ::

v primerjavi s kakšno Sparkasse kjer app ni bil posodobljen že od decembra (in ne deluje na android 10) ter njihovim odnosom do strank je N26 raketa.

jype ::

_Sajmon_ je izjavil:

Komentar v stilu jypa pač...
Square.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: AgiZ ()

perci ::

MPM je izjavil:

v primerjavi s kakšno Sparkasse kjer app ni bil posodobljen že od decembra (in ne deluje na android 10) ter njihovim odnosom do strank je N26 raketa.

App pri Sparkasse je sicer soliden, ni sicer primerljiv z N26 ampak kakšnih večjih pripomb na funkcionalnosti nimam. Imam pa udobni pozitivni račun, tako, da je praktično zastonj.

MrStein ::

A podpira vstop s praznim odtisom? iOS verzije ga ne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

perci ::

Ne, pin only. Sej pravim, ni N26, ampak pin itak vtipkam v sekundi.

butch3r ::

freezby je izjavil:

Ola, a ima oz. je imel še kdo kakšne težave s push notifications in novimi položnicami?
Novi stalni položnici, pride push za potrditev in ga ne morem ne potrditi niti zavrniti. In zdaj je obstalo v aplikaciji - se ponuja za dotik, a se ne odzove in ni in ni pojavnega okna.

Šel skozi support, edina ponujena rešitev unpair, deinštalacija aplikacije in vse na novo. Mi pa to ne diši, ker do torka me ni doma in potrebujem app. Rad bi, da plačam ravno do takrat, ker že zdaj zamujam par dni.

Poizkusi še plačati tako, da imaš app na telefonu odprt in takoj potrdiš.
Nisem pa poizkušal še plačati direktno preko appa, mogoče direkt deluje?

krucymucy ::

Matthai je izjavil:

Jaz recimo imam dobre izkušnje z SKB in Delavsko hranilnico. Bom pa SKB v kratkem zamenjal, ker so preveč vsiljivi pri ponujanju "dodatnih" storitev.


Lepo, jaz sem bil z DH tudi zadovoljen vcasih, poceni, preprosto ...
Sedaj pa ni vec niti poceni, niti ne deluje. S temi SMS zetoni so zakomplicirali zadevo. Prejsnji teden se nisem mogel prijaviti v e-banko celo dopoldne, enostavno ni bilo SMS-a. Aplikacija za mobilni telefon mi pa trenutno tudi ne dela.

Spura ::

1. DH vsaj sprovede nakazila v enem dnevu, N26 pa si zgleda zna uzet do enega tedna da denar pride na cilj, vsaj glede na napisano v tej temi.
2. Vsak business ki leta 2019 ne uporablja Unicode v aplikacijah, ki jih imajo, so pateticni izmecki, ki jim zaupajo edino idioti. Taki outstanding bugi me ne presenecajo

BuDi79 ::

Spura je izjavil:

N26 pa si zgleda zna uzet do enega tedna da denar pride na cilj, vsaj glede na napisano v tej temi.
Seveda ti to veš, a ne, brez izkušenj. Edina banka našem okolju, ki si dejansko v nekaterih primerih vzame nekaj dni za prilive in odlive je SKB oz. Societe Generale Group, ki je znana po počasnosti na vseh trgih kjer deluje (za vse trge delajo prek istega centra).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

miko22 ::

Kak naj vnesem datum plačila?

butch3r ::

izbereš želen datum + 1 dan iz "koledarčka"

zk_eu ::

Spura je izjavil:

1. DH vsaj sprovede nakazila v enem dnevu, N26 pa si zgleda zna uzet do enega tedna da denar pride na cilj, vsaj glede na napisano v tej temi.
2. Vsak business ki leta 2019 ne uporablja Unicode v aplikacijah, ki jih imajo, so pateticni izmecki, ki jim zaupajo edino idioti. Taki outstanding bugi me ne presenecajo


Jaz redno plačujem vse preko N26, pa se še nikoli ni zgodilo, da ne bi denar prišel v istem dnevu, če sem plačal dopoldne. Še, če sem plačal nekje do 13. ure, je priletelo v SLO v istem dnevu.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

perci ::

Tudi jaz z zamikom plačil nimam slabih izkušenj.

miko22 ::

butch3r je izjavil:

izbereš želen datum + 1 dan iz "koledarčka"


kako naj vnesem, če nimam datumov v koledarčku. Glej sliko.

Nesta ::

kako izklopim Two-Factor Authentication?

_Sajmon_ ::

Uporablja že kdo N26 aplikacijo z Androidom 10? Kake težave?

Nesta je izjavil:

kako izklopim Two-Factor Authentication?


Misliš na prijavo v aplikacijo? Dvomim da lahko....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _Sajmon_ ()

boogle ::

A kdo ve za kakega upokojenca, ki prejema slovensko pokojnino na N26 nemški račun/IBAN? ...a ZPIZ kaj komplicira?

Sem pokazal očetu, pa je takoj želel prešaltat :D Če tako pomisliš, je zadeva res skoraj idealna za povprečne penzioniste, ki so bolj pasivni uporabniki bančnih storitev.

butch3r ::

miko22 je izjavil:

butch3r je izjavil:

izbereš želen datum + 1 dan iz "koledarčka"


kako naj vnesem, če nimam datumov v koledarčku. Glej sliko.

ni slike???

butch3r je izjavil:

freezby je izjavil:

Ola, a ima oz. je imel še kdo kakšne težave s push notifications in novimi položnicami?
Novi stalni položnici, pride push za potrditev in ga ne morem ne potrditi niti zavrniti. In zdaj je obstalo v aplikaciji - se ponuja za dotik, a se ne odzove in ni in ni pojavnega okna.

Šel skozi support, edina ponujena rešitev unpair, deinštalacija aplikacije in vse na novo. Mi pa to ne diši, ker do torka me ni doma in potrebujem app. Rad bi, da plačam ravno do takrat, ker že zdaj zamujam par dni.

Poizkusi še plačati tako, da imaš app na telefonu odprt in takoj potrdiš.
Nisem pa poizkušal še plačati direktno preko appa, mogoče direkt deluje?

tole meni preverjeno deluje, danes dal v plačilo dva naloga.

GupeM ::

butch3r je izjavil:

ni slike???

Klikni na znak manjkajoče slike.

Kosek1 ::

boogle je izjavil:

A kdo ve za kakega upokojenca, ki prejema slovensko pokojnino na N26 nemški račun/IBAN? ...a ZPIZ kaj komplicira?


Mojmu fotru sem zrihtal. :)

Na e-mail informacije@zpiz.si jim pošlji podpisano poskenirano zahtevo za nakazovanje pokojnine. Natančni podatki osebe in računa.

-----------------
Podatki osebe.

ZADEVA: nakazovanje pokojnine


Prosim za nakazovanje pokojnine (že za ta mesec) na moj račun


IBAN: DE12345678901010 (vpišeš prave cifre)

BIC: NTSBDEB1XXX


N26 Bank GmbH, Klosterstrasse 62, 10179 Berlin


Račun je prijavljen na FURS.



V Ljubljani,22.10.2019


Podpis:


--------------

Priložiš tudi PrtScr iz e-davkov, kjer se vidi, da je račun prijavljen na FURS. :)

MrStein ::

miko22 je izjavil:

Kak naj vnesem datum plačila?


Fixed...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

krucymucy ::

MrStein je izjavil:

miko22 je izjavil:

Kak naj vnesem datum plačila?


Fixed...

Ti imas problem zaradi "teme" telefona, ne pa zaradi N26.

butch3r ::

LMAO, malenkost si farben blind in ne vidiš številk očitno :p

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: butch3r ()

Spura ::

BuDi79 je izjavil:

Spura je izjavil:

N26 pa si zgleda zna uzet do enega tedna da denar pride na cilj, vsaj glede na napisano v tej temi.
Seveda ti to veš, a ne, brez izkušenj.

Ja hvala bogu jih nimam, teh izkusenj. In bi tut rad da jih nimam. Jih majo pa drugi ljudje v tej temi ce gres nazaj brskat.

BuDi79 ::

Spura je izjavil:

BuDi79 je izjavil:

Spura je izjavil:

N26 pa si zgleda zna uzet do enega tedna da denar pride na cilj, vsaj glede na napisano v tej temi.
Seveda ti to veš, a ne, brez izkušenj.

Ja hvala bogu jih nimam, teh izkusenj. In bi tut rad da jih nimam. Jih majo pa drugi ljudje v tej temi ce gres nazaj brskat.
Seveda (enkrat... transfer med SKB pa N26), pa zapirajo račune kar povprek račune brez obrazložitve (eni sami osebi)... skratka... grozno problemov.

Tear_DR0P ::

BuDi79 je izjavil:

Seveda (enkrat... transfer med SKB pa N26)


Kolikokrat pa bi kot uporabnik moral imeti problem? In a je dovolj da ga samo jaz kot uporabnik opazim? Je dovolj da N26 po tednu tišine javi in prizna, da je problem na njihovi strani?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

krucymucy ::

1 nezadovoljen preglasi 10.000 zadovoljnih. Tako je.
Jaz v zadnjih treh letih nisem imel enega samega problema, pa v bistvu uporabljam vec ali manj samo N26.
Edino enkrat sem pac cakal transfer SKB --> N26 dva dni, ko mi je kolega nakazal da mu nekaj kupim. Ampak to je pac Societe Generale ... dinozaver.

miko22 ::

Jaz pa imam vedno več težav.Včeraj sem postal da nisem mogel izbrat datuma, danes sem ga lahko.
Ne morem pa potrditi zahteve. Support reko, da naj naredim reinstal aplikacije, pa tudi ni delalo.
Sedaj so to dali na višji nivo, kjer so mi napisali, da naj preizkusim čez nekaj ur.
Bom probal jutri.

Glede na to da zadnje čase berem da tudi vam to ne dela, so postali šalabajezeri.

freezby ::

Jah, bolj malo napredka. Hrošč ostaja. Seveda sem poskušal tolikokrat, da je šlo čez, a zdaj je pending 5 stvari, dve celo podvojeni, vse je v drugo, v tretje šlo čez potrditev ... pač neprijetna zadeva, ker če ob odpravi hrošča sprostijo vsa sredstva ... Ker z limiti mislim, da ne moreš zablokirati standing plačil? Razen seveda s stanjem, a malo bo čudno prelaganje iz poslovnega na partnerkinega ter nazaj.

Tudi sam že več kot 2 leti vse poslovanje opravljam prek N26 in je bolj ali manj štimalo (razen to s šumniki me pogreje). Sem spravil k njim cca 10 ljudi, od tega 5 s. p.-jev in mi pač ni kul, da stvari ne delujejo kot je minimalno sprejemljivo za poslovno okolje. Sam nimam ravno veliko računov, a dva kolega morata pa skoz nekaj plačevati itd ... in imata poln q*** tega v zadnjem tednu.

Glede (ne)resnosti bank - prav malo me briga bluzenje "resnih" bank, če moja trenutno ne funkcionira. Nisem poročen z bankami (beri nimam kreditov) in sem se že večkrat selil, se bom pa spet, če ne uredijo v 2 tednih. Ker osebne stvari že lahko poravnanm prek DH, poslovnih pač ne.
strani: 1 ... 114 115 116 117 118 ... 120