» »

Kateri 55" in večji LCD televizor?

Kateri 55" in večji LCD televizor?

Temo vidijo: vsi
««
7 / 535
»»

commissar ::

leiito je izjavil:

Če prav razumem, si ti pač želel izkoristiti 14-dnevni rok, prodajalec pa trdi, da ti je ta pravica že zapadla. OK, recimo, kaj pa odprava napake v garancijskem roku, v 45 dneh morajo porihtat, vmes dati nadomestni aparat ali kompenzacijo. Ali prodajalec trdi, da so zeleni fleki na ljudeh običajen in pričakovan pojav?

Po mojih izkušnjah se ni dobro pretirano fokusirati na pravni aspekt spora, če situacija ni povsem nedvoumna in v tvoj prid, včasih je bolj učinkovito apelirati naj naredijo tisto, kar je prav, ne glede na črko zakona, najbolj prepričljivo je pa vedno apelirati na njihov interes, zelo subtilna napoved tvojih bodočih dejanj. Plus da si prijazno odločen, nikoli dvigati glasu ali se prepirati.



Ne da je zapadla (v smislu da sem prepozen), ampak da ne morem koristiti te vrnitve, ker je tv ze bil uporabljen. In ker gre za pametni tv pac vejo tocno koliko ur je bil prizgan.

To da so zelene flehe jim sporocim jutri oni pa bodo posredovali philipsu.

Apak razumem, pravis da naj povem za napako in apelitam na njihovo dobro voljo.

Zgodovina sprememb…

leiito ::

Ne na dobro voljo, na poslovno etiko, dobre poslovne običaje, še bolj pa njihov lastni interes. Če boš zadovoljen z njimi, utegneš postati zvest kupec, posredovati word of mouth drugim itd. Da ne omenjamo, da ena sama oseba, ki po internetu širi svojo izkušnjo s Filipsom, lahko naredi veliko škode, ali pa koristi.

commissar ::

Ja, samo ta nacin bo mislim bolj daloval na philips kot na trgovino.

upam vsaj.

leiito ::

Ne bi smel. Ker če vztrajajo pri svojem, morajo biti kupci Philipsovih televizorjev v Sloveniji pripravljeni tolerirati zelene fleke na koži, ali pa biti brez tivija, je to sporočilo, ki si ga želi prodajalec?

commissar ::

prodajalec je enaa.com. oni prodajajo vse zanmke tv-jev, tako da za philipsa se ne bodo sekirali ce bo na slabem glasu.

Sedaj razmisljam da bi jim to prijavil kot stvarno napako.
V tem primeru imam moznost, da mi vrnejo kupnino.

Zgodovina sprememb…

leiito ::

gre tudi za njihovo reputacijo, ampak ej, tvoje je, da pač narediš vse, kar je v tvoji moči, morda vključiš v debato še uvoznika Philips tivijev, regulatorja itd. Nisem specialist za zelene fleke, ampak zdi se mi, da imaš legitimen zaplet. Si pogledal po tujih forumih, običajno je še kdo z isto situacijo, da vidiš kako so to rešili drugje, imaš nek precedens

To sem omenil prej, da če res nikakor ne gre 14-dnevni rok, garancija, valjda niso zeleni fleki običajen in pričakovan pojav,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: leiito ()

leiito ::

Nekdo na Philipsovem uradnem forumu je imel nekaj podobnega in so ga napotili na servis. Niso rekli, ej jebiga, včasih je treba potrpet.

http://www.supportforum.philips.com/en/...

commissar ::

Ja, jutri jih bom poklical, ter jih probal prepricati. Meni je sicer vseeno, ali dobim nazaj denar za vracilo v 14 dneh, ali pa dobim nazaj denar zaradi stvarne napake.

Ali pa da dobim televizor brez zelenih senc.

Tega na support forumu sem pa videl se ko sem kalibriral sliko, skoda da ni napisal razpleta.
Pri meni je sicer drugacna barva, ampak problem je v osnovi podoben.

Zgodovina sprememb…

commissar ::

hvala za nasvete in komentarje leiito.

upam da bo se kdo z vec izkusnjami s philipson kaj predlagal.

Melanholija ::

Jaz ti povem iskreno, drugič kupi kvaliteto in ne Philipsa :)) Pa veliko sreče!

commissar ::

Melanholija je izjavil:

Jaz ti povem iskreno, drugič kupi kvaliteto in ne Philipsa :)) Pa veliko sreče!


Ja,
ce se tole ne razplete povsem po mojih zeljah se bo treba tega kar drzati od zdaj naprej.

andrej69 ::

@Melanholija
Misliš, da če bo kupil kakšen televizor drugega proizvajalca, da ne more imet teh težav..?;)
Malo si poglej na druge forume, pa boš videl, da so težave tudi z drugimi televizorji ne glede na proizvajalca..Pa tudi iz prve roke ti povem, da so težave tudi z Sonyi, Panasonici itd..Pa naj bi ti televizorji veljali za najkvalitetnejše..Moraš vedet, da se danes v vse televizorje vgrajuje več ali manj Hardwerska tehnologija, ki jih izdeluje par velikih korporacij, ki potem prodajajo to tehnologijo vsem tem proizvajalcem:)Saj Sony in Panasonic več nimata v svojih televizorjih, kaj dosti svoje tehnologije, razen procesorjev.Pa tudi Samsung je enaka zgodba.Edini, ki imajo v večini svojo tehnologijo je Philips in Lg.
Samo toliko za informacijo.

leiito ::

OK, ampak to vse ima samo anekdotalno vrednost, najbrž kje obstajajo kakšne statistike zanesljivosti posameznih znamk, kar se je zgodilo znancu od soseda je premajhen vzorec, da bi lahko sklepali karkoli.

Ampak glede na commisarjev primeru se itak zdi, da je bolj pomembno vprašanje, kakšen je odnos principala in njegovih dealerjev do kupcev, ali gradijo s kupcem dolgoročen odnos, ali pa jih po nakupu ne zanima več. Trendi so načelno v smer fair & transparent, blagovne znamke si ne želijo imidža pogoltnih brezosebnih korporacij, niti ni tak odnos v njihovem dolgoročnem interesu.

Kaj pa ti meniš andrej69, kaj bi storil, če bi bil šef Philipsa za Slovenijo? Ali se strinjaš, da so zeleni fleki čez mejo tega, kar naj bi kupec še toleriral, da gre torej dejansko za stvarno napako?

MAX34216 ::

commissar je izjavil:

Ja, jutri jih bom poklical, ter jih probal prepricati. Meni je sicer vseeno, ali dobim nazaj denar za vracilo v 14 dneh, ali pa dobim nazaj denar zaradi stvarne napake.

Ali pa da dobim televizor brez zelenih senc.

Tega na support forumu sem pa videl se ko sem kalibriral sliko, skoda da ni napisal razpleta.
Pri meni je sicer drugacna barva, ampak problem je v osnovi podoben.


Ma ne se hecat, nimaš jih kaj prepričevat... stvarna napaka.
http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...

Napiši dopis, kjer jasno in kratko zahtevaš menjavo ali denar nazaj. Izberi nekaj, ne pisat ali ali...

Jaz bi obenem vso korespondenco poslal še na: gp.tirs@gov.si

Sem v zadnjih letih to že nekajkrat prakticiral, ko so se na servisih ali prodajalci preveč usajali ali me poskušali arogantno odpraviti.
Sicer morda potraja kak teden dva dlje, ampak na koncu se je izteklo tako kot je treba.

fpbs ::

leiito je izjavil:

Kaj pa ti meniš andrej69, kaj bi storil, če bi bil šef Philipsa za Slovenijo? Ali se strinjaš, da so zeleni fleki čez mejo tega, kar naj bi kupec še toleriral, da gre torej dejansko za stvarno napako?

To ti je andrej že odgovoril nekaj strani nazaj:
Tako kot je že errhec dejal.Slika izgleda dobro na tv-ju.Na monitorju je že preveč kričeča..Izgleda , da imaš rad bolj močne barve.Drugače je slika vrhunska, na tem televizorju.

leiito ::

On govori o sliki na splošno, ne adresira zelenih flekov kot takih. Če je šel model vračat tivi nazaj, se mu je to morala zdeti stvarna napaka, ne stvar osebnih preferenc do bolj močnih barv. S tem da, kdo pa nima rad močnih barv?

commissar ::

Jaz sem tudi razumel, da to govori na splosno o medelu 65pus7601.

 philips 65pus7601

philips 65pus7601


Ko se vidi to na tv-ju kjer se vse premika je zelo tezko gledati. Izgleda radioaktivna koza.
In tale prizor niti ni najhujsi, ampak edini ki sem ga slikal.

Sedaj me pa zanima, kaj andrej tocno misli o mojem primeru. Kaj lahko pricakujem od slovenskega philipa, glede na tak TV?

Aja, skoraj vse default nastavitve (po factory resetu) imajo barvo koze take zelene sence v toplih prizorih. To ni nekaj kar sem jaz nastavil.
Poskusil sem pa tudi vse, kar sem nasel na internetu kot best settings.

Zgodovina sprememb…

andrej69 ::

Da pojasnimo zakonodajo.
Kaj omogoča zakonodaja?
Zakon o varstvu potrošnikov , ki pokriva prodajo potrošnikom (B2C) takšne določbe za klasično prodajo nima. Ima pa nekaj drugega. Kupcu sta namreč vedno na voljo odgovornost za stvarne napake 37. do 40. člen in garancija za brezhibno delovanje 14b. do 21. člen . Torej, če ima kupljeno blago napako, ima kupec vedno možnost ukrepanja po ZVPot.

Posebna pravila pa veljajo za nakup prek interneta in pogodb, sklenjenih zunaj (izven) poslovnih prostorov, kjer ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh odstopi od pogodbe, a o tem več tukaj.

Stvarna napaka
Kaj je stvarna napaka, kako jo uveljavljamo in kakšen je rok.
Po definiciji 37. člena ZVPot gre za stvarno napako, če:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Rok za uveljavljanje je opredeljen v 37a. členu. Potrošnik mora stvarno napako uveljavljati v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a hkrati ne sme preteči več kot 2 leti od izročitve, saj po tem roku prodajalec ne odgovarja več za stvarno napako. V primeru, da gre za rabljeno stvar je prodajalec odgovornosti razbremenjen po 1 letu.

Poleg tega se šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Če stvarno napako uveljavljamo kasneje je potrebno dokazovati tudi obstoj stvarne napake ob izročitvi.

Potrošnik ima pri stvarni napaki možnost zahtevati alternativno brez vrstnega reda:
-odpravo napake na blagu
-vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
-zamenjavo blaga z novim brezhibnim
-vračilo plačanega zneska

Potrošnik pa ima tudi pravico zahtevati povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Pravica zahtevati eno od možnosti zastara v 2 letih po tem, ko potrošnik obvesti prodajalca.

Odgovornosti za stvarno napako se prodajalec nikoli ne more izogniti. Lahko pa se je razbremeni, če dokaže, da je vzrok za napako okoliščina, ki je ni mogel preprečiti, odpraviti ali se ji izogniti zaradi ravnanja tretjih oseb ali potrošnika.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če pa je sporen mora prodajalec prav tako najpozneje v 8 dneh potrošniku odgovoriti na zahtevo.

V primeru, da potrošnik z zahtevkom ne uspe ali pa prodajalec kršil zakon se lahko obrne na Tržni inšpektorat RS.


Kako pa je z garancijo?
15b. člen ZVPot opredeljuje garancijo kot vsako obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

Obvezna garancija je potrebna za izdelke, ki so opredeljeni v Pravilniku o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje. Obvezna garancija za novo blago je vsaj 1 leto, za rabljeno pa vsaj 1 mesec.

Potrošnik lahko iz naslova garancije zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če pa proizvajalec ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Pravice potrošnika ugasnejo po dveh (2) letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

ZVPot v 21c. členu govori tudi o nadomestnem proizvodu za čas popravila. Ključna besedna zveza tega člena je Proizvajalec oz. pooblaščeni servis sicer ni dolžan zagotoviti brezplačne uporabe nadomestnega proizvoda, a če ga potrošniku ne zagotovi ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Prav tako je tudi glede kršitev jamčevanja iz garancije za brezhibno delovanje odgovoren Tržni inšpektorat RS.

Odločitev ali bo izbral stvarno napako ali garancijo je torej praviloma na potrošniku.

andrej69 ::

@commissar
Saj o tvojih težavah sva nekaj že govorila.Mislim, da je edina možnost popravilo televizorja, ali menjava za drug televizor.Seveda pod pogojem, da bo to možno.

commissar ::

andrej69 je izjavil:

Da pojasnimo zakonodajo.
Kaj omogoča zakonodaja?
Zakon o varstvu potrošnikov , ki pokriva prodajo potrošnikom (B2C) takšne določbe za klasično prodajo nima. Ima pa nekaj drugega. Kupcu sta namreč vedno na voljo odgovornost za stvarne napake 37. do 40. člen in garancija za brezhibno delovanje 14b. do 21. člen . Torej, če ima kupljeno blago napako, ima kupec vedno možnost ukrepanja po ZVPot.

Posebna pravila pa veljajo za nakup prek interneta in pogodb, sklenjenih zunaj (izven) poslovnih prostorov, kjer ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh odstopi od pogodbe, a o tem več tukaj.

Stvarna napaka
Kaj je stvarna napaka, kako jo uveljavljamo in kakšen je rok.
Po definiciji 37. člena ZVPot gre za stvarno napako, če:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Rok za uveljavljanje je opredeljen v 37a. členu. Potrošnik mora stvarno napako uveljavljati v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a hkrati ne sme preteči več kot 2 leti od izročitve, saj po tem roku prodajalec ne odgovarja več za stvarno napako. V primeru, da gre za rabljeno stvar je prodajalec odgovornosti razbremenjen po 1 letu.

Poleg tega se šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Če stvarno napako uveljavljamo kasneje je potrebno dokazovati tudi obstoj stvarne napake ob izročitvi.

Potrošnik ima pri stvarni napaki možnost zahtevati alternativno brez vrstnega reda:
-odpravo napake na blagu
-vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
-zamenjavo blaga z novim brezhibnim
-vračilo plačanega zneska

Potrošnik pa ima tudi pravico zahtevati povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Pravica zahtevati eno od možnosti zastara v 2 letih po tem, ko potrošnik obvesti prodajalca.

Odgovornosti za stvarno napako se prodajalec nikoli ne more izogniti. Lahko pa se je razbremeni, če dokaže, da je vzrok za napako okoliščina, ki je ni mogel preprečiti, odpraviti ali se ji izogniti zaradi ravnanja tretjih oseb ali potrošnika.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če pa je sporen mora prodajalec prav tako najpozneje v 8 dneh potrošniku odgovoriti na zahtevo.

V primeru, da potrošnik z zahtevkom ne uspe ali pa prodajalec kršil zakon se lahko obrne na Tržni inšpektorat RS.


Kako pa je z garancijo?
15b. člen ZVPot opredeljuje garancijo kot vsako obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu.

Obvezna garancija je potrebna za izdelke, ki so opredeljeni v Pravilniku o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje. Obvezna garancija za novo blago je vsaj 1 leto, za rabljeno pa vsaj 1 mesec.

Potrošnik lahko iz naslova garancije zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če pa proizvajalec ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Pravice potrošnika ugasnejo po dveh (2) letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

ZVPot v 21c. členu govori tudi o nadomestnem proizvodu za čas popravila. Ključna besedna zveza tega člena je Proizvajalec oz. pooblaščeni servis sicer ni dolžan zagotoviti brezplačne uporabe nadomestnega proizvoda, a če ga potrošniku ne zagotovi ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Prav tako je tudi glede kršitev jamčevanja iz garancije za brezhibno delovanje odgovoren Tržni inšpektorat RS.

Odločitev ali bo izbral stvarno napako ali garancijo je torej praviloma na potrošniku.


To je vse lepo in prav.

Najvecji problem je, ce philips pogleda moj TV in sliko ter rece: "To ni nic narobe. To je perfektna slika. Kaksna stvarna napaka? Kaksna garancija?"

andrej69 je izjavil:

@commissar
Saj o tvojih težavah sva nekaj že govorila.Mislim, da je edina možnost popravilo televizorja, ali menjava za drug televizor.Seveda pod pogojem, da bo to možno.


Zakaj pa ne bi bilo mozno?

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

leiito je izjavil:

On govori o sliki na splošno, ne adresira zelenih flekov kot takih. Če je šel model vračat tivi nazaj, se mu je to morala zdeti stvarna napaka, ne stvar osebnih preferenc do bolj močnih barv. S tem da, kdo pa nima rad močnih barv?

Ja on hvali sliko na splošno, in ne adresira zelenih flekov, ker jih ni zapazil, kar se mi zdi zelo čudno in neprofesionalno, glede na to, da se je nekoč ukvarjal s servisiranjem TVejev, ali pa jih je namerno prezrl in izjavil, da je slika vrhunska.

andrej69 ::

@commissar
Na Philipsu, se ne dela tako kot ti misliš:) Če je napaka vidna, se bo vsekakor to rešilo..Kar pa se tiče možnosti, pa si preberi pa boš videl kakšna pravna sredstva so ti na voljo.

@fpbs
Saj sem videl, zaenkrat še nisem slep..;)Jaz sem na splošno govoril o kvaliteti slike, na tem modelu..
Seveda ne za dotični model:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: andrej69 ()

fpbs ::

Saj ni res, izjavil si:
Drugače je slika vrhunska, na tem televizorju.

Za tako sliko je bilo v času katodnih TVejev potrebno opravit regeneracijo ekrana, če pa ta ni uspela, se je pa ekran zamenjal.

andrej69 ::

@fpbs
Saj tukaj je zgodba podobna. Če so kakšne taževe z led diodami in teh ni preveč, se diode menjajo. Če pa jih je za menjat preveč, pa se načeloma vstavi nov panel.

Gatsu ::

No upam da se boste vsi ki berete tole prigodo commisarja naučili iz te zgodbe dejstvo, da se take napake TAKOJ reklamira, sploh v primeru nakupa preko spleta. Tako sem jaz storil 10 let nazaj ko sem kupil v BB preko spleta en cheap LG tv, ki je v vseh 4 kotih imel tolko light bleeda, da ni bilo možno gledat filmov in sem ga takoj naslednji dan lepo zamenjal za enga podobno poceni philipsa.

Od andrej69 bi pa pričakoval konkretne napotke in pomoč, glede na to da je tak zgovornik philipsa in verjetno celo prodajalec teh tvjev. Ampak seveda ne. On je samo pameten ko so težave na kakem samsungu ipd. Ko pa so težave z nepokvarljivim flagship Philipsom se pa gospod spreneveda.

Joze_K ::

Gatsu je izjavil:


Od andrej69 bi pa pričakoval konkretne napotke in pomoč, glede na to da je tak zgovornik philipsa in verjetno celo prodajalec teh tvjev. Ampak seveda ne. On je samo pameten ko so težave na kakem samsungu ipd. Ko pa so težave z nepokvarljivim flagship Philipsom se pa gospod spreneveda.


Jap tudi mene je Andrej tule malo razočaral... je bil dolgo tiho ko se je o tem začelo govorit,.. pa še potem je samo diplomatsko zakonodajo naštel... ker drugače rad daje konkretna dejstva.. s pomočjo, bi si pa res pozitivno sliko naredil kot odgovoren Philips prodajalec in ne samo tisti, ki reklamira!

OK.d ::

Andreja edino zanima prodaja, ko pa pride do težav pa naj se kupec znajde kakor ve in zna.
Tako da za v bodoče se philipsa dotikajte "samo sa štapom"
Med drugim dokazuje tudi philipsov forum, kje imajo lastniki polno težav.
http://www.supportforum.philips.com/en/...
LPOK.d

andrej69 ::

Dečki poglejte, saj vam nisem jaz prodal enega televizorja:)Ko ga boste od mene osebno kupili, potem pa se lahko pogovarjamo o teh stvareh..Saj nisem jaz kriv, če ima kateri težave z televizorjem, ali ne more uveljavljat garancije itd..To je stvar posamezne prodajalne, kakšen odnos imajo z potrošniki. Vsak sam pa se mora pri nakupu pozanimat, glede pravnih možnosti:) In kupovat v takšnih prodajalnah, kjer je zakonodaja in ostale stvari urejeno..Saj nisem jaz vaš odvetnik, da bi se moral s takšnimi stvarmi ukvarjat..Kolikor lahko pomagam, kar pa ni v moji moči, pa ne morem pomagat..Tega se morate zavedat..
Saj je tipično Slovensko, da ko ima kateri težave se najlažje obsoja drugega, sam pa nikoli ni nihče nič kriv:):'(

@OK.d
Kar pa se tiče tvojega linka, pa ne pomeni nič..Kajti moraš se zavedat, da se proda precej televizorjev, nekaj stotisoč..in je normalno, da imajo nekateri težave..Kam pa bi prišle te korporacije, če ne bi bilo težav z televizorji.Kajti niti eden televizor, različnih proizvajalcev ni imun na napake, to se moraš zavedat..Lahko, pa si tukaj pogledaš še kar se tiče drugih proizvajalcev..
https://www.consumeraffairs.com/home_el...
http://www.practical-home-theater-guide...
https://www.consumeraffairs.com/home_el...
https://www.consumeraffairs.com/home_el...
https://www.consumeraffairs.com/home_el...

leiito ::

Kolikor sem jaz razumel, andrej69, ti nihče ne očita tega, za kar se braniš, ampak so pričakovali, da boš, kot del Philipsove prodajne ekipe podal, a) svoje mnenje, če so zeleni fleki stvarna napaka in b) kak nasvet ali sugestijo, kako zaplet rešiti.

Da je vse skupaj stvar posamezne prodajalne, se je težko strinjati, uvoznik kot zastopnik Philipsa upravlja tudi z blagovno znamko, v dobrem in slabem. Če bi začeli Philipsi kupljeni na enaa eksplodirati, bi damage control najbrž izvajal predvsem uvoznik, enako bi nekdo iz uvoznika prišel po morebitno nagrado za tivi leta. Itak se zdi predvsem za stvar odnosa, karkoli konstruktivnega bi delovalo pozitivno, tako zelo se distancirati v primeru težav pa vsaj mene samo še utrdi v mišljenju, da se bolj splača televizorje kupovati v Avstriji ali Italiji od firm, ki so specializirane za tovrstno robo.

car100 ::

commissar je izjavil:

Jaz sem tudi razumel, da to govori na splosno o medelu 65pus7601.

 philips 65pus7601

philips 65pus7601


Ko se vidi to na tv-ju kjer se vse premika je zelo tezko gledati. Izgleda radioaktivna koza.
In tale prizor niti ni najhujsi, ampak edini ki sem ga slikal.

Sedaj me pa zanima, kaj andrej tocno misli o mojem primeru. Kaj lahko pricakujem od slovenskega philipa, glede na tak TV?

Aja, skoraj vse default nastavitve (po factory resetu) imajo barvo koze take zelene sence v toplih prizorih. To ni nekaj kar sem jaz nastavil.
Poskusil sem pa tudi vse, kar sem nasel na internetu kot best settings.


Če se še jaz navežem na primer katerega sem tudi sam dodatno testiral (slike par strani nazaj). Vsekakor ima tvoj TV napako in se to tretira pod stvarno napako (vse napake ki se pokažejo v roku 6 mesecev od nakupa se štejejo da ima izdelek napako že od nakupa). Tako je zapisano v slo zakoniku za podrobnosti beri zakonik. Opozoril bi, da servis nebi smel ugotavljat ali je nekaj stvarna napaka ampak zgolj napaka je oz ni. (V tvojem primeru kaže da napaka vsekakor je!). Vračilo izdelka v roku 14 dni je samo dodatno varovalo za spletne nakupe saj izdelka pred nakupom fizično ne vidiš (v tvojem primeru gre bolj za primer stvarne napake). Naslednja pomembna inf. je da se stvarno napako mora nujno uveljaviti preko trgovine (sam jo ne moreš uveljaviti). Za vse težave v zvezi z uveljavljanjem stvarne napake je pristojen tržni inšpektorat. V realnosti je pa tako imaš trgovine pri katerih brez težav in elegantno hitro rešiš nastale probleme mednje vsekakor sodijo Bigbang, Makspro, Mimovrste. (Za enaa nimam izkušenj so pa ponavadi cenovno manj ugodni). Edina trgovina za katero sem slišal in sem tudi osebno doživel je Mediamarket so res velike komplikacije in malo rešenega tako da iz moje strani je bil pri njih prvi in zadnji nakup. Predlagam, da stopiš s trgovino v kontakt in skupaj poiščete ustrezno rešitev (najbolje v pisni obliki) in verjamem, da ne bo težav.

car100 ::

andrej69 je izjavil:

Dečki poglejte, saj vam nisem jaz prodal enega televizorja:)Ko ga boste od mene osebno kupili, potem pa se lahko pogovarjamo o teh stvareh..Saj nisem jaz kriv, če ima kateri težave z televizorjem, ali ne more uveljavljat garancije itd..To je stvar posamezne prodajalne, kakšen odnos imajo z potrošniki. Vsak sam pa se mora pri nakupu pozanimat, glede pravnih možnosti:) In kupovat v takšnih prodajalnah, kjer je zakonodaja in ostale stvari urejeno..Saj nisem jaz vaš odvetnik, da bi se moral s takšnimi stvarmi ukvarjat..Kolikor lahko pomagam, kar pa ni v moji moči, pa ne morem pomagat..Tega se morate zavedat..
Saj je tipično Slovensko, da ko ima kateri težave se najlažje obsoja drugega, sam pa nikoli ni nihče nič kriv:):'(

@OK.d
Kar pa se tiče tvojega linka, pa ne pomeni nič..Kajti moraš se zavedat, da se proda precej televizorjev, nekaj stotisoč..in je normalno, da imajo nekateri težave..Kam pa bi prišle te korporacije, če ne bi bilo težav z televizorji.Kajti niti eden televizor, različnih proizvajalcev ni imun na napake, to se moraš zavedat..Lahko, pa si tukaj pogledaš še kar se tiče drugih proizvajalcev..
https://www.consumeraffairs.com/home_el...
http://www.practical-home-theater-guide...
https://www.consumeraffairs.com/home_el...
https://www.consumeraffairs.com/home_el...
https://www.consumeraffairs.com/home_el...


Mislim da pisanje čez andreja69 niso primerna in ne vzdržijo. V tem forumu podaja svoja osebna mnenja katera ni nujno da upoštevate. Meni je svetoval za odličen in cenovno ugoden Philips 6501 , ki deluje ko šus ima skoraj vsak mesec posodobitev in glede na prve večje težava je trenutno android zrihtan v nulo pa sem kar veliko pre-testiral.

MAX34216 ::

Evo, včeraj mi je uspelo v BB ujeti še zadnji nov-zapakiran primerek Philipsa 55pus7101. Cena zelo ugodna! :-)

Prvi vtisi - super tv! 3 stranski Ambilight špica ;-)
Slike še nisem nastavljal. Takoj je ponudil tudi zadnji aprilski update. Testiral sem funkcionalnosti, vse dela, RAZEN pri DLNA iz Synologyja vidim kar problem. Kvaliteta in hitrost streama je super, samo problem so podnapisi ki jih očitno default player ne zna prebrati... Začuda tudi VLC ne... Tole moram probat rešit, ker je kar pomembno zame
Tudi Android aplikacije vse gladko, sploh youtube posnetki v fhd ali uhd super! Nasplošno hitrost sistema povsem zadovoljiva.
Še Kodi moram nastavit in stestirati.

Za ta denar je to to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MAX34216 ()

car100 ::

MAX34216 je izjavil:

Evo, včeraj mi je uspelo v BB ujeti še zadnji nov-zapakiran primerek Philipsa 55pus7101. Cena zelo ugodna! :-)

Prvi vtisi - super tv! 3 stranski Ambilight špica ;-)
Slike še nisem nastavljal. Takoj je ponudil tudi zadnji aprilski update. Testiral sem funkcionalnosti, vse dela, RAZEN pri DLNA iz Synologyja vidim kar problem. Kvaliteta in hitrost streama je super, samo problem so podnapisi ki jih očitno default player ne zna prebrati... Začuda tudi VLC ne... Tole moram probat rešit, ker je kar pomembno zame
Tudi Android aplikacije vse gladko, sploh youtube posnetki v fhd ali uhd super! Nasplošno hitrost sistema povsem zadovoljiva.
Še Kodi moram nastavit in stestirati.

Za ta denar je to to.


Probaj DLNA preko kodija, se da dodt tudi mrežni disk pa pomoje bi mogl podnapisi delat (velikost se da v nastavitvah spremenit).

andrej69 ::

Panasonic 2017

Tsunamii ::

Ufa Panasonic. Vem da so casi mim njihove prevlade glede plazem. Upam, da se prebijejo spet mal na vrh. eh..ma ni vazn..vazn da cez 3-4 leta pride normalna cena za 75 Tv..oled recimo al kaj konkurencnega :D

Anney ::

Kaj ti hasne čez 3-4 leta, ko bo že druga tehnologija na sporedu.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Tsunamii ::

Hasne da bi rad imel takrat do 75 Tv za 3k. Sam to..pa mi ni vazn kaj bo ;)

Melanholija ::

Enako, sam tud čakam na 70-85 za 3k :)

OK.d ::

To že imaš danes, ampak je tehnologija stara že 3 leta, tako kot bo s tem čez 3 leta;)
LPOK.d

Tsunamii ::

Kaksen dober OLED bo cez 3 leta cist ok 75 za 3K.. :D

fpbs ::

OK.d je izjavil:

To že imaš danes, ampak je tehnologija stara že 3 leta, tako kot bo s tem čez 3 leta;)

Če si mislil na OLED tehnologijo, ta je stara že 6 let.

MAX34216 ::

car100 je izjavil:

MAX34216 je izjavil:

Evo, včeraj mi je uspelo v BB ujeti še zadnji nov-zapakiran primerek Philipsa 55pus7101. Cena zelo ugodna! :-)

Prvi vtisi - super tv! 3 stranski Ambilight špica ;-)
Slike še nisem nastavljal. Takoj je ponudil tudi zadnji aprilski update. Testiral sem funkcionalnosti, vse dela, RAZEN pri DLNA iz Synologyja vidim kar problem. Kvaliteta in hitrost streama je super, samo problem so podnapisi ki jih očitno default player ne zna prebrati... Začuda tudi VLC ne... Tole moram probat rešit, ker je kar pomembno zame
Tudi Android aplikacije vse gladko, sploh youtube posnetki v fhd ali uhd super! Nasplošno hitrost sistema povsem zadovoljiva.
Še Kodi moram nastavit in stestirati.

Za ta denar je to to.


Probaj DLNA preko kodija, se da dodt tudi mrežni disk pa pomoje bi mogl podnapisi delat (velikost se da v nastavitvah spremenit).


No takole, stream s podnapisi iz Synologyja tudi dela. Uporabil sem Kodi, vendar ne dlna oz upnp, temveč NFS share. Prej ga nisem imel aktiviranega. Dela super, Kodi on the fly poišče še vse info o filmu ali seriji ki ga najde na nas-u. 😀😎

leiito ::

Stream s Synologyja, s Kodijem na DSM-u? Respect, sploh nisem vedel, da je to možno. Je kje na netu recept?

Oz. ti, če prav razumem, govoriš o streamingu svojih vsebin, filmov na NAS-u, ampak če dela Kodi, potem najbrž delajo tudi add-oni in posledično streami zunanjih virov, ali pač?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: leiito ()

mgermo ::

Tsunamii je izjavil:

Kaksen dober OLED bo cez 3 leta cist ok 75 za 3K.. :D


I tata bi, sine :)

leiito ::

Glede na to kako padajo cene OLED zaslonov je to morda celo možno in z novo tehnologijo bo OLEDe tudi ceneje delati, yieldi bojo boljši, + televizorji so vedno večji, 65" is the new 55"...

MAX34216 ::

leiito je izjavil:

Stream s Synologyja, s Kodijem na DSM-u? Respect, sploh nisem vedel, da je to možno. Je kje na netu recept?

Oz. ti, če prav razumem, govoriš o streamingu svojih vsebin, filmov na NAS-u, ampak če dela Kodi, potem najbrž delajo tudi add-oni in posledično streami zunanjih virov, ali pač?


Tako je, na NAS-u Synology DS214+ hranim vse komplet. Philipsov vgrajeni player sicer vidi Synologyja preko upnp/dlna brez težav in video deluje gladko, ampak ne zna predvajati .srt podnapisov.
Potem preko Kodi-ja na Philipsu, ko sem izbral za source Upnp Synology, tudi ni bilo podnapisov, čeprav jih je Kodi lahko prebral iz zunanjega vira (mogoče bi šlo če bi dodal v Kodi addon za online podnapise).
No, sem pa potem danes na Synologyju vklopil NFS share (prej ga nisem nikoli rabil), Kodi na Philipsu ga je takoj "zaznal", sem dodal folderje kot zunanji vir, in zadeve špilajo u nulo.
http://esausilva.com/2016/08/08/how-to-...

Podnapisi v .srt .sub prebere in predvaja bp! :)

Drugače pa ja, kar se Kodi-ja tiče, sprobal sem Exodus add-on, top zadeva. Povsem gladko in brez težav.

leiito ::

Ja, ampak Kodi teče na androidu Filipsa, ne na OS-u Synologyja.

MAX34216 ::

Seveda, na Philipsu...
Zakaj bi tekel na Synologyju?

Tsunamii ::

leiito je izjavil:

Glede na to kako padajo cene OLED zaslonov je to morda celo možno in z novo tehnologijo bo OLEDe tudi ceneje delati, yieldi bojo boljši, + televizorji so vedno večji, 65" is the new 55"...


MAh kaj pa vem. Dvomim da bo cez 3 leta 75 za isti dnar kot ej dzaj dober 65.. Res je da cene lezejo dol..sam spet ne tolk pri 75 ;) Ko bi menjal bi rad sel na 70/75..manj nikakor ne. Fora je ta da bo moja plazma cez 3 leta imela 10 obletnico :D In nekak bi rad takrat si privoscil 75 :D Sam vec kot 3K pa nekak ne vem ce bom dal.

Tilen0404 ::

Pozdravljeni,

Prosil bi za mnenje o sledeči televiziji: http://www.telekom.si/zasebni-uporabnik...

Na njem bi bil PS4, Kodi ter seveda namenjen ogledu TV oddaj, filmov, serij, itd. Bi bila to OK izbira za povprečnega uporabnika?

Hvala in LP
««
7 / 535
»»