Forum » Loža » Kateri bojler?
Kateri bojler?
bajsibajsi ::
10+ let star 80 L grelnik vode od Gorenja je zacel vceraj spodaj "malo" puscati vodo. Odlocitev je padla, da se bo kupil nov bojler Gorenje. Stari bo podarjen, saj bo najverjetneje lahko bil popravljen. Volumen bo naceloma ostal enak, torej cca. 80 L.
Ali se splaca kupiti drazjega? Najcenejsi (80 L, vertikalno na steno) je 148 evrov, najdrazji pa 270 evrov. http://www.gorenje.si/izdelki/ogrevanje...
Kaksna je dejansko razlika med tema dvema? Bi znal kdo izracunati priblizno razliko v porabi elektricne energije oz. razliko v znesku za recimo 10 let? http://www.gorenje.si/primerjava?p1=390...
edit/ Med temi tremi http://www.gorenje.si/primerjava?p1=492... bi bil GB80OR ok?
Ali se splaca kupiti drazjega? Najcenejsi (80 L, vertikalno na steno) je 148 evrov, najdrazji pa 270 evrov. http://www.gorenje.si/izdelki/ogrevanje...
Kaksna je dejansko razlika med tema dvema? Bi znal kdo izracunati priblizno razliko v porabi elektricne energije oz. razliko v znesku za recimo 10 let? http://www.gorenje.si/primerjava?p1=390...
edit/ Med temi tremi http://www.gorenje.si/primerjava?p1=492... bi bil GB80OR ok?
- spremenilo: bajsibajsi ()
fr1k ::
Najbolj merodajen se mi zdi podatek o toplotni izgubi. Če upoštevamo samo razliko ki je cca 1kWh/dan manj v korist dražjega grelnika, se to na leto nabere 365kWh; pri minimalni ceni kWh = 0,1€ je to že vsaj 36€/ leto. Torej se že zaradi toplotnih izgub večji strošek v bolje izoliran grelnik povrne v 3 letih. Vse ostalo je samo še plus.
Ganon ::
Izolacija je pomembna, če je grelnik vode nameščen v hladen prostor. Če bo to v kopalnici, kjer je ves čas toplo, pa ne igra posebne vloge. Če mene vprašaš, je bolj pomembno, da vzameš model ki ima indirektna cevna zračna grela, ki niso v stiku z vodo. Daljša življenjska doba in manj težav z vodnim kamnom. Jaz sem kupil Gorenjevega slabi dve leti nazaj in sem zadovoljen.
traxxas ::
Jest mam ECO BASE če rabiš kombiniran bojler.Zelo zadovoljen . Obstaja še en podobn, k ma dodatno funkcijo krmljenja uklopov po porabi (mal preber). Če to rabiš za 10 let in več pol boljš kupit mal boljš. Ti bojlerji imajo precej boljši izkoristek,če je priklop vezan na centralno, saj ima v notranjosti večjo spiralo. Vzameš na Mercator Piko,pa je.
JanOlMajti ::
Zdravo, malo obujam temo.
Kupujem 80L kombiniran bojler, ki bo v kurilnici. Kurilnica je hladna in bi zato poteboval bojler z dobro izolacijo.
Kaj priporočate oz. kakšne so izkušnje.
Zaenkrat sem gledal tega: KOMBINIRANI GRELNIK VODE GORENJE TIKI GBK 80 OR LN, Merkur cena 250E
Tale pa je samo električni in ima boljši energijski razred: ELEKTRIČNI GRELNIK VODE GORENJE TIKI OGB 80 SMART, Merkur cena 280E
Hvala, lp
Kupujem 80L kombiniran bojler, ki bo v kurilnici. Kurilnica je hladna in bi zato poteboval bojler z dobro izolacijo.
Kaj priporočate oz. kakšne so izkušnje.
Zaenkrat sem gledal tega: KOMBINIRANI GRELNIK VODE GORENJE TIKI GBK 80 OR LN, Merkur cena 250E
Tale pa je samo električni in ima boljši energijski razred: ELEKTRIČNI GRELNIK VODE GORENJE TIKI OGB 80 SMART, Merkur cena 280E
Hvala, lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JanOlMajti ()
Ganon ::
Gorenjevega sem kupil nekaj let nazaj in sem zadovoljen, dela brez težav. Predvsem je pomembno, da vzameš takšnega, ki nima potopnega grelca. Oba zgoraj omenjena spadata v to kategorijo. Na mimovrste dobiš drugega za 215 evrov. Ne zavij takoj v Merkur, preveri cene.
starfotr ::
Če imate možnost, si nabavite ali kombinirani bojer, da grejete z drugimi gorivi, kot z elektriko ali pa bojer z toplotno črpalko ali pa bojler z boljšo izolacijo.
techuser ::
Kaj pa energijski razred? Vsi, ki so A so samo 10 ali 15L po nekje 100 EUR, ostali 100 L pa vsi razred D.
MadMax ::
Manjši (fizično) - manjša površina - manjše izgube - bolj 'varčen'
To je vsa znanost.
To je vsa znanost.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
MIHAc27 ::
Mi smo imeli Gorenje 20+let. Je začel puščat in seveda sem spet kupil identičnega z malo posodobljeno obliko.
Po 2 mesecih crkne grelec. Ga dam na servis in 'popravijo'. No vmes ko sem čakal na popravilo, se odločim da raje zmontiram grelno pipo, bojler pa prodam.
Kako dobro sem zgledal, ko me kupec kliče, da mu bojler ne dela (spet oziroma še vedno grelec). Zadeva je morala kar 2x na servis, da so 1x popravili.
Rad podprem Slovensko, ampak Gorenja sam ne kupim več.
Po 2 mesecih crkne grelec. Ga dam na servis in 'popravijo'. No vmes ko sem čakal na popravilo, se odločim da raje zmontiram grelno pipo, bojler pa prodam.
Kako dobro sem zgledal, ko me kupec kliče, da mu bojler ne dela (spet oziroma še vedno grelec). Zadeva je morala kar 2x na servis, da so 1x popravili.
Rad podprem Slovensko, ampak Gorenja sam ne kupim več.
slovo ::
Tudi jaz rad podpiram Slovensko in Gorenja tudi ne kupim več.
Nov Gorenje bojler 80l, kombiniran je točil že, ko še ni bil pod tlakom.
1 teden sem imel komplikacije z njim. Med tem časom sem se "tuširal" z vodo ogreto na plinu. Sedaj mi bodo vrnili denar.
V Ikeji bi mi ga vzeli nazaj še isti dan in mi vrnili denar.
Nov Gorenje bojler 80l, kombiniran je točil že, ko še ni bil pod tlakom.
1 teden sem imel komplikacije z njim. Med tem časom sem se "tuširal" z vodo ogreto na plinu. Sedaj mi bodo vrnili denar.
V Ikeji bi mi ga vzeli nazaj še isti dan in mi vrnili denar.
Ganon ::
Na ta način lahko izločaš enega proizvajalca za drugim, pri vseh se dogajajo okvare, odvisno od sreče. Pri starih starših je pri Boschevi zamrzovalni skrinji odpovedal kompresor po dobrem letu delovanja. In, kaj zdaj? Se dogaja.
T_F_7 ::
Bom recikliral temo. Kupujem bojler od 80 do 100 litrov. Raje bi videl 100l, če ni neke bistvene razlike v izgubi energije.
Nekaj 80l kandidatov:
TGRBL80SM | Toplotne izgube (kWh/24) - 1.4 | 1309 kWh/annum
FTG80SM | Toplotne izgube (kWh/24) - 1.91 | 1299 kWh/annum
OGB80SM | Toplotne izgube (kWh/24) - 0.86 | 1254 kWh/annum
LYDOS PLUS EU | Toplotne izgube na 65°C - 1,35 | 1284 kWh/annum
VELIS EVO EU | Toplotne izgube na 65°C - 1,50 | 1284 kWh/annum
VELIS WI-FI | 1284 kWh/annum
Med temi me najbolj mika OGB80SM s presenetljivo precej nižjo izgubo v primerjavi z ostalimi, čeprav letna poraba ni bistveno nižja od ostalih. Morda so se zatipkali na prodajačevi spletni strani?
Kaj mi svetujete? Morda kakšno drugo blagovno znamko?
Nekaj 80l kandidatov:
TGRBL80SM | Toplotne izgube (kWh/24) - 1.4 | 1309 kWh/annum
FTG80SM | Toplotne izgube (kWh/24) - 1.91 | 1299 kWh/annum
OGB80SM | Toplotne izgube (kWh/24) - 0.86 | 1254 kWh/annum
LYDOS PLUS EU | Toplotne izgube na 65°C - 1,35 | 1284 kWh/annum
VELIS EVO EU | Toplotne izgube na 65°C - 1,50 | 1284 kWh/annum
VELIS WI-FI | 1284 kWh/annum
Med temi me najbolj mika OGB80SM s presenetljivo precej nižjo izgubo v primerjavi z ostalimi, čeprav letna poraba ni bistveno nižja od ostalih. Morda so se zatipkali na prodajačevi spletni strani?
Kaj mi svetujete? Morda kakšno drugo blagovno znamko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T_F_7 ()
pwn3rrr ::
Jaz imam Velis EVO 80, glavni razlog, da sem se odločil zanj je bila možnost horizontalne montaže, tako da sem ga lepo spravil pod strop in me ne ovira. Je tudi zelo tanek, na račun tega je potem malo slabša izolacija, horizontalna montaža zagotovo tudi vpliva na manjšo količino segrete vode, čeprav je v specifikacijah drugače zapisano. Nekateri pišejo, da je s časoma postal precej hrupen, meni po cca. pol leta še vedno deluje praktično neslišno.
Če oblika bojlerja in sama postavitev ne igrata vloge, bi se osebno verjetno bolj nagibal k nakupu Gorenja, v povprečju se mi zdi, da imajo daljšo življenjsko dobo, tudi materiali naj bi bili kvalitetnejši, mnenja po forumih so pa precej različna.
Če oblika bojlerja in sama postavitev ne igrata vloge, bi se osebno verjetno bolj nagibal k nakupu Gorenja, v povprečju se mi zdi, da imajo daljšo življenjsko dobo, tudi materiali naj bi bili kvalitetnejši, mnenja po forumih so pa precej različna.
Jure14 ::
Čisto vseeno, katerega vzameš.
Naj ima čim manj pameti, pa enostaven termostat.
Izgube: itak ne boš grel vode na več kot 55C, ker pri 58C se začne zelo izločat kamen iz vode in nabirat na grelcu.
Moji kriteriji za bojler:
1. nič elektronike, mehanski termostat
2. debelina izolacije
3. cena
Garancija ni važna, ker če upoštevaš točko 1), nima kaj crknit.
Naj ima čim manj pameti, pa enostaven termostat.
Izgube: itak ne boš grel vode na več kot 55C, ker pri 58C se začne zelo izločat kamen iz vode in nabirat na grelcu.
Moji kriteriji za bojler:
1. nič elektronike, mehanski termostat
2. debelina izolacije
3. cena
Garancija ni važna, ker če upoštevaš točko 1), nima kaj crknit.
T_F_7 ::
@pwn3rrr: zkj potem nisi raje vzel TGRBL80SM?
@Jure14: ne verjamem, da še obstjajo takšni brez elektronike
@Jure14: ne verjamem, da še obstjajo takšni brez elektronike
pwn3rrr ::
@pwn3rrr: zkj potem nisi raje vzel TGRBL80SM?
Ker bi mi teh dodatnih 20 cm v "globino" napram Velisu bilo v napoto zaradi prostorske stiske, Velis je tudi montiran na steno, tale od Gorenja je pa v strop, kar bi pri meni prestavljalo še dodatno težavo, ker sem ga med adaptacijo kopalnice spustil in poknaufal.
steev ::
Ne priporočam Aristona, če bo montiran na območju Ljubljane oz. tam kjer je zelo trda voda. Pri meni so po pol leta menjali grelce, ker je bil glasen kot avion. Ne moreš verjeti, koliko kamna se lahko nabere. Zdaj po dveh mesecih se zopet sliši, sicer ne tako kot prej, ampak bomo še videli.
Druga težava je pokanje, neodvisno ali greje ali ne - bi rekel, da poka (pretanka) pločevina zaradi temperaturnih šokov.
Tretja težava tega grelnika pa je ta, da zelo ubije pretok vode. Ko sta odprta tuš in pipa, bi se najraje zjokal. Sem mislil, da je problem v predolgih ceveh do bojlerja, pa ja test z bypassom mimo bojelerja to ovrgel. Saj mogoče se ta problem pojavi tudi pri drugih grelnikih, ampak pri teh slim grelnkih, ki sta v bistvu dva grelnika v enem, imaš dve dolgi zajemni cevi in še "šlingo" med obema rezervoarjema. Klasičen bojler ima samo eno zajemno cev.
Grelnik imam montiran horizontalno. Sem hotel zamenjati za klasičen grelnik, pa je problem vseh teh klasičnih grelnikov, da pri horizontalni vgradnji priključek za dotok ni čisto na dnu, ampak bolj proti sredini, kar pomeni, da nikakor ne moreš izprazniti celotnega bojlerja, ampak vedno ostane enih 40% vode v njem. Torej bi bilo servisiranje le-tega zelo oteženo. Pri 120 l bojelerju bi to pomenilo, da je v bojlerju poleg svojih ~30 kg še za 50 kg vode. Pač štirje bi morali bit, da bi ga sneli.
Tako sem obsojen na te slim grelnike. Jaz bi pogledal še pri Gorenju, imajo indentični bojler. Ampak je spet problem, ker ima mokre grelce.
Sem pa zadnjič odkril Tesy grelnik. Isto slim, verjetno gre vijak na vijak z Aristonom ali Gorenjem. S to razliko, da ima suhe grelce.
https://tesy.com/products/electric-wate...
Druga težava je pokanje, neodvisno ali greje ali ne - bi rekel, da poka (pretanka) pločevina zaradi temperaturnih šokov.
Tretja težava tega grelnika pa je ta, da zelo ubije pretok vode. Ko sta odprta tuš in pipa, bi se najraje zjokal. Sem mislil, da je problem v predolgih ceveh do bojlerja, pa ja test z bypassom mimo bojelerja to ovrgel. Saj mogoče se ta problem pojavi tudi pri drugih grelnikih, ampak pri teh slim grelnkih, ki sta v bistvu dva grelnika v enem, imaš dve dolgi zajemni cevi in še "šlingo" med obema rezervoarjema. Klasičen bojler ima samo eno zajemno cev.
Grelnik imam montiran horizontalno. Sem hotel zamenjati za klasičen grelnik, pa je problem vseh teh klasičnih grelnikov, da pri horizontalni vgradnji priključek za dotok ni čisto na dnu, ampak bolj proti sredini, kar pomeni, da nikakor ne moreš izprazniti celotnega bojlerja, ampak vedno ostane enih 40% vode v njem. Torej bi bilo servisiranje le-tega zelo oteženo. Pri 120 l bojelerju bi to pomenilo, da je v bojlerju poleg svojih ~30 kg še za 50 kg vode. Pač štirje bi morali bit, da bi ga sneli.
Tako sem obsojen na te slim grelnike. Jaz bi pogledal še pri Gorenju, imajo indentični bojler. Ampak je spet problem, ker ima mokre grelce.
Sem pa zadnjič odkril Tesy grelnik. Isto slim, verjetno gre vijak na vijak z Aristonom ali Gorenjem. S to razliko, da ima suhe grelce.
https://tesy.com/products/electric-wate...
:|
pwn3rrr ::
Trda voda bo problem pri vseh bojlerjih z mokrimi grelci...
Osebno sicer še nisem opazil oz. imel problemov s pretokom vode, če bi bila tuš in pipa naenkrat odprta... bi rekel, da se to zna pojaviti takrat, ko se na ceveh nabere že precej kamna in to za seboj potegne še ostale stvari (hrup, daljši čas za segrevanje vode, večja poraba energije, krajša življenjska doba...)
@steev, na kakšno temperaturo pa segrevaš vodo? Vodni kamen naj bi se začel kristalizirati pri okoli 58°C, pod to temperaturo se ga ne izloča praktično nič. Obstajajo tudi magnetni nevtralizatorji, ki preko magnetnega polja spremenijo kemično sestavo vode (jo pozitivno namagnetijo) in s tem preprečujejo nastajanje vodnega kamna. Bi rekel, da bi nastavljena temperatura grelca na okoli 60°C + nevtralizator morala praktično čisto preprečiti nastajanje kamna.
Osebno sicer še nisem opazil oz. imel problemov s pretokom vode, če bi bila tuš in pipa naenkrat odprta... bi rekel, da se to zna pojaviti takrat, ko se na ceveh nabere že precej kamna in to za seboj potegne še ostale stvari (hrup, daljši čas za segrevanje vode, večja poraba energije, krajša življenjska doba...)
@steev, na kakšno temperaturo pa segrevaš vodo? Vodni kamen naj bi se začel kristalizirati pri okoli 58°C, pod to temperaturo se ga ne izloča praktično nič. Obstajajo tudi magnetni nevtralizatorji, ki preko magnetnega polja spremenijo kemično sestavo vode (jo pozitivno namagnetijo) in s tem preprečujejo nastajanje vodnega kamna. Bi rekel, da bi nastavljena temperatura grelca na okoli 60°C + nevtralizator morala praktično čisto preprečiti nastajanje kamna.
steev ::
Mam nastavljeno na 60°C, ker če dam manj, je pa pretok še slabši, ker rabiš toliko manj hladne vode zmešati, da dobiš toplo ven.
Dočim frend je za test fural Aristona na 80°C en mesec. Nobenega pokanja ali glasnosti. Sam ne živi v Lj.
Dočim frend je za test fural Aristona na 80°C en mesec. Nobenega pokanja ali glasnosti. Sam ne živi v Lj.
:|
Djole ::
Zdravo, obujam temo v upanju na pomoc pri nakupu bojlerja. Stari bojler, ki je ze bil v stanovanju po vselitvi, je zacel spuscati. Rad bi kupil novega in sicer 80l, toliko kot je trenutni. Pri prebiranju prejsnjih postov sem opazil, da vas je nekaj omenilo, da je v primeru trde vode priporocljiv bojler s suhim grelcem. Glede na to, da sem med guglanjem bojlerjev opazil, da jih ima zelo malo navedeno vrsto grelca, me zanima ali lahko morda kdo priporoci kaksnega iz lastnih izkusenj? Oz vsaj pomoc pri izbiri z nasvetom, morda linkom kaksnim je dobrodosla :) Vseeno katera znamka, predvidevam, da je potrebujem takega s suhim grelcem(glede na to, da imamo tu kar trdo vodo), verjetno cim manj elektronike, itd?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov bojler GORENJEOddelek: Loža | 6118 (2388) | bojsi |
» | Kdaj bojler požre več štroma? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 43585 (37749) | K0l1br1 |
» | nakup bojlerjaOddelek: Loža | 21038 (17799) | Spock83 |
» | nenormalno visok račun za elektriko (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 36860 (33739) | Maestral |
» | Poraba elektrike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 52786 (39410) | Duhec |