» »

The Grand Tour

The Grand Tour

d4vid ::

Ce majo vec denarja mora bit produkcija bolsa. Poleg tega, a ni producer sel z njimi?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

globoko grlo ::

men se zdi zlo podobno vse skup

sem pa pričakoval vsah fhd link glede na to, da snemajo v 4K :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

Brane22 ::

Meh.

Clarkson bi moru resno shujšat. Pa vsi skupaj bi morali na nek šnelkurs komedije.

Štosi so jim polni humorja "ko govno vitamina".
Pričakoval sem nekaj resno novega. Mogoče manj v stilu Top Gear in bolj v smislu njihovih ostalih prispevkov - avtomobilizem bolj kombiniran z življenjem, skozi katero se pretaka.

Naredili so pa Top Gear2 v pravno kolikor-toliko varno razdalji od originala.
Če je bilo kaj zrelo za temeljito plastično operacijo, je to zajebancija v originalu.

Clarkson ima očitno neko izkrivljeno predstavo, da je angleški humor top-šit, on pa genijalec angleškega humorja.

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

globoko grlo ::

no ja, humor je na nivoju top geara in drugačen niti ne more bit

mogoče je bila prva epizoda namenjena amerom in zato malo bolj plehka :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

Brane22 ::

Vsak joke zahteva full veliko priprave gledalca.

Ko opraviš vse delo v ozadju in poštekaš, za kaj se je šlo, ugotoviš da je nagrada za vso to tuhtanje v ozadju bedna. Resno bi morali najeti koga, da pripravlja materiale. Kakšen Jim Jeffries ali Bill Burr itd.

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

MaterVola ::

Zakaj je voznik na 18:12 zamegljen?

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

PrimozR ::

ahac je izjavil:

d4vid je izjavil:

Drugac pa amazon bi bil neumen ce nebi drugim drzavam omogocil gledanja.

Če svojih ostalih serij niso...
Ne samo to: ker je Amazon Prime in Amazon Prime Video omejen samo na par držav, je celo Twitch Prime omejen na samo teh par držav, čeprav Twitch nikoli ni imel nobenih geografskih omejitev!
Amazon do zdaj ni pokazal znakov, da bi ga kakorkoli zanimali trgi razen tistih glavnih.

Ampak mogoče pa tole zdaj pomeni, da bodo decembra cel Prime Video (ali pa vsaj vse njihove serije) ponudil worldwide...

Katera njihova serija je takšen potencialni hit, kot je Grand Tour?

Sicer pa, klasičen Top Gear. Vedno bolj se mi zdi, da naj se držijo epskih tur in doživetij, ne pa 'testiranja' avtov. Holy Trinity Chrisa Harrisa, čeprav dolg eno uro, je bil neprimerno bolj zanimiv in gledljiv.

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

Heavy ::

Gledal iz torenta.

Sem pričakoval ogromno več, glede na to, da imajo velik budget in možnost politično nekorektnih šal. Izpadlo je zelo posiljeno in ne spontano.


Komaj čakam kako bodo snemali rušenje hiše:
http://www.telegraph.co.uk/news/2016/09...
#TeamFelix

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

PaX_MaN ::

Nič, bo treba sredinca pokazat Amazonu ker denarno podpira nasilneže.

Zgodovina sprememb…

  • premaknil od: Mavrik ()

m0LN4r ::

Za uvodno epizodo je bil kr kul. Meni je bilo vsec.

Malo drugace od vajenga, ampak dobro drugace. Na AmPrime je sicer FHD, kdo je rekel da je 4K ?

S prvo epizodo je tko, da ne mores previsoko postavit lestvice, ker potem bodo naslednje epizode padle nizje. Je pa tudi za uvod bila postavljena relativno visoko.
Nekako po teh Hypercarsih, me M2 vec sploh ni zanimal recimo.

Holy Trinity Chrisa Harrisa, čeprav dolg eno uro, je bil neprimerno bolj zanimiv in gledljiv.

What ? Eno uro je blo, majkemi da nisem opazil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

globoko grlo ::

sem gledal en intervju na YT in so tam razlagal, da je amazon postavil zahtevo za snemanje v 4K, kar je zelo otežilo produkcijo
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

JC Denton ::

Razočaranje. Dam jim še eno priložnost, potem pa je to to. Slabša verzija prejšnje oddaje.

eric_cartman ::

Še moj cekin na vse tole..

Pravzaprav kar se tiče prvega dela, precej pričakovano in vsaj za moje pojme odlično. Kot pove večina kritikov je to Top Gear v preobleki. In če ti je bil všeč TG ti bo tudi GT. :) Tukaj ni dvoma.

Nekateri ste se zapičili tudi v to, da so šale zahtevale kar veliko priprave. Verjetno je razlog v temle:
We've done it hundreds of times. It should be easy. I should be relaxed, but tomorrow, in a field just outside Johannesburg, James May, Richard Hammond and I will record the first studio segment for our new show, the Grand Tour. And I don't mind telling you. I'm crapping myself.
(Clarkson)

Že takoj se je videlo, da so daleč od tega, da bi bili sproščeni. Ampak jih je treba razumet. Amazon je praktično postavil vse na njih in ogromen budget so imeli..Torej si niti približno niso smeli privoščiti takšnega kiksa kot si ga je "nova" TG ekipa. Edino kar mi še ni bilo všeč je bil ameriški voznik. Raje bi pripeljali Ben Collinsa. To bi blo zame top.

Skratka moja realna ocena do 10 se giblje tam nekje pri 9. Nekatere stvari bi bile lahko malo boljše. Tudi kar se izbire glasbe in montaže tiče. Malo več sproščenosti, malo manj ameriške teatralnosti. Mogoče kakšen bolj realen review avtov. Pa bo perfektno. :D

Mavrik ::

Fantje, debata o pirateriji in kvaliteti videov je resno offtopic.
The truth is rarely pure and never simple.

bluefish ::

Ni nek presežek, je pa vsekakor precej boljša od more, ki jo po novem fura BBC.
Na momente sicer pretiravajo s filtri in izseki, ki so sami sebi namen, ampak OK, se preživi. Plus je, da so se znebili "Star in a Reasonably-Priced Car" segmenta.

xxxul ::

nehvaležno vse skup;
če bi čist spremenil koncept ot TG, bi jih die hard fani skritiziral.
tko se jih kritizira ker je remake TG.
v temi o Top Gear se je skritiziral vse kar je blo relativno novo, hvalil pa prispevke ki so še najbolj spominjal na old TG.

tko da IMO so enostavno šli v za njih najbolj varmo smer, predvidevam da bodo še kakšne manjše spremembe, ampak konec koncev so ravno to ljubitelji serije hotl.

SuperVeloce ::

Zame je win-win. Tam gledam redne prispevke Chrisa Harrisa, tukaj te tri idiote. Mogoče je bila prva epizoda preveč amerikanizirana, ampak recimo da je bilo za pričakovati. Vseakor bom pogledal celo sezono za dokončno mnenje
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

BT52 ::

No zgleda so šli na preverjeno izbiro šova. Razumljivo.

Prvič so malce preveč "trolali" z zbadanjem TG-ja.

Recimo tečni so tudi bili z tistimi tremi trupli. No dobro ob prvem je še bilo smešno kasneje pa... No tudi z izbiro glavnega prispevka so po mojem brcnili v meglo, ker je preveč podobno CH-jevem.

Kakorkoli pač zgleda ni šlo brez tradicionalnih znamk... Za hypercare bi lahko izbrali recimo kakega Koniegsegga, Lamboja pa Paganija samo za malce nove barve. Vsekakor so pa si pustili veliko materiala za naslednje epizode.

Kadrovsko pa je bilo snemamo maestralno. Številni koti, pozicije. Produkcijsko vsekakor nek napredek, če lahko si dovolim malce ocene prve epizode.

PrimozR ::

Kako pa bi lahko izbrali Koenigsegga, Paganija ali pa Lamborghinija? O "Holy Trinity" so govorili že v zadnji njihovi epizodi. Konkurenca jih je sicer prehitela, pa vseeno. Koenigsegg in Pagani morda prideta 'blizu' (Huayra sicer ne, poglej si ravno Salomondrinov test trojice), Lamborghini pa nima avtomobila, ki bi bil v tej klasi. Pa spet, Regera je skoraj bolj grand tourer kot balls to the wall superšportnik, Agera pa ni hibrid. In ravno hibridni pogonski sklop je point trojice, poleg tega, da gre za dve največji znamki s področja superšportnih avtomobilov ter tretjo, ki je v rasti ter je efektivno kriva za verjetno enega najbolj zaželenih relativno modernih avtomobilov nas svetu, McLarna F1.

kosta ::

Časi tapravega TG, ko me je kdaj po ogledu oddaje od smejanja bolel trebuh so očitno mimo. Mal so se postarali, majo svojevrsten status zvezde in mogoče se jim (sploh Clarksonu) ne da več.

Mi je blo pa vseeno zelo gledljivo. Pa ne mi rečt da ni nobenga humorja... "star in a reasoneble priced car" je bil precej izviren.:)) In ja, tisti ki smo bli obsedeni s TG bomo očitno tut s GT sicer si pa vsak sam zbira, kaj bo gledal.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Kako pa bi lahko izbrali Koenigsegga, Paganija ali pa Lamborghinija? O "Holy Trinity" so govorili že v zadnji njihovi epizodi. Konkurenca jih je sicer prehitela, pa vseeno. Koenigsegg in Pagani morda prideta 'blizu' (Huayra sicer ne, poglej si ravno Salomondrinov test trojice), Lamborghini pa nima avtomobila, ki bi bil v tej klasi. Pa spet, Regera je skoraj bolj grand tourer kot balls to the wall superšportnik, Agera pa ni hibrid. In ravno hibridni pogonski sklop je point trojice, poleg tega, da gre za dve največji znamki s področja superšportnih avtomobilov ter tretjo, ki je v rasti ter je efektivno kriva za verjetno enega najbolj zaželenih relativno modernih avtomobilov nas svetu, McLarna F1.


Ja ok samo ZAKAJ? :D Lahko nekaj novega ane. Meni ponavljanje pač ne sede. Že samo iz spoštovanja do CH-ja bi lahko naredili kaj drugega. Sem diehard CH fan pač JBG. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Ker to pali. Ker je to Holy Trinity. Ker so avti zelo izenačeni. Ker je Huayra bistveno počasnejša. Ker Koenigsegg verjetno ne pusti, da bi se njihovi avtomobili uporabljali za primerjavo, čeprav govori drugače:

A je treba še kak razlog?

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Ker to pali. Ker je to Holy Trinity. Ker so avti zelo izenačeni. Ker je Huayra bistveno počasnejša. Ker Koenigsegg verjetno ne pusti, da bi se njihovi avtomobili uporabljali za primerjavo, čeprav govori drugače:

A je treba še kak razlog?


Pri Ferrariju so še večji dicki, glede merjenje dolžine penisa.

Ponavljanje me pa res razjezi...

SuperVeloce ::

BT52 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Kako pa bi lahko izbrali Koenigsegga, Paganija ali pa Lamborghinija? O "Holy Trinity" so govorili že v zadnji njihovi epizodi. Konkurenca jih je sicer prehitela, pa vseeno. Koenigsegg in Pagani morda prideta 'blizu' (Huayra sicer ne, poglej si ravno Salomondrinov test trojice), Lamborghini pa nima avtomobila, ki bi bil v tej klasi. Pa spet, Regera je skoraj bolj grand tourer kot balls to the wall superšportnik, Agera pa ni hibrid. In ravno hibridni pogonski sklop je point trojice, poleg tega, da gre za dve največji znamki s področja superšportnih avtomobilov ter tretjo, ki je v rasti ter je efektivno kriva za verjetno enega najbolj zaželenih relativno modernih avtomobilov nas svetu, McLarna F1.


Ja ok samo ZAKAJ? :D Lahko nekaj novega ane. Meni ponavljanje pač ne sede. Že samo iz spoštovanja do CH-ja bi lahko naredili kaj drugega. Sem diehard CH fan pač JBG. :D

Itak so to snemali precej časa nazaj (mislim, da celo istočasno s Chrisom Harrisom)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

SuperVeloce je izjavil:

BT52 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Kako pa bi lahko izbrali Koenigsegga, Paganija ali pa Lamborghinija? O "Holy Trinity" so govorili že v zadnji njihovi epizodi. Konkurenca jih je sicer prehitela, pa vseeno. Koenigsegg in Pagani morda prideta 'blizu' (Huayra sicer ne, poglej si ravno Salomondrinov test trojice), Lamborghini pa nima avtomobila, ki bi bil v tej klasi. Pa spet, Regera je skoraj bolj grand tourer kot balls to the wall superšportnik, Agera pa ni hibrid. In ravno hibridni pogonski sklop je point trojice, poleg tega, da gre za dve največji znamki s področja superšportnih avtomobilov ter tretjo, ki je v rasti ter je efektivno kriva za verjetno enega najbolj zaželenih relativno modernih avtomobilov nas svetu, McLarna F1.


Ja ok samo ZAKAJ? :D Lahko nekaj novega ane. Meni ponavljanje pač ne sede. Že samo iz spoštovanja do CH-ja bi lahko naredili kaj drugega. Sem diehard CH fan pač JBG. :D

Itak so to snemali precej časa nazaj (mislim, da celo istočasno s Chrisom Harrisom)

Ha, sploh nisem pomislil na to. 918 ima isti barvni kit, P1 in LF sta iste barve, tablice na P1 in 918 so iste, proga je ista. Ni vrag, da to ni res. Nekako isto govorijo v komentarjih Chrisovega prispevka.

Čeprav zanimivo, P1 je pri Chrisu zmagal... Čeprav časi so precej podobni (edino pri P1 je nekaj razlike), čeprav so v GT kao štartali z mesta, Chris je pa delal leteče kroge.

BT52 ::

P1 je imel posebne gume pri Harrisu. Kao race spec.

PrimozR ::

In kot tak postavil nekje 2 do 3 sekunde boljši čas od tistega, kjer je bil 'le' konkurenčen ostalima dvema. Gume so Trofeo R, ki jih je mogoče dobiti skupaj z avtom, na voljo so tudi za 918, ni pa jih za LaFerrarija. Posledično je celoten test baziral na uporabi Pzero Corsa gume, ki je na voljo za vse tri avtomobile. Da se je znebilo precej pomembno spremenljivko.

A sploh gledaš te prispevke? :P

"Kao race spec", v bistvu tipična semi-slajka za cestno rabo. Kot Toyo R888, R1-R in podobne gume. Pač neuporabna zadeva v dežju, vseeno pa legalno za na cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

A sploh gledaš te prispevke? :P


Ne :P. Sem pozabil, že leto od tega, sem pa vedel, da je bilo nekaj z pnevmatikami. Me pa te drage zadeve skoraj odbijajo, ker si jih verjetno nikoli ne bom mogel privoščit. :D
Zato zadnji možganski reženj vklopi ignore button.

PrimozR ::

A nisi inženir? A ti niso zanimive rešitve? Meni je recimo 918 daleč najbolj všeč, ker so se celo potrudili, da so naredili hibrida da se reče, torej da je priključljiv, da ima pogon na obe osi in regeneracijo pri zaviranju. P1 mi je, ne glede na zmogljivost (in dober zvok), slaba šala, ker ne polni pri regeneraciji. Ferrari pa nekje vmes. Dodaten razlog ZA za 918 je potem še podatek, da je tako hiter, čeprav je najtežji in najšibkejši. Ker ima najbolje zastavljen sistem.

Če se misliš iti hibridizacijo nekaj na pol, je vseeno, če jo vržeš ven in prihraniš na kompleksnosti, težavah, teži in ceni.

Sicer pa, načeloma se govori, da so tile avti na progi morda res hitri, a le pogojno uporabni tam. 918 recimo rad pregreje baterije, pa ima daleč največje od trojice. Klaso nižji, a bolj surov avto (675LT, F12 TdF, 488 v kaki Speciale izdaji, navsezadnje GT2 oz. GT3 RS) je komaj kaj počasnejši, bistveno cenejši za nakup in uporabo, enako hiter na cesti (oz. enako neizkoriščen) ter na stezi morda celo bolj zabaven (ker ga je nekoliko lažje krotiti), definitivno pa, če želiš biti veliko na stezi, kupiš nekaj kot je Cayman GT4 oz. kar GT4 ClubSport, ki je pravi, a vseeno poceni dirkalnik. Delež stroška svete trojice, praktično enaka hitrost (911 Cup Car je verjetno na stezi že tako hiter, kot 918). Pa še ne sekiraš se, če ga sesuješ.

BT52 ::

A ti niso zanimive rešitve?


To nisem rekel. :D Nope. Hibridi so trenutno realno prehodno obdobje.

Me pa gume res ne zanimajo pri hypercarih, čeprav so njihova glavna ovira. So "booring".

Trenutno pa je še bolj zanimiv Rimac concept. Če ga kdaj tudi pognali po ovinkih po stezi. In veliko bolj za hobi spremljam elektroniko zadnje čase.

Nekako pa ne vidim Rimaca v GT oddaji. Čeprav stegne, ko svinja. Pa torque vectoring bi tudi mogel ponudit, kar zanimive čase, čeprav je za 350 kg težji (85 kW baterija) od Ferrarija. Od Porcheja pa 200 kg, kar je približno 5 sec pribitka (če je v slogu F1 vsakih 10kg okoli 0.250s ).

Kakorkoli, da ne bomo preveč OT.

PrimozR ::

A se ti, glede na primerjavo med LaFerrarijem in 918 zdi, da je 10 kg vrednih 0,25 sekunde?

BT52 ::

Ah seveda ne. Raje za oceno uporabim nekaj "več" tolerance, kot pa bi vsekal bedarijo. Bom pa se zvečer malce poigral z "optimumlap" simulatorjem, ker me res malce zanima koliko desetink superšportnik izgubi na račun teže.

PrimozR ::

Mislim da je tale toleranca v napačno smer.

Nemmo ::

Moram reči, da mi je drugi del dosti boljši od prvega. Nekako bolj domač TG občutek.

Dzhimen ::

Mani pa gre rahlo na živce da je toliko igranega kvazi komičnega materijala noter. Vem da je bil tudi top gear v veliki meri po scenariju, ampak je bilo vseeno narejeno na malo drugačen način.

Tole v drugi epizodi ko so se jajcali na tem poligonu je bilo meni prav malo mučno gledat...
Al pa tist celebrity crash al kaj je že... Zastopim v prvi epizodi je bil kao komični vložek, ampak zdaj v drugi spet ena in ista fora nevem no, men se to zdi mal butasto. Upam samo da nebodo tole vlekli celo sezono ali celo še naprej...

Nevem no, mojih 0.02... Gledal bom še naprej, ampak če se bo tak stil oddaje nadaljeval, bom slej ko prej ugotovil da pač oddaja ni po mojem okusu in bom raje kak star top gear pogledal namesto tega. :)

globoko grlo ::

sem zaspal med tem ko so se drkal s čoperjem in ostalim shitom

Upam, da res ne bomo gledal take pizdarije celo sezono. Pa tisto opico od američana nej fuknejo vn.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

BT52 ::

Meni je bil poligon res preveč.

Samo on scena z Jerremyem; "And terrosist watch thought windos and wondered why that Audi understeer so much.." Takrat sem umrl od smeha. :D

Ostalo pa je bilo razočaranje. Če bi bila scena z poligonom kaj drugega ali manj tečna, bi še bilo. No saj tudi na Top Gearu so bile zadnje 3 sezone z izjeno nekih prispevkov tudi čudne. Pač nekateri imajo tole radi. Jbg. Pač ne kupim vsega in prav je tako, da imamo različne okuse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Dzhimen ::

Se 100% strinjam. Sto ljudi, sto čudi, usakemu svoje. Če se bo zadeva nadaljevala v tej smeri bodo pač zgubili nekaj gledalcev, ki so pričakovali Top Gear 2.0 (med drugim mene), bodo pa sigurno dobili nekaj novega občinstva ki jim tole bolj sede kot stari top gear. Da bodo profiti mastni in da bo gledanost visoka mislim da je skoraj samoumevno, tako da za to se jim ni za bati. :)

Mene pač ne prepričajo 3 britanci ki bolj ali manj neuspešno igrajo nek ameriški humor... :Z
Še zmerom upam da je to samo začetna faza. Upam da se bo sčasom ekipa utekla in se bodo fantje navadli na nov tip oddaje in da bojo kasnejše epizode majo manj "posiljene". Pustmo se presenetit. :)

globoko grlo ::

pr tej epizodi sem dobil občutek, da so imel tolk in tolk €€€ in so jim mogl zagont, pa so šli snemat podn akcijski film
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

globoko grlo ::

A to še kdo gleda?
Mi je kr mal nerodn povedat, da sem gledal e04 do konca.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

BT52 ::

globoko grlo je izjavil:

A to še kdo gleda?
Mi je kr mal nerodn povedat, da sem gledal e04 do konca.


Se splača?

globoko grlo ::

če bi rad gledal kakko so oblekl range roverja v kosti in meso, potem kar

Če bo šlo tko naprej, jih Amazon ne bo več sponzoriral za S2
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

globoko grlo je izjavil:

če bi rad gledal kakko so oblekl range roverja v kosti in meso, potem kar



Sem pričakoval, da bodo prišli na neko pravo zborovanje 'eko vozil' kot so z Alfami na Alfa srečanje. Ali pa vsaj skozi mesto šli in razburjali množice.

Na koncu so 'dirkali' proti 15 let starim avtom na polju.


Meh/10, vsaj ni bil nek beden action film sneman kot v ep2.
#TeamFelix

McMallar ::

Zadnje se nisem videl. Sem pa ocitno edini, ki sem se narezal ob akcijskem filmu v e02. Zaenkrat je to res bolj meh, steza je obup, "Stig" pa se bolj.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

SuperVeloce ::

Ena stvar, ki meni zares ne paše in mi verjetno nikoli ne bo, je "The American". Ostalo tipično od teh treh + Wilmana. Vsaj kar smo gledali zadnja leta pri TG. Razočaranje? Ne. Bi lahko bilo bolje? Verjetno. Ampak, če bom želel gledati celo epizodo samo car show in se sliniti zraven "presenterja", bom gledal Chrisa Harrisa, ker po eni strani poseka tudi najbolj legendarne Clarkson review-e. Svetujem, da ostali naredite enako.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Tezaab ::

SuperVeloce je izjavil:

Ena stvar, ki meni zares ne paše in mi verjetno nikoli ne bo, je "The American". Ostalo tipično od teh treh + Wilmana. Vsaj kar smo gledali zadnja leta pri TG. Razočaranje? Ne. Bi lahko bilo bolje? Verjetno. Ampak, če bom želel gledati celo epizodo samo car show in se sliniti zraven "presenterja", bom gledal Chrisa Harrisa, ker po eni strani poseka tudi najbolj legendarne Clarkson review-e. Svetujem, da ostali naredite enako.

Ja, dost zalostno, da je TG spinoff bolj gledljiv kot pa sam TG. Sori za offtopic.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Nagi Bator ::

Po treh epizodah precejsnje razocaranje. Zal :(
Po danasnji se odlocim, ce bom sploh se spremljal.

m0LN4r ::

Bom gledal, ampak zavijajo v neko cudno smer.
Mogoce pa pri amerih to bolj pali.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ahac ::

Amazon Prime Video Now Available in More Than 200 Countries and Territories Around the World
Slovenia - EUR 2.99
http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zht...

edit:
Polna cena bo 5,99EUR.
2,99EUR je pol leta... ampak v tem času lahko že 10x pogledaš vse kar je na voljo. :P
https://www.primevideo.com/
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

koyotee ::

Po pravici povedano, ni vredno niti tiste 3€...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Suspendiranje Jeremy Clarksona dobilo končni epilog (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10524270 (4489) zee
»

Za letošnje emmyje tretjina nominacij Netflixu, Huluju in Amazonu

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
126199 (4422) Superboyy
»

Novi Top Gear (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23646119 (23220) SuperVeloce

Jeremy Clarkson, Top Gear host, suspended by BBC after 'fracas' (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22949823 (36642) noraguta
»

renault twingo jumping into the sea

Oddelek: Loža
386293 (5305) krucymucy

Več podobnih tem