Forum » Na cesti » Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi
Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi
solatko ::
IL_DIAVOLO - Vsi, ki hočejo avto za vozit in ne za mehanike!
Poglej si ADAC-ovo lestvico pokvarljivosti vozil v prvih treh letih ali ADATA poročila mehanikov iz Evrope.
Najslabša vozila delajo Francozi.
Poglej si ADAC-ovo lestvico pokvarljivosti vozil v prvih treh letih ali ADATA poročila mehanikov iz Evrope.
Najslabša vozila delajo Francozi.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
solatko ::
https://www.zurnal24.si/avto/jd-power-z...
IL_DIAVOLO - Avta nikoli nimam več kot 3 leta, je pa res, da bi lahko imel 4 avtomobile po 10 let in več, vendar je pri meni avto delovno sredstvo in sem ga pač menjal po potrebi in seveda željah.
V vsakem primeru je avto strošek in, če si kolikor toliko pameten, je ta lahko precej nizek, sploh nakup in vzdrževanje.
V povprečju sem delal med 50 in 60k km/leto.
IL_DIAVOLO - Avta nikoli nimam več kot 3 leta, je pa res, da bi lahko imel 4 avtomobile po 10 let in več, vendar je pri meni avto delovno sredstvo in sem ga pač menjal po potrebi in seveda željah.
V vsakem primeru je avto strošek in, če si kolikor toliko pameten, je ta lahko precej nizek, sploh nakup in vzdrževanje.
V povprečju sem delal med 50 in 60k km/leto.
Delo krepa človeka
IL_DIAVOLO ::
Citiram: "Premium blagovne avtomobilske znamke imajo več tehnologij, avtomobili so popolnoma opremljeni in lastniki z njimi naredijo več kilometrov na leto, napredne sisteme uporabljajo pogosteje, zato je večja verjetnost, da bo šlo kaj narobe ali bodo zaznali težave. Pri tem ne gre nujno za vprašanje kakovosti, ampak bolj za to, da proizvajalci vozil upoštevajo težave, ki jih zaznavajo lastniki premium vozil."
Ni vse v statistiki.
Ni vse v statistiki.
Pika na i ::
harvey ::
Najslabša vozila delajo Francozi.
To je laž! Takoj preklič to izjavo!
Zdej imaš koncern/konglomerat opel-citroen-peugeot. Motorje v citroenih imas tudi kot rezultat sodelovanja z BMW, kar je bilo pred leti nepredstavljivo. Avtomobilski svet je postal čisto nekaj drugega, kot si predstavljamo z nekimi vgrajenimi aksiomi, ki praktično ne pomenijo nič.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
next3steps ::
krneki0001 ::
bambam20 ::
Od francoskih avtov je verjetno še najboljši Citroen. Renault je na časovno obdobje jajc. materijali se neverjetno hitro starajo in kvarijo.
M-XXXX ::
Od francoskih avtov je verjetno še najboljši Citroen. Renault je na časovno obdobje jajc. materijali se neverjetno hitro starajo in kvarijo.
Hm, glede na link zgoraj:
Se BMW še enkrat bolj kvari kot Pežo
Je VW malo slabši od Renoja
Se MB cca 10% več kvari kot Reno, Audi pa nekje dobrih 25% več okvar kot Reno, ter nekje skoraj 40% več okvar kot Pežo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Invictus ::
Francoz in kvaliteten avto nekako hne gre skupaj.
Sploh pa Francozi nimajo avtov višjega cenovnega razreda, ampak prodajajo samo poceni mlinčke. Tako kot Fiat in vsi Korejci. Avti za rajo, ki sovraži nemca .
Sploh pa Francozi nimajo avtov višjega cenovnega razreda, ampak prodajajo samo poceni mlinčke. Tako kot Fiat in vsi Korejci. Avti za rajo, ki sovraži nemca .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bambam20 ::
Od francoskih avtov je verjetno še najboljši Citroen. Renault je na časovno obdobje jajc. materijali se neverjetno hitro starajo in kvarijo.
Hm, glede na link zgoraj:
Se BMW še enkrat bolj kvari kot Pežo
Je VW malo slabši od Renoja
Se MB cca 10% več kvari kot Reno, Audi pa nekje dobrih 25% več okvar kot Reno, ter nekje skoraj 40% več okvar kot Pežo.
Sploh ni revelantno, ker se z nemškimi avti dela občutno več kilometrov. Menda je logično, da bo avto, ki ima več kilometrov imel tudi več porpavil.
Samo slika na avto netu pokaže za vozila, ki imajo 250.000km ali več sledečo statistiko.
VW 707 vozil
BMW 505 vozil
Audi451 vozil
In to so vozila, ki imajo krepko čez 300.000 km oz 400.000 km.
Potem so pa seveda francoske platične jajce, ki jih talajo za 8-9 jurjev pa še bone za tankanje in mercator.
Renault 236 vozil
Citroen 138 vozil
Pegueot 9 4 vozil
Francoz in kvaliteten avto nekako hne gre skupaj.
Sploh pa Francozi nimajo avtov višjega cenovnega razreda, ampak prodajajo samo poceni mlinčke. Tako kot Fiat in vsi Korejci. Avti za rajo, ki sovraži nemca .
V idealnem svetu bi mogoče vozilo 5 % Slovencev francoski avto. Samo kaj , če smo revna država.
Najslabša vozila delajo Francozi.
To je laž! Takoj preklič to izjavo!
Tiho ženska.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Utk ::
Samo slika na avto netu pokaže za vozila, ki imajo 250.000km ali več sledečo statistiko.
VW 707 vozil
BMW 505 vozil
Audi451 vozil
To so avti uvoženi iz tujine, ki jim še niso uspeli prevrteti kilometrov, ali so pa jih prevrteli premalo. Koliko cliotov je bilo uvoženih iz Nemčije?
Samo bmw-jev 5 recimo imaš na avto.netu 760, tolk se jih ne proda pri nas novih vsaj 5 let. Vseh bmwjev je pa približno toliko gor kot renaultov, kaj ti to pove?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
DamijanD ::
Veliko je tudi dilerjev, ki čaka na avte z veliko kilometri in jih potem prodaja naprej z manj kilometri. Moj prejšni reno z enih 320kkm je imel oglas na avto.net samo 30s, potem sem ga pa lahko odstranil. Kasneje sem zvedel, da se je prodajal naprej za 160kkm.
Tako, da lahko tudi take zadeve vplivajo na "statistiko" avto.net
Tako, da lahko tudi take zadeve vplivajo na "statistiko" avto.net
IL_DIAVOLO ::
Netrunner ::
Francoz in kvaliteten avto nekako hne gre skupaj.
Jaz načeloma nisem za francoze vendar kolega je lani kupil novega SUV-a peugeot 3008 in z njim naredil že kar precej km po Evropi in je izredno zadovoljen. Kaj je tako narobe s francozi ? Ali to izvira še iz zgodovine ko so bili kar so bili? ... danes se mi zdi da je pomemben model in ne znamka saj enkrat eni zadenejo drugič drugi.
In glede nemcev ... drugemu kolegu so že 2x odpovedale zavore pri pasatu in če bi to posplošil bi rekel da je nemec vreden en k...
Utk ::
3 največji zagovorniki nemških avtov na tem forumu ni še v življenju kupilo novega nemškega avta. En, ki ga je, pa ni fanatičen zagovornik samo nemških.
bambam20 ::
Tomas 33 ::
OK, ker vemo, da je ADAC najbolj poštena organizacija na planetu pri raziskavah in izborih, prilagam še link do angleške raziskave.
https://www.whatcar.com/news/reliabilit...
Tu začuda na vrhu ni nemcev, ampak japonci. Ampak ADAC že ve :)
https://www.whatcar.com/news/reliabilit...
Tu začuda na vrhu ni nemcev, ampak japonci. Ampak ADAC že ve :)
IL_DIAVOLO ::
Netrunner ::
Ne znajo nemško in imajo radi slovenski trg.
Čestitam za popolnoma neuporaben odgovor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
ginekk ::
Francoz in kvaliteten avto nekako hne gre skupaj.
Sploh pa Francozi nimajo avtov višjega cenovnega razreda, ampak prodajajo samo poceni mlinčke. Tako kot Fiat in vsi Korejci. Avti za rajo, ki sovraži nemca .
Kaj pa sploh je francoski avto v letu 2018?
V času ogromnih koncernov, ki imajo v lasti znamke različnih kontinentov in sinergično koristijo enake razvojne oddelke na skupnih projektih, je tole zgoraj idiotski overstatement. Kvaliteta izdelkov močno varira že znotraj znamke v istem cenovnem razredu.
Pika na i ::
Unknown_001 ::
Ne znajo nemško in imajo radi slovenski trg.
Čestitam za popolnoma neuporaben odgovor.
Ganjena sem. In vam želim veselo, uporabno merjenje še naprej.
Brez akreditacije njihove meritve ne veljajo. Naj se prvo pri SA zmenjo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Netrunner ::
Unknown_001 ::
Ganjena sem. In vam želim veselo, uporabno merjenje še naprej.
Čestitam, spet ti uspelo podati neuporaben stavek.
A daj ne seri, kot da to tvoje drkanje v glavo je pa kaj vredno. Če heca ne zastopte je mogoče problem v vas, ne v drugih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Netrunner ::
Unknown_001 je izjavil:
A daj ne seri, kot da to tvoje drkanje v glavo je pa kaj vredno. Če heca ne zastopte je mogoče problem v vas, ne v drugih.
Drkanje v glavo ? ... ok :)
Tukaj nimam več kaj početi.
Lep pozdrav
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
A daj ne seri, kot da to tvoje drkanje v glavo je pa kaj vredno. Če heca ne zastopte je mogoče problem v vas, ne v drugih.
Drkanje v glavo ? ... ok :)
Tukaj nimam več kaj početi.
Lep pozdrav
Nisi dobrodošel s tako vzvišenostjo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
solatko ::
Podatki na AUTODATA, so dovolj merodajni za oceno kvalitete in pogostosti okvar na vozilih, saj se podatki zbirajo direktno iz mehaničnih delavnic. Daleč največ napak imajo Francoski avtomobili, zaradi slabih materialov. V familiji smo imeli nekaj francozov in edino stričeva prva Diana, ni delala nobenih problemov, vsi ostali pa so na leto povprečno porabili okoli tisočaka/leto.
Tudi nemške strani so kar polne, fiat do 3-eh, 4-ih let nazaj tudi ni ravno pojem kvalitete, je pa zadnja 4 leta, na italjanih zelo malo napak, tako fiat, alfa in lancia imajo skoraj prazne strani.
Tudi nemške strani so kar polne, fiat do 3-eh, 4-ih let nazaj tudi ni ravno pojem kvalitete, je pa zadnja 4 leta, na italjanih zelo malo napak, tako fiat, alfa in lancia imajo skoraj prazne strani.
Delo krepa človeka
M@73Y ::
Kilometre prilagajajo. Zanima me, kje in kako pa se da to preveriti v Sloveniji.
..jump into psytrance tunnel..
solatko ::
M@73Y - V glavnem na pooblaščenih servisih, kjer vozilo priklopijo na računalnik in dražje vozilo je, več podatkov dobijo iz vgrajenih senzorjev in zapisovalcev.
Sicer se pa po obrabljenosti določenih delov in, če imaš dobrega poznavalca s seboj, lahko dokaj precizno ugotovi ali so kilometri popravljeni.
Sicer se pa po obrabljenosti določenih delov in, če imaš dobrega poznavalca s seboj, lahko dokaj precizno ugotovi ali so kilometri popravljeni.
Delo krepa človeka
Ganon ::
V familiji smo imeli nekaj francozov in edino stričeva prva Diana, ni delala nobenih problemov, vsi ostali pa so na leto povprečno porabili okoli tisočaka/leto.
S temi vašimi statistikami si lahko samo obrišemo zadnjico. V družini že desetletja vozimo praktično izključno francoske avtomobile in opravljamo zgolj redne servise in menjamo potrošni material. To, da so francoski avtomobili slabi, lahko razlagaš otrokom v vrtcu.
shadeX ::
Tudi pri nas v familiji se pretežno vozijo Renaulti in večjih problemov noben še ni imel. Moji 20 let stari gajbi nisem še olja zamenjal v 6 letih in 35k km (niti ne vem kdaj je bilo menjano v zadnje, lastnik sem 6 let). Sicer čakam da izdihne na ta račun (ne mislim prodajat, ampak gre direkt na odpad), ker imam v mislih kupovati drug avto (že nekaj časa), ampak zadeva kar noče crknit (motor).
Lani sem akumulator, gume in zavorne diske zamenjal. Naslednja postaja je pa itak odpad, ko bo zaribal ali bo kakšen drug večji strošek
Lani sem akumulator, gume in zavorne diske zamenjal. Naslednja postaja je pa itak odpad, ko bo zaribal ali bo kakšen drug večji strošek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
imagodei ::
solatko ne razume, kako deluje confirmation bias. Že večkrat videno.
- Hoc est qui sumus -
IL_DIAVOLO ::
S francozi naceloma z vidika vzdrzljivosti ni nic narobe. Clio 2008 in megane 2005 pri nas delujeta brez vecjih tezav. Meni je samo motece mehko podvozje in smesna oblika :)
r3dkv1c4 ::
krneki0001 je izjavil:
Najslabša vozila delajo Francozi.
To je laž! Takoj preklič to izjavo!
Kaj pa pričakuješ od avta, ki ima v znaku dvigalko?
Lahko ti iz izkušenj povem, da je to dober znak, kjer je dvigalka vedno na mestu, kjer mora bit. V gumi.
Kot zanimivost je moj Citroen oz. več njih vedno hodil druge šlepat....to je skoraj nemogoče po Solatkotovi objavi.
Pač tipa dolgo ni bilo na spregled, zdaj pa spet pametuje vsepovsod.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
edi45 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
S francozi naceloma z vidika vzdrzljivosti ni nic narobe. Clio 2008 in megane 2005 pri nas delujeta brez vecjih tezav. Meni je samo motece mehko podvozje in smesna oblika :)
maš najbolj poceni francoza in jokaš..isto kot da bi si kupil polota in se jokal kaki ku*ac so nemci
Ganon ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
S francozi naceloma z vidika vzdrzljivosti ni nic narobe. Clio 2008 in megane 2005 pri nas delujeta brez vecjih tezav. Meni je samo motece mehko podvozje in smesna oblika :)
maš najbolj poceni francoza in jokaš..isto kot da bi si kupil polota in se jokal kaki ku*ac so nemci
Kdo joka? Saj je napisal, da z avtomobiloma nima težav.
borisk ::
ja, gledat "nemške" kolege ko jih pelem v C5 je tudi zanimivo, res pa potem ni več zajebancij glede francozov...
IL_DIAVOLO ::
Vsi ne povemo tistega, kar si res mislimo...saj ves boljse nedolzna laz, kot pa kruta resnica.
solatko ::
Seveda vsak svojo kravo hvali, tudi pri nas smo imeli Lada Samara-o, ki je brez odprte mašine, naredila 370k km, pa ne bom nikoli trdil, da so Lade kvalitetna vozila.
Moje trditve temeljijo na podatkih iz AVTODATE in iz izkušenj prijateljev in znancev, ter lastne izkušnje. Francozi imajo daleč najdražje potrošne dele, kvaliteta materialov je loterija, lahko naletiš na avto, ki bo b.p. delal 10 let, lahko ti pa v dveh letih menjajo celo mašino (kolega na laguni).
Fiat-i so sloveli kot nesolidna vozila, sam sem imel 3 (850s, 127super, 125s) vsi trije so delali b.p..
Fiate smo ljudje kupovali, ker so imeli daleč najcenejše vzdrževanje.
Nemci so bili takrat pojem kvalitete, sedaj pa so pač pojem kvalitete večinoma vozila, ki prihajajo iz daljnega vzhoda, ostale znamke pa od modela, do modela.
Ni pa nobene garancije, da ti bo vozilo za 100k€+, služilo bolje in ceneje od tistega za 8k+.
Sicer pa imam večinoma najvišje stroške, praviloma z motorji, kar je na štirih kolesih, mi je do sedaj, vse delalo brez kakšnih večjih, izrednih stroškov. Avti se pač uporabljajo vsak dan, motorji pa so bili večino leta v garaži, kar pa za noben stroj ni v redu.
Moje trditve temeljijo na podatkih iz AVTODATE in iz izkušenj prijateljev in znancev, ter lastne izkušnje. Francozi imajo daleč najdražje potrošne dele, kvaliteta materialov je loterija, lahko naletiš na avto, ki bo b.p. delal 10 let, lahko ti pa v dveh letih menjajo celo mašino (kolega na laguni).
Fiat-i so sloveli kot nesolidna vozila, sam sem imel 3 (850s, 127super, 125s) vsi trije so delali b.p..
Fiate smo ljudje kupovali, ker so imeli daleč najcenejše vzdrževanje.
Nemci so bili takrat pojem kvalitete, sedaj pa so pač pojem kvalitete večinoma vozila, ki prihajajo iz daljnega vzhoda, ostale znamke pa od modela, do modela.
Ni pa nobene garancije, da ti bo vozilo za 100k€+, služilo bolje in ceneje od tistega za 8k+.
Sicer pa imam večinoma najvišje stroške, praviloma z motorji, kar je na štirih kolesih, mi je do sedaj, vse delalo brez kakšnih večjih, izrednih stroškov. Avti se pač uporabljajo vsak dan, motorji pa so bili večino leta v garaži, kar pa za noben stroj ni v redu.
Delo krepa človeka
Pika na i ::
Arctander ::
Danes govoriti o nacionalnem poreklu avta, ko so v njem sestavni deli s celega sveta ... edine probleme, ki sem jih imel z Italijanom, mi je povzročala nemška (Bosch) elektronika
The Player ::
Na koncu vsake takšne debate na to temo ugotovimo, da noben proizvod ni večen in se bo slej ko prej pokvaril, vprašanje je le kdaj? Bo to takoj po garancijskem roku, v roku prvih 10 let ali pa v končni dobi, ko se bodo okvare poznale zaradi dotrajanosti materialov? Na koncu nikoli ne moremo določiti kdo je pravi zmagovalec.
Kot zanimivost pa nekaj zanimivih videov, ki sem jih našel pred kratkim na YT.
Kot zanimivost pa nekaj zanimivih videov, ki sem jih našel pred kratkim na YT.
shadeX ::
Seveda vsak svojo kravo hvali, tudi pri nas smo imeli Lada Samara-o, ki je brez odprte mašine, naredila 370k km, pa ne bom nikoli trdil, da so Lade kvalitetna vozila.
Lade so kvalitetna vozila (ok vsaj tiste starejše). Fotr je imel svoje čase Lado 1300, ta ruski stroj mu je naredil 250k km in samo z rednim vzdrževanjem in brez večjih popravil (kar je šlo je sam popravil).
Menjal je ker si je zaželel malo bolj udobne vožnje , klime in servo volana Drugače čez motor sploh ni bilo pripomb. Včasih se mu še kolca po njej :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17317 (7884) | Arzen28 |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87217 (56303) | hojnikb |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41156 (36554) | imagodei |