Forum » Na cesti » Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi
Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi
perci ::
Problem teh zunanjih baz (tehnični, servisne mreže) je v tem, da lahko lastnik, med posameznimi vpisi v bazo, nazaj vrti kilometre. To je v Italiji baje precej pogosta praksa. Narediš 30 jurjev, servisiraš doma, pri 45 jurjih pa pelješ na uraden servis. Vmes pa kilometre zavrtiš nazaj, da na uradnem servisu izgleda, kot da si jih naredil 15k.
Mavrik ::
Problem teh zunanjih baz (tehnični, servisne mreže) je v tem, da lahko lastnik, med posameznimi vpisi v bazo, nazaj vrti kilometre. To je v Italiji baje precej pogosta praksa. Narediš 30 jurjev, servisiraš doma, pri 45 jurjih pa pelješ na uraden servis. Vmes pa kilometre zavrtiš nazaj, da na uradnem servisu izgleda, kot da si jih naredil 15k.
In to bo konstantno počel vsak slovenec sproti v taki masi kot zdaj trivialno enkrat prevrti avtohiša, ki zaposljuje specializirane mehanike za znamko? V isti količini? Ali kaj točno si hotel povedati?
The truth is rarely pure and never simple.
matter ::
Poznam tipa, ki je tako prodal avto v SLO s 150k km kot, da jih ima 60.000.
To je problem, ki ga izvajajo tisti, ki delajo veliko km in pogosto menjajo avto (na 3/4 leta).
To je problem, ki ga izvajajo tisti, ki delajo veliko km in pogosto menjajo avto (na 3/4 leta).
Grem basket pa bom neloke metal
69charger ::
Če bi folk rajši gledal na dejansko stanje avtomobila kot pa število kilometrov bi bilo pa tudi boljše, ane? Če je malo kilometrov še ne pomeni, da je avto super. Vsak avto mora zdržat z rednim servisiranjem in dobrim vzdrževanjem 250kkm BP.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Mavrik ::
Če bi folk rajši gledal na dejansko stanje avtomobila kot pa število kilometrov bi bilo pa tudi boljše, ane? Če je malo kilometrov še ne pomeni, da je avto super. Vsak avto mora zdržat z rednim servisiranjem in dobrim vzdrževanjem 250kkm BP.
Vi geniji mi še niste odgovorili kako "redno servisiraš in dobro vzdržuješ" avto, ki ima zlagane kilometre. Intervali servisov in menjav delov zaprtih v mašino se namreč podajajo v prevoženih kilometrih.
A to kupiš šlogarco da ti s palco maha nad mašino in ti pove da vodna pumpa crkuje ko imaš avto, ki bi jo moral menjati 40.000km nazaj? Ali je mogoče vseeno boljše ne trpeti goljufov v državi?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
hojnikb ::
edina rešitev je itk nov avto, tko vsaj približno veš da ni zgonjen in zlagan :P
#brezpodpisa
imagodei ::
Seveda, šala mala. 300.000 ljudi živi pod pragom revščine, bogved koliko jih je še sicer nad to mejo, pa težko hodijo iz meseca v mesec, ti pa kot univerzalno zdravilo proti nategovanju predpisuješ nakup novega avtomobila?! Aja, sej res, tisti, ki si ne morejo privoščit novega avta za 12.000 EUR, naj tudi ne kupijo takega za 6.000 EUR, ali takega za 2.000 EUR, ane? Tudi če njihova služba nujno zahteva prevozno sredstvo.
- Hoc est qui sumus -
hojnikb ::
novo dacio maš že za 7100€. Z finaciranjem na 7 let boš pa menda ja skos spravo. Če ne, tko vprašanje če si sploh lahko privoščiš kakršn koli avto.
#brezpodpisa
Wrop ::
Itak, 2k € daš več, ker so zlagani kilometri. Potem pa še vržeš 4k € v petih letih, ko crkuje vse po spisku. Bolje se je zadovoljiti z razredom manj in kupiti nov avto.
69charger ::
Vi geniji mi še niste odgovorili kako "redno servisiraš in dobro vzdržuješ" avto, ki ima zlagane kilometre. Intervali servisov in menjav delov zaprtih v mašino se namreč podajajo v prevoženih kilometrih.
A to kupiš šlogarco da ti s palco maha nad mašino in ti pove da vodna pumpa crkuje ko imaš avto, ki bi jo moral menjati 40.000km nazaj? Ali je mogoče vseeno boljše ne trpeti goljufov v državi?
Ker če kupiš avto z "realnimi" kilometri in ma papir kjer gor piše da je bilo zamenjano mu pa pač verjameš? Valda vsaj jermena pregledaš, zamenjana vodna pumpa tudi ni garantirana če ti reče recimo ja je bila zamenjana... kako veš? Pač ne veš, kupil si rabljen avto, jbg. Če te pa toliko skrbi pa daš še tiste 100€ in jo zamenjaš.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Wrop ::
Povprečen kupec ne loči niti med pravokotnim in okroglim, potem pa bodo jermena gledal. Daj ga srat no. Najbolje, da kupi kar cel nov motor in ga preventivno zamenja, da bo za ziher.
69charger ::
Zato pa obstajajo mehaniki, pa ga pelješ, ga pregleda in ti pove mnenje o motorju itd. Če je kaj za zamenjat, zbiješ ceno, če je preveč podrt in ti laže pač ne kupiš. Mislim, a noben več ne zna kupit avtomobila al kaj? Pričakujete da se vam bo kar sam od sebe servisiral?
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
perci ::
Problem teh zunanjih baz (tehnični, servisne mreže) je v tem, da lahko lastnik, med posameznimi vpisi v bazo, nazaj vrti kilometre. To je v Italiji baje precej pogosta praksa. Narediš 30 jurjev, servisiraš doma, pri 45 jurjih pa pelješ na uraden servis. Vmes pa kilometre zavrtiš nazaj, da na uradnem servisu izgleda, kot da si jih naredil 15k.
In to bo konstantno počel vsak slovenec sproti v taki masi kot zdaj trivialno enkrat prevrti avtohiša, ki zaposljuje specializirane mehanike za znamko? V isti količini? Ali kaj točno si hotel povedati?
Malo se umiri. Hotel sem povedati, kaj je pomanjkljivost teh baz. Ne pravim, da jih je treba ukinit - zgolj to, da je se vseeno treba biti skepticen do kilometrov. Sicer pa so baze super, ker bistveno otežujejo goljufanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Wrop ::
Aja, prodajalec bo pa kar pustil, da ga pelješ k svojemu zaupanja vrednemu mehaniku. Sploh pri avtih, ki so odjavljeni iz prometa.
Ravno pri 24ur gledal prispevek kako so peljali enega BMW s 170k km na pregled k AMZS. Na zunaj skoraj kot nov. Neuradno narejeno 600+k km
Ravno pri 24ur gledal prispevek kako so peljali enega BMW s 170k km na pregled k AMZS. Na zunaj skoraj kot nov. Neuradno narejeno 600+k km
69charger ::
Prodajalec, ki ne pusti pregledat avtomobila za katerega trdi da je brezhiben NE KUPIŠ. Nevem zakaj imate take probleme z razumevanjem. Za avte odjavljene iz prometa so preizkusne tablice, mehanika vzameš z sabo itd. miljon rešitev samo eni zgleda ne dojamete koncepta kupovanja rabljenega avtomobila.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Aston_11 ::
Vi geniji mi še niste odgovorili kako "redno servisiraš in dobro vzdržuješ" avto, ki ima zlagane kilometre. Intervali servisov in menjav delov zaprtih v mašino se namreč podajajo v prevoženih kilometrih.Na 15 jurjev olje in filtre. Baba čula_ zamenjajo jermene ob nakupu, tudi če so bili menjani včeraj. Drugo, kar ni odvisno od servisnih intervalov, ko crkne. Olje zavor na 2 leti, če bo na 3, se mu ne bo zgodilo nič. Olje menjalnika praktično nihče ne menja, jaz sem ga in odpravil brenčanje v kolesih, juhu. Zavore, ko začno ropotat, ležaje, ko začno cvilit, ostalo ko crkne. Preventivno se menda ne menja nič, kar bi bilo odvisno od km. GUme na sezono, tekočino za pranje stekla na sezono. Edino tveganje pri zlaganih km je praktično samo okrog olja in jermenov.
Isotropic ::
In kako točno vzdržuješ "stara jajca" če se lažeš kot prodajalec okoli tega koliko je dejansko mašina preživela?
če se greš tisto, da na vsak drug servis vrtiš km nazaj, ni takega problema, samo jermena ne smeš pozabit zamenjat. a resno misliš, da se na uradnem servisu držijo vsega v piko, sploh pa za časa garancije? dokler se npr. bremze ne obrabijo, mikro jermen, amortizerji itd. začne škripat, se ne menja.
Aston_11 ::
69charger ::
Ja kot brezhiben sem pač mislis servisi opravljeni, motor dela, nič ne ropota, pelje se, je tehnično izpraven... lahko pa vedno nekaj najdeš. Ne pa v smislu je brezhiben aja pa bremze rabi nove pa nekaj olje teče pri menjalniku itd.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Aston_11 ::
a resno misliš, da se na uradnem servisu držijo vsega v piko, .A resno kdo misli, da mularija, ki se na servisih uči, uporablja navor ključ, da da nazaj vse vijake, da vse preveri, ko konča delo in zlasti, da naredi delo kvalitetno? Imam preveč slabih izkušenj z njimi (ta boljša, ko so mi pozabili priviti menjalnik, ko so menjali vztrajnik). Ali pa, brr, da ko menjajo naftni filter, sprožijo program z računalnikom, da odplakne zrak in ponovno napoji črpalko z nafto? (preveč nekih zgodb, kako ribajo črpalke in injektorji).
Isotropic ::
jp
en k je hodu na srednjo lesno ob istem času kot jst, je zdaj že leta mehanik na uradnem servisu
sicer je doma bolj s kmetov, tko da najbrž zna že od prej
en k je hodu na srednjo lesno ob istem času kot jst, je zdaj že leta mehanik na uradnem servisu
sicer je doma bolj s kmetov, tko da najbrž zna že od prej
Aston_11 ::
jpNekaj takega, interes za delo pa mu je odvisen od višine plače. Je sosed vrgu oči ven, ko se mu je na Pego servisu nabral kup mularije okrog avta zaradi 1. rednega servisa. Je objavil, da ne gre več tja...
en k je hodu na srednjo lesno ob istem času kot jst, je zdaj že leta mehanik na uradnem servisu
sicer je doma bolj s kmetov, tko da najbrž zna že od prej
mailer ::
Pogledal prispevek na 24ur o bmwju, ki so ga imel na pregledu. Na števcu 174k km neuradno pa so (mogoče pretiravali) navedli cifro 600k.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Isotropic ::
je pa na novejsih avtih treba resetirat servisni interval prek testerja, mogoče se to št. resetiranj kam zapisuje.
Spajky ::
Jest bi dal v avto elektroniko en čip (Rom), ki bi pri vsakem poskusu "tamperinga" s km postavil števec na 999.999 km in potem pri vožnji začel odštevat km na dol. ... Čip pa tako spravit na tiskanino, da skoraj ziher zajebeš elektroniko, če probaš odlotavat ... pa nalepko "km/miles tampering proof car" ... bi IMHO drastično upadlo št.avtov s ponarejenimi km ... cena implementacije nikakva ... "balkanci" pa v jok in na drevo ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Invictus ::
Balkanci bi potem kar original čip direktno iz BMWja vgradili.
Je cel kup zgodb o rezervnih ključih v oblogah vrat...
Je cel kup zgodb o rezervnih ključih v oblogah vrat...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Gre predvsem zato, da nebi, tako kot danes, čisto vsak prevrtaval km ali pa to potem naredi avtohiša v katero prodaš vozilo. Vedno bodo kriminalci korak pred varovanjem in zaščito, vendar to velja za organiziran kriminal. Včasih so km prevrtavali z vrtalkami, danes to počnejo z računalniki in že tukaj se je število precej znižalo.
Ko je znanec prodal rabljeno vozilo avtohiši, je zavrtel nazaj za cca 100k, potem pa je kupec našel listek o zamenjavi olja, ki bo narejeno čez 60kkm.
Avtohiša ga je pozvala, da vrne del kupnine (cca 20%-ov, saj v vračilo celotnega zneska niso šli, ker je pri njih kupil drugo vozilo, ki pa je, glede na popularno znamko, verjetno imelo ravno tako znižano kilometraže in bi ob vračilu, bila razveljavljena celotna pogodba, tudi nakup na obroke - tega pa so financirali drugi in ne AH).
To so goljufije in bi kot take, morale bit sankcionirane. Avtohiše imajo veliko več možnosti, da ugotovijo ali je vozilo z realnimi km ali ne, samo se jim ne da in samo gledajo, da dobijo več €, kot za vozilo dajo, ko pa kak kupec naredi štalo, pa hitro nekako poglihajo in naslednji dan, delajo enako.
Organom za pregon kriminalitete, pa se s tem ne ukvajajo, če prav ima tudi to, lahko vpliv na prometno varnost, saj se pri nas prodajajo totalke iz zahodne evrope, ki sploh nebi smele bit več v prometu, saj se tovarniško popravilo ni splačalo, torej je bilo vmes neko domače delo, ki pa vozilu lahko popolnoma spremeni varnostno sliko, pri nas pa se prodajajo, kot brezhibna, skoraj nova vozila.
Ekonomske totalke so drugo.
Ko je znanec prodal rabljeno vozilo avtohiši, je zavrtel nazaj za cca 100k, potem pa je kupec našel listek o zamenjavi olja, ki bo narejeno čez 60kkm.
Avtohiša ga je pozvala, da vrne del kupnine (cca 20%-ov, saj v vračilo celotnega zneska niso šli, ker je pri njih kupil drugo vozilo, ki pa je, glede na popularno znamko, verjetno imelo ravno tako znižano kilometraže in bi ob vračilu, bila razveljavljena celotna pogodba, tudi nakup na obroke - tega pa so financirali drugi in ne AH).
To so goljufije in bi kot take, morale bit sankcionirane. Avtohiše imajo veliko več možnosti, da ugotovijo ali je vozilo z realnimi km ali ne, samo se jim ne da in samo gledajo, da dobijo več €, kot za vozilo dajo, ko pa kak kupec naredi štalo, pa hitro nekako poglihajo in naslednji dan, delajo enako.
Organom za pregon kriminalitete, pa se s tem ne ukvajajo, če prav ima tudi to, lahko vpliv na prometno varnost, saj se pri nas prodajajo totalke iz zahodne evrope, ki sploh nebi smele bit več v prometu, saj se tovarniško popravilo ni splačalo, torej je bilo vmes neko domače delo, ki pa vozilu lahko popolnoma spremeni varnostno sliko, pri nas pa se prodajajo, kot brezhibna, skoraj nova vozila.
Ekonomske totalke so drugo.
Delo krepa človeka
blackbfm ::
Včasih so km prevrtavali z vrtalkami, danes to počnejo z računalniki in že tukaj se je število precej znižalo.
a ni z računalniki še lažje
Heavy ::
A resno kdo misli, da mularija, ki se na servisih uči, uporablja navor ključ, da da nazaj vse vijake, da vse preveri, ko konča delo in zlasti, da naredi delo kvalitetno?
Njihovi nadrejeni niso nič boljši. Že slišal zgodbe od nekdanjih zaposlenih na večjem servisu. Na rutinski menjavi olja odkrijejo načeto cev vode. Sporočijo nadrejenemu da kontaktira stranko. Nadrejeni ga zavrne, češ da bo že prišel nazaj ko mu bo spuščala voda.
#TeamFelix
jero_no1 ::
jero_no1 ::
a resno misliš, da se na uradnem servisu držijo vsega v piko, .A resno kdo misli, da mularija, ki se na servisih uči, uporablja navor ključ, da da nazaj vse vijake, da vse preveri, ko konča delo in zlasti, da naredi delo kvalitetno? Imam preveč slabih izkušenj z njimi (ta boljša, ko so mi pozabili priviti menjalnik, ko so menjali vztrajnik). Ali pa, brr, da ko menjajo naftni filter, sprožijo program z računalnikom, da odplakne zrak in ponovno napoji črpalko z nafto? (preveč nekih zgodb, kako ribajo črpalke in injektorji).
Zato pa imaš na uradnem servisu garancijo na opravljeno delo...sicer drugo vprašanje je, kako boš ti dokazal, da je neka okvara posledica malomarnega servisa.
Ampak si useeno bolj 'zaščiten' kot pri vaškem popoldanskem fušarju. Pa ne zagovarjam uradnih servisov, sam sem tudi zelo kmalu po koncu garancije najdu druzga sposobnega serviserja, ki je bil glede na to, kaj vse je rihtal, zaupanja vreden in za povrhu še cenovno ugoden.
Aston_11 ::
Ampak si useeno bolj 'zaščiten' kot pri vaškem popoldanskem fušarju.Ja, sem videl njihovo zaščito. Malomarnost, ki jo je uraden servis sposoben spraviti ven iz sebe, menda nima meja. Kot kaže, je treba za njimi preverjat, kaj so delali, če so delali, če se niso kakšni mulci na avtu izživljali.
2.0 TDI je super makina. Nekje v dveh letih po letu 2005, ko so prišli ven, jim je uspelo porihati felerje oziroma vsaj večino njih. Še največji problem so ljudje, ki mislijo, da o teh mašinah nekaj vedo, vedo pa samo to, da so jim pokale glave in crkovali injektorji, ne vedo pa, ne kdaj ne kako so kaj porihtali. Kaj več jim je science fiction, folk pa z njimi itak veselo vozi dalje.
AndrejO ::
Saj pri novih to je porihtano. Pri pred 200x smo pač v jebenem teritoriju. Ali pač a) prepovedat prodajo avtomobilov, kjer ne moreš dokazati avtentičnosti kilometrov b) free for all na avtomobilih, kjer ni moč dokazati km
Problem je ker ni. Kilometre se sicer beleži na tehničnih, ne pa pri prodaji. Potem pač originalni lastnik in avtohiša mirno s prstom kažeta drug na drugega.
Problem je tudi v tem, da se na tehničnem kilometre beleži izredno površno.
Mojemu so jih lani zabeležili cca 30.000 premalo, ker je nekdo izgleda bil dislektičen in je pri prepisovanju zamenjal vrstni red prvih dveh števk, ostalo pa itak zaokrožil na 1000km. Če ne bi slučajno pogledal zapisnika, bi to ugotovil šele pri prodaji.
Imamo morda kakšen podatek o temu, koliko ljudi pogleda na lasten zapisnik, če na pregledu ni bilo ugotovljene nobene pomankljivosti? Jaz bi čez palec rekel, da zelo malo.
shadeX ::
Nov dan, nova zgodba o prevertenih kilometrih.
kupil-rabljenega-bmw-ja-in-kmalu-spoznal-da-je-bil-prevaran
kupil-rabljenega-bmw-ja-in-kmalu-spoznal-da-je-bil-prevaran
The Player ::
shadeX ::
In če pogledaš datum moje objave in teme, ki si jo linkal boš ugotovil, da sem jaz novico objavil prvi, nove teme pa nisem odpiral, ker jih je že preveč na temo zbijanja km.
The Player ::
In če pogledaš datum moje objave in teme, ki si jo linkal boš ugotovil, da sem jaz novico objavil prvi, nove teme pa nisem odpiral, ker jih je že preveč na temo zbijanja km.
se posipam s pepelom, sem pomotoma linkal 3. stran teme, kjer je slučajno tvoja objava prva.
Odpiralec teme in 1. objave pa je uporabnik budacki in ne ti, kot praviš, edino, če je odprta še kakšna podobna tema za katero ne vem.
skratka tukaj je popravljena povezava do najnovejše teme s to tematiko, da se ne bo pisalo in oživljalo v tej 2 leti stari temi, kot je že uporabnik rupsi31 omenil.
Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
https://slo-tech.com/forum/t714909/0
solatko ::
Kilometre se vrti samo na Evropskih znamkah avtomobilov, ker je kvaliteta slabša in se okvare pričnejo od 200k km naprej. Japoncev in Korejcev noben ne vrti.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17355 (7922) | Arzen28 |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87257 (56343) | hojnikb |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41169 (36567) | imagodei |