Forum » Na cesti » Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi
Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi
jalovec09 ::
Vsem bodočim kupcem sporočam, da je pri avtih tako preprosto kilometre prilagodit kot še nikoli, avto se priklopi na tester, počaka da najde kodo, vpiše nove kilometre in zadeva zaključena, ene 15 minut.
Tak, da nikol ne gledat kilometre pri rabljenem avtu, glejte ohranjenost.
Poleg tega eni menjajo volan, ročaj prestavne ročice in gumice na pedalih + kakšna kljuka na vratih pa je to to.
Tak, da nikol ne gledat kilometre pri rabljenem avtu, glejte ohranjenost.
Poleg tega eni menjajo volan, ročaj prestavne ročice in gumice na pedalih + kakšna kljuka na vratih pa je to to.
jalovec09 ::
Ne vem že dolgo časa samo opozarjam bodoče kupce, da je danes to početje enostavno naredit in da te lahko že vsak nate*ne s kilometri.
Matevz96 ::
Najlepše je ko zbijejo kilometre, na motorju pa pustijo nalepko, na katerih kilometrih je bil narejen zadnji servis
#hooldthedoor
tomy5 ::
Ne vem že dolgo časa samo opozarjam bodoče kupce, da je danes to početje enostavno naredit in da te lahko že vsak nate*ne s kilometri.
Glih enostavno volana in vsega kar si naštel zamenjat ni, tud se to ne dela pri cenovnem ravgu golfov, pač pa kvečjemu pri avtih ki so novi 50+k.
Drugač pa res samo pogrevanje 20 let starih novic.
Furbo ::
Vsem bodočim kupcem sporočam, da je pri avtih tako preprosto kilometre prilagodit kot še nikoli, avto se priklopi na tester, počaka da najde kodo, vpiše nove kilometre in zadeva zaključena, ene 15 minut.
Tak, da nikol ne gledat kilometre pri rabljenem avtu, glejte ohranjenost.
Poleg tega eni menjajo volan, ročaj prestavne ročice in gumice na pedalih + kakšna kljuka na vratih pa je to to.
A jutri nam boš pa povedal, da če pipo obrneš v levo, da pa priteče topla voda?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
solatko ::
Ko pa tak avto obesiš na tovarniški računalnik, pa dobiš celotno zgodovino. Strošek, malenkost - 100€. Novi avtomobili imajo senzorje na več mestih, so med seboj povezani, tako, da sprememba km, pri pametnem kupcu ne učinkuje.
Če vam je škoda 100€ se s prodajalcem zmenite, da v primeru napačnih podatkov, strošek krije prodajalec. Če z avtom ni vse v redu, se prodajalec s tem ne bo strinjal in greste pač do drugega vozila.
Sicer pa je v normalnih državah, spreminjanje podatkov o stanju vozila, kaznivo in pooblaščeni prodajalci tega ne počno.
Če vam je škoda 100€ se s prodajalcem zmenite, da v primeru napačnih podatkov, strošek krije prodajalec. Če z avtom ni vse v redu, se prodajalec s tem ne bo strinjal in greste pač do drugega vozila.
Sicer pa je v normalnih državah, spreminjanje podatkov o stanju vozila, kaznivo in pooblaščeni prodajalci tega ne počno.
Delo krepa človeka
mailer ::
Sicer pa je v normalnih državah, spreminjanje podatkov o stanju vozila, kaznivo in pooblaščeni prodajalci tega ne počno.
Tudi pooblaščeni izvajajo to prakso pri rabljenih vozilih, ki jih kupci dajo v račun in nove kupijo pri njih.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
tomy5 ::
Sicer pa je v normalnih državah, spreminjanje podatkov o stanju vozila, kaznivo in pooblaščeni prodajalci tega ne počno.
Tudi pooblaščeni izvajajo to prakso pri rabljenih vozilih, ki jih kupci dajo v račun in nove kupijo pri njih.
Pri nas praktično ne, dajo pa take avto v paketno prodajo raznim prodajalcem ki prodajajo samo rabljene.
Bistveno bolj varno je kupit rablejn avto , ki je npr. tud iz tujine v salonu kjer tud nove prodajajo, kot pa tam kjer sam rabljene. Praksa.
šernk ::
tudi pri nas se je par uradnih že dobilo na avtu s prevrtenimi km. je pa res mogoče, da so tak avto vzeli staro za novo in niso preverjali km.
OP: če si že odkril toplo vodo koliko časa se porabi za prevrtet km na števcu, bi lahko to vodo še zmešal v mlačno, da bi vsaj povedal kako se lahko temu izogneš pri nakupu avta. če avto priklopiš na računalnik hitro vidiš marsikaj. recimo servisne intervale, posege v računalnik itd...pa lahko hitro potegneš iz tega ali km držijo ali ne.
OP: če si že odkril toplo vodo koliko časa se porabi za prevrtet km na števcu, bi lahko to vodo še zmešal v mlačno, da bi vsaj povedal kako se lahko temu izogneš pri nakupu avta. če avto priklopiš na računalnik hitro vidiš marsikaj. recimo servisne intervale, posege v računalnik itd...pa lahko hitro potegneš iz tega ali km držijo ali ne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
tomy5 ::
Zavarovalnica beleži kilometre ???
Daj ne hecaj se. Na zavarovalnici te vprašajo kolko km imate in poveš in jih vpiše. Zresni se.
Daj ne hecaj se. Na zavarovalnici te vprašajo kolko km imate in poveš in jih vpiše. Zresni se.
jalovec09 ::
OP: če si že odkril toplo vodo koliko časa se porabi za prevrtet km na števcu
Šlo je za opozorilo vsem bodočim kupcem, ki tega še ne vejo.
Jaz vem, da se to počne že 20-30 let, sam včas so mogl števc ven vzet pa nastavt, precej zamudno.
Zavarovalnica beleži kilometre ???
Daj ne hecaj se. Na zavarovalnici te vprašajo kolko km imate in poveš in jih vpiše. Zresni se.
drugi podatek je tehnični, kjer preglednik sam preveri kilometre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
tomy5 ::
In ti si plačnik tehničnega ... pomisli malo ... preden staro juhco pogrevamo.
To vejo že otroci dons.
To vejo že otroci dons.
solatko ::
Včasih so morali samo ven vzet zajlo iz menjalnika, obesit na vrtalni stroj in počakat 15-20 minut za cca 100kkm. Danes, če hočejo naredit tako, da se na računalniku ne najde, morajo v tovarniški računalnik in tam lahko spremenijo vse parametre, tudi nastavitve mašine, je pa vprašanje, kdo to lahko naredi, oziroma ima dostop do računalnika.
Samo digitalna sprememba km je za naivne kupce, saj tak poseg najdejo že na pooblaščenih servisih. Se tudi vidi, s katerega računalnika se je dostopalo do nastavitev, samo strošek za to, je okoli 100EUR.
Od zavarovalnic, preverja, kolikor je meni znano, samo zavarovalnica, ki zavaruje, glede na prevožene km.
Samo digitalna sprememba km je za naivne kupce, saj tak poseg najdejo že na pooblaščenih servisih. Se tudi vidi, s katerega računalnika se je dostopalo do nastavitev, samo strošek za to, je okoli 100EUR.
Od zavarovalnic, preverja, kolikor je meni znano, samo zavarovalnica, ki zavaruje, glede na prevožene km.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
globoko grlo ::
Kolkr vem se podatki o prevoženih km beležijo na 3eh mestih, do katerih moraš fizično pridt, prklopt tester in laptop. Tko da lahko vidiš, če so zadve odpirane bile :)
Pa uradni prodajalci/uvozniki veselo vrtijo km-je. No, ne oni osebno, pač pa razno razne firmice.
In v naši lepi ni avta prez prevrtenih KMjev. Stare mame/atati izvzeti.
Pa uradni prodajalci/uvozniki veselo vrtijo km-je. No, ne oni osebno, pač pa razno razne firmice.
In v naši lepi ni avta prez prevrtenih KMjev. Stare mame/atati izvzeti.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Mavrik ::
Zato se pa pri določenih novejših znamkah shranjuje zgodovina servisov v skupno centralno bazo.
The truth is rarely pure and never simple.
Dr_M ::
Uvest kazni 1€/1km, pa se bo to nehal. Za fizicne in pravne osebe.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
#000000 ::
Ma ne zakaj 1km 1 eur, en meter ali en km enotna tarifa tam od 8 do 32k za fizične in od 80 do 320k za pravne osebe. Če se izkaže da ob prodaji zamolčiš km ali da je bil avto sesut in da je motor pri koncu. PLAČAŠ kazen, nč kok si previl al pa kdo je previl, nima veze, če si ugotovil da je previt in ga je nekdo pred tabo boš to omenil kupcu, ne pa po kavbojsko :) Seveda se to nikol ne bo zgodilo v SLO, drugje pa nekaj od tega že desetletja deluje BP in tam ga začuda vsi spoštujejo, zakon mislim.
Dr_M ::
Zakaj bi bilo enostavno, ce lahko kompliciramo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Invictus ::
Ne vem že dolgo časa samo opozarjam bodoče kupce, da je danes to početje enostavno naredit in da te lahko že vsak nate*ne s kilometri.
Pa kaj si ti ravno ven iz jame zlezel ?!?!?!
Kilomerov ne verjame noben več, sploh pri uvoženih rabljenih... Že precej let...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
dj_uro ::
Ne vem že dolgo časa samo opozarjam bodoče kupce, da je danes to početje enostavno naredit in da te lahko že vsak nate*ne s kilometri.
Glih enostavno volana in vsega kar si naštel zamenjat ni, tud se to ne dela pri cenovnem ravgu golfov, pač pa kvečjemu pri avtih ki so novi 50+k.
Drugač pa res samo pogrevanje 20 let starih novic.
golf tudi lahko stane 50+k€
pa ni 15min dela, kvečjemu 2 do 3...
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
Isotropic ::
zamenja se usnjeno prevleko volana, ki je našita gor in ne celega volana.
je pa to prva stvar, ki jo taki švercerji naredijo.
je pa to prva stvar, ki jo taki švercerji naredijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Jst ::
Ko sem odprl to temo, sem mislil, da bo človek opisal hack, ki ga lahko narediš doma z 25EUR radioshack opreme.
LOL!
LOL!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PaX_MaN ::
Hack bi bil tut tak da bi ZPS/FURS/TIRS/whatever "prodajal" avte švercejem z rabljenimi, pa bi čez mesec, dva pršli pogledat kot "kupci", kok so se kilometri spremenil.
Ampak pač to ne gre.
Ampak pač to ne gre.
bauci ::
Pooblasceni prodajalvi tega ne delajo. Malo morgen. Jaz sem dal staro za novo pri uradnem/pooblascenem trgovcu, ki je zavrtel stevec za polovico nazaj. Kako vem? Par dni po nakupu me je klical nov lastnik mojega starega avtomobila in me spraseval ce slucjno imam servisno knjizico (ki sem jo oddal pri prodaji) in ce mu lahko povem koliko km je imel avto. Iz 170.000 km je zavrtel na 91.000 km.
#000000 ::
Itak da VSI prevrtavajo, to je v bistvu dodana vrednost vsakega avta pri vseh trgovcih, oz. tao si jo oONI predstavljajo LOL
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
solatko ::
Sin je pred leti prodal xsaro picsso z cca 320kkm avtohiši, čez nekaj dni je bila na Avto.net-u s 150kkm, dve leti pozneje pa ponovno s samo 120kkm. Sedaj nekdo fura taxi po LJ z njo. Že ko je sin kupil to xsaro, je bila zavrtena nazaj vsaj za 100kkm, saj je imela manj prevoženih, kot jih je naredil prvi lastnik, sin pa je bil 3.-ji.
Nekateri tu gor na forumu trdijo, da ni to nič hudega, če prav so intervali za servis vezani na km. Tudi iztrošenost drugih delov se veže na km in ne na starost vozila, zato je to, kar velika goljufija, s katero si prodajalci pridobijo kar lepe zneske, istočasno pa kupcem povzročijo nenormalne izdatke.
Sedaj, ko se beleži na več točkah, je kupec malo bolj zavarovan, če ve kako se to preveri, zato bi morali proizvajalci vozil o tem, potencialne kupce rabljenih vozil obveščat, tako kot jih obveščajo o nkap testih.
Nekateri tu gor na forumu trdijo, da ni to nič hudega, če prav so intervali za servis vezani na km. Tudi iztrošenost drugih delov se veže na km in ne na starost vozila, zato je to, kar velika goljufija, s katero si prodajalci pridobijo kar lepe zneske, istočasno pa kupcem povzročijo nenormalne izdatke.
Sedaj, ko se beleži na več točkah, je kupec malo bolj zavarovan, če ve kako se to preveri, zato bi morali proizvajalci vozil o tem, potencialne kupce rabljenih vozil obveščat, tako kot jih obveščajo o nkap testih.
Delo krepa človeka
bluefish ::
solatko ::
bluefish - Seveda imajo, samo podatkov v tovarniškem računalniku ne morejo spreminjat, niti pooblaščeni servisi, tako, da ni problem priti do resničnih, samo plačat je potrebno okoli 100€.
Že zavrnil, že skoraj sklenjeno kupčijo, ker je računalnik kazal drugačne podatke, kot so bili na vidnih display-ih in tudi vse možne točke popravljene. Ni šlo za km, temveč za menjano masko in blatnik, ker je bil avto razbit.
V centralnem računalniku je bilo zapisano realizirano naročilo rezervnih delov, popravljeno pa ne ravno brezhibno, saj ni bilo delano na mizi.
Vozilo prodajano, kot nikoli karambolirano, tudi debelina laka je odgovarjala, samo ena reža je odstopala in eno gumo je preveč pobiralo, sicer pa vozilo vrednosti novega, okoli 80k€.
Že zavrnil, že skoraj sklenjeno kupčijo, ker je računalnik kazal drugačne podatke, kot so bili na vidnih display-ih in tudi vse možne točke popravljene. Ni šlo za km, temveč za menjano masko in blatnik, ker je bil avto razbit.
V centralnem računalniku je bilo zapisano realizirano naročilo rezervnih delov, popravljeno pa ne ravno brezhibno, saj ni bilo delano na mizi.
Vozilo prodajano, kot nikoli karambolirano, tudi debelina laka je odgovarjala, samo ena reža je odstopala in eno gumo je preveč pobiralo, sicer pa vozilo vrednosti novega, okoli 80k€.
Delo krepa človeka
#000000 ::
solatko ::
Redki so servisi, kjer razbit avto zrihtajo v nulo, sploh kadar gre za povračilo zavarovalnic. Ne ni bil dobro zrihtan, problem je v tem, da prodajalec ni povedal za razbitino, saj je cena takoj nekaj k€ nižja.
Pri novih avtih pač ne moreš zamolčat zamenjave katerega koli dela, razen filtrov in zavor, če so deli original. Ponaredke pa se opazi, ker nimajo oznak, kot originali.
Vsako naročilo delov, se belži v centralnem računalniku.
Pri novih avtih pač ne moreš zamolčat zamenjave katerega koli dela, razen filtrov in zavor, če so deli original. Ponaredke pa se opazi, ker nimajo oznak, kot originali.
Vsako naročilo delov, se belži v centralnem računalniku.
Delo krepa človeka
Tilen ::
Zato se pa pri določenih novejših znamkah shranjuje zgodovina servisov v skupno centralno bazo.
Audi recimo za nova vozila sploh nima več fizičnih servisnih knjižic. Samo kartonček z linkom na my.audi.com in tam je potem vse.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
solatko ::
Hec je pač v tem, da kdor servisira z original deli, jih dobi na podlag številke šasije, drugače na servisu ne dobiš več delov. Za evidenco je to odlično, saj prideš praktično do vseh podatkov, kako je bil avto servisiran. Dve do tri leta namreč nikomur ne pride na misel, da bi opletal s ponaredki ali domačimi mehaniki, če pa že, tako vozilo ne pogledaš več.
Delo krepa človeka
Go-ahead ::
Mogoče bo komu kaj pomagalo. Pri nakupu povprašaš prodajalca za kontaktne podatke vseh prejšnjih lastnikov. Z malo sreče bodo prejšnji lastniki opisali dejansko stanje vozila, tudi s koliko km so jih oni prodali.
Če pa so bili tudi prejšnji prodajalci nategovalci, si z njimi ne moreš pomagati.
V kolikor ti podatkov nočejo dati je čas za alarm in opustitev nakupa.
Če pa so bili tudi prejšnji prodajalci nategovalci, si z njimi ne moreš pomagati.
V kolikor ti podatkov nočejo dati je čas za alarm in opustitev nakupa.
St235 ::
Prodajalec ti brez eksplicitnega dovoljenja ne sme dat podatkov o prejšnjih lastnikih. Tolk, da ne bo tega kdo preveč resno vzel.
Go-ahead ::
Pa naj si ga zrihta, eksplicitno dovoljenje.
Večkrat se vprašam koga ščitijo zakoni, v tem primeru kupca očitno ne.
Večkrat se vprašam koga ščitijo zakoni, v tem primeru kupca očitno ne.
St235 ::
In zakaj bi se jaz kot bivši lastnik strinjal s tem, da me naslednjih 5 let gnjavijo kaj je bilo z avtom? in da se bo našel še kak pacient, ki bo utrujal, da sem kriv za ne vem kakšno okvaro?
Če avto prodam avtohiši to naredim zato, ker se mi ne da zajebavat z avtom in mi na kraj pameti ne pade dajat kontaktom naključnim mimoidočimi.
Ti se kar sprašuj, ampak kako točno naj zakon kupca avtomobila ščiti s tem, da se nekomu tretjemu kršijo pravice?
Če avto prodam avtohiši to naredim zato, ker se mi ne da zajebavat z avtom in mi na kraj pameti ne pade dajat kontaktom naključnim mimoidočimi.
Ti se kar sprašuj, ampak kako točno naj zakon kupca avtomobila ščiti s tem, da se nekomu tretjemu kršijo pravice?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
globoko grlo ::
Kakšne pravice se ti pa kršijo???
Če imaš slabo vest, potem te razumem.
Normalnemu folku pa ne bi smel bit problem povedat par informacij NOVEMU lastniku in ne vsakemu mimoidočemu.
Če imaš slabo vest, potem te razumem.
Normalnemu folku pa ne bi smel bit problem povedat par informacij NOVEMU lastniku in ne vsakemu mimoidočemu.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
kow ::
A nimajo avtomobili ponavadi v havbi prilozene kartoncke iz servisov (menjava olja itd.) So tudi kilometri tistih izmisljeni?
Invictus ::
globoko grlo je izjavil:
Kakšne pravice se ti pa kršijo???
Če imaš slabo vest, potem te razumem.
Normalnemu folku pa ne bi smel bit problem povedat par informacij NOVEMU lastniku in ne vsakemu mimoidočemu.
Če prodam avto avtohiši, je zadeva zaključena.
Me ne briga kaj se potem dogaja z avtom.
Če te kaj moti z avtom, kontaktiraj avto hišo. Oni so te nategnili.
Da se bom pol še ukvarjal z enim kretenom, ki potem misli, da je še stari lastnik kaj dolžan plačati na starih jajcih. Eni imate pa res ideje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Aston_11 ::
Eni bi radi kupili še vzdrževanje vozila. Se pustiš raje tožit, bo manj koštalo na koncu.
imagodei ::
Očitno je tole prevrtavanje kilometrov velik problem. Ne samo v Sloveniji, a boga mi i šire. Očitno pa se to zakonodajalcem ne zdi dovolj velik problem, da bi stvar orenk uredili.
Za začetek bi zadostovalo, da bi se pripravilo eno semi-odprto bazo na ravni Evrope, nato pa bi se na vsakem tehničnem pregledu preverilo kilometre in se jih takoj vpisalo. Takisto bi vpisovanje kilometrov v taisto bazo zahtevali od pooblaščenih serviserjev. Ker je vrtenje kilometrov očitno vseevropski šport in se bodoče kupce rabljenih avtomobilov sistemsko nateguje, bi morda lahko tudi policisti ob vsaki ustavitvi voznika v to isto bazo zabeležili kilometre. Zadeva bi bila lahko čisto preprosta policist bi vpisal registrsko + kilometre.
Da ne bi ravno vsak mimoidoči preverjal, koliko ima njegov sosed kilometrov, bi za dostop do baze potreboval npr. številko šasije.
Je pa lahko to tudi tržna niša za koga: izdaja certifikata, da ima vozilo zares samo toliko prevoženih, kolikor jih prodajalec navaja. Za par 100 EUR dobiš potrdilo, da ima avto res 85.000 prevoženih kilometrov in zato lahko avto prodaš 500 EUR dražje.
Še korak dlje: pred prodajo rabljenega avtomobila moraš pridobit ta certifikat, na katerem je točen podatek o realnih kilometrih. Brez certifikata se rabljenega avta v EU ne sme prodajat.
Za začetek bi zadostovalo, da bi se pripravilo eno semi-odprto bazo na ravni Evrope, nato pa bi se na vsakem tehničnem pregledu preverilo kilometre in se jih takoj vpisalo. Takisto bi vpisovanje kilometrov v taisto bazo zahtevali od pooblaščenih serviserjev. Ker je vrtenje kilometrov očitno vseevropski šport in se bodoče kupce rabljenih avtomobilov sistemsko nateguje, bi morda lahko tudi policisti ob vsaki ustavitvi voznika v to isto bazo zabeležili kilometre. Zadeva bi bila lahko čisto preprosta policist bi vpisal registrsko + kilometre.
Da ne bi ravno vsak mimoidoči preverjal, koliko ima njegov sosed kilometrov, bi za dostop do baze potreboval npr. številko šasije.
Je pa lahko to tudi tržna niša za koga: izdaja certifikata, da ima vozilo zares samo toliko prevoženih, kolikor jih prodajalec navaja. Za par 100 EUR dobiš potrdilo, da ima avto res 85.000 prevoženih kilometrov in zato lahko avto prodaš 500 EUR dražje.
Še korak dlje: pred prodajo rabljenega avtomobila moraš pridobit ta certifikat, na katerem je točen podatek o realnih kilometrih. Brez certifikata se rabljenega avta v EU ne sme prodajat.
- Hoc est qui sumus -
Magic1 ::
Sin je pred leti prodal xsaro picsso z cca 320kkm avtohiši, čez nekaj dni je bila na Avto.net-u s 150kkm, dve leti pozneje pa ponovno s samo 120kkm. Sedaj nekdo fura taxi po LJ z njo. Že ko je sin kupil to xsaro, je bila zavrtena nazaj vsaj za 100kkm, saj je imela manj prevoženih, kot jih je naredil prvi lastnik, sin pa je bil 3.-ji.
Nekateri tu gor na forumu trdijo, da ni to nič hudega, če prav so intervali za servis vezani na km. Tudi iztrošenost drugih delov se veže na km in ne na starost vozila, zato je to, kar velika goljufija, s katero si prodajalci pridobijo kar lepe zneske, istočasno pa kupcem povzročijo nenormalne izdatke.
Sedaj, ko se beleži na več točkah, je kupec malo bolj zavarovan, če ve kako se to preveri, zato bi morali proizvajalci vozil o tem, potencialne kupce rabljenih vozil obveščat, tako kot jih obveščajo o nkap testih.
Solatko tebe bo mogoče kdo jemal resno, če nehaš vse svoje izjave napihovat v 3pm. Xsara ima sedaj že kakšen miljonček realno po tvoje? Fak, moram it takoj kupit en tak avto, sej je verjetno neuničljiv!
Magic
Utk ::
Najprej je treba vedet, če je števec km sploh obvezen. Potem še, če je avto brez njega tehnično brezhiben. Potem še, kolikšno napako lahko ima, da je avto tehnično brezhiben. Potem pa šele lahko začnete fantazirat o drakonskih kaznih za njegovo vrtenje.
Kolk je meni znano, podatek na njem ni relevanten za praktično nič. Ker ni nujno, da sploh dela. In če dela, s kakšno napako. Niti v Nemčiji ni kaznivo vrtet števca, ne fantazirat, kaznivo je zavajanje z njim. Pa še to ni tako enostavno spet kot se govori po internetih.
Kolk je meni znano, podatek na njem ni relevanten za praktično nič. Ker ni nujno, da sploh dela. In če dela, s kakšno napako. Niti v Nemčiji ni kaznivo vrtet števca, ne fantazirat, kaznivo je zavajanje z njim. Pa še to ni tako enostavno spet kot se govori po internetih.
Aston_11 ::
Zanimivo je, da folk kupi _že od daleč zjahan avto_ s pravimi km, težko pa mu je kupiti na videz v redu avto z več km. V drugem primeru se menja, kar je zrabljeno, ko je zrabljeno, v prvem pa se pelje avto na odpad.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17446 (8013) | Arzen28 |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87990 (57076) | hojnikb |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41370 (36768) | imagodei |