Forum » Elektrotehnika in elektronika » Kje dat upor da premostim obstoječ nedelujoč upor.
Kje dat upor da premostim obstoječ nedelujoč upor.
rdecaluc ::
Dober večer.
Philips SPA 5300/10. Šumijo-buzajo-so nadležni. Probu vse od odmika od drugih ele. reči do solo vtičnice v pm. nekje v kleti ne pomaga nič. Prebral da imajo premajhen upor in da se da zadevo rešit, če rukneš gor malce bolj "mesnat" upor kot je obstoječa SMD varjanta.
Slika. Ali je okej če dam takole upor?
Hvala za ideje.
Philips SPA 5300/10. Šumijo-buzajo-so nadležni. Probu vse od odmika od drugih ele. reči do solo vtičnice v pm. nekje v kleti ne pomaga nič. Prebral da imajo premajhen upor in da se da zadevo rešit, če rukneš gor malce bolj "mesnat" upor kot je obstoječa SMD varjanta.
Slika. Ali je okej če dam takole upor?
Hvala za ideje.
Est modus in rebus. ,typos
- zavaroval slike: Primoz ()
Highlag ::
Ne.
Star upor moraš prej odstraniti. Sicer bo skupna upornost drugačna, kot je mišljeno. Sicer pa fizično večji upor ne bo naredil razlike. Ni nobene logike zadaj, da bi se to lahko zgodilo.
Če ti zvočniki brenčijo je za pogledat usmernik in tam pogledat stanje gladilnih kondenzatorjev in če je vse ok, še kakšnega dodati.Tako se zmanjša brum - enakomerno brenčanje frekvence 50 ali 100Hz, ki je posledica pod-dimenzioniranja gladilnih kondenzatorjev usmernika. Če te pa moti šumenje pa to ne bo pomagalo.
Star upor moraš prej odstraniti. Sicer bo skupna upornost drugačna, kot je mišljeno. Sicer pa fizično večji upor ne bo naredil razlike. Ni nobene logike zadaj, da bi se to lahko zgodilo.
Če ti zvočniki brenčijo je za pogledat usmernik in tam pogledat stanje gladilnih kondenzatorjev in če je vse ok, še kakšnega dodati.Tako se zmanjša brum - enakomerno brenčanje frekvence 50 ali 100Hz, ki je posledica pod-dimenzioniranja gladilnih kondenzatorjev usmernika. Če te pa moti šumenje pa to ne bo pomagalo.
Never trust a computer you can't throw out a window
rdecaluc ::
Hvala za odgovor.
Gledam tiskanino in vse izgleda vredu. Noben kondenzator ni napihnjen, nikjer ni ožgano ali karkoli.
Veliko ljudi si je rešilo težavo nedelovanja in brenčanja s to "nadgradnjo". Postopek sem opravil, starega sem seveda odstranil. Zadeva ne šumi več tako zelo, vendar pa spat ravno ne nebi želel v tej sobi.
Zdi se mi glupo ker imamo 2 taka zvočnika in pri obeh se je zgodilo enako v razmaku parih mesecev. Še bolj pa bi se mi zdelo glupo, če je ta nedelovanje kriva komponenta za 2 centa -.-".
Pa predno kdo reče pa kupi nove, ali pa tolk dnarja tolk muske... Ja se strinjam. Ampak če še Philips pravi da je to "resistor issue", pol se proba kej popravt predno zavržem :).
Lahko dodam še kakšno sliko če bi kdo želel to reševat z menoj, verjetno je tudi še kdo s podobno težavo tukaj.
Lep pozdrav!
Gledam tiskanino in vse izgleda vredu. Noben kondenzator ni napihnjen, nikjer ni ožgano ali karkoli.
Veliko ljudi si je rešilo težavo nedelovanja in brenčanja s to "nadgradnjo". Postopek sem opravil, starega sem seveda odstranil. Zadeva ne šumi več tako zelo, vendar pa spat ravno ne nebi želel v tej sobi.
Zdi se mi glupo ker imamo 2 taka zvočnika in pri obeh se je zgodilo enako v razmaku parih mesecev. Še bolj pa bi se mi zdelo glupo, če je ta nedelovanje kriva komponenta za 2 centa -.-".
Pa predno kdo reče pa kupi nove, ali pa tolk dnarja tolk muske... Ja se strinjam. Ampak če še Philips pravi da je to "resistor issue", pol se proba kej popravt predno zavržem :).
Lahko dodam še kakšno sliko če bi kdo želel to reševat z menoj, verjetno je tudi še kdo s podobno težavo tukaj.
Lep pozdrav!
Est modus in rebus. ,typos
goranzaric ::
Da ni buzz 50 hercni kar pomeni preslabo glajenje napetosti ki gre iz usmerniskega mostica
stalker ::
rdecaluc ::
Zdravo1
Evo malce več slik.
Kot sem že prej napisu. Zvočnik dela in šumi manj, vendar to ni to.
Dal sem črke, da se vidi orientacija.
Kje bi bil tu usmerniški mostiček?
Edit: Rahlo brnijo samo zvočniki. Če pritisnem opno ob rob potem ne brni več. Tko da transformator ne brni.
Evo malce več slik.
Kot sem že prej napisu. Zvočnik dela in šumi manj, vendar to ni to.
Dal sem črke, da se vidi orientacija.
Kje bi bil tu usmerniški mostiček?
Edit: Rahlo brnijo samo zvočniki. Če pritisnem opno ob rob potem ne brni več. Tko da transformator ne brni.
Est modus in rebus. ,typos
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: VolkD ()
FX6300B ::
kaj je to na tistih kondenzatorjih je kakšno lepilo ali so morda zanič?
May the force be with you!
rdecaluc ::
Lepilo. Konektorji in vse je prilepljeno z neko črno zadevščino.
Est modus in rebus. ,typos
Telbanc ::
Zdravo1
Evo malce več slik.
Kot sem že prej napisu. Zvočnik dela in šumi manj, vendar to ni to.
Dal sem črke, da se vidi orientacija.
Kje bi bil tu usmerniški mostiček?
Edit: Rahlo brnijo samo zvočniki. Če pritisnem opno ob rob potem ne brni več. Tko da transformator ne brni.
Usmerniške diode so vidne na 2 sliki. Brnenje je verjetno zaradi kondičev ali slabega spoja.
Treba celo vezje prespajkat, z občutkom, ne pregrevat, če ne bo efekta je potrebno iti v menjavo kondičev. Najprej tistega pri diodah. Treba si je vzet čas in lepo sistematično zadevo reševat. Na koncu lepo očistiš vezje....
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: VolkD ()
rdecaluc ::
Hmm.
Tole je potem cel projekt. Ne vem če se mi časovno splača s tem ukvarjat, pa še cin je lead-free in je treba malce bolj bit vztrajen da stopiš.
Super je to da 70€ kasirajo za zadevo ki ti lahko crkne po 2 tednih :D. No sej zvočnik dela, ampak ta šum v idle je pač muka za v sobo. Pa če bi ga preobremenil kdaj bi še razumel, tako sem pa samo "wat?".
Hvala za odgovor, bom si enkrat vzel čas pa kondenzatorje pregledal. Do takrat pa bo verjetno nekje pospravljen.ž
Lep pozdrav.
Tole je potem cel projekt. Ne vem če se mi časovno splača s tem ukvarjat, pa še cin je lead-free in je treba malce bolj bit vztrajen da stopiš.
Super je to da 70€ kasirajo za zadevo ki ti lahko crkne po 2 tednih :D. No sej zvočnik dela, ampak ta šum v idle je pač muka za v sobo. Pa če bi ga preobremenil kdaj bi še razumel, tako sem pa samo "wat?".
Hvala za odgovor, bom si enkrat vzel čas pa kondenzatorje pregledal. Do takrat pa bo verjetno nekje pospravljen.ž
Lep pozdrav.
Est modus in rebus. ,typos
Highlag ::
Žal je šumenje v teh nizko cenovnih zvočnikih kar danost. Redko kateri če sploh kakšni ne šumijo.
Kar lahko še kar se šumenja tiče poizkusiš, je ali ti šumenje povzroča priključni kabel - mislim na audio kabel. Če imajo zvočniki vtičnico bi lahko vtaknil vtikač, ki ima oba priključka kratko sklenjena. Če imaš kabel, bi bilo to najbolje narediti tako, da kabel na plati kratko zvežeš - torej L in R proti masi, malce slabša alternativa, da kratko zvežeš vtikač, ki imaš vštekan v PC (autio out na pc-ju). Če šumi enako je vir šuma sam ojačevalec drugače bi bilo za zamenjat samo audio-in kabel zvočnikov.
Kar lahko še kar se šumenja tiče poizkusiš, je ali ti šumenje povzroča priključni kabel - mislim na audio kabel. Če imajo zvočniki vtičnico bi lahko vtaknil vtikač, ki ima oba priključka kratko sklenjena. Če imaš kabel, bi bilo to najbolje narediti tako, da kabel na plati kratko zvežeš - torej L in R proti masi, malce slabša alternativa, da kratko zvežeš vtikač, ki imaš vštekan v PC (autio out na pc-ju). Če šumi enako je vir šuma sam ojačevalec drugače bi bilo za zamenjat samo audio-in kabel zvočnikov.
Never trust a computer you can't throw out a window
rdecaluc ::
Zdravo.
Zvočniki nimajo nobene vtičnice. Na matični plati pa nebi neki kratko vezal da nebi slučajno dim pobegnil ven ^^.
Lahko pa naredim stik med L speaker out in D speaker out in vidim če sub še vedno brenči? Si to mislil?
Lp
Zvočniki nimajo nobene vtičnice. Na matični plati pa nebi neki kratko vezal da nebi slučajno dim pobegnil ven ^^.
Lahko pa naredim stik med L speaker out in D speaker out in vidim če sub še vedno brenči? Si to mislil?
Lp
Est modus in rebus. ,typos
Highlag ::
Na OUT nikjer stika delat. Boš kaj skuril. Mislil sem na vhodu audio in na vezju zvočnikov, ne na matični.
S tem bi eliminiral vpliv priključnega audio kabla. Če ne gre, samo izštekaj kabel iz PC-ja in vse pine na konektorju zveži skupaj. Magari s koščkom Alu folije. Če še šumi potem te zeza kabel ali pa kar ojačevalec.
S tem bi eliminiral vpliv priključnega audio kabla. Če ne gre, samo izštekaj kabel iz PC-ja in vse pine na konektorju zveži skupaj. Magari s koščkom Alu folije. Če še šumi potem te zeza kabel ali pa kar ojačevalec.
Never trust a computer you can't throw out a window
goranzaric ::
Na sliki 2 imaš gladilni kondenzator. Za test lahko samo na spodnji strani prisloniš kakšen 4700uF kondenzator. Pazi samo na polariteto da prav obrneš ter napetost za katero je narejen. Ko narediš kontakt če ne brni več pol veš v čem je problem pa lahko na zgornji strani prispajkaš zadevo.
rdecaluc ::
Zdravo!
Če dam alufolijo čez 3 pole 3.5 vklopa, potem se ta šum znatno zmanjša, vendar ne izgine povsem.
Ima pa ta zadeva še nastavitev glasnosti na istem kablu.
Kaj čem potem še probat menjat? :D
edit. Nimam nobenega takega kondenzatorja doma :/
Lp
Če dam alufolijo čez 3 pole 3.5 vklopa, potem se ta šum znatno zmanjša, vendar ne izgine povsem.
Ima pa ta zadeva še nastavitev glasnosti na istem kablu.
Kaj čem potem še probat menjat? :D
edit. Nimam nobenega takega kondenzatorja doma :/
Lp
Est modus in rebus. ,typos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: rdecaluc ()
Spajky ::
@ rdecaluc : Situacija - potrošna roba, malo denarja, malo muzike (če ne znaš/moreš predelat, kot včasih jest)...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
rdecaluc ::
Ja sej se zavedam xD.
Bom verjetno treba kupit nekaj drugega če bom želel živet brez šuma. Bi bilo pa super smešno da kupim neke nove in imajo isto težavo ^^.
Hvala vsem.
Lp
Bom verjetno treba kupit nekaj drugega če bom želel živet brez šuma. Bi bilo pa super smešno da kupim neke nove in imajo isto težavo ^^.
Hvala vsem.
Lp
Est modus in rebus. ,typos
Cervantes ::
Se bom priključil debati.
Imam pretvornik Toslink na RCA. Napaja se preko HDMI priključka na TV. In je povezan na LG DVD player, AUX vhod.
Imam kar močan brum.
Kar najbrž ni posledica slabo glajenega napajanja iz HDMI?
Dokler sem imel povezavo s SCART, je bilo OK.
Kakšna ideja?
Imam pretvornik Toslink na RCA. Napaja se preko HDMI priključka na TV. In je povezan na LG DVD player, AUX vhod.
Imam kar močan brum.
Kar najbrž ni posledica slabo glajenega napajanja iz HDMI?
Dokler sem imel povezavo s SCART, je bilo OK.
Kakšna ideja?
A. Smith ::
Ne.
Star upor moraš prej odstraniti. Sicer bo skupna upornost drugačna, kot je mišljeno. Sicer pa fizično večji upor ne bo naredil razlike. Ni nobene logike zadaj, da bi se to lahko zgodilo.
Če ti zvočniki brenčijo je za pogledat usmernik in tam pogledat stanje gladilnih kondenzatorjev in če je vse ok, še kakšnega dodati.Tako se zmanjša brum - enakomerno brenčanje frekvence 50 ali 100Hz, ki je posledica pod-dimenzioniranja gladilnih kondenzatorjev usmernika. Če te pa moti šumenje pa to ne bo pomagalo.
Ne drži.
Upor je pregoret, torej ga lahko tudi pusti na plati (je pa res lepše, če ga odlota).
Ta upor je ali vezan tako, da preprečuje osciliranje, ali pa je vezan kar zaporedno z gladilnim kondenzatorjem.
Sliši se čudno, vendar so na Phillipsovem support forumu portdili, da je potrebno za obpravo napake premostiti prav ta upor. Link - glej tretji odgovor.
http://www.supportforum.philips.com/en/...
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zvočnik brniOddelek: Zvok in slika | 1872 (1734) | dronyx |
» | Kakšen transformatorOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4723 (4082) | jjedat |
» | Brnenje zvočnikovOddelek: Zvok in slika | 1230 (1145) | mihec87 |
» | ojačevalec s čipom STK4050Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4340 (3960) | Highlag |
» | Brnenje v zvočnikiOddelek: Zvok in slika | 2102 (1907) | nokia6310 |