» »

ostanek pri deljenju z 2

ostanek pri deljenju z 2

salcadoo ::

Zanima me formula, ki izračuna ostanek pri deljenju z 2 npr. števila 75. Vem da v Raptorju obstaja mod funkcija, ampak dejmo mal zakomplicirat :D
I am reading book on anti-gravity. I can't put it down.

noraguta ::

Preveriš al je liho al sodo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

AndrejO ::

salcadoo je izjavil:

Zanima me formula, ki izračuna ostanek pri deljenju z 2 npr. števila 75. Vem da v Raptorju obstaja mod funkcija, ampak dejmo mal zakomplicirat :D

x & 1

noraguta ::

AndrejO je izjavil:

salcadoo je izjavil:

Zanima me formula, ki izračuna ostanek pri deljenju z 2 npr. števila 75. Vem da v Raptorju obstaja mod funkcija, ampak dejmo mal zakomplicirat :D

x & 1

Potratnež!
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Jakkob ::

noraguta je izjavil:

Preveriš al je liho al sodo.


S tem ne dobiš ostanka pri deljenju.

Sergio ::

((x >> 1) << 1) == x
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

noraguta ::

Jakkob je izjavil:

noraguta je izjavil:

Preveriš al je liho al sodo.


S tem ne dobiš ostanka pri deljenju.

Pustmo ob strani da so ti številski sestavi španska vas.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

noraguta ::

Sergio a to si dobesedno vzel Opa dejmo zakomplicirat?
Zakva nečte preprost xorat?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

johnnyyy ::

x%2

noraguta ::

johnnyyy je izjavil:

x%2

To spremeni kompajler v tist kar mi mutimo, mi ne smemo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

johnnyyy ::

noraguta je izjavil:

johnnyyy je izjavil:

x%2

To spremeni kompajler v tist kar mi mutimo, mi ne smemo.

Vem, ampak poleg x&1 je to še najbolj enostavna rešitev... ostalo je čaranje...

noraguta ::

Kolkr se spomim če se še prav je xor kar se tranzistorjev tiče najbolj šparoven.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

johnnyyy ::

noraguta je izjavil:

Kolkr se spomim če se še prav je xor kar se tranzistorjev tiče najbolj šparoven.

Bi držalo, ampak po drugi strani ima danes večna procesorjev (kakšni 8-bitniki mogoče nimajo) za "enostavne" ukaze vgrajen silicij s tranzistorji, ki v enem urinem taktu izračunajo vrednost med 2 registroma. In pod to je praktično nemogoče priti, razen če delaš z manjšimi števili od arhitekture. Če delaš v boljših/hitrejših arhitekturah ti pa omogočajo še mnogo več.

noraguta ::

To tud vem sam sej je reku dejmo komplicirat. Modulus od dva zna že spodoben kompajler optimizirat.
Migiče bi bla stvar uporabna na kakem prastarem palu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Spura ::

Sergio je izjavil:

code

Si ziher, da je to hitreje od
(x & 1) == 0
?

Kakor jst razumem je tvoja varianta:

LOAD AX, $X
LSL AX, 1
LSR AX, 1
LOAD BX, $X
SUB AX, BX
BEQ $jump

Medtem ko je druga varianta krajsa:

LOAD AX, $X
AND AX, 1
BEQ $jump

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spura ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dve števili in ostanek ...

Oddelek: Šola
6766 (588) lebdim
»

[Raptor] Razcep na prafaktorje

Oddelek: Šola
242455 (1997) Math Freak
»

linux vprašanje nujno

Oddelek: Pomoč in nasveti
71512 (1446) fokz8
»

Sode ter Lihe(C Sharp)

Oddelek: Programiranje
161677 (1475) detroit
»

Funkcja v excelu

Oddelek: Programiranje
121060 (961) iskra

Več podobnih tem