» »

Luknje v pragovih, avto naredi tehnični?

Luknje v pragovih, avto naredi tehnični?

«
1
2

jalovec09 ::

Ne zanima me za moj avto, ampak en drug avto, žal so pragovi že načeti, mehansko pe je avto dober.
Naredi tak avto tehnični, če je v pragu že luknja, sta pa oba načeta.

miraldi ::

Težka bo. So kar strogi zadnje čase.
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

šernk ::

ne bi smel, se pa da luknjo za cca 10eur poflikat pa imaš mir za 2 leti
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jalovec09 ::

Ni kaj, tak avto je potem za na odpad.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Vprasanje na katerem mestu in kaksno je sicer stanje avta. Naceloma bi moral iti skozi, ce je vse ostalo OK.

konspirator ::

Zakitaš pragove, okoli zanetaš/privijačiš s pločevino, pobarvaš.

Če avto drži dvigalko, potem pragovi niso za na odpad.

Zgodovina sprememb…

OrkAA ::

Meni puntica z zarjavelimi pragovi niso spustili cez.

čuhalev ::

Kje to, da vemo, kam ne iti. >:D

OrkAA ::

Nekje v Šiški. Natančneje pa ne povem, da ne naredim komu škode :)

Magic1 ::

A ni v Šiški samo LPP?
Magic

bambam20 ::

Če ni na kritičnem mestu potem bi moralo iti skozi?

69charger ::

Baje po novem ne sme biti vidnih lukenj od rje nikjer, sploh ne na predelih podvozja. Je pa odvisno od tehničnega pregleda, mene so spustili z popolnoma pregnitim pragom, sem jih kasneje zamenjal.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

jalovec09 ::

Vem, da sm enkrat v suzuki swifta nafilal propen, ki se uporablja v gradbeništvu za montažo okn, vrat, res pa je da je tega že 10 let.

loveJDM ::

jalovec09 je izjavil:

Vem, da sm enkrat v suzuki swifta nafilal propen, ki se uporablja v gradbeništvu za montažo okn, vrat, res pa je da je tega že 10 let.


Tak hitro ti je že zrjavel?

PrihajaNodi ::

Pobrusiš - temeljito, namažeš s ferosanom dvakrat, kupišt dinitrol, vzameš neko gumo, plastiko, kar pač imaš, izvrtaš luknje, vežeš z vezicacmi pred tem pa vse pošpricaš z dinitrolom. Rja je rak za avtomobil, samo dinitrol ti prepreči nadaljnje rjavenje.

Zgodovina sprememb…

fulgur ::

Živijo, bom tule vprašal.

imam starejšega Polota, eden od pragov je začel rjaveti. Na tehničnem me je opozoril, da bo treba to zrihtati. Avto je še OK, ne bi pa rad vanj več preveč vlagal. Kako to poceni zrihtati, da bo nekako držalo? Zadnjič so mi pri enem kleparju omenjali znesek 300 EUR, kar se mi zdi preveč. Kje bi to za par 10 EUR nekje malo manj profesionalno zrihtal?

Namen je, da bodo šli tehnični skozi.

Hvala.

pegasus ::

Youtube je poln DIY filmčkov, kako to zrihtaš sam. V bližnjem merkurju / bauhausu / obiju te material stane ene 30eur, porabiš pa par ur. Sam sem rjo stolkel ven, luknje zafilal s starimi kreditnimi karticami in vseskupaj pokital in zbrusil, da približno zgleda ok. Na tehničnem so bili zadovoljni.

phnj90 ::

pegasus je izjavil:

zafilal s starimi kreditnimi karticami

(palec gor za slikovitost)

kriptobog ::

fulgur je izjavil:

Živijo, bom tule vprašal.

imam starejšega Polota, eden od pragov je začel rjaveti. Na tehničnem me je opozoril, da bo treba to zrihtati. Avto je še OK, ne bi pa rad vanj več preveč vlagal. Kako to poceni zrihtati, da bo nekako držalo? Zadnjič so mi pri enem kleparju omenjali znesek 300 EUR, kar se mi zdi preveč. Kje bi to za par 10 EUR nekje malo manj profesionalno zrihtal?

Namen je, da bodo šli tehnični skozi.

Hvala.


Ce ti je 300 prevec, dab os imel izpraven avto, potem odpelji na Dinos in kupi avtobusno karto.

BlaY0 ::

Kot mulci smo to flikal s poliestrom, pokital, pobrusil, posprejal in je šlo skozi. Danes nabaviš metalbond dvokomponentno lepilo (epoksi), ki pa dejansko drži kot var... zafilaš luknjo z biločim tako kot je pegasus napisal potem pa s tem čez premažeš. Naslednji dan pobrusiš in posprejaš. Na YT imaš teste različnih firm od J-B Weld (original) do Kitajcev... zadeva res drži in zdrži boga in še več. Na našem trgu je najbolj znan in tudi cenovno najugodnejši K2 Metal Bond.

EDIT: Aja, če preveč napacaš, ni varjante da bi potem to na roke s šmergl papirjem zbrusil, je trdo skoraj kot kamen. Še s pilo gre težko, je treba kar kotno brusilko zakurblat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

mr_chai ::

kriptobog je izjavil:

fulgur je izjavil:

Živijo, bom tule vprašal.

imam starejšega Polota, eden od pragov je začel rjaveti. Na tehničnem me je opozoril, da bo treba to zrihtati. Avto je še OK, ne bi pa rad vanj več preveč vlagal. Kako to poceni zrihtati, da bo nekako držalo? Zadnjič so mi pri enem kleparju omenjali znesek 300 EUR, kar se mi zdi preveč. Kje bi to za par 10 EUR nekje malo manj profesionalno zrihtal?

Namen je, da bodo šli tehnični skozi.

Hvala.


Ce ti je 300 prevec, dab os imel izpraven avto, potem odpelji na Dinos in kupi avtobusno karto.


Kakšen debilen odziv.

Kriptobog, če ti je 1000 eur preveč za moj 10 let star PC, se prosim odlogiraj in skoči v Savo.


Ker kreten, bi pa dal 300 eur za popravilo luknje v pragu, ki jo lahko vsak sam zrihta za nekaj desetakov.

blink ::

jalovec09 je izjavil:

Ne zanima me za moj avto, ampak en drug avto, žal so pragovi že načeti, mehansko pe je avto dober.
Naredi tak avto tehnični, če je v pragu že luknja, sta pa oba načeta.


Očistiš, črn debel selotejp, posprejaš. Done.

TheBlueOne ::

Mi smo ko smo bili mulci napolnili s purpeno in premazali z necim podobnim crnem silikonu. Na koncu je bilo kakor trda guma. Se pa ne spomnem kaj tocno je bilo, menda primarna uporaba kot zunanje lepilo v gradbenistvu.

BlaY0 ::

Ja, jasno, lahko narediš tudi s selotejpom. V končni fazi z estetskega vidika bo še vedno čisto OK. Med tem ko z metalbond epoksijem zadevo dejansko popraviš tudi s funkcionalnega vidika skoraj tako, kot da bi zašvasal.

Nisem pa ziher kaj bi se zgodilo, če bi kontrolor na tehničnem začel trkat po pragovih :P

MTB4life ::

mr_chai je izjavil:



Kakšen debilen odziv.

Kriptobog, če ti je 1000 eur preveč za moj 10 let star PC, se prosim odlogiraj in skoči v Savo.


Ker kreten, bi pa dal 300 eur za popravilo luknje v pragu, ki jo lahko vsak sam zrihta za nekaj desetakov.


Tvoj odziv je še slabši. S starim PC-jem nikogar ne ogrožaš, z avtomobilom pa ogrožaš vse udeležene v prometu.
Če ima prag luknjo, verjemi, da so ključne stukturne točke še slabše, razen če je prag prerjevel zaradi poškodbe ali slabšega povpravila - takrat ni potrebno menjati celotnega pragu.
300€ je OK cena za zamenjavo celotnega praga. Verjetno noben v tej temi ni avtomobila od blizu odpiral, kateri ima samo ''luknjico'' na pragu. Če ne nebi govorili bedarij.
Avto je velik strošek ne glede na vrednost avtomobila, starejši je več imaš težav. Že registracija avtomobila preseže 300€.

BlaY0 ::

Zanimivo ane, koliko enega denarja gre samo za to, da se lahko prevažamo v službo, kjer zaslužimo denar za avto, da se lahko prevažamo v službo, da zaslužimo denar za avto...

kriptobog ::

mr_chai je izjavil:

kriptobog je izjavil:

fulgur je izjavil:

Živijo, bom tule vprašal.

imam starejšega Polota, eden od pragov je začel rjaveti. Na tehničnem me je opozoril, da bo treba to zrihtati. Avto je še OK, ne bi pa rad vanj več preveč vlagal. Kako to poceni zrihtati, da bo nekako držalo? Zadnjič so mi pri enem kleparju omenjali znesek 300 EUR, kar se mi zdi preveč. Kje bi to za par 10 EUR nekje malo manj profesionalno zrihtal?

Namen je, da bodo šli tehnični skozi.

Hvala.


Ce ti je 300 prevec, dab os imel izpraven avto, potem odpelji na Dinos in kupi avtobusno karto.


Kakšen debilen odziv.

Kriptobog, če ti je 1000 eur preveč za moj 10 let star PC, se prosim odlogiraj in skoči v Savo.


Ker kreten, bi pa dal 300 eur za popravilo luknje v pragu, ki jo lahko vsak sam zrihta za nekaj desetakov.


Odgovor je toliko debilen ,kot samo vprasanje. Ocitnone zrihta vsak za nekaj desetakov. Ce bi, potem ne bi spraseval tu.
Avto je pac strosek. Ce ti je vse predrago ga pac nimas. Se ceneje bo ce op najde mehanika z vezami na tehnicnem pa kupi 2 six packa piva pa je reseno.

BlaY0 je izjavil:

Zanimivo ane, koliko enega denarja gre samo za to, da se lahko prevažamo v službo, kjer zaslužimo denar za avto, da se lahko prevažamo v službo, da zaslužimo denar za avto...


Ce delas samo za avto, potem delas nekaj narobe.

Zgodovina sprememb…

BCSman ::

Jaz mislim da razni prirojeni retardi z dragimi bmw-ji, ki jih vsakodnevno vidimo prehitevat na odstavnih pasovih so bolj nevarni od 30 let starih kant z zarjavelimi pragovi.

kriptobog ::

BCSman je izjavil:

Jaz mislim da razni prirojeni retardi z dragimi bmw-ji, ki jih vsakodnevno vidimo prehitevat na odstavnih pasovih so bolj nevarni od 30 let starih kant z zarjavelimi pragovi.


To itak. Imajo pa verjetno vseeno tehnicno izpraven avto :))

Bolder ::

Luknje v pragovih niso problematični, dokler ne pride do prometne nesreče. Potem pa veliko sreče :D

ginekk ::

MTB4life je izjavil:



Če ima prag luknjo, verjemi, da so ključne stukturne točke še slabše, razen če je prag prerjevel zaradi poškodbe ali slabšega povpravila - takrat ni potrebno menjati celotnega pragu.



Odvisno od avta. Ponavadi je zunanji prag le estetskega videza - kot pokrov notranjega in je za njim skrit tisti pravi notranji strukturni, ki se veže na pod in stebričke.

EDIT: in seveda ne mislim lepotnih/športnih plastičnih pragov, ampak dejanski kovinski del karoserije

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

fikus_ ::

Potniški prostor je kletka avtomobila, ki se pri nesreči ne sme deformirati oz. čimmanj. Je velika razlika, če je v pragu luknja, ali če je ni.

Tukaj je nekaj na to temo:
https://www.autoweek.com/news/a1695221/...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Invictus ::

No ja, luknje v plehu ne gredo več skozi tehničnega. Taka je trenutna realnost...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Baja ::

če je samo začel rjaveti in ni lukenj, spucaj čimprej rjo (drotpiršna, ferosan), pokitaš, posprejas. par 10e + nekaj ur dela.

pred tem pa najdi nekega mehanika da ti malo bolje pogleda prage in pove al je tale rja samo lepotna napaka al ne. če ni, jih menjaj. al pa avto. kar bo ceneje :)

sam sem na podoben način pofliko prerjveta prtljazna vrata, ker se noben mehanik/klepar/ličar/... ni hotel ukvarjati s tem. namesto kreditnih sem siceer uporabil purpeno, za kitanje in sprejanje sem bil pa prelen, cez sem nalepil kar tekstilni selotejp. aja, na tehničnem me ni nihce nic vprasal kaj okoli tega :)

BCSman ::

A sploh vidijo na tehničnem ali je pravilno sanirano ali pa si eno uro prej zapolnil s purpeno in s sprejem pobarval.

Baja ::

ja, če udariš malo gor, se čuje al je purpena al pa pleh ;)

kriptobog ::

BCSman je izjavil:

A sploh vidijo na tehničnem ali je pravilno sanirano ali pa si eno uro prej zapolnil s purpeno in s sprejem pobarval.


Ce si uro prej zapolnil bojo videli, ve bodo kaj slatali tam naokoli. Drugace pa ocistis, pur pena, kit, pobrusis, pihnes z barvo avta in je na pogled kot novo.

Bolder ::

Pozabil si še, da je potrebno še malo po lužah voziti, da je umazano in se ne loči od okolice.

Ne se hecat no.

BCSman ::

Samo tiste luknje, ki dokazano vplivajo na varnost bi morale biti razlog za padec na tehničnemu, in ne "lepotne".

BlaY0 ::

kriptobog je izjavil:


Ce delas samo za avto, potem delas nekaj narobe.

Če ti je to bistvo življenja, potem delaš prav.

kriptobog ::

BlaY0 je izjavil:

kriptobog je izjavil:


Ce delas samo za avto, potem delas nekaj narobe.

Če ti je to bistvo življenja, potem delaš prav.


ne, ne. Ce ti je bistvo zivljenja, da delas zato, da ims avto, da se lahko vozis na siht, da lahko placujes za avto, to je zelo zelo narobe.

PacificBlue ::

kriptobog je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

kriptobog je izjavil:


Ce delas samo za avto, potem delas nekaj narobe.

Če ti je to bistvo življenja, potem delaš prav.


ne, ne. Ce ti je bistvo zivljenja, da delas zato, da ims avto, da se lahko vozis na siht, da lahko placujes za avto, to je zelo zelo narobe.


Ha
https://youtube.com/shorts/NnRkRMnjTSk?...

BlaY0 ::

kriptobog je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

kriptobog je izjavil:


Ce delas samo za avto, potem delas nekaj narobe.

Če ti je to bistvo življenja, potem delaš prav.


ne, ne. Ce ti je bistvo zivljenja, da delas zato, da ims avto, da se lahko vozis na siht, da lahko placujes za avto, to je zelo zelo narobe.

Zate ali zame ja, za nekoga tretjega pa najbrž tudi ne. Ali pač misliš da je prav/narobe univerzalen in za vse velja enako?

DamijanD ::

To me spomni na avto od sošolca v gimnaziji (talbot, če se ne motim). En drug sošolec se je naslonil na avto s prstom in se mu je udrlo :D

fulgur ::

Uf se je kar debata razvila, hvala vsem.

Zgleda zadeva takole (samo na eni strani avta je rja, na drugi je vse OK), na zadnjem tehničnem sem imel že precejšnje težave.

https://ibb.co/3N3q1Wn

Bojim se, da imam dve levi roki in sam ne bi bil vešč tega dela. Kdo pozna koga OK, ki bi za par desetakov tole zrihtal, da imam mir na bodočih tehničnih? Sploh če kje v okolici Vodic…

feryz ::

Invictus je izjavil:

No ja, luknje v plehu ne gredo več skozi tehničnega. Taka je trenutna realnost...
Motiš se, še marsikaj drugega gre trenutno skozi tehničnega. Taka je trenutna realnost.
Razen če misliš, da je svet pošten. Potem ti itak ni pomoči.

connel ::

fulgur je izjavil:

Uf se je kar debata razvila, hvala vsem.

Zgleda zadeva takole (samo na eni strani avta je rja, na drugi je vse OK), na zadnjem tehničnem sem imel že precejšnje težave.

https://ibb.co/3N3q1Wn

Bojim se, da imam dve levi roki in sam ne bi bil vešč tega dela. Kdo pozna koga OK, ki bi za par desetakov tole zrihtal, da imam mir na bodočih tehničnih? Sploh če kje v okolici Vodic…


Mah, očisti, pobrusi, razžiralec rje (poljuben), temeljna barva pa sprej. To ne bi smelo biti problem dobiti. Pa boš dober za lep čas, samo res namaži vse kar je rjasto.

cvalsr ::

Vsi, ki veselo bašete PURPEN v karoserije, ogrožate zdravje in življenje vsakogar, ki bo v bodoče kaj grel in varil tam okoli. Vsaj opozorite kleparje na to. Jaz sem skoraj bruhal in še cel dan mi je bilo slabo, ko sem samo enkrat vdihnil nekaj dima, ki mi ga je po nerodnosti zaneslo v varilsko masko, ko sem omalovaževal nevarnost.
Pri gorenju / smojenju poliuretanov nastaja FOSGEN, ki je BOJNI STRUP!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cvalsr ()

zobnik ::

Moj clio 2005 nima pikce rje, nič, na podvozju je pleh kot nov...pa predno se kdo spet usaja, plastični je sam sprednji levi in desni blatnik, ostalo je isto kot pri vsakem avtu.

SambaShare ::

zobnik je izjavil:

Moj clio 2005 nima pikce rje, nič, na podvozju je pleh kot nov...pa predno se kdo spet usaja, plastični je sam sprednji levi in desni blatnik, ostalo je isto kot pri vsakem avtu.


Ni čudno, če ti pa kadi tako plavo. Naolji ne le tvoje podvozje, še vsem naokrog :)).
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Reg./teh./zavarovanje

Oddelek: Na cesti
161242 (742) delavec44
»

Rjavenje podvozja - Mazda 6 letnik 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8112444 (9577) bambam20
»

BMW rjavo podvozje

Oddelek: Na cesti
102205 (1235) hator
»

Avto za pol leta - do 1500 EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516906 (13800) jalovec09
»

Renault Twingo 1.2 - problemi s težavami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11418798 (16456) ;-)

Več podobnih tem