Forum » Strojna oprema » AMD Navi - GPU
AMD Navi - GPU
Temo vidijo: vsi
cenzuriran1 ::
Ne, AMD ima boljše grafe, samo iz radodarnosti jih daje ceneje glede na zmogljivost. Že 20 let ponuja boljši p/p, vseeno pa vedno boljši tech.
Dejansko je vseeno, a imas 120 framov ali 119 framov/s, samo nedorasli otroci (tudi pri 40ih), nekaj drkajo na to, podobno kot na nepomembne neprobleme kot je fuzbal, košarka... Kaj pa je pomembno, je, da so AMDjevi gonilniki odprtokodni, NVidija pa vedno bolj zapira hardware preko gonilnikov. To je pa nekaj, kar pa je pomembno, sicer bomo čez 10 let kupovali gonilnike in ne hardwara. Pa se otroci, kot običajno, ne zavedajo kaj je res pomembno in kaj ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cenzuriran1 ()
FlyingBee ::
Čez 10 let bo AMD še vedno imel odprtokodne gonilnike, če bo še imel Radeonke.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
cenzuriran1 ::
Čez 10 let bo AMD še vedno imel odprtokodne gonilnike, če bo še imel Radeonke.
Če bojo vsi drkali na nvidia kartice, jih ne bo imel, ker bojo delničarji pritisnili na njih, da ne služijo toliko, kot bi lahko z ožemanjem uporabnikov preko driverjev.
To je pribljižno enako kot z delavskimi pravicami, imaš in ohranjaš jih tako, da se izogibaš tistih, ki jih kršijo.
FlyingBee ::
Lol in ti o fanboyih.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
FlyingBee ::
Očitno AMDju tudi ni vseeno glede RT.
The way Kepler L2 puts it, RDNA 4 will feature a fundamentally transformed ray tracing hardware solution from the ones on RDNA 2 and RDNA 3. This could probably delegate more of the ray tracing workflow onto fixed-function hardware, unburdening the shader engines further.
The way Kepler L2 puts it, RDNA 4 will feature a fundamentally transformed ray tracing hardware solution from the ones on RDNA 2 and RDNA 3. This could probably delegate more of the ray tracing workflow onto fixed-function hardware, unburdening the shader engines further.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Jarno ::
RT je postal statistično uporaben s frame-gen. Tudi PS5 Pro naj bi poganjala RDNA 4.0 zadevca, so se že dogovorili.
#65W!
FlyingBee ::
Dokler ne bo na AMD delal, potem je RT brez veze zadevca.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Jarno ::
Če ti tako rečeš. Je pa res "FSR 3.1 to the rescue!" za vse tiste, ki so od nVidie dobili "prst v tazadnjo".
#65W!
FlyingBee ::
Saj pravim, zdaj pa bo tisto pravo, ko AMD naredi zadevo aktualno.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Jarno ()
DarwiN ::
Oh ja, AMD-jev zloglasni perpetuum mobile - software magic, ki bo pokoril hardware+software rešitev od Nvidije in Intela, ki za brezveze trošita silicij z namenskim hardwareom (Tensor/XMX jedra) na čipih.
FSR 3.1.. Nvidia killer feature.. Just around the corner. #Just_Wait :)
FSR 3.1.. Nvidia killer feature.. Just around the corner. #Just_Wait :)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
Jarno ::
Tokrat ima Darwin prav, nekateri beboti pa že od RTX 2000 serije drago kupujejo snake oil.
#65W!
FlyingBee ::
Rtx 2000 je prinesla boljši p/p od 1000 serije, bučko.
Čakaj malo, zdaj gre pa zares. In to v konzoli!
Oh ja, AMD-jev zloglasni perpetuum mobile - software magic, ki bo pokoril hardware+software rešitev od Nvidije in Intela, ki za brezveze trošita silicij z namenskim hardwareom (Tensor/XMX jedra) na čipih.
FSR 3.1.. Nvidia killer feature.. Just around the corner. #Just_Wait :)
Čakaj malo, zdaj gre pa zares. In to v konzoli!
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
DarwiN ::
Grem stavit, da bo AMD spet potreboval ~6 let za pravi odgovor na DLSS.. RDNA5 bo gotovo vseboval nek ekvivalent tensor jedrom.. In the meantime pa samo prodajajo vroč zrak v obliki FSR zmazkov.
Podobno kot je bil obupani Intel prisiljen pozabiti na učinkovitost/porabo procesorjev v krčevitem boju, da bi obdržal glavo nad gladino, tako je obupani AMD prisiljen pozabiti na kakovost slike v upscaling bitki. Jeba, glavno da so fps-ji, enkrat v prihodnosti bomo pa že ponudili proper zadevo.
Beh, dokler ne dodajo neke vrste HW deep learninga, bodo vedno 10 korakov za Nvidijo/Intelom. Nvidija bo namreč tudi izdala DLSS 4.0.. Intel prav tako.
FPS-jev pa bo kot smetja.. To pa verjamem. Konzole znajo skočit iz 60fps tudi na 200fps čez noč. :D
Podobno kot je bil obupani Intel prisiljen pozabiti na učinkovitost/porabo procesorjev v krčevitem boju, da bi obdržal glavo nad gladino, tako je obupani AMD prisiljen pozabiti na kakovost slike v upscaling bitki. Jeba, glavno da so fps-ji, enkrat v prihodnosti bomo pa že ponudili proper zadevo.
Čakaj malo, zdaj gre pa zares. In to v konzoli!
Beh, dokler ne dodajo neke vrste HW deep learninga, bodo vedno 10 korakov za Nvidijo/Intelom. Nvidija bo namreč tudi izdala DLSS 4.0.. Intel prav tako.
FPS-jev pa bo kot smetja.. To pa verjamem. Konzole znajo skočit iz 60fps tudi na 200fps čez noč. :D
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
tikitoki ::
A zato or nvidiji krpajo pomanjkanje vrama z neprikazovanjem tekstur?
Res neverjetna kakovost slike. Rolf
Res neverjetna kakovost slike. Rolf
Jarno ::
Se spomnim, kako sem bil "kregan", ko sem omenil, da je Igor's Lab imel prav glede napajalnega priključka pri RTX 4x00 seriji.
Sedaj po YT že vsi po malem jamrajo, da je zadeva fail.
In ja, DP 1.4 je enostavno boljša zadeva od DP 2.1, ker so nVidiine rešitve boljše. /s
Ergo, nekateri tukaj trolate v dokaj specifični temi, sami pa zanemarjate obstoječe teme o nVidia grafičnih karticah.
Sedaj po YT že vsi po malem jamrajo, da je zadeva fail.
In ja, DP 1.4 je enostavno boljša zadeva od DP 2.1, ker so nVidiine rešitve boljše. /s
Ergo, nekateri tukaj trolate v dokaj specifični temi, sami pa zanemarjate obstoječe teme o nVidia grafičnih karticah.
#65W!
DarwiN ::
DP 2.1 boš ti potreboval čez 16 let nekje. :D
AMD bo pa ravno tako uvedel nov napajalni priključek.. Takoj, ko bodo spet uspeli izdelat ~+++250W kartico. Bili so porodni krči, kot se pogosto zgodi z novimi tehnologijami, ampak 12V-2x6 kabli so here to stay.. To je nov standard.
AMD bo pa ravno tako uvedel nov napajalni priključek.. Takoj, ko bodo spet uspeli izdelat ~+++250W kartico. Bili so porodni krči, kot se pogosto zgodi z novimi tehnologijami, ampak 12V-2x6 kabli so here to stay.. To je nov standard.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Jarno ::
Standard kot standard, načeloma nihče nima nič proti novim standardom.
Kriviti kupce, ker si "Too big to fail" je pa druga zgodba.
Kriviti kupce, ker si "Too big to fail" je pa druga zgodba.
#65W!
FlyingBee ::
Vsekakor si YT mojstri polnijo žepe, ja. Pretiravanje prinaša denar.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
DarwiN ::
Pač evolucija. 12vhpwr se je res izkazal za garbage, zato je izšla izboljšana 12v2x6 različica in tokrat se ne bo kadilo. Cena napredka, jebat ga. In dejansko gre za napredek, ker je vsekakor boljše oz. lepše imeti 1 tanjši kabel+priključek kot 2 debela.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Jarno ::
Kakorkoli, pri AMD-ju najbolj "migajo" tam, kjer bi naj v neki prihodnosti zavohali prihodke.
High Performance Computing (HPC) je eno takšnih področij.
https://wccftech.com/amd-instinct-mi300...
TL;DR
Sinhronizacija podatkov med cpu in gpu enoto precej zmanjša splošno učinkovitost izvajanja kode.
Če le to odpraviš s tudi fizično poenotenim pomnilniškim prostorom, je lahko pospešek do štirikraten.
High Performance Computing (HPC) je eno takšnih področij.
https://wccftech.com/amd-instinct-mi300...
TL;DR
Sinhronizacija podatkov med cpu in gpu enoto precej zmanjša splošno učinkovitost izvajanja kode.
Če le to odpraviš s tudi fizično poenotenim pomnilniškim prostorom, je lahko pospešek do štirikraten.
#65W!
FlyingBee ::
Sigurno, tudi nv in ostala konkurenca. V financial q reportih enih in drugih se lepo vidi. Gaming je še živ, ampak očitno bosta AMD in Intel v mid, low range, nv pa bomo še videli, lahko, da bodo skenslali 5090.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Jarno ::
Za RTX 5090 je dobro, da ga ne skenslajo in sicer iz par razlogov. Prvi je vsekakor, da bo ta gpu dober za testiranje cpu-jev. Trenutno mi gre prav na živce, če kdo sodobne cpu-je v igrah primerja npr. z RTX 3090. Drugi zanimiv razlog je tudi razvoj iger. Ta lahko traja več let in že v štartu je dobro začeti z beefy gpu-ji, ker potem tehnologija praviloma dohiteva.
#65W!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jarno ()
oo7 ::
AMD RDNA 5 To Be A Completely New GPU Architecture From The Ground Up, RDNA 4 Mostly Fixes RDNA 3 Issues & Improves Ray Tracing
https://wccftech.com/amd-rdna-5-complet...
https://wccftech.com/amd-rdna-5-complet...
oo7 ::
AMD confirms Navi 44 & Navi 48 RDNA4 GPUs through ROCm update
https://videocardz.com/newz/amd-confirm...
https://videocardz.com/newz/amd-confirm...
D3m ::
Končno mobile APU s 16 CU.
AMD Announces The Ryzen AI 300 Series For Mobile: Zen 5 With RDNA 3.5, and XDNA2 NPU With 50 TOPS
AMD Announces The Ryzen AI 300 Series For Mobile: Zen 5 With RDNA 3.5, and XDNA2 NPU With 50 TOPS
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
oo7 ::
AMD Navi 48 XTX graphics spotted alongside four different board designs
https://videocardz.com/newz/amd-navi-48...
https://videocardz.com/newz/amd-navi-48...
Jarno ::
FSR 3.1 je uradno že na voljo. Za začetek se omenja pri šestih igrah.
https://videocardz.com/newz/amd-fsr-3-1...
Po navedbah prvih YT testerjev je močno izboljšan ravno upscaling del, se pa da uporabiti tudi alternative.
https://videocardz.com/newz/amd-fsr-3-1...
Po navedbah prvih YT testerjev je močno izboljšan ravno upscaling del, se pa da uporabiti tudi alternative.
#65W!
tikitoki ::
En test sam mal preletel in je bil zadovoljen z napredkom. Sam bi sicer raje videl, da bi napredeke, ki smo ga delezni pri CPUjih prisel tudi k GPUjem.
FlyingBee ::
FSR 3.1 introduces image quality improvements to every performance preset of the upscaler, and introduces new presets, including the Native AA mode that's analogous to NVIDIA's DLAA.
Pri 3.0 je bil Upscaler od 2.2
Pri 3.0 je bil Upscaler od 2.2
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
oo7 ::
AMD Radeon RX 8000 graphics cards with Navi 48 GPU might be presented at CES 2025
https://videocardz.com/newz/amd-radeon-...
https://videocardz.com/newz/amd-radeon-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Jarno ::
Tako, nabavil RX 7700XT. Trenutno zadovoljen, še najbolj pa nekaj preprostih tweakih.
Mislim, da je zgornji del RDNA 3.0 ponudbe super zadeva. V AMD nastavitvah se da s tremi sliderji zadevo spraviti na next level glede p/w.
Primer:
voltaža: 92%
frekvenca: 93%
max. poraba: 245W -> 184W
3DMark Timespy Score: 17014 (referenca) -> 16022 (potweakano).
Temperature: GPU 55°, Hotspot 70°
FPS sem cappal na 120 FPS, v Doom mi gpu pije pod 90W, Diablo 4 pod 110W...
RX 7800XT nisem nabavil, mi je skoraj škoda kartice za AM4.
Mislim, da je zgornji del RDNA 3.0 ponudbe super zadeva. V AMD nastavitvah se da s tremi sliderji zadevo spraviti na next level glede p/w.
Primer:
voltaža: 92%
frekvenca: 93%
max. poraba: 245W -> 184W
3DMark Timespy Score: 17014 (referenca) -> 16022 (potweakano).
Temperature: GPU 55°, Hotspot 70°
FPS sem cappal na 120 FPS, v Doom mi gpu pije pod 90W, Diablo 4 pod 110W...
RX 7800XT nisem nabavil, mi je skoraj škoda kartice za AM4.
#65W!
Jarno ::
Še epilog, mislim, da bom zaključil s tweakanjem. Zaenkrat vse stabilno, sicer lahko gre voltaža rahlo gor (1-2%).
voltaža: 92%
frekvenca: 95%
max. poraba: 245W -> 190W
sam/re-bar ON
3DMark Timespy Score: 17014 (referenca) -> 16333 (potweakano). Nekako v rangu RX 6800
Lahko gre tudi v drugo smer glede porabe, takrat se perf. načeloma zviša za dobrih 10%, samo mi več pomenijo blagodejnejše temperature v ohišju.
voltaža: 92%
frekvenca: 95%
max. poraba: 245W -> 190W
sam/re-bar ON
3DMark Timespy Score: 17014 (referenca) -> 16333 (potweakano). Nekako v rangu RX 6800
Lahko gre tudi v drugo smer glede porabe, takrat se perf. načeloma zviša za dobrih 10%, samo mi več pomenijo blagodejnejše temperature v ohišju.
#65W!
oo7 ::
Leaked RDNA 4 features suggest AMD drive to catch up in Ray Tracing -- doubled RT intersect engine could come to PS5 Pro
https://www.tomshardware.com/pc-compone...
https://www.tomshardware.com/pc-compone...
DamijanD ::
A je RT del čipa lahko uporabljen tudi za karkoli bolj pametnega (compute, ML) ali je to dejansko uporabno samo za RT?
Invictus ::
Lahko,,saj je RT samo computing.
Je pa drugo vprašanje, če bodo to dovolili.
Je pa drugo vprašanje, če bodo to dovolili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
DamijanD ::
No saj vprašanje je bilo bolj v smislu ali razvijajo nekaj kar je skoraj samo "gaming only" ali bo uporabno tudi na drugih področjih.
Jarno ::
Osnovne splošne računske enote so shader procesorji. RT enote so na ravni teksturnih enot, pač neko specializirano vezje.
Če je že kaj bolj splošno uporabnega, so to tenzorska jedra.
Če je že kaj bolj splošno uporabnega, so to tenzorska jedra.
#65W!
Buggy ::
Torej ce prav sledim zadevam sta tako AMD kot Nvidia premaknila izid nove generacije na 2025, kar pomeni da se bo kartice v praksi na zalogi (ko posnipajo vse) dobilo enkrat pomladi?
oo7 ::
oo7 ::
AMD reportedly preparing Navi 33 based Radeon RX 7400 and RX 7300 graphics card
https://videocardz.com/newz/amd-reporte...
https://videocardz.com/newz/amd-reporte...
solv ::
AMD reportedly preparing Navi 33 based Radeon RX 7400 and RX 7300 graphics card
https://videocardz.com/newz/amd-reporte...
Še kontra novica:
https://videocardz.com/newz/amd-partner...
oo7 ::
AMD Radeon RX 8000 RDNA4 graphics card with 56 CUs and 16GB memory appears on Geekbench
https://videocardz.com/newz/amd-radeon-...
https://videocardz.com/newz/amd-radeon-...
oo7 ::
AMD Radeon RX 8000 "RDNA 4" GPUs To Feature Up To 20 Gbps GDDR6 Memory, 256-bit & 192-bit Flavors
Radeon RX 8000 (Navi 48): 256-bit / 20 Gbps / 640 GB/s
Radeon RX 8000 (Navi 48): 256-bit / 18 Gbps / 576 GB/s
Radeon RX 8000 (Navi 48): 192-bit / 19 Gbps / 456 GB/s
Radeon RX 8000 (Navi 44): 128-bit / 18 Gbps / 288 GB/s
Radeon RX 8000 (Navi 48): 256-bit / 20 Gbps / 640 GB/s
Radeon RX 8000 (Navi 48): 256-bit / 18 Gbps / 576 GB/s
Radeon RX 8000 (Navi 48): 192-bit / 19 Gbps / 456 GB/s
Radeon RX 8000 (Navi 44): 128-bit / 18 Gbps / 288 GB/s
GrimReaper3 ::
Sama moč nima veze, če bo spet brez funkcij, ker potem dobiš tak rezultat, najslabši GeForce (4060) boljši od najboljšega Radeona (7900 XTX) (pri 5:18):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
globoko grlo ::
To je totalna oslarija ze zadnjih x generqcij. Vsi leaki so x2 al pa x3, pol smo pa srecni, ce dobimo x1.3.
Krneki!
Krneki!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Magic1 ::
Saleseman taktike pač. Upoštevajo da je uplift ene 1.3 ter x2 za frame generation in imaš skoraj x3
Drugače pa nas nategujejo bolj v nižjem in srednjem razredu. 4090 vs 3090, 3080 vs 4080 je kar konkreten jump in 3070 vs 4070 tudi. Samo tukaj je govor o 600€-2000€ grafičnih.
Drugače pa nas nategujejo bolj v nižjem in srednjem razredu. 4090 vs 3090, 3080 vs 4080 je kar konkreten jump in 3070 vs 4070 tudi. Samo tukaj je govor o 600€-2000€ grafičnih.
Magic
Magic1 ::
Sej tega bo vedno več. Zakaj bi se Nvidia trudila, če lahko "sponzorirajo" razvoj iger in so le te delane primarno ravno za nvidin hardware. Monopolna firma si to komot privošči, sploh če prodaja s 70% maržo. Če bo AMDju kaj škripalo, lahko še njih sponzorirajo, da ostanejo kot "konkurenca".
Magic
Jarno ::
Ni kaj, vseeno ima AMD solidno p/p ponudbo:
En YT short na to temo:
https://youtube.com/shorts/xCPLCbeCGLg?...
Kot sem že omenil, so potweakane RX 7x00 (razen morda 7600) dobre špilike.
En YT short na to temo:
https://youtube.com/shorts/xCPLCbeCGLg?...
Kot sem že omenil, so potweakane RX 7x00 (razen morda 7600) dobre špilike.
#65W!