» »

AMD Navi - GPU

AMD Navi - GPU

Temo vidijo: vsi
««
27 / 170
»»

Jst ::

Primer:


Not bad...

edit: Popravek za zgoraj. Apply ne Save.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

meho7 ::

Jst je izjavil:

Gemblali so z novo arhitekturo in novim 7nm procesom. Uspeli so zadeti sweet spot. Ker imajo očitno konkurenčno arhitekturo, ki vsi upamo, da jo bodo znali dobro skalirali in še izboljšan 7nm+ in ni izven realnosti, da posežejo po vrhu. Pa kolikor vidim so spet izdali nov driver za Navi - tu je še nekaj potenciala. (Že šesti v dobrem mesecu.) Vega je pridobila 10-15%, odvisno od igre (škoda, da ne vem kje sem videl primerjavo starih in novih driverjev).

Resno?


:|

D3m ::

17.april 2019.

Imaš kaj novejšega mogoče meho?
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m ::

Da ti pomagam meho7.



Pa še to je staro, kar sem dal meho7. ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

meho7 ::

D3m je izjavil:

Da ti pomagam meho7.



Pa še to je staro, kar sem dal meho7. ;)

Poglej katere igre so benchmarkane pa ti bo takoj jasno koliko je ura.
Zaradi tega videa je vecina ljudi mislila, da je 5700XT 2070 super tekmec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: meho7 ()

FlyingBee ::

Hehe, še vedno se ne gleda povprečje 15 iger ali celo 33 iger?

D3m ::

Vem meho. Ampak vmes je bilo še 5 novejših gonilnikov.

Čakam, če bo kaj novega testiral in uporabil mogoče 19.8.1
|HP EliteBook|R5 6650U|

FlyingBee ::

D3m, veš za ozadje zakaj na mindfactory ni več asus artiklov?

Molnar?

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Verjetno so potekle pogodbe
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

Preverjam.
|HP EliteBook|R5 6650U|

meho7 ::

D3m je izjavil:

Vem meho. Ampak vmes je bilo še 5 novejših gonilnikov.

Čakam, če bo kaj novega testiral in uporabil mogoče 19.8.1

https://imgur.com/a/41ekOta

Skoraj popolnoma identicni rezultati, nekje se najdejo 3-4 fps razlike ampak to je margin of error.
Ne vem kaj si ti gledal.

D3m ::

Gledal sem, da je Vega 56 sedaj v rangu 1080 (odgovor Jst-u) čeprav je bila v štartu ranga 1070/Ti.

Nekaj je pridobila to vsekakor ne pa povsod.
|HP EliteBook|R5 6650U|

meho7 ::

D3m je izjavil:

Gledal sem, da je Vega 56 sedaj v rangu 1080 (odgovor Jst-u) čeprav je bila v štartu ranga 1070/Ti.

Nekaj je pridobila to vsekakor ne pa povsod.

Kje je prodobila? Se vedno je skoraj 10% pocasnejsa od gtx 1080, ce stejemo overall 25+iger.
Ce bi pa rad rezultate cherry pickanih iger potem je pa skoraj 5% hitrejsa od 1080

D3m ::

FlyingBee je izjavil:

D3m, veš za ozadje zakaj na mindfactory ni več asus artiklov?

Molnar?


Ne bodo več tržili.

Nekdo drug bo prevzel.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

FlyingBee ::

Kako pa je to možno, to je največji player pri pc komponentah.

D3m ::

Tako so napisali.

Žal je nekdo drug prevzel :) posel kot posel. Nič takega tega smo vajeni.

Lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Jst ::

>Gledal sem, da je Vega 56 sedaj v rangu 1080 (odgovor Jst-u) čeprav je bila v štartu ranga 1070/Ti.

Vega je žalostna zgodba. Arhitektura ni optimizirana za delo, s katero jo uporabljamo (današnje igre). Z HBM so sami sebi streljali v kolega, saj HBM žal ni poceni. Nvidia je med tem časom pilila "data locality" - da se data iz Memory + L3, L2, L1 čim manj premika. Sedaj so isto naredili pri AMDju.

Vega je dejansko čisto dostojna workstation karta/accelerator. Ampak žal za AMD se to ni preneslo v gaming performance. Vega Vii je za Premiere, Blender,... Precej dobra rešitev (gledano na ceno).

Let's not forget: Navi je bil so-razvit z next-gen konzolami. Ob izidu je konkurenčen v "performance / power", "performance / št. tranzistorjev", in ne nazadnje " Performance / price".

Temperature so ... "čudne". Ampak jaz osebno nikoli nisem razumel, zakaj naj bi silicij delal pod 90C (ali pod 100C). Materiali se optimizirajo in hotspoti z 110C se mi ne zdijo nič čudnega. Po pravici povedano, ne vem zakaj niso hotspoti še višje. (Verjetno zaradi proizvodnega procesa.) Sploh sedaj, ko laufamo v zid Moora.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

FlyingBee ::

Lol on you, MSI




Jst, težko bi performance/power označil kot konkurenčni. Predvsem pa je dokaj blizu ravno zaradi 7nm, vendar to je slaba tolažba. Moramo pa spet priznati AMDju, da jih po dobri ceni ponuja, žal ne prepriča konkurenta.

Jst ::

Ko sta prišla Xbox 360 in Ps3 so bile game engines optimizirane za takratno generacijo. Enako za X.1 in PS4 (+pro).

Glede na to, da AMD ni posegal najvišje že ~6 let, a smo res lahko presenečeni, da njihova prva nova generacija arhitekture ne poseka vse vsepovsod za 400 EUR?

Navi oz. RDNA se zdi kot dobra arhitektura, ki jo bodo znali skalirati. In če jo bodo znali dobro skalirati na 4k 60fps "always", potem imajo dober arch. Če pa bo naslednje leto prišla karta z 2x več CUjev, 2x več porabe, 2x več tranzistorjev... potem je jasno, da RDNA ni dobra ideja.

Ampak jaz osebno imam feeling, da vejo kar delajo. Novemu Naviju za naslednje leto "Nvidia Killer" pravijo samo nekateri uslužbenci. Glede na to, da je 95%, da dobi karta RayTracing in sigurno še nekaj izboljšav, potem ne bi bil presenečen, da izdajo Navi, ki so bo kosal z 2080RTX.

Kaj jim manjka? Kolikor zgleda sedaj, nič. Res upam, da imajo RDNA vsaj za tri generacije naprej načrte, kako izkoristiti trenutne trende v igrah.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

FlyingBee ::

Manjka jim 250w 2080ti killer, torej do največ 275w 30% boljši perf od 2080ti, ker naslednje leto bo nvidia na takega killerja na 7nm izdala. Trenutno imajo 7nm 250w 2070 killerja za cca isti denar. Če se ti zdi, da jim nič ne manjka, potem poglej še enkrat.

Btw, precej večji čip tu104 na 12nm, ima podobno porabo in overall opazno boljši perf. Na konzole bi še najmanj računal, ker so tam potrebni še precej večji kompromisi, na srečo pa tudi bolje optimiziran sw in hw. Če bi bilo več denarja v PC gamingu in manj travniških ripov, bi tudi pc gaming lepše zacvetel.

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Pustimo se presenetiti, mogoče bo rdna 2.0 na 7nm+ konkurenčen Amperu v vseh vidikih, to jim manjka.

Jst ::

Za Ryzen sem ekstrapoliral in sem zadel 100%. (Lahko kdo poišče; jaz osebno več ne razumem slo tech iskalnika, ki ne najdne nič; nikoli.)

Za Navi nisem toliko siguren, ampak sem 80%, da bodo za 500/600 EUR ponujali več performasa z naslednjim Navijem.


---

Plus: Če si kupil Vego, si imel pri večini iger po posodobitvi driverjev prekleto dober performance...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

scipascapa ::

a kdo ve kako zamenjati direktorji, kamor amd inštalira software, gonilnike ipd....privzeto je c:\....se da na d:\ ipd?

Vuli ::

vse se da, samo Express install ne smeš izbrat.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

BT52 ::

AMD mora "samo" pogruntat kako zlepit več učinkovitih underclockanih jeder skupaj. Samo tako lahko napade Nvidio. Pod predpostavko, da je arch sposoben seveda. Tale Navi ni tak slab. Mogoče je tole dobra smer. Bomo videli. Z zenom so v nizkem štartu razumevanja tega odnosa.
Res, da Nvidia za razliko od Intela ne spi in dela na podobnih rešitvah, ker trenutna velika jedra jim prav gotovo povzročajo težave pri binanju.
Sam si predstavljam, da težko naredit čip, ki bi se lahko lepo rezal na več podproduktov (skews). Mogoče bi lahko Sentinel komentiral na splošno? Je potrebno veliko dodatnih mm^2 za zagotovitev rezanja jeder.

Sam sem mnenja, da v teoriji AMD backward kompatibilnost (aka concole plebs devs) zavira drastične spremembe arhitekture. Res, da se je zadnja leta AMD zelo popravil na sofwaru. Dejansko so v nekaterih aspektih celo vodilni. Ampak nebi bilo dandanes z AI, ter DL mogoče implementirat portanja stare kode in obratno. Tako arhitektura v teoriji nebi bila odvisna preveč od metal layerja.

Dejansko podobni problemi kot pri CPU temi ko smo razpravljali o teoriji x64, ter zastarelosti CISC sistemov.

FlyingBee ::

ZEN je bil pravo nasprotje, če pogledamo p/W

m0LN4r ::

D3m je izjavil:

Gledal sem, da je Vega 56 sedaj v rangu 1080 (odgovor Jst-u) čeprav je bila v štartu ranga 1070/Ti.

Nekaj je pridobila to vsekakor ne pa povsod.

Tudi 1080 je pridobila ane s to razliko, da teh stvari ponavadi ne obesijo na oglasno desko.

Jst je izjavil:

Ko sta prišla Xbox 360 in Ps3 so bile game engines optimizirane za takratno generacijo. Enako za X.1 in PS4 (+pro).

Glede na to, da AMD ni posegal najvišje že ~6 let, a smo res lahko presenečeni, da njihova prva nova generacija arhitekture ne poseka vse vsepovsod za 400 EUR?

Navi oz. RDNA se zdi kot dobra arhitektura, ki jo bodo znali skalirati. In če jo bodo znali dobro skalirati na 4k 60fps "always", potem imajo dober arch. Če pa bo naslednje leto prišla karta z 2x več CUjev, 2x več porabe, 2x več tranzistorjev... potem je jasno, da RDNA ni dobra ideja.

Ampak jaz osebno imam feeling, da vejo kar delajo. Novemu Naviju za naslednje leto "Nvidia Killer" pravijo samo nekateri uslužbenci. Glede na to, da je 95%, da dobi karta RayTracing in sigurno še nekaj izboljšav, potem ne bi bil presenečen, da izdajo Navi, ki so bo kosal z 2080RTX.

Kaj jim manjka? Kolikor zgleda sedaj, nič. Res upam, da imajo RDNA vsaj za tri generacije naprej načrte, kako izkoristiti trenutne trende v igrah.

Naj rajsi planirajo, da bodo konkurirali 3080, ne pa 2080...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

meho7 ::

meho7 ::

FlyingBee ::

A niso iz 450 na 400 znižali? :|

Nyana ::

Kaj se zdaj bol splača za isti denar (tam do 450€) 2070 ali 5700 XT?

FlyingBee ::

Če ti je vseeno za ray tracing, potem 5700xt sapphire pulse ali tišjo powercolor red devil.

Senitel ::

BT52 je izjavil:

AMD mora "samo" pogruntat kako zlepit več učinkovitih underclockanih jeder skupaj. Samo tako lahko napade Nvidio. Pod predpostavko, da je arch sposoben seveda. Tale Navi ni tak slab. Mogoče je tole dobra smer. Bomo videli. Z zenom so v nizkem štartu razumevanja tega odnosa.
Res, da Nvidia za razliko od Intela ne spi in dela na podobnih rešitvah, ker trenutna velika jedra jim prav gotovo povzročajo težave pri binanju.
Sam si predstavljam, da težko naredit čip, ki bi se lahko lepo rezal na več podproduktov (skews). Mogoče bi lahko Sentinel komentiral na splošno? Je potrebno veliko dodatnih mm^2 za zagotovitev rezanja jeder.

"Skews"? Kratica je SKU (Stock Keeping Unit). Zakaj bi bilo težko naredit čip, ki bi se lepo rezal na več podprodukov? To je zadeva, ki je stara tolk kot GPU-ji in trivialna (izklopiš SM/CU in to je to).
Chipleti za GPU-je niso tko simpl zadeva. "Problem" je da, da grafika skalira res res res super. Zen works, ker CPU threade, že celo večnost programiramo tako, da se ne rabijo prav zelo pogovarjat med sabo. Ergo zadeva dela zelo dobro, tudi če nimaš full bandwidtha med cache-i na različnih chipletih. V GPU svetu imaš to dejansko že tudi implementirano: V100 in NVLINK. Ampak zadeva deluje samo za compute taske.
Grafika je drugačen stvor. Ni noben problem ruknit na GPU z enim "draw" ukazom 10000000 trikotnikov in naj se GPU znajde kakor ve in zna. In zna naredit to zelo dobro. Kako dobro lahko to naredita dva GPU-ja? Well, they can't. Tako NV kot AMD imata na vrhu en command processor, ki simplificirano prevzame tak "draw" ukaz in ga sprocesira (kar pomeni, da dejansko nafila GPU z milijoni threadov. Lahko zlepiš recimo 4 GPU-je skup, in proglasiš en command processor za master nad vsemi (in pozabimo komplikacije kako naj bi ta en command processor razbil na več delov in jih potem zlepli nazaj skup). NV research ima objavljene članke na temo simulacij tega. Zaključek iz tam je, da je to rešitev za prihodnost, ker ne moreš enostavno naredit 1600mm^2 čipa. Lahko pa narediš 2 800mm^2. Pod reticle limitom bodo pa monolitni GPU-ji v vseh pogledih boljši.

D3m ::

meho7 je izjavil:



Noice.

RTX 2060/70S killer.
|HP EliteBook|R5 6650U|

meho7 ::

D3m je izjavil:

meho7 je izjavil:



Noice.

RTX 2060/70S killer.

jo to bo to

D3m ::

Ceno si zanalašč spregledal, ti oprostim.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Nyana ::

meho7 je izjavil:

D3m je izjavil:

meho7 je izjavil:



Noice.

RTX 2060/70S killer.

jo to bo to



Za teh 8% je kar konkretno več EUR ...

Po trenutnih cenah še vseeno zmaga 2070S,
https://geizhals.at/powercolor-radeon-r...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nyana ()

Jarno ::

Guru3D review Powercolor Navi 5700:
https://www.guru3d.com/articles-pages/p...

Zanimiva zadeva, dober P/W, glasnost, temperature, cena.
Vsekakor raje to, kakor RTX 2060. :)
#65W!

m0LN4r ::

Jaz sem mislil, da bo to pod 500eur, dejansko jih ima na zalogi trenutno samo cyberport in neke ceske stacune?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Jarno ::

Malo se mora trg napolniti z raznimi ponudbami, pa se bodo tudi cene normalizirale.
Sicer pa berem, da je Powercolor XT model MSRP 399$, kar je enako kot referenčni modeli.
#65W!

D3m ::

Jup. Lepo od AMDja.
|HP EliteBook|R5 6650U|

meho7 ::



Hitro v defenzivo fanboycki

D3m ::

Defenzivo česa?

Steve te je dobro opisal Meho7. ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

meho7 ::

Raje poglej na r/amd pa pod komentarje na youtube. Namesto da bi resno vzeli to se norce delajo s Steva.

Jarno ::

Ne razumem poante. AIB XT modeli gredo do 80 stopinj, če pa kdo OC-ja, pa tudi izpade smešno, kao navijat že tako navit model. :)
#65W!

m0LN4r ::

80C niti 1080ti ne vidi niti navita, pridem nekje na 73 max
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

FireSnake ::

BT52 je izjavil:

Je potrebno veliko dodatnih mm^2 za zagotovitev rezanja jeder.


Reže laser. Torej vemo, da to ne predstavlja problema.

Bolj so probelm napake na rezini, ki so naključno porazdeljene. In oz tega velja, da so manjša jedra boljša, kar se izkoristka rezin tiče.

Preprosto: na rezini imaš 10 napak. Predpostavimo, da so dovolj narazen, da je vsaka na svojem jedru:
- v primeru velikih jeder vržeš stran 10 velikih jeder
- v priemru malih rezin 10 malih.

No, zgodba gre še dlje - v odvisnosti, kaj je pokvarjeno se določen del rezine onemogoči in naredi grafična v nižjem cenovnem rangu (jasno, z posekanimi specifikacijami).
Ampak to je že druga zgodba, meni se pa ne da pisati cel dan:)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Senitel ::

FireSnake je izjavil:

Preprosto: na rezini imaš 10 napak. Predpostavimo, da so dovolj narazen, da je vsaka na svojem jedru:
- v primeru velikih jeder vržeš stran 10 velikih jeder

Zakaj bi jih vrgel stran, če lahko prodaš čip z 68 SM-i namesto 72 SM-i?

FireSnake ::

O tem sem govoril nazadnje.
Je pa odvisno kje je napaka.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Senitel ::

Odvisno kje je napaka da. Amapk GPU-ji lahko čisto lepo preživijo (se jih da spravit v promet), če imajo pokvarjen kakšen SM ali pa ROP cluster, kar predstavlja veliko večino površine jedra. Z manjšimi čipi se ti verjetnost, da bo napaka padla na nekaj, brez česar GPU ne more preživet, dejansko poveča, ker je več površine celotne rezine namenjene komponentam, ki niso SMi ali ROPi.

CPUji in GPUji so pri tem precej različne zverine.
««
27 / 170
»»