Forum » Omrežja in internet » KKS > Triera > UPC > Telemach
KKS > Triera > UPC > Telemach
Tilen ::
FTTH 100 - 4 Mbps / 512 kbps - 21€
FTTH 300 - 10 Mbps / 2 Mbps - 30€
FTTH 500 - 10 Mbps / 10 Mbps - 35€
O rly..
FTTH 300 - 10 Mbps / 2 Mbps - 30€
FTTH 500 - 10 Mbps / 10 Mbps - 35€
O rly..
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
TyKee ::
Flipflop: Kolikor vem, gre za "lokalne" cenike, ki so navoljo samo uporabnikom, kjer je tudi FTTH mogoč.
sidd ::
Malo prej sem našel doma pismo od KRS tabor, katero je bilo poslano vsem uporabnikom zgleda aprila letos. V njem pišejo, kako posodabljajo omrežje, blablabla, polagajo optiko, dalje spet blabla....Za dodatne informacije pa naj pošiljamo maile al pa naj kličemo. Ma sem takoj vrgel zadevo stran. Nevem, zakaj je nisem že aprila, sploh ko omenjajo obdobje nekaj let...
no idea for signature
signed
I
signed
I
MilanZ ::
A je še kdo slučajno v zadnjem tednu, proti večeru opazil zelo povečan packetloss?
Tudi do 10% sem ga že mel, internet je bil povsem neuporaben. Potem se spet popravi na 3%, kjer lahko celo brskaš po netu, za CS:S in podobne pa še vedno preveč lag-a.. kdaj izgine niti ne vem, ker grem prej spat, samo drugo jutro, pa čez dan je vse vredu..
A delajo ponoči mogoče kaj?
mz
Tudi do 10% sem ga že mel, internet je bil povsem neuporaben. Potem se spet popravi na 3%, kjer lahko celo brskaš po netu, za CS:S in podobne pa še vedno preveč lag-a.. kdaj izgine niti ne vem, ker grem prej spat, samo drugo jutro, pa čez dan je vse vredu..
A delajo ponoči mogoče kaj?
mz
| The package said "Requires Windows 98 or better"
| _o)
| _(/) So I installed Linux.
| _o)
| _(/) So I installed Linux.
Spc ::
Evo moj graf:
http://.xi-networks.net:8005/cgi-bin/smokeping.cgi?start=2007-09-22+15%3A33&end=now&target=Triera.Gateway&displaymode=n&Generate%21=Generate%21
Je bil malo večji packet loss ja.
http://.xi-networks.net:8005/cgi-bin/smokeping.cgi?start=2007-09-22+15%3A33&end=now&target=Triera.Gateway&displaymode=n&Generate%21=Generate%21
Je bil malo večji packet loss ja.
mayne ::
A je še kdo slučajno v zadnjem tednu, proti večeru opazil zelo povečan packetloss? Tudi do 10% sem ga že mel, internet je bil povsem neuporaben. Potem se spet popravi na 3%, kjer lahko celo brskaš po netu, za CS:S in podobne pa še vedno preveč lag-a.. kdaj izgine niti ne vem, ker grem prej spat, samo drugo jutro, pa čez dan je vse vredu.. A delajo ponoči mogoče kaj? mz
Točno z tem imam jaz probleme, med vikendi je po 9 zvečer popolnoma neuporabna povezava, WoWa / CS:S sploh ne morem igrat.
Sm pa pr telemachu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mayne ()
Tilen ::
Sem imel en čas te težave. Slika se je enostavno ustavila za sekundo, dve, potem pa spet dalje lepo. Skratka teži, dokler ne porihtajo. Ti tukaj ne moreš nič.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
MilanZ ::
Evo spet se to dogaja... danes je celo najhujše doslej... 50% in več packetlost na trenutke!
@Tilen komu morem to gnjaviti? Lokalnemu operaterju ali direkt na Triero?
mz
@Tilen komu morem to gnjaviti? Lokalnemu operaterju ali direkt na Triero?
mz
| The package said "Requires Windows 98 or better"
| _o)
| _(/) So I installed Linux.
| _o)
| _(/) So I installed Linux.
Tilen ::
Kliči ob zelo čudnih urah tisto dežurno številko ko majo [040]. Jaz sem klical v soboto ob 22.00, nedeljo ob 1.20 zjutraj pol so me pa v ponedeljek ob 8 zbudili in vse zrihtali.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
flipflop ::
Pri meni je zdajle 5% packet loss.
Packets: Sent = 1642, Received = 1569, Lost = 73 (4% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 7ms, Maximum = 481ms, Average = 97ms
Zraven delata še mula in azureus.
Packets: Sent = 1642, Received = 1569, Lost = 73 (4% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 7ms, Maximum = 481ms, Average = 97ms
Zraven delata še mula in azureus.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: flipflop ()
Spc ::
Nov speed record z Intel PRO/1000 MT Dual Port Server Adapter + QoS + ToS prek triere.
Link imam uradno 12Mbit/s.
15.44Mbit/s.
Link imam uradno 12Mbit/s.
15.44Mbit/s.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: jvolk ()
jvolk ::
@spc: Tvoje merjenje povezave je malo nerelevantno. Ne moreš izmerit dejanske hitrosti, z datoteko, ki ti jo povleče v dveh sekundah, sploh pa ne z IEjem.
Spc ::
Verjetno res ne ker je 1,93MB downloadalo 3 minute IE pa si je zmislil in napisal da je to blo v 2 sekundah.
Zanimivo je tudi to, da ko sem pogledal je bilo teh vseh 1,93MB na disku in ni majnkal niti 0.3MB.
Zanimivo je tudi to, da ko sem pogledal je bilo teh vseh 1,93MB na disku in ni majnkal niti 0.3MB.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
plavko61 ::
Mene še bolj bega ker ne morem vzeti TRIO triera paketa ker je imam lokalnega kabelskega operaterja. Duo paketi internet+telefon pa sploh ne obstaja. :) Se mi res zdi da triera malo spi zadnje čase.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...
Al-Bundy ::
Tykee:
- za 15€ pri Trieri dobiš 512kbps/128kbps, za 1€ manj pri T-2 1Mbps/256kbps,
- za 20€ pri Trieri dobiš 1,5Mbps/384kbps, za 4€ manj pri T-2 1Mbps/1Mbps oz. 2€ več 4Mbps / 512kbps,
- za 30€ pri Trieri dobiš 5Mbps / 768kbps, za 1€ manj pri T-2 5Mbps/5Mbps oz. 1€ več 10Mbps / 1Mbps,
- za 40€ pri Trieri dobiš 10Mbps / 1,5Mbps, za 5€ manj pri T-2 10Mbps / 2Mbps oz. 3€ več 10Mbps / 4Mbps ali 20Mbps / 1Mbps,
- za 50€ pri Trieri dobiš 20Mbps / 2Mbps, za 7€ manj pri T-2 10Mbps / 4Mbps ali 20Mbps / 1Mbps oz. 2€ več 10Mbps/10Mbps.
Tale primerjava pa ni ravno na mestu... po moje je pa treba upoštevati tudi telefonijo.
Pri T-2 veljajo te cene v primeru, da imaš še vedno telekomov priključek... če pa tega nimaš, se pa cene dvignejo za 6€.
- za 15€ pri Trieri dobiš 512kbps/128kbps, za 1€ manj pri T-2 1Mbps/256kbps,
- za 20€ pri Trieri dobiš 1,5Mbps/384kbps, za 4€ manj pri T-2 1Mbps/1Mbps oz. 2€ več 4Mbps / 512kbps,
- za 30€ pri Trieri dobiš 5Mbps / 768kbps, za 1€ manj pri T-2 5Mbps/5Mbps oz. 1€ več 10Mbps / 1Mbps,
- za 40€ pri Trieri dobiš 10Mbps / 1,5Mbps, za 5€ manj pri T-2 10Mbps / 2Mbps oz. 3€ več 10Mbps / 4Mbps ali 20Mbps / 1Mbps,
- za 50€ pri Trieri dobiš 20Mbps / 2Mbps, za 7€ manj pri T-2 10Mbps / 4Mbps ali 20Mbps / 1Mbps oz. 2€ več 10Mbps/10Mbps.
Tale primerjava pa ni ravno na mestu... po moje je pa treba upoštevati tudi telefonijo.
Pri T-2 veljajo te cene v primeru, da imaš še vedno telekomov priključek... če pa tega nimaš, se pa cene dvignejo za 6€.
Cokolesnik ::
Katastrofa !!
Kot ste večinoma že seznanjeni, je Triera po dolgem čakanju uporabnikov in sorazmerno dolgem obdobju testiranja, le ponudila IP telefonijo. Niste (vsaj nekateri) pa še seznanjeni, da sploh ne ponujajo lastne rešitve IP telefonije, kot to velja oz. to zatrjujejo za internet ali kabelsko (digitalno) televizijo, temveč gre v resnici za telefonijo blagovne znamke De.tel (ponudnik Inlife), ki enako storitev omogoča tudi Telemachu v Ljubljani, Ljubljanskemu kablu in še komu, od tod pa tudi dejstvo, zakaj so klici brezplačni prav v omenjenih omrežjih vključno z Inlife-om. Bojda so Trierovci izbrali De.tel kot najboljšega ponudnika in glede na njihovo izkušenost na področju sodobnih storitev bi jim na prvi pogled kar zaupal izbiro.
A zgodi se, da v primeru težav ali dodatnih vprašanj uporabnik Trierinih storitev zelo hitro postane žogica, ki si jo podajajo vsi vpleteni. Sam sem denimo želel izvedeti, zakaj se klic na določeno številko ne opravi pravilno (tišina v slušalki) in drugič, zakaj moja številka po več mesecih uporabe IP telefonije še vedno ni objavljena v javnem telefonskem imeniku, kot je bilo _obljubljeno_ pri podpisu pogodbe.
Lokalni kabelski operater me tako pošilja na Triero, od tam seveda k Inlife-u, pri Inlife-su se sklicujejo na Telemach, ker so bojda oni prevzeli Triero, pri Telemachu pa ponosno spet nazaj na lokalnega kab. operaterja češ, zadeve bo urejal tisti, ki vam pošilja račune za opravljene storitve. Naj povem še to, da pri lokalnem kabelskem operaterju Kabel TV Petrovče (Žalec) niti slišati ne želijo za težave oz. vprašanja v zvezi z objavo v imeniku ali kakršnakoli druga vprašanja v zvezi s storitvami. Dobesedno ignorirajo tako osebni obisk, kot tudi telefonski klic in e-pošto. Direktor je vedno na terenu, na voljo je vedno le tajnica, ki samo pošilja sporočila naprej in še bi lahko našteval raznorazne slabe izgovore. Pri ostalih se sicer oglasijo a rezultati so isti - uporabnik niti ve ne, kdo je za kaj odgovoren, kaj šele da bi dosegel premik problemov na bolje.
Človeku skratka res dopizdi, oprostite izrazu. Najprej Kabel TV in potem vsi ostali. V takšnih razmerah ne morem drugega kot pohvaliti primerjalno prednost Telekoma s PSTN/ISDN priključkom. Kaj nam pomaga konkurenca, če se obnaša popolnoma v nasprotju s konkurenčnostjo. Navkljub nižji ceni naročnine in impulzov.
Kot ste večinoma že seznanjeni, je Triera po dolgem čakanju uporabnikov in sorazmerno dolgem obdobju testiranja, le ponudila IP telefonijo. Niste (vsaj nekateri) pa še seznanjeni, da sploh ne ponujajo lastne rešitve IP telefonije, kot to velja oz. to zatrjujejo za internet ali kabelsko (digitalno) televizijo, temveč gre v resnici za telefonijo blagovne znamke De.tel (ponudnik Inlife), ki enako storitev omogoča tudi Telemachu v Ljubljani, Ljubljanskemu kablu in še komu, od tod pa tudi dejstvo, zakaj so klici brezplačni prav v omenjenih omrežjih vključno z Inlife-om. Bojda so Trierovci izbrali De.tel kot najboljšega ponudnika in glede na njihovo izkušenost na področju sodobnih storitev bi jim na prvi pogled kar zaupal izbiro.
A zgodi se, da v primeru težav ali dodatnih vprašanj uporabnik Trierinih storitev zelo hitro postane žogica, ki si jo podajajo vsi vpleteni. Sam sem denimo želel izvedeti, zakaj se klic na določeno številko ne opravi pravilno (tišina v slušalki) in drugič, zakaj moja številka po več mesecih uporabe IP telefonije še vedno ni objavljena v javnem telefonskem imeniku, kot je bilo _obljubljeno_ pri podpisu pogodbe.
Lokalni kabelski operater me tako pošilja na Triero, od tam seveda k Inlife-u, pri Inlife-su se sklicujejo na Telemach, ker so bojda oni prevzeli Triero, pri Telemachu pa ponosno spet nazaj na lokalnega kab. operaterja češ, zadeve bo urejal tisti, ki vam pošilja račune za opravljene storitve. Naj povem še to, da pri lokalnem kabelskem operaterju Kabel TV Petrovče (Žalec) niti slišati ne želijo za težave oz. vprašanja v zvezi z objavo v imeniku ali kakršnakoli druga vprašanja v zvezi s storitvami. Dobesedno ignorirajo tako osebni obisk, kot tudi telefonski klic in e-pošto. Direktor je vedno na terenu, na voljo je vedno le tajnica, ki samo pošilja sporočila naprej in še bi lahko našteval raznorazne slabe izgovore. Pri ostalih se sicer oglasijo a rezultati so isti - uporabnik niti ve ne, kdo je za kaj odgovoren, kaj šele da bi dosegel premik problemov na bolje.
Človeku skratka res dopizdi, oprostite izrazu. Najprej Kabel TV in potem vsi ostali. V takšnih razmerah ne morem drugega kot pohvaliti primerjalno prednost Telekoma s PSTN/ISDN priključkom. Kaj nam pomaga konkurenca, če se obnaša popolnoma v nasprotju s konkurenčnostjo. Navkljub nižji ceni naročnine in impulzov.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
Spc ::
Lokalni kabelski operater me tako pošilja na Triero, od tam seveda k Inlife-u, pri Inlife-su se sklicujejo na Telemach, ker so bojda oni prevzeli Triero, pri Telemachu pa ponosno spet nazaj na lokalnega kab
Zato pa so v ethernetu uvedli Spaning Tree Protocol, da ne prihaja do loop-ov.
Ma toti vsi so v enem vlkem loop-u, ki ponavja paketke skozi in skozi zanko.
Isto se je meni dogajalo ko sem na telekom klical zaradi težav..
Cokolesnik ::
Na koga pa naj se obrnem, ko so ob vsakem izpadu el. energije prekinjene vse storitve, saj glavna postaja kabelskega operaterja v mestu nima rezervnega napajanja? Na Elektro Celje, ker oni ponujajo nekaj podobnega, kar naj bi bilo vzrok izpadu kab. interneta, kab. televizije in IP telefonije?
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
Spc ::
Po dolgem testiranju interrupt moderation-a sem prišel do optimalnih rezultatov:
Interrupt Moderation White Paper
Če rabi kdo Intel PRO/1000 MT Dual Port Server Adapter mu ga zrihtam za 50€.
Interrupt Moderation White Paper
Če rabi kdo Intel PRO/1000 MT Dual Port Server Adapter mu ga zrihtam za 50€.
Cokolesnik ::
"Obrni se na APEK". S klicem na brezplačno številko, ki jo APEK objavlja na svojih spletnih straneh - 080 2735 in prek Trierine IP telefonije? Poskusite!
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
dejanslo ::
a nimata amis pa triera skupnega dostopa v tujino? to "govorico" namreč potrduje dejstvo, da smo na amisu trenutno tujina-down... bad....
There`s More Than One Way To Do It
Spc ::
Slo-tech in druge slovenske strani mi delajo ultra počasi .. tukaj pa je route:
traceroute to www.slo-tech.com (193.164.138.20), 30 hops max, 38 byte packets
1 Server (192.168.0.1) 0.070 ms 0.062 ms 0.059 ms
2 cnet-102.ac.triera.net (213.161.8.1) 7.750 ms 5.076 ms 6.216 ms
3 cartman-ve-1.ip.triera.net (213.161.2.3) 10.259 ms 9.101 ms 13.339 ms
4 cartman.ip.triera.net (213.161.2.1) 7.609 ms 8.002 ms 13.837 ms
5 tenshi-2.ip.triera.net (213.161.2.58) 9.740 ms 12.121 ms 10.214 ms
6 netsi-gw.cust.triera.net (213.161.1.78) 9.248 ms 10.124 ms 12.335 ms
7 77.234.128.14 (77.234.128.14) 9.112 ms 10.559 ms 10.209 ms
8 slo-tech.com (193.164.138.20) 10.741 ms 26.980 ms 11.715 ms
traceroute to www.ams-ix.net (193.194.136.7), 30 hops max, 38 byte packets
1 Server (192.168.0.1) 0.057 ms 0.062 ms 0.059 ms
2 cnet-102.ac.triera.net (213.161.8.1) 6.584 ms 5.027 ms 8.841 ms
3 * * *
4 * * *
5 * * *
Edit .. no končno:
traceroute to www.ams-ix.net (193.194.136.7), 30 hops max, 38 byte packets
1 Server (192.168.0.1) 0.055 ms 0.045 ms 0.061 ms
2 cnet-102.ac.triera.net (213.161.8.1) 5.509 ms 7.838 ms 8.851 ms
3 cartman-ve-1.ip.triera.net (213.161.2.3) 9.354 ms 12.015 ms 10.344 ms
4 10ge-e1-1.vie.ip.triera.net (213.161.2.218) 12.345 ms 14.183 ms 15.352 ms
5 ge-0-0-0.br1.ams.ip.triera.net (213.161.2.66) 20.451 ms 21.661 ms 23.714 ms
6 rtr1.ams-ix.net (195.69.144.1) 26.845 ms 25.154 ms 26.939 ms
traceroute to www.slo-tech.com (193.164.138.20), 30 hops max, 38 byte packets
1 Server (192.168.0.1) 0.070 ms 0.062 ms 0.059 ms
2 cnet-102.ac.triera.net (213.161.8.1) 7.750 ms 5.076 ms 6.216 ms
3 cartman-ve-1.ip.triera.net (213.161.2.3) 10.259 ms 9.101 ms 13.339 ms
4 cartman.ip.triera.net (213.161.2.1) 7.609 ms 8.002 ms 13.837 ms
5 tenshi-2.ip.triera.net (213.161.2.58) 9.740 ms 12.121 ms 10.214 ms
6 netsi-gw.cust.triera.net (213.161.1.78) 9.248 ms 10.124 ms 12.335 ms
7 77.234.128.14 (77.234.128.14) 9.112 ms 10.559 ms 10.209 ms
8 slo-tech.com (193.164.138.20) 10.741 ms 26.980 ms 11.715 ms
traceroute to www.ams-ix.net (193.194.136.7), 30 hops max, 38 byte packets
1 Server (192.168.0.1) 0.057 ms 0.062 ms 0.059 ms
2 cnet-102.ac.triera.net (213.161.8.1) 6.584 ms 5.027 ms 8.841 ms
3 * * *
4 * * *
5 * * *
Edit .. no končno:
traceroute to www.ams-ix.net (193.194.136.7), 30 hops max, 38 byte packets
1 Server (192.168.0.1) 0.055 ms 0.045 ms 0.061 ms
2 cnet-102.ac.triera.net (213.161.8.1) 5.509 ms 7.838 ms 8.851 ms
3 cartman-ve-1.ip.triera.net (213.161.2.3) 9.354 ms 12.015 ms 10.344 ms
4 10ge-e1-1.vie.ip.triera.net (213.161.2.218) 12.345 ms 14.183 ms 15.352 ms
5 ge-0-0-0.br1.ams.ip.triera.net (213.161.2.66) 20.451 ms 21.661 ms 23.714 ms
6 rtr1.ams-ix.net (195.69.144.1) 26.845 ms 25.154 ms 26.939 ms
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
TyKee ::
Kolikor vem, se preko Amisa routa samo v primeru izpada Trierine tujine, to pa pomeni, da se vzpostavi Backup linija preko Amisa. Lahko pa je vseskup zruzlo :)
Cokolesnik ::
Poklical sem na APEK (v nadaljevanju Agencija) in pristojne povprašal, kdo je odgovoren za delovanje storitev IP telefonije v Sloveniji. Laičen uporabnik bi pričakoval, da je ponudnik telefonije - kot izdajatelj računa za opravljene storitve telefonije, dolžan zagotavljati nemoteno delovanje storitev, saj gre navsezadnje za storitve, ki so lahko v določeni situaciji življenskega pomena.
Na Agenciji so odgovorili, da je Telekom Slovenije po zakonu dolžan zagotavljati kakovost in delovanje javnih telefonskih storitev (ISDN oz. PSTN), kar pa ne velja za IP telefonijo oz. ponudnike IP telefonije. Gre za drugačen protokol, tehnologijo in nasploh specifičnost storitve, ki tudi ni predmet omenjene zakonodaje, so pojasnili na Agenciji. Tako je uporabnik prepuščen na milost in nemilost v primeru težav, največ kar lahko stori pa je, da ponudnika poleg e-pošte, telefonskih klicev ali osebnega kontakta, še pisno (priporočena pošiljka) seznani s težavami in nemara zagrozi tudi s seznanitvijo v medijih oz. obveščanjem Agencije o problemu in navedbi ponudnika, ki ponuja sporno storitev oziroma ki zaračunava storitve brez primernih poslovnih običajev.
V zadnjih dneh je sodu izbilo dno še dejstvo, da včasih zazvoni telefon, nakar v slušalki poslušam pogovor dveh popolnoma neznanih oseb, nekaj sekund kasneje pa je zveza prekinjena. Verjetno tudi drugi poslušajo mene. In še, klicatelji tudi v zadnjem času tarnajo, da je moja številka pogosto nedosegljiva, pa naj gre za katerikoli del dneva.
Po vsem tem in nasploh vsem, kar je povezano s "Triera Digitalna telefonija", Kabel TV, tehnologija za IP telefonijo, ki jo uporabljajo od De.Tel (Inlife), lahko zgodbo zaključim z znanim rekom: malo denarja, malo muzike.
Kot zanimivost: pred dnevi sem v Telekomovi teletrgovini, kjer imajo za preizkušanje nameščen tudi IP telefon za storitev SiOL IP telefonija, vsem prisotnim, predvsem pa prodajalcem dokazal, da tudi njihova telefonija ne deluje povsem ustrezno, čeprav je po lastnih izkušnjah težko reči, da je lahko še slabše, kot je pri uporabi Trierine telefonije.
Na Agenciji so odgovorili, da je Telekom Slovenije po zakonu dolžan zagotavljati kakovost in delovanje javnih telefonskih storitev (ISDN oz. PSTN), kar pa ne velja za IP telefonijo oz. ponudnike IP telefonije. Gre za drugačen protokol, tehnologijo in nasploh specifičnost storitve, ki tudi ni predmet omenjene zakonodaje, so pojasnili na Agenciji. Tako je uporabnik prepuščen na milost in nemilost v primeru težav, največ kar lahko stori pa je, da ponudnika poleg e-pošte, telefonskih klicev ali osebnega kontakta, še pisno (priporočena pošiljka) seznani s težavami in nemara zagrozi tudi s seznanitvijo v medijih oz. obveščanjem Agencije o problemu in navedbi ponudnika, ki ponuja sporno storitev oziroma ki zaračunava storitve brez primernih poslovnih običajev.
V zadnjih dneh je sodu izbilo dno še dejstvo, da včasih zazvoni telefon, nakar v slušalki poslušam pogovor dveh popolnoma neznanih oseb, nekaj sekund kasneje pa je zveza prekinjena. Verjetno tudi drugi poslušajo mene. In še, klicatelji tudi v zadnjem času tarnajo, da je moja številka pogosto nedosegljiva, pa naj gre za katerikoli del dneva.
Po vsem tem in nasploh vsem, kar je povezano s "Triera Digitalna telefonija", Kabel TV, tehnologija za IP telefonijo, ki jo uporabljajo od De.Tel (Inlife), lahko zgodbo zaključim z znanim rekom: malo denarja, malo muzike.
Kot zanimivost: pred dnevi sem v Telekomovi teletrgovini, kjer imajo za preizkušanje nameščen tudi IP telefon za storitev SiOL IP telefonija, vsem prisotnim, predvsem pa prodajalcem dokazal, da tudi njihova telefonija ne deluje povsem ustrezno, čeprav je po lastnih izkušnjah težko reči, da je lahko še slabše, kot je pri uporabi Trierine telefonije.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
SmeskoSnezak ::
Mnja... to se dogaja tud na telekomovih linijah. Pa na mobitelu se to že tud parkrat zgodlo. Samo večina uporabnikov pa res nima verjetno tako hudih težav kot jih ti omenjaš. Poznam enih par, ko majo to telefonijo od Triere pa je ne morejo prehvalit. Sn prevero pri enem kolegu enkrat, zares se zvok bolši sliši, šumenja nima toliko (je tud odvisno od ovega na drugi strani). Res pa je, da ob nevihtah bolš modem izklaplat, če nimaš UPS-a in varovalk.
Poskusi poklicat na Triero (imajo zastonjsko številko 080 11 51) in se ne razburjat. Prijazno povej, kaj se dogaja in povprašaj, če ti lahko serviser pride preverit oz. pogledat kaj se dogaja. Mislim da bi ti morali poslati serviserja. Kaj pa če se te težave začnejo dogajati vsem? Bolš da že prej pri nekomu ugotovijo, kaj je napaka in jo odpravijo, kot pa se pol jebat z tisoč več uporabniki.
Poskusi poklicat na Triero (imajo zastonjsko številko 080 11 51) in se ne razburjat. Prijazno povej, kaj se dogaja in povprašaj, če ti lahko serviser pride preverit oz. pogledat kaj se dogaja. Mislim da bi ti morali poslati serviserja. Kaj pa če se te težave začnejo dogajati vsem? Bolš da že prej pri nekomu ugotovijo, kaj je napaka in jo odpravijo, kot pa se pol jebat z tisoč več uporabniki.
@ Pusti soncu v srce... @
Cokolesnik ::
SmeskoSnezak: če bi bilo tako, kot pišeš v 2. odstavku - pokličeš, naletiš na pozitiven odziv, pride nekdo, občutek imaš, da se dela na problemu ali celo izveš, kje je problem in kako oz. kdaj bo odpravljen, bi bilo super in niti ne bi pisal svojega nezadovoljstva v forum.
Zato, če prebereš še enkrat potek dogodkov v zvezi z IP telefonijo v mojem primeru, boš morda predlagal drugače kot denimo se sploh prenehati ukvarjati z njihovo super-duper telefonijo.
In še... Ni logike - že na primeru objave naročnikov v TIS - če ni nihče od zainteresiranih objavljen po skoraj letu dni od začetka uporabe storitev, ne more biti nihče zadovoljen, kaj šele da je ne bi mogel prehvaliti. Če pa je ljudem (večini) za določene segmente storitve telefonije vseeno, ker je telefonija pač poceni, pa je to tolažba za druge, zame zagotovo ne.
Zato, če prebereš še enkrat potek dogodkov v zvezi z IP telefonijo v mojem primeru, boš morda predlagal drugače kot denimo se sploh prenehati ukvarjati z njihovo super-duper telefonijo.
In še... Ni logike - že na primeru objave naročnikov v TIS - če ni nihče od zainteresiranih objavljen po skoraj letu dni od začetka uporabe storitev, ne more biti nihče zadovoljen, kaj šele da je ne bi mogel prehvaliti. Če pa je ljudem (večini) za določene segmente storitve telefonije vseeno, ker je telefonija pač poceni, pa je to tolažba za druge, zame zagotovo ne.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
flier ::
Spet bo cas za menjavo operaterja in pisanje romanov po forumih. Zanimivo kako na zacetku nisi mogel prehvaliti tega operaterja.
Cokolesnik ::
flier: če se stvari spreminjajo (kakovostno, navzdol), je kriv kdo? Jaz?
Razen tega: kdo pa je kaj napisal o IP telefoniji v tej temi? Zdi se, kot da je nihče ne uporablja.
Razen tega: kdo pa je kaj napisal o IP telefoniji v tej temi? Zdi se, kot da je nihče ne uporablja.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
Ted ::
Težko komentiram vaše probleme, ampak meni deluje IP telefonija (AMIS) super. Zaenkrat še nisem naletel na številko, ki bi bila problematična, tudi zvok je enak kot prej na ISDN-ju, zamikov ni. Edini problemček je, da ko resetiraš modem tistih par sekund telefon ne dela, ampak to je recimo 1-2x na teden, če sploh. Prepričan sem, da mora IP telefonija enako kakovostno delati tudi pri Trieri in/ali Siolu in ostalih. Če ne je problem verjetno v modemih oz. kakem drugem hardwerju.
Mah...
Cokolesnik ::
Ja, pri vsakem očitku v zvezi z IP telefonijo ugotavljam, da ima AMIS zadevo precej poštimano, SiOL oz. Triera pa preverjeno ne.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Hardstyle ::
Ok ker mi je mod zbrisal prejšni post kjer sem napisal, da je Ted burek bom napisal nekaj več.
Ted ne moreš primerjati kako nekaj dela pri AMISU in kako nekaj NE dela pri Trieri. Vsak ma svojo opremo in že zaradi tega prihaja do razlik. Sploh pa tam, kjer ima amis "svoje" centrale. Kot lahko opaziš se tudi cen ne da primerjati saj je amis zelo cenejši od triere (paket/cena).
Ted ne moreš primerjati kako nekaj dela pri AMISU in kako nekaj NE dela pri Trieri. Vsak ma svojo opremo in že zaradi tega prihaja do razlik. Sploh pa tam, kjer ima amis "svoje" centrale. Kot lahko opaziš se tudi cen ne da primerjati saj je amis zelo cenejši od triere (paket/cena).
flisko ::
mam trierino telefonijo,in tudi sam imam včasih probleme z nedosegljivostjo številke.Ugotovil sem da je napaka v modemu,ga grem zamenjat pol pa bo.
CaqKa ::
pri nas mama tudi nekaj tarna da ni vredu... ponavadi je tak da ko jaz pridem zraven napake ne morem ponovit... :>
seminal ::
Pozdrav
Mene pa zanima, kdaj bodo kaj pakti osveženi.. Ker 50€ za 12/2 linijo je čisti nateg...
In ko bodo posodobljeni, me zanima če bodo lahko konkurirali t-2
Mene pa zanima, kdaj bodo kaj pakti osveženi.. Ker 50€ za 12/2 linijo je čisti nateg...
In ko bodo posodobljeni, me zanima če bodo lahko konkurirali t-2
flipflop ::
Na žalost vsi ne morjo it na t-2. Verjetno zarad tega triera tud ostaja na takih paketih.