» »

"gokard" za slabe 10k?

"gokard" za slabe 10k?

AnotherMe ::

Celica res ni športen avto - mogoče tako izgleda - ampak ni ;)

Je pa super avto za malo hitrejše kruzanje po regionalnih cestah in pa malo bolj živahno vožnjo v ovinek...

Čeprav ima avto 190konjev, je izjemno naporen za pravo divjanje, ker ga je praktično nemogoče vozit tako, da bi ga držal na čisto zgornjih obratih kjer dela na v-tec in tudi res dobro vleče...

Thuban ::

ti kar uživaj :) Teče samo debata ali se splača vzet poceni gume ali performace slick gume, ki so klavrno neuporabne v dežju ali performance gume za vse vremenske pogoje.

Celica je kul avto že samo zato ker je Toyota, 200 konjev pa je dovolj za lagano prehitevanje.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Buggy ::

spet polno znalcev, ki ima cez Nexen gume. Kot prvo Nexen Nfera Su4 je nadpovprecno dobra ravno v mokrem. Na suhem v hitrih ovinkih jo na mojem avtu, ki je tezek spredaj in ze po naravi nagnjen k underseeranju za moje pojme malo prevec segreje in spremeni karakteristiko voznje, ampak se vedno drzi!

Kar ne morem reci za gnoj od gume Michelin Primacy HP, ki je bila najbolj zanic guma kar sem jih imel! Najboljsa je bila GY F1 Assymetryc 2, se je pa zelo hitro obrabila se prej kot Nexen. Takoj za njo bi postavil zgornjo Nexen, malo pod njo Nexen N8000, pol je bila tam tam Pirelli P7, Sava UHP, Continental in pa Fulda SportControl (ki je je najhitrej pobral)...na zadnjem mestu pa vasa slavna kicasta Michelin (seveda pred ostarijo pa res ne mores avta parkirat pa kluce vrst na mizo ce nimas gor Michelin), ki je bila drugo sezone celo nevarna saj je avto dobesedno odnasalo iz ovinkov ko je bilo mokro. Plasticen gnoj predrag za take tupoglave owce, ki ji pol strizejo. Govorim o 225/45/17 gumah na 1700kg karavanu z 210KM...in ja pogonske gume menjam skoraj vsako leto, tako da imam vedno gor nove gume (ne kot eni geniji 5 let) in razlicnih proizvajalcev.

AnotherMe ::

Da ne bo pomote - tema je bila keri avto nabavit - in zdej sem ga! Tako, da me noben off-topic ne moti, ker v bistu je vse še kar precej povezano... In če dobim še kak pameten nasvet zraven, ne bom nič jezen ;)

Thuban ::

Michelin Primacy HP je fenomenalno dobra guma za potovanja po avtocesti. Za tamkajšne pogoje ima odličen oprijem in malo obrabo. Ni pa to guma za dirkat skozi ovinke.

Pač guma za nemške avtoceste.

Če si kupil napačno gumo za določen namen to še ne pomeni da jo moraš skurcat. Samo enostavno nisi raziskal kaj kupuješ pred nakupom.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

AnotherMe ::

Sori, ampak, če med gume mešaš nexen, savo in fuldo, te pač ne morem resno jemat... Sej niso tako zelo slabe - in mišelin ni tako zelo dober, ampak fulda? resno?? Sem imel ravno sportcontrol (1 sezono, potema pa sem jih zabrisal v kanto), kolega jih ima 3 sezono in skoz joka, da je več u luftu ko na tleh!!

kixs ::

Se dobro, da ni v jarkih... ;((

Thuban ::

Buggy je izjavil:

in ja pogonske gume menjam skoraj vsako leto, tako da imam vedno gor nove gume (ne kot eni geniji 5 let) in razlicnih proizvajalcev.


zakaj zaboga vsako leto menjaš pogonske gume namesto da bi obračal prednje in zadnje gume, da bi se enakomerno obrabljale in vsakih nekaj let zamenjal _vse_ gume?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

uživanje =!= hitrost.

tole je recimo užitek. Boljšega posnetka ne najdem na hitro na youtubu.

To je običajna vožnja po dežju. Nič posebnega.

Thuban ::

Dobro, sem ti poiskal ker sam ne znaš.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

AnotherMe ::

Thuban je izjavil:

Buggy je izjavil:

in ja pogonske gume menjam skoraj vsako leto, tako da imam vedno gor nove gume (ne kot eni geniji 5 let) in razlicnih proizvajalcev.


zakaj zaboga vsako leto menjaš pogonske gume namesto da bi obračal prednje in zadnje gume, da bi se enakomerno obrabljale in vsakih nekaj let zamenjal _vse_ gume?


Gume menjam na 2, max 3 leta... spredaj zadej zamenjam 1x na sezono, in pa seveda ob menjavi letnih/zimskih...

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

Dobro, sem ti poiskal ker sam ne znaš.


To je na tracku in norenje športnega avtomobila, nič posebnega, zato je narejen. Niti ne vem kaj bi rad s tem povedal?

Thuban ::

tole pa je arogantno divjanje med ljudmi.
Na cesti med ljudmi se vozi kot na prvem posnetku, ki sem ga priložil. Tudi če imaš "športno celico" ali "športni bmw" in si glavni car na vasi.


:P
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

tole pa je arogantno divjanje med ljudmi.


Seveda da je. Ampak tega je pri nas ogromno na cestah. Zato vsakemu raje priporočam boljše gume, kot slabe.

In ravno zato hočem da predlagate boljše gume ljudem, ki imajo športne avtomobile. Že samo zato, da bo ovinek pred mano (nami) speljal normalno, ne da bom jaz pripeljal v ovinek in ga nabasal, ker ga bo zavrtelo zaradi slabih gum.

krneki0001 ::

No tole recimo je pa meni bolj všeč od norenja po cestah. Ampak je pa čisto druga skrajnost in v sloveniji bolj kot ne prepovedana.

AnotherMe ::

krneki0001 je izjavil:

No tole recimo je pa meni bolj všeč od norenja po cestah. Ampak je pa čisto druga skrajnost in v sloveniji bolj kot ne prepovedana.



Glede na naše ceste...

borisk ::

za ugodne "dirkaške" road legal gume poglejte še Federal 595
sem jih imel na avtu ko sem ga kupil in je res držalo ko pes ježa, bi jih še enkrat kupil ampak v potrebni dimenziji nimajo 98 nosilnosti kot jih ima po brezveznem napisano v homologaciji (16" nosilnost 94, 17" 98, 18 spet 94).

Superboyy ::

Od vsega kar sem vozil je imel najbolj gokart občutek megan rs cup. ~270 konj, akrapovič izpuh, brembo zavore, öhlins vzmetenje, recaro sedeži.

Mogoče ne izgleda preveč posebno in stane več od tvojih 10k, ampak če govorimo striktno o gokart občutku med vožnjo je to to. Ali pa kak lotus.

LordNacho ::

A je kdo že vozil Megana RS 225, 265, Clio 182, Honda S2000, 350z, Boxter S (1st gen)?

Zame je tole med bookmarksi, pa me mal zanimajo primerjave s podobnimi...

krneki0001 ::

350Z je zelo zelo zanimiva igračka, samo ni za velike ljudi. Tam do 185cm višine ga normalno voziš, če si pa višji, je pa težko, razen če čist ležiš v avtu. Je pa odličen avto. Pa dobro vodljiv.

Megana še nisem vozil, clio je pa zanimiv za vozit. Ampak par krogov, pa se ga naveličaš. Samo sprednji pogon, pa ...

boxterja pa nisem vozil, sem bil samo sovoznik v njem. Pa mi ni najbolj všeč. Sem se prevozil z dost porši, pa mi je to en izmed najslabših po 924. Mi je bolj zanimiv recimo TT čipan na malo več konjenice.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Thuban je izjavil:

Buggy je izjavil:

in ja pogonske gume menjam skoraj vsako leto, tako da imam vedno gor nove gume (ne kot eni geniji 5 let) in razlicnih proizvajalcev.


zakaj zaboga vsako leto menjaš pogonske gume namesto da bi obračal prednje in zadnje gume, da bi se enakomerno obrabljale in vsakih nekaj let zamenjal _vse_ gume?



Njemu ni potrebe, ker ima viška denarja :))

Thuban ::

ne razumeš. Zadnje gume se mu starajo, pogonske pa menja vsako leto. To je neumno.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Buggy ::

ajoj spet pametni al kaj...pogonske grejo po eni sezoni na zadnjo premo, stare v kanto nove pa spet spredaj...ce ostane guma seveda dost ok za zadaj. Ja spredaj je takorekoc vsako leto sveza guma, zadaj pa najvec dve leti. Razen seveda pri Michelin, ko so po enem letu vse 4 letele dol. Da bi jih pa med sezono rotiral pa nimam toliko viska casa, in tudi zaradi kompleta gum kar znese pri Nexen ravno 120€ ne bom glih obubozal al pa sparal. To delate mogoce Michelinarji na 15 colkah z 5 let staro dilo, pa verjetno si se napis z belo pofarbate :))

bambam20 ::

Buggy je izjavil:

in tudi zaradi kompleta gum kar znese pri Nexen ravno 120€ ne bom glih obubozal al pa sparal.


Guma po 60€ za avto 1700 kg.

Buggy je izjavil:



Govorim o 225/45/17 gumah na 1700kg karavanu z 210KM...in ja pogonske gume menjam skoraj vsako leto, tako da imam vedno gor nove gume (ne kot eni geniji 5 let) in razlicnih proizvajalcev.



Saj jih moraš menjat vsako leto, ker ne zdržijo več.

Pa to mi je smešno, ko se hvališ, da kupuješ 17 colske po 60€ komad. Pa kje si še to videl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Buggy ::

@rupsi31 tebi sploh nisem odgovarjal in ti tudi ne bom, ker tvoji argumentirani in umetelni posti so resnicno primerni tvojemu nazivu.

@rupsi31: tebi sploh nisem odgovarjal in ti tudi ne bom, ker tvoji argumentirani in umetelni posti so resnicno primerni tvojemu nazivu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

iKst ::

Kakšna pa je filozofija GT86?


Maksimalen fun factor. Maksimalen balance. Pač, taprav "drivers car", ki občutke pri vožnji postavlja pred čas na dirkališču.

hojnikb ::

*khm* MX-5 anyone ?
#brezpodpisa

AnotherMe ::

hojnikb je izjavil:

*khm* MX-5 anyone ?


Ja, je bil v ožjem izboru... Ampak mi je "očesno" manj všečen..

hojnikb ::

hja to maš tut prav, NC ni glih looker. No razn če si ženskega spola.
#brezpodpisa

bambam20 ::

Buggy je izjavil:

@rupsi31 tebi sploh nisem odgovarjal in ti tudi ne bom, ker tvoji argumentirani in umetelni posti so resnicno primerni tvojemu nazivu.

@rupsi31: tebi sploh nisem odgovarjal in ti tudi ne bom, ker tvoji argumentirani in umetelni posti so resnicno primerni tvojemu nazivu.



Si mi že :).

Resno se smešiš, ko kupuješ 245 guem a za 60€. približno toliko stanejo odličen 14 colske gume.

kosta ::

borisk je izjavil:

za ugodne "dirkaške" road legal gume poglejte še Federal 595
sem jih imel na avtu ko sem ga kupil in je res držalo ko pes ježa, bi jih še enkrat kupil ampak v potrebni dimenziji nimajo 98 nosilnosti kot jih ima po brezveznem napisano v homologaciji (16" nosilnost 94, 17" 98, 18 spet 94).


Federalke 595 RS-R so super, ostale federal gume pa ne ravno. V ta rang pa spadajo tudi Toyo R888, a jih že en čas nisem zasledil.
Aja glede Apollo gum: smo zgonili kak komplet ali 2 samo na popisih in treningih za rally, pa je avto še cel čeprav ni šlo počasi, sploh skozi ovinke so bile odlične. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kosta ()

AnotherMe ::

Kako je z apolom pa vredesteinom?

Imel sem kar precej vredestein gum, pa sem bil zelo zadovoljen. Apolo bi naj to znamko kupil, ali kako?

Netrunner ::

Vprašanje nepoznavalca avtomobilov: Kakšen tip avtomobila je "gokard" ?? ... do sedaj sem mislil, da je kogard le ona mini formula oz. tisti majhen štirikolesni dirkalnik kot ga voziš v BTCju ipd.

pegasus ::

Gokard == igrača. Torej avto za zabavo in prosti čas. To ni avto kot vsakodnevno orodje ...

Isotropic ::

trd, nizek, majhen, športen
fiesta st recimo

Obsolete ::

Netrunner je izjavil:

Vprašanje nepoznavalca avtomobilov: Kakšen tip avtomobila je "gokard" ?? ... do sedaj sem mislil, da je kogard le ona mini formula oz. tisti majhen štirikolesni dirkalnik kot ga voziš v BTCju ipd.


Odvisno koga se praša(enim je recimo celica pač gokard)sploh, ker ma vsako tele svoj veselje in s tem lahko sebi v prid uporabijo besedo (grem stavt, da obstaja nekdo, ki je "slemu svoj avto u podn ejga" in je avto zato gokard, pa tut leti bol..) ampak načeloma, če človek reče gokard, bi prej pomislil na neki kar nima servota niti kšnih drugih " assistanc-ov". Torej "pure driving experience"...Pa to zdej ne pomeni, da je samo tukaj tak thrill, ampak čutš(car giving info back and on) pa velik več kokr v kšnih novodobnih "jajcih" oz avtih na stereoide(ala kšni rs-i) kot je 1/2 novih hatchov zdej imho.



samo popravil bi te pri "štirikolesni dirkalnik v BTC-ju"...tisto je resnično daleč od dirkalnega ali karkoli povezanega z dirkanjem....sploh če ti nekdo drži daljinca v roki in ti pove, kdaj se mu zdiš nevarn,...more like an rc guided wheelchair....gtfo btc hh :)

bambam20 ::

Isotropic je izjavil:

trd, nizek, majhen, športen
fiesta st recimo


hartch je = gokard pod pogojem, da ima športno podvozje in se veliko bolje pelje skozi ovinke kot navaden civilen avto.

In Celica je daleč od tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

loveJDM ::

Gokart=ep3,je pa celica bomba vi pa malo faus vidimo

kosta ::

80. in 90. leta so bila TOP za gokarde. Samo nekaj primerkov: Citroen AX Sport, Peugeot 106 Rallye, Fiat Uno Turbo, pa seveda Renault 5 GTT, Clio 16V in Williams...

hojnikb ::

leteče truge that is :)
#brezpodpisa

bambam20 ::

kosta je izjavil:

80. in 90. leta so bila TOP za gokarde. Samo nekaj primerkov: Citroen AX Sport, Peugeot 106 Rallye, Fiat Uno Turbo, pa seveda Renault 5 GTT, Clio 16V in Williams...


lepo, da si povedal kaj je bilo v 80-ih :).

krneki0001 ::

Ma kašne leteče truge neki. Jaz sem z R5 GTT naredil 420.000 kilometrov, pa brez ene nesreče. (še na eni oddaji za varno vožnjo sem bil posnet, kako se ne vozi >:D)

Truge so jih imenovali samo tisti, ki jih niso znali vozit ali si jih niso imeli jajc privoščit.

Thuban ::

420000 km v Renault 5? Sožalje.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

hojnikb ::

krneki0001 je izjavil:

Ma kašne leteče truge neki. Jaz sem z R5 GTT naredil 420.000 kilometrov, pa brez ene nesreče. (še na eni oddaji za varno vožnjo sem bil posnet, kako se ne vozi >:D)

Truge so jih imenovali samo tisti, ki jih niso znali vozit ali si jih niso imeli jajc privoščit.


Še tako dobre vozniške sposobnosti ne spremenijo dejstva, da so to leteče truge.
#brezpodpisa

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

420000 km v Renault 5? Sožalje.


GTT je bil malo boljše sestavljen kot navaden R5, tudi sedeži so bili svetovni za tiste čase, predvsem je bil pa mnogo boljši avto od vsakega gnojfa ali drugega zeljarskega avta.

Glede na današnje avtomobile je bil slab avto, glede na tiste čase, je bilo pa sožalje vozit gnojfa, ne R5 GTT.

hojnikb je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ma kašne leteče truge neki. Jaz sem z R5 GTT naredil 420.000 kilometrov, pa brez ene nesreče. (še na eni oddaji za varno vožnjo sem bil posnet, kako se ne vozi >:D)

Truge so jih imenovali samo tisti, ki jih niso znali vozit ali si jih niso imeli jajc privoščit.


Še tako dobre vozniške sposobnosti ne spremenijo dejstva, da so to leteče truge.


Zakaj bi bila truga? Glede na varnost so bili za tiste čase varni, po takratnih kriterijih. Po današnjih kriterijih pa ne. Ampak glej za tiste čase.

Zakaj danes ni recimo clio RS truga?

Zgodovina sprememb…

Thuban ::

ma ja. Fiat Chromo se je kupilo ne pa to garo :D

V tistih časih je bil Fiat nedosegljiv bog. Samo kaj ko je zaspal in do konca 90ih let povsem "propadel".
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

kosta ::

bambam20 je izjavil:

kosta je izjavil:

80. in 90. leta so bila TOP za gokarde. Samo nekaj primerkov: Citroen AX Sport, Peugeot 106 Rallye, Fiat Uno Turbo, pa seveda Renault 5 GTT, Clio 16V in Williams...


lepo, da si povedal kaj je bilo v 80-ih :).


Ajde, dajva vmes še P205 GTI. Sicer pa je mel fotr ene 20 let nazaj takega AX Sporta, letnik 1988. ;)

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

ma ja. Fiat Chromo se je kupilo ne pa to garo :D

V tistih časih je bil Fiat nedosegljiv bog. Samo kaj ko je zaspal in do konca 90ih let povsem "propadel".


To je bilo kasneje. Po R5 GTT. Samo da sem si namesto fiat crome raje kupil saab 9000. Je bila pa croma poden od avta proti saabu, čeprav je v osnovi isti avto.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

Ma kašne leteče truge neki. Jaz sem z R5 GTT naredil 420.000 kilometrov,




Kok generalk si pa ti naredil na motorju? ker tok km brez generalke pa menjave turbin nisi naredil, saj so turbine crkovale.



Mislil si 42.000 km.

krneki0001 ::

Enkrat menjava menjalnika in enkrat menjava hladilnika, mašina ni nikoli potrebovala generalke. Jo ima pa en v ljubljani sedaj, pa je naredil še 150k kilometrov.

Turbine pa niso crkovale, če si upošteval par stvari:
- vžgeš avto in se prvih 8 do 10km voziš pod 2500 obrati (na 2500 šele turbina daje pritisk). Potem ga šele lahko goniš z avtom.
- ko se ustaviš, še pustiš avto laufat vsaj 5 minut
- vsi ventilatorji morajo delat (tudi tisti dodatni, ki hladi frgazer, pa mora imet napajanje direktno, tudi ko iztakneš ključ, da hladi vse skupaj, dokler se ne shladi na normalno temperaturo)

Imel sem pa predelan karter za liter več olja v motorju in dodatni oljni hladilnik, ker original je vgrajen v vodni hladilnik. Tako da je bilo dva litra več vode in liter več olja v motorju.

Če si pa avto vžgal, potegnil do 6000 obratov in prišel na cilj ter takoj ugasnil, se je pa olje zapeklo v kanalih in ni bilo več pretoka, pa je turbina crknila.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avta z avtoneta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8122921 (19234) Robi :P
»

Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6311914 (9592) mat xxl
»

Nakup Ford Focus 2013 karavan (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5210687 (9250) Flambeone
»

VW Passat letnik 1999-2003 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
537926 (6403) fokz8

Več podobnih tem