» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
182 / 183
»»

Utk ::

Gambino je izjavil:

Me zanima kako bi se ta avtonomna vožnja končala, ko bi bila uradna omejitev nekaj, vremenske razmere pa takšne, da bi bilo potrebno voziti vsaj 30% manj, poledice in podobno, kjer človek sam to zazna, avto pa tega nikakor ne bo!

Zakaj avto ne bi? A nima avto kamer, termometrov, celo "čuti" na kolesih bolje in hitreje kakšen je oprijem od človeka (pustimo superhuman osebke, ki obstajajo samo na internetih). Pa tudi AI ima, zato lahko glih tako pričakuje, da je možna poledica v naslednjem ovinku, ne rabi je začutit, da ve da je.
Dokler nismo tam mu pa lahko tudi človek ukaže naj gre malo počasneje čez ovinke.
Končno je pa takih voženj morda 1% v celem letu, in če me 99% voženj še zmeraj sam odpelje, i'll take it. Perfekcijo levela 4, ki bo tudi matematično dokazana, da deluje, pa čakajte vi.

SendID je izjavil:

https://www.pcmag.com/news/mercedes-is-...

Why is Tesla not level 3?
Tesla has not achieved level 3. The big difference is reliability and who takes responsibility in case the system crashes the car. If the Mercedes crashes while driving autonomously Mercedes is responsible for the crash - with a Tesla it's the driver who has to take responsibility.

Ja, ampak jaz bi raje plačal par jurjev za L2, ki deluje v 90% voženj, kot L4, ki deluje v 5% voženj. Radarski tempomat imam in uporabljam v skoraj vsaki vožnji. Level 4, ki deluje samo med hitrostjo 30 in 70, v lepem vremenu, na določeni avtocesti, če je dovolj avtov spredaj, zadaj, levo in desno, pa ob prvem krajcarju, tega ne rabim. Če mi daš zastonj, bom vzel za hec, plačal pa ne bom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

NajiM ::

Ti bi rad plačal pa nimaš ne za eno ne za drugo. Voziš razpadel EV za par jurjev vse skupaj. Nabijat pa znaš, ja...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Torej postpono omejevanje na pogoje, ki jih, ko jih dokazano dobro hendlas, razsirjas, je noro, medtem ko spustiti nek sistem ven v roke ljudi, za katerega nikoli ne ves kdaj te spravi v nevarno situacijo, uprabljas pa prakticno povsod, to je pa resevanje zivljenj. Tesla - za zivljenja gre :)).


Statistika bo pokazala kaj resuje zivljenja. Ne birokrati.

Utk ::

NajiM je izjavil:

Ti bi rad plačal pa nimaš ne za eno ne za drugo. Voziš razpadel EV za par jurjev vse skupaj. Nabijat pa znaš, ja...

Imam tudi toyoto, ki se bolj ali manj sama vozi v koloni. Bi plačal da malo manj teži z volanom, ker črte očitno vidi, ampak dinozavri nam ne dajo vsega kar bi lahko.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Torej postpono omejevanje na pogoje, ki jih, ko jih dokazano dobro hendlas, razsirjas, je noro, medtem ko spustiti nek sistem ven v roke ljudi, za katerega nikoli ne ves kdaj te spravi v nevarno situacijo, uprabljas pa prakticno povsod, to je pa resevanje zivljenj. Tesla - za zivljenja gre :)).


Statistika bo pokazala kaj resuje zivljenja. Ne birokrati.


Se 100% strinjam. Zato so omejitve nujne. Da je statistika sploh obvladljiva. To je ze zdavnaj jasno na tem podrocju. Birokrat tu nima nicesar s tem.

Zgodovina sprememb…

neo5468 ::

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Naivni ste. Vsi po vrsti.

Nesrece se dogajajo zaradi neumnosti, ne pa zaradi neoptimalne voznje. Masina bo ZLAHKA premagala povprecnega Janeza. Zlahka.


Niti priblizno le zaradi neumnosti. Prakticno vsakic, ko gres v slep ovinek, zaupas, da nekdo ne stoji sredi ceste. Pa se nihce v tak ovinek ne vozi 5 km/h. In ja, ne vidim zakaj ne bi. Se strinjam. Ampak potem velja tudi, da ga bo res zlaha premagala, bo morala "videti" precej vec, kot Janez. Pa gre logika z vision only pri zlahka.


Tukaj sem ti timestampov video, lahko si pa sam previjš na 29:05, kjer v slepem ovinku Tesla zagleda avto in ni dovolj prostora za oba, zaradi parkiranega avta. Odreže se zelo dobro, takoj zabremza in opazi, da se je nasprotno vozilo ustavilo ob strani.

kow ::

CodeMonkey ne govori o takih situacijah - kjer je software ze sedaj boljsi kot vecina ostarelih voznikov. Ampak o sistemskih napakah.

Ljudje se tezko sprijaznijo s preprostim dejstvom. Software je monotono, vse boljsi. Poti nazaj ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Ja. Eno so:
- nefunkcionalne zahteve glede voznje, torej kako se znajde v prometu (kar radi komentirate tukaj),
- drugo pa varnost pri sistematicnih (dizajn, samorefleksija, kontekstno zavedanje ipd.) in
- tretje varnost pri nakljucnih napakah (hw odpovedi).

Tesla dela predvsem na prvi stvari, in to intenzivno, medtem ko ne toliko na preostalih dveh.

Drugi delajo na vseh treh, ampak zato manj na prvi. Niti ena od teh stvari pa ni enostavna. So se pri Tesli tudi trudili v tej smeri, pa so hitro dali vse stran, ker jih za zdaj ovira (sensor fusion) - ne hendlajo dobro. Ampak kompletna resitev mora imeti vse. Tudi ce to na koncu pomeni, da se ne loti voziti cisto vsakih scenarijev.

Rabimo nek "framework", ki je nekako vmes. Drugace lahko danes 10 kitajcev vozi na cestah s podobnim pristopom, kot Tesla, pa enostavno zaprejo dol eno firmo, ce ta ubije prevec ljudi, in odprejo z istim sistemom novo jutri. Da pa se to resuje tako, da prepoves vsem, razen Tesli, pa spet imas problem, da ne stimuliras konkurencnosti, ki je kljucna, ce zelis to spraviti na ceste cimprej, ter "resevati zivljenja".

Super, da je softver vse boljsi. Skoda ker sistemski inzeniring ne sledi tako hitro :/

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Utk je izjavil:


Razlika je v jajcih proizvajalca. Tesla ti da mir dokler vidi, da si buden.


Uh, ne. :)) Tesla ti da mir dokler gledas na cesto, ce pogledas za 10s v telefon bo zagnala paniko, ce ti naredis veckrat, se bo avtopilot izklopil do konca voznje. :)

neo5468 ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:


Razlika je v jajcih proizvajalca. Tesla ti da mir dokler vidi, da si buden.


Uh, ne. :)) Tesla ti da mir dokler gledas na cesto, ce pogledas za 10s v telefon bo zagnala paniko, ce ti naredis veckrat, se bo avtopilot izklopil do konca voznje. :)

Ja tako. IR senzorje in kamero ima pod sprednjim ogledalom in če pogledaš stran predolgo časa, te opozori ali pa izklopi FSD in moraš popolnoma ustavit, da ga ponovno vklopiš. Lahko te pa tudi banajo za 1 teden ali nekaj takega, če to večkrat narediš.

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Ampak kompletna resitev mora imeti vse.


"Kompletna" resitev v resnici ne pomeni nic. Bedarija na kubik. Prodajajo sanje o avtu, ki bo 100% varen - kot, da nanj med nevihto ne bo padlo drevo ali kaj podobnega.
Traparije. Za zacetek rabimo samo 10x manj mrtvih na cestah, ne pa utopijo.

Okapi ::

V resnici ni pomembno, kako zelo varen je avto. Pomembna - za dejansko rabo- je samo ena stvar - a se lahko brez voznika (ali s potniki, ki nimajo vozniškega izpita) vozi po cesti ali ne.

In potem sta še dve različici tega - ali se lahko tako vozi samo po določenih cestah, ali pa po vseh.

In podrazličica obeh teh možnosti je - ali mora biti pri tem ves čas daljinsko nadzorovan iz centrale, ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Ne, v resnici nič od tega ni pomembno za dejansko rabo. Ker to da boš posadil otroka v avto in ga on odpelje v vrtec je v resnici brezvezn scenarij.

kow ::

Pomembno je marsikaj. Scenarijev uporabe tehnologije je ogromno. Kar v resnici pomeni, da je trg (ekonomska racunica) ogromen. Ce ne drugega, hitri deployment trenutne tehnologije poveca pretocnost na cestah. Pa seveda varnost. Sama popolna avtonomija je le koncni scenarij, ko bo raba osebnega avtomobila vse manj ekonomsko smiselna.

Gregor P ::

To smo že predelali, če živiš tam, kjer je dobro urejen javni prevoz avtomobila sploh ne rabiš (že več desetletij). Ne potrebuješ avtonomne vožnje v avtih, da dosežeš to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Ahim ::

Utk je izjavil:

Ne, v resnici nič od tega ni pomembno za dejansko rabo. Ker to da boš posadil otroka v avto in ga on odpelje v vrtec je v resnici brezvezn scenarij.

Zate je brezvezen, za marsikoga (ki recimo ne more voziti zaradi zdravniskih omejitev - ce bi zdravniki opravljali svoje delo bi iz prometa izlocili precej ljudi, ki trenutno vozijo) je pa nekaj, kar bi djansko zeleli.

Utk ::

Če nimaš danes 5 let, tega ne boš dočakal. Morda bomo dočakali da nas posadijo demente v avto v domu za ostarele in nas avto odpelje na britof.

Jaz hočem uporabno to kar je dejansko že danes možno. Da te vozi po avtocesti, magari stalno po istem pasu, brez posredovanja brez neke časovne omejitve, brez dotikanja volana. Nimam nič proti če ne smem spat zraven. Nimam niti nič proti če sem sam odgovoren za nesrečo. Se pravi, dober L2. Dober L2 je boljši od slabega L4.

Okapi ::

Očitno se veliko po avtocesti voziš. Jaz bi pa želel, da se vsedem v avto in odpljem do kafiča. Tam avtu naročim, naj se odpelje nekam parkirat. In da se potem, ko hočem domov, avto pripelje do kafiča, jaz se vsedem na zadnji sedež, ker sem popil 5+ pirov, in me avto odpelje domov.

To, kar sedaj naredi taksist, samo da bi to lahko počel moj avto, če ga že imam.

Musk je že pred nekaj leti trdil, da če kupim teslo, bo to danes že mogoče.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Ti zmeraj hočeš tisto kar ni možno, samo da potem lahko jamraš kako je vse nemogoče. Ista pesem kot pri UTD. Namesto da bi naredili tisto kar je izvedljivo danes, dajmo raje fantazirat o tistem kar ne bo nikoli za časa našega življenja. Večni zagrenjeni jamrač.

Okapi ::

:)) Nisem jaz rekel, da je to mogoče, Musk to razlaga že nekaj let (glede robotaksija).
In nisem jaz tisti, ki že dolgo fantazira o UTD.

Če bi razumel, kaj pišem, bi ti bilo jasno, da čisto nič ne jamram, samo na realna tla postavljam naivneže, ki verjamejo Muskovim obljubam o robotaksiju, ali fantazijam o UTD, ki naj bi rešil svet.

Utk ::

Ti nočeš tega kar je možno zato, ker ni možno tisto kar si si zamislil, da bi rad. Nemogoče ali nič.

S tem da Musk dela na nemogočem, ti pa samo fantaziraš. Glih tako kot tisti, ki bojo drugo leto kupili robotaxi.

Okapi ::

Jaz to kar je možno (in kar hočem imeti) imam. Ti si tisti, ki bi nekaj rad imel, pa nimaš.

Utk ::

Ker dinozavri nočejo dat, Musk pa Američanom (pro)da, nam pa ne sme.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Ampak kompletna resitev mora imeti vse.


"Kompletna" resitev v resnici ne pomeni nic. Bedarija na kubik. Prodajajo sanje o avtu, ki bo 100% varen - kot, da nanj med nevihto ne bo padlo drevo ali kaj podobnega.
Traparije. Za zacetek rabimo samo 10x manj mrtvih na cestah, ne pa utopijo.


Bedarija ker ti narobe razumes. Nihce ne govori o 100% varnosti, ampak o obvladljivem in sprejemljivem tveganju.

Utk ::

Tveganju za kaj? Tožbe ali več mrtvih na cesti? Za Muska ima manj mrtvih večjo prioriteto kot potencialne tožbe proti proizvajalcu, ker je njihov avto nekoga ubil med avtonomno vožnjo. Nek mercedes pa tega rizika ne bo prevzel. Bolje 10 mrtvih zarad napak ljudi, kot en zarad ne-vsemogoče samodejne vožnje, tudi če je ta preprečila 9 ostalih mrtvih.

Tu bi morale države zaščitit proizvajalce. Neka odgovornost da, ampak če nek sistem zmanjša število mrtvih, naj se vgradi, tudi če bo nekdo zarad njega umrl.

codeMonkey ::

Za druzbo seveda

Utk ::

Ja, proizvajalci so znani po tem, da jih skrbi za družbo.

codeMonkey ::

Exactly. Zato pa ne morejo poceti stvari po svoje. Ti bi jih pa se scitil po komentarju sodec zgoraj.

Utk je izjavil:

Nek mercedes pa tega rizika ne bo prevzel.


Dejansko je Mercedes ta rizik ze prevzel v EU ter v Kaliforniji in Nevadi, medtem ko Tesla to prelaga na voznika.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Jaz hočem uporabno to kar je dejansko že danes možno. Da te vozi po avtocesti, magari stalno po istem pasu, brez posredovanja brez neke časovne omejitve, brez dotikanja volana. Nimam nič proti če ne smem spat zraven. Nimam niti nič proti če sem sam odgovoren za nesrečo. Se pravi, dober L2. Dober L2 je boljši od slabega L4.


Ampak opisujes L3. Ne mores potem zakljuciti z "se pravi dober L2". To ni L2. Cimvec uporabnih scenarijev za L3 bi bilo top, ce bi jih imeli ze zdaj. In lahko bi jih imeli. Pri Tesli bi tu lahko precej prispevali, ce bi hoteli. Pa nocejo. Zato pa imamo pocasno napredovanje, kjer je potem samo se kaksen Mercedes in se kdo pripravljen vlagati trenutno. Kako naj razsirjajo regulativo, ce ni feedbacka? Zakaj nimajo jajc pri Tesli prevzeti odgovornosti pri dolocenih scenarijih? Ti govoris, da imajo jajca, pa jih v resnicni nimajo, ker odgovornosti dejasnko ne sprejemajo, in ko se vsaj malo zakomplicira napadajo agencije, namesto da bi stvari zastavili bolje.

Zgodovina sprememb…

Ahim ::

Utk je izjavil:

Če nimaš danes 5 let, tega ne boš dočakal. Morda bomo dočakali da nas posadijo demente v avto v domu za ostarele in nas avto odpelje na britof.

Sicer nimam 5 let, ampak vseeno upam, da bom docakal to in se mi glede na napedek kar se tice racunske moci ne zdi tako zelo nerealno da bi bilo na voljo recimo v ~15 letih. Kar se tice senzorjev, je ze zdaj mogoce pripraviti boljsi paket, kot so Tesle, kar se tice regulative bo pa tudi eventuelno premik, ko se bo tehnologija dokazala. Edino vec "pameti" rabi za vse mogoce robne primere pokrivat.

codeMonkey ::

Skoda cakati za vse mogoce robne pogoje. Se da spraviti stvar ven prej, tam kjer so nepokriti nekriticni v smislu posledic ter verjetnosti (kot produkta).

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ja, proizvajalci so znani po tem, da jih skrbi za družbo.


Vsi vemo, da je Tesla edina firma, ki jo skrbi za druzbo. :))))

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, proizvajalci so znani po tem, da jih skrbi za družbo.


Vsi vemo, da je Tesla edina firma, ki jo skrbi za druzbo. :))))

Poznaš še katerga drugega lastnika in/ali direktorja, ki bi rekel svojim strankam naj odjebejo, če jim ni všeč politika firme?

codeMonkey je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz hočem uporabno to kar je dejansko že danes možno. Da te vozi po avtocesti, magari stalno po istem pasu, brez posredovanja brez neke časovne omejitve, brez dotikanja volana. Nimam nič proti če ne smem spat zraven. Nimam niti nič proti če sem sam odgovoren za nesrečo. Se pravi, dober L2. Dober L2 je boljši od slabega L4.


Ampak opisujes L3. Ne mores potem zakljuciti z "se pravi dober L2". To ni L2. Cimvec uporabnih scenarijev za L3 bi bilo top, ce bi jih imeli ze zdaj. In lahko bi jih imeli. Pri Tesli bi tu lahko precej prispevali, ce bi hoteli. Pa nocejo. Zato pa imamo pocasno napredovanje, kjer je potem samo se kaksen Mercedes in se kdo pripravljen vlagati trenutno. Kako naj razsirjajo regulativo, ce ni feedbacka? Zakaj nimajo jajc pri Tesli prevzeti odgovornosti pri dolocenih scenarijih? Ti govoris, da imajo jajca, pa jih v resnicni nimajo, ker odgovornosti dejasnko ne sprejemajo, in ko se vsaj malo zakomplicira napadajo agencije, namesto da bi stvari zastavili bolje.

L3 ima predpisan čas v katerem te mora opozorit. Zame ni nujno da je ravno pol minute prej.
Tesla skuša na cesto spravit vse kar ima, drugi se skrivajo za regulacijo in dokler regulator ne reče, da je v redu, ne dajo nič (oz vsega) od sebe.
Tesla ne prelaga odgovornosti, ker je zmeraj po defaultu odgovoren voznik. Tesla pač (pro)da kar ima, ti pa uporabljaj po pameti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Ahim ::

codeMonkey je izjavil:

Skoda cakati za vse mogoce robne pogoje. Se da spraviti stvar ven prej, tam kjer so nepokriti nekriticni v smislu posledic ter verjetnosti (kot produkta).

Saj jaz tega nikakor ne oviram, samo kupit nimam namena takega polizdelka. Naj dajo ven, ko bo delovalo tako, kt jaz pricakujem, bom pa nabavil.

Gregor P ::

Tesla počne točno to, prelaga odgovornost na vse druge za lasten profit.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne za profit, ampak za napredek.

Poglejte prejšno stran, tip je prilepil filmček samovozečega mercedesa iz leta 95 al kolk že. Kaj se je na tem področju dogajalo od 95 do 2015 pri proizvajalcih avtov? Približno tolk kot pri EVjih. Nič, dokler se ni našel nekdo, ki jih je nabrcal v rit.

Gregor P ::

V bistvu nam je znova na dan pripeljal zastarelo tehnologijo, ki jo bomo morali gledati še nekaj časa, preden bomo imeli zares pravo alternativo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

On nam je pripeljal najboljše kar je on lahko.
Ti imaš sigurno v rokavu vsaj 3 boljše, sploh ne dvomim.

Gregor P ::

Ne nam ni. On je le še enkrat serviral, kar smo že imeli in zdaj za to vsi drago plačujemo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MikeRotch ::

Res je. Gledam tele FSD 13 clipe na youtubu, pa je praktično isto kot so bili vsi tisti samovozeči avtomobili 20-30 let nazaj.

Utk ::

Ja, tudi njegov mercedes s klasa iz 90ih za čez 100 jurjev mark je imel iste pospeške kot danes tesla za 40, tudi smrdel je enako, itd.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, proizvajalci so znani po tem, da jih skrbi za družbo.


Vsi vemo, da je Tesla edina firma, ki jo skrbi za druzbo. :))))

Poznaš še katerga drugega lastnika in/ali direktorja, ki bi rekel svojim strankam naj odjebejo, če jim ni všeč politika firme?


To ne pomeni, da firma dela za druzbo. :D

Utk ::

Pomeni, da ni profit naslednjega četrtletja edina pomembna stvar.

neo5468 ::



Ok to je insane. UPS blokira pogled in cesto, FSD 13 zazna na 00:17, da prihaja nasproti njega Waymo, zato ga počaka, da gre mimo njega, nato se šele začne počasi premikati naprej.

J.McLane ::

Tule ne gre za to da bi vedel da gre Waymo in ga čaka, ampak se je postavil na vozni pas in čakal trenutek, da bi UPS kombi speljal, ker ni je šel izvajat manever prehitevanja, tisti Waymo je pač slučajno šel takrat vmes mimo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, čez kombi ne more videt, ampak če imaš kamere čist na nosu pa vseeno vidi avto prej izza take ovire kot šofer, ki je 2 metra bolj zadaj.

wcpapir ::

Zanima me vaše mnenje.

Sprobal sem nekaj tesel 3 in sedaj sem vzel 2019 letnik. Ko je megleno vreme na avtocesti in slabša vidljivost imam občutek, da je bolj varno voziti z avtopilotom. Tukaj pa me zanima če avto vidi bolje kot jaz?

Kot drugo pa ni vprašanje, ampak na morebiten počasnejši avto pred mano bo sigurno prej reagiral kot jaz ?

BigWhale ::

wcpapir je izjavil:

Ko je megleno vreme na avtocesti in slabša vidljivost imam občutek, da je bolj varno voziti z avtopilotom. Tukaj pa me zanima če avto vidi bolje kot jaz?
Kot drugo pa ni vprašanje, ampak na morebiten počasnejši avto pred mano bo sigurno prej reagiral kot jaz ?


Na oboje je odgovor: mogoce, ne vemo, vcasih ja, vcasih ne.

Avto bo vsekakor prej odreagiral od tebe. V primeru da bo zaznal kaj in se mu bo zdelo, da mora odreagirat. Ljudje so ze umirali, ker avto ni odragiral.

Tesle imajo defacto Level 2 avtonomijo, kar pomeni, da se na nic ne smes zanasat.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ja, čez kombi ne more videt, ampak če imaš kamere čist na nosu pa vseeno vidi avto prej izza take ovire kot šofer, ki je 2 metra bolj zadaj.


Model 3 nima kamer na takem mestu, da bi videl mimo tega kombija. Prednja kamera je malenkost nad soferjevo glavo in mogoce kaki 20cm naprej, odvisno od cloveka.

Avto je verjetno zaznal Waymo, ko je bil bolj oddaljen in pred kombijem in se ga je brez tezav videlo, zato ga je videla tudi prednja kamera.

Gregor P ::

Načeloma je tako, da slabše kot je vreme, slabše dela ta oprema in če ti ne vidiš v megli, tudi kamera ne oz. ta še manj (edino če sploh ne gledaš oz. nisi pozoren, potem pa morda lahko kamera kaj prej vidi). In da, je ironično, da takrat ko bi najbolj rabil te sisteme, takrat ti najprej odpovedo. Ampak to pišem za ostala vozila, za Teslo ne vem, kako je. Npr. sem pred leti, ko še ni bilo vseh teh avtopilotov, nabavil IR sistem oz. kamero z "nočnim vidom" na mercedesu in točno ko je megla, ti tudi ta sistem ni nič pomagal. Ne vem, kako je danes s tem. V glavnem sam se v slabem vremenu zanašam 100-odstotno nase (in je večina te asistence kar izklopljene; ker lahko npr. vozilo kar samo pospešuje proti vozilu spredaj, ki ga ne vidi ipd. in tega dodatnega stresa res ne rabim).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
««
182 / 183
»»