Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
Vse je odvisno od opreme - načeloma lahko s pravo opremo avto v megli, snegu, dežju... vidi veliko bolje od človeka.
kow ::
Zanima me vaše mnenje.
Sprobal sem nekaj tesel 3 in sedaj sem vzel 2019 letnik. Ko je megleno vreme na avtocesti in slabša vidljivost imam občutek, da je bolj varno voziti z avtopilotom. Tukaj pa me zanima če avto vidi bolje kot jaz?
Kot drugo pa ni vprašanje, ampak na morebiten počasnejši avto pred mano bo sigurno prej reagiral kot jaz ?
Malo na pamet, ampak:
- avto vidi slabse kot ti, ce si ti 100% fokusiran
- avto vidi bolje kot ti vecino casa
- avto reagira pocasneje kot ti, ce si 100% (do katerega procenta gre?) fokusiran
- prakticno nikoli nisi 100% fokusiran
- software je dalec od idealnega in ne bo nujno reagiral
Ima pa letnik (2023? in naprej) kamere visje locljivosti in hitrejsi (inference) racunalnik (meddrugim boljsa latenca).
V resnici ne gre za vid, ampak attention.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
temni_princ ::
Zanima me vaše mnenje.
Sprobal sem nekaj tesel 3 in sedaj sem vzel 2019 letnik. Ko je megleno vreme na avtocesti in slabša vidljivost imam občutek, da je bolj varno voziti z avtopilotom. Tukaj pa me zanima če avto vidi bolje kot jaz?
Kot drugo pa ni vprašanje, ampak na morebiten počasnejši avto pred mano bo sigurno prej reagiral kot jaz ?
Enkrat sem z Autopilotom vozil v močnem nalivu na ravni regionalki. Črt, ki označujejo pas nisem več videl, avtopilot pa jih je videl brez težav in me držal na sredini pasu.
Moja teorija je, da za centriranje na pasu uporablja stranske kamere, ki gledajo nazaj. Ker ko sem vključil smerokaz, sem videl, da ta kamera vidi črto čisto v redu.
Torej obstajajo situacije, ko kakšna izmed kamer vidi bolje kot voznik, ki pač gleda samo naprej, ne pa še vse okoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: temni_princ ()
kow ::
Kaj tocno avto "vidi" je vprasljivo. Avto tudi interpretira sliko in glede na kontekst domneva/planira kaksna je vijuga. Na to vpliva tudi rastje ob cesti ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Vse je odvisno od opreme - načeloma lahko s pravo opremo avto v megli, snegu, dežju... vidi veliko bolje od človeka.
Ko je bilo zares slabo vreme, me je dosedaj izdalo že več vozil (Mercedes, Toyota, Volvo, VW idr.; ampak to je res subjektivno in najbrž tudi od letnika vozila odvisno - v zadnjem času še nisem npr. preizkusil novega Mercedesa, ali pa Volvota z najnovejšo tovrstno tehnologijo, verjetno dela že veliko bolje) oz. njihovih asistenčnih sistemov in takrat sem res 100 % z očmi na cesti (to je res huda "napetost", niti za sekundo ne umakneš pogleda s ceste, s ciljem seveda, da se najde morda ob poti kakšno postajališče/počivališče, ker nimam nima smisla dlje časa vztrajat v tem). Me pa zanimajo vaše pozitivne izkušnje, katera vozila oz. sistemi pa navkljub temu še vedno pomagajo vozniku? temni_princ je npr. napisal primer stranskih kamer za črte. Je pa tudi res to tema o Tesli 3, tako da morda le ni to pravo mesto za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BigWhale ::
- avto reagira pocasneje kot ti, ce si 100% (do katerega procenta gre?) fokusiran
Reakcijski cas cloveka je pol sekunde. Avtomobili so boljsi.
Meni se je enkrat pred Leafa vrinil nekdo, hitrost je bila majhna in bi zelo verjetno tudi jaz uspel ustavit pravocasno... Avto je zabremzal, ko sem jaz zacel nogo dvigovati s pedala za plin.
temni_princ je izjavil:
Enkrat sem z Autopilotom vozil v močnem nalivu na ravni regionalki. Črt, ki označujejo pas nisem več videl, avtopilot pa jih je videl brez težav in me držal na sredini pasu.
Ne pretiravat no, ce predolgo spiras vetrobran, se avtopilotu zmeša. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()