Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Sm ja.
Ker sm še mal preveč naivno zaupal v IQ množic.
Danes ne več.
P.S.
To kar se dogaja zadnji mesec, bi se komot dogajalo že pred tremi leti.
Kar se firme same tiče, se ni spremenilo nič.
Ker sm še mal preveč naivno zaupal v IQ množic.
Danes ne več.
P.S.
To kar se dogaja zadnji mesec, bi se komot dogajalo že pred tremi leti.
Kar se firme same tiče, se ni spremenilo nič.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Spremenilo se je okolje ... bebav FUD ne prime več tolk kot je prijel.
10 let poslušat iste profesije, ki nočejo in nočejo postat res.
Bajeslovna konkurenca je pokazala česa je (ne)zmožna.
Vsak mesec 30.000 več tesel na cestah, 'delajo zgubo' je postalo 'delajo profit'.
Subvencij v ameriki je praktično konec, prodaje pa še več kot jo je bilo s subvencijami ipd. itd.
Vse več folka na glas razmišlja kam so stvari usmerjene, le primer:
Ja, pred tremi leti sm 'sanjal' o 3k ker višjo cifro nism upal omenit sam pred sabo.
Danes je projekcija nekajkratnik tega.
Sami ste si krivi, če boste ostali zunaj.
10 let poslušat iste profesije, ki nočejo in nočejo postat res.
Bajeslovna konkurenca je pokazala česa je (ne)zmožna.
Vsak mesec 30.000 več tesel na cestah, 'delajo zgubo' je postalo 'delajo profit'.
Subvencij v ameriki je praktično konec, prodaje pa še več kot jo je bilo s subvencijami ipd. itd.
Vse več folka na glas razmišlja kam so stvari usmerjene, le primer:
Ja, pred tremi leti sm 'sanjal' o 3k ker višjo cifro nism upal omenit sam pred sabo.
Danes je projekcija nekajkratnik tega.
Sami ste si krivi, če boste ostali zunaj.
Zbogom in hvala za vse ribe
roCkY ::
Tesel ni narejenih niti za vzorec kar se vozil rabi. Ej na svetu je 8 miljard ljudi. No ne še danes, jutri. Če tole nebi bilo prodano direktno s proizvodnje bi vsa industrija in politika (ki propagira EV z napačno propagando "emišenfree" predvsem kot rešitev za urbana okolja) šla v prosti pad v prepad.
Na Kitajskem je bojda konc subvencij. EV-je pa kupuje država. Bomo videli, kaj bo Azija rekla v naslednjih letih. No morda pa plebsi čakajo Tesle?
Nizozemci? Bodo šli dejansko praktično vsi na EV ali jih je le zagraila "tulipan manija". Vsi rinejo tja kamor gre sosed. Prihodnjo turistično sezono zna biti občasno po EU že zanimivo.
Na Kitajskem je bojda konc subvencij. EV-je pa kupuje država. Bomo videli, kaj bo Azija rekla v naslednjih letih. No morda pa plebsi čakajo Tesle?
Nizozemci? Bodo šli dejansko praktično vsi na EV ali jih je le zagraila "tulipan manija". Vsi rinejo tja kamor gre sosed. Prihodnjo turistično sezono zna biti občasno po EU že zanimivo.
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
Das auto
Avtomobilska šipa je presenetljivo odporna na udarce, če jo boš po sredini usekal.
Vkolikor bi rad razbil steklo, moraš usekati na robu, kjer je najbolj togo vpeto (omejena deformacija). Ko ustvariš napetosti, ki presežejo porušitveno bo prišlo do takojšnjega loma, sicer pa bo material popustil le ob dolgotrajnem utrujanju.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
fikus_ ::
Ali pa z ostrim predmetom. Vlomilci v avtomobile uporabijo npr. zdrobljen porcelan za razbitje stranskega stekla.
Vazelin ::
Obstaja avto za 60k, ki se vsaj pribliza performance modelu 3 po pospešku in končni?
Tisti ki mate električne avte mate navadno vticnico ali ste dal montirat tiste posebne polnilnice?
Tisti ki mate električne avte mate navadno vticnico ali ste dal montirat tiste posebne polnilnice?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
hammock ::
Obstaja avto za 60k, ki se vsaj pribliza performance modelu 3 po pospešku in končni?
Tisti ki mate električne avte mate navadno vticnico ali ste dal montirat tiste posebne polnilnice?
Ja, kot so napisali nad mano. Ko vzames v zakup se strosek goriva na 100km (2-4€ proti 12-20€), je jasno zakaj je nakup ICE financno nesmisel. Da ne omenjamo, da je stromar boljsi za vozit (pa ne pravim da je AMG slab, super je).
Raptor F16 ::
Obstaja avto za 60k, ki se vsaj pribliza performance modelu 3 po pospešku in končni?
Pospešek 0-100 je v "real world" navaden kretenizem.
Končna hitrost. A se boš v nemčijo vozil?
Dajmo se za foro vrnit k izvirnemu problemu. Kako daleč se lahko z enim polnjenjem/tankom prevozimo pri tej "top hitrosti" ? Oz še bolje, koliko časa sploh lahko voziš "na polno" brez, da bi moral računalnik posredovati z drugim programom, ker bi prišlo do pregretja ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Matevz96 ::
Raptor F16 je izjavil:
Obstaja avto za 60k, ki se vsaj pribliza performance modelu 3 po pospešku in končni?
Pospešek 0-100 je v "real world" navaden kretenizem.
Končna hitrost. A se boš v nemčijo vozil?
Dajmo se za foro vrnit k izvirnemu problemu. Kako daleč se lahko z enim polnjenjem/tankom prevozimo pri tej "top hitrosti" ? Oz še bolje, koliko časa sploh lahko voziš "na polno" brez, da bi moral računalnik posredovati z drugim programom, ker bi prišlo do pregretja ?
Žal bom mroal predlagati izbris prispevka Govorimo samo o karakteristikah, ki ustrezajo električnim avtomobilom pa naj bodo še tako nepomembne v praksi. Naslednja stvar, ki jo boš predlagal bo še masa vozila, ali pa doseg s prikolico pa kaj ti je, no?
#hooldthedoor
mikhaair ::
Podatki ev vozil so za ice farerje nepomembni. In obratno. Katerega ev farerje pa briga pospešek 80-120 v peti prestavi.
Raptor F16 ::
Žal bom mroal predlagati izbris prispevka
Zajeban tip.
Govorimo samo o karakteristikah, ki ustrezajo električnim avtomobilom pa naj bodo še tako nepomembne v praksi.
Please do explain, kako te karakteristike ne ustrezajo ostalim vozilom ? Saj že zadnjih 100 let delamo benchmarking na osnovi detajlov, ki so dejansko uporabni samo v avto-motošportu. Nihče pa dejansko ne primerja tistega, kar je pomembno za vsakdanjega voznika. Posledično se je razvila avtomobilistična NE-kultura gostilniških šumaherjev.
Naslednja stvar, ki jo boš predlagal bo še masa vozila, ali pa doseg s prikolico
Nisem pomislil. Hvala za idejo.
pa kaj ti je, no?
Božič je mimo. War can go on.
/s
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
hojnikb ::
Obstaja avto za 60k, ki se vsaj pribliza performance modelu 3 po pospešku in končni?
Tisti ki mate električne avte mate navadno vticnico ali ste dal montirat tiste posebne polnilnice?
Ja, kot so napisali nad mano. Ko vzames v zakup se strosek goriva na 100km (2-4€ proti 12-20€), je jasno zakaj je nakup ICE financno nesmisel. Da ne omenjamo, da je stromar boljsi za vozit (pa ne pravim da je AMG slab, super je).
The answer is miata.
#brezpodpisa
hammock ::
Pospešek 0-100 je v "real world" navaden kretenizem.
Tebi mogoce, meni je pomemben. Meni je 1600 litrov prtljaznika navaden kretenizem, ker vec kot enega srednjega kufra ne vozim nikoli. Po drugi strani prehitevam marsikatero oviro na cesti (predvsem kmetijsko mehanizacijo, ki jo na moji poti v sluzbo ne manjka), in tam je hitreje bolj varno.
The answer is miata.
Se strinjam, dober in ekonomicen avto. Morda ima malo deficit moci, ampak rwd, nizko tezisce in nizka teza vseeno poskrbijo da je avto fun.
WarpedGone ::
Obstaja avto za 60k, ki se vsaj pribliza performance modelu 3 po pospešku in končni?
Tisti ki mate električne avte mate navadno vticnico ali ste dal montirat tiste posebne polnilnice?
Filam prek 'navadne(i.e. šuko@10A)
Če bi si lahk zmišljeval, bi si zmislu 'karavan' štekar @16A.
Dat jurja za 'posebno polnilnico' je stran vržen denar.
Zadeva je prepočasna, ko se mudi in 'prehitra', ko se ne mudi.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Torej ti uspe kakšnih 40-50% napolnit do naslednjega dne? (no odvisno kdaj ga priklopiš na vtičnico)
Čez noč bi to bilo kakšnih 20-30%.
Teslina polnilnica pa tudi ni tako draga (600EUR za 11kW).
Čez noč bi to bilo kakšnih 20-30%.
Teslina polnilnica pa tudi ni tako draga (600EUR za 11kW).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Raptor F16 ::
Pospešek 0-100 je v "real world" navaden kretenizem.
Tebi mogoce, meni je pomemben. Meni je 1600 litrov prtljaznika navaden kretenizem, ker vec kot enega srednjega kufra ne vozim nikoli. Po drugi strani prehitevam marsikatero oviro na cesti (predvsem kmetijsko mehanizacijo, ki jo na moji poti v sluzbo ne manjka), in tam je hitreje bolj varno.
Cool story bro. Torej v bistvu ne znaš prehitevat. Ti se najprej očitno zalepiš na rit, se ustaviš na mestu in nato z mesta (0km/h do 100) potegneš mimo.
Prehiteva se z zaletom.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
bluefish ::
Ja, kot so napisali nad mano. Ko vzames v zakup se strosek goriva na 100km (2-4€ proti 12-20€), je jasno zakaj je nakup ICE financno nesmisel. Da ne omenjamo, da je stromar boljsi za vozit (pa ne pravim da je AMG slab, super je).Že res, a po drugi strani nekomu, ki si realno lahko privošči vozilo v tem cenovnem rangu, strošek goriva ne predstavlja ovire.
jernejl ::
Ja, kot so napisali nad mano. Ko vzames v zakup se strosek goriva na 100km (2-4€ proti 12-20€), je jasno zakaj je nakup ICE financno nesmisel.
Tudi nakup EV - Tesle Performance je finančno nesmisel, ko vzameš v zakup njeno ceno (60k€).
Tako zmogljivega avta se pač ne kupuje zato, ker bi kupec želel kilometer prevoziti čim ceneje.
hojnikb ::
ja, če hočeš kilometer "prevozit" najceneje, si jype na kolesu. Ali skiroju. Vse ostalo je nepotrebno trošenje energije
#brezpodpisa
s1m0n ::
EV za 60k€ res ne! Niti ne EV za 30k€...
Tam od 20-30k€ se na 10+ let mogoče splača... Zavarovanje ni nič ceneje... to pa je npr pri nas skoraj polovičen letni strošek ICEja.
Tam od 20-30k€ se na 10+ let mogoče splača... Zavarovanje ni nič ceneje... to pa je npr pri nas skoraj polovičen letni strošek ICEja.
Webmojster ::
EV za 60k€ res ne! Niti ne EV za 30k€...
Tam od 20-30k€ se na 10+ let mogoče splača... Zavarovanje ni nič ceneje... to pa je npr pri nas skoraj polovičen letni strošek ICEja.
Če kupuješ ICE avto za 15K€, se ti splača EV za 32.500€. Če voziš več kot 20K kilometrov letno, pa še dražji.
Vazelin ::
Kona, leaf (seveda z večji baterijo) ipd vse stane čez 40k eur. Cena Tesle je noro konkurenčna in se ne čudim, da v državah kjer gredo EV v primet tako dominira Model 3.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
hammock ::
Torej v bistvu ne znaš prehitevat.
JFC, kaksne brihte ste tukaj. Kje spite, da vas ne ukradejo.
Že res, a po drugi strani nekomu, ki si realno lahko privošči vozilo v tem cenovnem rangu, strošek goriva ne predstavlja ovire.
To drzi deloma. Jaz recimo gledam polno nalozeno Mazdo 3 limuzino z avtomatikom in SkyactiveX 180 konjev. Tak avto me pride 28k. Trojka, nic kaj slabse opremljena, me pride 42k. Torej 14k razlike, s tem da je Model 3 performancno dalec superioren. Kasko me pride 500e vec, na gorivu letno prihranim 2000-2500€.
Torej sta ta dva avta po 7-8 letih enako draga, servisov nisem racunal. Avto bom imel 10 let+.
Tudi nakup EV - Tesle Performance je finančno nesmisel, ko vzameš v zakup njeno ceno (60k€).
Se strinjam, ce jo primerjam z neko Mazdo. Ce jo kupujem namesto AMGja ki stane isto in trosi 15 litrov pa niti ne. Razen ce specificno iscem lahek avto za divjanje po ovinkih, potem Tesla jasno ni dobra izbira.
WarpedGone ::
Torej ti uspe kakšnih 40-50% napolnit do naslednjega dne? (no odvisno kdaj ga priklopiš na vtičnico)Čez noč bi to bilo kakšnih 20-30%.
10A šuko mi zadošča za 100km/8ur.
Filam tipično čez vikend - od petek 22 in dokler ne spleza na 80%.
Včeraj in danes sm bil u Mb, i.e. dvakrat Lj-Mb-Lj, čez noč sm dobil 'samo' tolk da sm pršu do Mb.
Pol ure na SC u Mb in sm u Lj parkiral s 35%SOC.
Teslina polnilnica pa tudi ni tako draga (600EUR za 11kW).
Izvoli nabavi, če vidiš smisel/dodano vrednost.
11kW je še vedno le 70km/h oz. 2 uri za 140km.
To ma smisel kot 'destination' charger, doma pa drugega, kot možnost avtomatizacije pospravlanja kabla, v njej ne vidim.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vazelin ::
To bi bilo zame.
Manj kot 20km dnevno povprečno vožnje in ene recmo 10 poti letno pri katerih je vsaj 100km v eno stran v enem šusu.
Sedaj so za EV fahrerje res zlata leta. Polnilnice še povečini prazne, nobenih dodatnih davkov ali kaj podobnega na prevožen kilometer. Pure EV potencial
Manj kot 20km dnevno povprečno vožnje in ene recmo 10 poti letno pri katerih je vsaj 100km v eno stran v enem šusu.
Sedaj so za EV fahrerje res zlata leta. Polnilnice še povečini prazne, nobenih dodatnih davkov ali kaj podobnega na prevožen kilometer. Pure EV potencial
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
s1m0n ::
@W1, polnilnica, ki polni hitreje kot tvoja vtičnica (pa še to preko ene faze) bo vedno imela prednost in dodatno vrednost, če je ti ne vidiš pa je drugo.
WarpedGone ::
Seveda ima prednosti, ima pa tudi nakupno ceno in ceno inštalacije.
To ni nekaj kar bom folku pridigal, da nujno nucajo, ker najverjetneje ne.
To je nekaj, kar si lahko omisliš, če maš tak fetiš.
10A meni zadošča za 170 km dosega na noč (12h). 850km v petih delavnikih, oz 420k letno samo za vsakodnevno furanje med delavniki. Samo močnejša varovalka in dost dobr drot to cifro dvigne za 30%, na 55k letno.
Drugačn 'industrijski/kamp/ 3-pinski štekar na 20A varovalki pa jo podvoji na 85k letno (340km dnevno).
Vse to ob največ 12 ur filanja.
Šele ko redna dnevna kilometrina preseže to cifro, stenska polnilna postaja (z več kot 4kW) postane nujnost.
Mal drugače je, če nimaš tesle ampak nekaj, kar ima občutno višjo porabo.
Kilometrina, ki jo dobiš iz kakršnega koli vira, se v tem primeru ustrezno zniža.
Glavna prednost stenske polnilne postaje je enostavnejše rokovanje s kablom.
Ali je to vredno jurja ali ne?
To ni nekaj kar bom folku pridigal, da nujno nucajo, ker najverjetneje ne.
To je nekaj, kar si lahko omisliš, če maš tak fetiš.
10A meni zadošča za 170 km dosega na noč (12h). 850km v petih delavnikih, oz 420k letno samo za vsakodnevno furanje med delavniki. Samo močnejša varovalka in dost dobr drot to cifro dvigne za 30%, na 55k letno.
Drugačn 'industrijski/kamp/ 3-pinski štekar na 20A varovalki pa jo podvoji na 85k letno (340km dnevno).
Vse to ob največ 12 ur filanja.
Šele ko redna dnevna kilometrina preseže to cifro, stenska polnilna postaja (z več kot 4kW) postane nujnost.
Mal drugače je, če nimaš tesle ampak nekaj, kar ima občutno višjo porabo.
Kilometrina, ki jo dobiš iz kakršnega koli vira, se v tem primeru ustrezno zniža.
Glavna prednost stenske polnilne postaje je enostavnejše rokovanje s kablom.
Ali je to vredno jurja ali ne?
Zbogom in hvala za vse ribe
krucymucy ::
A nismo bili sklepcni nekaj dni nazaj da imajo vsi ev precej primerljivo porabo?
Konkretno model 3 malo visjo od e-golfa, model x poravnan z e-tronom. S pa vmes.
Konkretno model 3 malo visjo od e-golfa, model x poravnan z e-tronom. S pa vmes.
WarpedGone ::
A nismo bili sklepcni nekaj dni nazaj da imajo vsi ev precej primerljivo porabo?
Realnost se ne ozira na demokracijo oz. sklepčnost:
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do...
Kombinirana/mesto/HW (več je bolje)
- eGolf: 113 / 122 / 104
- M3 SR+: 141 / 148 / 132
v povprečju ima M3 SR+ 20% nižjo porabo od eGolfa (konkretno 20% / 18% / 22%)
To je primerljivo glih tolk, kot je primerljiva poraba 8 al pa 10 l na 100 km, al pa razlka med 4 in 5.
Zbogom in hvala za vse ribe
WallSreet ::
Uporabnik @Cruz mesec in pol nazaj
Halucinacije slo-tech mojstrov ne pojenjajo hahahaha :))
Tesla Is Now Bigger Than Daimler, BMW, GM And Ford, And Is About To Catch Up To The World's Largest Automaker
https://www.zerohedge.com/markets/tesla...
Edino kar jim manjka je kapaciteta saj nimajo niti približno dovolj velike proizvodne kapacitete, kar je seveda normalno saj je Tesla stara 15 let medtem ko so ostali giganti tu že 130+ let in so že precej utrujeni. Tesla gradi tovarne po svetu in je zgolj vprašanje časa kdaj bodo povečali svojo proizvodno. Zato je potreben čas, drugače pa je Tesla že zdaj kilometre pred konkurenco.
Tesla ne bo propadla imo. Še kakšnih 5 let bo top 3, potem pa bo takšno uveljavljeno semi-uspešno nišno podjetje z dobrimi reviewi, ampak povprečno prodajo. Tako da, če hočete zaslužiti z delnicami, hitro na vlak dokler še lahko.
Halucinacije slo-tech mojstrov ne pojenjajo hahahaha :))
Tesla Is Now Bigger Than Daimler, BMW, GM And Ford, And Is About To Catch Up To The World's Largest Automaker
https://www.zerohedge.com/markets/tesla...
Edino kar jim manjka je kapaciteta saj nimajo niti približno dovolj velike proizvodne kapacitete, kar je seveda normalno saj je Tesla stara 15 let medtem ko so ostali giganti tu že 130+ let in so že precej utrujeni. Tesla gradi tovarne po svetu in je zgolj vprašanje časa kdaj bodo povečali svojo proizvodno. Zato je potreben čas, drugače pa je Tesla že zdaj kilometre pred konkurenco.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WallSreet ()
Cruz ::
Uporabnik @Cruz mesec in pol nazajCitiraj me za 5+ let pa se bom brez problema pokesal, če bo potrebno.
Do takrat pa raje shortaj. :)
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
WarpedGone ::
Dobava, prodaja se že nekaj časa.
V dobrih treh mesecih sm naredu 8111 km, cca polovica po AC, lifetime povprečna poraba 169 Wh/km.
10x sm filal na SC, od 1500 brezplačnih km (372kWh) mi ostaja še slaba petina (68kWh).
Nič filanja na javnih polnilnicah, 2x filal pri hotelu A v žalcu tekom večurnega sestanka (cca 60kWh@11kW).
Skupen strošek za domačo elektriko v treh mesecih: 141 EUR.
Do sedaj me je vožnja koštala okrog 1,80€/100km.
Če bi moral plačat še brezplačnih 360 kWh, bi skupen strošek za štrom bil 40 EUR višji, 180 EUR.
Skupna cena prevoženga kilometra bi bila 180/8111 = 2,2€/100km
Zgleda da bom delal okrog 30k letno, kar bo okrog 600€ letno oz. 6 jurjev za 300k prevoženih km v 10ih letih. TOC avto + energija = €60k, oz. €6k letno.
Nafta za 300k km pri 7l/100km in 1,2€/l pride okrog 25k, ergo me bo več-kot-300-konjski Model 3 LR z vidika energije koštal isto kot dizl za kakih 35 jurjev.
Pri tem ignoriram:
- zaenkrat še ničelno cestnino (vsaj dodatnega jurja v 10ih letih za dizla)
- 10 obveznih servisov (vsaj 4 jurje v 10ih letih za dizla)
- vse bol al manj standardne EV ali tesla fičerje, ki jih je treba v dizlu mastno doplačat oz. sploh niso možni (odličen avtomatski menjalnik, webasto, internet povezljivost, 15" touchscreen, vedno up-to-date satelitska navigacija s trenutnimi prometnimi informacijami, 4-kamerni dashcam, videonadzor parkiranega vozila, alarm, ...), ki v dizlu za 35 jurjev pomenijo še vsaj 5, če ne 10 jurjev doplačila. Kar je sploh možno dobit...
No-brainer.
V dobrih treh mesecih sm naredu 8111 km, cca polovica po AC, lifetime povprečna poraba 169 Wh/km.
10x sm filal na SC, od 1500 brezplačnih km (372kWh) mi ostaja še slaba petina (68kWh).
Nič filanja na javnih polnilnicah, 2x filal pri hotelu A v žalcu tekom večurnega sestanka (cca 60kWh@11kW).
Skupen strošek za domačo elektriko v treh mesecih: 141 EUR.
Do sedaj me je vožnja koštala okrog 1,80€/100km.
Če bi moral plačat še brezplačnih 360 kWh, bi skupen strošek za štrom bil 40 EUR višji, 180 EUR.
Skupna cena prevoženga kilometra bi bila 180/8111 = 2,2€/100km
Zgleda da bom delal okrog 30k letno, kar bo okrog 600€ letno oz. 6 jurjev za 300k prevoženih km v 10ih letih. TOC avto + energija = €60k, oz. €6k letno.
Nafta za 300k km pri 7l/100km in 1,2€/l pride okrog 25k, ergo me bo več-kot-300-konjski Model 3 LR z vidika energije koštal isto kot dizl za kakih 35 jurjev.
Pri tem ignoriram:
- zaenkrat še ničelno cestnino (vsaj dodatnega jurja v 10ih letih za dizla)
- 10 obveznih servisov (vsaj 4 jurje v 10ih letih za dizla)
- vse bol al manj standardne EV ali tesla fičerje, ki jih je treba v dizlu mastno doplačat oz. sploh niso možni (odličen avtomatski menjalnik, webasto, internet povezljivost, 15" touchscreen, vedno up-to-date satelitska navigacija s trenutnimi prometnimi informacijami, 4-kamerni dashcam, videonadzor parkiranega vozila, alarm, ...), ki v dizlu za 35 jurjev pomenijo še vsaj 5, če ne 10 jurjev doplačila. Kar je sploh možno dobit...
No-brainer.
Zbogom in hvala za vse ribe
WallSreet ::
Uporabnik @Cruz mesec in pol nazajCitiraj me za 5+ let pa se bom brez problema pokesal, če bo potrebno.
Do takrat pa raje shortaj. :)
Zakaj bi čakal 5 let ko pa je vsakemu normalnemu človeku, ki te stvari spremlja vsaj malo bolj podrobneje, jasno da so te tvoje izjave smešne in niti približno logične. To kar ti pišeš je komično.
Cruz ::
Super, potem pa kar po kredit in uživaj v penziji. Če tega ne narediš, si še bolj komičen od mene, ker tako jasno vidiš v prihodnost. :)Uporabnik @Cruz mesec in pol nazajCitiraj me za 5+ let pa se bom brez problema pokesal, če bo potrebno.
Do takrat pa raje shortaj. :)
Zakaj bi čakal 5 let ko pa je vsakemu normalnemu človeku, ki te stvari spremlja vsaj malo bolj podrobneje, jasno da so te tvoje izjave smešne in niti približno logične. To kar ti pišeš je komično.
Lahko se tudi zmeniva, da boš nag tekel po Ljubljani, če bom jaz imel prav oz. bom bližje.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
Sgt. Lipnikar ::
WarpedGone je izjavil:
Dobava, prodaja se že nekaj časa.
Nafta za 300k km pri 7l/100km
No-brainer.
Kje si dobil porabo 7l? Moja poraba pri hitrosti 110 na AC je 5l.
S kakšno hitrostjo se ti voziš na AC?
WarpedGone ::
Poraba 7L je moje lastno povprečje za dvolitrski 180 HP dizl, opremljen z DPF.
Avto kuri gorivo tudi ko nisi več na AC ampak se drajsaš po regionalkah in z mrzlo mašino skačeš od semaforja do semaforja.
Beri podpis ...
Avto kuri gorivo tudi ko nisi več na AC ampak se drajsaš po regionalkah in z mrzlo mašino skačeš od semaforja do semaforja.
Beri podpis ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Sgt. Lipnikar ::
WarpedGone je izjavil:
Poraba 7L je moje lastno povprečje za dvolitrski 180 HP dizl, opremljen z DPF.
Avto kuri gorivo tudi ko nisi več na AC ampak se drajsaš po regionalkah in z mrzlo mašino skačeš od semaforja do semaforja.
Beri podpis ...
Kolk je bila tvoja povrečna na AC? Si pozabil odgovorit?
Moja povprečna poraba je 5.5 L (AC, mesto, vse...)
Utk ::
Sgt. Lipnikar je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Dobava, prodaja se že nekaj časa.
Nafta za 300k km pri 7l/100km
No-brainer.
Kje si dobil porabo 7l? Moja poraba pri hitrosti 110 na AC je 5l.
S kakšno hitrostjo se ti voziš na AC?
Moja poraba ko zavijam dol z avtoceste je 0.1 l.