Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
krucymucy ::
To, da ga bo preveč, je se najmanjši problem. Začne se s korozijo, nič kaj dobro pa ni, ce zamrzne voda kje v zavornem sistemu. Predvsem za to se menja olje.
Pa tudi zaradi visoke temperature. Voda lahko zavre, pride do mehurckov in posledicno ni dovolj tlaka na zavornih batih.
Dobro to je pri tesli manjsi problem, ker naceloma se ne vozis s tem "sportno".
MrNighthawk je izjavil:
Bmw naredi to tako, da zdaj to kupim prek aplikacije in imam jutri zjutraj boljše pospeške?
Najbolj tragikomočno je, da kupiš avto potem pa moraš še dodatno kupit DLC, da je avto boljši.
Od OEM.
Ne vem kdo tukaj koga nateguje.
To pač ni isto kot tuning.
Precej "svinjska" poteza se mi zdi tole. Naredi avto dober kolikor je lahko in potem dodaj "grandma mode" da se ne bodo zaletavali po parkiriscih in v zid zaradi pospeskov. Ne pa potem s takimi, daj dva jurja pa ti skinemo pol sekunde.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
J.McLane ::
MrNighthawk je izjavil:
Najbolj tragikomočno je, da kupiš avto potem pa moraš še dodatno kupit DLC, da je avto boljši.
Od OEM.
Ne vem kdo tukaj koga nateguje.
To pač ni isto kot tuning.
Precej "svinjska" poteza se mi zdi tole. Naredi avto dober kolikor je lahko in potem dodaj "grandma mode" da se ne bodo zaletavali po parkiriscih in v zid zaradi pospeskov. Ne pa potem s takimi, daj dva jurja pa ti skinemo pol sekunde.
Istega poslovnega modela se sedaj poslužuje VW, ves hardware imaš vgrajen, kasneje (ali pa že ob nakupu) pa lahko doplačaš razne dodatke, kot je traffic jam assist.
Če se pa vrnemo h Tesli, ko so dali ven avto so pač "mapiranje" naredili bolj konzervativen, skozi njihovo "trdo" delo in testiranja so pa prišli do izboljšav programskega krmiljenja in sedaj omogočajo doplačljivo nadgradnjo. Prav nič spornega ni v tem, saj si kupil avto s speci, kot so jih obljubljali.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrNighthawk ::
Če se pa vrnemo h Tesli, ko so dali ven avto so pač "mapiranje" naredili bolj konzervativen, skozi njihovo "trdo" delo in testiranja so pa prišli do izboljšav programskega krmiljenja in sedaj omogočajo doplačljivo nadgradnjo. Prav nič spornega ni v tem, saj si kupil avto s speci, kot so jih obljubljali.
Agreed, "nič ni spornega".
A: Kater avto imaš?
B:Model 3.
A:katero verzijo?
B: AWDLPT.
A:Software verzijo?
B: 1.67 beta.
A:ugh jaz imam samo 1.63
J.McLane ::
Katerega Golfa imaš?
A veš da obstaja samo kombinacij motorjev in menjalnikov preko 30, potem šele prideš do opreme, kjer VW slavi po individualizmu in pokljukaš ravno tisto kar hočeš. To je potem pri nakupu rabljenega prava nočna mora in je veliko lažje kupit neko Toyoto, kjer točno veš kaj je v kakšnem paketu, pa tudi kombinacij motorjev in menjalnikov imaš samo nekih 5.
A veš da obstaja samo kombinacij motorjev in menjalnikov preko 30, potem šele prideš do opreme, kjer VW slavi po individualizmu in pokljukaš ravno tisto kar hočeš. To je potem pri nakupu rabljenega prava nočna mora in je veliko lažje kupit neko Toyoto, kjer točno veš kaj je v kakšnem paketu, pa tudi kombinacij motorjev in menjalnikov imaš samo nekih 5.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Vazelin ::
Mclane: slovenski golfi nimajo dodatne opreme imako tisto kar je v kakšni akciji
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
MrNighthawk ::
Katerega Golfa imaš?
A veš da obstaja samo kombinacij motorjev in menjalnikov preko 30, potem šele prideš do opreme, kjer VW slavi po individualizmu in pokljukaš ravno tisto kar hočeš. To je potem pri nakupu rabljenega prava nočna mora in je veliko lažje kupit neko Toyoto, kjer točno veš kaj je v kakšnem paketu, pa tudi kombinacij motorjev in menjalnikov imaš samo nekih 5.
Nimam Golfa
Mislim, da kljukanje opreme ni isto kot pa OTA. Ampak ok.
J.McLane ::
Seveda ni isto, ker OTA lahko vedno naknadno kupiš, klasičnega motorja pa pač ne, oz. je predrago.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
codeMonkey ::
EU omejuje razvoj tesle.
https://electrek.co/2019/12/17/tesla-ne...
Varnostni standardi so omejevanje razvoja, ko gre za neprimeren izdelek? Bo ze drzalo, ce gre za Teslo in ce tako trdi skupina entuziastov brez kakrsnihkoli tehnicnih znanj na eni izmed njihov spletnih strani, ki so itak tam samo zato, da sirijo Tesline poglede na stvari.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
WarpedGone ::
Varnostni standardi so omejevanje razvoja
Da.
ko gre za neprimeren izdelek?
Da je neprimeren, je presodila vaša nezmotljiva visokost?
Zbogom in hvala za vse ribe
codeMonkey ::
WarpedGone je izjavil:
Varnostni standardi so omejevanje razvoja
Da.
ko gre za neprimeren izdelek?
Da je neprimeren, je presodila vaša nezmotljiva visokost?
Od NTSB, do razlicnih strokovnjakov za funkcionalno varnost, pa tudi sam imam potrebne izkusnje in certifikate, da lahko podam mnenje. Se kaj? Bos ti povedal zakaj je to primeren izdelek s stalisca varnosti, pa da se pri tem ne bos zanasal na enak vir, kot kolega zgoraj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
WarpedGone ::
>> Bos ti povedal zakaj je to primeren izdelek s stalisca varnosti,
"Lažejo barabe prevarantske" zgornjega ne ovrže, niti tvoje duševne bolečine še najmanj pa tvoje pasje značke.
In other news V3@250kW is comming to Europe...
In the 3rd quarter, we registered one accident for every 4.34 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 2.70 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 1.82 million miles driven. By comparison, NHTSA's most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 498,000 miles.
"Lažejo barabe prevarantske" zgornjega ne ovrže, niti tvoje duševne bolečine še najmanj pa tvoje pasje značke.
In other news V3@250kW is comming to Europe...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
"Lažejo barabe prevarantske" zgornjega ne ovrže,
Zgornje je primerjava radiatorjev z bananami in ne pove nič o tem, kaj je dejansko bolj varno.
Statistika mojega avta je ena nesreča na neskončno milj. Ti ga prodam za ceno dveh novih Tesel S, če hočeš imeti avto z izjemno statistiko.
Okapi ::
WarpedGone ::
Zakaj bi upošteval le en primerek konkretnega modela in ne vseh razpoložljivih podatkov, je jasno samo določenim osebkom na SloTech ...
410 ...
410 ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Določenim osebkom je jasno, da vsi razpoložljivi podatki med seboj niso primerljivi. Nesreč s 30 let starimi podrtijami za 300 evrov ne moreš primerjati z nesrečami novih avtov za 50+ jurjev. No, nekaterim osebkom pa to ni jasno. Nekaterim pa je jasno, ampak to vseeno počnejo in zavajajo tiste, ki jim ni jasno.
WarpedGone ::
Postrezi z boljšimi podatki.
"moj avto" to ni.
FUD tudi ne.
"moj avto" to ni.
FUD tudi ne.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Postrezi z boljšimi podatki.
"moj avto" to ni.
Statistika nesreč za moj avto ali stensko uro tule nad mano ni nič manj uporabna od neumnosti, ki jih širiš ti, kjer Tesle primerjaš z dvajset let starimi tovornjaki, motorji in avtobusi. Ali pa primerjaš statistiko (ne)uporabe avtopilota, ki je lahko odvisna od vrste ceste.
In če razpolagaš z neuporabnimi podatki ter nimaš boljših, to ne pomeni, da so tvoji podatki zaradi tega uporabni. Niso.
krucymucy ::
Tole bom pustil tukaj. Za okapije in urbano desne recimo.
https://cleantechnica.com/2019/12/21/pr...
https://cleantechnica.com/2019/12/21/pr...
imagodei ::
Tole bom pustil tukaj. Za okapije in urbano desne recimo.
https://cleantechnica.com/2019/12/21/pr...
"Prognostications of Tesla’s doom have gone from concerning, to annoying, to boring, to pathetic"
Kolk mene to zabava... Eni se v tla mečete, ko želite lažno prikazat, da je ključna agenda ljudi, ki zavračajo Muskov božji status in ki se posmehujejo vašemu fanboyizmu ta, da bi napovedali skorajšnji propad Tesle... Drugi se pa samo smejimo, kako prvi sploh ne dojamete, da je ključna "agenda" ta drugih zgolj zavračanje Muskovega božjega statusa in posmehovanje vašemu fanboyizmu. No, morda še kvečjemu to, da se lahko potrepljamo po prsih in ugotovimo, da smo imeli prav in da tudi leto 2019 še vedno ni bilo leto, ko bi električni avti bili prava stvar.
To je vsa stvar, ne pa privoščljivo čakanje, kdaj bo Tesla šla v stečaj. Ne privoščljivo posmehovanje Musku, da mu ni uspelo; zgolj drobno zadovoljstvo, da imamo prav - oziroma bolj pomembno: da ste se vi motili. Električni avti še vedno niso prava stvar za povprečnega Slovenca, Evropejca, Zemljana. To je vsa stvar in nič več. OK, ne govorim za vse, verjetno pa za mnoge.
Če pa kdo želi imet Teslo, ker mu je ta avto nadvse všeč, naj ga pa ima.
Vse ostalo je brezvezno prepucavanje; kot debata Windows vs Linux; iPhone vs Android. Dokler avto služi svojemu namenu, najsi bo to prevoz od točke A do točke B, ali pa zadovoljevanje statusnega simbola in nabijanje ega, pecanje kešpičk oziroma kar koli že - do takrat je pač za posameznika to prava stvar. Ne pa za cele narode. Vse ostalo je idiotizem... No, posebne vrste intelektualni bankrot pa je (v primerjavi z Linux vs Windows ali iPhone vs Android phone) več kot 10-letno prepričevanje samega sebe s pomočjo foruma, da je Tesla pravi avto zate.
- Hoc est qui sumus -
Cruz ::
Tole bom pustil tukaj. Za okapije in urbano desne recimo.Če vas takšni članki prepričajo, nima smisla nadaljno debatiranje, ker ste nabiti s čustvi.
https://cleantechnica.com/2019/12/21/pr...
Avtor članka: Journalism should come with a purpose, an aim to more broadly and deeply advance society’s understanding of a topic. It shouldn’t be too lacking in critical context and grossly misleading. It shouldn’t aim to smear a company or person simply for the thrill of doing so.
Prav tako avtor članka: ...which is what it ended up doing. (In other words, we were right.)
Da ne omenjam koliko stavkov je bilo "probably", njegova pristranska mnenja, ipd. in ne dejstva.
"Vi" si izgleda vsako kritiko jemljete k srcu in potem vas malodane raznese, ko se izkaže, da so se "hejterji" zmotili in vi imeli prav. In ta novica je ravno to: nekaj izbranih kritik, ki so se izkazale za napačne in kričanje, da ste vi imeli prav.
Saj ne vem koga Musketeersi™ več časa prepričujete: sami sebe ali druge. Verjetno res sebe, kot je že @imagodei povedal.
Or are we crossing into a period in which hyper-negative skepticism about Tesla is ignored and nearly forgotten? Kaj, a delničarji trepetate? :) Potem raje prodajte, ne pa, da sami sebe mučite. Anksioznost vas bo pokopala.
Za konec še stavek, kjer sem se nasmejal: In fact, Tesla has achieved nearly everything Elon Musk said it would achieve, even if a bit later than projected at times.
Journalism should come with a purpose, an aim to more broadly and deeply advance society’s understanding of a topic. It shouldn’t be too lacking in critical context and grossly misleading. It shouldn’t aim to smear a company or person simply for the thrill of doing so.
Lep začetek dneva, sem se nasmejal.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
MrNighthawk ::
WarpedGone ::
O objektivni debati sanjajo le najbolj čustveno nabiti bebci, ki niso sposobni skapirat niti tega, da objektivnosti ni.
OT:
Trojka še vedno postaja vse boljša:
OT:
Trojka še vedno postaja vse boljša:
Zbogom in hvala za vse ribe
Cruz ::
MrNighthawk je izjavil:
Meni Tesla ni tako napačna(če gledam le tehnični vidik). :) Ne bi rekel, da sem Tesla hater, definitivno pa nisem lover(zaenkrat), me pa trg električnih vozil vseeno zanima. Probam gledati na stvari iz nevtralne drže in na žalost se mi je (zaenkrat) pokazalo več negativnih stvari kot pozitivnih. Fanboye pa rad gnjavim - esktrem se z ekstremom zbija. :)Če vas takšni članki prepričajo, nima smisla nadaljno debatiranje, ker ste nabiti s čustvi.
Tesla hater ali Tesla lover... oboji ste nabiti s čustvi in nesposobni objektivne debate.
P.S. JoUrNaLiSm ShOuLd CoMe WiTh A pUrPoSe, An AiM tO mOrE bRoAdLy AnD dEePlY aDvAnCe SoCiEtY's UnDeRsTaNdInG oF a ToPiC. iT sHoUlDn'T bE tOo LaCkInG iN cRiTiCaL cOnTeXt AnD gRoSsLy MiSlEaDiNg. It ShOuLdN't AiM tO sMeAr A cOmPaNy Or PeRsOn SiMpLy FoR tHe ThRiLl Of DoInG sO.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
WarpedGone ::
Noben vsaj 10% zdrav v glavi ne bo sebe opredelil za hejterja/loverja.
Ampak bo trdil, da samo podaja objektiven pogled na stvari.
Tu pa tam se najde kdo, ki se zaveda, da karkoli pride iz njega, je šlo skozi njegov lasten filter realnosti.
Max kar lahko naredi je, da svoje trditve poskuša naredit čimmanj kontradiktorne in hkrati upošteva čimveč 'javno znanih' stvari.
Tle se pa zaplete ... manj kot poznaš stvari, več jih nujno ignoriraš ko podajaš svoj 'objektiven pogled na stvari'.
In ko se kdo ne strinja s tabo, je nujno "čustvno vpet" in nima pojma.
Objektiven si lahko le, če poznaš 100% vse i.e. si po deficiji BOG.
Kako ven iz tega?
Ena metoda je pogled nazaj ... kolk je moje šloganje v preteklosti uspelo napovedat sedanjost?
Improve.
Ampak tole je tema o Tesli Model 3, ki bi po splošni modrosti v medijih in na tem forumu ne smela sploh obstajat, če pa že, bi morala biti totalen klumpk, ki ga noben noče niti zastonj, kaj pa šele plačat zanj 50 jurjev.
Pa se to mal ne dogaja.
Kaj to pove o vaši objektivnosti?
Ampak bo trdil, da samo podaja objektiven pogled na stvari.
Tu pa tam se najde kdo, ki se zaveda, da karkoli pride iz njega, je šlo skozi njegov lasten filter realnosti.
Max kar lahko naredi je, da svoje trditve poskuša naredit čimmanj kontradiktorne in hkrati upošteva čimveč 'javno znanih' stvari.
Tle se pa zaplete ... manj kot poznaš stvari, več jih nujno ignoriraš ko podajaš svoj 'objektiven pogled na stvari'.
In ko se kdo ne strinja s tabo, je nujno "čustvno vpet" in nima pojma.
Objektiven si lahko le, če poznaš 100% vse i.e. si po deficiji BOG.
Kako ven iz tega?
Ena metoda je pogled nazaj ... kolk je moje šloganje v preteklosti uspelo napovedat sedanjost?
Improve.
Ampak tole je tema o Tesli Model 3, ki bi po splošni modrosti v medijih in na tem forumu ne smela sploh obstajat, če pa že, bi morala biti totalen klumpk, ki ga noben noče niti zastonj, kaj pa šele plačat zanj 50 jurjev.
Pa se to mal ne dogaja.
Kaj to pove o vaši objektivnosti?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Cruz ::
Res je, realnost je zajebana stvar. :)
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
O objektivni debati sanjajo le najbolj čustveno nabiti bebci, ki niso sposobni skapirat niti tega, da objektivnosti ni.
OT:
Trojka še vedno postaja vse boljša:
Z izjavo in komentarjem samo še utrdiš moj argument
s1m0n ::
Saj nekaj pa ima res...
Boljšega od Model 3 pač ni, če govorimo od BEV med 45-60k€. Boljšega v smislu kaj ti vozilo kot električno ponuja (domet, bonbončki, elektronika...). Če bi za Teslo vozila izdeloval kdo, ki ima z izdelavo vozil že mnogo let izkušenj (torej šasijo in vse... brez elektronskega sklopa) bi bila Tesla pač no brainer.
Boljšega od Model 3 pač ni, če govorimo od BEV med 45-60k€. Boljšega v smislu kaj ti vozilo kot električno ponuja (domet, bonbončki, elektronika...). Če bi za Teslo vozila izdeloval kdo, ki ima z izdelavo vozil že mnogo let izkušenj (torej šasijo in vse... brez elektronskega sklopa) bi bila Tesla pač no brainer.
roCkY ::
Dober izdelek je cca. 50% produkta. Ostalo je pred in postprodajna dejavnost. Tu je pač Tesla pod 50%.
Gregor P ::
Lahko odpremo sedaj novo temo na forumu, kaj pomeni dober oz. boljši produkt ... v primeru Tesle bi odgovor najbrž bil boljši, če bi ga lahko šraufal sam doma.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Ne nucaš nove teme... namen izdelave vozil je, da se ta vozila prodajajo.
Namen tesle je napisan v njihovem motu od ustanovitve firme: Tesla Motors was created to accelerate the advent of sustainable transport.
Samo najbolj zagrizen hejtr danes trdi, da jim to ne uspeva.
Da tesle ne moreš sam šraufat pod svojim kozolcem, je tako le flajšter čez duševne bolečine.
Če bi to bil kak resen problem, se zadeva nebi prodajala kot se prodaja.
Očitno dovolj folka možnost šrafuanja pod lastnim kozolcem ne ceni zelo visoko.
Nima pač vsak svojega lastnega kozolca ...
Namen tesle je napisan v njihovem motu od ustanovitve firme: Tesla Motors was created to accelerate the advent of sustainable transport.
Samo najbolj zagrizen hejtr danes trdi, da jim to ne uspeva.
Da tesle ne moreš sam šraufat pod svojim kozolcem, je tako le flajšter čez duševne bolečine.
Če bi to bil kak resen problem, se zadeva nebi prodajala kot se prodaja.
Očitno dovolj folka možnost šrafuanja pod lastnim kozolcem ne ceni zelo visoko.
Nima pač vsak svojega lastnega kozolca ...
Zbogom in hvala za vse ribe
roCkY ::
Lahko odpremo sedaj novo temo na forumu, kaj pomeni dober oz. boljši produkt ... v primeru Tesle bi odgovor najbrž bil boljši, če bi ga lahko šraufal sam doma.
Jah lej saj enga "američana" šravfam sam doma. Sicer je PolariS UTV EV made in Italy. Dobava delov v SLO je obupna. Firma miksa in miksa in nazadnje ga sploh ne kličem več. Sam naročam iz GB ali USA kar na UTV-ju stolčem oz. crkne.
Ampak ker druzga podobnega produkta ni se pač to vzame. EV za na cesto pa nima takih prednosti kot ta za mojo rabo in je pač zadeva kot Tesla in podobno prekrižana, dokler ne bo soliden servis pol ure stran.
WarpedGone je izjavil:
Ne nucaš nove teme... namen izdelave vozil je, da se ta vozila prodajajo.
Namen tesle je napisan v njihovem motu od ustanovitve firme: Tesla Motors was created to accelerate the advent of sustainable transport.
Samo najbolj zagrizen hejtr danes trdi, da jim to ne uspeva.
Da tesle ne moreš sam šraufat pod svojim kozolcem, je tako le flajšter čez duševne bolečine.
Če bi to bil kak resen problem, se zadeva nebi prodajala kot se prodaja.
Očitno dovolj folka možnost šrafuanja pod lastnim kozolcem ne ceni zelo visoko.
Nima pač vsak svojega lastnega kozolca ...
Spust se mal proti zemlji. Nimamo vsi veselja se zabavat z enim produktom in ga ujčkat do potencialnega servisa dan daleč. Saj 99% verjetno ni potrebno. Ampak zakaj bi se s tem (potencialno) jajcal, če ni potrebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roCkY ()
WarpedGone ::
O čem govoriš?
Da Tesla ni *najbolj* uspešen EV in s tem očitno najbolj primeren za najširši krog kupcev?
Da Tesla ni *najbolj* uspešen EV in s tem očitno najbolj primeren za najširši krog kupcev?
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Dobro mogoče v US kjer je primarni trg. Pa Norveška (že večkrat povedano zakaj).
Drugod pa jih je za vzorec.
Drugod pa jih je za vzorec.
WarpedGone ::
Dobro mogoče v US kjer je primarni trg. Pa Norveška (že večkrat povedano zakaj).
Drugod pa jih je za vzorec.
Zakaj se izogibaš dobremu nasvetu:
Max kar lahko naredi je, da svoje trditve poskuša naredit čimmanj kontradiktorne in hkrati upošteva čimveč 'javno znanih' stvari.
?
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
MrNighthawk je izjavil:
Če vas takšni članki prepričajo, nima smisla nadaljno debatiranje, ker ste nabiti s čustvi.
Tesla hater ali Tesla lover... oboji ste nabiti s čustvi in nesposobni objektivne debate.
Pa saj to je point tule: mnogi (ne bom rekel vsi sodelujoči), ki bi jih radi popredalčkali med haterje v resnici niso haterji... Samo zavračajo neomajni fanboyizem in kovanje Muska v zvezde.
Zadeva je sila preprosta: recimo, da me prepričuješ, da je stena pred nama črne barve, jaz pa se s tem ne strinjam. Nikakor to ne pomeni, da trdim, da je stena bele barve, zgolj da se ne strinjam s tem, da je črne. Do tega, kakšne barve je stena, se pravzaprav nisem opredelil. Ti si tisti, ki postavljaš trditev; logika 101 pravi, da moraš ti poskrbeti za argumente. Ampak, če se vrnemo na Teslo in EV - to je itak emocionalna, ne pa racionalna debata. Zato recimo vsaj, da moraš biti pripravljen na kritike v zvezi s svojo trditvijo. Nasprotno pa mi, domnevni haterji (oziroma vsaj neka podskupina le-teh), ne postavljamo nobene kategorične odklonilne trditve v zvezi z el. avti, Teslo in/ali Muskom. Opozarjanje na pomanjkljivosti in izpostavljanje problemov, ki jih neomajni fanboyi ne vidijo, pak ni apriori odklonilno stališče do EV ali specifičnega modela. Opozarjanje na Muskove vprašljive prakse tudi ni kar avtomatično neko hejtanje.
Je pa praksa označevanja vsakogar, ki ni Tesla/Musk lover s Tesla/Musk haterjem zelo značilna praksa, poznana tudi iz verskega fundamentalizma in drugih ideologij. Zapira prostor za racionalno debato, za izpostavljanje problemov... K sreči je Tesla/Musk fanboyizem dokaj benigna zadeva v primerjavi s kakimi verskimi ali družbeno-političnimi prepričanji.
Ampak še enkrat: problem ni tisti, ki izpostavi, da Tesla (kljub dosegu) ni ravno prva izbira za mlado družino, ki išče družinski avto, s katerim bi se med drugim odpravila na počitnice v Dalmacijo, niti tisti, ki izpostavi, da bo treba še veliko narediti na proizvodnji in distribuciji el. energije, preden si bo lahko npr. 10% prebivalcev Fužin na parkirišču pred stolpnicami omislilo filat svoj EV. Problem je tisti, ki mu takoj pade tema na oči in začenja s "Slo-tech inteligenzzzzzzza" izjavami.
- Hoc est qui sumus -
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
... očitno najbolj primeren za najširši krog kupcev?Definitivno ni primeren za širši krog kupcev! Vsak pošten prodajalec mora v Sloveni potrošniku najprej dobro razložiti, kaj pravzaprav kupuje in kaj mu nakup tega specifičnega EV prinaša, tako dobre kot tudi slabe strani (težave pri dobavi dragih rezervnih delov, ni servisa v Sloveniji itd.).
Za najširši krog kupcev so primerna dodobra preverjena vozila, ne pa "poskusni" EV-ji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gagarin ::
@imagodei, se ne strinjam, problem ste osebe, ki se tudi po 143 straneh warpijevega nabijanja še zmeraj ukvarjate z njim in mu karkoli odgovarjate. Warpi si ne more pomagat.
krucymucy ::
joggi79 ::
emm, najbolj prodajan avto na Nizozemskem.
Drugi je VW polo.
Pa imas to kaksen uraden statisticen podatek ali je to kar tako prosto po presernu? Ker vse kar jaz na hitro najdem je, da je Tesla leta 2019 prodala na Nizozemskem 6257 vozil (vseh ne samo Tesla 3), medtem ko je je bilo vseh novih avtomobilov samo v Q1 prodanih 116124, tako da mocno mocno dvomim, da z manj kot 6000 prodanimi vozili pri cca. 400.000 prodanih avtih prides na prvo mesto ;)
krucymucy ::
Kar mal tako ...
https://cleantechnica.com/2019/10/03/th...
https://cleantechnica.com/2019/12/10/te...
https://cleantechnica.com/2019/10/03/th...
https://cleantechnica.com/2019/12/10/te...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
s1m0n ::
@krucymucy, pa saj to je lepo! Ca. 18k prodanih Model 3... Kdo pravi, da je tole slabo? 4-5% delež za celotno leto je kar veliko...
krucymucy ::
@krucymucy, pa saj to je lepo! Ca. 18k prodanih Model 3... Kdo pravi, da je tole slabo? 4-5% delež za celotno leto je kar veliko...
Vem da je. Odgovarjal sem joggi79, ker je vprasal ali imam vir, ali kar mal tako cez palec ocenjujem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
joggi79 ::
Kar mal tako ...
https://cleantechnica.com/2019/10/03/th...
https://cleantechnica.com/2019/12/10/te...
Ah ok potem se pogovarjamo zgolj o prvem mestu v neki bolj kot ne irelevantni kategoriji, ki obsega cca. 10% trga in od katerega ima Tesla cca. 10% trzni delez. No ja potem tezko ravno govorimo o "za najsirse mnozice" ;)
krucymucy ::
Kar mal tako ...
https://cleantechnica.com/2019/10/03/th...
https://cleantechnica.com/2019/12/10/te...
Ah ok potem se pogovarjamo zgolj o prvem mestu v neki bolj kot ne irelevantni kategoriji, ki obsega cca. 10% trga in od katerega ima Tesla cca. 10% trzni delez. No ja potem tezko ravno govorimo o "za najsirse mnozice" ;)
Mislim da ti branje dela tezave, zato bom drugace vprasal.
Katera je bolj relevantna kategorija in katerega modela so prodali vec?