Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Če nič drugega je potrebno vsaj preverjati določene vitalne dele.
Kot so?
Če ti tega ne počneš, ne pomeni, da tega ne počne nihče drug.
Jaz bi to počel, če bi mehaniki to počeli. Pa če na uradnem servisu pravijo, da ni treba, jih ne bom silil. Na starih avtih pa itak tega nihče ne dela. Ker je brez veze.
Obnovljene gume so tudi čisto vredu.
Ja, kot vidim na cesti, za kar veliko bmwjev morajo bit v redu. Drugače bi bili bosi.
Novejši avti te stvari preverjajo avtomatsko. V mojih navodilih prav nič ne piše o tem, da bi moral te stvari še kaj dodatno preverjati.
Iz navodil za bmw F31:
Poraba motornega olja je odvisna od načina
vožnje in pogojev uporabe vozila, npr. pri zelo
športni vožnji se poraba motornega olja občutno poveča.
Zato redno preverjajte nivo motornega olja po
vsakem polnjenju posode za gorivo.
Praviš, da ni tega treba delat? A zavorno tekočino je pa treba menjat na 2 leti? Si mehanik ti ali oni? Jim zaupaš ali ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Še dobro, da nisi serviser.Če nič drugega je potrebno vsaj preverjati določene vitalne dele.
Kot so?
Jaz bi to počel, če bi mehaniki to počeli. Pa če na uradnem servisu pravijo, da ni treba, jih ne bom silil. Na starih avtih pa itak tega nihče ne dela. Ker je brez veze.Morda imaš nesposobne mehanike. Moji so to redno počeli na uradnem servisu, pa tudi neuradni serviser je povedal, da jo je dobro menjavati. Je pa seveda odvisno od načina uporabe avta. Za mojo babico so dovolj obnovljene gume in redkejša menjava zavorne tekočine kot zame, ker je njen avto več ali manj parkiran v garaži in se z njim zelo redko vozi, sploh pa ne hitro in daleč.
Tvojih 4-5 let je torej precej butastih, tako kot je butasta trditev, da so obnovljene gume kar za vsakogar OK.
Če se boš z EV veliko vozil, boš tudi redno menjaval zavorno tekočino. Če ne, potem se pa EV tako ali tako ne splača.
Iz navodil za bmw F31:
Poraba motornega olja je odvisna od načina
vožnje in pogojev uporabe vozila, npr. pri zelo
športni vožnji se poraba motornega olja občutno poveča.
Zato redno preverjajte nivo motornega olja po
vsakem polnjenju posode za gorivo.
Praviš, da ni tega treba delat?
To "delanje" zgleda tako, da (v nadaljevanju teh istih navodil): "Nivo motornega olja se med vožnjo nadzoruje elektronsko in se prikaže na nadzornem prikazovalniku. Če pade nivo motornega olja na minimum, se prikaže sporočilo Check Control.".
Skratka, treba je biti pozoren na prikazovalnik in morebitna opozorila.
A zavorno tekočino je pa treba menjat na 2 leti? Si mehanik ti ali oni? Jim zaupaš ali ne?Načeloma ja, mehanikom zaupam in to tekočino pri meni tudi menjajo.
Tistim, ki vzdrževanje avtomobila jemljete zelo lahkomiselno, tega seveda ni treba početi. Ampak potem se tudi vzdrževanje ICE zreducira na menjavo olja in filtra vsaki dve leti, kar ne more biti več kot sto evrov in ena ura dela.
Utk ::
Ko ti na ekrančku pokaže, da je olja premalo, je prepozno. Preverjanje in spremljanje pomeni, da vidiš, da ti žere olje prej ko ga je že premalo. Ker če ti kaže, da ga je premalo 500 km pred servisom, ni to nič takšnega, če je olje padalo enakomerno čez cel interval. Če ti ga je pa naenkrat, v 1000 km, porabilo tist liter, je pa to čisto nekaj drugega. Ampak kaj to tebi razlagat, če ti je še kabinski filter zamenjat znanstvena fantastika.
Seveda jo je dobro na dve leti, predvsem za mehankarjev žep. Na tvojo škodo (in okoljsko).
Zame niso ok, so pa za marsikoga, ki si kupi predrag avto in zmanjka za gume.
Piše na dve leti, ne na kolk km, torej veliko ali malo vozil nima nobene veze. In menjal jo bom enako kot zdaj. Ko se zamenja ploščice, to je pa pri 80,000 km ali več, odvisno kako se voziš. Ker jo je takrat itak treba dolit, in brez veze jo dolivat, naj se zamenja.
pa tudi neuradni serviser je povedal, da jo je dobro menjavati.
Seveda jo je dobro na dve leti, predvsem za mehankarjev žep. Na tvojo škodo (in okoljsko).
da so obnovljene gume kar za vsakogar OK.
Zame niso ok, so pa za marsikoga, ki si kupi predrag avto in zmanjka za gume.
Če se boš z EV veliko vozil, boš tudi redno menjaval zavorno tekočino. Če ne, potem se pa EV tako ali tako ne splača.
Piše na dve leti, ne na kolk km, torej veliko ali malo vozil nima nobene veze. In menjal jo bom enako kot zdaj. Ko se zamenja ploščice, to je pa pri 80,000 km ali več, odvisno kako se voziš. Ker jo je takrat itak treba dolit, in brez veze jo dolivat, naj se zamenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Ko ti na ekrančku pokaže, da je olja premalo, je prepozno. Preverjanje in spremljanje pomeni, da vidiš, da ti žere olje prej ko ga je že premalo.Slabo bereš. Ne pokaže, ko ga je premalo, ampak ko je na minimumu in je čas, da se ga dolije.
Ampak kaj to tebi razlagat, če ti je še kabinski filter zamenjat znanstvena fantastika.Jaz si ne mažem rok s servisiranjem, če se ti zdi to sprejemljivo pri EV, potem pač to počni sam.
Če se boš z EV veliko vozil, boš tudi redno menjaval zavorno tekočino. Če ne, potem se pa EV tako ali tako ne splača.
Piše na dve leti, ne na kolk km, torej veliko ali malo vozil nima nobene veze.
Seveda piše na dve leti, ker jo je edino smiselno menjati tedaj, ko je avto itak že na servisu zaradi drugih stvari, ne pa, da bi se moral še ekstra voziti na menjavo zavorne tekočine točno takrat, ko boš prevozil X km. Ampak kaj bi tebi to razlagal, če ti je optimizacija časa španska vas.
Utk ::
3 stopnje, dovolj, minimum in ustavi, so malo premalo, da bi se temu reklo spremljanje.
Menjava kabinskega filtra je glih tolk umazana kot vstavljanje cdja v računalnik. Kot ti že ime pove, narediš to (v večini avtov) v kabini.
Na dve leti, in ne na km, piše zato, ker prevoženi km ne vplivajo na tekočino. 4 leta namesto dveh pa ni nobene razlike. Oz. ob priliki ko se menja ploščice.
Menjava kabinskega filtra je glih tolk umazana kot vstavljanje cdja v računalnik. Kot ti že ime pove, narediš to (v večini avtov) v kabini.
Seveda piše na dve leti, ker jo je edino smiselno menjati tedaj, ko je avto itak že na servisu zaradi drugih stvari, ne pa, da bi se moral še ekstra voziti na menjavo zavorne tekočine točno takrat, ko boš prevozil X km. Ampak kaj bi tebi to razlagal, če ti je optimizacija časa španska vas.
Na dve leti, in ne na km, piše zato, ker prevoženi km ne vplivajo na tekočino. 4 leta namesto dveh pa ni nobene razlike. Oz. ob priliki ko se menja ploščice.
jernejl ::
3 stopnje, dovolj, minimum in ustavi, so malo premalo, da bi se temu reklo spremljanje.
Še dobro, da v navodilih, ki si jih citiral, piše preverjanje in ne spremljanje in tudi ni podana definicija, kaj je "malo premalo" in kaj je ravno še dovolj za "preverjanje".
Zdaj pa si nehaj že enkrat izmišljevat in bluzit o tem, kako je potrebno redno "delati" preverjanje olja.
Utk ::
V navodilih naprej ti piše kako se točno preveri olje. In tega ne delaš ne ti niti nihče drug, niti enkrat na mesec, kaj šele ob vsakem tankanju, niti morda nikoli.
Da niti ne začnemo o tem, da se, ko je avto malo starejši, ti vsi razni senzorji lahko tudi pokvarijo. In olje je treba preverjat po navodilih na vsakem avtu. Procedura je lahko različna, ampak treba je. Čeprav tega ne dela na novih avtih nihče.
Če ne verjameš lahko kar najdeš kak primer ko so priznali garancijo na motor, ki mu je zmanjkalo olja.
Da niti ne začnemo o tem, da se, ko je avto malo starejši, ti vsi razni senzorji lahko tudi pokvarijo. In olje je treba preverjat po navodilih na vsakem avtu. Procedura je lahko različna, ampak treba je. Čeprav tega ne dela na novih avtih nihče.
Če ne verjameš lahko kar najdeš kak primer ko so priznali garancijo na motor, ki mu je zmanjkalo olja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
@UTK je ze kar veliko avtov, ki nimajo vec palck za preverjanje olja. Nivo odcitas digitalno stem, da gres v pravi meni.
Casi, ko se je lucka prizgala, ko crpalka ni vec naredila tlaka so pocasi mimo.
Casi, ko se je lucka prizgala, ko crpalka ni vec naredila tlaka so pocasi mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Ja, ampak je treba it v pravi meni.
Clio ti že 18 let prikazuje 5-6 stopenj nivoja olja vsakič ko ga vžgeš. Ampak tisto ni zanesljivo. Pri novejših so to umaknli, ker so ljudje najbrž paničarili takoj ko je bila kakšna črtica manj. Bolje se delat butastega, da je vse vredu in ne gledat...
Clio ti že 18 let prikazuje 5-6 stopenj nivoja olja vsakič ko ga vžgeš. Ampak tisto ni zanesljivo. Pri novejših so to umaknli, ker so ljudje najbrž paničarili takoj ko je bila kakšna črtica manj. Bolje se delat butastega, da je vse vredu in ne gledat...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
jernejl ::
V navodilih naprej ti piše kako se točno preveri olje. In tega ne delaš ne ti niti nihče drug, niti enkrat na mesec, kaj šele ob vsakem tankanju, niti morda nikoli.Kako se redno v skladu z navodili preverja olje sem že zgoraj citiral iz navodil. Tako, da se pogleda prikazovalnik ali opozorilo.
Natančnejše preverjanje je tudi mogoče, ampak niti približno ni predpisano, da je ta postopek treba izvajati po vsakem točenju goriva, in mislim da postopek tudi traja kakšno minuto ali dve.
Da niti ne začnemo o tem, da se, ko je avto malo starejši, ti vsi razni senzorji lahko tudi pokvarijo. In olje je treba preverjat po navodilih na vsakem avtu.O poglej poglej, senzorji se lahko pokvarijo. Razen pri EV, tam se noben senzor nikoli ne more pokvariti in zato so redni servisi tam popolnoma nepotrebni. Kajne?
Kako je treba po navodilih redno preverjati olje, pa smo že razčistili.
Kaj je vse še smiselno redno preverjati pri avtomobilu? https://www.bmspecialists.co.uk/vehicle...
Utk ::
Še nisem slišal niti videl, da bi šel mehanik na rednem servisu na testno vožnjo. Ostalo je pa tudi bolj tako...da se lahko nekaj na račun napiše.
jernejl ::
Glede na poprej zapisano verjamem, da še nisi slišal, da je treba preverjati in menjati karkoli drugega kot olje, filter in gume.
Utk ::
Slišal sem, samo pravim, da se to ne izvaja glih tako kot si ti misliš...Ampak če bi zato kaj bolje spal, sem prepričan, da ti bi vsak mehanik ugodil in ti dvignil EV in 5 minut trkal po ceveh, pa zaračunal 50 evrov. Al kolk že, da bi imel ti občutek, da je zdaj pa vse v redu.
Utk ::
Utrujajo tisti, ki ne morejo razumet, da redni servisi vsako leto na električnem avtu enostavno niso potrebni. Hudiča, še nekateri ICE imajo na dve leti.
WarpedGone ::
Ne morjo razumet, ker ne razumejo niti kaj redni servis sploh je.
Garbage in, garbage out ...
398 ...
Garbage in, garbage out ...
398 ...
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
Utrujajo tisti, ki ne morejo razumet, da redni servisi vsako leto na električnem avtu enostavno niso potrebni. Hudiča, še nekateri ICE imajo na dve leti.
A je kdo rekel, da so pri EV potrebni pogostejši redni servisi kot pri ICE?
WarpedGone je izjavil:
Ne morjo razumet, ker ne razumejo niti kaj redni servis sploh je.Izvoli razložiti nam nevednikom, kaj je redni servis. In čemu bi denimo menjava olja sodila v redni servis, menjava zavorne tekočine pa v izrednega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Predvsem zato, ker se olja menja vsako leto, imaš 500 km in kak mesec fore gor dol, zavorno tekočino pa lahko zamenjaš po dveh letih, lahko po petih, za km je pa itak vseeno. Temu težko rečeš "redno".
Vazelin ::
Zanimivo... če sem prav bral VW uvaja redno servisiranje na dve leti. Sedaj na max leto dni. Sedaj dve leti...
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
jernejl ::
Predvsem zato, ker se olja menja vsako leto, imaš 500 km in kak mesec fore gor dol, zavorno tekočino pa lahko zamenjaš po dveh letih, lahko po petih, za km je pa itak vseeno. Temu težko rečeš "redno".
Tako olje kot zavorna tekočina sta tekočini, ki s časom in z vožnjo spreminjata svoje lastnosti, zato je oboje treba vsake toliko časa menjati.
Jaz oboje menjam na dve leti (kakor tudi priporoča proizvajalec). Po tvoji definiciji torej moj ICE nima rednih servisov, ker nisem tam vsako leto?
WarpedGone ::
>> Izvoli razložiti nam nevednikom, kaj je redni servis.
Odpri servisno knjižico in si preberi.
Odpri servisno knjižico in si preberi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Zanimivo... če sem prav bral VW uvaja redno servisiranje na dve leti. Sedaj na max leto dni. Sedaj dve leti...
Če bojo hoteli prodat še kak dizel, se bojo morali še marsikaj spomnit...
Jaz oboje menjam na dve leti (kakor tudi priporoča proizvajalec). Po tvoji definiciji torej moj ICE nima rednih servisov, ker nisem tam vsako leto?
Tistemu serviserju, ki ti pravi, da se menja olje na 2 leti, ne bi jaz verjel niti, da se menja zavorna na 2 leti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
>> Izvoli razložiti nam nevednikom, kaj je redni servis.
Odpri servisno knjižico in si preberi.
Izvoli: https://www.tesla.com/support/car-maint...
Tistemu serviserju, ki ti pravi, da se menja olje na 2 leti, ne bi jaz verjel niti, da se menja zavorna na 2 leti.
Bom kar zaupal proizvajalcu in serviserju, ne tebi. Tudi Tesla priporoča preverjanje zavorne tekočine vsaki dve leti, ampak vseznalci to itak napravite na parkirišču pred blokom; če je treba, jo pa še zamenjate.
feryz ::
Utrujajo tisti, ki ne morejo razumet, da redni servisi vsako leto na električnem avtu enostavno niso potrebni. Hudiča, še nekateri ICE imajo na dve leti.Eni imamo 3 servise ali več letno. Kaj je sploh poanta? Če nimaš za avto, tudi za servise nimaš. In obratno.
Če nimaš za servise, ne kupuj avta.
Tesle 3 pa sploh ne. Če ti že en servis povzroča probleme. Kakšne ti bo šele nabava 40k+ dragega avta?
krucymucy ::
Zanimivo... če sem prav bral VW uvaja redno servisiranje na dve leti. Sedaj na max leto dni. Sedaj dve leti...
Za moj model velja 15.000km ali eno leto (pogoj za podaljsano garancijo) ali 30.000km in dve leti. Tako da nic novega.
To je imel ze clio dci mk2, zato so pa vsi zaribali.
Utk ::
Bom kar zaupal proizvajalcu in serviserju, ne tebi.
Ti kar. Samo ko boš prodajal avto, me prosim spoznaj z bedakom, ki ga bo kupil. Takega ne srečaš kar tako.
Za moj model velja 15.000km ali eno leto (pogoj za podaljsano garancijo) ali 30.000km in dve leti.
Haha, ta je dobra...še 5 let niso ziher, da bo zdržal z daljšim intervalom.
WarpedGone ::
Izvoli: https://www.tesla.com/support/car-maint...
Tle piše le "Tesla recommends". In še:
Your New Vehicle Limited Warranty or Used Vehicle Limited Warranty will not be affected if recommended service is not performed.
Poglej sedaj še v svojo knjižico in najdi takšno dikcijo pri filtru goriva, olju, jermenih/verigi ipd.
Razumem, da ful ceniš servise za vsakim vogalom, če je navadna uporaba avtomobila zahteva redno intervalno furanje na servis ob grožnji samoplačništva, če nimaš pravega podpisa na pravem listku.
...
Zbogom in hvala za vse ribe
krucymucy ::
Bom kar zaupal proizvajalcu in serviserju, ne tebi.
Ti kar. Samo ko boš prodajal avto, me prosim spoznaj z bedakom, ki ga bo kupil. Takega ne srečaš kar tako.
Za moj model velja 15.000km ali eno leto (pogoj za podaljsano garancijo) ali 30.000km in dve leti.
Haha, ta je dobra...še 5 let niso ziher, da bo zdržal z daljšim intervalom.
Vsekakor sem prekoracil kilometre.
edit: nisem se do 200.000km je, sem imel v mislih 160.000.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
krucymucy ::
WarpedGone je izjavil:
Pohvali se s tem na servisu, ko bo kaj narobe z mašino.
Ne bo narobe, do 300.000km bo bp, potem gre pa v menjavo.
Utk ::
Zakaj? A samo tolk (ekonomsko gledano) zdržijo nemci oz. ice?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
krucymucy ::
jernejl ::
Ti kar. Samo ko boš prodajal avto... se boš moral postaviti v vrsto, če ga boš želel imeti.
WarpedGone je izjavil:
Tle piše le "Tesla recommends".Pri mojem ne piše Tesla recommends, ker ni Tesla. In do zdaj mi še nihče ni prišel grozit z orožjem ali zaporom, če ne bom zamenjal olja. Sklepam torej, da ni obvezno.
Your New Vehicle Limited Warranty or Used Vehicle Limited Warranty will not be affected if recommended service is not performed.
Glede na to, da na mojem avtu ni več garancije in servisiranje nanjo torej ne vpliva, po tvoji definiciji za moj ICE avtomobil ni več rednih servisov. Hvala za razlago, čeprav je butasta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Nekdo tu definitivno je butast...
V vrsto? Pravkar si mi priskutil bmwje...pa že prej nisem bil fen nemcev in dizlov.
se boš moral postaviti v vrsto, če ga boš želel imeti.
V vrsto? Pravkar si mi priskutil bmwje...pa že prej nisem bil fen nemcev in dizlov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
>> ... če ne bom zamenjal olja. Sklepam torej, da ni obvezno.
Lol ...
In ja, "lo" je tehnično najbol ustrezen odziv na tako debilnost.
Lol ...
In ja, "lo" je tehnično najbol ustrezen odziv na tako debilnost.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Nekdo tu definitivno je butast...Jaz se dejansko čudim, da so v tej temi BMW-ji tako izpostavljeni. Očitno se jih veliko kupuje.
se boš moral postaviti v vrsto, če ga boš želel imeti.
V vrsto? Pravkar si mi priskutil bmwje...pa že prej nisem bil fen nemcev in dizlov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
feryz ::
Niti ne.
Radi pa bi jih, ja. Ampak nekako ne rata. Saj še do tesle ne vidijo, čeprav ultra hrepenijo po njej, kaj šele kam višje.
Radi pa bi jih, ja. Ampak nekako ne rata. Saj še do tesle ne vidijo, čeprav ultra hrepenijo po njej, kaj šele kam višje.
krucymucy ::
Cruz ::
Hasne, če/ko imaš majhen penis.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
hojnikb ::
Mislim, a je to kaka novost, da se avto upgrejda postfest preko software-a?
BMW to recimo ponuja ze precej časa z m performance power kitom.
Ali pa miljon tunerjov, ki ti odklenejo konjičke na turbinarjih.
Nope. When tesla does it, all wonders.
BMW to recimo ponuja ze precej časa z m performance power kitom.
Ali pa miljon tunerjov, ki ti odklenejo konjičke na turbinarjih.
Nope. When tesla does it, all wonders.
#brezpodpisa
mikhaair ::
Da se to zgodi preko noci v garazi seveda ni nic kaj takega. BMW pa posilje svoje bozicke skozi dimnike menjat ECUje in turbine ze leta.
hojnikb ::
Maš prav, z naslonjača tole res ne gre pri drugih znamkah. Gre pa postfest, tudi brez menjave hw-a. Kar je seveda dokaj enostavno, ko imaš servis za vsakim bregom. Tesla pač nima in more kompenzirat z OTA >:)
Je pa tale OTA dost dvorezn meč, ker se jim lahko jutri sprdne in ti vzamejo -100HP. Because why tha fuck not.
Je pa tale OTA dost dvorezn meč, ker se jim lahko jutri sprdne in ti vzamejo -100HP. Because why tha fuck not.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Sej nam je že dolgo jasno. Dokler nimajo tega nemci, je brez veze, ko bojo imeli, bojo korejci brez tega samo še za prevažat krompir. Če bojo imeli korejci prej, pa tega nihče ne bo opazil.
MrNighthawk ::
lufthammer ::
Piše na dve leti, ne na kolk km, torej veliko ali malo vozil nima nobene veze. In menjal jo bom enako kot zdaj. Ko se zamenja ploščice, to je pa pri 80,000 km ali več, odvisno kako se voziš. Ker jo je takrat itak treba dolit, in brez veze jo dolivat, naj se zamenja.
Ko menjavaš ploščice, porineš bate nazaj v cilindrčke, da narediš prostor za nove, debelejše ploščice in s tem potisneš tudi olje nazaj v lonček. Če ga menjaš na štiri leta, ga bo še preveč, ker boš imel že kar precej vode vmes, mojster.
fikus_ ::
To, da ga bo preveč, je se najmanjši problem. Začne se s korozijo, nič kaj dobro pa ni, ce zamrzne voda kje v zavornem sistemu. Predvsem za to se menja olje.