Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Mora bit kr hecn, ce si iz Modela 3 nardis pickupa, potem ti Elon rece, da lahk prides na Cybertruck reveal, pol te pa 'Tesla' poklice in ti rece, da lahk prides, sam mors svojga pickupa doma pustit. :D
WarpedGone ::
Glede 35k ... it is still happening:
>> According to the Bloomberg survey, SR- makes up 2-3% of Model 3 sales.
Okrog 2500/q.
>> According to the Bloomberg survey, SR- makes up 2-3% of Model 3 sales.
Okrog 2500/q.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Novembra sta bili v sloveniji registrirani dve novi trojki, obe performance.
Po mesecih:
- april: 1x Dual
- maj: 1x Dual
- junij: 4x Dual
- julij: 12x (10x Dual, 1x Performance, 1x SR+)
- avgust: 1x Performance
- september: 4x (1x LR, 1x Performance, 2x SR+)
- oktober: 24x (13x Dual, 6x Performance, 5x SR+)
- november: 2x Performance
Skupaj 49x (29x Dual, 11x Performance, 8x SR+, 1x LR):
- 84% je večja baterija (75kWh, nad 500km dosega)
- 16% je manjša baterija (SR+, okrog 400km dosega)
- 22% je Performance (nad 500hp)
Tesla inventory v Avstriji
Po mesecih:
- april: 1x Dual
- maj: 1x Dual
- junij: 4x Dual
- julij: 12x (10x Dual, 1x Performance, 1x SR+)
- avgust: 1x Performance
- september: 4x (1x LR, 1x Performance, 2x SR+)
- oktober: 24x (13x Dual, 6x Performance, 5x SR+)
- november: 2x Performance
Skupaj 49x (29x Dual, 11x Performance, 8x SR+, 1x LR):
- 84% je večja baterija (75kWh, nad 500km dosega)
- 16% je manjša baterija (SR+, okrog 400km dosega)
- 22% je Performance (nad 500hp)
Tesla inventory v Avstriji
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Sp3m ::
WarpedGone je izjavil:
Novembra sta bili v sloveniji registrirani dve novi trojki, obe performance.
Po mesecih:
- april: 1x Dual
- maj: 1x Dual
- junij: 4x Dual
- julij: 12x (10x Dual, 1x Performance, 1x SR+)
- avgust: 1x Performance
- september: 4x (1x LR, 1x Performance, 2x SR+)
- oktober: 24x (13x Dual, 6x Performance, 5x SR+)
- november: 2x Performance
Skupaj 49x (29x Dual, 11x Performance, 8x SR+, 1x LR):
- 84% je večja baterija (75kWh, nad 500km dosega)
- 16% je manjša baterija (SR+, okrog 400km dosega)
- 22% je Performance (nad 500hp)
Tesla inventory v Avstriji
Kako, da je zaloga vseh modelov?
A ni vsa proizvodnja Tesle razrprodana!?
WarpedGone ::
Nekateri raje čakajo na svoj vin, kot pogledajo avtomobil, kjer se je bivši čakajoči premislu.
Zbogom in hvala za vse ribe
hammock ::
Kako, da je zaloga vseh modelov?
Saj ni, dobro poglej. Trojke imas samo performance za 65k, in to samo dve.
WarpedGone ::
>> Saj ni, dobro poglej. Trojke imas samo performance za 65k, in to samo dve.
Hec je, da jih je vmes ratalo 5.
In hec je, da jih v kratkem ne bo več.
P.S. Avstrijskih 65.720€ je naših 67.150€
Hec je, da jih je vmes ratalo 5.
In hec je, da jih v kratkem ne bo več.
P.S. Avstrijskih 65.720€ je naših 67.150€
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
WallSreet ::
No kot kaže so slo tech mojstri vendarle pravilno napovedali.
Tesla has become the world's largest electric automaker based on cumulative sales as it surpasses China's BYD even when accounting for the latter's plug-in hybrid sales.
https://electrek.co/2019/12/06/tesla-wo...
Šalo na stran. Ponovno ste zgrešili celoten olimpijski bazen. Musku gre zadnje čase odlično. Prodaje in povpraševanje je ogromno. Preko 250k naročil cybertrucka. Na sodišču je dobil tisto smešno tožbo in pa prodaja Tesle neprestano raste. Delnice so pa tudi v rekordnih vodah. No nekdo je tule zapisal da bo Tesla čez 5 let postalo neko povprečno podjetje z solidnimi review-ji. No vsaj šaliti se znate kar tudi nekaj šteje.
Tesla has become the world's largest electric automaker based on cumulative sales as it surpasses China's BYD even when accounting for the latter's plug-in hybrid sales.
https://electrek.co/2019/12/06/tesla-wo...
Šalo na stran. Ponovno ste zgrešili celoten olimpijski bazen. Musku gre zadnje čase odlično. Prodaje in povpraševanje je ogromno. Preko 250k naročil cybertrucka. Na sodišču je dobil tisto smešno tožbo in pa prodaja Tesle neprestano raste. Delnice so pa tudi v rekordnih vodah. No nekdo je tule zapisal da bo Tesla čez 5 let postalo neko povprečno podjetje z solidnimi review-ji. No vsaj šaliti se znate kar tudi nekaj šteje.
roCkY ::
Deponirat 100€ za CT je bil internetni hit prvih nekaj dni. Ko bo treba odkartat 50-70k ???
Pod črto zgleda da je proizvodnja trojke stabilna. V EU jih vsake 3 mesece pripeljejo nekaj več. Da jih ne prodajo bi težko verjel. V oktobru ni bilo registriranih niti 2k trojk v EU.??
http://carsalesbase.com/european-car-sa...
Pod črto zgleda da je proizvodnja trojke stabilna. V EU jih vsake 3 mesece pripeljejo nekaj več. Da jih ne prodajo bi težko verjel. V oktobru ni bilo registriranih niti 2k trojk v EU.??
http://carsalesbase.com/european-car-sa...
Gagarin ::
No kot kaže so slo tech mojstri vendarle pravilno napovedali.
Tesla has become the world's largest electric automaker based on cumulative sales as it surpasses China's BYD even when accounting for the latter's plug-in hybrid sales.
https://electrek.co/2019/12/06/tesla-wo...
Šalo na stran. Ponovno ste zgrešili celoten olimpijski bazen. Musku gre zadnje čase odlično. Prodaje in povpraševanje je ogromno. Preko 250k naročil cybertrucka. Na sodišču je dobil tisto smešno tožbo in pa prodaja Tesle neprestano raste. Delnice so pa tudi v rekordnih vodah. No nekdo je tule zapisal da bo Tesla čez 5 let postalo neko povprečno podjetje z solidnimi review-ji. No vsaj šaliti se znate kar tudi nekaj šteje.
Vsaj laži tako da te moremo v 5 sekundah na laž postaviti. TSLA je mal pod 336 dolarjev, bila je pa že preko 380. Rekordne višave..
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gagarin ::
WarpedGone je izjavil:
Nemogoče, cybertruck je samo prototip.
Prototipi so seveda nevozni a ne... Warpi ti si nepismen in ornk bolan fanboy...
WarpedGone ::
Ne vem, ti mi povej kaj točno to je?
Neki, za ignorirat al neki za upoštevat?
Neki, kar noben noče al neki kar bo šlo kot vroče žemljice?
Neki, kar bo korak naprej al neki kar je zblojen zabluz?
Neki, kar je ful nevarno al neki kar zna bit hudo varno?
Neki, kar je neuporabno al neki kar zna bit uporabno brez primere?
Skratka, lahko upam na neotročji odziv na očitno prototip in očitno zadetek v polno?
Itak da ne...
Neki, za ignorirat al neki za upoštevat?
Neki, kar noben noče al neki kar bo šlo kot vroče žemljice?
Neki, kar bo korak naprej al neki kar je zblojen zabluz?
Neki, kar je ful nevarno al neki kar zna bit hudo varno?
Neki, kar je neuporabno al neki kar zna bit uporabno brez primere?
Skratka, lahko upam na neotročji odziv na očitno prototip in očitno zadetek v polno?
Itak da ne...
Zbogom in hvala za vse ribe
krucymucy ::
V EU jih vsake 3 mesece pripeljejo nekaj več. Da jih ne prodajo bi težko verjel. V oktobru ni bilo registriranih niti 2k trojk v EU.??
http://carsalesbase.com/european-car-sa...
Ne verjamem. Novembra so jih samo v Holandiji prodali slabih 4.000 in je medtem najbolj prodajan avtomobil na Nizozemskem letos. Drugi je VW Polo.
Gagarin ::
S tabo je sicer komunikacija običajno povsem nemogoča ker neprestano spreminjaš teze, kot tudi v tem primeru. Pa bom poiskusil še enkrat, eh...
Prototip pomeni zgolj in samo predserijski izdelek, ki je običajno namenjen za testiranje in odkrivanje napak. In Cyberbedarija (moje mnenje), ki jo vozi Musk je točno to. In kaj je tukaj logičnega v tvojem stavku zgoraj veš samo ti.
P.s.: Pa saj vem, da boš zopet nekaj povsem nerelevantnega fanbojskega potegnil iz Muskove riti ven...Kot je tvoj "očitno" da je Cyberbedarija zadetek v polno. To je samo tvoje mnenje, kako bo na trgu bomo videli 2022 ali zelo verjetno kasneje...Meni ni nič očitno. Sam kaj takega ne bi nikoli kupil, ne bom pa presenečen če se bo našlo tolko bumbarjev (moje mnenje) ki bo to dejansko kupilo da bo v tvojih očeh to zadetek v polno. Neumnost in kvantiteta fanbojev na marsikaterem področju me že zdavnaj ne čudi več.
Prototip pomeni zgolj in samo predserijski izdelek, ki je običajno namenjen za testiranje in odkrivanje napak. In Cyberbedarija (moje mnenje), ki jo vozi Musk je točno to. In kaj je tukaj logičnega v tvojem stavku zgoraj veš samo ti.
P.s.: Pa saj vem, da boš zopet nekaj povsem nerelevantnega fanbojskega potegnil iz Muskove riti ven...Kot je tvoj "očitno" da je Cyberbedarija zadetek v polno. To je samo tvoje mnenje, kako bo na trgu bomo videli 2022 ali zelo verjetno kasneje...Meni ni nič očitno. Sam kaj takega ne bi nikoli kupil, ne bom pa presenečen če se bo našlo tolko bumbarjev (moje mnenje) ki bo to dejansko kupilo da bo v tvojih očeh to zadetek v polno. Neumnost in kvantiteta fanbojev na marsikaterem področju me že zdavnaj ne čudi več.
Vazelin ::
Model 3 je v živo res sweet in tudi notranjost deluje bolje kot na slikah. Moderen avto. Ne vem kdo sploh še kupuje neke C klase za ta denar s 150 konjskim dizlom, če sem pošten, sploh če je mestna in primestna vožnja večina voženj.
Sem zajadral na site od "Tesla model 3 Slovenija" in se poigral s "konfiguratorjem".
Osnovna cena (sicer že odlično opremljen):
EUR 40.380 , ki:
1. že vsebuje "Includes destination and documentation fee of EUR 880"
2. brez davka, dmv ipd.
Če prav štekam se potem od "EUR 39.500" (to je brez postavke 1.) prišteje še 22% DDV in še 0,5% DMV? Torej od oka dobrih 48k EUR? Imam prav? Od tega se odbije še sladkih 7.5k eur subvencije. Cca 41k eur je končna cena z dostavo?
Dejansko je to zelo dober deal, če pogledamo package, sploh za nekoga, ki izkoristi tisti kredit na eko skladu za nakup električnih vozil. Dober domet, športne zmogljivosti. Razen, če je notranjost res svinjsko cheap občutek.
ps: pa une serijske feltne so lepše kot tiste za doplačilo. Delujejo nekako bolj underground moderno
Sem zajadral na site od "Tesla model 3 Slovenija" in se poigral s "konfiguratorjem".
Osnovna cena (sicer že odlično opremljen):
EUR 40.380 , ki:
1. že vsebuje "Includes destination and documentation fee of EUR 880"
2. brez davka, dmv ipd.
Če prav štekam se potem od "EUR 39.500" (to je brez postavke 1.) prišteje še 22% DDV in še 0,5% DMV? Torej od oka dobrih 48k EUR? Imam prav? Od tega se odbije še sladkih 7.5k eur subvencije. Cca 41k eur je končna cena z dostavo?
Dejansko je to zelo dober deal, če pogledamo package, sploh za nekoga, ki izkoristi tisti kredit na eko skladu za nakup električnih vozil. Dober domet, športne zmogljivosti. Razen, če je notranjost res svinjsko cheap občutek.
ps: pa une serijske feltne so lepše kot tiste za doplačilo. Delujejo nekako bolj underground moderno
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
WarpedGone ::
>> Cca 41k eur je končna cena z dostavo?
Ko je nakup zaključen, da.
Je še nekaj detajlov, ki jih lahko šteješ v nakupno ceno al pa ne, seštejejo se v par sto eur
Skupaj z registracijo in kaskom bi moral pridit pod 45.
Ko je nakup zaključen, da.
Je še nekaj detajlov, ki jih lahko šteješ v nakupno ceno al pa ne, seštejejo se v par sto eur
Skupaj z registracijo in kaskom bi moral pridit pod 45.
Zbogom in hvala za vse ribe
hammock ::
Cca 41k eur je končna cena z dostavo?
Da, cena je ugodna. Ko bodo avti delani v EU bo se bolj.
Se da komu poiskat ceno primerljive ICE limuzine z 280 konji? Kaksen BMW, Audi?
Aja, ne mores primerjat, Tesla nima dovolj knofov, salthebla in dolgocasnega nemskega kartoffeldizajna.
krucymucy ::
Model 3 je v živo res sweet in tudi notranjost deluje bolje kot na slikah. Moderen avto. Ne vem kdo sploh še kupuje neke C klase za ta denar s 150 konjskim dizlom
Saj jih ne.
Podatki za letosnje leto v USA ...
po modelih je pa takole,
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
roCkY ::
Cca 41k eur je končna cena z dostavo?
Da, cena je ugodna. Ko bodo avti delani v EU bo se bolj.
Se da komu poiskat ceno primerljive ICE limuzine z 280 konji? Kaksen BMW, Audi?
Aja, ne mores primerjat, Tesla nima dovolj knofov, salthebla in dolgocasnega nemskega kartoffeldizajna.
Ja seveda 480 oslov mora bit za 1 homo sapiensa peljat.
Primerljiv je kak 508, Passat pač karkoli v razredu C. Vstopna Tesla 3 z vstopnim modelom z ustrezno (dodatno) opremo po merilih EU proizvajalcev/marketingarjev (avtomatski menjalnik, ACC, uh Tesla ne premore HUD,...).
hammock ::
Ja seveda 480 oslov mora bit za 1 homo sapiensa peljat.
Primerljiv je kak 508, Passat pač karkoli v razredu C. Vstopna Tesla 3 z vstopnim modelom z ustrezno (dodatno) opremo po merilih EU proizvajalcev/marketingarjev (avtomatski menjalnik, ACC, uh Tesla ne premore HUD,...).
Kaj kdo rabi je irelevantno. ICE s taksnimi performansami pac ne mores kupiti za nek primerljiv denar, kje so sele stroski goriva. Da se ne menimo da je elektricno vozilo neprimerno boljsa uporabniska izkusnja kot vsak ICE.
Se enkrat slika od malo visje:
Americanom je ze jasno, vam bo tudi kmalu.
roCkY ::
Ja saj ti pravim primrja se Teslo 3 z napačnim segmentom. Ne nudi nič več kot oni segment, ki sem ga omenil.
Bi bili pa američani res čez les, če nebi pokupili kar je v domači državi narejeno. In ja tesla bo iz ZDA zrinila evropejce, če bodo zrihtali servise in se bo folk lahko za njihove praznike premaknil brez večurnega čakanja na polilnicah. Čas bo pokazal koliko so tehnologijo dejansko sprejeli in koliko je "modna muha".
Bi bili pa američani res čez les, če nebi pokupili kar je v domači državi narejeno. In ja tesla bo iz ZDA zrinila evropejce, če bodo zrihtali servise in se bo folk lahko za njihove praznike premaknil brez večurnega čakanja na polilnicah. Čas bo pokazal koliko so tehnologijo dejansko sprejeli in koliko je "modna muha".
Cruz ::
ICE s taksnimi performansami pac ne mores kupiti za nek primerljiv denar, kje so sele stroski goriva.V to ne verjamem, stroški goriva pa so tukaj irelevantni podatek, kar se tiče performensa.
Da se ne menimo da je elektricno vozilo neprimerno boljsa uporabniska izkusnja kot vsak ICE.V kakšnem smislu? Da "prihraniš" denar? To zame ni merilo za boljšo uporabniško izkušnjo. Ampak! Anksioznost ob pomanjkanju baterije je merilo za (dobro) uporabniško izkušnjo in trenutno je ta anksioznost problem, pri ICE pa ne rabiš skrbeti/planirati, ker imaš Petrol na vsakem koraku. Če že kaj, je tišina, ampak tudi ICE avtomobili, še posebej, ko greš v 40k+, so zadovoljivo tihi.
Pa ne misliti, da ne podpiram električnih avtomobilov, le trdim, da so trenutno daleč od boljše uporabniške izkušnje napram ICE avtomobilom. Električni avtomobili se v prvi vrsti kupijo zaradi tega, ker ga lahko kupiš, v drugi vrsti pa zaradi prihranka s stroški in "izboljšanjem" okolja. Uporabniška izkušnja sploh ni razlog za nakup el. avtomobila.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
krucymucy ::
Ja seveda 480 oslov mora bit za 1 homo sapiensa peljat.
Primerljiv je kak 508, Passat pač karkoli v razredu C. Vstopna Tesla 3 z vstopnim modelom z ustrezno (dodatno) opremo po merilih EU proizvajalcev/marketingarjev (avtomatski menjalnik, ACC, uh Tesla ne premore HUD,...).
Kaj kdo rabi je irelevantno. ICE s taksnimi performansami pac ne mores kupiti za nek primerljiv denar, kje so sele stroski goriva. Da se ne menimo da je elektricno vozilo neprimerno boljsa uporabniska izkusnja kot vsak ICE.
Se enkrat slika od malo visje:
Americanom je ze jasno, vam bo tudi kmalu.
Tako je. Kmalu bo vsem jasno. Tukaj bi pa nekateri primerjali s P508 in Passatom ...
Meni je ze dolgo jasno, a sem primoran dizla vozit, zal. Range je se vedno kratek, jaz pa eden redkih, ki ga dejansko rabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
WarpedGone ::
Range je se vedno kratek, jaz pa eden redkih, ki ga dejansko rabi.
Bol kot range nucaš zanesljiv in simpl način polnjenja.
Zanesljiv pomeni dostopn (prost in delujoč) vedno ko ga nucaš, simpl pomeni tam kjer itak parkiraš vsako dan/noč dlje časa. Brez tega je tut 1000km dosega premalo.
OStalo je le še osebna kalkulacija, kolk dosega tipično nucaš vsak dan, kolk dosega nucaš na 'tedenskih' daljših furah in simpl in zanesljiv plan kako boš pršu na Dunaj, Minhn, Milano, Zagreb, Beograd.
Tule se je limalo kolone tesel, ki so čakale celo uro na filanje na noč selitve američanov.
Neki je počakat, neki druzga pa obrnt se in it domov ker edina polnilnica na tvoji poti ne dela.
Ob teh slikah so čist slučajno manjkale slike zasedenih bencinskih pump in kolone ICE avtomobliov, ki so imeli točno enak problem: preveč folka hkrati na isti poti.
Ampak prvo je novinec, ki ogroža plačnike oglasov, drugo pa 'naši' in njih faili niso prikladni za trol agente:
Audi e-tron Owner May Wish He'd Chosen A Tesla Due To Charging Issues
Charging failure
Ipd itd.
Bomo še naprej brali kako Audi servis za prvim ovinkom takoj vse zrihta ...
Lahko bi SW update imenovali tudi servisiranje, z nekega vidika to pomeni popravilo nečesa v avtu.
TO pomeni, da se moj avto servisira avtomatsko ponoč pred mojo hišo, medtem ko spim. Strošek 0 časa in 0 denarja. Občasno ta servis pomeni ne odpravo napak ampak neki boljšega (več moči, novi fičerji, ...). Za isti vložek 0 časa in 0 denarja. Boljšega servisa pač ni.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
P.S. čez en teden bodo trije meseci, narejenih 6.950 km.
Niti enkrat v situaciji, ko nekam nebi mogu it zarad premal soka v bateriji al pa da bi svoj urnik moral prilagajat avtu, kdaj bo dost poln.
Trenutno najdlajša fura LJ - Salzburg - Lj v istem dnevu in grdem nalivu cel dan.
Kup fur Lj - Mb - Lj, enkrat Lj-Trst-Lj. Naslednje leto se obeta še več daljših tur.
S prejšnjim avtom sm delal cca 22k / letno, zdej zna it čez 30k/letno.
Brez domačega filanja - no go.
Niti enkrat v situaciji, ko nekam nebi mogu it zarad premal soka v bateriji al pa da bi svoj urnik moral prilagajat avtu, kdaj bo dost poln.
Trenutno najdlajša fura LJ - Salzburg - Lj v istem dnevu in grdem nalivu cel dan.
Kup fur Lj - Mb - Lj, enkrat Lj-Trst-Lj. Naslednje leto se obeta še več daljših tur.
S prejšnjim avtom sm delal cca 22k / letno, zdej zna it čez 30k/letno.
Brez domačega filanja - no go.
Zbogom in hvala za vse ribe
hammock ::
ICE s taksnimi performansami pac ne mores kupiti za nek primerljiv denar, kje so sele stroski goriva.V to ne verjamem, stroški goriva pa so tukaj irelevantni podatek, kar se tiče performensa.
Da se ne menimo da je elektricno vozilo neprimerno boljsa uporabniska izkusnja kot vsak ICE.V kakšnem smislu? Da "prihraniš" denar? To zame ni merilo za boljšo uporabniško izkušnjo. Ampak! Anksioznost ob pomanjkanju baterije je merilo za (dobro) uporabniško izkušnjo in trenutno je ta anksioznost problem, pri ICE pa ne rabiš skrbeti/planirati, ker imaš Petrol na vsakem koraku. Če že kaj, je tišina, ampak tudi ICE avtomobili, še posebej, ko greš v 40k+, so zadovoljivo tihi.
Pa ne misliti, da ne podpiram električnih avtomobilov, le trdim, da so trenutno daleč od boljše uporabniške izkušnje napram ICE avtomobilom. Električni avtomobili se v prvi vrsti kupijo zaradi tega, ker ga lahko kupiš, v drugi vrsti pa zaradi prihranka s stroški in "izboljšanjem" okolja. Uporabniška izkušnja sploh ni razlog za nakup el. avtomobila.
Kako tocno strosek goriva ni relevanten podatek? Edini razlog, zakaj zdaj furam stroj z 120 konji je to, da mi pije 6 litrov. Bi z veseljem imel 280 konjev, ampak bi mi to pomenilo namesto 3 tam med 6 in 8 jurijev za gorivo letno. No go.
Elektrika za Tesla 3 bi me stala 700e na leto. Torej 8-10x manj od primerljivega ICE.
Izkusnja je ne samo tisina, ampak sama voznja. Ko v turbo bencinarju pohodis gas, je odzivni cas tam 1000-1500ms, preden se zgodi karkoli (odvisno tudi od menjalnika). Pri stromarju je odziv instanten. Nobenega prestavljanja, nobenega tuljenja, nobene drame. Samo nor pospesek.
Range anxiety? To je problem izkljucno v tvoji glavi, ne v avtu. Ce nimas tezav da pozabis napolniti telefon cez noc, jih tudi z avtom ne bi smel imeti.
hojnikb ::
Sj lahko maš ~280HP (čipan 25d bo mel okol 260-270HP) in 6l porabe pri normalni voznji. Sam morš it na dizla.
#brezpodpisa
hammock ::
hojnikb ::
ne, to je realnost 4 cilidrskih dizlov. Seveda ne, da ga bos teral all out, ampak z relacijsko voznjo pa kamot prides na tako porabo. Tudi z cipom in dvem turbinam.
#brezpodpisa
M-XXXX ::
Sj lahko maš ~280HP (čipan 25d bo mel okol 260-270HP) in 6l porabe pri normalni voznji. Sam morš it na dizla.
Ja seveda Sploh parkiran v garazi ima porabo blizu tega.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Dejansko bi s čipano verzijo prišel s kakšnimi 7l čez... Ni 6 je pa kar blizu
hammock ::
Ce vozim tako, da mi pije 7 litrov, ne rabim 280 konjev. Ker jih koristim 150.
Pri elektricarju je pa vseeno ce ima 100, 280 ali pa 500 konjev. Poraba bo enaka.
Pri elektricarju je pa vseeno ce ima 100, 280 ali pa 500 konjev. Poraba bo enaka.
hojnikb ::
Sj lahko maš ~280HP (čipan 25d bo mel okol 260-270HP) in 6l porabe pri normalni voznji. Sam morš it na dizla.
Ja seveda Sploh parkiran v garazi ima porabo blizu tega.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Dejansko bi s čipano verzijo prišel s kakšnimi 7l čez... Ni 6 je pa kar blizu
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
kamot tudi pod 6l. Cipan avto ti pa tut ne dvigne porabe, ko se vozis 130 po ac.
Ce vozim tako, da mi pije 7 litrov, ne rabim 280 konjev. Ker jih koristim 150.
Pri elektricarju je pa vseeno ce ima 100, 280 ali pa 500 konjev. Poraba bo enaka.
ko se vozis po AC, jih koristis glih 20-30hp.
ko ga pa prtisnes, bo pa vseh 280. Finta je v fleksibilnosti. Taksen avto je lahko hitr, ko rabis in varcen, ko ga ne.
In ja, ce bos elektricarja teral do konca, bo tut poraba sla precej gor in range proti 0.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Matevz96 ::
Sj lahko maš ~280HP (čipan 25d bo mel okol 260-270HP) in 6l porabe pri normalni voznji. Sam morš it na dizla.
Ja seveda Sploh parkiran v garazi ima porabo blizu tega.
Brez problema, Volkswagen Touareq 3.0 V6 diezel, okrog 220 konjev (ne vem točno iz glave) ima pri umirjeni relacijski vožnji porabo 7,5l. Tako, da ne vidim težave za 6 litrov pri manjšem motorju in lažjem avtu.
#hooldthedoor
hojnikb ::
Seveda, z 2litrskim mlinckom se da spustit tut pod 4l z penzionarsko voznjo (relacije po AC na okol 100kmh) ampak to je ze orng offtopic at this point.
#brezpodpisa
krucymucy ::
WarpedGone je izjavil:
Range je se vedno kratek, jaz pa eden redkih, ki ga dejansko rabi.
Bol kot range nucaš zanesljiv in simpl način polnjenja.
Zanesljiv pomeni dostopn (prost in delujoč) vedno ko ga nucaš, simpl pomeni tam kjer itak parkiraš vsako dan/noč dlje časa. Brez tega je tut 1000km dosega premalo.
OStalo je le še osebna kalkulacija, kolk dosega tipično nucaš vsak dan, kolk dosega nucaš na 'tedenskih' daljših furah in simpl in zanesljiv plan kako boš pršu na Dunaj, Minhn, Milano, Zagreb, Beograd.
Vse lepo in prav, ampak 80x letno delam slabih 600km s povprecno ponavadi 130km/h +/- nekaj ... ACC na 160km/h, ce je pa vidljivost dobra in cesta prazna pa vec.
Vem zelo specificno.
Vazelin ::
Tesli manjka še en manjši avto od trojke. Slednja ima skoraj 4,7 metra. To je tolko kot BMW 5 E39. En hatchback bi prav prijal, tja 4,3m dolžine.
Warped: kakšna je kaj kvaliteta ozvočenja v tvoji Tesli?
Warped: kakšna je kaj kvaliteta ozvočenja v tvoji Tesli?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Vazelin ::
krucymucy: odvisno od potreb ja. Meni recimo bi bila Tesla sweet spot za vsakdanjo vožnjo. Daljše relacije imam max. parkrat letno, da bi se rabil zaustavljati za takojšnje polnenje. Takrat mi ne bi predstavljalo težave, da bi se nekje moral ustaviti. Zato je bolj varčen in še vedno dovolj zmogljiv dizel, če delaš vsakih par dni sladkih 600km pri dokaj visoki hitrosti
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
krucymucy ::
krucymucy: odvisno od potreb ja. Meni recimo bi bila Tesla sweet spot za vsakdanjo vožnjo. Daljše relacije imam max. parkrat letno, da bi se rabil zaustavljati za takojšnje polnenje. Takrat mi ne bi predstavljalo težave, da bi se nekje moral ustaviti. Zato je bolj varčen in še vedno dovolj zmogljiv dizel, če delaš vsakih par dni sladkih 600km pri dokaj visoki hitrosti
Jp, ampak bi vseeno imel, za cez vikend. Ceprav teh vikend stvari imam ze dovolj.
hojnikb ::
Tesli manjka še en manjši avto od trojke. Slednja ima skoraj 4,7 metra. To je tolko kot BMW 5 E39. En hatchback bi prav prijal, tja 4,3m dolžine.
Warped: kakšna je kaj kvaliteta ozvočenja v tvoji Tesli?
to je amerikanski avto, briga njih za hatchbake. Sam da je sedan pa crossover in znorijo.
#brezpodpisa
WarpedGone ::
Tesli manjka še en manjši avto od trojke. Slednja ima skoraj 4,7 metra. To je tolko kot BMW 5 E39. En hatchback bi prav prijal, tja 4,3m dolžine.
Warped: kakšna je kaj kvaliteta ozvočenja v tvoji Tesli?
NIsm audifil tko da kake primerjave ne morm dat.
Vse kar sm pogruntal je, da so 128kbs mp3ji slišat precej bogo, navadn radio špila svetove bolje.
Iščem musko v flac ...
Zbogom in hvala za vse ribe
WallSreet ::
No kot kaže so slo tech mojstri vendarle pravilno napovedali.
Tesla has become the world's largest electric automaker based on cumulative sales as it surpasses China's BYD even when accounting for the latter's plug-in hybrid sales.
https://electrek.co/2019/12/06/tesla-wo...
Šalo na stran. Ponovno ste zgrešili celoten olimpijski bazen. Musku gre zadnje čase odlično. Prodaje in povpraševanje je ogromno. Preko 250k naročil cybertrucka. Na sodišču je dobil tisto smešno tožbo in pa prodaja Tesle neprestano raste. Delnice so pa tudi v rekordnih vodah. No nekdo je tule zapisal da bo Tesla čez 5 let postalo neko povprečno podjetje z solidnimi review-ji. No vsaj šaliti se znate kar tudi nekaj šteje.
Vsaj laži tako da te moremo v 5 sekundah na laž postaviti. TSLA je mal pod 336 dolarjev, bila je pa že preko 380. Rekordne višave..
Živjo ponovno. Obožujem tvoje komentarje saj vedno znova dokazuješ da o teh stvareh nimaš pojma.
Stock a few dollars away from closing record of $385
https://www.marketwatch.com/story/tesla...
Tesla is closing out 2019 with the bang
http://edition.cnn.com/2019/11/13/inves...
Ps: Kdo je že tule v temi izjavil da bo Tesla čez nekaj let zgolj "povprečno podjethe z dobrimi mnenji". Lol. Tesla gradi kilometre dolge tovarne na Kitajskem in drugot po svetu medtem ko priznana podjetja tega ne zmorejo saj so celotno kapaciteto že zapolnili. Po kakšni logiki bo Wolkswaggen konkurenčnejši od Tesle, ko pa se praktično nič ne premika (utrujeno in staro podjetje brez kakršnih koli idej). In potem bo Tesla povprečno podjetje. Tule me res zabavate s svojimi komentarji. Sami mojstri.
roCkY ::
Ko ravno iščeš še malo "zabave" na temo EV. Znana štorija še v lokalnem tisku obdelana.
https://www.zurnal24.si/avto/ziv-komaj-...
https://www.zurnal24.si/avto/ziv-komaj-...
Gagarin ::
LOL, torej si ti 7. pisal iz prihodnosti. Bravo, si še boljši vizionar kot Musk. Utrujeno in staro podjetje je letos v zadnjem letu proizvodnje modela prodalo par 10k več samo golfov kot je Tesla prodala vseh avtomobilov...Počasi (verjetno januarja, letos se mi ne da več trgovati) bo Tesla spet šort. Bom (za razliko od tebe, ki konstantno samo nabijaš in objavljaš resnice za nazaj ali v prihodnost kot tokrat... ) spet objavil realtime vstop in izstop kot sem že večkrat tule. wallstreet lol...
WallSreet ::
LOL, torej si ti 7. pisal iz prihodnosti. Bravo, si še boljši vizionar kot Musk. Utrujeno in staro podjetje je letos v zadnjem letu proizvodnje modela prodalo par 10k več samo golfov kot je Tesla prodala vseh avtomobilov...Počasi (verjetno januarja, letos se mi ne da več trgovati) bo Tesla spet šort. Bom (za razliko od tebe, ki konstantno samo nabijaš in objavljaš resnice za nazaj ali v prihodnost kot tokrat... ) spet objavil realtime vstop in izstop kot sem že večkrat tule. wallstreet lol...
Spet nabijaš. Zaenkrat nisi zadel niti ene napovedi. Te citiram naslednjič ko boš ponovno zgrešil in se osmešil. Čas je da se premakneš v 21 stoletje "Ferdo66".
Ko ravno iščeš še malo "zabave" na temo EV. Znana štorija še v lokalnem tisku obdelana.
https://www.zurnal24.si/avto/ziv-komaj-...
Bravo našel si en ubogi primer in s tem popolnoma očrnil Teslo kot podjetje. Si predstavljaš da bi jaz lepil Wolkswaggnove incidente LOL. Materiala za 500 strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WallSreet ()