» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
140 / 152
»»

Ferdo66 ::

Matr si hujš kot Musk z lažmi in zavajanji. Kdaj si me citiral in si me osmešil ? Lažnivec. Pisal si 7.12. da je Tesla v novih višavah ko je bila okoli 345. Tudi zdajle je že nižje kot je bila junija 2017. Zadnjič ko sem napisal tukaj - v tem threadu da grem šort je bilo ob predstavitvi cyberbedarije, tukaj sem tudi napisal ko sem šort zaprl. V threadu električni avtomobili sem o šortu pisal vsaj še decembra 2018, tudi napisal ko sem zaprl. Enostavno preverljivo, se lahko lažeš kolkr hočeš.

Cruz ::

WallSreet je izjavil:

Ps: Kdo je že tule v temi izjavil da bo Tesla čez nekaj let zgolj "povprečno podjethe z dobrimi mnenji".
Jaz, v 5-10 letih, bolj mogoče 10. Še vedno stojim za tem mnenjem. Ne vidim Tesle v prihodnosti.
A child that is not embraced by the village will burn it down to feel its warmth

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cruz ()

pecorin ::

...medtem ko priznana podjetja tega ne zmorejo saj so celotno kapaciteto že zapolnili.


Kaj to pomeni? Resno.

roCkY ::

WallSreet je izjavil:

Ferdo66 je izjavil:

LOL, torej si ti 7. pisal iz prihodnosti. Bravo, si še boljši vizionar kot Musk. Utrujeno in staro podjetje je letos v zadnjem letu proizvodnje modela prodalo par 10k več samo golfov kot je Tesla prodala vseh avtomobilov...Počasi (verjetno januarja, letos se mi ne da več trgovati) bo Tesla spet šort. Bom (za razliko od tebe, ki konstantno samo nabijaš in objavljaš resnice za nazaj ali v prihodnost kot tokrat... ) spet objavil realtime vstop in izstop kot sem že večkrat tule. wallstreet lol...


Spet nabijaš. Zaenkrat nisi zadel niti ene napovedi. Te citiram naslednjič ko boš ponovno zgrešil in se osmešil. Čas je da se premakneš v 21 stoletje "Ferdo66".

roCkY je izjavil:

Ko ravno iščeš še malo "zabave" na temo EV. Znana štorija še v lokalnem tisku obdelana.
https://www.zurnal24.si/avto/ziv-komaj-...


Bravo našel si en ubogi primer in s tem popolnoma očrnil Teslo kot podjetje. Si predstavljaš da bi jaz lepil Wolkswaggnove incidente LOL. Materiala za 500 strani.

Dokazuješ svojo nezrelost. Tekst sem pa namenil tebi, ker si bil ravno pri roki s svojo precej nenavadno izjavo.
Ja en bogi primer?! Že samo v Avstriji je bil pred par leti na avtocesti en kar mi je v glavi ostalo. Tega je kar precej. Mal googla pobaraj. Vžigi baterij so problem. Veš to da praviš da tudi VW gorijo je največja možna demagogaija. Od novejše tehnologije se pričakuje vsaj za velikostni razred boljši rezultat! Nenazadnje bo verjetno čez 10 let miljone in miljone acuujev na polnenju v garažah pod spalnicami... Ni 40-100kWh isto kot accu v telefonu.

Mare2 ::

Živ komaj ušel iz gorečega avta, ki ga zdaj noče nihče reciklirati


https://www.zurnal24.si/avto/ziv-komaj-...

http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

krucymucy ::

So ze lepili ta clanek pred tabo. Kaj naj bi bil sploh namen nalepiti dokaj neumen clanek iz zurnala na S-T?

Sicer pa glej to kot pozitivno. Neko podjetje se je angaziralo, prevzelo avto in se bo trudilo poiskati najboljsi nacin reciklaze. Nekje je potrebno zaceti.

hammock ::

Mare2 je izjavil:

Živ komaj ušel iz gorečega avta, ki ga zdaj noče nihče reciklirati


https://www.zurnal24.si/avto/ziv-komaj-...


Richard Hammond, jesi to ti?

Pustili bi za zgoreti, pa bi bilo. Litij in aluminij bi zgorela, tistih par jeklenih diskov, profilov in vijakov pa ze pometes ko se ground zero ohladi. Prevec komplicirate.

WarpedOne ::

Živ komaj ušel iz gorečega avta, ki ga zdaj noče nihče reciklirati


Torej živ. Bi raje videl, da bi bil mrtev?
V kateremkoli drugem avtu - zlahka in najverjetneje.

#HeWalkedAway
Are you not tired of being wrong again and again?

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

Živ komaj ušel iz gorečega avta, ki ga zdaj noče nihče reciklirati


Torej živ. Bi raje videl, da bi bil mrtev?
V kateremkoli drugem avtu - zlahka in najverjetneje.

#HeWalkedAway


Na nabijaj in ne trolaj!

Tesla S (letnik 2014) ima prav solidne EURONCAP rezultate. Ampak je kar nekaj avtomobilov z boljšimi.
1 ali 2 % slabši rezultati pa ne pomenijo garantirane smrti v primeru nesreče.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Morda je pa to problem današnjega časa, včasih so nesposobneži, ki so se z avti zaletavali prej ali slej umrli, danes se bodo zgleda zaletavalai kar naprej in naprej. Rešuje nas samo še finančna omejitev takih omejencev. :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedOne ::

>> 1 ali 2 % slabši rezultati pa ne pomenijo garantirane smrti v primeru nesreče.

Nepismenost žal ne boli.
Če bi bolela, bi se vsaj trudu pozdravit.

zlahka in najverjetneje.

Ni isto kot "garantirano".

IQ 70,75 ali 80?
Are you not tired of being wrong again and again?

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

>> 1 ali 2 % slabši rezultati pa ne pomenijo garantirane smrti v primeru nesreče.

Nepismenost žal ne boli.
Če bi bolela, bi se vsaj trudu pozdravit.

zlahka in najverjetneje.

Ni isto kot "garantirano".

IQ 70,75 ali 80?


Aha to je tvoj "argument", ko dobiš uraden podatek, da Tesla Model S letnik 2014 nima najboljše ocene varnosti pridobljene od neodvisne organizacije in tvoja izjava pade v vodo :D

lahko bi tebe vprašal, če imaš IQ večji od številke noge ampak se ne spuščam na osnovno šolski nivo trolanja ;)

Machete ::

Bodi prijazen z njim, veliko mora pretrpeti kot Tesla entuzijast, shujšan za 50 jurjev.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Gregor P ::

Ne, ker smo mu lepo rekli in ga kolegialno opozorili v kaj se spušča ... večkrat ... a je kljub temu potem kupil Teslo8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

feryz ::

WarpedOne je izjavil:


Torej živ. Bi raje videl, da bi bil mrtev?
V kateremkoli drugem avtu - zlahka in najverjetneje.

#HeWalkedAway
Eno je, če se fentaš sam, drugo je, če te avto poizkusi fentati.
Pri 60 km/h si jaz v mojem avtu tudi frizure ne bi pokvaril.

Ok, res moj ni primerljiv s teslo, ampak ok. Pravzaprav skoraj je primerljiv. S je malo precej višje kot sirotinja od trojke.

WarpedOne ::

Peče peče ...
Are you not tired of being wrong again and again?

Vazelin ::

Fantki, dejansko je overall trenutno Tesla najboljši avtomobil za dobrih 40k eur, ki ga lahko kupite. Konkurenca mu je npr. Mercedes C klasa s 150 smrdljivskimi konji (brez panorame seveda in s kakšnimi 16-17 felgami), BMW 3 so na avto net krepko čez 40k. Seveda spet nek dizel, ki ima enih 9 sekund do sto (skoraj 4 slabše od tesle).

Velika težava je trenutno to, da ni servisa v SLO in pač prodaja čakanje. Pa saj isto so že ugotovili drugje. V ameriki BMW 3 ne povohajo več, pa je bil včasih kralj razreda...

Če vzamete v zakup še skoraj brezobrestno kredo je še toliko ugodnejši nakup, kot če na kredo vzamete kakšnega dizlarskega konkurenta... Trenutno win win kdor pač kupuje avto v tem rangu in ne rabi sedaj 600km prevozit vsak drugi dan
I got 99 problems but 5 usd tezus ain't one.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Ferdo66 ::

WarpedOne je izjavil:

Peče peče ...


Warpi, ker te stalno peče - proti hemeroidom najbolj pomaga ustrezna higiena, malo bolje, temeljitelje briši.

Ganon ::

Vazelin je izjavil:

Fantki, dejansko je overall trenutno Tesla najboljši avtomobil za dobrih 40k eur, ki ga lahko kupite.


Vsake toliko odprem temo in že po nekaj sekundah najdem kandidata za izjavo meseca, če ne leta.

roCkY ::

Jap na negativni strani lestvice.

DamijanD ::

Vazelin: ampak če hočeš/rabiš karavana pa pač ni druge kot čakat, da bodo dinozavri kaj naredili...

WarpedOne ::

Ferdo66 je izjavil:

Warpi, ker te stalno peče - proti hemeroidom najbolj pomaga ustrezna higiena, malo bolje, temeljitelje briši.


Ni presenetljivo, da obstaja več področij o katerih nimaš blage, vseeno pa otresaš nasvete.
In niti nimam razlogov, da bi me karkoli peklo, hehe ...
Are you not tired of being wrong again and again?

mikhaair ::

Izjava leta, tukaj se ji na kateri smejejo....ampak ko pelješ trojko, moraš biti malo indoktriniran s švabskim dizlom, da se ne bi vsaj malo strinjal z njo.
Brisanje pa proti hemoroidom prej škoduje,kot pomaga.

jernejl ::

Vazelin je izjavil:

Fantki, dejansko je overall trenutno Tesla najboljši avtomobil za dobrih 40k eur, ki ga lahko kupite. Konkurenca mu je npr. Mercedes C klasa s 150 smrdljivskimi konji (brez panorame seveda in s kakšnimi 16-17 felgami)

Ah, te avte se da dobiti ceneje, kot se ti zdi.
Za 40k€ dobiš že BMW 5. Pa 5 let (oz. 100.000km) rednih servisov zanj lahko dokupiš za 787 evrov.
Tudi mercedes E je tu nekje, C je pa še nekaj cenejši, prav tako BMW 3.

Resda imajo ti avti nekaj sekund slabše pospeške od Tesle. Imajo pa namesto te nepotrebne podrobnosti tudi kakšno prednost, recimo eno uro krajše polnjenje in servis 10 minut stran.

WarpedOne ::

>> servis 10 minut stran.

Zakaj pa nucaš sploh servis, če so te zadeve nemške baje tako hudo kvalitetne?
Menda ne boš trdil, da cr... crk... crku..uu.uu..uu, vsasih kej ni ok?!?!??!?!?!111111enaeanaaa??
Are you not tired of being wrong again and again?

hojnikb ::

warpy, pričakujem full report pr kakšni okvari. Verjetno brez okvar avto tut nebo naslednjih 10-15 let.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

fikus_ ::

Se boš načakal, ker Tesla se ne kvari, se na servis ne rabiš vozit, če pa že je pa iz navade, deformacija, ki izhaja iz lastništva ICE! :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

Utk ::

jernejl je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Fantki, dejansko je overall trenutno Tesla najboljši avtomobil za dobrih 40k eur, ki ga lahko kupite. Konkurenca mu je npr. Mercedes C klasa s 150 smrdljivskimi konji (brez panorame seveda in s kakšnimi 16-17 felgami)

Ah, te avte se da dobiti ceneje, kot se ti zdi.
Za 40k€ dobiš že BMW 5. Pa 5 let (oz. 100.000km) rednih servisov zanj lahko dokupiš za 787 evrov.
Tudi mercedes E je tu nekje, C je pa še nekaj cenejši, prav tako BMW 3.

Resda imajo ti avti nekaj sekund slabše pospeške od Tesle. Imajo pa namesto te nepotrebne podrobnosti tudi kakšno prednost, recimo eno uro krajše polnjenje in servis 10 minut stran.

In zakaj misliš, da se jih dobi naenkrat ceneje kot se nam zdi? Nekateri smo to napovedali par let nazaj, nekateri se pa danes čudite kako so poceni...še cenejši bojo.

Vazelin ::

Vidim, da ima BMW večino modelov v akciji. Zanimivo ima v akciji tudi novo trojko. Izgleda je prodaja bolj šepava, če so ji spustili ceno za več kot 20%, glede na to, da je par mesecev star avto na trgu.
I got 99 problems but 5 usd tezus ain't one.

jernejl ::

WarpedOne je izjavil:

>> servis 10 minut stran.

Zakaj pa nucaš sploh servis, če so te zadeve nemške baje tako hudo kvalitetne?
Menda ne boš trdil, da cr... crk... crku..uu.uu..uu, vsasih kej ni ok?!?!??!?!?!111111enaeanaaa??

A Tesla je pa imuna na to, da se vanjo kdo zaleti na parkirišču? Ali da jo vandali popraskajo s ključi? Se je toča morda izogiba?
Aja, Tesla te reči popravi OTA, ali pošlje kleparja in ličarja, da avto poravna in prebarva kar pod lokalnim hrastom !!!111enaenaena
Poleg tega Mercedesi crkujejo, to je res... Tesle pa tudi.

Utk je izjavil:

In zakaj misliš, da se jih dobi naenkrat ceneje kot se nam zdi? Nekateri smo to napovedali par let nazaj, nekateri se pa danes čudite kako so poceni...še cenejši bojo.
Jaz sem dobil podobno velik popust že leta preden je Tesla dala na trg svoj prvi avto. Tvoje napovedovanje in čudenje velikim popustom je najbrž posledica nepoznavanja omenjenega trga.

Nikec3 ::

Vse kar sm pogruntal je, da so 128kbs mp3ji slišat precej bogo, navadn radio špila svetove bolje.
Iščem musko v flac ...

Razlike med 320 mp3-jem in FLAC-om ne slišiš.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

Nekateri slišijo kable!!!?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

Utk ::

Pred krizo bmw in mercedes nista imela nobenih popustov. Potem so popustili. Bmw 5 in audi a6 pa težko da sta bila kdaj pod 40 jurjev z vsaj nekaj opreme.

Vazelin ::

moraš vedet, da so sedaj "in" SUV-i in limoti ranga BMW 5 niso več tako zanimivi
I got 99 problems but 5 usd tezus ain't one.

MrNighthawk ::

fikus_ je izjavil:

Se boš načakal, ker Tesla se ne kvari, se na servis ne rabiš vozit, če pa že je pa iz navade, deformacija, ki izhaja iz lastništva ICE! :D


Poglej si nekaj postov višje kako pogosto moraš Teslo vozit na redni servis pa se potem oglašaj. Po dveh letih prvič, potem pa praktično vsako leto. Ni ga avtomobila, ki bi bil imun na redne servise.

fikus_ ::

Na splošno je DE avtoindustrija v kur*u, pardon v krizi, zato tudi popusti. Zgleda da jih je dizelgate bolj prizadel, kot so sprva mislili/pokazali.

"kako pogosto moraš Teslo vozit na redni servis pa se potem oglašaj."

Nekateri trdijo ravno obratno, da pri EV ni potrebe po vzdrževanju. Malo pikra pripomba na njihove trditve in za drugič nastavi sarkazem detektor, da bo malo bolj občutljiv.

MrNighthawk ::

fikus_ je izjavil:

Na splošno je DE avtoindustrija v kur*u, pardon v krizi, zato tudi popusti. Zgleda da jih je dizelgate bolj prizadel, kot so sprva mislili/pokazali.

"kako pogosto moraš Teslo vozit na redni servis pa se potem oglašaj."

Nekateri trdijo ravno obratno, da pri EV ni potrebe po vzdrževanju. Malo pikra pripomba na njihove trditve in za drugič nastavi sarkazem detektor, da bo malo bolj občutljiv.


Ok... https://www.tesla.com/support/car-maint...
Če si malo prebereš vidiš, da si na rednem servisu skoraj vsako leto. Poškodbe/okvare so lahko prisotne tako pri novem kot pri starem avtu.

Kaj od naštetega ti naredijo v Sloveniji ne vem.
Frekvenca servisiranja je odvisna od organizacije, vsaj za ICE. Vsakič, ko menjam gume jim naročim, da preverijo, če je kaj potrebno naredit.

fikus_ ::

Kolikor vem, zaenkrat v SLO ni Tesla servisa, najbližji v Gradcu AT.

Utk ::

Menjava kabinskega filtra in rotiranje gum je zate "servisiranje"? Zavorna tekočina se pa res kao menja na 2 leti, ampak tega niti na ice avtih nihče ne dela na dve leti. 4-5 je čisto vredu. Nič od tega ni omembe vredno. Filter lahko zamenjaš sam, k vulkanizerju itak moraš it menjat zimsko-letne gume, enkrat na 4-5 let greš pa še tisto tekočino zamenjat. To je to, kar je "rednega".
In ne mi zdaj, da si nočeš umazat rok z menjavo kabinskega filtra. Prvič, ker to ni umazano, in drugič, preberi si navodila za ice avto, olje moraš preverjat vsak mesec, ostale tekočine pa tudi vsaj 2x med servisi, pa kdo to dela? Še jaz na 16 let stari kanti ne, kaj šele na novem. In to preverjanje je veliko bolj odgovorno, umazano in tečno delo, kot zamenjat en filter. Pa ne da je kaj od tega težko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedOne ::

Obvezen servis pomeni, da imaš finančne posledice, če ga ne narediš i.e. ni garancije na morebitne okvare. Tesla nima obveznih servisov.

Kdor je tolk nesposobn, da sam ne bo menjal filtra, pa naj pelje h komu, ki je dost sposobn za to visoko zahtevno opravilo. Vseeno to ni niti o od obveznega servisa.

352 hehehehe ...
Are you not tired of being wrong again and again?

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Menjava kabinskega filtra in rotiranje gum je zate "servisiranje"? Zavorna tekočina se pa res kao menja na 2 leti, ampak tega niti na ice avtih nihče ne dela na dve leti. 4-5 je čisto vredu. Nič od tega ni omembe vredno. Filter lahko zamenjaš sam, k vulkanizerju itak moraš it menjat zimsko-letne gume, enkrat na 4-5 let greš pa še tisto tekočino zamenjat. To je to, kar je "rednega".
In ne mi zdaj, da si nočeš umazat rok z menjavo kabinskega filtra. Prvič, ker to ni umazano, in drugič, preberi si navodila za ice avto, olje moraš preverjat vsak mesec, ostale tekočine pa tudi vsaj 2x med servisi, pa kdo to dela? Še jaz na 16 let stari kanti ne, kaj šele na novem. In to preverjanje je veliko bolj odgovorno, umazano in tečno delo, kot zamenjat en filter. Pa ne da je kaj od tega težko.

Ne govorit meni. Tako priporoča Tesla. A jim zaupaš glede njihove strokovne ocene je pa druga stvar.
Emmmm... ne vem kdo te je na**gnil, da gledaš olje vsak mesec in "ostale tekočine" :)), mogoče leta 70.
sicer pa še enkrat preberi zgornji post., ko pustim avto pri mehaniku za menjavo gum, jim naročim, da mi pregledajo take malenkosti, kar pomeni 2x letno in filtrov ne menjujem sam.
Edini dve tekočini, ki ju redno "kontroliram" sam sta tekočina za brisale pa bencin :D

WarpedOne ::

Avto 21. stoletja:

Are you not tired of being wrong again and again?

Utk ::

2x letno namesto enkrat na 2 leti, se pravi. Če bi vsaj malo sam kaj naredu, pa na 4 leta.

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

Avto 21. stoletja:


Purchase??
Se pravi kupiš avto za 50k potem pa še DLCje?? 8-O

Utk je izjavil:

2x letno namesto enkrat na 2 leti, se pravi. Če bi vsaj malo sam kaj naredu, pa na 4 leta.

FFS kaj ti ne gre v glavo? Avto je na servisu 2x letno zaradi menjave gum in takrat serviser preveri, da so še ostale stvari ok. A mogoče zdaj razumeš?
Najlažji način. Pred službo odpeljem avto na servis (služba je stran 1km), vmes ga porihtajo in ga prevzamem ko grem domov.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zakaj bi šel k serviserju menjat gume? A greš h kirurgu, če te mezinček buba?

s1m0n ::

Aja to je to s Teslo je težko to izpeljat saj rabijo pri mehanikih posebne "pripomočke" (pucke), da lahko Teslo dajo na dvigalo!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

WarpedOne ::

Nič takega ne rabijo.
Na hitro priučeni muloti pri lokalnem vulkanizerju so zadevo speljali b.p.

Verjamem pa, da je tebi postopek nedoumljiv in takele otresaš po forumih. Nimaš svetle prihodnosti ...
Are you not tired of being wrong again and again?

jernejl ::

Utk je izjavil:

Pred krizo bmw in mercedes nista imela nobenih popustov. Potem so popustili. Bmw 5 in audi a6 pa težko da sta bila kdaj pod 40 jurjev z vsaj nekaj opreme.
Popusti so že od vekomaj. Res pa v času pred internetom niso bili objavljeni na spletnih straneh, ampak se je bilo treba zapeljati v salon in se dogovoriti ali izpogajati.
Ali so bili v povprečju enako visoki kot danes, pa ne vem... če imaš kakšno raziskavo, pa jo lahko prilepiš.

Menjava kabinskega filtra in rotiranje gum je zate "servisiranje"? Zavorna tekočina
Redno vzdrževanje obsega še kaj več kot en filter, gume in zavorno tekočino, četudi odmislimo motor in menjalnik. Če nič drugega je potrebno vsaj preverjati določene vitalne dele.

Zavorna tekočina se pa res kao menja na 2 leti, ampak tega niti na ice avtih nihče ne dela na dve leti.
Če ti tega ne počneš, ne pomeni, da tega ne počne nihče drug.

4-5 je čisto vredu.
Obnovljene gume so tudi čisto vredu.

preberi si navodila za ice avto, olje moraš preverjat vsak mesec, ostale tekočine pa tudi vsaj 2x med servisi, pa kdo to dela? Še jaz na 16 let stari kanti ne, kaj šele na novem.
Novejši avti te stvari preverjajo avtomatsko. V mojih navodilih prav nič ne piše o tem, da bi moral te stvari še kaj dodatno preverjati. Seveda ni nič narobe, če se občasno naredi "double check", to se najbolj praktično uredi v sklopu rednega servisa.

krucymucy ::

jernejl je izjavil:

Popusti so že od vekomaj. Res pa v času pred internetom niso bili objavljeni na spletnih straneh, ampak se je bilo treba zapeljati v salon in se dogovoriti ali izpogajati.
Ali so bili v povprečju enako visoki kot danes, pa ne vem... če imaš kakšno raziskavo, pa jo lahko prilepiš.

junij 2016, cena 37.000 s popustom 32.000. Ce bi vzel vec dodatne opreme, bi bilo vec popusta.
Slo pa je za leto dni star model zelo dobro prodajanega avtomobila. Cakanje 3-4 mesece.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi šel k serviserju menjat gume?

8-Oa ti to resno? 8-O

zakaj...?
1. zato, ker nudi (tudi) vulkanizerske storitve
2. zato, ker je v moji neposredni bližini
3. zato, da lahko po potrebi izkoristim še njegove ostale storitve
4. zato ker ima tam tudi shranjene gume,
5. naročim tudi, da mi naredi zunanje in notranje pranje/čiščenje

aka zato, da imam čim manj problemov in ubadanja z avtom
se ne čudim, da imaš toliko stroškov in problemov z avtom, če si tako nesposoben pri organizaciji lastnega časa.

Zgodovina sprememb…

««
140 / 152
»»