Prijavi se z GoogleID

» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 136 137 138 139

Okapi ::

No, razen genijalcev, kot je pegasus in njemu podobni. Oni so vedno boljši.>:D

hojnikb ::

To niso genijalci, to so cyborgi.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

WarpedOne ::

WarpedOne je izjavil:

Končno neki podobnega roadtripu potem, ko je freiburg vzela bolezn ... jutr Lj - Salzburg - Lj. ABRP pravi, da bo treba nazaj grede 25 minut filanja na SC v Grödingu, skupno 6ur na poti. Verjetno bom to opravu že na poti gor, da bo mala mal manj v avtu.


LJ - Salzburg - Ljubljana mala malca, avtopilot pa godsend.
Do you know what you don't know?

WallSreet ::

Musk je ravnokar zapisal da so prejeli že 146k naročil. Če predpostavimo da stane kos 65k je to približno 10.6 milijarde če sem prav zaračunav.

Jah nič ponovno ste se osmešili. Podobno kot tisti ki so se smejali Musku, ko mu je na predstavitvi počla šipa medtem ko je bilo vse skupaj zaigrano saj je šlo za nekoliko drugačno promocijo. Človek točno ve kako pridti v medije. Saj je bil ta incident glavna tema zadnjih dveh dni.

Mislim da ima Musk novi hit na dlani. Zanimivo bo spremljati. Je drugačen design, je nekoliko poseben od ostalih gigantskih klišejevskih škatelj, ki jih ponujajo izčrpana podjetja.

WallSreet ::

BigWhale je izjavil:

WallSreet je izjavil:


Škoda ker nisem sledil svojemu instinktu. Bi danes skoraj podvojil vložek. No nič hudega kajti potenciala je neskončno. Samo še en lep dokaz da je na slo-techu kup "strokovnjakov" ki o teh stvareh nimajo pojma.


Cak mal, najprej zmerjas en kup ljudi, potem obzalujes, da sam nisi sledil svojemu instinktu in potem spet zmerjas ljudi s katerimi se pogovarjas? :))) Ce se v tej zgodbi treba komurkoli smejati, potem se lahko smejemo tebi. A ves, put your money where your mouth is. Sam ti nisi. V bistvu nakladas na forumu in potem, ko se kaksna izmed tvojih 'napovedi' uresnici, se pa tolces po prsih. Ce bi te bilo kaj vec kot nakladanje, bi nam zdaj mahal z denarjem. Tko pa sam sebe citiras.

Cestitam, zmagal si na internetu! ;>



Pač užaljen si ker spadaš v tisto kategorijo. Ja res jaz nakladam medtem ko so tvoje objave praktično na vsaki od trenutno 140 straneh. Ampak jaz nakladam :D. Pač trdili ste nekaj zgodilo pa se je nekaj popolnoma drugega. Edini razlog zakaj nisem vložil takrat je ta da takrat nisem imel, drugače bi to zagotovo storil. Dejstvo je da sem imel prav, ti si pa kiksnil cel olimpijski bazen. Kljub temu pa to ne bo spremenilo dejstve da boš ti še naprej pljuval po Musku, kljub temu da se ti zdi "smešen in nesposoben". Ha :)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Okapi ()

PARTyZAN ::

WallSreet je izjavil:

Musk je ravnokar zapisal da so prejeli že 146k naročil. Če predpostavimo da stane kos 65k je to približno 10.6 milijarde če sem prav zaračunav.


"Preorder" cybertrucka je 100$.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

MrNighthawk ::

WallSreet je izjavil:

Musk je ravnokar zapisal da so prejeli že 146k naročil. Če predpostavimo da stane kos 65k je to približno 10.6 milijarde če sem prav zaračunav.

Preorder je 100$, ki je v celoti refundable.
Tega ne moreš enačit, kot da so že prodali 146k avtomobilo. Pod nobenim pogojem. Glede na komplikacije in zamude s M3, dvomim da bo končni kupec videl cybertruck pred letom 2022, še to je optimistično. Kdaj in kako jim bo pa masovna proizvodnja konkretno zalaufala je pa sploh vprašanje. Jim manjka še nekaj šotorov :))

Matevz96 ::

Z drugimi besedami je Tesla dobila 14.6 milijona brezobrestnega posojila.
#hooldthedoor

Ferdo66 ::

Kolk Wallstreetu ( ne zgornjemu otroškem nicku ;)) pomenijo ta prednaročila je pokazalo trgovanje v petek minus 6% ob drugače rastocem trgu. Easy 5% v 1 dnevu zame. Ni prvič da sem v realtimu objavu tukaj šort (prejšnič sem drzal bistveno dlje in naredu skoraj 100 dolarjev razlike, zdajle si zaradi trga ne upam) , za razliko od nicka ws, ki samo sanja o neskončnih donosih.

BigWhale ::

WallSreet je izjavil:

[Dejstvo je da sem imel prav, ti si pa kiksnil cel olimpijski bazen. Kljub temu pa to ne bo spremenilo dejstve da boš ti še naprej pljuval po Musku, kljub temu da se ti zdi "smešen in nesposoben". Ha :)


Kaj sem kiksnil? Ne, resno. Povej kaj sem napovedal in sem kiksnil. Lahko pa tud poves kdaj sem rekel, da je musk smesen in nesposoben. :) Da vidmo.

MrNighthawk ::

Matevz96 je izjavil:

Z drugimi besedami je Tesla dobila 14.6 milijona brezobrestnega posojila.

Ja... najbrž ga potrebuje :)) malo za šalo malo za res

Elon Musk's net worth plunges $768m in one day after Cybertruck launch fiasco

https://www.msn.com/en-xl/money/topstor...

Urbano#Desno ::

WarpedOne je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Končno neki podobnega roadtripu potem, ko je freiburg vzela bolezn ... jutr Lj - Salzburg - Lj. ABRP pravi, da bo treba nazaj grede 25 minut filanja na SC v Grödingu, skupno 6ur na poti. Verjetno bom to opravu že na poti gor, da bo mala mal manj v avtu.


LJ - Salzburg - Ljubljana mala malca, avtopilot pa godsend.


Special olympics? Z novim avtom za 40k ti je uspelo prevoziti 500 - 600 km v kosu in to smatraš za uspeh. :=) Tudi v polotu 2003 bi šlo pa še vožnja bi bila udobnejša. :))

WallSreet ::

Evo da ne bodo samo negativni review-ji. Tale tip dobro obrazloži in je dejansko v letu 2019 z razliko od nekaterih, ki še vedno živijo v prejšnjem stoletju.



Od 4:15-6:00 naprej za tiste ki ste še vedno v prejšnjem stoletju.

Vse bolj je jasno da ima Musk na dlani novi "hit". Glavni razlog pa je prav ta, zaradi katerega ostali ta Cybertruck tako sovražijo...design. Samo bedak bi se odločil za kliše design. Če bi se odločil za neke podobne klišejevske škatle ala Atlas Tanoak, ki jih vidimo na vsakem koraku, bi ta njegov cybertruck pogrnil na celi črti. Kar me še najbolj moti je notranji del in pa morda barva (črna barva je velik boljša izbira).

MrNighthawk je izjavil:

WallSreet je izjavil:

Musk je ravnokar zapisal da so prejeli že 146k naročil. Če predpostavimo da stane kos 65k je to približno 10.6 milijarde če sem prav zaračunav.

Preorder je 100$, ki je v celoti refundable.
Tega ne moreš enačit, kot da so že prodali 146k avtomobilo. Pod nobenim pogojem. Glede na komplikacije in zamude s M3, dvomim da bo končni kupec videl cybertruck pred letom 2022, še to je optimistično. Kdaj in kako jim bo pa masovna proizvodnja konkretno zalaufala je pa sploh vprašanje. Jim manjka še nekaj šotorov :))

Ja o tem sem govoril že leto dni nazaj. Teslin glavni problem ni njihova konkurenca (zaenkrat jim nihče ne seže do kolen) ampak je njihov problem predvsem proizvodnja in kapaciteta saj ne morejo proizvajati toliko kot bi si želeli (povpraševanja je ogromno). Zato tudi zdaj postavljajo nove tovarne na Kitajskem, Ameriki, Mehiki, Nemčiji itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: WallSreet ()

WarpedOne ::

Pol ure analize
Do you know what you don't know?

DamijanD ::

A bi ta CT premaknili v drugo temo, tako da bo v tej samo T3?

MrNighthawk ::

WarpedOne je izjavil:

Pol ure analize

"analiza" :))
narejeno na podlagi izgleda in 5ih podatkov od Muska. p.s. pa šipe so se razbile

Musk je dosegu svoje, fanboyi so ponorel pa sploh ne vejo zakaj Ampak gremo vsi kupit "super duper truck" za vožnjo do Bleda in BTCja...
Tako kot večina lastnikov SUVjev in ostalih "terencev". Teren vidijo preko ekrana ali pa na parkingu pod gondolo na Krvavcu.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Tvoj problem je kaj točno?
Da obstajajo ljudje, ki jih ne maraš?

Tough.

Razumeš, da se fanboy ne rodiš ampak postaneš, ko zadevo maš/hočeš met?
Ne?
Očitno.
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WarpedOne ()

roCkY ::

WarpedOne je izjavil:

Pol ure analize

Leta 2024 bo pa Tesli podaril 100€ in nabavil EV Toyoto.

En velik minus CT za vsakdan je, da se s strani ne bo dalo nakladat. Vedno bo treba iti zadaj. Itak pa tiste, ki trucka ne rabijo v vsakdanu pač pa je le avto to ne bo bistveno motilo.

Gregor P ::

Najbrž je ves smisel tega Cybertrucka čisto marketinški, torej da se predvsem (spet) govori o Tesli v smislu vsaka reklama je dobra reklama; da pač držijo ta "hype" še naprej. Kar je najbrž povsem razumljivo iz poslovnega vidika. Zdaj so si pač za "bad guy-a/tekmeca" sami izbrali Forda (ki se v bistvu ne bi smel odzvati na te provokacije, a se je in je s tem Tesli pomagal dvigniti "rejting").

To kakšno vozilo je pravzaprav ta CT, dobro/slabo, je pa povsem nepomembna, postranska zgodba ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Jaz samo upam da se bo ta pick-up norija z elektrifikacijo malo umirila, in bodo šli to nabavljat res samo tisti, ki to tudi potrebujejo.

Zakaj upam da bo tako. Zato ker fizike ne moreš pretentat, zadeva ki pokuri še enkrat več energije za premikanje, se bo tudi polnila še enkrat dlje, tudi domače polnjenje ni več tako trivilano kot npr. pri M3. Potem je doseg, x2 baterija ti da enak doseg kot v M3 x1, to nikakor ne more biti zanemarljivo. Da ne omenjam kakšne vleke prikolice ali če daš kakšen bivalni nahrbtnik na keson. Mentaliteta kupcev pickupov je da lahko gredo kamor hočejo v divjino, zato so tudi zelo priljubljeni long-range rezervoarji za gorivo in tudi v Ameriki pridobivajo v tem razredu dizli, ravno zaradi dosega. Pustimo sedaj to ali kdo to dejansko kdo potrebuje, pomembna je mentaliteta takega kupca.

Baterije delujejo zelo dobro v energetsko učinkovitih limuzinah, glede na to kako so američani ubrisani na SUV je prodaja MX razočaranje, pa gre za SUV z najnižjim količnikom Cd v svojem razredu. CybrTrk tu ne bo nek biser v zračnem uporu, sploh ko se ga bodo lotili neki predelovalci in gor montirali Bull Bare, LED Bare, šotore, nadgradnje... Elektrika je super za nek commuter vozilo, kjer vsak dan presediš 1-2 uri, imaš udobje, imaš priročnost, nizke stroške... kot delovno vozilo ali počitniško vozilo, pa zadeva ni več tako priročna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

CybrTrk tu ne bo nek biser v zračnem uporu, sploh ko se ga bodo lotili neki predelovalci in gor montirali Bull Bare, LED Bare, šotore, nadgradnje...


Though there are limitations to Martin’s model here, it’s a good rough first guess. And as far as this guess goes, the truck seems to have better aero than initial visual impressions might have suggested.


... in pa

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

To sem videl, in sodeč po tem ima še Jeep Wrangler nižji Cd.

Sodeč po tem modelu je pri 70 mph potrebnih 30 kW samo za premagovanje zračnega upora, dodaš zraven še kotalni pri tej hitrosti ca. 10 kW in imaš v teoriji najnižjo možno porabo (s 100% učinkovitim drivetrainom) 40 kW/(113 km/h) = 0,35 kWh/100 km, Ouch.

Lahko sedaj debatiramo kako slab je zgornji model zračenga upora, ampak dejstvo je da že danes povprečen pickup pri hitrosti 113 kmh pokuri duplo energije v primerjavi s Priusem. Tesla tu ne bo mogla narediti čudeža, sploh pa ne s to oglato obliko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

Mene predvsem motijo vsa po nepotrebnem velika vozila na mestnih cestah, ker mi zmanjšujejo moje vidno polje; praktično ne vidim več nič pred seboj razen teh vozil. Prej sem lahko videl kar večji del tega, kar vidi tudi vozilo pred menoj in sem lahko temu primerno odreagiral, zdaj pa lahko gledam le še zavorne luči SUV-jev (+ da imajo potem še zatemnjena stekla). To je zelo slabo za prometno varnost, razumem mestne avtobuse in tu in tam kakšen tovornjak, kjer si pač še posebej pozoren, da ti ne prileti kakšen otrok, ampak to s temi prevelikimi "tanki" na cestah je pa preveč.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::

Lahko sedaj debatiramo kako slab je zgornji model zračenga upora, ampak dejstvo je da že danes povprečen pickup pri hitrosti 113 kmh pokuri duplo energije v primerjavi s Priusem. Tesla tu ne bo mogla narediti čudeža, sploh pa ne s to oglato obliko.


Zdej pa to 'visoko porabo' daj v okvir 500 milj dosega za 70 jurjev USD.
Kaj to pomeni za ceno in težo teslinih baterij?
Elphant in the room ...
Do you know what you don't know?

Okapi ::

Zdaj pa daj 500 milj dosega za 70 jurjev v okvir Muskovih obljub. >:D

WarpedOne ::

Glede cene je ta na koncu vsaj izpolnjena, doseg pa *vsakič* presežen.

Će kdo laže, ste to vi, ki znova in znova nabijate, da temu ni tako.
Do you know what you don't know?

WarpedOne ::

M3 je bil najavljen za 35k USD - izpolnjeno.
Doseg M3 je bil najavljen kot vsaj 210 milj - na začetku 220, danes že 250 milj.

Je pa res recimo Ford govoril o 370 miljah dosega, v najavi je le 270, ko bo na cesti pa zna bit 200.
Podobno vsi ostali.
Do you know what you don't know?

J.McLane ::

WarpedOne je izjavil:

Lahko sedaj debatiramo kako slab je zgornji model zračenga upora, ampak dejstvo je da že danes povprečen pickup pri hitrosti 113 kmh pokuri duplo energije v primerjavi s Priusem. Tesla tu ne bo mogla narediti čudeža, sploh pa ne s to oglato obliko.


Zdej pa to 'visoko porabo' daj v okvir 500 milj dosega za 70 jurjev USD.
Kaj to pomeni za ceno in težo teslinih baterij?
Elphant in the room ...


Tri-motor - 250 kWh baterija za 500 milj (EPA in ne kar sem računal pri 70 mph), cena baterije $27k, ostane $43k za vse ostalo
Dual motor - 150 kWh za 300 milj, cena baterije $16k, ostane $34k za vse ostalo
Single motor - 125 kWh za 250 milj, cena baterije $14k, ostane $26k za vse ostalo
+ bonus believerjev, ki bodo dali 7k EUR za full self driving

2022 bo jasno na voljo samo dual ali tri-motor, cene zgoraj so recimo za takrat ko ga bodo začeli delat, čez leta bo cena šla še dol in bo tudi single motor na voljo z zadovoljivo maržo.

Glede teže baterij je malce težko govorit, ampak če bi uporabili M3 baterijo, bi bila srednja (150 kWh) težka 1.500 kg, če s tehnologijo res naredijo napredek morda 1300 kg.

Kako bo pa kaj s hitrostjo SC? 150 kW moč polnjenja pomeni ~400 km/h, pri M3 ti ista moč da 800 km/h. Ni tako zanemarljiva razlika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gregor P ::

WarpedOne je izjavil:

M3 je bil najavljen za 35k USD - izpolnjeno.
Izpolnjeno v kakšnem smislu? Da je bil ta model le uspešno najavljen?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Polozweii ::

J.McLane je izjavil:

To sem videl, in sodeč po tem ima še Jeep Wrangler nižji Cd.

Sodeč po tem modelu je pri 70 mph potrebnih 30 kW samo za premagovanje zračnega upora, dodaš zraven še kotalni pri tej hitrosti ca. 10 kW in imaš v teoriji najnižjo možno porabo (s 100% učinkovitim drivetrainom) 40 kW/(113 km/h) = 0,35 kWh/100 km, Ouch.

Lahko sedaj debatiramo kako slab je zgornji model zračenga upora, ampak dejstvo je da že danes povprečen pickup pri hitrosti 113 kmh pokuri duplo energije v primerjavi s Priusem. Tesla tu ne bo mogla narediti čudeža, sploh pa ne s to oglato obliko.


Bi ga lahko, če bi streho drugače speljali. Merili so v pravo smer, naredili so katastrofalno slabo. Verjetno zato, ker so hiteli s "štanco" karoserije. A sem prav razumel da so uporabili nerjavno jeklo? Slednje je sicer zaradi večih drsnih ravnin v kristalni rešetki odlično za globoki vlek. Zakaj niso mogli tega lepše "spigat" ne bom komentiral.

Glavni problem aerodinamike se pojavi ob separaciji zračnega toka, zaradi česar nastane območje močnega podtlaka. Pri vozilih se to običajno pojavi na zadnjem delu, pri tesli pa že na strehi, I guess? Oblanje prednjega dela ti še najmanj prednosti prinese, čeprav intuitivno vsi pomislijo nanj. Glavni problem je podtlak (vakuum) za vozilom, kjer kasneje pride do nasilnega mešanja in s tem izgub.

Zasilna rešitev bi lahko bili turbulatorji na vrhu strehe, da zračni tok vseeno potuje po zamišljenem"aeroprofilu".

Tist nezvezen prehod na strehi je še najbolj problematičen.

Avtomobil je s stališča aerodinamike pretežno 2D zgodba stranskega profila.
Genosse

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Polozweii ()

WarpedOne ::

Izpolnjeno v kakšnem smislu? Da je bil ta model le uspešno najavljen?!

In dostavljen *VSEM* naročnikom takšne variante.
Do you know what you don't know?

fikus_ ::

Koliko jih je bili izdelanih in dostavljenih po neto ceni 35k$?

belidihur ::

A to je dobro, da je steklo neprebojno. Kaj, če se avto vname in se vrata na odprejo? Ali pa se skotališ v reko pa se vrata ne odprejo.

Eni nimate nič v betici.

Matevz96 ::

Gregor P je izjavil:

J.McLane je izjavil:

CybrTrk tu ne bo nek biser v zračnem uporu, sploh ko se ga bodo lotili neki predelovalci in gor montirali Bull Bare, LED Bare, šotore, nadgradnje...


Though there are limitations to Martin’s model here, it’s a good rough first guess. And as far as this guess goes, the truck seems to have better aero than initial visual impressions might have suggested.


... in pa



na modelu so upoštevali zaprt keson kar močno zmanjša zračni upor, zanimivo bi bilo videti analizo z odprtim. Poleg tega pa model ne upošteva zračnega upora zaradi toga zraka skozi vozilo, čeprav je električen še vedno potrebuje hlajenje in če bodo želeli vleči polno prikolico kar veliko hlajenja. Na sliki tudi ni navedeno ali je za tekmece to izmerjen koeficient trenja ali izračunan, v primeru da je izmerjen (pri odprtem nepokritem kesonu) CyberTrucku še slabše kaže...

Polozweii je izjavil:

J.McLane je izjavil:

To sem videl, in sodeč po tem ima še Jeep Wrangler nižji Cd.

Sodeč po tem modelu je pri 70 mph potrebnih 30 kW samo za premagovanje zračnega upora, dodaš zraven še kotalni pri tej hitrosti ca. 10 kW in imaš v teoriji najnižjo možno porabo (s 100% učinkovitim drivetrainom) 40 kW/(113 km/h) = 0,35 kWh/100 km, Ouch.

Lahko sedaj debatiramo kako slab je zgornji model zračenga upora, ampak dejstvo je da že danes povprečen pickup pri hitrosti 113 kmh pokuri duplo energije v primerjavi s Priusem. Tesla tu ne bo mogla narediti čudeža, sploh pa ne s to oglato obliko.


Bi ga lahko, če bi streho drugače speljali. Merili so v pravo smer, naredili so katastrofalno slabo. Verjetno zato, ker so hiteli s "štanco" karoserije. A sem prav razumel da so uporabili nerjavno jeklo? Slednje je sicer zaradi večih drsnih ravnin v kristalni rešetki odlično za globoki vlek. Zakaj niso mogli tega lepše "spigat" ne bom komentiral.

Glavni problem aerodinamike se pojavi ob separaciji zračnega toka, zaradi česar nastane območje močnega podtlaka. Pri vozilih se to običajno pojavi na zadnjem delu, pri tesli pa že na strehi, I guess? Oblanje prednjega dela ti še najmanj prednosti prinese, čeprav intuitivno vsi pomislijo nanj. Glavni problem je podtlak (vakuum) za vozilom, kjer kasneje pride do nasilnega mešanja in s tem izgub.

Zasilna rešitev bi lahko bili turbulatorji na vrhu strehe, da zračni tok vseeno potuje po zamišljenem"aeroprofilu".

Tist nezvezen prehod na strehi je še najbolj problematičen.


Ja avto naj bi bil iz nerjavnega jekla, škatlaste oblike pa zaradi "nezmožnosti oblikovanja rosfraja", ne vem sicer za točno kater material gre ampak tako kot si rekel je na splošno priemeren za preblikovanje (kuhinska korita so vsa iz nerjavečega jekla).

Glede zračnega upora poglej analizo, streha sploh ni kritična čeprav bi intuitivno rekel da bo prinesla veliko vrtinčenja. Osebno bi prav rad videl kako se obnese z odprtim kasonom je kdo našel analizo? Bi naredil sam pa nimam volje modelirat po slikah...
#hooldthedoor

WarpedOne ::

>> ne vem sicer za točno katerega materiala ...

Angleščina ti ne deluje?

steel comes in predefined mixtures such as 301, 302, 303, and such. Tesla made a custom mixture and replaced the 3rd digit with an X like you would a variable in math.

If you want to read about it, google grade 301 SS or grade 304 SS or any other number then realize Tesla hasn't told you exactly how 30x differs from the known types.


""We were going to use titanium skins for Cybertruck, but cold-rolled 30X stainless is much stronger," Musk explained via Twitter. "We're creating this alloy at Tesla."


300 Series--austenitic chromium-nickel alloys
- Type 301--highly ductile, for formed products. Also hardens rapidly during mechanical working. Good weldability. Better wear resistance and fatigue strength than 304.
- Type 302--same corrosion resistance as 304, with slightly higher strength due to additional carbon.
- Type 303--free machining version of 304 via addition of sulfur and phosphorus. Also referred to as "A1" in accordance with ISO 3506.[6]
- Type 304--the most common grade; the classic 18/8 (18% chromium, 8% nickel) stainless steel. Outside of the US it is commonly known as "A2 stainless steel", in accordance with ISO 3506 (not to be confused with A2 tool steel).[6] The Japanese equivalent grade of this material is SUS304.
- Type 304L--same as the 304 grade but lower carbon content to increase weldability. Is slightly weaker than 304.
- Type 304LN--same as 304L, but also nitrogen is added to obtain a much higher yield and tensile strength than 304L.
- Type 305--same as 304, but with more nickel to decrease work hardening.
- Type 308--used as the filler metal when welding 304.
- Type 309--better temperature resistance than 304, also sometimes used as filler metal when welding dissimilar steels, along with inconel.
Do you know what you don't know?

Nikec3 ::

Gregor P je izjavil:

J.McLane je izjavil:

CybrTrk tu ne bo nek biser v zračnem uporu, sploh ko se ga bodo lotili neki predelovalci in gor montirali Bull Bare, LED Bare, šotore, nadgradnje...


Though there are limitations to Martin’s model here, it’s a good rough first guess. And as far as this guess goes, the truck seems to have better aero than initial visual impressions might have suggested.


... in pa


Pa btw, to je cd brez vzvratnih ogledal, brisalcev in še česa...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

WarpedOne je izjavil:

Izpolnjeno v kakšnem smislu? Da je bil ta model le uspešno najavljen?!

In dostavljen *VSEM* naročnikom takšne variante.


A se bomo spet delal butle in pozabili omeniti, da za taksno verzijo si se moral extra potruditi, ce si jo zelel dobiti in da se je Tesla extra potrudila, da je cim vec ljudem potem uturila neko drazjo verzijo? Dejmo nehat s to verzijo za 35 jurjev, ker vsi vemo, da je bolj kot ne en marketing gimmick. Tko kot bo cybertruck za 39 jurjev in tko kot je BMW za 20 jurjev (al kaj jest vem kolk je tista najcenejsa verzija trojke, k je itak noben ne kupi).

Ja, tistim 'desetim' k so prsli v petek 13. ob polni luni v tesla store in so narocil ta avto so ga dejansko prodal. To je kr za v guinessovo knjigo rekordov. :>

WarpedOne ::

A se bomo spet delal butle in pozabili omeniti, da za taksno verzijo si se moral extra potruditi, ce si jo zelel dobiti in da se je Tesla extra potrudila, da je cim vec ljudem potem uturila neko drazjo verzijo?


Ne, še vedno se delamo butle, ki prodajalcem hočejo vsiljevat svoje ideje, kako naj oni prodajajo svoje izdelke.

Avto so dobili, kdor so si ga dost želeli.
Moja varianta v času naročila tut ni bla na meniju.
Pa sm pršu do nje.

Model 3 za 35k USD je realnost.
Nobeno vaše sprenevedanje in zmrdovanje nad pogoji, tega ne ukine.

Kaj hujga, tja morš it in rečt, da hočeš to met, škandal!!!!!1111enaenmaena
Do you know what you don't know?

Vazelin ::

Kje se dobi teslo za 32k eur?
I got 99 problems but 1.5usd tezus ain't one.

WarpedOne ::

V sanjah funkcionalno nepismenih.
Do you know what you don't know?

fikus_ ::

"Pa sm pršu do nje."

Ko si namesto predvidenih 50k€ plačal 60k€!

Številke lahko odstopajo 2-3%!

hojnikb ::

Model 3 za 35k USD je realnost.

je bila. Preteklik. Za select few. V resnici je model, ki ga lahko kupis, brez da bi bil Muskov osebni prijatelj ta trenutek pac samo stadnard+
Mogoce za rajo celo kdaj dajo ven standard, mogoce znizajo ceno +, mogoce mogoce. Kdo bi vedu.
Dejstvo pa je, da evropejc stvar nemore postavit stvar na cesto za manj kot 50 cukov (pred handoutom drzave).
50 cukov je pa ze resn kes. Moj glas z takim denarjem bi sel prej k M2, kot pa goli tesli.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedOne ::

fikus_ je izjavil:

"Pa sm pršu do nje."

Ko si namesto predvidenih 50k€ plačal 60k€!

Številke lahko odstopajo 2-3%!


Funkcionalno nepismen bumbar?

V AT sem plačal točno 45.650 EUR plus cca 300 EUR za začasno registracijo in 10 EUR za vinjeto.
Komplet preplačilo vrnjeno brez zapletov.
Do you know what you don't know?

Polozweii ::

WarpedOne je izjavil:

fikus_ je izjavil:

"Pa sm pršu do nje."

Ko si namesto predvidenih 50k€ plačal 60k€!

Številke lahko odstopajo 2-3%!


Funkcionalno nepismen bumbar?

V AT sem plačal točno 45.650 EUR plus cca 300 EUR za začasno registracijo in 10 EUR za vinjeto.
Komplet preplačilo vrnjeno brez zapletov.


Language !
Genosse

fikus_ ::

A niso dodatno plačal ~6k€?

WarpedOne ::

"niso" je kdo?
Do you know what you don't know?

PALOMINO ::

Vidim da je debata o Tesla 3 na polno razvita.
Mene pa zanimajo osebno izkušnje lastnikov dotično modela 3. Ste ga naročili preko spleta - sedaj vidim da je lažje ker je Slovenija podprta, ali ste šli preko dealerjev?
Kako ste zadovoljni s podporo, morebitne težave in realen domet po naših slovenskih cestah? :) Če je kakšen lastnik lahko tudi prosim na ZS ker imam nekaj specifičnih vprašanj. Hvala.

roCkY ::

Prehajamo v fazo, o bo vsak, ki je nekje zagledal Teslo spraševal po forumih o stvareh, ki so 1000* prežvečene?

Machete ::

PALOMINO je izjavil:

Vidim da je debata o Tesla 3 na polno razvita.
Mene pa zanimajo osebno izkušnje lastnikov dotično modela 3. Ste ga naročili preko spleta - sedaj vidim da je lažje ker je Slovenija podprta, ali ste šli preko dealerjev?
Kako ste zadovoljni s podporo, morebitne težave in realen domet po naših slovenskih cestah? :) Če je kakšen lastnik lahko tudi prosim na ZS ker imam nekaj specifičnih vprašanj. Hvala.


Enemu (1.) lastniku si polepšal petek :D
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

roCkY ::

Machete je izjavil:

PALOMINO je izjavil:

Vidim da je debata o Tesla 3 na polno razvita.
Mene pa zanimajo osebno izkušnje lastnikov dotično modela 3. Ste ga naročili preko spleta - sedaj vidim da je lažje ker je Slovenija podprta, ali ste šli preko dealerjev?
Kako ste zadovoljni s podporo, morebitne težave in realen domet po naših slovenskih cestah? :) Če je kakšen lastnik lahko tudi prosim na ZS ker imam nekaj specifičnih vprašanj. Hvala.


Enemu (1.) lastniku si polepšal petek :D

En lastnik je preveč kolerik, da bi se bilo z njim smiselno karkoli pogovarjat.
strani: 1 ... 136 137 138 139