» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
98 / 183
»»

RedDrake ::

Ravno bil na kosilu v sredo z enim kolegom, ki je bil včasih direktor večje SLO firme v Munchnu.
Ima novega MB GLCja, pa je rekel, da je plačal samo zvezdo, in da ni vredno denarja. Prej je imel X5 okoli 10 let, pa je bil precej bolj zadovoljen.
Azija je prihodnost.
Ko še kitajci začnejo proizvajat malce bolj zahodno naravnana vozila, bo veselice nemške avtoindustrije hitro konec ...

XLapse ::

koyotee je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Glede realnosti ...
Models That Lost CR's Recommendation:
- Acura RDX
- BMW 5 Series
- Chrysler 300
- Dodge Charger
- Tesla Model 3
- Volkswagen Tiguan


BWM serija 5 in VW nezanesljiva? Kdo verjame?


Korejci in japonci jih šišajo po desni, nič novega. Še fiat je pred audijem in bmwjem.




FUL SLAB graf, me je čisto odbil od nemcev.

RedDrake je izjavil:


Azija je prihodnost.
Ko še kitajci začnejo proizvajat malce bolj zahodno naravnana vozila, bo veselice nemške avtoindustrije hitro konec ...


preveč drastičen zaključek... Azija ni bodočnost. Je drugače vse, ni pa bodočnost
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

hojnikb ::

Ni podočnost, je dejanska realnost. Veliko delov bavarcov ze dela kitajska podruznica (16i motor in stekla comes to mind)
Verjamem da je pri ostalih znamkah podobno.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

nezanesljiv CR...

Zbogom in hvala za vse ribe

MrNighthawk ::

Teste "zanesljivosti" na dve leti je brezpredmetno. Avto, ki se ne pokvari dve leti ni umetnost. Ko bo Tesla 3 na trgu 10 + let pa lahko govorimo kako je zanesljiva/pokvarljiva.

s1m0n ::

Če še bo pleh držal skupaj po toliko letih...

BigWhale ::

Dejte se odlocit a je to kar CR pove ok al ni ... Ker takrat, ko so rekli, da je Tesla A-OK je bil ta report zlo relevant. A zdej, k so si premislili pa to ne velja vec al kaj?

WarpedGone ::

Ti nmi to razlož prosm...
Customer satisfaction i.e. buy again si komot predstavlam. Kaj pomeni skupna ocena 2 medtem ko je sam ena posamezna 3, par 4 ostalo pa 5 si pa ne znam razlagat.
Znaš pomagat kaj pomeni povprečje nižje od vseh posameznih ocen?

In kako body hardware vpliva na zanesljivost al kaj točno? Panel gaps and paint defects all over again ... čeprav bazira na več kot pol leta stari proizvodnji. Ko greš v detajle metodologije zveš tudi, da podatki sploh niso direkt za M3 ker je prefrišn... so upošteval zggodovino uvedvbe drugih novih modelov istega proizvajalca... ie X in S pred 6 leti...

Samo v simpl glavah mora bit vse simpl...

Sej tut je.. safest car ever in highest satisfaction.

Kar je CR uspel narst je to, da svojga poročula niso vsem hkrati pokazal. Shortanje u sredo je dost zgovorno.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Sej tut je.. safest car ever i

Ahem
#brezpodpisa

bambam20 ::

Iz 35 jurjev je prilezlo na 70.000€ + . Še malo pa bo 80 jurjev.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Customer satisfaction i.e. buy again si komot predstavlam.
Jaz napravim avto iz kartona in ga prodam ženi. Ona je edini kupec in je z njim ekstremno zadovoljna - customer satisfaction ima najvišjo možno oceno. Čudim se, da ga CR ni uvrstil na vrh svojega seznama. To je customer satisfaction, ki si ga komot predstavljaš.

WarpedGone je izjavil:

Kaj pomeni skupna ocena 2 medtem ko je sam ena posamezna 3, par 4 ostalo pa 5 si pa ne znam razlagat.
Znaš pomagat kaj pomeni povprečje nižje od vseh posameznih ocen?
Znaš pomagat s kakšnim virom, kjer je pojasnjena metodologija ocenjevanja in kjer piše, da je skupna ocena povprečje posameznih ocen?

WarpedGone ::

CR has 17 "reliability index" categories: the Model 3 got the higgest rating in 14, got the second highest rating in two, and "average" in one. Not a single "below average" or "much worse than average" rating.

CR doesn't disclose their exact weighting, but it's mathematically impossible for these ratings to be weighted with positive nonzero, 1-normalized weights and result in a score that isn't better than average. (In fact pretty much any common-sense weighting that doesn't zero out the 14 top scores would result in an "outstanding" reliability rating, based on this data.)

So Consumer Reports must have "changed the rules" against the Model 3, and CR invented a bad rating out of whole cloth, not supported by their own data...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

It matters litle though:
CSCC Europe is now in Zeebrugge (what is this, the 4th ship to Europe to arrive? Captain, Cosmos... I think there was one more in there?)
Emerald Ace is entering the bay to Tianjin (3rd ship to China).
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

CR doesn't disclose their exact weighting, but it's mathematically impossible for these ratings to be weighted with positive nonzero
To zgolj pomeni, da skupna ocena ni (uteženo) povprečje posameznih ocen.
Tudi EuroNCAP recimo podeli avtu skupno oceno nič zvezdic, če je ocena za zaščito odraslih ali ocena za zaščito otrok pod 40% ali ocena za zaščito pešcev pod 20%, četudi bi bile vse ostale posamezne ocene maksimalne.

WarpedGone ::

To zgolj pomeni, da skupna ocena ni (uteženo) povprečje posameznih ocen.

Ampak je kaj točno?
Kako je končna ocena slabša od vseh posameznih?
Zbogom in hvala za vse ribe

Vazelin ::

Se je kdo že opogumil za nakup Tesle M3?

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

_Tom_ ::

Vazelin je izjavil:

Se je kdo že opogumil za nakup Tesle M3?


Zaenkrat ga sploh še ni mogoče naročiti v SLO, lahko ga naročiš v sosednjih državah, vendar se potem moraš ukvarjati še z uvozom, obračunom/vračilom DDV, itd...

P.s.: Testiral v soboto, pelje se fenomenalno....minus je splošna cenenost notranjosti (razen ekrana) in pa seveda cena.

Okapi ::

Koliko pa trenutno stane najcenejši m3, ki ga je mogoče kupiti v EU, po plačilu vseh davščin v Sloveniji, in vračilu subvencije?

Gregor P ::

_Tom_ je izjavil:

....minus je splošna cenenost notranjosti (razen ekrana) in pa seveda cena.
... kakšen pa je pravzaprav ta ekran? Kvaliteta? Kdo ga proizvaja?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Nek povprecen, generic (allegedly LG) 15" 1080p LCD ekran je, nic posebnega. Ampak za v avto tako ali tko ne rabis nic special. Bolj je vazn kak 'coating' je in kako je viden na soncu.

PrimozR ::

Načeloma so temperaturno-vibracijske zahteve za automotive kar resne, ni 'nič special'. Smo že meli debato, zakaj so v avtih tako shitty displeji. Change cut-off v fazi razvoja se (v normalnih firmah) naredi par let pred izidom modela, torej imaš tam 3 do 5 let star HW v novem avtu, ker si ga takrat sourcal in začel validirati (in ga nisi spreminjal brez dobrih razlogov). Temperaturno območje delovanja je med -40°C in tam 85°C, na vrhu armaturke (kjer je zaslon) lahko tudi več, vibracij je pa tudi, ne glede na to, da gre za notranjost, kar precej.

In ne, to niso (samo) vibracije od motorja, ampak tudi oz. predvsem vibracije s ceste. Električni avti se vibracijam ne izognejo. Zaradi vibracij morajo biti dovolj močni mounting pointi in vse povezave.

Volkswagen (res ne maram branda, predvsem zaradi uporabnikov, od katerih so Teslaši sicer še neprimerno hujši, razlogi so pa podobni) ima en res dober dokument samo na temo zagotavljanja kakovostnih spojev žice na druge dele, npr. na pine konektorjev, na PCB-je, itd. Definirajo katere tehnologije so OK, kakšni pogoji crimpanja so OK, koliko je lahko deformacije žice, itd.

Še enkrat, avtomobilska industrija je prekleto zahtevna reč, ker so zahteve hude (temperaturni razponi, vibracije in doba trajanja), cene morajo biti nizke, zanesljivost pa tudi relativno visoka, ne glede na splošno mnenje o avtih. Zahteve letalske industrije so višje, ampak so tudi cene izdelkov neprimerno višje. Podobno z raketno industrijo. Ni to 5 šravfov, 4 gume in malo blaga, daleč od tega.

Aja, FYI, https://carbuzz.com/news/subaru-crowned...
#sampovem

EDIT: tematike, kako bedasta ideja je v avto montirati touchscreen, se sploh ne bom dotikal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

pegasus ::

PrimozR je izjavil:

Aja, FYI, https://carbuzz.com/news/subaru-crowned...
#sampovem
Jah ... subaruju manjka samo elektrika. Mene so mal razočarali, ko so začeli govoriti o boxer dizel motorjih. Takrat bi morali začeti govoriti o baterijah.

PrimozR ::

Zdej se nekaj omenja hibride za Ženevo. Pa na proper AWD sistem je itak težje nakvačkati hibride pa elektriko kot na lesser pogone :)

pegasus ::

Ja, saj hibridni crosstrek je že tu, ampak too little, too late. Proper AWD imho bi moral biti softverski, z motorjem na vsakem kolesu. Prihraniš kup železja.

Vazelin ::

_Tom_ je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Se je kdo že opogumil za nakup Tesle M3?


Zaenkrat ga sploh še ni mogoče naročiti v SLO, lahko ga naročiš v sosednjih državah, vendar se potem moraš ukvarjati še z uvozom, obračunom/vračilom DDV, itd...

P.s.: Testiral v soboto, pelje se fenomenalno....minus je splošna cenenost notranjosti (razen ekrana) in pa seveda cena.

Ni kao usnje in mehka plastika?

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Pa mirno bi lahko dodali še Muskovo nedavno izjavo o samovoznosti do konca leta. Ker gre ravno tako za očitno zavajanje vlagateljev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

PrimozR ::

pegasus je izjavil:

Ja, saj hibridni crosstrek je že tu, ampak too little, too late. Proper AWD imho bi moral biti softverski, z motorjem na vsakem kolesu. Prihraniš kup železja.

Mehanika je še vedno mehanika. Najbolj prav pride ravno takrat ko šteje.

Pa upam da nisi za in-wheel motorje pri motorjih na vsakem kolesu.

bambam20 ::

Okapi je izjavil:

Koliko pa trenutno stane najcenejši m3, ki ga je mogoče kupiti v EU, po plačilu vseh davščin v Sloveniji, in vračilu subvencije?



Pripravi 60 jurčkov. Pač ljudsko dosegljivo vozilo.

BigWhale ::

PrimozR je izjavil:

Načeloma so temperaturno-vibracijske zahteve za automotive kar resne, ni 'nič special'. Smo že meli debato, zakaj so v avtih tako shitty displeji.


Nic special v stilu nekih karakteristik ekrana, svetilnost, locljivost, kontrast, refresh in tako naprej. To, da je stvar narejena tako, da je automotive friendly bi moralo biti vsakomur jasno. Sicer so pa ze porocali o tezavah s Teslinimi LCDji, da je prihajalo do de-laminacije, na Tesla forumih se pa pogovarjajo o zascitah LCDja v trojki, za cas, ko je avto parkiran. To slednje mi je kr mal funny. :)

mikhaair ::

Saj slisi se mal hecno, ampak mislim, da je smiselno in bi rekel, da velja za vse tablice na armaturah. Saj tudi telefona in ostalih naprav na puscas izpostavljene na soncu. Armaturko pa vsak, ki ima kaj soli v glavi poleti zasciti pred dolgotrajnim soncem. Ker ne glede na klimo, ti seva vročina v glavo kasneje. Da zraven zaščitiš še naprave je le plus.

Gregor P ::

Naj rečem tako, nisem še videl, da bi sonce uničilo karkoli znotraj vozila v vsaj desetletju ali več uporabe, pa je običajno (v vseh vozilih) vse v črnem usnju in se vsaj po termometru sodeč segreje znotraj krepko čez 50°C. Ne rečem pa, da ni dobro, da bi vse skupaj rajši osenčil, zaščitil ipd. ker potrebuješ potem vsaj malo več časa, da ohladiš kabino (čeprav klima pa hlajenje sedežev tudi naredi svoje).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Machete ::

Zadeve so definitivno nekaj drugega kot regular consumer elektronika. Prvi barvni zasloni so sedaj stari že okoli 15 let v avtih in DELAJO. Beat that Tesla.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RedDrake ::

Machete je izjavil:

Zadeve so definitivno nekaj drugega kot regular consumer elektronika. Prvi barvni zasloni so sedaj stari že okoli 15 let v avtih in DELAJO. Beat that Tesla.

Bolj 20 let, ne 15.
Razni S klasse in podobne luksuz zadeve so imele barvno navigacijo konec 90-ih let.
Tudi moj 2005 saabek ima brezhibno delujoč barvni zaslon navigacije, pa avto ni videl garaže ali nadstreška vsaj 13 let ...

DamijanD ::

Gregor P je izjavil:

Naj rečem tako, nisem še videl, da bi sonce uničilo karkoli znotraj vozila v vsaj desetletju ali več uporabe, pa je običajno (v vseh vozilih) vse v črnem usnju in se vsaj po termometru sodeč segreje znotraj krepko čez 50°C. Ne rečem pa, da ni dobro, da bi vse skupaj rajši osenčil, zaščitil ipd. ker potrebuješ potem vsaj malo več časa, da ohladiš kabino (čeprav klima pa hlajenje sedežev tudi naredi svoje).

Meni je poškodovalo navigacijo (ne vgradno)

Gregor P ::

To verjamem, da vsaka zunanja naprava ne zdrži te vročine. Ampak sam se seveda govoril o originalnih napravah itd. vgrajenih originalno v vozilo (navigacije, TV-ji itd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PrimozR ::

BigWhale je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Načeloma so temperaturno-vibracijske zahteve za automotive kar resne, ni 'nič special'. Smo že meli debato, zakaj so v avtih tako shitty displeji.


Nic special v stilu nekih karakteristik ekrana, svetilnost, locljivost, kontrast, refresh in tako naprej. To, da je stvar narejena tako, da je automotive friendly bi moralo biti vsakomur jasno. Sicer so pa ze porocali o tezavah s Teslinimi LCDji, da je prihajalo do de-laminacije, na Tesla forumih se pa pogovarjajo o zascitah LCDja v trojki, za cas, ko je avto parkiran. To slednje mi je kr mal funny. :)

Okej, to se strinjam, ampak velikokrat ti, če ne same zahteve in zaradi njih izbira materialov in/ali konstrukcije zaslona, lahko že validacijski postopek vpliva na to, da zaslon izpade zanič, v bistvu je pa samo star.

Gregor P je izjavil:

Naj rečem tako, nisem še videl, da bi sonce uničilo karkoli znotraj vozila v vsaj desetletju ali več uporabe, pa je običajno (v vseh vozilih) vse v črnem usnju in se vsaj po termometru sodeč segreje znotraj krepko čez 50°C. Ne rečem pa, da ni dobro, da bi vse skupaj rajši osenčil, zaščitil ipd. ker potrebuješ potem vsaj malo več časa, da ohladiš kabino (čeprav klima pa hlajenje sedežev tudi naredi svoje).

Z razlogom je zgornja temperatura testiranja za komponente za notranjost 85°C.

Machete je izjavil:

Zadeve so definitivno nekaj drugega kot regular consumer elektronika. Prvi barvni zasloni so sedaj stari že okoli 15 let v avtih in DELAJO. Beat that Tesla.

Po drugi strani so pa 20 let stari pasati prekleto znani po 'zrezanih' monochrome zaslonih med števcoma :)

Gregor P je izjavil:

To verjamem, da vsaka zunanja naprava ne zdrži te vročine. Ampak sam se seveda govoril o originalnih napravah itd. vgrajenih originalno v vozilo (navigacije, TV-ji itd.).

AliExpress 1DIN avtoradio šteka pri 0°C in manj ob zagonu avta pri branju z USB-ja. Grande Punto z Microsoftovim Bluetooth/USB sistemom (Blue&Me) je pred tem avtom delal pri -15°C brez težav :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

vahid ::

Laznjivi Musk, spet v tezavah...

https://www.bloomberg.com/news/articles...

Zheegec ::

Mislim, da gre ta LAT članek v pravilno smer.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

koyotee ::

Nekaj dobrih novic, ampak ne za teslo ;((
https://avto.finance.si/8945248?cctest&...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

borisk ::

koyotee je izjavil:

Nekaj dobrih novic, ampak ne za teslo ;((
https://avto.finance.si/8945248?cctest&...


pa zakaj limuzina, pa ravno pri volvotu imajo renome kultnih karavanov, sama oblika pa sama po sebi win-win za električarje...

RedDrake ::

Kitajci ljubijo limuzine.
In to je kitajski produkt.

WarpedGone ::

Prvi pravi tekmec ... čez leto oz. dve...
Letna produkcija v štiri ali petmestnih cifrah?
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Ko bo šla plača gor za 30% bomo kupovali višji razred dizla.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Prvi pravi tekmec ... čez leto oz. dve...
Letna produkcija v štiri ali petmestnih cifrah?

Volvoti sicer veljajo za bolj luksuzna in tudi zelo varna vozila, temu primerno tudi draga, tako da preveč jih ne bi smeli prodati ... lahko pa, da da bodo ti njihovi EV-ji prava prodajna uspešnica in jih bodo prodajali v rekordnih številkah:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Zheegec ::

Danes zvečer bodo neke "big news" menda. Bomo videli, kaj si bodo izmislili.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RedDrake ::

Tesla M3 bo samovozno prispel prazen v SoCal iz velike japke.
Delnica gre na 1000 do 15.3.
Warpy bo pred aprilom že mel M3P pred bajto.

koyotee ::

RedDrake je izjavil:

Tesla M3 bo samovozno prispel prazen v SoCal iz velike japke.
Delnica gre na 1000 do 15.3.
Warpy bo pred aprilom že mel M3P pred bajto.


Aprila letos?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
««
98 / 183
»»