Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
frudi ::
Seveda, zato je odgovornost na vozniku, da v taki situaciji spremlja dogajanje in pravočasno prevzame nadzor.
Pustimo ob strani Teslino sporno oglaševanje Autopilota in vprašanje, kdaj bo znal zares sam voziti, ali pa vsaj brati omejitve iz prometnih znakov. Dokler ga pač jemlješ kot samo malo bolj napreden tempomat, je pozitivno, da se vsaj drži osnovnih omejitev iz navigacijskih kart.
Pustimo ob strani Teslino sporno oglaševanje Autopilota in vprašanje, kdaj bo znal zares sam voziti, ali pa vsaj brati omejitve iz prometnih znakov. Dokler ga pač jemlješ kot samo malo bolj napreden tempomat, je pozitivno, da se vsaj drži osnovnih omejitev iz navigacijskih kart.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
J.McLane ::
Če pri EU spec avtih (ki lažejo vsaj 7%) nastaviš tempomat 5 mph prehitro te bo redko kdo ustavil, pri nizkih omejitvah mogoče ja pri normalnih hitrostih pa sigurno ne.
Branje prometnih znakov ima že veliko avtov, eden izmed problemov je to da križišče prekliče omejitev, pa to da so znaki 40 na izvozih iz AC kamera pa ta znak vidi...
Branje prometnih znakov ima že veliko avtov, eden izmed problemov je to da križišče prekliče omejitev, pa to da so znaki 40 na izvozih iz AC kamera pa ta znak vidi...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
BigWhale ::
dovoli namreč nastaviti le 5 mph višjo hitrost od omejitve. Pri nas bi sicer tako še vedno dobil kazen za prehitro vožnjo, ampak kot kaže imajo v ZDA policisti in avtomatski radarji nekoliko višje tolerance.
Prosim, ce se vzdrzis nakladanja na pamet ali pa podas kak dokaz, da ljudje dobivajo kazni kjer je_izmerjena_ hitrost voznje 138km/h.
frudi ::
Prosim, da se kot moderator vzdržiš nepotrebnega in neizzvanega žaljenja uporabnikov.
Nikjer nisem napisal, da se Autopilot lahko uporablja samo na avtocestah. Za 138 km/h na avtocesti res ne boš dobil kazni, za 98 ali pa 78 pri omejitvah 90/70 pa jo komot dobiš, za 58 v naselju pa skoraj zagotovo.
Tole o takšnem debelem laganju števcev je gostilniški mit. Če imaš kolesa pravilnih dimenzij in ustrezen tlak v pnevmatikah, so lahko moderni avti čisto komot natančni tudi na 1 km/h. Še moja 12 let stara kripa je vsaj v razponu 50-130 km/h točna na 1-2%.
Ljudje verjamejo temu mitu o lažnivih števcih, pa mislijo, da lahko v naselju vozijo 60 po števcu... 5 laže števec, 5 ima radar tolerance, ni panike pol it 10 čez omejitev. Potem pa jih ustavijo in dobijo kazen.
Nikjer nisem napisal, da se Autopilot lahko uporablja samo na avtocestah. Za 138 km/h na avtocesti res ne boš dobil kazni, za 98 ali pa 78 pri omejitvah 90/70 pa jo komot dobiš, za 58 v naselju pa skoraj zagotovo.
Če pri EU spec avtih (ki lažejo vsaj 7%) nastaviš tempomat 5 mph prehitro te bo redko kdo ustavil, pri nizkih omejitvah mogoče ja pri normalnih hitrostih pa sigurno ne.
Tole o takšnem debelem laganju števcev je gostilniški mit. Če imaš kolesa pravilnih dimenzij in ustrezen tlak v pnevmatikah, so lahko moderni avti čisto komot natančni tudi na 1 km/h. Še moja 12 let stara kripa je vsaj v razponu 50-130 km/h točna na 1-2%.
Ljudje verjamejo temu mitu o lažnivih števcih, pa mislijo, da lahko v naselju vozijo 60 po števcu... 5 laže števec, 5 ima radar tolerance, ni panike pol it 10 čez omejitev. Potem pa jih ustavijo in dobijo kazen.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
BigWhale ::
V Evropi verjetno nastavljas tempomat v korakih po 5km/h in ne v korakih po 5mph. Tako bi bilo smiselno. In pri vozji 55km/h verjetno ne bos vec placal kazni. Ne vem tocno kaksne so tolerance ampak nekaj odbitka je. Ce ga je pet procentov prides na 53km/h.
;-) ::
dovoli namreč nastaviti le 5 mph višjo hitrost od omejitve. Pri nas bi sicer tako še vedno dobil kazen za prehitro vožnjo, ampak kot kaže imajo v ZDA policisti in avtomatski radarji nekoliko višje tolerance.
Prosim, ce se vzdrzis nakladanja na pamet ali pa podas kak dokaz, da ljudje dobivajo kazni kjer je_izmerjena_ hitrost voznje 138km/h.
v bistvu sem na sekcijki meritvi dobil kazen in ja do 10kmh. 40€ oz 20 polovicka.
frudi ::
V Evropi verjetno nastavljas tempomat v korakih po 5km/h in ne v korakih po 5mph. Tako bi bilo smiselno. In pri vozji 55km/h verjetno ne bos vec placal kazni. Ne vem tocno kaksne so tolerance ampak nekaj odbitka je. Ce ga je pet procentov prides na 53km/h.
Ja, s tem se strinjam. Sej sem napisal, v ZDA so tolerance verjetno višje, tudi zaradi njihovih čudaških milj :P
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Gregor P ::
v bistvu sem na sekcijki meritvi dobil kazen in ja do 10kmh. 40€ oz 20 polovicka.Kje to, pri nas?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
dottor ::
Pač jaz sem bolj spraševal zato, ker podatka o hitrosti nimaš lih pred nosom ampak moreš pogled odmaknit iz cesta na zaslon za tistih par milisekund. Recimo da bi znal avto brat znake in prilagajat max. hitrost ki jo lahko doseže sam bi to bil velik plus.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
J.McLane ::
Še enkrat: vsak števec v avtu laže zanalašč, preko OBD lahko odčitaš bolj realno hitrost, ki je tudi skladna s prikazom prevožene razdalje. Meni Prius pri 100 kmh laže za 8 kmh, Passat nekje 7 kmh, Na Hiluxu imam gume s 6% večjim obsegom (homologirane) na srečo je imel števec še vec rezerve sicer bi imel probleme s homolo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
dottor ::
To vem da števci lažejo, ampak če laže v minus to ni nek problem (piše 50km/h v resnici greš 45), kvečjemu bi bil problem v plus. Pa načeloma če že ima zadeva GPS lahko preko GPSa meri hitrost, ki naj bi bla precej bolj natančna. Pač če bi avto znal brat znake + preko GPSa ugotovit kje voziš (naselje, izven naselja, avtocesta, ...) in bi znal sam nastavit najvišjo hitrost s katero lahko voziš bi lahko imel oči na cesti namesto spremljat ekran. Kamere že ima, GPS tudi, rabi le nekoga da spiše program in ga integrira v sistem. Recimo Insignia je znala to že pred leti (branje in prepoznavo znakov).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
;-) ::
frudi ::
Sekcijske meritve so verjetno manj podvržene napakam, tako da morda policija pri njih dopušča nižjo toleranco, kot pri radarskih meritvah.
@J.McLane - števci v nekaterih avtih so zagotovo netočni tudi po 5% in več. Ampak na to se ni za zanašat, ker je lahko v drugem avtu števec precej bolj natančen. Kot rečeno, meni števec kaže na bolj ali manj 1 km/h natančno, mogoče 2 km/h pri avtocestnih hitrostih. To primerjano z GPS meritvijo. Pa moj ni edini avto, v katerem sem to opazil.
@J.McLane - števci v nekaterih avtih so zagotovo netočni tudi po 5% in več. Ampak na to se ni za zanašat, ker je lahko v drugem avtu števec precej bolj natančen. Kot rečeno, meni števec kaže na bolj ali manj 1 km/h natančno, mogoče 2 km/h pri avtocestnih hitrostih. To primerjano z GPS meritvijo. Pa moj ni edini avto, v katerem sem to opazil.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Gregor P ::
v bistvu sem na sekcijki meritvi dobil kazen in ja do 10kmh. 40€ oz 20 polovicka.Kje to, pri nas?
Pri nas ja na trojanah
Maš pa res (ne)srečo, da so ravno tebe dobil oz. da so ravno takrat delale, ko si bil ti na cesti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
frudi ::
Med Trojanami in Blagovico je lani sistem deloval dobrega pol leta in menda v tem času posnel 7000 prekoračitev.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
dottor ::
V Izoli vsak radar ki so do zdej postavli so posneli jurja prekoračitev na mesec v prvih 3-4 mescih
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
roCkY ::
Kako vezo imajo radarji z M3?
Največja glupost M3 je da nima HUD in je hitrost na panelu na sredi. Upam da EU to mal prereže. V stran gledat mi je katastrofa.
Kar se radarjev tiče pa si pač izmeriš z GPS in nastavljaš glede na gume (letne/zimske)...
Imam recimo skorj 3% razlike pa so oboja kolesa iz uradne ponudbe dilerja.
Norveženi se sprašujejo ali nabaviti opremljeno Kono ali osnovni M3.!!! povsem različna avta za uporabo a dejstvo je da mali prtlažnik kone niti ni tako neuporaben v primerjavi s teslo. Če so osebe manjše rasti je vprašanje na mestu.
Tesli bo kot kaže počasi ušel njihov čas. v EU itak limuzin M3 ne bo do prdali mnogo. Še bolj so v SUV smer krenili severnoameričani. Zakaj bi skoraj ležal v avtu, če lahko sediš?
Največja glupost M3 je da nima HUD in je hitrost na panelu na sredi. Upam da EU to mal prereže. V stran gledat mi je katastrofa.
Kar se radarjev tiče pa si pač izmeriš z GPS in nastavljaš glede na gume (letne/zimske)...
Imam recimo skorj 3% razlike pa so oboja kolesa iz uradne ponudbe dilerja.
Norveženi se sprašujejo ali nabaviti opremljeno Kono ali osnovni M3.!!! povsem različna avta za uporabo a dejstvo je da mali prtlažnik kone niti ni tako neuporaben v primerjavi s teslo. Če so osebe manjše rasti je vprašanje na mestu.
Tesli bo kot kaže počasi ušel njihov čas. v EU itak limuzin M3 ne bo do prdali mnogo. Še bolj so v SUV smer krenili severnoameričani. Zakaj bi skoraj ležal v avtu, če lahko sediš?
J.McLane ::
Zato da se lahko dlje pelješ (zračni upor)?
Pri EV je ključna masovna proizvodnja, Hyundai/Kia trenutno proda 6.000 EV/PHEV mesečno po CELEM SVETU, Tesla trenutno proda še enkrat več in zelo agresivno povečuje proizvodnjo. Kaj ti bo Kona če je ne boš mogel kupit za nek normalen dnar, moraš vedeti da na trgu direktno konkuriraš Norvežanom, če je avtov malo je samo vprašanje kdo bo dal več.
Popularnost EV bo naredila to da EV ne bodo v prihodnje nič cenejši, to da se proizvodnja ceni nima na kratek rok čisto nobene veze s ceno avta, šele potem ko se bodo proizvodnje kapacitete dovolj povečale, šele potem bodo EVji bolj dostopni.
Pri EV je ključna masovna proizvodnja, Hyundai/Kia trenutno proda 6.000 EV/PHEV mesečno po CELEM SVETU, Tesla trenutno proda še enkrat več in zelo agresivno povečuje proizvodnjo. Kaj ti bo Kona če je ne boš mogel kupit za nek normalen dnar, moraš vedeti da na trgu direktno konkuriraš Norvežanom, če je avtov malo je samo vprašanje kdo bo dal več.
Popularnost EV bo naredila to da EV ne bodo v prihodnje nič cenejši, to da se proizvodnja ceni nima na kratek rok čisto nobene veze s ceno avta, šele potem ko se bodo proizvodnje kapacitete dovolj povečale, šele potem bodo EVji bolj dostopni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
fikus_ ::
. . . "vsak števec v avtu laže zanalašč," . . .
To ni res! Pri vsakem merjenju nastajajo napake, velikost napake odvisna od "kvalitete" merilne opreme. Tehnične smernice (mislim da TSV 117) v EU določajo, da mora števec kazati najmanj dejansko hitrost ali več (toleranca odstopanja).
To ni res! Pri vsakem merjenju nastajajo napake, velikost napake odvisna od "kvalitete" merilne opreme. Tehnične smernice (mislim da TSV 117) v EU določajo, da mora števec kazati najmanj dejansko hitrost ali več (toleranca odstopanja).
Unknown_001 ::
Hočeš reči pogreški?
Napaka je posledica malomarnosti/slabe presoje.
Ne bi rad bil siten a na faksu so bili glede tega strašno alergični.
Merilo kakovosti merilnega rezultata je merilnanegotovost oz. raztros.
Napaka je posledica malomarnosti/slabe presoje.
Ne bi rad bil siten a na faksu so bili glede tega strašno alergični.
Merilo kakovosti merilnega rezultata je merilnanegotovost oz. raztros.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
J.McLane ::
Pa dobro kaj ni jasno????
Vsak avto vodi DVE vrednosti, tisto ki jo prikazuje na števcu in skrito, ki je bolj natančna, ki jo uporabi za merjenje razdalje. Skrito vrednost lahko preveriš z opremo za 20€ (bluetooth OBD + telefon), ta vrednost pri meni je spot on kot po GPS (avto nima GPS), odstopa manj kot 1%. Potem je pa vrednost na števcu, ki pa kaže 8% več. Dopuščam možnost da obstaja avto ki to nima ločeno, ampak potem zaradi zakona kot si napisal, da mora števec kazati enako ali več, bo prikaz prevožene razdalje kvečjemu prevelik, torej bo avto prej izven garancije, avto bo kao porabil manj tudi, če boš računal peš (z gorivom bi prevozil manj kot kaže števec).
fikus, povej že kater eksotičen avto katerega letnika to voziš in za kater trg je bil narejen.
Vsak avto vodi DVE vrednosti, tisto ki jo prikazuje na števcu in skrito, ki je bolj natančna, ki jo uporabi za merjenje razdalje. Skrito vrednost lahko preveriš z opremo za 20€ (bluetooth OBD + telefon), ta vrednost pri meni je spot on kot po GPS (avto nima GPS), odstopa manj kot 1%. Potem je pa vrednost na števcu, ki pa kaže 8% več. Dopuščam možnost da obstaja avto ki to nima ločeno, ampak potem zaradi zakona kot si napisal, da mora števec kazati enako ali več, bo prikaz prevožene razdalje kvečjemu prevelik, torej bo avto prej izven garancije, avto bo kao porabil manj tudi, če boš računal peš (z gorivom bi prevozil manj kot kaže števec).
fikus, povej že kater eksotičen avto katerega letnika to voziš in za kater trg je bil narejen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
fikus_ ::
Ok, pogreški, če ti je tako všeč.
Imaš kakšen link za "Vsak avto vodi DVE vrednosti, . . . "
Avto narejen v EU in za EU, pa ni VW.
Imaš kakšen link za "Vsak avto vodi DVE vrednosti, . . . "
Avto narejen v EU in za EU, pa ni VW.
stalker ::
Unknown_001 ::
Ok, pogreški, če ti je tako všeč.
Ni fora v tem, da ugodiš njemu, ampak moraš vedeti, da so resni inženirji zelo alergični, če se namesto pogrešek uporabi beseda napaka.
BTW fikus je drgač tud iz strojniške stroke.
Saj vsi vemo kaj je mislil sam točnost pri izražanju vseeno ne škodi ker se s tem izogneš nesporazumom pri komunikaciji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
J.McLane ::
Ok, pogreški, če ti je tako všeč.
Imaš kakšen link za "Vsak avto vodi DVE vrednosti, . . . "
Avto narejen v EU in za EU, pa ni VW.
Preveriš enostavno tako, da z GPS meriš prevoženo razdaljo in hitrost, če je pogrešek (v %) pri prevoženi razdalji in hitrosti enak potem se pač motim.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
feryz ::
Seveda zna avto brati prometne znake. In zraven upošteva tudi navigacijske podatke iz kart. Samo še nastaviš, kolikšno prekoračitev želiš in fura sam glede na omejitve in table.
Tudi števec konstantno primerja z GPS odčitano hitrostjo, zato je ta konstantno točen. Ne glede na izrabljenost gum ali spremembo velikosti gum.
Ne vem pa, če Tesla to zmore. Moj ja. Imam nastavljeno + 9 km/h.
Tudi števec konstantno primerja z GPS odčitano hitrostjo, zato je ta konstantno točen. Ne glede na izrabljenost gum ali spremembo velikosti gum.
Ne vem pa, če Tesla to zmore. Moj ja. Imam nastavljeno + 9 km/h.
frudi ::
Je že bilo napisano, Autopilot ne zna brati prometnih znakov. Vsaj ne v trenutni verziji.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
louser ::
Kako da ne, če je pa v tisti prometni nesreči, kjer je voznik Tesle spal in voznik tovornjaka odvzel le-temu prednost avtomobil zaznal napačen znak?
Mimogrede, če vas zanima zakaj lak ni v redu nanešen (kot je nekdo na tem forumu nekje omenil) gre za to, da Tesla uporablja en kompleksnejši robot namesto (če me spomin ne vara ) treh, kot je to pri konkurenci (Volkswagen, Volvo). Napačna kalibracija robota. Nič ne de, se dogaja vsem. Volkswagnova zadnja kontrola pred peko je itak bolj meh overall.
Mimogrede, če vas zanima zakaj lak ni v redu nanešen (kot je nekdo na tem forumu nekje omenil) gre za to, da Tesla uporablja en kompleksnejši robot namesto (če me spomin ne vara ) treh, kot je to pri konkurenci (Volkswagen, Volvo). Napačna kalibracija robota. Nič ne de, se dogaja vsem. Volkswagnova zadnja kontrola pred peko je itak bolj meh overall.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()
Gregor P ::
Zdaj si pa ti predstavljaj, kako to zgleda, ko ti začne prodajalec pri uveljavljanju reklamacije z zgodbo o "kompleksnejšem robotu" in da se tokrat ne da nič več narediti; ampak bo pri naslednjem nakupu ta že kalibriran
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
louser ::
Zdaj si pa ti predstavljaj, kako to zgleda, ko ti začne prodajalec pri uveljavljanju reklamacije z zgodbo o "kompleksnejšem robotu" in da se tokrat ne da nič več narediti; ampak bo pri naslednjem nakupu ta že kalibriran
Enake probleme imajo vsi proizvajalci. Le da pri Tesli je lahko kriv en robot, da je ena stran pleha od treh napačno pobarvana, pri Golfiču pa kriv en robot zgolj in edino za eno točno določeno stran pleha.
V vsakem primeru gredo ročno popravljat, če gre.
Izgleda pa Teslina varianta overall cenejša in enako kvalitetna . Price per robot je večji, a jih je vsaj manj.
Zdaj si pa ti predstavljaj, kako to zgleda, ko ti začne prodajalec pri uveljavljanju reklamacije z zgodbo o "kompleksnejšem robotu" in da se tokrat ne da nič več narediti; ampak bo pri naslednjem nakupu ta že kalibriran
Ti vsaj pri Volkswagnu ne boš videl, kdaj je slabše barvan, ker se vidi zgolj pri nekaterih barvah, pri katerih je pa rahlo strožji nadzor
V Evropi verjetno nastavljas tempomat v korakih po 5km/h in ne v korakih po 5mph. Tako bi bilo smiselno. In pri vozji 55km/h verjetno ne bos vec placal kazni. Ne vem tocno kaksne so tolerance ampak nekaj odbitka je. Ce ga je pet procentov prides na 53km/h.
3-5 km/h. Hvala bogu, da imamo butasto zakonodajo. Moderni merilci hitrosti že davno več nimajo tako velikega odstopanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()
frudi ::
Kako da ne, če je pa v tisti prometni nesreči, kjer je voznik Tesle spal in voznik tovornjaka odvzel le-temu prednost avtomobil zaznal napačen znak?
Ne spomnim se, če je branje prometnih znakov igralo kako vlogo v tisti nesreči. Vsekakor voznik ni spal, ampak je bil 'le' nepozoren.
V vsakem primeru, pri tej nesreči je šlo za Model S s HW1 Autopilotom. HW1 je znal brati znake za omejitev. HW2 in kasnejši jih ne znajo, vsaj ne še. Morda s kakšno bodočo nadgradnjo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Unknown_001 ::
Kako vezo imajo radarji z M3?
Največja glupost M3 je da nima HUD in je hitrost na panelu na sredi. Upam da EU to mal prereže. V stran gledat mi je katastrofa.
Kar se radarjev tiče pa si pač izmeriš z GPS in nastavljaš glede na gume (letne/zimske)...
Imam recimo skorj 3% razlike pa so oboja kolesa iz uradne ponudbe dilerja.
Norveženi se sprašujejo ali nabaviti opremljeno Kono ali osnovni M3.!!! povsem različna avta za uporabo a dejstvo je da mali prtlažnik kone niti ni tako neuporaben v primerjavi s teslo. Če so osebe manjše rasti je vprašanje na mestu.
Tesli bo kot kaže počasi ušel njihov čas. v EU itak limuzin M3 ne bo do prdali mnogo. Še bolj so v SUV smer krenili severnoameričani. Zakaj bi skoraj ležal v avtu, če lahko sediš?
...
In veliki ambasador tesle je tako vneto dissal pomisleke o ergonomiji, češ da so nepomembni.
Naučit se bo treba da moraš izdelovat izdelek za uporabnike. Ne zase. Tvoje ideološke želje so nepomembne. Pomembno je tisto kaj od avtomobila pričakuje končni kupec.
And they failed. Televizija nima kaj počet na armaturi. Na svojem imam poklopljiv zaslon in ga imam.vedno pospravljenega. Reason? I prefer clean look brez motečega ekrana.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
vostok_1 ::
Ekran je super.
Da pa ni nekih gumbov za kritične reči pa je utter fail.
Da pa ni nekih gumbov za kritične reči pa je utter fail.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
pero50 ::
meni tudi ne. ponoči so običajno presvetli in me motijo, podnevi so blede barve, da o nastavljanju ne govorim. Fizični gumbi so zakon.
Nikec3 ::
Apple zacel delat avte, musk rabi 70 miljard, apple jih ma 1000 ....
Apple se ne bo bavil z biznisom, ki ima tako nizke marže.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
louser ::
Tesla je v bistvu ameriški Apple glede električnih vozil, ki dela po enakem načinu kot Kitajci.I mean trženje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()
Unknown_001 ::
Tesla je v bistvu ameriški Apple glede električnih vozil, ki dela po enakem načinu kot Kitajci.I mean trženje.
Apple vsaj posluje z dobičkom. Plačajo outsource izdelave, da se lahko skoncentrirajo na sam razvoj in trženje izdelka. Tale šefe Tesle pa živi v utopiji, da bo sam lahko delal vse.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
louser ::
Who fucking cares!? Hookers?! Jaz bom srečen že s tem, ko bo konkurenci na tak način zbil ceno in izsilil hitrejši razvoj.
Unknown_001 ::
Who fucking cares!? Hookers?! Jaz bom srečen že s tem, ko bo konkurenci na tak način zbil ceno in izsilil hitrejši razvoj.
Še mačke se ne gonijo zastonj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
karafeka ::
Cestna kontrola za teslin tovornjak. Očitno ga že uporabljajo.
https://electrek.co/2018/08/10/tesla-se...
https://electrek.co/2018/08/10/tesla-se...
Ganon ::
bambam20 ::
borisk ::
Unknown_001 ::
Juan je vzel plastiko iz napačne škatle.
poglej spodnjo sliko, kdorkoli je kdaj bil v avtoindustriji ve, da je "tent to world domination" joke
Bogpomagaj... tako dejansko izgleda proizvodna linija, ki jo imajo?
This is a mess...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt