» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
60 / 180
»»

Okapi ::

Spock83 je izjavil:

7000 cars, 7 days

Zadnji tweet. Res ne vemo a so to samo 3 ali S.

Vsi trije modeli skupaj.

Utk ::

EVje tudi. Ali si morebiti spregledal, koliko jih mesečno naredijo in prodajo Kitajci? Aja, sej res, zate ti ne štejejo, niso Tesla.

Boli me za teslo in kitajce. Jaz hočem električne avte od teh, ki jih lahko tu kupimo. Od renaulta, opla, vw-ja, itd. Ajde, renault se še nekaj trudi skupaj z nissanom, sej vsi drugi so samo še bolj obupni.
Od tu kritizirat teslo, ki vsaj nekaj dela, je kretensko. Kritizirajte tiste, ki res nič ne delajo na tem.

Okapi ::

Če bi razumel, kaj pišemo, bi videl, da tu nihče ne kritizira Tesle. Kritiziramo Muska, ki prodaja gradove v oblakih, in pomilujemo vernike, ki so prepričani, da bo vrednost teslina delnice v letu ali dveh 5000 dolarjev.

Če bi bili normalna firma, z realističnimi cilji, in vrednostjo delnice okoli 100-150 dolarjev, bi jih vsi samo hvalili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Vazelin ::

Kako so kaj zvočno zatesnjene te Tesle? Je hrup iz okolice visok ali gre bolj za premium feeling (recmo med A4 in Superbom so svetovi razlike).

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Predvsem se je treba spomnit, da Muskov načrt je 10.000 trojk tedensko "čimprej", da se v dogledem času dobavi tistih pol milijona prednaročil. 5000 konec 2017, pol leta po zagonu proizvodnje, je bilo mišljeno samo kot prvi mejnik do 10.000, kot potrditev, da gre vse po (megalomanskih) načrtih. Brez tretje izmene in udarniškega dela, brez zaposlovanja stotin novih delavcev, brez montažne hale in tretje linije na dvorišču ... Vse naj bi dosegel lepo z obstoječo super-duper robotizirano proizvodnjo - hitreje in z nižji stroški od tekmecev (se pravi, z večjim dobičkom po avtu).

Potem so se pa začele težave, proizvodnja ni šla nikamor, prenapihnjena delnica je začela padati, direktorji so začeli odhajati, Musku je začela teči voda v grlo, in se je začelo panično reševanje, s ciljem doseči teh 5000 vsaj konec junija, naj stane, kar hoče (ne glede na stroške, na kakovost, na varnost pri delu ...), da bodo delničarji in banke vsaj še nekaj časa pomirjeni.

Kot rečeno, prvi pravi preizkus bo januarja 2019 - bo Tesla res poslovala z dobičkom, bo res na teden naredila vsaj 5000 trojk (vsak teden) ...? Drugi preizkus bo konec 2020 - bodo res vsaj blizu 10.000 narejenim in z dobičkom prodanim avtom na teden, bodo tesle samovozne, bodo gradili tovarno za Y in vlačilec, gigafabriko na Kitajskem, v Evropi ...?

In tretji preizkus, nekje leta 2022 - se bodo trije ali štirje modeli tesel prodajali dobro, z dobičkom (vsaj 20.000 na teden - milijon na leto, s trendom rasti), bodo nove tovarne zgrajene, bo vlačilec prodajna uspešnica, bo imela Tesla kakšno primerjalno prednost pred tekmeci ...?

Dodaj še carine zaradi Trumpa. BTW, Tesla ima proizvodnjo samo v ZDA in je dvigom carin še najbolj izpostavljena. Te carine bodo potem pomenile, da bo se Tesla morala še bolj pufat, ker bo nastala potreba po razpršeni proizvodnji v ZDA, na Kitajskem in v Evropi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

frudi ::

BigWhale je izjavil:

frudi je izjavil:

To so skupno 3, S in X. S in X so 'produced', trojke pa 'factory gated', karkoli že to pomeni.

Najbrz to pomeni, da so prisli dol s traku, pa da treba se mal posraufat. ;>

Ni nemogoče. So že v preteklosti iz tovarne pošiljale avte s še manjkajočimi deli, ki so jih nato dokončno zmontirali v servisnih centrih. Mogoče zdaj to namesto v servisnih centrih pošraufajo v tistem šotoru za fabriko :)

Po mojem sicer, če so morda res kaj zmutili te številke, so jih prej na način, da so v prejšnjih tednih nakopičili nekaj skoraj končanih avtov, pa jih potem na hitro pošraufali in končali zdaj te dni, toliko, da se štejejo v ta zadnji teden. To bi hkrati pomagalo premakniti prihodke od prodaje teh modelov v Q3 in pomagalo podaljšati zvezne davčne olajšave v ZDA do konca tega leta, tako da bi v bistvu bila zelo pametna poteza v tem trenutku.

Kakorkoli, tudi če so številke morda kaj zmutene, vseeno gre za vsaj simbolično lep dosežek. Če ne druga, za vse v proizvodnjo vpletene delavce, ki so zagotovo garali kot norci zadnje tedne, tako da si zaslužijo pohvale in občutek ponosa za doseženo.

Utk je izjavil:

Boli me za teslo in kitajce. Jaz hočem električne avte od teh, ki jih lahko tu kupimo. Od renaulta, opla, vw-ja, itd. Ajde, renault se še nekaj trudi skupaj z nissanom, sej vsi drugi so samo še bolj obupni.
Od tu kritizirat teslo, ki vsaj nekaj dela, je kretensko. Kritizirajte tiste, ki res nič ne delajo na tem.

Smešno, če nimaš ravno 100k€ drobiža v žepu, si tudi Tesle tukaj ne moreš kupit. In si je najverjetneje pred 2020 še vedno ne boš mogel. Do takrat bo pa že tudi več drugih modelov na izbiro.

Sej mene tudi jezi navidez relativno počasen napredek ljudskih EVjev. Navdušen bi bil, če bi že danes imel na voljo EV malčka tipa Clio ali Corsa za 15-20k€ z realnimi 200km dosega in polnilnico na vsakem vogalu. Ampak pot do tja po mojem ne vodi preko prehypanih kvazi-luksuznih Tesel, ki so z vsemi zamudami praktično že zapravili leta prednosti, ki so je nekoč imeli, ampak preko 'dolgočasno' postopne a zanesljive evolucije Zoejev, Leafov, Boltov, Ioniqov in podobnih.

Vazelin je izjavil:

Kako so kaj zvočno zatesnjene te Tesle? Je hrup iz okolice visok ali gre bolj za premium feeling (recmo med A4 in Superbom so svetovi razlike).

Po ocenah novinarjev in komentarjih lastnikov sodeč, je zvočna izolacija bolj podpovprečna, glede na cenovno konkurenco. Pa zna biti precej variacije, odvisno od kvalitete sestave posameznega primerka.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

mihagr ::

Izgleda da je warpedone nekaj hudo zameril slo-tech forumu, ni ga več.
Se pa zato toliko bolj udejstvuje na drugem: https://teslamotorsclub.com/tmc/members...

frudi ::

Ne glede na to, kaj si sam mislim o Warpiju, je odločitev o zapustitvi slo-techa povsem njegova zadeva in se mi ne zdi primerno, da se tule objavlja njegove profile na drugih forumih.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::


V Fremontu proslavljajo članstvo v klubu tovarn, kjer je že nekaj časa tudi Revoz (brez montažne hale na dvorišču) ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

imagodei ::

Utk je izjavil:

Tesla ne zamuja par mesecev. Že več (ne par) let zamuja več (ne par) mesecev z vsako napovedjo, ki jo dajo. Z nekaterimi zamujajo že več (ne par) let.

Konkurenca napoveduje konkurenco S-u in X-u tam nekje leta 2019 do 2021. Tudi s temi zamudami so kar nekaj let pred konkurenco. Ki je tako strašno sposobna.

Hja, ne razumeš, da je Musk dajal neke obljube - kupcem in investitorjem. Tu se zakomplicira. Če ne more dobavit obljubljenega in če ne more poslovat z dobičkom, tako da bi investitorji počasi začeli dobivat vložene peneze nazaj, nastane cel hudič.

To je tu bistven problem: neizpolnjene obljube na obeh straneh, do kupcev in do investitorjev. Če Musk ne bi dajal nerealnih obljub, ga danes nihče ne bi vlačil po zobeh. Res je pa potem drugo vprašanje, a bi bila Tesla še v igri, ali bi že potonila. Ampak tu pridemo do naslednjega problema: če bi potonila pred 5 leti, bi bilo prizadetih/oškodovanih bistveno manj, kot če potone danes. In bistveno manj, kot če potone čez 2 leti, s še večjimi dolgovi in še več oškodovanimi.

Skratka - za ta aspekt gre. Da Tesla/Musk imata svoje zasluge, ni dilema, se mi dozdeva? Nekaj, kar je bilo prej samo na papirju ali pa je šlo kvečjemu za kratkožive eksperimente, je Musk uspel spravit do masovne proizvodnje, ki traja že vrsto let. Ampak to ni edina stvar, ki je pomembna v biznisu, in če podjetje ne more poslovat v zelenih številkah, dobrotnikov s finančnimi injekcijami slej ko prej zmanjka.
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

Ni samo to. Podjetje je lahko čisto uspešno, ampak je vseeno velika razlika med tistimi, ki prinašajo 5 evrov dividend na delnico, in tistim, ki prinašajo 50 evrov dividend. V enem primeru se ti splača kupit delnico po 500 evrov, v drugem pa ne.

Zheegec ::

Per @Lebeaucarnews on @CNBC : Tesla states they've used the term "Factory Gate" since the beginning....


Google ne najde popolnoma nič, če iščeš "factory gate", razen par ljudi na Tesla forumu ki sprašujejo kaj "factory gate" pomeni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

Tesla Q2 production: 2200/week
Tesla Q2 deliveries: 1400/week


Elon-"we are not a car company, we are a tech company"-Musk: "I think we just became a real car company," :)) :))
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Utk ::

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla ne zamuja par mesecev. Že več (ne par) let zamuja več (ne par) mesecev z vsako napovedjo, ki jo dajo. Z nekaterimi zamujajo že več (ne par) let.

Konkurenca napoveduje konkurenco S-u in X-u tam nekje leta 2019 do 2021. Tudi s temi zamudami so kar nekaj let pred konkurenco. Ki je tako strašno sposobna.

Hja, ne razumeš, da je Musk dajal neke obljube - kupcem in investitorjem. Tu se zakomplicira. Če ne more dobavit obljubljenega in če ne more poslovat z dobičkom, tako da bi investitorji počasi začeli dobivat vložene peneze nazaj, nastane cel hudič.


Če kupuješ delnice na podlagi twiter izjav, imaš problem, se strinjam. Po drugi strani bi blo fajn, da vse firme objavljajo nore ambiciozne nacrte, a ne bi? Pustimo denar in dobiček, denar je sredstvo, cilj je pomemben. Če tega ne razumeš pri Musku, ne vlagaj vanj. Če ne vlagaš vanj, kaj točno te moti?

Gregor P ::

Saj imamo vendar "firme", ki vsak dan objavljajo nore ambiciozne načrte imenujejo se ICO podjetja :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zheegec ::

Tesla reported Q2 car sales of 40,740 units. That was 20% below the street consensus of 51,120 units.

Tesla reported 2Q Model 3 sales of 18,440 units. That was 34% below the street consensus of 27,980 units.

On a weekly basis, assuming 13 weeks in a quarter, Tesla sold 1,418 Model 3 units per week. That's well below management's hype.


Remember, Tesla "started" the quarter producing just over 2,000 Model 3 units per week. In the end, the quarter "averaged" sales of 1,418 units per week. What is the credibility of a management that says they’re starting the quarter at just over 2,000 and will be growing to 5,000 by quarter end, but then delivers only 1,418 as an average for the quarter as a whole?

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Nikec3 ::

Remember, Tesla "started" the quarter producing just over 2,000 Model 3 units per week. In the end, the quarter "averaged" sales of 1,418 units per week. What is the credibility of a management that says they're starting the quarter at just over 2,000 and will be growing to 5,000 by quarter end, but then delivers only 1,418 as an average for the quarter as a whole?

Elon Musk je mojster laganja. Zlaže se tako, da velikokrat tehnično niti ni laž. Človek kot statistiko omeni proizvodnjo v enem tednu, pa čeprav je jasno da na dolgi rok niso sposobni vzdrževati niti polovico te proizvodnje. PR gor ali dol, stroški ki nastanejo s temi udarniškimi akcijami, delom v treh izmenah, nenačrtovanim postavljanjem šotorske proizvodnje linije, da bi uresničili tviter obljubo Muska - so še kako resnični!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

"Some Tesla Model 3 production is said to go on a break"

:O
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

imagodei ::

Utk je izjavil:

Če ne vlagaš vanj, kaj točno te moti?

Mene prav nič, a vseeno lahko komentiram, če se mi določene prakse zdijo maloumne ali naivne?
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

Mal vec vsebine k linkom. En smajli ni dovolj.

Utk ::

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ne vlagaš vanj, kaj točno te moti?

Mene prav nič, a vseeno lahko komentiram, če se mi določene prakse zdijo maloumne ali naivne?

Ambiciozni plani so maloumni? Poglej si enkrat plan recimo zavarovalnice triglav ali pa slovenskih zeleznic. Ki si dajo v plan zmanjsanje dobicka samo za 30 procentov, ali pa v primeru zeleznic, zmanjsanje izgube za 10. Ce je ta maloumen plan izpolnjen, si pa izplacajo se nagrado. Ce objavis plan, ne obljubo, da bos v 10 letih dominiral v industriji, ki ze 60 let ni dala enega novega igralca, je to pac za eno malenkost tezje dosect.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

have it ur way then

Tesla CEO Elon Musk ordered his employees to stop putting near-finished Model 3s through a critical test before they leave his Fremont, California factory, according to an internal document viewed by Business Insider.
The test is called the brake and roll test, and ensures that the car is correctly aligned.
An industry expert told Business Insider that every automaker does this test to ensure quality and function.
#brezpodpisa

imagodei ::

Utk je izjavil:

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ne vlagaš vanj, kaj točno te moti?

Mene prav nič, a vseeno lahko komentiram, če se mi določene prakse zdijo maloumne ali naivne?

Ambiciozni plani so maloumni?

S tujim kurcem po koprivah ...
- Hoc est qui sumus -

Tody ::

Kako misliš tujim, sej je sestavil že 3 linije in 20 let delovnih izkušenj iz tega področja?

Zheegec ::

A tukaj štejemo "šotor"? :)

Tesla je vse to naredila z ogromno kapitala od investitorjev, rezultat je pa skoraj siguren bankrot, razen če nek nov investitor ne vrže še več denarja v to.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

No, za stečaj (da upniki izgubijo del denarja) v resnici ni nevarnosti, ker kljub vsemu imajo dovolj premoženja (blagovna znamka, znanje, nepremičnine ...), da bo Teslo, če bo treba, skupaj z dolgovi, kdo kupil. Kakšen Apple, recimo, bi znal biti primeren kandidat, tako ali tako imajo toliko denarja, da ne vedo, kam bi z njim. ;)

Zheegec ::

Ja, samo ne za $60 miljard. Mogoče za $5 miljard. S tem da je največ vredna mreža superchargerjev. Znanje je bolj ali manj worthless, mogoče je njihov software interface za "ipad" na centralni konzoli nekaj vreden?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mikhaair ::

Zheegec je izjavil:

Ja, samo ne za $60 miljard. Mogoče za $5 miljard. S tem da je največ vredna mreža superchargerjev. Znanje je bolj ali manj worthless, mogoče je njihov software interface za "ipad" na centralni konzoli nekaj vreden?


Itak vse ostalo pa zna vsak elektro mojster. Baterije pa itak narocis v Conradu.

Zheegec ::

Ne, baterije naročiš pri Panasonicu, tako kot to počne Tesla.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Zheegec je izjavil:

Ja, samo ne za $60 miljard. Mogoče za $5 miljard. S tem da je največ vredna mreža superchargerjev. Znanje je bolj ali manj worthless, mogoče je njihov software interface za "ipad" na centralni konzoli nekaj vreden?

No, jasno, tisti, ki je upal na penzijo od delnic, bo razočaran.

Kar se znanja tiče, znajo vseeno narediti dobre akumulatorje (ne zgolj li-ionske celice) za e-avte (boljše od konkurence), to jim vsi priznajo. Pod pogojem, da je res Tesla tista, ki to zna, ne Panasonic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Utk ::

Zheegec je izjavil:

Ne, baterije naročiš pri Panasonicu, tako kot to počne Tesla.

Zakaj potem to ne počnejo GM, Hyundai in ostali, ki jim baterij primanjkuje?

Zheegec ::

Kar se znanja tiče, znajo vseeno narediti dobre akumulatorje za e-avte (boljše od konkurence), to jim vsi priznajo. Pod pogojem, da je res Tesla tista, ki to zna, ne Panasonic.


Edina razlika med tem, kaj Panasonic proda drugim znamkam in kar Panasonic proda Tesli (ne pozabit, oprema in tehnologija je vsa od Panasonica), je to da Tesla uporablja bistveno manj kobalta v svojih baterijah. Kar sicer zniža ceno in poveča performance, samo poveča pa tudi možnost fire hazarda.

Zakaj potem to ne počnejo GM, Hyundai in ostali, ki jim baterij primanjkuje?


Panasonic in Tesla imata ekskluzivno pogodbo za precejšnjo količino in pa skupno tovarno. Novi Jaguar i-pace , ki je po vseh testih bolje ocenjen od konkurence (v stilu Tesle) ima pa baterijo od LGja. Če pa Tesla bankrotira, lahko Panasonic preprosto proda prosto kapaciteto, ki zaradi tega nastane, komu drugemu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Ne, baterije naročiš pri Panasonicu, tako kot to počne Tesla.

Zakaj potem to ne počnejo GM, Hyundai in ostali, ki jim baterij primanjkuje?



Primanjkuje predvsem surovin. GM, Hyundai in ostali bodo šli v to, ko bodo dobavitelji lahko garantirali potrebno količino po določeni ceni za x let. Pri Tesli se s tem ne obremenjujejo...

Magic1 ::

https://www.bloomberg.com/news/features...
Intervju z Muskom. Končno si je nalil malo vina in priznal, da so bili glede hard avtomatizacije idioti. "Avtopilot" bo malo boljši v prihodnjih mesecih:)). Avtonomne vožnje še ni na obzorju in nič več ne omenja, da bo kaj kmalu.
Magic

BigWhale ::

V bistvu je zlo dober interview. In zlo lepo pojasni tudi celoten zabluz avtomatizacije in zakaj niso nikogar poslusali. Celotna industrija jim ze od samega zacetka govori: 'tega se ne da narediti' za prakticno karkoli se lotijo. Do sedaj so jim se vedno dokazali nasprotno. Je pa industrija imela prav v primeru proizvodnje. :)

Magic1 ::

Pojasni, kaj so govorili, da ni mogoče naredit in je Tesla uspešno naredila? Danes se da narediti marikaj, kar tudi nihče ne oporeka, ekonomsko upravičenih je pa veliko manj stvari. Večino nemogočih stvari (sploh številke, so bile v bistvu PR), ki jih je Musk obljubljal, se je izkazako za neizvedljive v danem časovnem okvirju, oziroma neekonomične. Sej to načeloma ni problem, je del marketinga. V tej temi pa je debata bolj o tem, kaj je realno, kar konstantno nekateri opozarjamo in kaj je zgolj pubiciteta, čemur preveč ljudi na tehničnem forumu vseeno poponoma verjame.
Tudi meni je všeč članek, v katerem je Musk končno pokazal, da se celo zaveda, da so naredili stvari narobe in ne sanja o tem, kako se je svet obrnil proti njemu. To je zelo dobro!
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Tody ::

No on je z spacex dokazal da se da drugače... Verjetno veliko parametrov da mi je to uspelo... Mogoče celo več sreče kot pameti

frudi ::

Magic1 je izjavil:

...je Musk končno pokazal, da se celo zaveda, da so naredili stvari narobe in ne sanja o tem, kako se je svet obrnil proti njemu. To je zelo dobro!

In mogoče bi ga v tej njegovi navidezni skesanosti celo vzel resno, če ne bi hkrati po twitterju objavljal zgodbic s TMC, kako je negativno poročanje v medijih o Teslinih problemih zgolj židovska shorterska zarota, s katero želijo uničiti Teslo. Ali kako vodja reševalne operacije dečkov na Tajskem nima pojma, ko je skurcal Muskovo mini podmornico. Ali če ne bi še v samem intervjuju pravil, da so delavci super zadovoljni in impliciral, da samo zlobni sindikalisti širijo laži o nezadovoljstvu in slabih delovnih razmerah.

Osebnostno moteni osebki znajo biti prekleto dobri v hlinjenju ponižnostni in skesanosti, toliko, da te prepričajo da se bodo stvari res spremenile. Potem pa čez par ur ali dni obrnejo ploščo za 180 stopinj in je vse nazaj po starem. To je točno mehanizem, s katerim se tudi recimo obdrži žrtve v toksičnih in nasilnih razmerjih.

Besede so poceni, jaz mu ne verjamem, dokler tudi z dejanji ne pokaže, da se je res česa naučil. Nenazadnje smo praktično isto pesem od njega slišali že po katastrofalnem začetku Modela X z vsemi problemi in zamudami; tudi takrat je tako skesano razlagal, kako je zajebal in ignoriral nasvete drugih, da je avto preveč tehnično kompliciran in še kaj, kako da bo z Modelom 3 vse drugače...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Guzzy ::

frudi je izjavil:

Magic1 je izjavil:

...je Musk končno pokazal, da se celo zaveda, da so naredili stvari narobe in ne sanja o tem, kako se je svet obrnil proti njemu. To je zelo dobro!

In mogoče bi ga v tej njegovi navidezni skesanosti celo vzel resno, če ne bi hkrati po twitterju objavljal zgodbic s TMC, kako je negativno poročanje v medijih o Teslinih problemih zgolj židovska shorterska zarota, s katero želijo uničiti Teslo. Ali kako vodja reševalne operacije dečkov na Tajskem nima pojma, ko je skurcal Muskovo mini podmornico. Ali če ne bi še v samem intervjuju pravil, da so delavci super zadovoljni in impliciral, da samo zlobni sindikalisti širijo laži o nezadovoljstvu in slabih delovnih razmerah.

Osebnostno moteni osebki znajo biti prekleto dobri v hlinjenju ponižnostni in skesanosti, toliko, da te prepričajo da se bodo stvari res spremenile. Potem pa čez par ur ali dni obrnejo ploščo za 180 stopinj in je vse nazaj po starem. To je točno mehanizem, s katerim se tudi recimo obdrži žrtve v toksičnih in nasilnih razmerjih.

Besede so poceni, jaz mu ne verjamem, dokler tudi z dejanji ne pokaže, da se je res česa naučil. Nenazadnje smo praktično isto pesem od njega slišali že po katastrofalnem začetku Modela X z vsemi problemi in zamudami; tudi takrat je tako skesano razlagal, kako je zajebal in ignoriral nasvete drugih, da je avto preveč tehnično kompliciran in še kaj, kako da bo z Modelom 3 vse drugače...


A ni dovolj to, da so včasih komaj delali 200, in pol 2000 avtov, zdaj pa jih 5000 brez problema? Očitno dobro napredujejo.

EDIT: Dodal bi to, da za tako izpostavljenost, kjer je Musk, je toliko pritiska in stresa da ga že zaradi tega spoštujem, kako se drži. Poglej Trumpa, ki dela neumne odločitve ker je tako pod pritiskom in se samo prepušča flowu dokler ne bo šlo vse v k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Guzzy ()

frudi ::

Guzzy je izjavil:

A ni dovolj to, da so včasih komaj delali 200, in pol 2000 avtov, zdaj pa jih 5000 brez problema? Očitno dobro napredujejo.

Brez problemov? :|

Guzzy je izjavil:

EDIT: Dodal bi to, da za tako izpostavljenost, kjer je Musk, je toliko pritiska in stresa da ga že zaradi tega spoštujem, kako se drži.

Musk se sam namerno izpostavlja in si tako praktično ves pritisk in stres zakuha sam sebi. Tudi to je tipično za osebnostno motene osebke. Zdi se, kot da so žrtve spleta nesrečnih okoliščin in smole, da jim zunanji dejavniki ves čas mečejo polena pod noge, jih obremenjujejo z dramo in stresom; ko pa pogledaš bližje in razumeš dinamiko osebnostnih motenj, pa postane kristalno jasno, da si vso dramo in stres zakuhajo sami. Brez drame in stresa ne zmorejo ali ne znajo funkcionirati, zato ju ustvarjajo sami.

Zanimivo, da si nato še omenil Trumpa. Z Muskom sta si namreč izredno podobna. Oba kažeta praktično identične vedenjske vzorce tipične za osebnostne motnje (v prvi vrsti narcisistično).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Nikec3 ::

Tody je izjavil:

No on je z spacex dokazal da se da drugače... Verjetno veliko parametrov da mi je to uspelo... Mogoče celo več sreče kot pameti

Stvar je preprosta. Masovna produkcija avtomobilov, ki je ekonomsko "feasable" je težja kot rocket science.

Zanimivo, da si nato še omenil Trumpa. Z Muskom sta si namreč izredno podobna. Oba kažeta praktično identične vedenjske vzorce tipične za osebnostne motnje (v prvi vrsti narcisistično).

Tako je. Razlika je še to, da Musk s svojo inteligenco zadevo nekako še lahko skriva, pri Trumpu pa gre direktno ven. Ves point Trumpovega pogovarjanja s Kim Jong Unom in na drugi strani uničevanja razmerja z Evropo je samo v tem, da da bi on požel čim več pozornosti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Zheegec ::

No on je z spacex dokazal da se da drugače... Verjetno veliko parametrov da mi je to uspelo... Mogoče celo več sreče kot pameti

Kako to misliš? SpaceX ne proizvaja raket masovno, za razliko od Tesle.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Tody ::

Ja pa jih :) ne 5000 na mesec ampak sigurno več kot konkurenti ki so se pasli na državnem denarju pravijo da je to mogoče

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

frudi ::

Musku očitno ni dovolj, zdaj po Twitterju šimfa britanske potapljače, ki so pomagali reševati Tajske dečke, in jih zmerja s pedofili. Še jaz si nisem predstavljal, da je sposoben biti tako patetična cmera. Wow.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Če je pa tip podvomil v to, da je Musk poleg vsega drugega tudi največji strokovnjak za jamsko reševanje.

Tody ::

Reku mu je da naj spola, da je to njegov teren, zdaj pa gledamo kdo ma daljšega :)

Okapi ::

Saj je bil skrajni čas, da mu je nekdo povedal, naj ne fantazira o "podmornici" v jami. Samo Musk pač kritike ne prenaša najbolje>:D

Unknown_001 ::

Okapi je izjavil:

Saj je bil skrajni čas, da mu je nekdo povedal, naj ne fantazira o "podmornici" v jami. Samo Musk pač kritike ne prenaša najbolje>:D


Kater medijsko izpostavljen pa jo? Veste kaj to pomeni za tako osebo? Diskreditacija. Ampak jebiga... kaj se potem štuli tam, kjer področja ne pozna dovolj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Machete ::

frudi je izjavil:

Musku očitno ni dovolj, zdaj po Twitterju šimfa britanske potapljače, ki so pomagali reševati Tajske dečke, in jih zmerja s pedofili. Še jaz si nisem predstavljal, da je sposoben biti tako patetična cmera. Wow.


Link?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

shotalick ::

Machete je izjavil:

frudi je izjavil:

Musku očitno ni dovolj, zdaj po Twitterju šimfa britanske potapljače, ki so pomagali reševati Tajske dečke, in jih zmerja s pedofili. Še jaz si nisem predstavljal, da je sposoben biti tako patetična cmera. Wow.


Link?


Tut jst čakam tale link :)
««
60 / 180
»»