Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
SambaShare ::
Sicer pa kak izlet v tujino tud ni slab. Taka je realnost.... realnost?!? Da moram zaradi servisa nekega povprečnega vozila v tujino na servis?!? LOL
Marsikdo mora iz Jesenic v Lj, al pa iz Brezic. Cisto isto kot ce bi sli v Gradec ali pa Zagreb. A se bojis tujine?
Ja. Govorijo drug jezik, slabše imajo urejen javni prevoz do nas, dražji so... Servis v Avstriji je dealbraker. Že pri trenutnem je bil pogoj blizu servis pa četudi samo za redne servise.
Gregor P ::
Pripeljejo ti enak model vozila (ali vsaj zelo dober približek) tja kamor ga želiš/naročiš (izkušnja v Sloveniji).to je super, ko je avto vozen :)
Ne vem kaj se naredi v takih primerih, vprasaj kakega lastnika nemskih premiumov kaj naredijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
DamijanD ::
Dominik upoštevaj še vrednost avta po teh 200k ali 400k kmjih? Dejansko je trenutno zunaj premalo tesel, ki so naredile 400k, da bi z gotovostjo vedeli kakšne bodo baterije po taki razdalji (~ 1000 polnilnih ciklov). (Še največ izkušenj imamo z baterijami v telefonih in tam je statistika bolj švoh - je pa res, da ne gre za enako uporabo in enake celice...)
Če smo pesimisti in bo M3 s 400k imel samo še 150km uporabnega dosega, jo skoraj nobeden ne bo hotel, kar pomeni, da bo vrednost skoraj 0...
Če smo pesimisti in bo M3 s 400k imel samo še 150km uporabnega dosega, jo skoraj nobeden ne bo hotel, kar pomeni, da bo vrednost skoraj 0...
Dominik11 ::
Dominik upoštevaj še vrednost avta po teh 200k ali 400k kmjih? Dejansko je trenutno zunaj premalo tesel, ki so naredile 400k, da bi z gotovostjo vedeli kakšne bodo baterije po taki razdalji (~ 1000 polnilnih ciklov). (Še največ izkušenj imamo z baterijami v telefonih in tam je statistika bolj švoh - je pa res, da ne gre za enako uporabo in enake celice...)
Če smo pesimisti in bo M3 s 400k imel samo še 150km uporabnega dosega, jo skoraj nobeden ne bo hotel, kar pomeni, da bo vrednost skoraj 0...
Sj bencinar po 200 ali 400 tisoč km tudi ni več kaj dosti vreden. To je res, da še ne vemo dovolj gotovo glede dosega.
https://electrek.files.wordpress.com/20...
Sj po 100 - 200 tisoč km je še med 90 - 95 originalne baterije po podatkih za model S s staro kemijo baterij.
Maš tud primere, ki so prevozili več kot 400 000 km ter še gredo naprej.
http://www.tesloop.com/blog/2017/8/30/t...
Unknown_001 ::
Ja sj model 3 ni ciljan na tiste z minimalno plačo mimgrede, ampak na trg razvitih držav, kjer si ga lahko ljudje privoščijo. TLe je čista logika za nakup tesle.
Sj če hočeš največ "cashflowa" si pa kupiš rabljen avto za 1000 eurov. Zakaj bi pol kupoval nov bencinar, če hočeš cashflow. Kupiš poceni rabljen avto, pa najmanj zgubiš na njem. Če primerjaš avte na bencin ter model 3 na elektriko je pa logična finančna izbira model 3, če greš v določen cenoven segment pri nakupu novega avtomobila.
Za 20 tisoč pa ne boš dobil avta na nivoju Tesle.
No, bodimo transparentni. Si ti med tistimi ki imajo gelt, da si lahko kupijo oz. privoščijo Teslo.
Dominik11 ::
Unknown_001 je izjavil:
Ja sj model 3 ni ciljan na tiste z minimalno plačo mimgrede, ampak na trg razvitih držav, kjer si ga lahko ljudje privoščijo. TLe je čista logika za nakup tesle.
Sj če hočeš največ "cashflowa" si pa kupiš rabljen avto za 1000 eurov. Zakaj bi pol kupoval nov bencinar, če hočeš cashflow. Kupiš poceni rabljen avto, pa najmanj zgubiš na njem. Če primerjaš avte na bencin ter model 3 na elektriko je pa logična finančna izbira model 3, če greš v določen cenoven segment pri nakupu novega avtomobila.
Za 20 tisoč pa ne boš dobil avta na nivoju Tesle.
No, bodimo transparentni. Si ti med tistimi ki imajo gelt, da si lahko kupijo oz. privoščijo Teslo.
Transperenten si kvečemu ti. Še vedno nisi pokazal na avto.net avta primerljive kvalitete z teslo 3 za 20 000 eurov, kot si nekaj na pamet ven metal brez dokazov ter argumentov. Razen tega, da hočeš imet prav, čeprav nimaš logičnih argumentov, niti jih nisi zmožen/ sposoben podat, razen nekaj lajaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dominik11 ()
Unknown_001 ::
Transperenten si kvečemu ti. Še vedno nisi pokazal na avto.net avta primerljive kvalitete z teslo 3 za 20 000 eurov, kot si nekaj na pamet ven metal brez dokazov ter argumentov. Razen tega, da hočeš imet prav, čeprav nimaš logičnih argumentov, niti jih nisi zmožen/ sposoben podat, razen nekaj lajaš.
S tabo vse ok?
jernejl ::
pokazal na avto.net avta primerljive kvalitete z teslo 3 za 20 000 eurov
Najbrž je večina modelov uveljavljenih znamk v resnici kvalitetnejša, tudi tisti za 10 000€.
Sicer pa imaš v tem cenovnem razredu Octavio, Mondea, Megane Grandtour, še Talismana dobiš za ta denar, za malo več pa tudi Superba, Passata...
Utk ::
Dej konkretne linke na avte za 20 jurjev z avtomatskim menjalnikom, radarskim tempomatom in 6-7 sekundami do 100.
jernejl ::
Dej konkretne linke na avte za 20 jurjev z avtomatskim menjalnikom, radarskim tempomatom in 6-7 sekundami do 100.
Daj najprej ti konkretne linke do Tesel za 40 jurjev s 1000km dosega. Menjalnik pa je lahko ročni, tudi pospeški so lahko nad 10s.
Utk ::
Nihce ne trdi, da ima tesla 1000 km dosega. Vi trdite da se da dobit podoben avto za 20 jurjev. Ze ena napol podobna octavia je 35 jurjev. Pa ji se zmeraj marsikaj manjka. Niti ni nek premium.
jernejl ::
Nihce ne trdi, da ima tesla 1000 km dosega
Tudi ni nihče trdil, da se da dobit avto s podobnimi pospeški, menjalnikom, motoriziranimi vratci za bencin in podobne stvari, ki jih ima Tesla, za 20k€.
Imajo pa druge prednosti, ki jih Tesla za 40k€ nima.
Vi trdite da se da dobit podoben avto za 20 jurjev.
Seveda, saj sem jih zgoraj nekaj naštel. Pa jih obstaja še bistveno več.
Ze ena napol podobna octavia je 35 jurjev. Pa ji se zmeraj marsikaj manjka.
Octavia ima vsaj ključe in armaturno ploščo. Pri Tesli 3 recimo tole manjka.
Kar se dosega tiče, pa je Tesla 3 tako ali tako izven konkurence.
Pa je ni treba primerjati s tako drago Octavio, ker ima že pol cenejša te prednosti.
Utk ::
Pospeski, neobstoj menjalnika in oprema so bistvene lastnosti tesle, tudi m3. Ce so ti te stvari nepomembne, je cisto vseeno ce kupis dacio in trdis za sankom, da si kupil podoben avto.
Resnica je pa taka, da avto, ki nima teh stvari podobnih, pac ni podoben tesli. Lahko je kombi in ima vec prostora, lahko je dacia predelana na plin in je cenejsa, lahko je letalo zarad mene, ampak podoben avto brez teh stvari tesli pac ni.
Resnica je pa taka, da avto, ki nima teh stvari podobnih, pac ni podoben tesli. Lahko je kombi in ima vec prostora, lahko je dacia predelana na plin in je cenejsa, lahko je letalo zarad mene, ampak podoben avto brez teh stvari tesli pac ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
Pol milijona prodanih kosov leto in pol predno so izdelali prvega.
Mozoljavci tule pa se jokajo kako je to brezveze. Irelevantni ste.
Vaš up je bil, da bo avto polom.
Ko se kaže da je avto čista tombola, jokate kako so lastniki debili.
Ja, debili pašejo v to sliko, samo to niso tisti lastniki.
Mozoljavci tule pa se jokajo kako je to brezveze. Irelevantni ste.
Vaš up je bil, da bo avto polom.
Ko se kaže da je avto čista tombola, jokate kako so lastniki debili.
Ja, debili pašejo v to sliko, samo to niso tisti lastniki.
Zbogom in hvala za vse ribe
hojnikb ::
Pol milijona prodanih kosov leto in pol predno so izdelali prvega.
Od kdaj so rezervacije prodani kos ?
#brezpodpisa
Unknown_001 ::
Res je tombola. Ne zgodi se vsak dan, da za avto daš 40 jurjev in imaš nato defekte na barvi, pedali se lomijo, servis je obupen in drag, notranjost je narisana z ravnilom kot v 80 ih, pojavljajo se mehurčki na zaslonih, kleparija se ne ujema, software sploh ni dokončan in rabiš prenašat posodobitve, ...
Odličen avtomobil. Kapo dol. Brez konkurence.
Odličen avtomobil. Kapo dol. Brez konkurence.
vostok_1 ::
Semi-on topic:
A ni mal smešno, da se jebe Teslo...za katero mislim, da se vsi strinjamo, postavlja nove trende v avto industriji, konkretno dizajna...pa še kaj drugega.
A ni mal smešno, da se jebe Teslo...za katero mislim, da se vsi strinjamo, postavlja nove trende v avto industriji, konkretno dizajna...pa še kaj drugega.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
hojnikb ::
ne, jebe se fanboye, ki nimajo stika z realnostjo. Tesle so kul, za to kar so namenjene.
#brezpodpisa
WarpedGone ::
Od kdaj so rezervacije prodani kos ?
Mekom kurcu svaka dlaka smeta. ostlim je pa jasno kolk je ura.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
Z dizajnom zaostaja. Edina dobra stvar je pogon.
To nima veze, kao. To se bo spregledalo, ker to je TESLA!
Plastika pa najslabša koliko je možno. Zadaj pa položen laminat na armaturki.
V tem modelu ni niti ene zadeve v notranjosti, ki bi imela preimum izdelavo. Niti ene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
BigWhale ::
Unknown_001 ::
V tem modelu ni niti ene zadeve v notranjosti, ki bi imela preimum izdelavo. Niti ene.
Mercedesove tipalke? Pa tudi te niso bleščeč primer.
Vem. Je pa boljse kot trenutno stanje, ko avto ostane prakticno nespremenjen celotno zivljenjsko dobo. To je pa tudi dolgocasno.
Tud nevarno je lahko.
Za koga? A bleščeč infotainment tako izboljša varnost da je na ADAC pogoj za 5 zvezdic?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
WarpedGone ::
Še jalopnik se vam je izneveru ...
The Tesla Model 3 Makes The Future Feel Normal
The Tesla Model 3 Makes The Future Feel Normal
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Dej konkretne linke na avte za 20 jurjev z avtomatskim menjalnikom, radarskim tempomatom in 6-7 sekundami do 100.
No ja, Skoda Fabia s temi opcijami pride 17 jurjev. Nima 7 sekund do 100km/h ampak tega ne more imeti, ker ima pac tak motor, kot ga ima. Ce vzames Oktavio za 30 jurjev potem dobis not se en kup ostale dodatne opreme. Na koncu ostane samo 'Model 3 ima boljsi pospesek'. Jah, fino, a ne. S Fabio si pa prej v Hannovru. :>
Sicer Fabia nima taksnega cool faktorja, kot ga ima Model 3 ampak it gets the job done in se v udobnosti in prakticnosti lahko povsem primerja z Modelom 3.
WarpedGone je izjavil:
Pol milijona prodanih kosov leto in pol predno so izdelali prvega.
Pol milijona rezerviranih. Niso se prodani. Ne pravim, da jih ne bodo prodal, sam zaenkrat se niso prodani. Facts over fiction. Ok? :)
Unknown_001 je izjavil:
Tud nevarno je lahko.
Za koga? A bleščeč infotainment tako izboljša varnost da je na ADAC pogoj za 5 zvezdic?
Za vse lastnike. Ce ugotovijo, da je nekaj narobe z ABSom, lahko posljejo OTA update. Ti bos moral pa avto na servis vozit. Ce se ugotovi, da je neka opcija na ekranu na napacnem mestu in je zato voznja bolj nevarna lahko posodobijo UI. Tvojega stikala ne bo mogel nihce popraviti. In avtomobilov, ki imajo stikala na napacnih mestih je POLNO.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Utk ::
Fabia je manjsa, pocasnejsa, glasnejsa, nima radarskega tempomata, rikverc kamere, lte, internet radia, verjetno se dab+ ne, neka smesna kolesa, no, sej je cela smesna, ampak drugac je pa ista kot tesla. Ma dej koga zajebavas. Fabia se lahko primerja z dacijo.
Octaviji za 30 jurjev tudi se veliko manjka. Za 35 malo manj, pa vseeno se kar nekaj. Razlike je morda par jurjev, ali pa nic. In tudi v octaviji za 35 jurjev ni nicesar podobnega premiumu.
Octaviji za 30 jurjev tudi se veliko manjka. Za 35 malo manj, pa vseeno se kar nekaj. Razlike je morda par jurjev, ali pa nic. In tudi v octaviji za 35 jurjev ni nicesar podobnega premiumu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Unknown_001 ::
@BW Tudi tesla lahko faše defekt na ABS in navadno z Updati ne rešiš veliko. Če odpove zobnik od zi update en Ku* nuca.
Električni avto se ne razlikuje veliko . Razlika so baterije in direktno sklopljen motor ki ne rabi reduktorja.
Kako bi reševal problem zlomljenega pedala. S softwerom ?
Električni avto se ne razlikuje veliko . Razlika so baterije in direktno sklopljen motor ki ne rabi reduktorja.
Kako bi reševal problem zlomljenega pedala. S softwerom ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Mavrik ::
Fabia je manjsa, pocasnejsa, glasnejsa, nima radarskega tempomata, rikverc kamere, lte, internet radia, verjetno se dab+ ne, neka smesna kolesa, no, sej je cela smesna, ampak drugac je pa ista kot tesla. Ma dej koga zajebavas.
Em, saj polovico te opreme tud Tesla nima. Še FM radija ne najdeš, kaj šele DAB :D
The truth is rarely pure and never simple.
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Še jalopnik se vam je izneveru ...
The Tesla Model 3 Makes The Future Feel Normal
Pri Jalopniku je čist odvisno kdo piše članek. Tako kot imava midva različne preverence imajo njihovi pisci. Ja se zavedam da drugače gledamo in s tem opisujemo svet okoli sebe. Ene svete resnice pa žal ni.
hojnikb ::
Ce imas internetni radio imas tudi ostalo. Aktivni tempomat in vse kar spada zraven pa ima.
ta tempomat stane skor pol osnovne fabie
#brezpodpisa
BigWhale ::
Fabia je manjsa, pocasnejsa, glasnejsa, nima radarskega tempomata, rikverc kamere, lte, internet radia, verjetno se dab+ ne, neka smesna kolesa, no, sej je cela smesna, ampak drugac je pa ista kot tesla. Ma dej koga zajebavas. Fabia se lahko primerja z dacijo.
Octaviji za 30 jurjev tudi se veliko manjka. Za 35 malo manj, pa vseeno se kar nekaj. Razlike je morda par jurjev, ali pa nic. In tudi v octaviji za 35 jurjev ni nicesar podobnega premiumu.
Zdej si si zmislil se ene pet dodatnih pogojev zraven. :) Fabia 17 jurjev ima aktivni tempomat, sem ga naklikal zravn, za kamero ne vem, ce jo lahko dobis ampak to je se jurja zraven. Model 3 ni premium car, to je mogoce Model S. Model 3 je za rajo.
roCkY ::
Ni premium. Bo pa z vso opremo v EU ??? cca 60k€ - subvencije. Za 40k€ se dobi kar lepo opremljen avto. Pa še limuzina ni.
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
@BW Tudi tesla lahko faše defekt na ABS in navadno z Updati ne rešiš veliko. Če odpove zobnik od zi update en Ku* nuca.
Električni avto se ne razlikuje veliko . Razlika so baterije in direktno sklopljen motor ki ne rabi reduktorja.
Kako bi reševal problem zlomljenega pedala. S softwerom ?
Spet neke dodatne zahteve? Pr Tesli lahko marskej popravijo s software updatei, drugje tega ne morjo. Zakaj zdej tko debilno vleces zlomljen pedal not v debato in delas debila iz sebe? Sej ni nihce reku, da lahko avto kr cudezno ozivijo. Lahko pa popravijo vsak SW glitch, kar je se vedno bolj varno kot to, da mors avto sam na servis peljat.
Ni premium. Bo pa z vso opremo v EU ??? cca 60k€ - subvencije. Za 40k€ se dobi kar lepo opremljen avto. Pa še limuzina ni.
Premium bo cena. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
WarpedGone ::
Pol milijona rezerviranih. Niso se prodani. Ne pravim, da jih ne bodo prodal, sam zaenkrat se niso prodani. Facts over fiction. Ok? :)
Ne praviš, da jih ne bodo prodal, se pa vseeno usajaš... iskanje dlake v jajcu.
Šans da teh avto ne bodo prodal je manj, kot dlak v jajcu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
@BW Kdo dela debila iz sebe? Če te glitch zajebe še preden dobiš update je vseen kurac.
BigWhale ::
hojnikb ::
ali ce enostavno ni lte signala, kar se tut lahko zgodi, ce si sred nicesar.
#brezpodpisa
jernejl ::
Pol milijona prodanih kosov leto in pol predno so izdelali prvega.
BMW je prodal že milijon svojih novih trojk, ki jih bodo začeli izdelovati naslednje leto.
Samo narediti jih še morajo in ljudje prinesti kupnino.
Fabia je manjsa, pocasnejsa, glasnejsa, nima radarskega tempomata, rikverc kamere, lte, internet radia, verjetno se dab+ ne, neka smesna kolesa, no, sej je cela smesna, ampak drugac je pa ista kot tesla.
Fabia ima radarski tempomat, kamero, carplay, dab+, velik izbor koles, smešna je res, a precej manj smešna kot Tesla 3.
Ima pa tudi ogrevane sedeže in še kaj. Tako je primerljiva s Teslo 3 z dodatnim paketom opreme za 5k€.
Poleg tega ima še armaturko, ključe in doseg, ki ga Tesla 3 ne bo imela nikoli.
Skratka, nekaj ima bolje in nekaj slabše. Težko bi rekli, da je pod črto boljša, težko bi pa tudi rekli, da je slabša.
Zlahka pa rečemo, da stane pol manj.
BigWhale ::
WarpedGone ::
BW:
Lažeš: Tesla Model 3 Gets Odometer, FM Radio and TPM in OTA Update
Model 3 dejansko nima FM/DAB radia.
Lažeš: Tesla Model 3 Gets Odometer, FM Radio and TPM in OTA Update
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Ne, ne lazem, samo nisem vedel, da je v zadnjem mesecu dobil FM radio. Ti si pa ma prevec trigger happy.
hojnikb ::
btw, skoda ima tudi rapida (in sestrski toledo) ki je bolj "podoben" model3ki..
#brezpodpisa
WarpedGone ::
Še ena ST-politično-nekorektna-budala:
Thanks to @FredTMC, I was able to drive his Model 3 for about 30 minutes yesterday.
I was in shock all day.
The car blew me away. Way beyond my expectations.
Electrek put out an article saying the Model 3 is all we hoped it to be. Wrong. Completely wrong. It's not what we hoped it to be. It's way beyond that.
The car is truly amazing to drive.
The handling is much better than a BMW 3 series. I don't think it's even close. When I took my first corner, my mouth dropped. It felt like taking a corner in a Miata. I didn't think it was possible to hug a corner like that in a sedan.
Acceleration is quick and what we're used to driving a Tesla, which means it's in a class to itself.
I was surprised at how quiet the cabin was driving at 70mph. Much quieter than my 2013 P85. I wasn't expecting that. And ride comfort on the freeway seemed similar to my much larger P85. I didn't expect that either.
Somehow Tesla managed to make a car with super handling but without sacrificing much comfort. Add in the latest tech/Autopilot and 300+ mile range. Tons of cargo space, spacious front and rear seats, incredible front visibility.
This car puts everything in its class to shame.
Complete game-changer.
Zbogom in hvala za vse ribe
bambam20 ::
Aktivni tempomat in vse kar spada zraven pa ima.
Ja. Za 9 jurev doplačila. Pa kovinsko barvo je tud treba doplačat, da ne izpadeš klošar.
Aktivni tempomat je v rangu 40 jurjev avtomobilov normalna zadeva. Ni to nekaj, da se boš peljal po cesti in se skozi okno drel mimoidočim :"poglejte, moj avto vozi sam. Imam atktivni tempomat. to še ni nič. moj avto zna sam držati smer. Mami poglej me, vozim brez rok in nog. "
Btw volan iz Fabije za 14 jurjev, ki so jo popoljuval.
Potem tista lepota za 40 jurjev iz Tesle.
Se ti vidi, da občutka za kaj je lepo in estetično nimaš. No, sej ga nima nobeden , ki zagovarja, da je Tesla lepa.
Ne, ne lazem, samo nisem vedel, da je v zadnjem mesecu dobil FM radio. Ti si pa ma prevec trigger happy.
Saj to je enako kot pri Jabučku in iphonu. Pač dodajajo počasi. Kasneje, bodo znižali moč vozila, da bo baterija obdržala daljši doseg.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Utk ::
Haha, ta forum je edini na svetu, kjer pride do primerjave fabie in tesle, in potem ti se nekdo prilepi sliko fabie in pravi, da si brez okusa, ce ti je tesla lepsa. Res faking neverjetno.
bambam20 ::
Haha, ta forum je edini na svetu, kjer pride do primerjave fabie in tesle, in potem ti se nekdo prilepi sliko fabie in pravi, da si brez okusa, ce ti je tesla lepsa. Res faking neverjetno.
Govora je o volanu, ki ga imaš ves čas v rokah in pred očmi. In Fabia ima bolj kvalitetno narejen volan pa je 3 krat cenejša.
Ko gledaš takole sliko notranjosti Fabie in Tesle , Tesla deluje kot avto z notranjostjo za 4 jurje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Gregor P ::
Notranjost Tesle je porazna, tudi če bi avto bil samo 10k.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
s1m0n ::
Tesla tak postaja kult :)
Če jim uspe v par dnevih razprodat powerbank za $45 z eno 18650 celico so že na ravni kulta, da se folk skoraj pretepa za ta precenjen kos plastike.
Žal pa še ni prišel čas, ko bi lahko električna vozila primerjal v enakem cenovnem razredu z ICE vozili. To se bo treba sprijaznit! notranjost bo težko na istem cenovnem razredu ICE vozila, lahko pa se mu zelo približa. Model 3 (osnoven) bo na ravnih vozila pod 20kEUR ICE-ja. Model S ni nič kaj boljši po kvaliteti kot malo boljše opremljen srednji razred ICE-jev... Nič bat zato pa imajo Tesle in ostala električna vozila druge prednosti.
Če jim uspe v par dnevih razprodat powerbank za $45 z eno 18650 celico so že na ravni kulta, da se folk skoraj pretepa za ta precenjen kos plastike.
Žal pa še ni prišel čas, ko bi lahko električna vozila primerjal v enakem cenovnem razredu z ICE vozili. To se bo treba sprijaznit! notranjost bo težko na istem cenovnem razredu ICE vozila, lahko pa se mu zelo približa. Model 3 (osnoven) bo na ravnih vozila pod 20kEUR ICE-ja. Model S ni nič kaj boljši po kvaliteti kot malo boljše opremljen srednji razred ICE-jev... Nič bat zato pa imajo Tesle in ostala električna vozila druge prednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
RedDrake ::
Transperenten si kvečemu ti. Še vedno nisi pokazal na avto.net avta primerljive kvalitete z teslo 3 za 20 000 eurov, kot si nekaj na pamet ven metal brez dokazov ter argumentov. Razen tega, da hočeš imet prav, čeprav nimaš logičnih argumentov, niti jih nisi zmožen/ sposoben podat, razen nekaj lajaš.
No, ti tudi še nisi pokazal, da Tesla 3 stane 40k EUR v Sloveniji, ergo je avto.net glup argument.
Lahko pa pogledaš na cenik od Honde in zračunaš, da dobiš Hondo civic z "avtomatskim menjalnikom" (CVT) z 180KM (8s do 100, ok počasneje od Tesle) in več opreme (tudi varnostne) za 25k EUR.
Očitno pa je, da je Tesli uspelo, kot prvim na svetu naredi avto, ki ima izjemen handling, hkrati pa se pelješ izjemno udobno, imaš izjemne pospeške, izjemno odlična makeup ogledala v senčnikih (OSVETLJENA!!!!!!), izjemno nadodličen 19" EXTRA SUPER S-IPMOVSLED-A LCD BACKLIT OLED WLED zaslon, in ostale nadizjemne stvari.
Vem, nisem vozil, ampak sem vozil S-a, pa je bil ride quality v primerjavi z 10 let starejšo mečko S klase slabši (ki sem jo veliko prevozil). Močno pa dvomim, da so inženirji, katerih uspeh je, da so paneli poravnani, uspeli narediti avto, ki gre odlično skozi ovinke in je hkrati izjemno udoben (kar pišejo reviewi). Če je to slučajno res, potem lahko jutri _VSI_ (brez ene izjeme) drugi proizvajalci vozil na več kot treh kolesih preprosto zaprejo.
V to trditev namreč zelo dvomim, fizika podvozja se ni spremenila že zadnjih 100 let - če hočeš handling bo šel comfort po gobe in obratno. Jasno, marsikaj se da, ampak to je domena podvozij, ki stanejo pol cene Tesle 3 ali več, pa še tam vedno veš da si v športnem avtu.
Review-e je potrebno vzeti zelo z rezervo. Saj menda še pomnemo GamerGate, pa razne mahinacije v nemških revijah v prid NaziWagnom, ipd ...
Vsaka "pametna" znamka bo poskrbela za review-e. Avto (ali pa telefon, ali laptop) mora biti že zelo velik fail, da dobi slab review.
Tudi review-i "slehernikov" so vprašljivi - še vedno gre za fanatike (le-ti so namreč avto naročali minute po objavi vozila) in ali zaposlene. Niso _najbolj_ merodajni.
Otepanje s svojimi organi, enih in drugih, tukaj, cca leto preden bo prvi na naših cestah je brez veze.