Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Stevci so ze zdavnaj pri vseh digitalni, na cagerje ali lcd. Tudi 15 let star clio ima samo se dva vzvoda, za gretje in zracnike, vse drugo gre preko racunalnika, verjetno je tudi danes pri daciji enako. Pa se tisti vzvodi bi znali bit drazji od enga servo motorcka in navadnim gumbom. En gumb je res poceni, ni pa poceni naredit armaturo z 30 luknjami, gumbi, to sestavit da ne skripa, pa na vratih gumbi za sipo in spegle, in vse to zvezat, namesto enga touchscreena za 30 evrov sred armature na katerem imas vse, povezanega z enim konektorjem na racunalnik. Ce ne bi bla to novost, bi ze danes dacije tako delali, ampak nocejo, to je prihranjeno za reno.
Unknown_001 ::
Nič bolj poceni ni narest armaturo z eno ali pa 100 luknjam. Ko se to štanca na maso so začetni stroški orodja in postrojenja zanemarljivi. Knofi ipd. Dorbnarije so takrat že na ceni centa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Utk ::
Jaz pravim, da ko bojo lcdji v avtih nehali bit zanimivi, bos doplaceval za gumbe. Pri mercedesu si vcasih moral doplacat za crn plasticen odbijac namesto kromiranega, ker takega je imel tudi ficko. Danes bi bil kromiran odbijac predrag za rajo, jih niti ne ponujajo. Isto bo s kazalci in gumbi.
jernejl ::
Nič bolj poceni ni narest armaturo z eno ali pa 100 luknjam.
Je pa precej hitreje (in ceneje) sestaviti armaturo z eno luknjo kot tako s 100 luknjami.
Pa tudi time-to-market je hitrejši, ker ni potrebno čakati na izdelavo orodja in vlivanje plastike.
Unknown_001 ::
Nič bolj poceni ni narest armaturo z eno ali pa 100 luknjam.
Je pa precej hitreje (in ceneje) sestaviti armaturo z eno luknjo kot tako s 100 luknjami.
Pa tudi time-to-market je hitrejši, ker ni potrebno čakati na izdelavo orodja in vlivanje plastike.
A ti misliš da je proizvodnja tako bebavo splanirana, da najperj naštancajo armature šele potem pa naročijo vse kar paše gor? Nekdo drug že vse sestavljene armature proizvajalcu dostavi kot module ki jih oni samo priklopijo in zgodba je končana. Zmenijo se za ceno, podizvajalc ma pa nato problem kako za dogovorjeno vse zmontirat skupaj.
Touchscreen je mogoče cenejši za male serije. Sicer so pa gumbi na velikih serijah tako smešno poceni, da tudi tist strošek vgradnje Touchscreena spodbije.
Poleg tega... je kdo kdaj uporabljal Touch screen avtoradio za tistih vaših piškavih 30EUR ? Je treba kar stegnit v žep če bi rad nekaj normalnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Dominik11 ::
Tud ostali avtomobilski koncerni gredo po tej poti kot Tesla glede električnih avtomobilov, kaj boš z toliko gumbi pa navlake.
Ne rabim posebej avtoradija, če mi ene velik ekran z primernim softwerom nudi veliko več kontrole ter boljšo izkušnjo.
Ne rabim posebej avtoradija, če mi ene velik ekran z primernim softwerom nudi veliko več kontrole ter boljšo izkušnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dominik11 ()
OrkAA ::
Raptor F16: Ena zelo pomembna stvar, ki jo pozabljas je ta, da hardware gumbov ne mores naknadno spreminjat. Ce rabis posodabljat le software na touchscreenu lahko UX izboljsas tudi na obstojecih avtih, ne le na novi seriji.
s1m0n ::
Fizične gumbe se lahko popolnoma iztrebi (razen teh na volanu).
Kako lepo je gledat v avtu prazne gumbe, ker vozilo nima opreme, da bi bili uporabni.
Še vozila z veliko opreme imajo ponekod prazna mesta ali nefunkcionalne gumbe brez oznak :)
Kako lepo je gledat v avtu prazne gumbe, ker vozilo nima opreme, da bi bili uporabni.
Še vozila z veliko opreme imajo ponekod prazna mesta ali nefunkcionalne gumbe brez oznak :)
Unknown_001 ::
Raptor F16: Ena zelo pomembna stvar, ki jo pozabljas je ta, da hardware gumbov ne mores naknadno spreminjat. Ce rabis posodabljat le software na touchscreenu lahko UX izboljsas tudi na obstojecih avtih, ne le na novi seriji.
Hočeš rečt software? Gumb je navadno stikalo.
In kaj bi ti toplo vodo s posodobitvami odkrival? A bo blinker potem dvakrat hitreje utripal? Waw, navdušen sem.
Jaz te tablice vidim kot eno navadno nepopolnjeno sranje. Izgovor da ti prodajajo polizdelek ki že v štartu ne deluje kot treba. Kake posodobitve bom zdaj moral nalagat, si normalen? Če izdelek ni izpraven mi ga ne prodajaj.
Televizor v avtomobilu nima mesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
OrkAA ::
Unknown_001 je izjavil:
Hočeš rečt software? Gumb je navadno stikalo.
In kaj bi ti toplo vodo s posodobitvami odkrival? A bo blinker potem dvakrat hitreje utripal? Waw, navdušen sem.
Jaz te tablice vidim kot eno navadno nepopolnjeno sranje. Izgovor da ti prodajajo polizdelek ki že v štartu ne deluje kot treba. Kake posodobitve bom zdaj moral nalagat, si normalen? Če izdelek ni izpraven mi ga ne prodajaj.
In kako dodas ali odstranis gumb, ki ga ne rabis vec? Kako mu spremenis namembnost?
Kake posodobitve bos rabil nalagat? Se hecas? :) Saj nismo vec v 90ih, ko si s kablom priklopil nokio na PC. Posodobitve se nalozijo same od sebe prek wifija. Si ze kdaj uporabljal Android ali iOS telefon? Gre za identicno zadevo.
Zakaj mislis, da je trg mobilnih telefonov eksplodiral, ko so se zaceli uporabljati touchscreeni, ki zasedejo celo sprednjo stran in iznicijo gumbe? Zato ker lahko vsi telefoni poganjajo isti OS, ki se ne rabi zavedat razlicne razporeditve gumbov. Zato ker imajo razvijalci aplikacij veliko manj omejitev. En app dela prakticno na celotnem spektru telefonov. Pac, ce se ne rabis ozirat na hardware je razvoj drasticno hitrejsi. Zdi se mi, da se bo podobno zgodilo v avtomobilizmu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OrkAA ()
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
In kaj bi ti toplo vodo s posodobitvami odkrival? A bo blinker potem dvakrat hitreje utripal? Waw, navdušen sem.
Ce ne premores toliko domisljije, da bi si lahko predstavljal kako uporabniski vmesnik evoluira in se spreminja, potem bolje, da kar nehas pisat. :D Mogoce bi lahko pogledal svoj operacijski sistem, kako se je spreminjal skozi cas. Hardware je ze 30 let prakticno enak.
jernejl ::
A ti misliš da je proizvodnja tako bebavo splanirana
Ni, ampak načrtovanje stane. Kot tudi skrb za dobavno verigo za 30 različnih gumbov, kjer se cela proizvodnja ustavi, če eden zmanjka.
Nekdo drug že vse sestavljene armature proizvajalcu dostavi
Vseeno je kdo jih sestavi, ali "nekdo" ali "nekdo drug". Nekdo jih pač mora. In to ni zastonj.
Unknown_001 ::
Ti nisi sposoben ločiti bistvene razlike med telefonom in avtomobilom. Drznil si bom soditi, da je to zato, ker je tebi očitno mečkanje telefona med vožnjo nekaj normalnega.
Imej touch za postranske bonbončke. Sam konfe za klimo, glasnost multimedije, on/off za radio, šaltanje postaj, 4blinker, tempomat, smerniki, potovalni računalnik mi pa pusti pri miru. To vam trobezlam. Touch mej za takrat ko imaš cajt gledat v ekran, gumbe pa ko moraš bit posvečen vožnji.
Imej touch za postranske bonbončke. Sam konfe za klimo, glasnost multimedije, on/off za radio, šaltanje postaj, 4blinker, tempomat, smerniki, potovalni računalnik mi pa pusti pri miru. To vam trobezlam. Touch mej za takrat ko imaš cajt gledat v ekran, gumbe pa ko moraš bit posvečen vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
OrkAA ::
Raptor F16: Daj nehaj no. Nikakor ne uporabljam telefona med voznjo. Se vec, niti knofov na avtomobilu se skoraj ne dotikam, ker vecino naredi avto zame. Nastavljam si glasnost na radiju in prizigam brisalce. To sta pa funkciji, ki jih ima tudi tesla speljane na volan.
Unknown_001 ::
A ti misliš da je proizvodnja tako bebavo splanirana
Ni, ampak načrtovanje stane. Kot tudi skrb za dobavno verigo za 30 različnih gumbov, kjer se cela proizvodnja ustavi, če eden zmanjka.
Nekdo drug že vse sestavljene armature proizvajalcu dostavi
Vseeno je kdo jih sestavi, ali "nekdo" ali "nekdo drug". Nekdo jih pač mora. In to ni zastonj.
Načrtovanje projekta moraš izvesti v vsakem primeru. Slab argument.
Glej vsak normalen ki sprejme posel sestavljanja bo moral pristati na zelo nizko ceno. Ali bo sestavljal strojno ali ročno njehov problem. Verjem pa da kaj dosti kruha od tega sestavljanja ni. Tako da je brezveze govort o strošku.
Raptor F16: Daj nehaj no. Nikakor ne uporabljam telefona med voznjo. Se vec, niti knofov na avtomobilu se skoraj ne dotikam, ker vecino naredi avto zame. Nastavljam si glasnost na radiju in prizigam brisalce. To sta pa funkciji, ki jih ima tudi tesla speljane na volan.
Ok kapitel zwei. Wo ist verdamter Geschwindigkeitszähler !!!??? Ima vsaj HUD ? Nima. Uuu sj res ma pa dva USB ja zadaj. Bravo.
@OrkaA upam da se zavedaš,da si slab reprezentativni vzorec za celotno populacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
Imej touch za postranske bonbončke. Sam konfe za klimo, glasnost multimedije, on/off za radio, šaltanje postaj, 4blinker, tempomat, smerniki, potovalni računalnik mi pa pusti pri miru. To vam trobezlam. Touch mej za takrat ko imaš cajt gledat v ekran, gumbe pa ko moraš bit posvečen vožnji.
Sej vseen za kaj je touch screen. Se vedno je ene miljonkrat lazje nadgradit software in posodobit uporabniski vmesnik v avtu, ce imas touchscreen, kot pa ce imas fizicne gumbe. A res ne razumes tega?
Desetkrat lazje je posodobit prikaz dolocenih informacij in omogociti prilagoditev vmesnika, ce imas touch screen. Za navigacijo recimo.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Imej touch za postranske bonbončke. Sam konfe za klimo, glasnost multimedije, on/off za radio, šaltanje postaj, 4blinker, tempomat, smerniki, potovalni računalnik mi pa pusti pri miru. To vam trobezlam. Touch mej za takrat ko imaš cajt gledat v ekran, gumbe pa ko moraš bit posvečen vožnji.
Sej vseen za kaj je touch screen. Se vedno je ene miljonkrat lazje nadgradit software in posodobit uporabniski vmesnik v avtu, ce imas touchscreen, kot pa ce imas fizicne gumbe. A res ne razumes tega?
Desetkrat lazje je posodobit prikaz dolocenih informacij in omogociti prilagoditev vmesnika, ce imas touch screen. Za navigacijo recimo.
"Eyeroll"
Še enkrat. Gumbi za redno rabo ... ma kaj se trudim. Tebi razlagam eno ti meni nazaj tupiš drugo.
zakaj bi nekaj sperminjal sploh, ce dela ?
To sedaj sprašujem, kaj bo spreminjal pri gumbu za glasnost radia ali moč klime. Saj ima samo eno funkcijo, da deluje kot HOTKEY Ne boš menda tega gumba priredil za search porničev al kaj bi on rad pogruntal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
hojnikb ::
bo treba dojet, da so avtomobili na koncu dneva samo to, avtomobili.
Za razliko od rocnih tablet, ki smo jim nekoc rekli telefoni in so se dejansko imeli potencial razvit v multipurpose naprave.
Za razliko od rocnih tablet, ki smo jim nekoc rekli telefoni in so se dejansko imeli potencial razvit v multipurpose naprave.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Unknown_001 ::
OrkAA ::
Unknown_001 ::
Prosim shranita si te poste in jih preberita cez 10 let. Resno mislim. :)
Also, gumbi ob volanu in multifunkcijski "hotkey" knofi na volanu niso dovolj?
In kaj ta dva gumbka počneta? A mi lahko razložiš njuno funkcijo.
Vidim da so mercedesove "tipalke" edino kar je čemu podobno na volanu.
hojnikb ::
shrani si poste in cez 20 let glej kako bojo te zadeve super uporabne. K ti bo crkno screen alpa infotainment modul pa bos mel 1.5t tezak brick. Pri starem shitboxu danes menjas knof za 5e in sibas dalje
zakaj rabmo sploh displaye v avtomobilih, ki bojo itk out of date cez par let ?
daj mi licen nosilec za telefon in univerzalni vmesnik za dostop do vsega v standard opremo in gasa. Mas lahko vsako leto novejso zadevo ce hoces ;)
zakaj rabmo sploh displaye v avtomobilih, ki bojo itk out of date cez par let ?
daj mi licen nosilec za telefon in univerzalni vmesnik za dostop do vsega v standard opremo in gasa. Mas lahko vsako leto novejso zadevo ce hoces ;)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
OrkAA ::
Unknown_001 je izjavil:
In kaj ta dva gumbka počneta? A mi lahko razložiš njuno funkcijo.
Ne vem tocno. Mislim, da sta trenutno vezana na multimedijo. Morda lahko pojasni kdo, ki bolj pozna detajle. Si pa predstavljam, da bosta scasoma znala poceti vse vec - software updejti, kot sem ze omenil. Poslusas feedback userjev, ki avto uporabljajo in izboljsas software. Nekaj kar je zelo tezko naredit na tradicionalnih dizajnih.
zakaj rabmo sploh displaye v avtomobilih, ki bojo itk out of date cez par let ?)
Ironicno ravno zaradi tega, ker v nekaj letih ne bodo out of date, ker se da software na njih posodabljat. Tako kot iPhone od 5+ let nazaj zna poganjat najnovejsi iOS.
hojnikb ::
ti lahko updejtas software, ti pa nic ne nucas ce hardware ostane enak. In ironicno je ravno iphone let primer tega, kaj se zgodi ko tiscis bleeding edge software na dinozavrski hw.
jst pac nocem avta, ki bo z vsakim OTA updejtom mel pocasnejsi vmesnik. Ali godforbid cisto drugacen layout.
jst pac nocem avta, ki bo z vsakim OTA updejtom mel pocasnejsi vmesnik. Ali godforbid cisto drugacen layout.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
sj ves, da pricakovat od avto proizvajalca redne updejte za naslednjih 10 let recimo je tudi utopija ? :)
no razn ce bomo zacel avtomobile tut tretirat kot smarthphone in jih menjal vsako leto. Pol to mogoce se gre :)
no razn ce bomo zacel avtomobile tut tretirat kot smarthphone in jih menjal vsako leto. Pol to mogoce se gre :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
OrkAA ::
Vem. Je pa boljse kot trenutno stanje, ko avto ostane prakticno nespremenjen celotno zivljenjsko dobo. To je pa tudi dolgocasno.
hojnikb ::
potem pac kupis v startu zabaven avto kot je mx-5, pa ti bo infotainment updejti zadnja skrb :)
#brezpodpisa
Dominik11 ::
Hecno mi je kako se nekateri vpikujejo v to ceno 35000 - 40000 dolarjev za osnovni model 3, jim oš matematika ni ravno domača hehe.
14,73 kWh/100 km naj bi porabil model 3 na 100 km. Tak avto bi se polnil večina ponoč, vendar vseen vzamem 0,17 eur/Kwh.
Torej 2.5 eura / 100 km za model 3.
Bencinar z primernimi pospeški rečmo 1.) 7 litrov na 100 = 9,1 eura/ 100 km ali varčnejša varianta če bi porabil 2.) 5 l/ 100 = 6,5 eura / 100 km
1. razlika 6,6 eur / 100 km, pri 200000 prevoženih prihranek 13200 eurov, pri potencialno prevoženih 400k prihranek 26400 eurov.
2. razlika 4 eur / 100 km, pri 200000 prevoženih prihranek 8000 eurov, pri potencialno prevoženih 400k prihranek 16000 eurov.
Nisem strokovnjak za subvencije, vendar eko sklad naj bi omogočal do 7500 eurov subvencije pri nakupu EV, ki jo prištejemo zraven.
Torej prihranek pri 200 tisoč prevoženih km, 1. 20700 eurov ali 2. 15500 eurov,
prihranek pri 400 tisoč prevoženih km, 1. 33900 eurov ali 2. 23500 eurov.
En američan lahko dobi 7500 dolarjev olajšav npr, 27500 - 32500 dolarjev osnovna cena, bencin je v zda cenejši, če privarčuje samo v Zda 5000 dolarjev na 200 tisoč km, je to pol 22.500 - 27500 dolarjev, kar je v evrih od okoli 18700 eurov naprej pri 200 tisoč km za model 3, to američanom nebi smelo predstavljat nekih hudih težav.
Pri evropi je pa tko, 35 tisoč dolarjev je okoli 29 tisoč evrov, vendar gre se za uvoz, razni davki, torej če bo cena modela 3 v Europi od 37 000 evrov naprej.
Če bi ga kupil me pride nov model 3 z prihranki skozi leta izračunano minimalno:
16300 eurov ali 21500 eurov pri 200 tisoč km.
3100 eurov ali 13500 eurov pri 400 tisoč km.
Torej če bi kupil model 3, ki ima kr pospeške namesto ene močne mašine, ki bi mi 7 litrov žrla, bi me prišel če bi z njim naredil 400000 km pičlih 3100 eurov, toliko je prihranka. Pri bencinarju bi izgubil 33900 eurov napram modelu 3.
Če bi naredil samo 200 000 km bi pa izgubil na bencinarju "samo" 20700 eurov, oziroma toliko več bi privarčeval na Tesli.
Bencinarja je potrebno pogosto servisirat, menjavat olje, velik stvari lahko gre,.. medtem ko Ev ima bolj preprost motor,.. vendar so deli za Teslo še dragi zaenkrat, tako da rečmo da smo tle izenačen.
Vem ne, kake bodo cene goriva ter elektrike čez nekaj let, sam danes je sredi zime v Los Angelesu preko 20 stopinj plusa, medtem ko je v New Yorku močan minus,..
Tako da bodo zarad globalnega segrevanja začel najverjetno davke nabijat na bencinarje, gorivo ter Ev vozila bodo imela še dodatne popuste,...
Toliko o jamranju kaj nudi tesla za "40000" dolarjev ter bedarijah, da ni logike pri nakupu tesle.
14,73 kWh/100 km naj bi porabil model 3 na 100 km. Tak avto bi se polnil večina ponoč, vendar vseen vzamem 0,17 eur/Kwh.
Torej 2.5 eura / 100 km za model 3.
Bencinar z primernimi pospeški rečmo 1.) 7 litrov na 100 = 9,1 eura/ 100 km ali varčnejša varianta če bi porabil 2.) 5 l/ 100 = 6,5 eura / 100 km
1. razlika 6,6 eur / 100 km, pri 200000 prevoženih prihranek 13200 eurov, pri potencialno prevoženih 400k prihranek 26400 eurov.
2. razlika 4 eur / 100 km, pri 200000 prevoženih prihranek 8000 eurov, pri potencialno prevoženih 400k prihranek 16000 eurov.
Nisem strokovnjak za subvencije, vendar eko sklad naj bi omogočal do 7500 eurov subvencije pri nakupu EV, ki jo prištejemo zraven.
Torej prihranek pri 200 tisoč prevoženih km, 1. 20700 eurov ali 2. 15500 eurov,
prihranek pri 400 tisoč prevoženih km, 1. 33900 eurov ali 2. 23500 eurov.
En američan lahko dobi 7500 dolarjev olajšav npr, 27500 - 32500 dolarjev osnovna cena, bencin je v zda cenejši, če privarčuje samo v Zda 5000 dolarjev na 200 tisoč km, je to pol 22.500 - 27500 dolarjev, kar je v evrih od okoli 18700 eurov naprej pri 200 tisoč km za model 3, to američanom nebi smelo predstavljat nekih hudih težav.
Pri evropi je pa tko, 35 tisoč dolarjev je okoli 29 tisoč evrov, vendar gre se za uvoz, razni davki, torej če bo cena modela 3 v Europi od 37 000 evrov naprej.
Če bi ga kupil me pride nov model 3 z prihranki skozi leta izračunano minimalno:
16300 eurov ali 21500 eurov pri 200 tisoč km.
3100 eurov ali 13500 eurov pri 400 tisoč km.
Torej če bi kupil model 3, ki ima kr pospeške namesto ene močne mašine, ki bi mi 7 litrov žrla, bi me prišel če bi z njim naredil 400000 km pičlih 3100 eurov, toliko je prihranka. Pri bencinarju bi izgubil 33900 eurov napram modelu 3.
Če bi naredil samo 200 000 km bi pa izgubil na bencinarju "samo" 20700 eurov, oziroma toliko več bi privarčeval na Tesli.
Bencinarja je potrebno pogosto servisirat, menjavat olje, velik stvari lahko gre,.. medtem ko Ev ima bolj preprost motor,.. vendar so deli za Teslo še dragi zaenkrat, tako da rečmo da smo tle izenačen.
Vem ne, kake bodo cene goriva ter elektrike čez nekaj let, sam danes je sredi zime v Los Angelesu preko 20 stopinj plusa, medtem ko je v New Yorku močan minus,..
Tako da bodo zarad globalnega segrevanja začel najverjetno davke nabijat na bencinarje, gorivo ter Ev vozila bodo imela še dodatne popuste,...
Toliko o jamranju kaj nudi tesla za "40000" dolarjev ter bedarijah, da ni logike pri nakupu tesle.
hojnikb ::
seveda ni logike, vsaj za vecino ne. Za teslo bo treba takoj skesirat 40k (oz. vzet toliko vecji mesecni obrok) kar je ze samo po sebi lahko problem za marsikoga. Pa tudi potencialni cost of ownership je lahko vecji, sploh ko bo zadeva enkrat iz garancije.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Unknown_001 ::
40 jurjev daš za avto... kupiš ICE podobnega nivoja cca 20k za ostalih 20 imaš bencin, servise pokrite pa še ti ostane.
Kako je cost ownership nižji?
Kako je cost ownership nižji?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
hojnikb ::
pa ne pozabi, da imas za ta cas dejansko cashflow, za razliko od tesle, ki je le ta vezan direkt v avto.
#brezpodpisa
Utk ::
Unknown_001 je izjavil:
40 jurjev daš za avto... kupiš ICE podobnega nivoja cca 20k za ostalih 20 imaš bencin, servise pokrite pa še ti ostane.
Kako je cost ownership nižji?
Dej konkreten link na avto.net na ta podoben nivo za 20 jurjev. Octavia na podobnem nivoju je 35 jurjev, pa se zmeraj dalec od tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Dominik11 ::
Ja sj model 3 ni ciljan na tiste z minimalno plačo mimgrede, ampak na trg razvitih držav, kjer si ga lahko ljudje privoščijo. TLe je čista logika za nakup tesle.
Sj če hočeš največ "cashflowa" si pa kupiš rabljen avto za 1000 eurov. Zakaj bi pol kupoval nov bencinar, če hočeš cashflow. Kupiš poceni rabljen avto, pa najmanj zgubiš na njem. Če primerjaš avte na bencin ter model 3 na elektriko je pa logična finančna izbira model 3, če greš v določen cenoven segment pri nakupu novega avtomobila.
Za 20 tisoč pa ne boš dobil avta na nivoju Tesle.
Sj če hočeš največ "cashflowa" si pa kupiš rabljen avto za 1000 eurov. Zakaj bi pol kupoval nov bencinar, če hočeš cashflow. Kupiš poceni rabljen avto, pa najmanj zgubiš na njem. Če primerjaš avte na bencin ter model 3 na elektriko je pa logična finančna izbira model 3, če greš v določen cenoven segment pri nakupu novega avtomobila.
Za 20 tisoč pa ne boš dobil avta na nivoju Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dominik11 ()
hojnikb ::
in potem se zbudis v realnosti, kjer mors 40k vreden avto furat na servis cez mejo, ker pri nas se ni servisnih centrov. Ze to je lahko za mnoge deal breaker.
pa seveda doseg. Ce delas taksne ture, da bo avto mel ob koncu zivljenja 400kk na stevuc, najbrz ne delas vsak dan samo 20km
pa seveda doseg. Ce delas taksne ture, da bo avto mel ob koncu zivljenja 400kk na stevuc, najbrz ne delas vsak dan samo 20km
#brezpodpisa
Dominik11 ::
Sedaj jih ni sedaj, vendar čez nekaj let, ko bo vedno več Ev ter avto ne bo več čisto nov pa bodo. Takrat ko naj bi se avto servisiral bodo že kaki pogodbeni serviserji. Sicer pa kak izlet v tujino tud ni slab. Taka je realnost.
Tud če bi imel dnevno turo nad 300 km, bi mi po 250 prevoženih km kaka pavza, da se neki poje tud ustrezala ter se takrat polni avto.
Tud če bi imel dnevno turo nad 300 km, bi mi po 250 prevoženih km kaka pavza, da se neki poje tud ustrezala ter se takrat polni avto.
hojnikb ::
izlet v tujino je all fine and dandy ko ti je to drug avto in slepanje ni problem.
#brezpodpisa
Gregor P ::
Sicer pa kak izlet v tujino tud ni slab. Taka je realnost.... realnost?!? Da moram zaradi servisa nekega povprečnega vozila v tujino na servis?!? LOL
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Doseg je kaksen je, superchargerji so, nekomu je to zadost, nekomu ne, sigurno kdo ne bo kupil m3 tudi, ce ne bi obcutil prekratkega dosega, in sigurno je med takimi dovolj potencialnih strank, da bo proizvodnja razprodana se kar nekaj let. Ne rabi pa m3 resit vseh problemov, lakote v Afriki, svetovnega mira in se kaj.
Dominik11 ::
jernejl ::
Utk ::
Sicer pa kak izlet v tujino tud ni slab. Taka je realnost.... realnost?!? Da moram zaradi servisa nekega povprečnega vozila v tujino na servis?!? LOL
Marsikdo mora iz Jesenic v Lj, al pa iz Brezic. Cisto isto kot ce bi sli v Gradec ali pa Zagreb. A se bojis tujine?
Dominik11 ::
izlet v tujino je all fine and dandy ko ti je to drug avto in slepanje ni problem.
V parih letih bo že kak pogodben servis v Slo, Tesla se širi. Če si pa tak neumen, da si avta v rangu tesle ne daš zavarovat ter drugi šlepajo, popravijo namesto tebe si si pa sam kriv.
Sicer pa moraš predpostavit, da se ti bo avto pokvaril, imel prometno, to je pa samo predpostavka, še ena izmed mnogih, da bo nekaj "narobe".