Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
bambam20 ::
... pa pride delo na cesti z zožanjem, ti srfaš, Tesla pa betonsko bankino. Res odlično opravlja delo.
Ko pride si na to pripravljen. Sistem informacija na slovenskih cestah deluje odlično in že vnaprej veš kje so dela na cesti.
Ne kupuj Tesle ali katerega drugega avtomobila z naprednimi asistenčnimi sistemi, ker je samo vprašanje časa, kdaj boš nekoga ubil. Če bo sreča, boš samo sebe. To kar si napisal, je, čisto mimogrede, tudi povsem v nasprotju s proizvajalčevimi navodili za uporabo teh sistemov.
Ne. To je bistvo, da te razbremeni in se lahko posvetiš vsakodnevnim opravilom, ki bi drugače morale počakati dokler ne opraviš z vožnjo. Sedaj avto vozi sam in ti med tem delaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
frudi ::
Ne. To je bistvo, da te razbremeni in se lahko posvetiš vsakodnevnim opravilom, ki bi drugače morale počakati dokler ne opraviš z vožnjo. Sedaj avto vozi sam in ti med tem delaš.
Voznik tele Tesle
je bil ravno tak genij, kot ti, in se je namesto vožnji raje posvečal drugim stvarem. "Sej avto sam vozi", si je verjetno mislil, do trenutka, ko se je avto zaril pod prikolico tovornjaka in idiotskemu vozniku dobesedno odnesel glavo.
Kar izvoli ga posnemati. Navijam, da se ti zgodi enako, preden se namesto v prikolico tovornjaka zariješ v skupino otrok.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Tody ::
dejmo spet zarad enga primera zažgat vso tehnologijo.
Kup si lepo bolhco al pa fičkota pa se vozi potem s tem naokoli.
Kup si lepo bolhco al pa fičkota pa se vozi potem s tem naokoli.
Magic1 ::
Folk je debilen in če niso sposobni razumet kaj asistenca je, potem nimaš kaj folku razlagat v vsakem PR oglasu, da dobiš v avtu autopilota! Kljub temu, da ga ob predaji bežno opozoriš, da mora bit vedno pozoren na cesto kljub AP. Ap bo aktualen, ko bo vsaj 100x varnejši od voznika in to ne le ob idealnih vremenskih pogojih na idealnih cestah.
Magic
WarpedGone ::
ja, folk je debilen. Tolk debilen, da zagovarja da naj ljudje še naprej umirajo v enaki meri kljub temu, da je na razpolago tehnologija, ki lahko prepreči vsako drugo žrtev.
ja, ljudje so debili.
ja, ljudje so debili.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Gregor P ::
Dejansko marsikdo ne upošteva tega "človeškega faktorja" potem se pa čudi posledicam kot otrok
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
ja, folk je debilen. Tolk debilen, da zagovarja da naj ljudje še naprej umirajo v enaki meri kljub temu, da je na razpolago tehnologija, ki lahko prepreči vsako drugo žrtev.
ja, ljudje so debili.
Tle folk pravi, da pri Tesli (ali katerem koli drugem avtu) ne smes brati knjige in pustiti, da avto sam vozi. Kar je cista resnica.
WarpedGone ::
Tle folk pravi:
To je navijanje za pobijanje ljudi dokler se ne doseže nivo "100x varnejši".
Pomeni, da 99x bolj varno še ni dovolj, kaj šele samo 2x bolj varno.
Kljub temu, da že 2x bolj varno pomeni prepolovitev števila nesreč in smrtnih žrtev.
Ap bo aktualen, ko bo vsaj 100x varnejši od voznika
To je navijanje za pobijanje ljudi dokler se ne doseže nivo "100x varnejši".
Pomeni, da 99x bolj varno še ni dovolj, kaj šele samo 2x bolj varno.
Kljub temu, da že 2x bolj varno pomeni prepolovitev števila nesreč in smrtnih žrtev.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Tle folk pravi:
Ap bo aktualen, ko bo vsaj 100x varnejši od voznika
To je navijanje za pobijanje ljudi dokler se ne doseže nivo "100x varnejši".
Pomeni, da 99x bolj varno še ni dovolj, kaj šele samo 2x bolj varno.
Kljub temu, da že 2x bolj varno pomeni prepolovitev števila nesreč in smrtnih žrtev.
Še vedno je vprašanje, kdo bo odgovoren ko pride do sranja. Tako pa zaenkrat lahko le mahate s statistiko.
mikhaair ::
Odgovoren je voznik, kdo pa drugi. Ko voznik ne bo potreben, bo odgovoren lastnik.
Do sranja pa bo slej ko prej prislo.
Kdo je odgovoren, ko ABS, ESP itd. ne opravi svojega dela?
Vsi sistemi se z leti razvijajo in so boljsi, tako da ESP prve genearcije ni isto kot dandanasnji najnovejsi, najdrazji. Pa tudi v istem koncernu nimajo vsi vozi najsodobnejsega, ki je npr. oznacen le kot ESP.
Tesla sicer zavaja s poimenovanjem, ima pa napram konkurenci vseeno veliko prednost, da ze sedaj lahko on line posodablja varnostne sistema. Kar ni zanemraljiva prednost. Francljna pa itak briha le to da ima njegov golf abs, esp, acc, radar, ... ko bo golf 10 to imel serijsko bo itak isto kot v njegovem iz leta '14. Not.
Do sranja pa bo slej ko prej prislo.
Kdo je odgovoren, ko ABS, ESP itd. ne opravi svojega dela?
Vsi sistemi se z leti razvijajo in so boljsi, tako da ESP prve genearcije ni isto kot dandanasnji najnovejsi, najdrazji. Pa tudi v istem koncernu nimajo vsi vozi najsodobnejsega, ki je npr. oznacen le kot ESP.
Tesla sicer zavaja s poimenovanjem, ima pa napram konkurenci vseeno veliko prednost, da ze sedaj lahko on line posodablja varnostne sistema. Kar ni zanemraljiva prednost. Francljna pa itak briha le to da ima njegov golf abs, esp, acc, radar, ... ko bo golf 10 to imel serijsko bo itak isto kot v njegovem iz leta '14. Not.
Okapi ::
Predvsem ni še nobene prave statistike. Za zdaj vse samovozeče avte preizkušajo s stalnim človeškim nadzorom in voznik vedno sproti popravi vsako napako, ki jo naredi avto med vožnjo. Nobene statistike ni, kako bi se vožnja končala, če voznik (male) napake ne bi popravil.
Okapi ::
Ne bluzi. Vedo za prvo napako, ki jo naredi avto. Potem voznik to popravi in vozi naprej. Ne vedo, kaj bi se zgodilo, če voznik te napake ne bi popravil. Napake se seštevajo (ali celo multiplicirajo) in brez voznika bi se praktično vsaka dovolj dolga vožnja "samodejnih" avtov, kot so na današnji stopnji, končala z nesrečo.
WarpedGone ::
Še vedno je vprašanje, kdo bo odgovoren ko pride do sranja. Tako pa zaenkrat lahko le mahate s statistiko.
Sranje je že bilo, odgovorni so bili udeleženci - voznik(i).
Sranje je že preučevala državna agencija, ki je ugotovila, da so odgovorni bili udeleženci.
In državna agencija je že izdala statistiko, ki je ugotovila 40% zmanjšanje števila nesreč če je avto opremljen z AP: NHTSA's full final investigation into Tesla's Autopilot shows 40% crash rate reduction
ST inteligenzzaa je to statistiko postavila pod vprašanje ker je morda proizvajalec vozil le zmanjšal občutljivost senzorja v airbagih. The truth is out there! Žalostno dejstvo je da si velik delež folka ne zasluži niti pljunka v obraz.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Utk ::
Unknown_001 je izjavil:
Še vedno je vprašanje, kdo bo odgovoren ko pride do sranja. Tako pa zaenkrat lahko le mahate s statistiko.
Pravicno kaznovanje "odgovornega" za 100 mrtvih je bolj pomembno kot resenih 50? Si resen? Zavarovalnica placa, in gremo naprej. Ubitih od napak ljudi se glih tako ne da ozivet, kot od strojev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Še vedno je vprašanje, kdo bo odgovoren ko pride do sranja. Tako pa zaenkrat lahko le mahate s statistiko.
Sranje je že bilo, odgovorni so bili udeleženci - voznik(i).
Sranje je že preučevala državna agencija, ki je ugotovila, da so odgovorni bili udeleženci.
In državna agencija je že izdala statistiko, ki je ugotovila 40% zmanjšanje števila nesreč če je avto opremljen z AP: NHTSA's full final investigation into Tesla's Autopilot shows 40% crash rate reduction
ST inteligenzzaa je to statistiko postavila pod vprašanje ker je morda proizvajalec vozil le zmanjšal občutljivost senzorja v airbagih. The truth is out there! Žalostno dejstvo je da si velik delež folka ne zasluži niti pljunka v obraz.
V tem primeru raje vidim, da jaz osebno zajebem kot pa da MENE zajebe ŠLAMPARIJA nekoga drugega ki ne bo odgovarjal. Ne jemlji osebno ampak še takemu strokovnjaku ne bi zaupal lastne odgovornosti.
Pi*ka matrna a ko gradbinc podpiše načrt za most al pa strojnik za konstrukcijo gre pa lah sedet v arest, če konstrukcija koga ubije. En mozolav gnil IT jevc se bo pa lah praskal po riti pa reku ni moj problem.
Zblojena logika, ST kontrainteligenzze.
WarpedGone ::
V tem primeru raje vidim, da jaz osebno zajebem kot pa da MENE zajebe ŠLAMPARIJA nekoga drugega ki ne bo odgovarjal. Ne jemlji osebno ampak še takemu strokovnjaku ne bi zaupal lastne odgovornosti.
Čist legitimno stališče, dokler je uporaba AP še vedno prostovoljna odločitev.
Ti se boš vozil z izklopljenim, kdo drug se bo vozil z vklopljenim.
Povsem enako kot odpoved zavor zarad prepelele cevke pri 6 let starem vozilu. Odgovoren je voznik.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Nazaj on topic:
Picked up my wife's Model 3 today at Fremont. Vin 2545! The car has exceeded all my expectations. It's quick, feels very tight and nimble. The suspension is very sporty, possibly too sporty. The seats are comfortable. The navigation is light years ahead of Model S, I really hope the Model S gets the vector maps and new nav voice. AP calibrated in only 35 miles and works very well right from the start. Regen is nice and strong even though only RWD.
The only things that seems missing to me:
1. No way to schedule charging at specific time, seems blacked out. Hopefully software fix coming soon.
2. The right scroll wheel does nothing in regular driving. IMO it should be fan speed control. That is how I have our S configrudrd.
The Model 3 is a home run. It's a game changer.
Zbogom in hvala za vse ribe
pecorin ::
Vin 2545!
Trenutno je samo problem, da bi jih toliko morali narediti od ponedeljka do četrtka, ne od septembra do januarja.
bambam20 ::
Človek vas malo potrola pa skočite v zrak.
Je pa vsekakor dobro, če ima asistenčni sistem samodejne vožnje , sploh ko lahhko zjutraj v miru spiješ v avtu kavico in prebereš Slovenske novice.
Je pa vsekakor dobro, če ima asistenčni sistem samodejne vožnje , sploh ko lahhko zjutraj v miru spiješ v avtu kavico in prebereš Slovenske novice.
WarpedGone ::
Trenutno je samo problem, da bi jih toliko morali narediti od ponedeljka do četrtka, ne od septembra do januarja.
Razloži prosim zakaj in kakšen problem je to.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
OK. OK. I'm home...LOL
Impressions of the Model 3
Fremont delivery center: Really nice facility. No public charging but that's nitpicking. You check in and they tell you to have a coffee and a seat while they get your DS. Good baristas and all the usual coffee drinks available as well as tea and hot chocolate. The menu has a "Ludicrous Latte" consisting of four shots of espresso and steamed milk.
When the car is ready they take you to some tables in the delivery area. Every car has a spotlight on it. I saw three Model 3's there. Paperwork is painless.
Now the car...I gave it a good going over looking at the seams. Fit and finish is perfect. The body seams are tight and uniform. DS sets up your phone to be used as a key and gives a good overview of how the car works.
Driving...It's fast. My daily driver is a P85 and the Model 3 didn't feel sluggish at all. I didn't do any rocket starts but it had no problem getting into any spot that I wanted to on the freeway. A friend is holding out for dual motors and he says he may change his order to get his car earlier now.
UI take a bit getting used to after 3+ years in a Model S. It's unnerving to look down at the steering wheel in a dark car and see nothing but blackness. It's roomy enough for my 14 and 21 year old in the back seat. They didn't complain
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
No NDA. A short clause in the sales agreement that I didn't buy with the intent to resell for profit.
Zbogom in hvala za vse ribe
Tezaab ::
WarpedGone je izjavil:
UI take a bit getting used to after 3+ years in a Model S. It's unnerving to look down at the steering wheel in a dark car and see nothing but blackness.
Cisto iz firbca, a so kje pojasnili zakaj so se odlocili, da so vsi instrumenti na sredinski konzoli?
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
WarpedGone ::
Cisto iz firbca, a so kje pojasnili zakaj so se odlocili, da so vsi instrumenti na sredinski konzoli?
Saj niso: maš dva hebla ob volanu, dva koleščka na volanu, en knof na strehi, po 3 knofe na vsakem sedežu in po en knof na vsakih vratih. Pa še en knof v zadnjem prtljažniku in še en knof v prednjem prtljažniku.
To ni dovolj knofov?
Pod črto: knofi zvežejo roke, software omogoča nadgradnje, ki so v Tesla svetu stalnica.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
Jako čudno, da jim nadgradnja softwera sploh še deluje, ko imajo pa gumb v prtljažniku.
En LCD, postavljen izza volana, bi bil zagotovo kaplja čez rob... potem bi OTA nadgradnja prav gotovo prenehala delovati.
En LCD, postavljen izza volana, bi bil zagotovo kaplja čez rob... potem bi OTA nadgradnja prav gotovo prenehala delovati.
Tezaab ::
WarpedGone je izjavil:
Cisto iz firbca, a so kje pojasnili zakaj so se odlocili, da so vsi instrumenti na sredinski konzoli?
Saj niso: maš dva hebla ob volanu, dva koleščka na volanu, en knof na strehi, po 3 knofe na vsakem sedežu in po en knof na vsakih vratih. Pa še en knof v zadnjem prtljažniku in še en knof v prednjem prtljažniku.
To ni dovolj knofov?
Pod črto: knofi zvežejo roke, software omogoča nadgradnje, ki so v Tesla svetu stalnica.
Ne, ne, sprasujem za brzinomer, obratomer (ki tu sicer odpade), ipd. To kar ima npr. Tesla S tako kot vecina vozil - pred voznikom.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Cisto iz firbca, a so kje pojasnili zakaj so se odlocili, da so vsi instrumenti na sredinski konzoli?
Saj niso: maš dva hebla ob volanu, dva koleščka na volanu, en knof na strehi, po 3 knofe na vsakem sedežu in po en knof na vsakih vratih. Pa še en knof v zadnjem prtljažniku in še en knof v prednjem prtljažniku.
To ni dovolj knofov?
Pod črto: knofi zvežejo roke, software omogoča nadgradnje, ki so v Tesla svetu stalnica.
Ne, ne, sprasujem za brzinomer, obratomer (ki tu sicer odpade), ipd. To kar ima npr. Tesla S tako kot vecina vozil - pred voznikom.
Wrapi ti bo odgovoril da je to itak samovozeč avto (v bistvu ni), ki tega ne rabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
WarpedGone ::
Ne, ne, sprasujem za brzinomer, obratomer (ki tu sicer odpade), ipd. To kar ima npr. Tesla S tako kot vecina vozil - pred voznikom.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, ne, sprasujem za brzinomer, obratomer (ki tu sicer odpade), ipd. To kar ima npr. Tesla S tako kot vecina vozil - pred voznikom.
Hmmmmm
Torej to so izjeme na katere ciljaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
jernejl ::
WarpedGone ::
hiba je reku kekec ... Prius 2018:
Design je kakršen je. Ljudje si avta želijo tazga kakršen je. Izdelava pospešuje, dostave se dogajajo.
Preostane vam, da se greste cmerit na drevo.
Design je kakršen je. Ljudje si avta želijo tazga kakršen je. Izdelava pospešuje, dostave se dogajajo.
Preostane vam, da se greste cmerit na drevo.
Zbogom in hvala za vse ribe
Tody ::
warped one škoda edin da nismo stavil da boš letos dobil avto :P Bi zdele mel 5.000 za dat v bitcoine :D :D
WarpedGone ::
O čem blebetaš? Nepismen al samo spomin zlate ribce?
Ponujena stava je bila "end of 2018".
Ponujena stava je bila "end of 2018".
Zbogom in hvala za vse ribe
J.McLane ::
Nima take veze ali so merilniki za volanom ali na sredini, veliko bolj pomembno je da so čim bolj daleč in da kot gledanja ni dosti stran od ceste. Praktično vsi merilniki, ki so postavljeni na sredini armaturen plošče od starega Twingota dalje pa do tistega Priusa zgoraj so zelo dobri, če so postavljeni daleč naprej proti vetrobranski šipi. Tako je bistveno manj prilagajanja (fokusiranja) očesa ko pogledaš iz ceste na merilnik.
No pri Model 3 imaš ta "merilnik" na dosegu roke (touch panel), kar pomeni da je preblizu za udobno menjavanje pogleda iz ceste na merilnik hitrosti.
No pri Model 3 imaš ta "merilnik" na dosegu roke (touch panel), kar pomeni da je preblizu za udobno menjavanje pogleda iz ceste na merilnik hitrosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WarpedGone ::
A self-drive coast to coast je že bil?
Ne, in ne bo. Odprite šampanjce, še ena elonova laž...
Edini belivable pomislek proti sredinskem zaslonu v M3 je precej neočiten prikaz vkloplenega smernika. Si predstavlam da je potrebno nekaj časa, da se mali možgani navadijo kje v vidnem polju utripa lučka za levo, kje pa lučka za desno. Po drugi strani pa so še nekaj let nazaj avti mel samo eno lučko za smernike in je nekak šlo ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Tody ::
WP ahhh spomin zlate ribice sem mislil do konca tega leta :) Ahhh do 2018 ga boš pa valda dobil :)
WarpedGone ::
Valda, ne valda ... ocena je že 'od začetka' nespremenjena: Delivery late 2018.
Proizvodnja pospešuje, kdaj točno bom gor našraufal naše tablce bomo pa vidl.
Tut če bo januar '19 ... nekaj jih bo ful ponosnih nase, "ker so vedl", js pa enako zadovoln kot če bi blo to oktobra '18.
Stvar se dogaja.
Proizvodnja pospešuje, kdaj točno bom gor našraufal naše tablce bomo pa vidl.
Tut če bo januar '19 ... nekaj jih bo ful ponosnih nase, "ker so vedl", js pa enako zadovoln kot če bi blo to oktobra '18.
Stvar se dogaja.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
... skratka iz
... to je kar velika diskrepanca v načrtih ...
WarpedGone je izjavil:
Ko sm avto rezerviral, je bilo napovedano "Deliveries begin in the end of 2017",se je ocena spremenila v
WarpedGone je izjavil:
Delivery late 2018.
... to je kar velika diskrepanca v načrtih ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Magic1 ::
Ni šans, da jo dobi naslednje leto. Prvih 100k vozil bo itak le bogato opremljenih, torej za 50-60k$ pred davkom s prioriteto za Ameriški trg (pa za Norveško, kjer imajo že konkreten trg). Glede na videno, lahko zelo močno dvomimo, da bo Tesla sposobna izdelat več kot 100k trojk v prihodnjem letu.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
RedDrake ::
Včasih se sprašujem, če nima W1 slučajno prav, ko zmerja vse po spisku.
Ampak, hvala bogu nima, vsi nismo nepismeni.
Dobave m3 so bile napovedane od začetka za "pozno 2017" za USA in "pozno 2018" za ostali svet.
To je bilo napisano tudi že leta 2016 v tej temi, se mi zdi.
Jaz sicer mislim, da načeloma ne bodo imeli težav izdelati 200k vozil letno.
Vprašanje je edino, ali jih bodo po začetnem letu/dveh lahko tudi prodali 200k letno.
Oziroma 200k sem tudi precej ziher da bo šlo. Tisti nadaljni plani o 500k+ pa so imho malce wishful thinking.
Verjetno zato tudi push v tovornjake, baterije, roadsterje s preveliko baterijo, ipd ...
Presežki baterij so ena od stvari, ki jih lahko pokoplje, če se to začne dogajati, bodo dobavitelji sestavin jezni, in domine lahko začno padati.
Ampak do tja je še precej daleč. Najprej moramo videti, da lahko naredijo nek pozitiven denarni tok v 2018, drugače bodo imho slej kot prej končali v ch.11 ...
Ampak, hvala bogu nima, vsi nismo nepismeni.
Dobave m3 so bile napovedane od začetka za "pozno 2017" za USA in "pozno 2018" za ostali svet.
To je bilo napisano tudi že leta 2016 v tej temi, se mi zdi.
Jaz sicer mislim, da načeloma ne bodo imeli težav izdelati 200k vozil letno.
Vprašanje je edino, ali jih bodo po začetnem letu/dveh lahko tudi prodali 200k letno.
Oziroma 200k sem tudi precej ziher da bo šlo. Tisti nadaljni plani o 500k+ pa so imho malce wishful thinking.
Verjetno zato tudi push v tovornjake, baterije, roadsterje s preveliko baterijo, ipd ...
Presežki baterij so ena od stvari, ki jih lahko pokoplje, če se to začne dogajati, bodo dobavitelji sestavin jezni, in domine lahko začno padati.
Ampak do tja je še precej daleč. Najprej moramo videti, da lahko naredijo nek pozitiven denarni tok v 2018, drugače bodo imho slej kot prej končali v ch.11 ...
codeMonkey ::
Včasih se sprašujem, če nima W1 slučajno prav, ko zmerja vse po spisku.
Ampak, hvala bogu nima, vsi nismo nepismeni.
Dobave m3 so bile napovedane od začetka za "pozno 2017" za USA in "pozno 2018" za ostali svet.
To je bilo napisano tudi že leta 2016 v tej temi, se mi zdi.
Jaz sicer mislim, da načeloma ne bodo imeli težav izdelati 200k vozil letno.
Vprašanje je edino, ali jih bodo po začetnem letu/dveh lahko tudi prodali 200k letno.
Oziroma 200k sem tudi precej ziher da bo šlo. Tisti nadaljni plani o 500k+ pa so imho malce wishful thinking.
Verjetno zato tudi push v tovornjake, baterije, roadsterje s preveliko baterijo, ipd ...
Presežki baterij so ena od stvari, ki jih lahko pokoplje, če se to začne dogajati, bodo dobavitelji sestavin jezni, in domine lahko začno padati.
Ampak do tja je še precej daleč. Najprej moramo videti, da lahko naredijo nek pozitiven denarni tok v 2018, drugače bodo imho slej kot prej končali v ch.11 ...
Presežki baterij? Kako si prišel do tega? Povsod prebiram o obratnem problemu. Dobavitelji surovin trenutno ne morejo zagotoviti garancij po dobavi, ki bi recimo prepričale velike proizvajalce, da bi ti izdelovali večje serije električnih vozil.
In opažam, da se Tesla od njih razlikuje ravno v tem, da upa iti v proizvodnjo brez teh pogodb. Kar pa se bo lahko maščevalo, ali pa obrestovalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
hojnikb ::
verjetno zelo odvisno koliko jih bo moralo bit na servisu
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()