Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Ko bo kdorkoli drug naredil resnicno dober hibrid ali uporaben ev, bo tudi tesla prevozila 800 km.
Dizel je pac out, zgodovina, pozabi, pa tudi ce prevozi 2000 km za 50 evrov z 250 na uro.
Dizel je pac out, zgodovina, pozabi, pa tudi ce prevozi 2000 km za 50 evrov z 250 na uro.
WarpedGone ::
da nima pojma kako bi se lotil posla in kako se naredi ev.
Kolk majo pojma vidiš na 6:20 naprej ko je probal to zadevo nafilat tam, kjer BMW priporoča ("sam se znajdi").
Zbogom in hvala za vse ribe
Paul30 ::
Tesla ni samo avtomobilsko podjetje. Ponoči se ne porabi toliko elektrike, višek se lahko shrani v baterije.
Če se že kdo vozi na dolge razdalje, me zanima če se pelje 400, 500 km brez postanka.
Sicer pa Tesla gradi omrežje električnih polnilnih postaj. Od tega omrežja bo imela tesla dobiček pri prodaji elektrike, kot sedaj služi Petrol in podobni z bencinom,..
Čez 10 let bo dokaj visok delež avtomobilov na elektriko, Tesla ima že sedaj veliko postaj za polnenje ter je pripravljena na to pred drugimi, pred konkurenco.
Če se že kdo vozi na dolge razdalje, me zanima če se pelje 400, 500 km brez postanka.
Sicer pa Tesla gradi omrežje električnih polnilnih postaj. Od tega omrežja bo imela tesla dobiček pri prodaji elektrike, kot sedaj služi Petrol in podobni z bencinom,..
Čez 10 let bo dokaj visok delež avtomobilov na elektriko, Tesla ima že sedaj veliko postaj za polnenje ter je pripravljena na to pred drugimi, pred konkurenco.
jernejl ::
Če se že kdo vozi na dolge razdalje, me zanima če se pelje 400, 500 km brez postanka.
Odvisno. Če ni bilo treba na WC, potem da.
Sicer pa se ustaviš za 5 minut. Ali za 15, če spiješ še kavo in natočiš gorivo.
Tesla S na avtocesti pozimi doseže morda največ 350km. Tista z največjo baterijo. Če moraš iz Ljubljane na Dunaj, se je treba ustaviti na polnilnici... v obe smeri.
Tesla ima že sedaj veliko postaj za polnenje ter je pripravljena na to pred drugimi, pred konkurenco.
V Sloveniji so trije Teslini superchargerji. Res izjemna številka.
WarpedGone ::
Da. Eno 'miceno podjetje iz kalifornije' v miceni sloveniji postavi tri lokacije s po 6 135kW polnilnih priključkov postajami. Ja, izjemo.
Ko boš začel mal razmišlat kaj to pomeni, boš skapiral da je slovenija de-facto 100% pokrita. Mal čez mejo je SC v gradcu, celovcu in Palmanovi. Čist trenutno ga pogrešam v Zagrebu, ampak je že v gradnji.
Za vse ostalo bo poskrbel domači 3kW čez noč in 500km dosega zjutraj.
Supercharger postaje so Range-Extender, katerega ni treba furat s sabo 100% časa.
Ko boš začel mal razmišlat kaj to pomeni, boš skapiral da je slovenija de-facto 100% pokrita. Mal čez mejo je SC v gradcu, celovcu in Palmanovi. Čist trenutno ga pogrešam v Zagrebu, ampak je že v gradnji.
Za vse ostalo bo poskrbel domači 3kW čez noč in 500km dosega zjutraj.
Supercharger postaje so Range-Extender, katerega ni treba furat s sabo 100% časa.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Magic1 ::
Če voziš 200km/h, naredi le 110km s polno baterijo. Avto je res žival z vso močjo, samo moraš prilagajat nogo razdalji, ki jo misliš prevozit. Teh 350km+ je pri vožnji >100km/h.
Magic
WarpedGone ::
Če voziš 200km/h,
Pejt nazaja v vrtec, mi odrasli vozimo 300 ..
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
Prffff pi*ke. Piloti vozijo 800+
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Machete ::
Torej se boste morali lastniki malo prej dogovoriti, kdo bo kdaj na eni lokaciji rabil polnjenje.
T bi šla lahko v partnerstvo z Nintendom in prilagala switche in 3dse. Meni je še tankanje včasih odveč.
Vem da: "There's an effect that if you don't have the infrastructure, people don't buy the car; and if you don't buy the cars, you don't have the infrastructure," David R. Keith, an assistant professor at MIT Sloan School of Management, told MIT Technology Review in a story last year.
samo gneča na začetku bo verjetno kar moteča.
Meni se zdijo tudi polnilni časi zaenkrat še kar cokla. Ko bo 5min/100km/100kmh, bo zadeva blizu znosnosti.
Teh. je do večinske elketrifikacije oddaljen še vsaj 10letje, prej 2. Tako kot ima vsak raje dva načina ogrevanja v hiši ali plastenko vode v torbi namesto zanašanja na odprto trgovino v puščavi, bodo do takrat hibridi pač popularnejši vedno bolj, do točke preloma nekje v letu 2032.
T bi šla lahko v partnerstvo z Nintendom in prilagala switche in 3dse. Meni je še tankanje včasih odveč.
Vem da: "There's an effect that if you don't have the infrastructure, people don't buy the car; and if you don't buy the cars, you don't have the infrastructure," David R. Keith, an assistant professor at MIT Sloan School of Management, told MIT Technology Review in a story last year.
samo gneča na začetku bo verjetno kar moteča.
Meni se zdijo tudi polnilni časi zaenkrat še kar cokla. Ko bo 5min/100km/100kmh, bo zadeva blizu znosnosti.
Teh. je do večinske elketrifikacije oddaljen še vsaj 10letje, prej 2. Tako kot ima vsak raje dva načina ogrevanja v hiši ali plastenko vode v torbi namesto zanašanja na odprto trgovino v puščavi, bodo do takrat hibridi pač popularnejši vedno bolj, do točke preloma nekje v letu 2032.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Magic1 ::
Sej to že trobimo ves čas, EV-ji so fajn, sam prinašaja zraven dosti odrekanja, kar bo odvračalo kupce. Večino ljudi pa ne bo plačevalo konkretne $$$ za manj udobja.
Jaz sem mislil Priusa predelat, da bi bil plug-in in imel boljšo baterijo, vendar me že surove baterijske celice stanejo več, kot bom kadarkoli ponucal za bencin na krajših furah. Zadeve se bom lotil res samo za hobi, če se bom spravil. Računica se izide res samo v točno določenih situacijah. 10kWh te pridejo 2500€ samo celice.
Jaz sem mislil Priusa predelat, da bi bil plug-in in imel boljšo baterijo, vendar me že surove baterijske celice stanejo več, kot bom kadarkoli ponucal za bencin na krajših furah. Zadeve se bom lotil res samo za hobi, če se bom spravil. Računica se izide res samo v točno določenih situacijah. 10kWh te pridejo 2500€ samo celice.
Magic
krucymucy ::
Ko bo kdorkoli drug naredil resnicno dober hibrid ali uporaben ev, bo tudi tesla prevozila 800 km.
Dizel je pac out, zgodovina, pozabi, pa tudi ce prevozi 2000 km za 50 evrov z 250 na uro.
Ne dizel ni out, za potrebe dela mi omogoca da prevozim 1000+ km brez da bi se ustavljal vmes.
Ok enkrat se ustavim za wc pet minut.
Vceraj, danes in jutri.
to je sluzbeno vozilo.
Za privat, za uzivanje mora biti v garazi avto z manj kot 1000kg. Tukaj pa EV cisto pogori.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
WarpedGone ::
Sej to že trobimo ves čas
Trobite ja ... trobili so tudi kako je tipkovnica nujna stvar na telefonu, kako so zasloni na dotik nepraktični (to trobite še vedno), kako folk ne bo plačeval po 500 USD za kurčev telefon ko ga pa dobi za 10x manj ipd.
Že obstoječa statistika,se vas ne dotakne. Svoje trobite in boste trobili še naprej. 10 let ste trobili kako bo konkurenca pohodila teslo, kako ni trga, kako je vse izi ipd. In boste to trobili še naslednjih 10 let medtem ko bo statistika kazala nekaj drugega.
Različne stvari so različne, in BEV je različen od ICE, ko izkusiš vsako jutro 'poln tank' brez da bi kej direkt plačal, ko izkusiš čakalno vrsto na bencin, nehaš trobit.
Boljše stvari so pač boljše, pol milijona rezervacij za novga BMW serije tri je povedalo svoje...
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Od kdaj pa moraš MNZ vozila rezervirati, če jih hočeš imeti?!?
In da sam še vedno trdim, da je za resno delo priročna fizična tipkovnica (v tem primeru fizični gumbi za resno upravljanje). Ampak vseh teh igrač pač ne potrebuješ za resno delo ...
In da sam še vedno trdim, da je za resno delo priročna fizična tipkovnica (v tem primeru fizični gumbi za resno upravljanje). Ampak vseh teh igrač pač ne potrebuješ za resno delo ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
bambam20 ::
Ko bo kdorkoli drug naredil resnicno dober hibrid ali uporaben ev, bo tudi tesla prevozila 800 km.
Ša čakamo na Teslo, ki bo pri hitrosti 160 -170 km/h po nemški avtocesti naredila z enim polnjenjem 800 km.
Katerega leta bo to?
80- 90 km/H se vozim po regionalki in ne po avtocesti.
WarpedGone je izjavil:
Če voziš 200km/h,
Pejt nazaja v vrtec, mi odrasli vozimo 300 ..
Potem pa ne potrebuje hvaljenja, da gre avto čez 200 km/H,če ni uporabno v praksi. Samo otroci se slinijo na drag race dirke. Pa še potem vrže v safe mode, ko se pregreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
samo gneča na začetku bo verjetno kar moteča.
Meni se zdijo tudi polnilni časi zaenkrat še kar cokla. Ko bo 5min/100km/100kmh,
Dvomim, da bo možno baterijo v EV-ju napolnit v 5-ih minutah, da boš imel najmanj za doseg 100 km.
PO moje, pa če se tile zagovornik obrnejo na galvo prihodnost ne bo popolnoma električna, pač pa bodo prevladovali hibridi ( el. motor s katerim boš lahko naredil po mestu 200-300 km in klasičen motor za 500-600 km dosega).
jernejl ::
Tvoje potrebe ne bojo vec prav dolgo nad zdravjem ljudi.
Res je. Baterije so nevarne in gorljive. Požar nevarnih snovi smo že imeli in smo ugotovili, da ga nočemo. Nevarne, gorljive snovi sodijo proč od ljudi.
10 let ste trobili kako bo konkurenca pohodila teslo, kako ni trga, kako je vse izi ipd.
Ti že ves ta čas trobiš, kako bo Tesla uničila ostale velikane.
Tesla danes proizvaja za polovico Revoza, ostali velikani pa imajo rekordno prodajo in rekordne dobičke.
ko izkusiš čakalno vrsto na bencin, nehaš trobit.
Res je sitno, če je gneča in moraš čakati pet minut, da prideš na vrsto. In potem še dodatni dve minuti, da natočiš gorivo.
Kaj šele, da bi moral čakati eno uro, da se napolni baterija (in morda še dodatno uro, da prideš na vrsto). No go.
kako so zasloni na dotik nepraktični (to trobite še vedno)
Zasloni na dotik so čisto OK. Problem je, če ni fizičnih tipk, kjer so potrebne. Zaslon na dotik ni izgovor za to, da lahko fizične tipke izginejo iz obličja zemlje.
Medtem ko tebi gumbi/tipke niso več všeč, ker pri Tesli šparajo in jih pač niso dali v model 3, ljudje veselo vsakodnevno tipkamo po tipkovnicah s fizičnimi tipkami. In nič ne kaže, da bi izginile. Medtem so se pojavile celo fizične tipkovnice za tablice, ki jih ljudje veselo kupujejo, če želijo na tablico narediti kaj resnega.
Enako velja za odsotnost armaturne plošče, za katero ste nekateri začeli trobiti, da ni potrebna... ker je bolje imeti leseno polico.
Kakšnemu čudaku ali plačancu je všeč skladna, ravna lesena polica izza volana. Vsi ostali pa vemo, da lesena polica tam zadaj ničemur ne služi, zato je bolje tja postaviti kaj koristnega.
Če bo naslednji Teslin model imel leseno klop namesto sedežev, boste fanboy-i koj ugotovili, da je kabina bolj zračna in da je les lep.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Unknown_001 ::
It's not a bug, it's a feature logika at its best.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Tody ::
Kdaj bodo potem novga bmw-ja dal ven? :) Naslednik i3 sicer je že zelo blizu
http://siol.net/aktualno/naslovna/kitaj...
http://siol.net/aktualno/naslovna/kitaj...
Mavrik ::
Hmm, a hibridni BMW 330e (na voljo tudi v Sloveniji - https://www.bmw.si/sl/all-models/3-seri... ) ne šteje? 40km je glih dovolj da se dnevno voziš na elektriko, na daljše razdalje pa ti ni treba se sekirati z iskanjem chargerjev.
VW ima podobno ponudbo - Passat se dobi v plugin hibridni izvedbi, Golf pa v električni in hibridni izvedbi. Približno isti doseg.
VW ima podobno ponudbo - Passat se dobi v plugin hibridni izvedbi, Golf pa v električni in hibridni izvedbi. Približno isti doseg.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Tody ::
Ha! Ali lahko z hibridom greš v mesto kjer bencinarji/dizli niso dovoljeni? Rečeš da boš sam na elektriko pelov?
Utk ::
Bmw ima zmanjsan ze tako ne prevec prakticen prtljaznik, passat tudi, ampak imas vsaj se karavana, ki je pa spet se drazji.
Mavrik ::
Bmw ima zmanjsan ze tako ne prevec prakticen prtljaznik, passat tudi, ampak imas vsaj se karavana, ki je pa spet se drazji.
Jasno. Samo kateri od e-avtov pa sploh ima velik prtljažnik? Večinoma so vsi nabasani z baterijami.
The truth is rarely pure and never simple.
Unknown_001 ::
Ha! Ali lahko z hibridom greš v mesto kjer bencinarji/dizli niso dovoljeni? Rečeš da boš sam na elektriko pelov?
Lahko greš, le ne smejo te dobit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Mavrik ::
Ha! Ali lahko z hibridom greš v mesto kjer bencinarji/dizli niso dovoljeni? Rečeš da boš sam na elektriko pelov?
Po pravic povedano ne vem ker ne maram rinit v taka mesta z avtom.
The truth is rarely pure and never simple.
Utk ::
Bmw ima zmanjsan ze tako ne prevec prakticen prtljaznik, passat tudi, ampak imas vsaj se karavana, ki je pa spet se drazji.
Jasno. Samo kateri od e-avtov pa sploh ima velik prtljažnik? Večinoma so vsi nabasani z baterijami.
Vsi pravi elektricni avti imajo cisto normalen prtljaznik. Vsi, ki so "predelani" na elektriko ga pa nimajo. Tu se tudi vidi kolk je kdo resen.
Mavrik ::
Vsi pravi elektricni avti imajo cisto normalen prtljaznik. Vsi, ki so "predelani" na elektriko ga pa nimajo. Tu se tudi vidi kolk je kdo resen.
A daš kak primer? Model S tesle ma dost majhnega (ker je itak limuzina), i3 tudi nima kaj dosti, Zoe prav tako ne. Drugih pa nisem videl - kateri ima velik prtljažnik? Tudi od hibridov so večinoma vsi precej glupi. Morda še najbolj normalen je Passat Karavan (ki pa res ni preveč poceni... cca 50k?)
The truth is rarely pure and never simple.
Utk ::
Zoe ima vecji prtljaznik kot clio, leaf enakega kot golf, i3 ima manjsega kot zoe, ampak i3 je itak zgresen na vec nivojih, tesla s ima samo zadaj 745 litrov kar mislim da nima niti noben karavan do 5 m dolzine, kaj sele limuzina, plus 150 spredaj.
TribesMan ::
Model S ima kar konkretno velik prtljažnik, plus je tudi to da se odpirajo zadnja vrata skupaj z zadnjim steklom, kar omogoča nalaganje tudi zelo velikih kosov, kar je v klasični limuzini precej težko.
Seveda, je malo nerealno primerjat 5m dolgo in 2m široko limuzino z 4m dolgimi in 1.8 širokimi hatchbacki...
Passat karavan GTE ima dovolj velik prtljažnik za večino ljudi, je pa malo plitkejši kot pri klasičnem karavanu.
Problem Passata GTE (isto Golfa, verjetno pa tudi BMWja) se pojavi v trenutku ko malo bolj pohodiš plin in začne poleg elektro motorja jurišat še bencinar. Ni najbolj prijetna izkušnja.
Drugi problem je da je realni doseg elektrike bolj kot ne 30km.
Pa na avtocesti si omejen na 120-130km/h z elektriko.
Je pa res da je vožnja po mestu in in delno tudi po regionalkah kar prijetna (dokler si na elektriki).
Seveda, je malo nerealno primerjat 5m dolgo in 2m široko limuzino z 4m dolgimi in 1.8 širokimi hatchbacki...
Passat karavan GTE ima dovolj velik prtljažnik za večino ljudi, je pa malo plitkejši kot pri klasičnem karavanu.
Problem Passata GTE (isto Golfa, verjetno pa tudi BMWja) se pojavi v trenutku ko malo bolj pohodiš plin in začne poleg elektro motorja jurišat še bencinar. Ni najbolj prijetna izkušnja.
Drugi problem je da je realni doseg elektrike bolj kot ne 30km.
Pa na avtocesti si omejen na 120-130km/h z elektriko.
Je pa res da je vožnja po mestu in in delno tudi po regionalkah kar prijetna (dokler si na elektriki).
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
WarpedGone ::
BW:
Dense much?
Vsi EVji, ki niso absurdne predelave ICE osnove, imajo prtljažnega prostora več, kot bi ga imele ob uporabi ICE pogona.
Jasno. Samo kateri od e-avtov pa sploh ima velik prtljažnik? Večinoma so vsi nabasani z baterijami.
Dense much?
Vsi EVji, ki niso absurdne predelave ICE osnove, imajo prtljažnega prostora več, kot bi ga imele ob uporabi ICE pogona.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
Trololo ideja za naslednji dan norcev.
Voznikom EV lahko na ta dan nalepimo zančke za dizelske motorje
Tesla cdi :D i3 330D in tako dalje..
Voznikom EV lahko na ta dan nalepimo zančke za dizelske motorje
Tesla cdi :D i3 330D in tako dalje..
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
FTad ::
Model S ima kar konkretno velik prtljažnik, plus je tudi to da se odpirajo zadnja vrata skupaj z zadnjim steklom, kar omogoča nalaganje tudi zelo velikih kosov, kar je v klasični limuzini precej težko.
Seveda, je malo nerealno primerjat 5m dolgo in 2m široko limuzino z 4m dolgimi in 1.8 širokimi hatchbacki...
Passat karavan GTE ima dovolj velik prtljažnik za večino ljudi, je pa malo plitkejši kot pri klasičnem karavanu.
Problem Passata GTE (isto Golfa, verjetno pa tudi BMWja) se pojavi v trenutku ko malo bolj pohodiš plin in začne poleg elektro motorja jurišat še bencinar. Ni najbolj prijetna izkušnja.
Drugi problem je da je realni doseg elektrike bolj kot ne 30km.
Pa na avtocesti si omejen na 120-130km/h z elektriko.
Je pa res da je vožnja po mestu in in delno tudi po regionalkah kar prijetna (dokler si na elektriki).
A imas Passata GTE?
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
Trololo ideja za naslednji dan norcev.
Voznikom EV lahko na ta dan nalepimo zančke za dizelske motorje
Tesla cdi :D i3 330D in tako dalje..
Rajs ne, bo koga se infarkt.
hammock ::
Fordova 'konkurenca' Model 3, elektricni Focus.
145KM, 250Nm, za te stevilke 'zelo impresivnih' 11,4s do 100km/h. Tehta 1,7t, dosega 160km (ce verjames, baterija 23kWh), max hitrost omejena na 137km/h. Na najhitrejsi mozni polnilnici se zadeva polni 3-4 ure.
Cena v Nemciji? 40kEUR.
Najbolj me bo impresioniralo pri tem vozu, ce ga bo kdo dejansko hotel kupiti.
145KM, 250Nm, za te stevilke 'zelo impresivnih' 11,4s do 100km/h. Tehta 1,7t, dosega 160km (ce verjames, baterija 23kWh), max hitrost omejena na 137km/h. Na najhitrejsi mozni polnilnici se zadeva polni 3-4 ure.
Cena v Nemciji? 40kEUR.
Najbolj me bo impresioniralo pri tem vozu, ce ga bo kdo dejansko hotel kupiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hammock ()
RedDrake ::
W1, nauci svoje soborce da bodo bolj natancno brali.
Clanek je iz ... *drumroll* ...
24.06.2013
Clanek je iz ... *drumroll* ...
24.06.2013
WarpedGone ::
Nagradno vprašanje (čist resno) - kako se lahko ameriških 37k USD pretvori v Opel Ampera-e Price In Germany = €34,950 to €39,680
Nekih drugih 35k se bo pa v 80k ?
Nekih drugih 35k se bo pa v 80k ?
Zbogom in hvala za vse ribe
Mavrik ::
Tako da je tistih "35k" imaginarnih, ker se niti v ZDA za tako malo Tesla 3 ne prodaja.
Tole zgleda kot spet en unih modelov ki so ga naredili samo zato da dosežejo kvote. Ne pa da bi to sploh komu hotli prodati.
Fordova 'konkurenca' Model 3, elektricni Focus.
145KM, 250Nm, za te stevilke 'zelo impresivnih' 11,4s do 100km/h. Tehta 1,7t, dosega 160km (ce verjames, baterija 23kWh), max hitrost omejena na 137km/h. Na najhitrejsi mozni polnilnici se zadeva polni 3-4 ure.
Cena v Nemciji? 40kEUR.
Najbolj me bo impresioniralo pri tem vozu, ce ga bo kdo dejansko hotel kupiti.
Tole zgleda kot spet en unih modelov ki so ga naredili samo zato da dosežejo kvote. Ne pa da bi to sploh komu hotli prodati.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
hammock ::
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Nagradno vprašanje (čist resno) - kako se lahko ameriških 37k USD pretvori v Opel Ampera-e Price In Germany = €34,950 to €39,680
Nekih drugih 35k se bo pa v 80k ?
Koliko je nagrada za moj odgovor?
Drugace pa racunica:
1. Realna cena ni 34.950 ampak 39.330 (tvoja cena ze vkljucuje eko popust, ki dolgorocno ne bo obstal).
2. Opel je EU firma. Ceprav gre za rebrand US proizvoda, carine ni. Carina za vozila je drugace 10%.
Torej bo Tesla prisla po tej konverziji tam cca 41-42k EUR osnovni model.
Zdaj pa, koliko je nagrada?
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Nagradno vprašanje (čist resno) - kako se lahko ameriških 37k USD pretvori v Opel Ampera-e Price In Germany = €34,950 to €39,680
Nekih drugih 35k se bo pa v 80k ?
Najbolj kar bode pri tem clanku je tistih 565km estimated range. Nevem a se to namerno norca delajo in drzijo pesti, da bodo te stevilke gledal sam debili al so pa res tolk nori, da objavijo taksne stevilke.
WarpedGone ::
Najbolj kar bode pri tem clanku je tistih 565km estimated range.
Povej mi povprečno vrednost iz spodnjega grafa in kakešn "fizikalen" smisel ima ta ena cifra:
Pri tem šloganju dosega je človeška narava pač v direktni kontradikciji s fizikalno realnostjo. Posledično so ocene dosega uporabne le tolk, da lahk avte približno urediš po vrsti, povejo pa bolj malo o konkretnem dosegu, ki ga boš ti uspel dobit maja, julija ali januarja. Ko boš šel na morje al pa ko se boš vračal. Ponovljeno že ničkolikorkrat ampak se folka ne prime nič.
Mal bol uporabna cifra bi bila recimo doseg pri konstantnih 120 kmh. Zato ker bi znal pošlogat da bo pri skakanju po mestu dosega 2x več.
In zato ker bi takšna cifra bila bliže temu, kar bi človek direkt občutu ko se odpelje nekam daleč in v enem šusu sprazni baterijo.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Good.
Ampak šampanjec bom odpiral, ko bojo začel kopat, muller ma velik opozicije.
Ampak šampanjec bom odpiral, ko bojo začel kopat, muller ma velik opozicije.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
Ko stvar postane komoditeta in se težo optimizira skozi debelino laka, potem ja, specializacija zmaga. Ko se eno tehnologijo meče na smetišče zgodovine in uvaja drugo je neznank že brez dobaviteljev več kot preveč. Tesla počne stvari v katere je prisiljena. Ko na trgu ni dovolj kapacitet za proizvodnjo baterij ti ostane samo dvoje - al zmanjšat plan al pa vanj vključit še proizvodnjo baterij.
OK, smiseln odgovor.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
Bmw ima zmanjsan ze tako ne prevec prakticen prtljaznik, passat tudi, ampak imas vsaj se karavana, ki je pa spet se drazji.
Jasno. Samo kateri od e-avtov pa sploh ima velik prtljažnik? Večinoma so vsi nabasani z baterijami.
Bedarija. Tesle imajo največje prtljažnike v svojih razredih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
DamijanD ::
A imajo 60kW in 70kW tesle vse enako baterijo? Ker so zaradi Irme dobili preko OTA boost na 75kW?
Magic1 ::
Kot sem jaz slišal ja.
Baterijo lahko tudi programsko "naviješ", samo področje delovanja razširiš in lahko dobiš tudi dodatnih 20%. Trpi pa življenska doba.
Baterijo lahko tudi programsko "naviješ", samo področje delovanja razširiš in lahko dobiš tudi dodatnih 20%. Trpi pa življenska doba.
Magic