» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
22 / 180
»»

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Elon je obljubljal 35 jurjev. Tole je skoraj 2x toliko, kot je tudi 2x cena konkurence v istem razredu. Kaj tu ne štima?


Ne štima tvoja pismenost.
Evropska politika in davki so evropski problem, ne elonov.


Nekaj mesecev nazaj, ko sem extrapoliral ceno M3, da bo okrog 50 jurjev, si se mi smejal. Saj si imel kar prav. :))))

WarpedGone ::

Hehe, a to je zdej nek shade-fest?

Mal prehitevate, cena bo sledila dogajanju s ceno S in X, kakih 10% nad ameriško ceno v USD.

>> ko sem extrapoliral ceno M3, da bo okrog 50 jurjev,

zgoraj je 80, ha ha ha
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

WarpedGone je izjavil:

Podatki o tablci PS-572-H



Motor z 525 Nm navora, 225 km/h max hitrost, 6,2 s 0-100, zračno vzmetenje.


Obstaja kak podoben sistem za zalezovat tablice pri nas brez št. prometnega dovoljenja?
Sicer pa AHAHAH. Nikoli ne bi dal 80k za tole. Nikoli. Razen če bi bil zbiratelj obskurnih avtov.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Matevz96 ::

WarpedGone je izjavil:

Elon je obljubljal 35 jurjev. Tole je skoraj 2x toliko, kot je tudi 2x cena konkurence v istem razredu. Kaj tu ne štima?


Ne štima tvoja pismenost.
Evropska politika in davki so evropski problem, ne elonov.


Če rečemo, da davki niso proizvajalcev problem potem so naenkrat Ferrariji zelo ugodni. Ne ga sr*t prosim, vsak resen prodajalec ti bo pri avtomobilu povedal končno ceno, ne pa neko nabijanje o davkih.
#hooldthedoor

Okapi ::

V bistvu je davčna politika kar lepo tudi Elonov problem. Manjše subvencije, višji davki, in se njegove sanje razblinijo še prej, kot sicer.

WarpedGone ::

Je še kaj ostalo od zdrave presoje al je že vse požrl bes in zapopadete vsako najmanjšo bedarijo, samo da lahko pizdite?

Tale primerek vsebuje nekaj zadev katerih na ameriških variantah ni - npr zadnja meglenka, barva smernikov in še bogve kaj pod havbo, kar zahteva evropska homologacija. Poleg tega je bila tole najverjetneje enkratna predelava in odobritev kar ima vse svojo ceno. Zraven je še politika firmme ki se bo nad evropo spravila naslednje leto in izkoristila vse davčne fore, kako znižat ceno.

Kdor pričakuje, da bo tole cena naslednje leto, ko steče dostava v Evropo, se naj zbudi.

Obstaja kak podoben sistem za zalezovat tablice pri nas brez št. prometnega dovoljenja?

Za tablice mi ni znano, tule lahko brskaš po bazi, ki vsebuje tudi posamezne VIN, ne vsebuje tekočega meseca (podatki do letošnjega avgusta).
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Poleg tega je bila tole najverjetneje enkratna predelava in odobritev kar ima vse svojo ceno. Zraven je še politika firmme ki se bo nad evropo spravila naslednje leto in izkoristila vse davčne fore, kako znižat ceno.
:D Vidim da malo te je pa vseeno zaskrbelo.

Machete ::

Lol. Kot bi bmw dal na cesto šasijo takoj po barvanju, v katero bi samo sedeže privijačil. Čisto oguljeno vse. Ročno odpiranje/zapiranje havbe in pritljažnika pri avtu za 40-80 (whatever) = ceneni plinski amortizerji (z alibabe)? Saj je super avtek, ampak za ca 10-15 jurjev, ne pa 80.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

hojnikb ::

brez skrbi, tesla bo ziher dala ven super duper mega ludicrous verzijo za 80k+ >:D
#brezpodpisa

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Zračno vzmetenje naj bi bilo vezano na AWD varianto, ki se uradno še ne prodaja. V to zgodbo ne paše počasnih 6,2 s do 100.
Skratka, not enough data for a meaningful answer...

Pravi električni ljudski avto :)

Tko kot je iPhone pravi ljudski telefon. Folk na socialni si ga vseeno lasti.


Jap. Ker ga dobiš za manj kot 30€ na mesec. To je neposrečena primerjava.

WarpedGone ::

Je rekla nokia leta 2008.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Ker je Nokia propadla zaradi jabolčka, ki ima danes 80% trg:))
Magic

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Je rekla nokia leta 2008.



Nokia ni propadla zaradi Appla in Iphona. je bil pa Apple krivec za revolucijo, katero so po mojem razmišljanju zavirali pri Nokiji.

WarpedGone ::

Ker je Nokia propadla zaradi jabolčka, ki ima danes 80% trg

Ne, How Apple Nabbed 104% of Smartphone Profits Last Quarter

Vrli štancarji ICE vozil so na poti v isti problem - prisiljeni bodo svoje EVje prodajat z zelo tenko maržo oz. na začetku dokler se lahko šlepajo s prodajo ICE, z negativno maržo (ja, zgubo). Kam to pelje, si zračunajte sami.

P.S. ker nikakor nočte skapirat problema: marža bo tenka ker bodo prisiljeni baterije nabavlat pri korejcih, ki jih bodo seveda prodajal najboljšemu ponudniku. Najboljši ponudnik je tisti, ki največ plača. To ni recept za nižanje ampak višanje cene.

Recept za nižanje cene je obvladovanje vira - najraje kr lastna proizvodnja čimvečje količine baterij in njihovih sestavin.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Take sestavljalnice, linije/robote, ekipe inženirjev, distribucijo, servisne mreže, branding itd., kot jih imajo obstoječi velikani, bo Tesla sestavljala in gradila še desetletja. Razen koledarske prednosti prodaje, so v skoraj stoletnem zaostanku gradnje poslovnega in razvojno proizvodnjega okolja. Dvomim, da bodo prodajali EVje s tako mizerno maržo, kot jo napoveduješ. Prej bo obratno, saj si mora Tesla odplačati kot omenjeno stoeltje vlaganja v posel. Če pa dihaš na škrge, boš pa težko najboljši ponudnik za baterije, po tvojem scenariju. Sploh pa cena baterije nima veze, ker jo bodo vsi prenesli na kupca. Edina dejanska prednost so lastne baterije, ampak tudi tu ne bo kake drame. Poglej kako si prodajajo med sabo sedaj motorje in ostale zgloben dele.. No biggie.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WarpedGone ::

Branding praviš ... Tesla knocks Volkswagen out of brand-value top-10 list
Precej ostalih naštetih prednosti se zna izkazat za minus.
Prvi na seznamu je ta zveličavna "servisna mreža". Obstoječa servisna mreža ICE vozil praktično bojkotira EV pondubo. Preverjno v prvi osebi, ponovljeno ničkolikorat v poročilih na netu. Obstoječi šraufarji ICE motorjev nimajo pojma o štromu. Can't touch this. Ostanejo točno pri enaki težavi kot jo ima tesla - neobstoječa servisna mreža. Z dodatnim problemom da se morajo najprej 'znebit' obstoječe zastarele.

Sploh pa cena baterije nima veze, ker jo bodo vsi prenesli na kupca.

Kupec bo reku FuckOff in šel stran i.e. nehal bit kupec.

A naj dam 37 jurjev za Bolta?
A naj dam 43 jurjev za i3?
Al raje 35 jurjev za Model 3?

No, že 10 let poslušam kako bodo stari "lako čemo", ko bojo to končn hotl.
Ne vem zakaj bi ravno ranes spregledali, da je cesar gol.
Še ko bojo fabrike dejansko zapirale vrata, boste razlagal da je to biznis as južual.

Nevermind... delivery: late 2018.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

WarpedGone je izjavil:

Ker je Nokia propadla zaradi jabolčka, ki ima danes 80% trg

Ne, How Apple Nabbed 104% of Smartphone Profits Last Quarter



Oh. Apple je danes zgolj le eden izmed prodajalcev.
http://siol.net/digisvet/novice/huawei-...

Machete ::

Trusted brand titula je vredna toliko kot prdec v vetru. Še dva obglavljena voznika pa se to lahko obrne. To je vredno toliko kot izostanek melanie knauss s seznama vaniti fera najbolje oblečenih brezveznikov. Čez 10 let boš videl kaj pomeni stoletje manufakture. Dinozavri bodo lepo naslednjih 15 let v miru štancali hibride, ta čas pa prilagodijo tudi vse potrebno za sestavljanje baterijskih igrač in servise, spravijo stare mojstre v penzijo, njihove potomce pa naučijo sneti in natakniti novo baterijo ;)
V zaostanku pa bodo Teslini servisi, ko bod 3m začeli razpadati, njihovi hipster mehaniki, pa ne bodo znali z miško poklikat menjave vijaka. :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

Obstoječa servisna mreža ICE vozil praktično bojkotira EV pondubo. Preverjno v prvi osebi, ponovljeno ničkolikorat v poročilih na netu. Obstoječi šraufarji ICE motorjev nimajo pojma o štromu. Can't touch this.
Potrjujem. Ko sem o tem naredil malo predavanje na servisu, kjer sem bil redna stranka 10+ let, sem bil nagrajen s tem, da ko sem naslednjič hotel it tja na servis, tega servisa ni bilo več. So se fantje prešolali na drugo mehaniko, ki še ne bo tako kmalu električna. Ubistvu jih moram povhalit - znajo poslušat in so dovolj fleksibilni. Upam, da jih še kdaj srečam.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

.
A naj dam 37 jurjev za Bolta?
A naj dam 43 jurjev za i3?
Al raje 35 jurjev za Model 3?

No, že 10 let poslušam kako bodo stari "lako čemo", ko bojo to končn hotl.
Ne vem zakaj bi ravno ranes spregledali, da je cesar gol.
Še ko bojo fabrike dejansko zapirale vrata, boste razlagal da je to biznis as južual.

Nevermind... delivery: late 2018.

... to si hotel zapisati, ali naj dam 80+ za Model 3?>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Če se bo M3 prodajal za 80 jurjev, se bom režal vso pot do svojega otoka, tam in nazaj. Med srkanjem martinija in božanja mačke.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

M3 se že prodaja po 80k+ >:D
#brezpodpisa

Unknown_001 ::

Tist ki pravi da bo tesla požrla ves trg... ne vem. Ali je hud optimist ali pa izjemno neumen pri osnovnem računanju.

Tesla še teh treh jebenih modelov ki jih štanca ne more naštancat dovolj hitro. Ni še zmožna obvladovati nišnega trga, pa da bo kar čez noč obvladovala svetovnega.

Nekdo je tukaj trčen ali pa hoče velike besede enačiti z mnogo večjimi dejanji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

ves profit ni enako ves trg
večina profita ni enako večina trga

pa da bo kar čez noč obvladovala svetovnega.

Ko praktično nobena najava novega EV ne mine brez omenjanje Tesle ... pomeni da tesla že obvladuje svetovno industrijo. Tut nissan ni mogu brez izgovorjave besede na T ko je predstavu Leaf 2. Enako GM ob predstavitvi Bolta, BMW, MB, VW ...

Će nisi pomemben te ne omenjajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Omenjajo ponavadi tiste, katerih se nimajo kaj bati. Audi ne omenja Mercedesa, Mercedes ne omenja BMWja itd, ker jim že sama izgovorjava teh konkurentov prižene neladogje in strah v kosti, ker dejansko ne vedo kdo ima kaj v rokavu (v razvoju ali testiranju in bo vsekal na trg). S Teslo vsi opletajo, ker jo imajo pač za dvornega norčka.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

bambam20 ::

Tesla je ta trenutek res edina, ki ima oblikovno všečna EV vozila.

Nissan jih nima.

Edino tale novi Bolt izgleda solidno.

Vse ostalo je crap na kubik.

Tako je to.

tesli gredo seveda tudi zasluge , da so se začele pospešene spremembe na tržišču EV vozil. Če ne bi bilo Tesle bi bila Ev vozila še vedno eksotika.

Zato ne tako negativno o Tesli.


Kdo pa koga sili, da mora vzeti v novem modelu 3 avtopilota, podaljšan obseg, kovinsko barvo, večja platišča...

Lahko si mirno omisliš osnovno verzijo za 35 jurjev.

Tudi pri ostalih proizvajalcih ne dobiš serijsko vse opreme, pač pa je potrebno večino bombončkov doplačat.

Unknown_001 ::

Machete je izjavil:

Omenjajo ponavadi tiste, katerih se nimajo kaj bati. Audi ne omenja Mercedesa, Mercedes ne omenja BMWja itd, ker jim že sama izgovorjava teh konkurentov prižene neladogje in strah v kosti, ker dejansko ne vedo kdo ima kaj v rokavu (v razvoju ali testiranju in bo vsekal na trg). S Teslo vsi opletajo, ker jo imajo pač za dvornega norčka.


... v resnici si veliki nemški trio VAG, Daimler, BMW božajo jajca med sabo. Celo dogovore o planih prodaje modelov so imeli...

Teli so konkurenca samo na papirju in v očeh javnosti, da se podpihuje razpoloženje. V resnici pa skup držijo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mavrik ::

bambam20 je izjavil:



Lahko si mirno omisliš osnovno verzijo za 35 jurjev.

Tudi pri ostalih proizvajalcih ne dobiš serijsko vse opreme, pač pa je potrebno večino bombončkov doplačat.


Problem je da bo osnovna verzija za 35 jurjev imela opremo in udobje konkurence za 15 jurjev - bo bližje enemju slečenemu Rapidu ne pa kakemu Passatu, Golfu ali Superbu, ki bosta za tako ceno prišla s precej opreme. EVji tile trenutno targetirajo trg avtov, ki v ICE izvedenki stanejo med 15-25 jurjev in prosijo za čast uporabe elektromotorja dodatnih 10 jurjev, kar nekako je še smiselno. Tesla bi rada prodala avto nižjega-srednjega razreda za ceno luksuzne limuzine, kar je pa že grozna razlika.
Prepričati ljudi, da dajo 60 jurjev za Tesla 3, ko obstaja eGolf, plugin hibrid Passat in podobni za 40 jurjev je kar precejšen optimizem.
The truth is rarely pure and never simple.

Machete ::

Absolutno. Plus avtopilot je trenutno izjemen luksuz, ki ga rabijo oni ki so res na cesti mnogo časa in na velikih razdaljah. Dvomim da bo Warped1 plačal avtopilota za od Komende do Trzina. Milorečeno bo na slovenskih cestah še dolgo vprašljiva investicija. Res pa je odvisno v katerem rangu in za katero ceno se bo ta polna avtonomija prodajala. Moj avto je ZERO avtonomen pa dobesedno rabim držat samo volan. Brzina, menjanje, brisalci, luči se uravnavajo brez posredovanja, navi/media pa komot glasovno. Vraga še klima se sama užge, če opazi zaroševanje šip. Po svoje je že to overkill za slo ceste in relacije, kaj šele da prekrižanih rok za dodatnih, nevem 20 jurjev, križarim miže od Litije do Čateža. Se pa hitro razvadiš, tako da bomo videli, kaj bo norma udoben vožnje v bližnji prihodnosti.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

petrus ::

VaeVictis je izjavil:

Poceni 84k EUR.

Ravno prav za mobilno spovednico. Kaj je 84k proti večnosti v peklu, peklu polnim z ogljikovim dioksidom!
stati inu obstati

Unknown_001 ::

petrus je izjavil:

VaeVictis je izjavil:

Poceni 84k EUR.

Ravno prav za mobilno spovednico. Kaj je 84k proti večnosti v peklu, peklu polnim z ogljikovim dioksidom!


Vam povem,kako zmanjšati CO2 emisije? Metan.

Stehiometrija pač. Plus še en lepota: vez med vodikom in ogljikom da več energije kot med ogljikom in ogljikom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Mavrik:
Problem je da bo osnovna verzija za 35 jurjev imela opremo in udobje konkurence za 15 jurjev


2.2 Zahteva se argumentiran pogovor, ki se nanaša na predmet razprave. Zaželeno je, da je podkrepljen z viri.

Ajmo, vire prosim.

Človek, ki je stal zraven:
Up close and in person, they were unexpectedly beautiful cars, inside and out.


Človek, ki se je pod svojo izkušno podpisal:
I felt like I was driving in an Eames chair. That was my first impression as I climbed into the driver's seat of the Tesla Model 3 at the Fremont Factory on Friday afternoon. It took a moment to orient myself -- no gauges, no speedometer, no airplane cockpit cues. Instead, one continuous smooth line between myself and the road ahead, offset by natural, unfinished wood. The premium model of the Model 3 caught me off guard. After hearing so much hype about this car, I was surprised that my first reaction was a profound sense of delight. It wasn't bland, nor sterile, nor cheap feeling. Here was something different.


Ampak ne, vrli marvik je na interentih videl slike in ve da bo to enako golfu za 15 jurjev. Ja, seveda, govoriš o osnovni verziji ki bo mela lesene pručke namest sedežev, da bo lahk 5 jurjev cenejš od te preizkušene. Matr mora bit to grozdje kislo ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Ne si mislit, da tehnološko kdo zaostaja za Teslo posebej ne nemci! Ampak dokler lahko štancajo dizle jih BEV sploh ne mika kaj preveč.

Sej je čisto vseeno. Nekateri še vedno ne razumete bistva - ljudje nočejo električnega BMW-ja, hočejo Teslo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Kateri ljudje to?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Gregor P je izjavil:

Kateri ljudje to?!?
W1 pa še par njih.:))

Nikec3 ::

Recept za nižanje cene je obvladovanje vira - najraje kr lastna proizvodnja čimvečje količine baterij in njihovih sestavin.

Možno, ampak trendi zadnjega časa so v drugo smer. Vsaka firma dela samo tisto, v čem je najboljša. Recimo motorje in lepljenje BMW značk na avtomobile, ostalo pa naredijo podizvajalci. Tesla dela tukaj vse kontra. Bomo videli, kaj bo na dolgi rok prevladalo. Jaz mislim, da tudi Tesla ne bo mogla pobegniti vedno večji specializaciji v podjetjih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ko stvar postane komoditeta in se težo optimizira skozi debelino laka, potem ja, specializacija zmaga. Ko se eno tehnologijo meče na smetišče zgodovine in uvaja drugo je neznank že brez dobaviteljev več kot preveč. Tesla počne stvari v katere je prisiljena. Ko na trgu ni dovolj kapacitet za proizvodnjo baterij ti ostane samo dvoje - al zmanjšat plan al pa vanj vključit še proizvodnjo baterij. Trejta opcija, da se grejo hibride, je bila ukinjena
zelo hitro.

Še vedno si ne predstavljam po čem točno se namerava električni BMW razlikovat od električnega Audija. Korejske baterije, elektronika, everything, danes sta vsaj mašina še (recimo) nemški in različni. Potem pa?

Kaj sploh še ostane velikim?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

(nadaljnja) Izdelava kvalitetnih vozil?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

in kaj ma ta skandal veze z kvaliteto ?
#brezpodpisa

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

in kaj ma ta skandal veze z kvaliteto ?


Nekaj je moral prilepit. Pa še to VW-ja, ki je "pojem nemške kvalitete ".

Čakam, da prilepi BMW-ja pa Mercedesa.

Unknown_001 ::

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

in kaj ma ta skandal veze z kvaliteto ?

Nedoumljivo je nedoumljivo.

Škandal bi bil, če bi kak direktor spolno nadlegoval svojo tajnico. Al pa kaka šefica spolno nadlegovala svojega tajnika.

Neizpolnjevanje tehničnih zahtev ni škandal ampak tehnična neizpravnost oz. nekvaliteta.

Po domače - ne dela.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Ja, hibridi ne bojo ubili električnih avtov, naredili jim bojo uslugo, ker se bo folk vprašal zakaj zaboga sploh včasih vozim na bencin.


Ja, jaz se velikokrat vprasam zakaj nimam EV, pa se potem ob prvi 1.000km voznji spomnim zakaj.
Je pa to kar nekajkrat na leto.
Tedensko pa 600+

Utk ::

Ko bos kmalu ostal pred vrati Hannovra s svojim dizlom, tesle bojo sle pa naprej s svojim 800 km dosegom, bos delal pac kalkulacijo na novo, kein problem.

hojnikb ::

bos pa kupo avto na lpg.
#brezpodpisa

Machete ::

Tole pa je npr avtomobil, katerega proizvajalci tavajo v temi in nimajo pojma kako se naredi EV in se učijo od Tesle. .. :))
(2min25s)

Vem da je star link in avto drag ter hibrid, ampak samo za občutek o kom se pogovarjamo, da nima pojma kako bi se lotil posla in kako se naredi ev. Tole čudo tehnike sem izbral nalašč, da povdari absurdnost trditev o nekih strašnih zaostankih in zapiranju tovarn (pa tudi ker sem fanboy).

Prav zanima me, če bo moj naslednji avto že električen čez ca 8-10 let. Ciljam na bavarsko trojko. Me pa zelo zanima prihajajoči hibrid 3er. Pokažejo jo v roku nekaj mesecev, osnovni model pa menda novembra. Verjamem da bo v rangu 50-60 z full opremo, kot je to sedaj za navadne modele in se T lahko samo sramežljivo skrije. ČE bo cena enaka bo to verjetno to. Res pa da verjetno preskočim prihajajočo serijo, ker sem ravno menjal, ampak se že prav veselim prihodnosti tehnologije. Ker živim ob prometni cesti, bi bil kompleten prehod vseh vozil na EV zame zelo prelomen v kvaliteti bivanja. Upam da dočakam to, če/ali se prej ne preselim.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Ko bos kmalu ostal pred vrati Hannovra s svojim dizlom, tesle bojo sle pa naprej s svojim 800 km dosegom, bos delal pac kalkulacijo na novo, kein problem.


800km da. Kupim takoj. S je bila jako hitro prazna. Res pa nisem vozil 90km/h za kamionom.
««
22 / 180
»»