Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
VaeVictis ::
Gregor P ::
Ker je to specifična Tesla 3 tema, predlagam (ker sem tudi sam zašel), da o širšem aspektu EV pogovarjamo v za to namenski temi; če ste seveda za to
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Ishmael ::
WarpedGone je izjavil:
tolk, kot se jih izdela.
In to je koliko procentov v primerjavi z ICE vozili?
Skoraj nič. Revoz 2014 proizvodnja avtomobilov/prodaja v kosih. 129.405
Tesla (NASDAQ: TSLA) produced 24,882 vehicles in Q4, resulting in total 2016 production of 83,922 vehicles. This was an increase of 64% from 2015.
Supernapredna tesla ne more povozit enega tretjerazrednega kmečkega proizvajalca vozil.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
mikhaair ::
Dej k potegnemo noter se koliko se izdela elektricnih in koliko dizel lokomotiv, pa koliko potnikov prepeljejo, pa kako hitro, udobno itd. Zakaj je tezko dostopit da je elektro realnost in prihodnost.
mikhaair ::
Seveda da je sedanjost. Ce jih ne vidis, pac ne pomeni, da ni. To pomeni le , da smo revezi.
VaeVictis ::
Vidim jih že, videl sem tudi avtomobile na vodik.
Pa zato še ne trdim, da so avtomobili na vodik sedanjost.
Pa zato še ne trdim, da so avtomobili na vodik sedanjost.
bambam20 ::
Seveda da je sedanjost. Ce jih ne vidis, pac ne pomeni, da ni. To pomeni le , da smo revezi.
Za te cene zagovoto ne. Vse precenjeno za vsaj 15 jurjev. Ma ne dam za Bolta 35 jurjev. Lol.Pa Nissana tudi ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
RedDrake ::
Seveda da je sedanjost. Ce jih ne vidis, pac ne pomeni, da ni. To pomeni le , da smo revezi.
Mhm.
100x več izkopanega litija, pa bo.
Elektromotor je srednjeročna prihodnost (dolgoročna kak gravitacijski pogon ali kaj podobnega).
Li-whatever kemija je pa samo precej slaba rešitev sedanjosti, niti pod točko razno pa ni niti kratkoročna prihodnost (morda desetletje, največ dve).
Pa še to.
Če bi trg res bil pripravljen požreti 5M Tesel letno, potem se Tesla nebi ukvarjala z razvojem novih modelov (in celo tovornjakov) ter baterij za dom, ampak bi edini omejeni resurs pri izdelavi EV vozil (Litijeve baterije) vrgla 100% v modele S,X in 3.
W1, kak demanti na to?
Okapi ::
Saj je v bistvu že od vsega začetka, se pravi 100+ let, jasno, da je električni motor boljši od bencinskega, in se zato tudi povsod tam, kjer imaš lahko električno napajanje, uporablja. Doma bi lahko imel tudi ventilator in mikser z bencinskim motorčkom, pa nimaš, ker bi bila neumnost. V bistvu se ne spomnim niti enega primera, da bi imel motor z notranjim izgorevanjem, če je zraven električna vtičnica.
msjr ::
J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
tolk, kot se jih izdela.
In to je koliko procentov v primerjavi z ICE vozili?
Podatke si poišči kar sam:
http://ev-sales.blogspot.si/
Na pamet, številka (EV+PHEV) se giblje nekje pri 1% ali malo čez.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
RedDrake ::
V bistvu se ne spomnim niti enega primera, da bi imel motor z notranjim izgorevanjem, če je zraven električna vtičnica.
Kosilnica za travo.
Vsake dva tedna kosim travo na vikendu cca 2500m2.
Rabil bi vsaj cca 160m električnega kabla, plus okoli dreves bi imel veselico s kablom.
Tako je nekajkrat lažje in hitreje.
Okapi ::
V bistvu se ne spomnim niti enega primera, da bi imel motor z notranjim izgorevanjem, če je zraven električna vtičnica.
Kosilnica za travo.
Nimaš vtičnice "zraven" - naokoli bi moral vleči dolg kabel, kar je tečno, še zlasti če ga povoziš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
WarpedGone ::
Pa še to.
Če bi trg res bil pripravljen požreti 5M Tesel letno, potem se Tesla nebi ukvarjala z razvojem novih modelov (in celo tovornjakov) ter baterij za dom, ampak bi edini omejeni resurs pri izdelavi EV vozil (Litijeve baterije) vrgla 100% v modele S,X in 3.
W1, kak demanti na to?
Enostaven
Podnapisi:
En segment avtomobilov ni edini "požiralec" energije.
Tesla ne obstaja da reši vse probleme, obstaja, da pokaže/dokaže da rešitev obstaja, računa da bodo ostali sledili, pa se otepajo z vsemi štirimi kot tečen mulc.
Dokazali so, da je možno narest ornk EV športnik.
Dokazali so, da je možno narest ornk EV športni sedan.
Dokazali so, da je možno narest ornk EV športni SUV.
Dokazat želijo še, da je možno narest ornk EV vsakodnevni sedan (M3)
Dokazat želijo še, da je možno narest ornk EV vsakodnevni CUV (bodoči MY)
Dokazat želijo še, da je možno narest ornk EV šlepar.
Dokazat želijo še, da je možno hranit električno energijo (baterije)
Dokazat želijo še, da je možno se it distribuirano generiranje električne energije (sončne strehe, veter ...).
...
Računajo, da bodo te dokaze druge firme vzele resno, vidile business-case in sledile vzoru, ter pomagal svet prestavit iz 20 v 21. stoletje. Iz Elonovih ust: razočaran je nad dinozavri, ki še vedno niso sposobni sproducirat več in boljše EVje kot so i3, Leaf ipd.
Model S je star že 6 let. Enakovreden avto od 'konkurence' je še vedno +5 let daleč v prihodnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Machete ::
Pa ne bluzi no, da niso sposobni. Ni jim treba (še). Plus pozabljaš vrhunske hibride, ki jih preprosto ignoriraš, imajo jih pa vsi od ljudskih do premium proizvajalcev. Odvzemi bencinski del in imaš EV. Ni tako preprosto, ampak ne nam prodajat zgodbe, da ostali capljajo za Teslo. Pri hibridih imajo praktično vso tehnologijo, ki jo ti stalno pripisuješ samo Tesli. Poglej si kašno skropucalo bo model 3. Kot bi ga delali leta 90.
Lej tudi bmw ima brezstično polnjenje. In zraven izdelavo in dizajn, da samo 'stojiš i gledaš'.
Ti pa bluziš o nekih zaostankh in slepih ulicah. ccc
https://www.facebook.com/BMW/videos/101...
Lej tudi bmw ima brezstično polnjenje. In zraven izdelavo in dizajn, da samo 'stojiš i gledaš'.
Ti pa bluziš o nekih zaostankh in slepih ulicah. ccc
https://www.facebook.com/BMW/videos/101...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
WarpedGone ::
Plus pozabljaš vrhunske hibride,
Kolk so vrhunski kaža uspešnost prodaje v primerjavi z nehibridno verzijo enakega avtomobila - mizerija.
Odvzemi bencinski del in imaš EV.
Ja, maš še huj mizerijo od EV kot je mizerija hibrid v primerjavi z ICE gnano zadevo.
Ni tako preprosto, ampak ne nam prodajat zgodbe, da ostali capljajo za Teslo.
Povej to šefu VW: VW brand chairman sees Tesla as their main competitor
He goes on to state that the reason for this is because Tesla "has abilities that we currently do not have," particularly in engineering.
V VW in BMW zaupate bolj, kot oni sami zaupajo vase.
Smešno? Ja.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Tesle se noben ne rabi bat kot konkurenta, če njegov primaren trg ni BEV...
Zato popolnoma nobenega od nemških avtomobilskih gigantov ne briga kaj preveč Tesla!
Zato popolnoma nobenega od nemških avtomobilskih gigantov ne briga kaj preveč Tesla!
WarpedGone ::
Seveda da ne ... BMW Is Trying to Scare Staff Into Loving Electric Cars
Kaj ko bi se mal seznanili z ralnostjo, predno stresate svoje iz XYZ potegnjene resnice?
Inside a bright auditorium at an abandoned airfield near Munich, rows of men and women gaze at images flashing by on a giant screen: a Mercedes sedan; Porsche and Jaguar SUVs; the face of Elon Musk. "We're in the midst of an electric assault," the presenter intones as the Tesla Inc. chief's photo pops up. "This must be taken very seriously."
Kaj ko bi se mal seznanili z ralnostjo, predno stresate svoje iz XYZ potegnjene resnice?
Zbogom in hvala za vse ribe
Machete ::
Žalostno, če ne že smešno, kako si zaslepljen v glorifikaciji ene samcate grde igrače.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
s1m0n ::
Ko bom videl to fotografijo z Muskovo faco in tem napisom bom verjel, do te pa verjamem človeku, ki dela zgoraj v pisarni za enega od teh gigantov.
Ne si mislit, da tehnološko kdo zaostaja za Teslo posebej ne nemci! Ampak dokler lahko štancajo dizle jih BEV sploh ne mika kaj preveč.
Ne si mislit, da tehnološko kdo zaostaja za Teslo posebej ne nemci! Ampak dokler lahko štancajo dizle jih BEV sploh ne mika kaj preveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Seveda da ne ... BMW Is Trying to Scare Staff Into Loving Electric Cars
Inside a bright auditorium at an abandoned airfield near Munich, rows of men and women gaze at images flashing by on a giant screen: a Mercedes sedan; Porsche and Jaguar SUVs; the face of Elon Musk. "We're in the midst of an electric assault," the presenter intones as the Tesla Inc. chief's photo pops up. "This must be taken very seriously."
Kaj ko bi se mal seznanili z ralnostjo, predno stresate svoje iz XYZ potegnjene resnice?
A se še ti seznaniš z realnostjo, ki se ji reče ta članek in njegovo napihovanje Tesle in elektrike.
Očitno je, da se najbolj bojijo aplikacij in samovozečih vozil. Zakaj?
Ker tu res niso nikjer.
Tesla, MB, Volvo, Ford so svetlobna leta pred njimi.
Večina znamk se s tem ukvarja pospešeno, oni očitno ne, če potrebujejo takšne delavnice.
Pa očitno je, da jih MB moti, kot njihov velik tekmec. Imajo bonbončke, ki jih BMW ne premore. Prav tako VAG (v obliki Audija). Dobro ime te pripelje le omejeno daleč ...
nevone ::
Tesla ne obstaja da reši vse probleme, obstaja, da pokaže/dokaže da rešitev obstaja, računa da bodo ostali sledili, pa se otepajo z vsemi štirimi kot tečen mulc.
Mislim, da je bilo rečeno, da bo Tesla vse poradiral.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Okapi ::
Predvsem je treba ločit dve stvari, ki jih očitno nekateri ne ločijo, čeprav v resnici nista (neločljivo) povezani. Namreč, izdelovanje avtov in sistem za samodejno vožnjo. Pri izdelovanju avtov velikih obstoječih firm s stoletnimi izkušnjami, celim kupom tovarn in razvejanim prodajno-servisnim omrežjem noben "start-up" ne more ogroziti, niti nobeno posamezno podjetje. Ker je pač treba narediti tistih 70 in še kaj milijonov avtov na leto, česar ena firma pač ne zmore, še toliko manj nova.
Sistem za samodejno vožnjo je nekaj čisto drugega. To je specializirana umetna inteligenca, program, ki enako dobro deluje na kateremkoli avtu (ko nanj daš ustrezne kamere, lidar, radar, sonar ...). In tisti, ki bo prvi naredil "avtopilota", ki bo dobil vozniški izpit za samostojno vožnjo, bo lahko z njim (če bo hotel) opremil vse avte, katerekoli znamke, in to prej, preden bodo drugi naredili svoj konkurenčni "avtopilot". Čisto lahko se zgodi, da bo imel večji tržni delež, kot ga imajo Windowsi na osebnih računalnikih. Če bo seveda tisto podjetje dovolj pametno, da bo "avtopilota" prodajalo vsem, ki ga bodo hoteli kupiti.
Sistem za samodejno vožnjo je nekaj čisto drugega. To je specializirana umetna inteligenca, program, ki enako dobro deluje na kateremkoli avtu (ko nanj daš ustrezne kamere, lidar, radar, sonar ...). In tisti, ki bo prvi naredil "avtopilota", ki bo dobil vozniški izpit za samostojno vožnjo, bo lahko z njim (če bo hotel) opremil vse avte, katerekoli znamke, in to prej, preden bodo drugi naredili svoj konkurenčni "avtopilot". Čisto lahko se zgodi, da bo imel večji tržni delež, kot ga imajo Windowsi na osebnih računalnikih. Če bo seveda tisto podjetje dovolj pametno, da bo "avtopilota" prodajalo vsem, ki ga bodo hoteli kupiti.
Magic1 ::
Zraven bodo pa še mesečno naročnino pobirali. Ne mislit, da bo nakup pravega avtopilota enkraten strošek. Sam ne skrbet, bomo verjetno prej v penziji, kot pa bodo naredili kakšen uporaben AP za sprejemljiv denar, ki ne bo delal samo v idealnih pogojih. Bodo pa vedno bolj napredni asistenčni dodatki. Samo Musk je tukaj malo drek zmešal pri poimenovanju.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Okapi ::
Ja, naročnina bo skoraj sigurno. Ampak kar sem hotel reči je to, da tu pa res lahko ena firma prehiti vse druge in doseže prevladujoč tržni delež. Me pa ni strah, da bi se to že kmalu zgodilo.
Kar se Muska tiče pa, on to (povsem samodejni avto) obljublja že za (naj)bližjo prihodnost. V bistvu lahko že kupiš, in potem čakaš, da bodo vklopili. Kar ni "mešanje dreka", ampak navaden nateg.
Kar se Muska tiče pa, on to (povsem samodejni avto) obljublja že za (naj)bližjo prihodnost. V bistvu lahko že kupiš, in potem čakaš, da bodo vklopili. Kar ni "mešanje dreka", ampak navaden nateg.
J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
Plus pozabljaš vrhunske hibride,
Kolk so vrhunski kaža uspešnost prodaje v primerjavi z nehibridno verzijo enakega avtomobila - mizerija.
Ja res se slabo prodajajo:
40% of Toyota Motor Europe (TME) sales in the first half of the year are hybrids
Aja sej res pozabljam, to niso pravi hibridi po Muskovi definiciji , no drobovje imajo čisto pravo, izpuliš ven ICE in daš not baterijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
s1m0n ::
Saj drugo kot hibridov počasi več ne bo za dobit! (vsaj pri večjih vozilih, močnejših)
Če ne bo hibrid ne bo ustrezal predpisom za izpuste...
Če ne bo hibrid ne bo ustrezal predpisom za izpuste...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Utk ::
Ja, hibridi ne bojo ubili električnih avtov, naredili jim bojo uslugo, ker se bo folk vprašal zakaj zaboga sploh včasih vozim na bencin.
Magic1 ::
Sej tako bo potekalo. Počasi bo klasika prešla na hibride, s doplačilom boš dobil plug-in in malo večjo baterijo. S padanjem cen baterij, bo v plugin hibridih vedno večja baterija. Ko/če bo cena baterij padla toliko, da boš dobil baterijo za 300km+ za normalen denar pa se bo vedno več ljudi odločilo za EV. Z doplačilom boš pa kupil še range extender, če boš občasno rabil avto za dolge ture.
Magic
WarpedGone ::
Zgleda je štartala že tudi produkcija variant brez "PUP" i.e. z osnovnim paketom opreme, VIN ...0173. Skupno število opaženih različnih VIN številk kaže da so sestavili okrog 170 kosov, precej v skladu z napovedjo (~ 150 kosov v avgustu).
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
S fotkami Modela 3 je skor tko k s fotkami od Nessie. Ne mors se odlocit katera je vecji crap. :/
Okapi ::
Pa še ena podobnost je - vsako opaženo dajo takoj na net.
Me spominja na dobre stare čase v Jugi, ko smo mulci poleti stali ob Tržaški v Ljubljani, gledali, s kakšnimi avti se Švabi vozijo na morje, in se razveselili vsakega Porscha, ki je šel mimo. Vsak teden smo kakšnega videli. Jaguarji so bili pa bolj redki - en ali dva na sezono.
Me spominja na dobre stare čase v Jugi, ko smo mulci poleti stali ob Tržaški v Ljubljani, gledali, s kakšnimi avti se Švabi vozijo na morje, in se razveselili vsakega Porscha, ki je šel mimo. Vsak teden smo kakšnega videli. Jaguarji so bili pa bolj redki - en ali dva na sezono.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
bambam20 ::
Pa še ena podobnost je - vsako opaženo dajo takoj na net.
Me spominja na dobre stare čase v Jugi, ko smo mulci poleti stali ob Tržaški v Ljubljani, gledali, s kakšnimi avti se Švabi vozijo na morje, in se razveselili vsakega Porscha, ki je šel mimo. Vsak teden smo kakšnega videli. Jaguarji so bili pa bolj redki - en ali dva na sezono.
Jaz sem enega videval skoraj vsak dan v 80-ih . A na žalost ni šlo za model 911, pač pa za tisti drekast model 924.
Gregor P ::
Takole piše:
A black Model 3 was reportedly spotted near Tesla's assembly plant in the Netherlands, making it the first Model 3 seen by the European public... tako da
...
While this is the first Model 3 sighting in Europe, it is not the first time the Model 3 has been seen abroad. A Model 3 prototype was spotted in New Zealand in June, on its way to undergo snow testing.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Podatki o tablci PS-572-H
Motor z 525 Nm navora, 225 km/h max hitrost, 6,2 s 0-100, zračno vzmetenje.
Motor z 525 Nm navora, 225 km/h max hitrost, 6,2 s 0-100, zračno vzmetenje.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Zračno vzmetenje naj bi bilo vezano na AWD varianto, ki se uradno še ne prodaja. V to zgodbo ne paše počasnih 6,2 s do 100.
Skratka, not enough data for a meaningful answer...
Tko kot je iPhone pravi ljudski telefon. Folk na socialni si ga vseeno lasti.
Skratka, not enough data for a meaningful answer...
Pravi električni ljudski avto :)
Tko kot je iPhone pravi ljudski telefon. Folk na socialni si ga vseeno lasti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
VaeVictis ::
WarpedGone je izjavil:
Podatki o tablci PS-572-H
Motor z 525 Nm navora, 225 km/h max hitrost, 6,2 s 0-100, zračno vzmetenje.
Poceni 84k EUR.
Mavrik ::
WarpedGone je izjavil:
Tko kot je iPhone pravi ljudski telefon. Folk na socialni si ga vseeno lasti.
Elon je obljubljal 35 jurjev. Tole je skoraj 2x toliko, kot je tudi 2x cena konkurence v istem razredu. Kaj tu ne štima?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
WarpedGone ::
Elon je obljubljal 35 jurjev. Tole je skoraj 2x toliko, kot je tudi 2x cena konkurence v istem razredu. Kaj tu ne štima?
Ne štima tvoja pismenost.
Evropska politika in davki so evropski problem, ne elonov.
Zbogom in hvala za vse ribe
Magic1 ::
Meni se prav smili W1, tolk si je želel M3, na koncu bo pa dobil predračun za 60kEUR. Evropski davki bodo tvoj problem in ne Muskov.
Jaz bom pa kar bencina za 15-20kEUR nabavil in si raje kaj bolj pametnega poleg privoščil v življenju.
Jaz bom pa kar bencina za 15-20kEUR nabavil in si raje kaj bolj pametnega poleg privoščil v življenju.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()