Slo-Tech

» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
1 2 3
4
5 6
...
139

Bellzmet ::

Yup. Samo pazi. Je Kia. Ne Tesla. Če kupiš EV Tesla si car, če kupiš EV Kia te pa vsi čudno gledajo.

No res je tudi, da ima Kia samo 4 zvezdice po NCAP, se pravi ni šans da kupiš takšno zadevo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Oberyn ::

WarpedOne je izjavil:

koliko novih elektrarn potrebujemo?

Zeh.

Aja, še nečesa nisem znal izračunati.

Zeh na kvadrat.
Ampak nisi edini, folk je večinoma logično disejblan, računanje je pa sploh impossible task.

Če znaš vsaj brat, si lahko odgovore na svoja vprašanja prebereš v tej temi.
So bila ponovljena vsaj 10x vsako posebej, moraš it pa mal nazaj, skoraj 10 let nazaj na začetek.

Hm, zehat znaš dobro, razlagat pa malo manj dobro. Ono temo o električnih avtomobilih sem nekaj časa bral, tako da neke osnove sem potegnil. V glavnem, elektrika bi bila problematična, če bi se znaten del voznega parka pri nas zamenjala. Vozni park je milijon avtomobilov. Recimo pri pol milijona avtomobilov (od katerih se večina polni za 300 km vsak dan), koliko bi se jih vsak dan polnilo hkrati? Recimo 4.000 hkratnih polnjenj za 300 km v 20 minutah po tvojem izračunu par postov zgoraj pomeni 720 MW odjemne moči, kar več kot 2x presega slovenski del krške nuklearke. Če sem kaj narobe izračunal, me kar popravi, meni ni nerodno. Jasno, povečanju števila električnih avtomobilov bi sledila tudi infrastruktura (= elektrarne in omrežja), ampak z infrastrukturo gre v Slo zadnje čase zelo slabo se mi zdi.

Utk ::

Ti si glihkar izračunal, da četrtina avtov v Sloveniji dela 110,000 km letno. Svaka čast.

Kia soul načeloma ni slaba, samo je predraga za drugi avto in prešvoh (premajhna baterija, slab motor) za prvega. Treba se odločit ali boš eno ali drugo. Če že, bi raje citroen c-zero za 20,000 minus subvencija. Se vsaj ve da je jajc.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Sem že 2 računal iz porabe tekočih goriv v prometu v SLO, da bi z zamenjavo VSEGA avtoparka rabili 600MW moči 24/7. Če bi vsi polnili večinoma ponoči, potem x3, torej 1,8GW. Mislim pa da je notri všet tovorni promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Iz cene goriv pa še lahko izračunamo koliko denarja bi imeli na voljo za to, da nismo na izgubi. Po moje bi se investitorji tepli za ta posel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedOne ::

Če sem kaj narobe izračunal, me kar popravi, meni ni nerodno.

Si.
Takšen izračun z mal bol realnimi ciframi sm naredu v tisti temi.

Rezultat je bil, da
a) je vpliv rasti deleža EV, ki ga je še možno realno pričakovat, cca 1/10 splošne rasti porabe električne energije zaradi samega razvoja družbe
b) je padec porabe električne energije zaradi recesije '09 v primerjavi z špico '07 zadoščal za cca (IIRC) 300k EV.

Točne cifre najdeš v tisti temi, če se ti katera ne dopade, se skregaj z njo.

Ne pričakuj tolerance, če iz riti vlečeš debilizme tipa polovica vseh avtomobilov naenkrat in 300km vsak dan.
Are you not tired of being wrong again and again?

Oberyn ::

Utk je izjavil:

Ti si glihkar izračunal, da četrtina avtov v Sloveniji dela 110,000 km letno. Svaka čast.

Ja, zato sem pa rekel, da me popravite, vi ki ste od stroke. Vsaj nekaj sem izračunal, ne? Meni so sicer električni avtomobili zelo všeč, jaz jih ne odklanjam a priori. Vem, da trenutno niso uporabni za nič drugega kot igračke za japije, ampak recimo, kako bi to lahko zgledalo čez 15 let? Pravite, bomo zgradili nove elekrarne in pametna omrežja in infrastrukturo itd itd... Jok bomo kaj zgradili. Če vzamem zadnjih 15 let in to projiciram na naslednjih 15, bomo kvečjemu kaj uničili, ne zgradili. Sem mogoče preveč črnogled? Možno, kaj pa vem.

Utk ::

Ko bomo rabili več elektrike, bo njena cena narasla in zgradile se bojo nove elektrarne, čeprav je menda zdaj kar nekaj prostih v Evropi. Tako to je v normalnem svetu. Kaj je tu za komplicirat? Z veseljem ti bo vsak prodal elektrike kolk boš hotel. Sploh če jo boš hotel plačat po ceni kot zdaj plačuješ za bencin.

energetik ::

Utk je izjavil:

Kia soul načeloma ni slaba, samo je predraga za drugi avto in prešvoh (premajhna baterija, slab motor) za prvega. Treba se odločit ali boš eno ali drugo. Če že, bi raje citroen c-zero za 20,000 minus subvencija. Se vsaj ve da je jajc.
No ja, c-zero/i-miev je pa res dobesedno jajček.
Soul za 20kEUR s subvencijo je pa že mamljivo, čeprav še daleč od primerljivost z rabljenim ICE, cenovno gledano seveda..
Testi Soula so precej pozitivni sploh glede opreme in samega počutja pri vožnji, razen na območjih, kjer primanjkuje polnilcev.
Bo še zanimivo v prihodnjih letih, ko se baterije pocenijo in se res začne prava tekma med proizvajalci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

J.McLane ::

Prvi uporabniki Soula žal javljajo kar 10% padec kapacitete baterije, že po 20-40k km

hojnikb ::

sj mas 7 let garancije :))
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Prvi uporabniki Soula žal javljajo kar 10% padec kapacitete baterije, že po 20-40k km
Verjetno še premalo vzorca za statistiko. Problem naj bi bilo zračno hlajenje baterij namesto vodno?
In pa če se ne motim niso 18650 celice ampak so Li-po, kot v RC modelčkih?

WarpedOne ::

Verjetno še premalo vzorca za statistiko. Problem naj bi bilo zračno hlajenje baterij namesto vodno?

Ko pogledaš kako je baterija narejena, je to že dovolj sumljivo.
Baterija ma svojo lastno upornost, višji kot je tok skoznjo, bol se segreje. Višja temp => hitrejši propad.
Problematične so temp nad 30, 40 stopinj. Na norveškem so redke, v grčiji pogoste. Večkrat ko filaš na Chademo al pa CCS polnilcih, hitrejši propad. Vodno (aktivno) hlajenje pomeni, da je možno to interno gretje kemikalij držat pod kontrolo. Če tega nimaš, je baterija prepuščena okolju in pasivnem odvajanu topolote.

In pa če se ne motim niso 18650 celice ampak so Li-po, kot v RC modelčkih?

Mešaš obliko in kemijo celic. Soul EV ima 'vrečaste' baterije. Kemijsko gledano je to klasična LiIon baterija, v vrečki namesto kovinskem ohišju (kot je praksa pri 18650).
Are you not tired of being wrong again and again?

energetik ::

Vem, sem imel z Lipo te vrečaste v mislih.

BigWhale ::

p5126852Če bo vrsta na SC, bo to super poslovna prilika za privatne SC. Če se že tesla sam ne bo zmigal in postavil dodatnih kablov.[/st.citat naj bi izjavil:



A se to sme? Oziroma, ali bodo pri Tesli pobirali kaksne royalties za uporabo patentiranih


A se to sme? Oziroma, ali bodo pri Tesli pobirali kaksne royalties za uporabo patentiranih tehnologij?

rupsi31 ::

energetik je izjavil:

Ko je že tema o modelu 3 - nič se ne omenja konkurenca. Npr. Kia Soul EV pride MPC 35k€ minus 7,5k€ subvencije in jo lahko nabavimo tukaj in zdaj v SLO, medtem ko bo model 3 enkrat ko bo, cena pa bo verjetno v EU vsaj 45k€.



V teoriji ima domet 200 km ( to je realnih 150 km )... Od kje tebi, da je subvencija 7.5k€ ? Na zadnje je država ponujala 5k€ subvencije.

Najboljše je pa, ko pogledaš tehnične podatke 0-100 km/h 12s :)) in končna hitrost 145 km/H . :)).. Za takšno skropucalo bi dal 30k€. Vsaka čast.

J.McLane ::

Letšnja subvencija je 7.500 eur. Koliko bo čez 2, 3 leta ko bo Model 3 na voljo pa nihče ne ve.

Ni vse v samo površni sestavi baterije, Prius plug in nima problemov, pa nima vodno hlajene baterije, pa je zaradi majhnosti kapacitete taka baterija podvržena 9C obremenitvam.

WarpedOne ::

hibridi si lahko privoščijo absurdno veliko rezervirane kapacitete. Bateriji mora kapaciteta padit za tretjno ali več predno se to morda opazi z laboratorijskim merjenjem obnašanja avtomobila, v praksi pa še kasneje.

Če v mizernem BEV ne ponudiš komplet kapacitete, se ne morš več hvalit niti z idealniimi 200 km, ampak recimo pol tega. 30 jurju za realnih 50 km dosega?

Kakorkoli obrneš je mizerija mizerija.
Are you not tired of being wrong again and again?

          ::

A pa je mogoče kdo od vas že vozil vsaj tisti hibrid od KIE? Se vidi da ne, ker sicer ne bi omenjali KIE v isti temi kot Teslo.

Bellzmet ::

A ti si pa že vozil Teslo?

Runnagain ::

Ali je že kaj znano, kdaj bo Tesla pričel računati storitev polnenja? Ker verjetno ne bo vedno zastonj.

          ::

Bellzmet je izjavil:

A ti si pa že vozil Teslo?


Ne, ampak tako slaba kot je bila bratova KIA, nad katero je po osmih mesecih obupal, najbrž ne more biti.

Magic1 ::

          je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

A ti si pa že vozil Teslo?


Ne, ampak tako slaba kot je bila bratova KIA, nad katero je po osmih mesecih obupal, najbrž ne more biti.

Najbolji argument ever. Slabš pa res ne more bit,brat je pizdil non stop, majke mi.

Runnagain je izjavil:

Ali je že kaj znano, kdaj bo Tesla pričel računati storitev polnenja? Ker verjetno ne bo vedno zastonj.

Nočejo, so že tako slabe številke. Prav tako nočijo slišat o kakšnih možnih taksah na kilometer ter normalni obdavčitvi vozila pri nakupu. Država itak ne bo hotla denarja od EV-jev, sej se lahko špara drugje... in potem se zbudimo.
V Ameriki bo to še šlo nekoč, ko se država ne financira izdatno na transportu, v Eu lahko pa samo sanjamo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

          ::

Magic1 je izjavil:

Najbolji argument ever. Slabš pa res ne more bit,brat je pizdil non stop, majke mi.


Avto je bil v osmih mesecih več kot polovico časa na servisu. Zame je to dovolj dober argument, da se bom tej znamki izognil v velikem loku.

Magic1 ::

          je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Najbolji argument ever. Slabš pa res ne more bit,brat je pizdil non stop, majke mi.


Avto je bil v osmih mesecih več kot polovico časa na servisu. Zame je to dovolj dober argument, da se bom tej znamki izognil v velikem loku.

Upam da je brat bil tolk pameten, da je uveljavlju stvarno napako.
Magic

Manu ::

Runnagain je izjavil:

Ali je že kaj znano, kdaj bo Tesla pričel računati storitev polnenja? Ker verjetno ne bo vedno zastonj.

Na njihovi strani piše tako:

How much does it cost to use the Superchargers?
Supercharging is free for the life of Model S, once the Supercharger option is enabled.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

          ::

Manu je izjavil:

Runnagain je izjavil:

Ali je že kaj znano, kdaj bo Tesla pričel računati storitev polnenja? Ker verjetno ne bo vedno zastonj.

Na njihovi strani piše tako:

How much does it cost to use the Superchargers?
Supercharging is free for the life of Model S, once the Supercharger option is enabled.


Kdo pa pravi, da ne računajo polnjenja?

Manu ::

Vprašanje je bilo ali se bo polnjenje Tesle njihovim lastnikom začelo računati (ki je zdaj zastonj). Odgovoril sem s citatom na njihovi spletni strani. Meni je vse jasno.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

          ::

Manu je izjavil:

Vprašanje je bilo ali se bo polnjenje Tesle njihovim lastnikom začelo računati (ki je zdaj zastonj). Odgovoril sem s citatom na njihovi spletni strani. Meni je vse jasno.


Polnjenje ni zastonj, ampak ga plačaš ob nakupu avtomobila.

Oz. drugače rečeno, je že všteto v ceno. Kar sevada ni slabo. Lepo bi bilo, da bi bili v ceno všteti tudi redni servisi, potem bi se cene avtomobilov verjetno nekoliko premešale.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Evo, mal šloganja, kam pes taco moli. Stvar bazira na javno znanih dejstvih. Zaključek je tako očiten, da je večini skrit (nism ga js pogruntal, ga le delim z vami). Znana dejstva:
- avtonomni avtomobil je že tehnično že rešen problem
- trenuten nabor senzorjev v avtomobilih še ni povsem zadosten, je pa zadostoval da je postalo očitno kaj točno še manjka
- v drugem krogu bo nabor senzorjev dovolj izpopolnjen, da bo avtonomna vožnja povsem možna in bo ostal le še problem zakonodaje
- Tesla Model 3 bo imel vse te senzorje že vgrajene ampak ker zakonodaja še ne bo tam kjer bi morala bit, avto še ne bo znal vozit sam
- vse tesle danes so povezane z bazo, in se samodejno posodablajo. Enako bo seveda tudi s trojko
- nujna posledica: ko v nekem področju zakonodaja dovoli samodejno vožnjo, se z updatom ta funkcija vklopi v vseh obstoječih Model 3 (verjetno kakšno doplačilo)
- hkrati se v sistemu oddaljene povezave z avtomobili (OTA, internet of things) omogoči drugim poslovnim subjektom da vzpostavijo omrežje podmnožice avtomobilov za katere skrbijo in trgu ponudijo storitet Call-A-Car
- obstoječi pooblaščeni servisi so več kot le to - so primarni kupci novih avtomobilov katere nato preprodajajo naprej "končnim strankam" kot nova vozila, nato pa služijo s servisiranjem. Ti (in drugi) bodo lahko vzpostavili virtualno storitev izposojanja avtomobilov, kjer bodo končni lastniki svoj avto samo prijavili v sistem kot razpoložljiv avto na tej lokaciji med to in to uro. Profit se bo razdelil med lastnika avtomobila in tega posrednika - ene sorte lokalni dispečer.
- Elon je javno reku, da ni pričakova tako velikega števila rezervacij, vsaj ne pred drugim delom najave. Kaj je drugi del, kjer je pričakoval tak odziv, v stotisočih rezevacij? Zdrava pamet pravi, da le drugačen volan al pa točne dimenzije avtomobila tega ne morejo narest. Mora bit neki res ogromnega z vidika lastništva avtomobila.

Kaj je večje od 180 stopinjskega zasuka modela lastništva? Zadnjih 100 let je lastništvo avtomobila pomenil totalni strošek. Sedaj bo pomenil možnost zaslužka.

Kdor zgornjega ne kapira, naj prosim ostane tiho. Kdor kapira... TSLA je trenutno še na $250, konec leta zna bit na štirimestni cifri.
Are you not tired of being wrong again and again?

energetik ::

Tehnično rešen problem? Poglej si posnetek vožnje z avtopilotom. Ko je izvoz, ga zmede. Ko je črta malo slabše vidna, ga zmede. Prehitevat ne zna; če se kolona spredaj ustavi, ne bo šel mimo, čeprav je prehitevalni prost. Kako bi bilo pa to šele na naših sesutih cestah, z deli na cesti, pomanjkljivo signalizacijo? Obvezen je za ta namen LIDAR, kot pri guglu. Guglov avto nekako zmore popolnoma avtonomno vožnjo.

Poleg tega - brezžično nalaganje firmwara, ki popolnoma prevzema kontrolo nad vozilom? 8-O
Možnost vdora, hekerjev?
Jaz pravim, da mora bit tak pomemben software zapečen na čipu, ki ti ga lahko zamenjajo le na pooblaščencu.

RedDrake ::

Še mal mojga šloganja.
- Vožnja brez osebe v avtu bo zakonsko še kako desetletje pod vprašajem. Model 3 takrat ne bo več aktualen.
- Za povsem avtonomno vožnjo je pet (al pa dvajset, no difference) kamer, GPS in radarski tempomat premalo - vsaj dokler so na cesti tudi ne avtonomna vozila (kar bo dejstvo verjetno še celo 21 stoletje).
- Babe pa avta se ne posoja
- OTA ma pluse in minuse. Script kiddy ti bo kar od doma lahko ukradel avto, for example ...
- BigBrother implikacije bodo preprečile hiter porast takšnih vozil

Kdor zgornjega ne kapira, naj prosim ostane tiho. Kdor kapira... TSLA je trenutno še na $250, konec leta zna bit na štirimestni cifri.

Put your money where your mouth is. Zdajle ti posodim 50k EUR, konec leta mi vrneš 75k EUR. Spiševa pogodbo, pa je. Če bo res, kar praviš, potem maš še za Model S dovolj. Deal?

WarpedOne ::

Deal. ZS.
Are you not tired of being wrong again and again?

Bryn ::

Včeraj podpisana deklaracija o avtonomnih vozilih v EU:

http://www.dnaindia.com/scitech/report-...

WarpedOne ::

- Vožnja brez osebe v avtu bo zakonsko še kako desetletje pod vprašajem. Model 3 takrat ne bo več aktualen.

Ko je avto sposoben avtomatske vožnje, hkrati opazuje kako ti furaš. Ko pride do karambola in je kdo mrtev, je v kompjuterju izkaz kako si ravnal ti, kako bi ravnal avtopilot.

Ko se takih primerov nabere dovolj, imaš direktno cifro koliko manj smrti in karambolov bi bilo.
10 let? Ja, v albaniji sigurno, v modernem svetu pa nebi stavil.

- Za povsem avtonomno vožnjo je pet (al pa dvajset, no difference) kamer, GPS in radarski tempomat premalo - vsaj dokler so na cesti tudi ne avtonomna vozila (kar bo dejstvo verjetno še celo 21 stoletje).

Mobileye nujno potrebuje tvojo ekspertizo, ker očitno ne vejo kaj delajo. Al je morda obratno?

- OTA ma pluse in minuse. Script kiddy ti bo kar od doma lahko ukradel avto, for example ...

Kolk tesel so že ukradl?
Kaj ti nuca kraja avta, ki nonstop sporoča svojo lokacijo?
Brez povezave pa še furat noče?

- BigBrother implikacije bodo preprečile hiter porast takšnih vozil

Tole je še največji problem, zato je nujno odpret sistem, da bodo v njem lahko sodelovali tudi drugi subjekti.
AliBaba, AliExpress princip in ne Rockefeler.
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Ehhh ...
Mobileye nujno potrebuje tvojo ekspertizo, ker očitno ne vejo kaj delajo. Al je morda obratno?
.
MobilEye z eno kamero mapira ceste, v članku ni nič o zaznavanju drugega prometa. Gre za konkurenco google maps (in streetview), ki bo koristila pri avtonomni vožnji, ne za sistem avtonomne vožnje.

Kolk tesel so že ukradl?
Kaj ti nuca kraja avta, ki nonstop sporoča svojo lokacijo?
Brez povezave pa še furat noče?

Ko enkrat laufa car sharing, kako boš vedel, da je avto ukraden? Saj bo kazalo vse legit, pač nekam se bo peljal.
Tisti nekam, bo pa pač kovinski kontejner, kjer povezava več ne bo delovala in bo avto potem izginil (podobno kot sedaj).
Se pa strinjam da bo kraj manj.

Pa še glede avtonomne vožnje:
Eno je vožnja z osebo v vozilu.
Drugo je vožnja praznega vozila.
Zaenkrat so še najbolj liberalni zakonodajalci (Kalifornija) na tem področju napovedali, da bo oseba morala biti prisotna in bo morala imeti vzvod za prevzem nadzora. To gre v nos tudi Googlu, btw ...
Plus, tu ni za podcenjevati lobistov. V EU je avto industrija zelo močna (Francozi, Italijani, Nemci) in verjemi, da če bodo tehnološko zadaj, potem bodo poskusili to nadoknaditi z "lobiranjem" (aka podkupovanjem politikov). Videno že velikokrat.
Jaz se na take hitre spremembe nebi zanašal.

J.McLane ::

Ko bo nek EU proizvajalec imel izdelek za avtonomno vožnjo, šele takrat lahko pričakujemo zakonodajo na tem področju.

Saj tudi Toyota že deset let množično prodaja hibride, ki so v vseh okoljevarsvenih pogledih boljši od dizlov, pa vemo kje so trošarine, da je bencin umetno dražji ...

Invictus ::

WarpedOne je izjavil:


Kaj ti nuca kraja avta, ki nonstop sporoča svojo lokacijo?
Brez povezave pa še furat noče?


Še za vse so našli obvode. Brez povezave se ne pelje? Neuporaben za marsikatero področje.

Počakaj da cigani pogruntajo da je v EV veliko bakra ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Bellzmet ::

Eh za začetek je čisto dovolj, da te po AC pelje. Že to je luksuz.

avani ::

tocno to. tudi sam bi bil cisto zadovoljen, ce bi se avto znal sam vozit po avtocestah, po lokalnih pa lahko sam peljem.

Brane22 ::

Invictus je izjavil:

WarpedOne je izjavil:


Kaj ti nuca kraja avta, ki nonstop sporoča svojo lokacijo?
Brez povezave pa še furat noče?


Še za vse so našli obvode. Brez povezave se ne pelje? Neuporaben za marsikatero področje.

Počakaj da cigani pogruntajo da je v EV veliko bakra ;).


Kot že pokazano v drugih temah, počakaj da TaDesni pokažejo, da so "cigani" čisto lepo biorazgradljivi in reciklabilni. Takrat bodo tovrstni problemi dokaj hitro rešeni.>:D

Kar se izplačljivosti raje Tesle tiče, sem skeptičen. Veliko je sklopov in podsklopov, ki bi jih bilo treba shekati. Ogromno enega dela - zakaj ? Da ukradeš par avtomobilov ? Za koliko sploh lahko prodaš tak avto ?

In kako hitro bi takega odkrili ? Čim te kamera nekje na cesti zazna, ni pa ustreznega zabeleženega linka tega vozila, bi bil že zelo lepo izfiltriran za nadaljnjo obdelavo.
Kar pomeni, da lahko vsak kupec računa na to, da ga bodo dokaj hitro poklicali s policije.

Kako bi sploh registriral tak avto ali ga spustil čez tehničnega, če bi recimo povsod preverjali kriptopodpis avta ?

          ::

RedDrake je izjavil:

Ko enkrat laufa car sharing, kako boš vedel, da je avto ukraden? Saj bo kazalo vse legit, pač nekam se bo peljal.
Tisti nekam, bo pa pač kovinski kontejner, kjer povezava več ne bo delovala in bo avto potem izginil (podobno kot sedaj).


Ko bodo vsi avti na time-sharingu tudi ne bo nobene potrebe po kraji, naslednja stopnja pa je, da avta sploh ne bo potrebno kupiti, ampak ga boš plačal po uporabi. Na telefonu boš kliknil in čez nekaj minut bo avto pred hišo. Za naš družinski avto sem izračunal, da znaša strošek ~0,4€ na km. Torej, če bi za podobno ceno dobili enak luksuz (avto vedno pri roki, ko ga potrebuješ), bi bil sam takoj za to.

Superboyy ::

WarpedOne je izjavil:

Hibridi bodo za lase privlečeni, da se zniža povprečna poraba flote.
Si jih folk želi? Niti ne.


Plug-in hibrid je za večino slovencev dosti boljši nakup kot ev, sploh za primarni avto.

Okol 30km dosega je dost za veliko ljudi, ki se iz okolice ljubljane vsak dan vozijo v ljubljano. Na šihtu ga daš filat na navaden štrom in greš po 8ih urah spet na štrom domov. Za redkejše daljše vožnje je pa tud fino ker recikliraš kinetično energijo in šparaš bremze.

Kdor hoče šparat bo pa itak vzel enga dizla. Sej v nekem trenutku se je tud bolj splačalo imet konja in voz, kot pa avto (sploh zaradi porabe).

noraguta ::

Brane22 je izjavil:

Invictus je izjavil:

WarpedOne je izjavil:


Kaj ti nuca kraja avta, ki nonstop sporoča svojo lokacijo?
Brez povezave pa še furat noče?


Še za vse so našli obvode. Brez povezave se ne pelje? Neuporaben za marsikatero področje.

Počakaj da cigani pogruntajo da je v EV veliko bakra ;).


Kot že pokazano v drugih temah, počakaj da TaDesni pokažejo, da so "cigani" čisto lepo biorazgradljivi in reciklabilni. Takrat bodo tovrstni problemi dokaj hitro rešeni.>:D

Kar se izplačljivosti raje Tesle tiče, sem skeptičen. Veliko je sklopov in podsklopov, ki bi jih bilo treba shekati. Ogromno enega dela - zakaj ? Da ukradeš par avtomobilov ? Za koliko sploh lahko prodaš tak avto ?

In kako hitro bi takega odkrili ? Čim te kamera nekje na cesti zazna, ni pa ustreznega zabeleženega linka tega vozila, bi bil že zelo lepo izfiltriran za nadaljnjo obdelavo.
Kar pomeni, da lahko vsak kupec računa na to, da ga bodo dokaj hitro poklicali s policije.

Kako bi sploh registriral tak avto ali ga spustil čez tehničnega, če bi recimo povsod preverjali kriptopodpis avta ?

Seveda ga lahko prodaš po delih. Ker na rezervne dele pri tesli čakaš mesece.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

BigWhale ::

Tesla 3 je naslov teme. :)

          ::

Superboyy je izjavil:

WarpedOne je izjavil:

Hibridi bodo za lase privlečeni, da se zniža povprečna poraba flote.
Si jih folk želi? Niti ne.


Plug-in hibrid je za večino slovencev dosti boljši nakup kot ev, sploh za primarni avto.

Okol 30km dosega je dost za veliko ljudi, ki se iz okolice ljubljane vsak dan vozijo v ljubljano. Na šihtu ga daš filat na navaden štrom in greš po 8ih urah spet na štrom domov. Za redkejše daljše vožnje je pa tud fino ker recikliraš kinetično energijo in šparaš bremze.

Kdor hoče šparat bo pa itak vzel enga dizla. Sej v nekem trenutku se je tud bolj splačalo imet konja in voz, kot pa avto (sploh zaradi porabe).


Po moje bodo firme ful vesele, ko bo 50+ zaposlenih skozi okna napeljalo kable do avtov. Glede ekonomičnosti pa ne bi razpravljal, saj v naši vasi skoraj vsi vozijo dizle, pa čeprav le v 200m oddaljeno trgovino in nazaj.

Invictus ::

          je izjavil:

Glede ekonomičnosti pa ne bi razpravljal, saj v naši vasi skoraj vsi vozijo dizle, pa čeprav le v 200m oddaljeno trgovino in nazaj.

Treba je šparat, pa naj stane kar hoče ... ;)
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

          ::

Ali smo pa taki kmetje, da imamo vožnjo traktorja močno zakoreninjeno v genih in je zato potrebno za vsako ceno voziti dizla.

WarpedOne ::

Ameriška avtorevija MotorTrend je uspela nažicat obisk GF.
Nastale so dobre slike in posnetki Model 3.

It looks much better in person; pictures don't do it justice," said Motor Trend staff photographer Robin Trajano, without one trace of irony. "The proportions don't really work in picture but in person looks really good. I wouldn't mind owning one.






Are you not tired of being wrong again and again?

WarpedOne ::

Zaenkrat najboljlša direktna primerjava velikosti:

Are you not tired of being wrong again and again?
1 2 3
4
5 6
...
139