Prijavi se z GoogleID

» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 139

hojnikb ::

niti ni tok manjši k MS
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedOne ::

Ene 30 do 40 cm krajši, S je dolg 4,96m tole bo okrog 4,6m dolžine.
Par centi nižja streha, S je visok 1,435m, toole bo okrog 1,41m
Znatno nižja prednja havba in armatura, dobra preglednost.
Medosna razdalja kakih 10 cm krajša, S ma 295 cm, tole bo okrog 285.

S na sliki ma 21" felge, 3 pa 20".
Do you know what you don't know?

hojnikb ::

Pa upor bo verjetno rekordno nizek, kot pri novem model s.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Invictus ::

Količnik upora je 0,21. Ni sprednje maske.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

To je še vedno skoraj 2x več, kot je imela aptera. Spredji del teh avtov je še vedno preveč legacy design, za doseg optimalnega Cd morajo spremeniti celotno avtomobilsko modo.

WarpedOne ::

Še ena direktna primerjava velikosti:

Do you know what you don't know?

gus5 ::

Kako Tesla izkorišča ceneno delovno silo, med njimi tudi Slovence. Ameriške sanje: 6 dni na teden, po 10 ur na dan za 5$ na uro.

black ice ::

Dve besedi: funkcionalna nepismenost.

sandmodnigga ::

gus5 je izjavil:

Kako Tesla izkorišča ceneno delovno silo, med njimi tudi Slovence. Ameriške sanje: 6 dni na teden, po 10 ur na dan za 5$ na uro.

Nope. Ta tip (če gre za tistega iz cajtng) ima v pogodbi o zaposlitvi navedeno plačo kot minimalno, od tega pride teh 5$ ven.
Ni pa kriv za to Elon Musk in njegova firmica. Tesla je za delo izbrala določene izvajalce (za tak namen jih je enih 5-10 večjih v EU). Tile izvajalci izberejo podizvajalci, podizvajalci svoje podizvajalci, ta zadnji si pa morda še delavce sposodijo. Etiga.

WarpedOne ::

Merc News story about Tesla using $5/hr labor seems to be missing a digit. Tesla actually paid $55/hr.


Eisenmann says

Kdo še verjame cajtngam / novinarjem?
Do you know what you don't know?

Utk ::

Sej tesla je plačala 50$, samo delavec je dobil 5 na koncu. Baje.

WarpedOne ::

Čist verjamem, da je lešnik v žep dobil 5 na uro.
Sam cajtng se je bahal z naslovom "Tesla izkorišča delavce", kar je čista smrdljiva laž.
Tesla je plačal 'normalno' ceno, vmes je bil še eisenmann s svojo provizijo in slovenski posrednik ISM Vuzem s svojo.
Kje se je ustavila večina razlike med 55 in 5?
Do you know what you don't know?

WarpedOne ::

In the past three months, Tesla (TSLA.O) has told suppliers the company was doubling its original production projections to 100,000 Model 3s in 2017 and 400,000 in 2018, several supplier industry executives familiar with the plans told Reuters.
Do you know what you don't know?

WarpedOne ::

Čez dobri 2 uri (okrog 02:00 po našem času) se naj bi zgodil "Model 3 reveal part 2", po katerem naj bi "predstavljena notranjost Model 3 imela več smisla". Špekulira se o raznih variantah HUD in "Augmented reality" displayu. Gre za zadevo, po kateri so tudi pri tesli pričakovali ornk naval naročil. O njej govorijo kot o "Tesla product", ne kot le fičerju avtomobila.

Po moje gre za nekakšna očala (čelado / kapo?) s prosojnimi displayi, katere si natakneš na glavo pred oči in dobiš 'izboljšan' pregled nad cesto. Takšno reč bi lahko imenoval samostojen produkt in ne le fičer avtomobila.
Do you know what you don't know?

pegasus ::

To verjetno poganja nov nvidia gpu?

techno ::

Zadnjič sem nekje prebral, da so kitajski hekerji vdrli v sistem Tesle in odpirali streho avta, vklapljali smerokaze, itn. A je še do zasledil to novico?

Spajky ::

Jest sem pa zasledil novico ali govorico, da bo Musk Tesla Cars in Solar City združil v enovito podjetje ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

friendbreez ::

Spajky je izjavil:

Jest sem pa zasledil novico ali govorico, da bo Musk Tesla Cars in Solar City združil v enovito podjetje ...


Delničarji Tesle ravnokar potrdili nakup SolarCity!

vostok_1 ::

techno je izjavil:

Zadnjič sem nekje prebral, da so kitajski hekerji vdrli v sistem Tesle in odpirali streho avta, vklapljali smerokaze, itn. A je še do zasledil to novico?


Imaš na netu kr lep video o temu. Delali so vse, od oklapljanja, zaviranja med vožnjo...
There will be chutes!

Fun times ahead.

techno ::

Sem pogledal video........to pa mi ne bi bilo vseeno če mi avto "zbeži" po svoje........ malo srhljivo
Očitno preveč tehnologije škodi...

BigWhale ::

Ce ne znas urediti varnosti in imas avto, ki je 24/7 povezan v internet, potem je to lahko problem ja. Sploh takrat, ko zna avto sam odpreti garazo in se sam odpelje iz garaze. Nevem, ce ne bomo kmalu kupovali antivirusov za avtomovile. :>

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

Ce ne znas urediti varnosti in imas avto, ki je 24/7 povezan v internet, potem je to lahko problem ja. Sploh takrat, ko zna avto sam odpreti garazo in se sam odpelje iz garaze. Nevem, ce ne bomo kmalu kupovali antivirusov za avtomovile. :>


Fail stoletja. Potem pa naj bo še isti sistem kot kak IoT ali windows pa smo zmagali.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Tezaab ::

Unknown_001 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ce ne znas urediti varnosti in imas avto, ki je 24/7 povezan v internet, potem je to lahko problem ja. Sploh takrat, ko zna avto sam odpreti garazo in se sam odpelje iz garaze. Nevem, ce ne bomo kmalu kupovali antivirusov za avtomovile. :>


Fail stoletja. Potem pa naj bo še isti sistem kot kak IoT ali windows pa smo zmagali.

Kmalu bodo kriptovirusi za avtomobile...
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Unknown_001 ::

Tezaab je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ce ne znas urediti varnosti in imas avto, ki je 24/7 povezan v internet, potem je to lahko problem ja. Sploh takrat, ko zna avto sam odpreti garazo in se sam odpelje iz garaze. Nevem, ce ne bomo kmalu kupovali antivirusov za avtomovile. :>


Fail stoletja. Potem pa naj bo še isti sistem kot kak IoT ali windows pa smo zmagali.

Kmalu bodo kriptovirusi za avtomobile...


Očitno se bom naokol s Tomovinkovičem vozil
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Tezaab je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ce ne znas urediti varnosti in imas avto, ki je 24/7 povezan v internet, potem je to lahko problem ja. Sploh takrat, ko zna avto sam odpreti garazo in se sam odpelje iz garaze. Nevem, ce ne bomo kmalu kupovali antivirusov za avtomovile. :>


Fail stoletja. Potem pa naj bo še isti sistem kot kak IoT ali windows pa smo zmagali.

Kmalu bodo kriptovirusi za avtomobile...


Transfer 5 bitcoin to this address or we will disable the brakes and speed up the car.
There will be chutes!

Fun times ahead.

dottor ::

Obujam malo temo.

Na spletni strani je začetna cena 35k$ v US ($=€?), kolko subvencije da "država" pri nas, ter kako je z nakupom v tujini? Ker teslo mi ponuja meni najbližje v Italiji. Ker cena je res privlačna.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

hojnikb ::

velik sreče z nakupom, ker so že čisto "razprodani" z rezervacijami.

Če maš srečo, ga mogoče dobiš 2020 :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedOne ::

@dottor:
Nove rezervacije za Tesla Model 3 imajo delivery target v 2018.
Odvisno kje v sloveniji stanuješ, direkt najbližje meji je predstavništvo v Gradcu, Avstrija.
Začetna cena v avstrji bo okrog 38k EUR, par jurjev gor/dol.
Trenutna subvencija v SLO je 7500 EUR. Detajle nakupa v tujini in uveljavljanja subvencije boš dobil pri društvu DEVS.
Do you know what you don't know?

dottor ::

Nisem lih na trgu za nov avto ampak gledam malo v to smer in se mi zdi Tesla za ta denar kar privlačen nakup.

Se pravi s subvencijo bi na grobo dal za njega 31+? Kolko je kej podaljšana garancija?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

J.McLane ::

Po kaksni logiki? 35k usd je brez davka, ve EU bo to vsaj 41k eur, 45k ce avto ne bo made in EU.

dottor ::

Aja Američani in njihov neumen način cen... glede na ceno ostalih modelov je še vedno cena privlačna :)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

WarpedOne ::

J.McLane:
Po kaksni logiki? 35k usd je brez davka, ve EU bo to vsaj 41k eur, 45k ce avto ne bo made in EU.


MS60 pride $71.300 v USA, v Nemčiji pa 81.419 €, razmerje 1,142.
$35k se po tem razmerju pretvori v 39.970 €.

USD/EUR je trenutno na zgodovinsko visokem razmerju 1:0,945, pol leta nazaj je bil 1:0,885, še par let nazaj je bil okrog 1:0,70. To se zna kmalu ponovit, because Trump or whatever ...

M3 ne bo nič manj evropski kot je MS, tko da iz tega naslova ne bo dodatnih taks. Hkrati bo manj luksuzni kot MS60 tko da zna kakšna dajatev bit znatno nižja kot je pri MS60.

Ampak živi bili vidjeli.
Do you know what you don't know?

J.McLane ::

No, saj si že prej lepo napisal, par jurjev gor/dol, vse je odvisno od trga, pustimo se presenetiti.

WarpedOne ::

Tale slika je pršla v nedeljo ven:



Area 51 je alegorija na Muskov opis fabrike z besedami Alien Dreadnought.
Do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

Unknown_001 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ce ne znas urediti varnosti in imas avto, ki je 24/7 povezan v internet, potem je to lahko problem ja. Sploh takrat, ko zna avto sam odpreti garazo in se sam odpelje iz garaze. Nevem, ce ne bomo kmalu kupovali antivirusov za avtomovile. :>


Fail stoletja. Potem pa naj bo še isti sistem kot kak IoT ali windows pa smo zmagali.


Voziš star avto, pa nimaš teh problemov...
All easy problems have already been solved.

WarpedOne ::

Danšnja uradna izjava:
Model 3 on track for initial production in July, volume production by September

Our Model 3 program is on track to start limited vehicle production in July and to steadily ramp production to exceed 5,000 vehicles per week at some point in the fourth quarter and 10,000 vehicles per week at some point in 2018.
Do you know what you don't know?

WarpedOne ::

Jurja prvi teden septembra, 5 jurjev zadnji teden decembra, 12 tednov ... 36k modelov 3 letos. Če dosežejo 5k kak teden al pa dva pred koncem leta, gre cifra proti/čez 40k M3.

Upa kdo stavit, da bo GM letos izdelal več Boltov kot Tesla trojk?
Do you know what you don't know?

Unknown_001 ::

WarpedOne je izjavil:

Jurja prvi teden septembra, 5 jurjev zadnji teden decembra, 12 tednov ... 36k modelov 3 letos. Če dosežejo 5k kak teden al pa dva pred koncem leta, gre cifra proti/čez 40k M3.

Upa kdo stavit, da bo GM letos izdelal več Boltov kot Tesla trojk?


Jaz bi šel stavit da bo VAG koncern šišnil Teslo čim se trg električnih vozil razširi. Migajo kar precej. BTW renault že razširja ponudbo električnih gospodarskih vozil - dostavniki torej nišni trg ki pa za Teslo ni dovolj fancy :) Mercedes se bo pa tudi dolgo še držal ravno zato ker niso omejeni le na avtomobile.

https://group.renault.com/en/news/blog-...
https://www.daimler.com/products/trucks...

:)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Jaz bi šel stavit da bo VAG koncern šišnil Teslo

Številke na mizo.

Migajo kar precej.

Žal bol kot ne samo z jeziki. Še njihova 'domača pošta' je obupala nad njimi in si šla sestavit svoj lastni dostavni EV.
VW pa v jok in na drevo... Deutsche Post Builds Its Own Electric Delivery Van, Volkswagen Execs Are Angry

dostavniki torej nišni trg, ki pa za Teslo ni dovolj fancy

Slabo poznaš tesline načrte.
Do you know what you don't know?

Unknown_001 ::

WarpedOne je izjavil:


dostavniki torej nišni trg, ki pa za Teslo ni dovolj fancy

Slabo poznaš tesline načrte.


Me zanima kakšna bo funkcionalnost. Izkušenj iz tega segmenta imajo koliko?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedOne ::

Točno tolk kot so imel izkušenj z segmentom šprotnih kupejev, segmentom športnih limuzin ali segmentom crossover krav. Tesla niso trije mozoljvaci ampak firma, ki je trenutno glavni magnet za svetovni talent in ima šefa, ki mu dol maha za profit čez 3 mesece ampak enostavno zahteva odličen produkt.

Torej, upaš stavit da bo VW sčaral neki bol zaželjenega in tržno uspešnega? Definiraj števične pogoje in letnico, kako in kdaj si to predstavljaš.
Do you know what you don't know?

Unknown_001 ::

WarpedOne je izjavil:

Točno tolk kot so imel izkušenj z segmentom šprotnih kupejev, segmentom športnih limuzin ali segmentom crossover krav. Tesla niso trije mozoljvaci ampak firma, ki je trenutno glavni magnet za svetovni talent in ima šefa, ki mu dol maha za profit čez 3 mesece ampak enostavno zahteva odličen produkt.

Torej, upaš stavit da bo VW sčaral neki bol zaželjenega in tržno uspešnega? Definiraj števične pogoje in letnico, kako in kdaj si to predstavljaš.


Mar imaš ti jajca stavit da ne bo? Upaš stavit da se ta teslina rast ne bo na neki točki v kratkem ko bo zasičen ciljni "ozaveščeni" trg ustavila? Še vedno bo notranje izgorevanje prisotno precej časa, vaše optimistične napovedi da ga boste v naslednjih desetih letih zradiral... milo rečeno res ne vem ali se slučajno zajebavate. Ekoloških problemov pa žal tudi elektrika ne reši kar pa smo obdelali že stokrat. Si res ekolog? Korak v pravo smer je razvoj javnega prometa, ne pa drkanje na električne avtomobile. Z eno besedo odpovej se individualnemu prevozu če ga ne potrebuješ.

Skoraj upam postavit hipotezo da bi elektični avtomobili prinesli več ekoloških problemov kot bi jih odpravili.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Še vedno bo notranje izgorevanje prisotno precej časa, vaše optimistične napovedi da ga boste v naslednjih desetih letih zradiral

Politika ga bo ... German Government Votes to Ban Internal Combustion Engines by 2030
Država kjer je avtomobilska industrija cvet in ponost in steber in alfa in omega.... kdo je optimist?
Do you know what you don't know?

Unknown_001 ::

WarpedOne je izjavil:

Še vedno bo notranje izgorevanje prisotno precej časa, vaše optimistične napovedi da ga boste v naslednjih desetih letih zradiral

Politika ga bo ... German Government Votes to Ban Internal Combustion Engines by 2030
Država kjer je avtomobilska industrija cvet in ponost in steber in alfa in omega.... kdo je optimist?


Pri gori bedakov v politiki je povsem možno da se bodo zaštihal s takim zakonom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

          ::

WarpedOne je izjavil:

Torej, upaš stavit da bo VW sčaral neki bol zaželjenega in tržno uspešnega? Definiraj števične pogoje in letnico, kako in kdaj si to predstavljaš.


Pa ne samo VW, tudi ostali bodo. Trenutno pač niso tako neumni, da bi si z izdelavo električnih vozil spodkopavali položaj, ki ga imajo na področju ICE-jev. A to res misliš, da trenutno še nimajo tovrstnih rešitev? Še slovenske firme, ki so v tem poslu šele tier 3 ali nižje že lep čas sodelujejo z Nemci pri snovanju sklopov za električne pogone. Podjetja, kot so Bosch, Delphi in Continental so pri svojih napovedih o rasti deleža električnih avtov precej bolj zadržana (realna?).

WarpedOne ::

:)
Do you know what you don't know?

WarpedOne ::

24.3.2017 je luč sveta ugledal prvi "release candidate":


Sprememb glede na lanske prototipe ni opazit, razen kamer za AP2, pa nos zgleda mal drugačen.


Model 3 is just a smaller, more affordable version of Model S w less range & power & fewer features. Model S has more advanced technology.

No, we are minimizing configuration complexity to keep the production ramp on schedule. RWD only for early production, just like Model S.

First in line for dual motor as soon as we can make it, which is probably in 6 to 9 months.

Nothing majorly new that a consumer would notice. Lots of new tech in the design and production process though.

The shorter wheelbase only allows for a 75 kWh pack in Model 3 at current cell/module energy densities


Skratka:
- na cesti so frišni prototipi izdelani strojno (in ne ročno kot se za prototipe 'spodobi')
- komplet letošnja proizvodnja bo RWD
- tavelka baterija bo 75 kWh, osnovna pa naj bi bila pod 60 kWh
- osnovni doseg (z recimo 60 kWh) vsaj 215 milj (350 km) po EPA merilih
- doseg s tavelko baterijo vsaj 270 EPA milj (440 km) po EPA merilih
Do you know what you don't know?

BigWhale ::

Pod 60kWh in pod 200 milj EPA? To pomeni, da bo slabse kot Bolt. Nevem, ce si bodo to dovolili.

WarpedOne ::

Še vedno nepismen?

Uradna izjava: doseg osnovne verzije nad 215 milj, upajo na več

Random tweet:
Please tell me the Model 3 offers more range than the Chevy Bolt.

Musk:
Oh so little faith
Do you know what you don't know?

Okapi ::

Nepismen si kvečjemu ti. V enem stavku napišeš, da bo osnovni akumulator pod 60 kWh, v naslednjem pa pišeš o dosegu s 60 kWh.
strani: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 139