Prijavi se z GoogleID

» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 4 5 ... 136

BlaY0 ::

BigWhale je izjavil:

Bolj je to, ko enkrat gumb drzis se lahko odlocas kam ga bos obrnil in kako hitro. :)

Predvsem je pa bistvo to, da se ga držiš in te tresljaji avtomobila zaradi zHebanih cest pri tem ne motijo...

BigWhale ::

Ceprav je to problem, to v resnici ni tak zlo hud problem.

BlaY0 ::

...hočeš pritisnit nekaj na taču, luknja na cesti, fališ in pomotoma stisneš max. sound volume, problem. Sicer banaliziram ampak takšnih in podobnih scenarijev, ki te lahko močno znervirajo je kar nekaj.

WarpedOne ::

In vsi ti scenariji so sfaljeni, ker v praksi pač ne mahaš tako z roko, kot si ti na suho predstavljaš - po luftu.
Glavne komande so vedno prikazane ob spodnjem robu zaslona.
Zaslon ima rob, predno kej nastavljaš podzavestno palec prisloniš ob rob in s kazalcem pritisneš na mesto, kjer je komanda. Stvar pride v mišični spomin, kar pomeni da sploh gledat ni treba.
Do you know what you don't know?

RedDrake ::

Saj te razumem.
Ti trdiš, da je slepo tipkanje po touch tipkovnici (recimo kaki tablici) povsem enakovredno slepemu tipanju po klasični tipkovnici.

Kako že ti takim praviš? Devičniki o kondomih? Ne, neki drucga je ...

Utk ::

Dober HUD in komande na volanu je vse kar rabi voznik. Sopotnik pa lahko drka po touchu.

J.McLane ::

Tesla je Apple.

Zanima me kdo bo Android v avto industriji? Ker enostavno Tesla še mnogo, mnogo let ne bo pokrivala celotnega trga. Android v avto industriji bi znali biti hibridi, ne potrebuješ velike fabrike baterij, daš pa vseeno nekaj lastnosti elektro pogona za rajo.

WarpedOne ::

Hibridi bodo za lase privlečeni, da se zniža povprečna poraba flote.
Si jih folk želi? Niti ne.
Do you know what you don't know?

Magic1 ::

Pravtako si 99% ne želi plačat in jajcat s EV-jem. Kaj hočeš zdaj povedat W1?!? Veliko večji procent bi veliko raje imel en normalen hibrid, kot pa pure EV. Še jaz bi imel enga plug-in hibrida od Toyote, če zadeva nebi bila predraga zaradi baterije...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

J.McLane ::

Android je za lase privlečen polizdelek, si jih folk želi? Folk želi Iphone.

.. potem se pa zbudiš.

WarpedOne ::

99% si ne želi ev? še ena fromtheass raziskava trga?

Ja, redki si žijo ev skropucalo aka i3. Ogromno ljudi si močno želi ornk ev.

Proof is in the puding, in 3oo tisoč vplačil za bmwjev hibrid čez n let.

Kje vam je logika in pismenost?
Zblojena nesposobnost pa kr šprica...
Do you know what you don't know?

njyngs ::

Pa si se ti peljal sploh z i3 že al spet nabijaš v tri dni?

WarpedOne ::

spet?
Za razliko od 90% folka tule js NE Nabijam v tri dni.
To kar pišem ma več osnove kot "se mi zdi".

Skropucalo, ki ima manj dosega kot js s peciklom (pa mam čez 100kg) je skropucalo. Kako točn se pelje je irelevant, ker me ne more pripeklat niti iz mb do lj.

Verniki v značko od bmw bodite raje jezni na vašega preroka. To kar je dal na cesto je smrdeč kup dreka, ne pa avto.
Do you know what you don't know?

njyngs ::

No dj reč, a lahko grem s to Teslo v Dubrovnik na svoj vikend, brez, da bi vmes par ur čakal, da se mi duracell napolni, pa da lahko grem dalje?

Ne, isto kot ne z i3. Torej zakaj je že i3 slabši od Tesle 3? :))

BlaY0 ::

WarpedOne je izjavil:

Stvar pride v mišični spomin, kar pomeni da sploh gledat ni treba.

Zakaj rabiš potem display? Skratka ne rabiš ga.

_dice7 ::

WarpedOne je izjavil:

Skropucalo, ki ima manj dosega kot js s peciklom (pa mam čez 100kg) je skropucalo.


Saj res, kaj pa se je zgodilo s tisto tehnologijo na biološki motor? Dobesedno uporaba mišic. Verjetno kakšna etika prišla vmes.

J.McLane ::

Ne razumete. Saj je bil iPhone tudi prvi vreden imena smartphone, nekaj konkurence je jasno da pocrkalo, tudi v avtomobilizmu bo, jaz samo dvomim da bo Tesla kadarkoli med top 3 proizvajalci vozil. Zadeve na tem podrocju gredo s polzjo hitrostjo tako da je casa vec kot dovolj, za vecino.

WarpedOne ::

No dj reč, a lahko grem s to Teslo v Dubrovnik na svoj vikend, brez, da bi vmes par ur čakal, da se mi duracell napolni, pa da lahko grem dalje?

Ja, lahko greš.
Zadnji supercharger je trenutno v Senju, zadnja napol uporabna (20kW) polnilnica je trenutno v Šibeniku. Nižje dol je vukojebina (puščava).
Kolikor so redke, so vseeno dovolj pogoste da s teslo prideš.
S kakšnim i3 ne prideš niti do senja.
Do you know what you don't know?

WarpedOne ::

P.S. V 2016 se bosta odprli dve lokaciji v okolici Splita ni Dubrovnika (poleg novih SCjev v okolici Sarajeva, Zagreba in Slavonskega broda).
Skratka, ja, lahko boš šel v dubrovnik na svoj vikend, vmes se boš 2x ustavil na kavi za 20min in za energijio plačal 0 eur.

(Če misliš špilat supermena v plenicah... don't bother)
Do you know what you don't know?

njyngs ::

Torej ne. Hvala, I'll pass. Mogoče, ko bo šlo v enem šusu.

Edit: kako je pa s Teslo, če hočem gor obesit eno prikolico s čolnom? Koliko se range zmanjša? Verjetno precej...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

WarpedOne ::

Cca -30%, odvisno od prikolice in cest.
Do you know what you don't know?

Unknown_001 ::

Trenutno stanje je očitno tako, da je EV mogoče super za nekoga ki ima avto samo za po mestu, za do šihta, bližnje gostilne ali furat od vasi do vasi. Za vse ostale namene je frekvenca polnjenja prehuda, pa še polnilnice niso tako razpasene. Bom razmišljal v smeri elektike mogoče ko bodo stvari bolj razvite. Do takrat pa turbodizel je zakon.

WarpedOne je izjavil:

No dj reč, a lahko grem s to Teslo v Dubrovnik na svoj vikend, brez, da bi vmes par ur čakal, da se mi duracell napolni, pa da lahko grem dalje?

Ja, lahko greš.
Zadnji supercharger je trenutno v Senju, zadnja napol uporabna (20kW) polnilnica je trenutno v Šibeniku. Nižje dol je vukojebina (puščava).
Kolikor so redke, so vseeno dovolj pogoste da s teslo prideš.
S kakšnim i3 ne prideš niti do senja.


Prff, noben problem. Prikolico, pa agregat gor in gremo. :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Unknown_001 je izjavil:

Trenutno stanje je očitno tako, da je EV mogoče super za nekoga ki ima avto samo za po mestu, za do šihta, bližnje gostilne ali furat od vasi do vasi. Za vse ostale namene je frekvenca polnjenja prehuda, pa še polnilnice niso tako razpasene. Bom razmišljal v smeri elektike mogoče ko bodo stvari bolj razvite. Do takrat pa turbodizel je zakon.


Za katere vse ostale namene? Za osebno uporabo tisto kar si nastel pokrije najbrz kakih 90% prebivalstva. Ostali so pa lahko se nekaj casa na klasicnih avtomobilih.

Koliko ljudi pa poznas, ki dnevno delajo vec kot 300km? Vecina jih dela polovico manj. Vsake dva dni bo treba po tem, k prides iz sluzbe, avto vstekat v strom. To je pa to.

njyngs je izjavil:

Torej ne. Hvala, I'll pass. Mogoče, ko bo šlo v enem šusu.


A ce poti z ICE avtom ne mores opraviti v enem susu, se ne spravis na pot? Gres pol rajs z avionom? :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

[

Za katere vse ostale namene? Za osebno uporabo tisto kar si nastel pokrije najbrz kakih 90% prebivalstva. Ostali so pa lahko se nekaj casa na klasicnih avtomobilih.

Koliko ljudi pa poznas, ki dnevno delajo vec kot 300km? Vecina jih dela polovico manj. Vsake dva dni bo treba po tem, k prides iz sluzbe, avto vstekat v strom. To je pa to.


Vse kar ne zadeva zgolj prevoza ljudi in mogoče fasnge iz štacune + lažjih stvari. Tovorjenje, vleka prikolice potovanje, gradbena in kmetijska mehanizacija, in na žalost tudi delanje daljših tur.

Pa moram te razočarat glede tistega dela koliko ljudi poznam ki delajo ogromno km :D. Več ali manj obrtniki, sp-jevci, avtoprevozniki v žlahti in ožjem poznanstvu. Tudi jaz jih kdaj po SLO naštepam po 300 če delam turo na več koncev, pa kar nekajkrat na leto naredim turo 500km+ Tako da ja, kot si rekel, za večino, ki se zadržuje v lokalnem območju, so EV kewl, za ostale so žal zaenkrat še "larifari" da bi predstavljali kakšno resno alternativo. Ko bo možno napolnit v manj kot 15 minut, pa bodo polnilnice dovolj gosto namontirane, bo šlo. Če nas boste pa probal prisilit se bomo pa z dizel agregatom na prkolci znajdl ;) sej je na elektriko sam od nekje mora pridt.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Ce poznas pet ljudi, ki delajo vec kot 300km dnevno ni s tem nic narobe. Da pa trdis, da vecina ljudi, ki jih poznas, dela po 300km dnevno je pa zlo mal verjetno. Ajd, ce bi se druzil samo s kamionarji in imel v druzini sam kamionarje, pol bi se slo. :>

Ampak zgresil si bistvo vsega. Model S in tudi Model 3 bosta pokrila potrebe vecine ljudi. Tudi za marsikoga, ki dela po 300km dnevno bo Model 3 dovolj. Redki so tisti, ki delajo 300km brez predaha, brez da gredo vmes vsaj na kosilo. Sej vem, sej vem, zdej bos takoj nasel tri primere, ki to pocnejo.

Ce bi bili EVji larifari, potem jih ne bi toliko prodali in ne bi bilo toliko ljudi, ki bi jih vozili in to dokaj uspesno. 300km dometa ni vec 'lokalno obmocje', se za Californio ne, kaj sele za Slovenijo.

Unknown_001 ::

Rekel sem da so "larifari" za tiste ki potrebujejo stroj pri katerem je muss, da ima večjo zalogo goriva/energije. ;) Saj razumem point, ampak ko si me ravno izzval glede poznanstev, se res nisem mogel zadržat ob taki priliki :D.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Bellzmet ::

Hm "k prides iz sluzbe, avto vstekat v strom. To je pa to."

Super. In kako naj kabel potegnem iz 5. nadstropja do parkirišča?

Skratka, če želiš EV moraš imeti hišo oz. lastno parkirišče do katerega lahko napelješ elektriko.

Magic1 ::

Ko boš šel na morje/smučanje boš bil sploh faca, ko boš fehtal za parkplac s štromom. Ahh, sej če imaš denar za Teslo, imaš tudi denar za vilo... Večina res ne dela 300km na dan, a večino, ki jih poznam, naredi daljše ture velikokrat na leto. Problemov pri EV-jih za večinsko rajo je veliko. V večini blokovskih naseljih imaš zvečer problem park plac najdit. Sej kdor si bo lahko privoščil EV, Si bo privoščil tudi lasten park plac zanj s elektriko. Sej to si ja večina ljudi lahko privošči.
Na koncu bodo(že) v subvencioniranih in malo taksiranih Evjih uživali le premožnejši. Plačevala za to bo pa večinska raja...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Bellzmet ::

No jaz bi raje rekel, da podpiram te zadeve in kako bo čez 5 - 10 let bomo videli. Trenutno še niso uresničljive.

Če pa pogruntajo polnjenje v 5 minutah za 300km bo pa zadeva postala veliko bolj zanimiva.

Heavy ::

WarpedOne je izjavil:

S kakšnim i3 ne prideš niti do senja.



Kot sem bral ima i3 opcijo nad-standard opreme z 2 cilindrskim generatorjem z 9l bencina v tanku. Bi pa itak moral dotankat na vsaki bencinski (ta sistem doda 200kg na avto).
#TeamFelix

Magic1 ::

Tak avto verjetno naredi skoraj 200km s 9l bencina, ne vem zakaj bi rabil ustavljat na vsaki bencinki, ki stojijo na par kilometrov.

5min za nafilat 50kWh baterijo je možno, a grozljivo drago. Račun od elektra za priključno moč je pri takih vrednostih ogromen. Če dodaš še opcijo za kup avtov, je pa sploh štala. Trenutno poznana fizika močno tepe EVje na mnogih področjih.
Magic

Bellzmet ::

Ja sej pravim, trenutno neizvedljivo in bomo videli kaj bo čez 10 let.

          ::

Sam gledam na električne avte takole:
(+) svinjanje (kakršno koli že je) se skoncentrira v nekaj točk (večinoma izven urbanih naselij), kjer so elektrarne, pa še te so lahko jedrske, vetrne, sončne ali karkoli kar ne svinja okolja, pri termo elektrarnah pa je zadeve lažje nadzorovati, popolnoma drugače kot posamezni lastniki dizlov s prevtanimi DPF filtri, čipiranimi motorji in podobno;
(+) servisi bi načeloma morali biti enostavnejši (in posledično cenejši), za Teslo S navajajo, da na servisih preverijo nekaj stvari in po potrebi menjajo metlice brisalcev in zavore (vir: spletna stran Tesle), kakšne so trenutne cene, ne vem;
(-) baterije so lahko problem, iz izkušenj v računalnikih in telefonih vemo, da se baterije kvarijo in izgubljajo na kapaciteti, trenutno so servisi baterij še zelo dragi;
(-) trenutno problem predstavljajo polnilnice, tudi če ne vzameš nekih daljših relacij, je lahko problem že pot v službo, sploh če nimaš možnosti polnjenja ne doma in ne v službi.

Obe točki (+) bosta taki ostali, točki (-) pa bosta v naslednjih letih odpravljeni, tako da se električnim vozilom obeta še lepa prihodnost. Upam da bodo zadeve urejene do takrat, ko bom sam naredil izpit in imel zadosti sredstev za nakup. Trenutno pa se mi zdijo bolj kot ne ekskluziva, saj za 35k€ dobiš že solidno (japonsko) limuzino z vso možno opremo.

WarpedOne ::

Kot sem bral ima i3 opcijo nad-standard opreme z 2 cilindrskim generatorjem z 9l bencina v tanku. Bi pa itak moral dotankat na vsaki bencinski (ta sistem doda 200kg na avto).


i3 je najren v dveh variantah: kot čisti BEV in kot serijski hibrid. Razlikujeta se dejansko sam v tem, da ima hibrid zraven še bencinski sklop. Zakaj v BEV varianti ta ni nadomeščen z nekaj večjo baterijo je politično nekorektno vprašanje.
Kot so politično nekorektna vprašanja praktično karkoli te na i3 zmoti. Oblika, materiali, cena, specifikacije itd. Praktično nič na tem skropucali ne zasleduje "čimboljši avtomobil" ampak zasleduje "kako od države spumpat čimveč točk, da bomo lahko čimbol nemoteno prodajal bencinske ropoptulje".

Če pa pogruntajo polnjenje v 5 minutah za 300km bo pa zadeva postala veliko bolj zanimiva.

Kolk je takšen pogoj realen, ti pove 5 minut osnovnošolske fizike.
300km v normalnem avtomobilu zahteva 60kWh energije.
60kWh v 5ih minutah je 720kW moči.
720kW pri 400V pomeni 1800A toka. Pozabi na višje napetosti.
1800A v bakrenem vodniku zahteva premer par cm plus izolacija. Takšen kabel je predvsem težek, trd in štorast. Bencinski ror je bol fleksibilen in lažje za hendlat.

Tko da pozabi na filanje s 3600 km/h in se najprej navadi da z EV štartaš poln in se prvič ustaviš šele, ko je treba na WC. Dodaš še kavo in pelješ naprej.
15-20 min in +300km dosega.
Do you know what you don't know?

Matko37 ::

En dober komentar sem našel na račun poceni (cenejših) EV (ala poštarski kangoo). To je avto, katerega pospešek do 50 km/h vsi gledajo v hrbet, nadalnje pospeševanje se pa meri s koledarjem :)

Bellzmet ::

@warpedone: ne razumem čemu je namen tvoj izračun, že napisano zgoraj, da zadeva trenutno ni izvedljiva.

S Tesla supercharger moraš filat 30 min za 270 km. Supercharger je v Sloveniji samo v Ljubljani in Kozini. Se pravi praktično neuporabno, razen če ti je fetiš iz Ljubljane v Portotož na kavico hodit.

Pejt semle pogledat kako neuporabna je zadeva, če jo uporabljaš na domačem štekerju (7ur! za 100km):
https://www.teslamotors.com/en_EU/model...

Skratka trenutno moraš imeti poleg Tesle še "klasični" avto za backup. No sej verjetno ga vsi sedanji/novi kupci imajo oz. niti ne računajo, da bo Tesla edini avto, ki si ga lastijo.


lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

WarpedOne ::

@warpedone: ne razumem čemu je namen tvoj izračun, že napisano zgoraj, da zadeva trenutno ni izvedljiva.

Samo v ilustracijo, da omenjanje "trenutno" ni ravno potrebno.
Stvar zadane ob fizikalne omejitve. Baker je baker in bo baker ostal.
Prebojna napetost zraka je kakršna je in bo takšna ostala. To dvoje ti omeji max moč, ki jo lahko pumpaš preko enostavno povezljivih sistemov.

Se bo moč SCjev še povečala? Verjetno, kaj opazno čez 200kW pa ne bo šla več, ker je to plezanje po krivulji s pozitivnim odvodom, vse več denarja (in nevarnosti) za čezdalje manj profita.
Trenutnih 20min za 50kWh znajo še spustit na 15min oz na 20min za 70kWh.
Ne pa pričakovat prepolovitev časa (kar pomeni podvojitev polnilne moči). Sploh pa ne pričakovat nekajkratne prepolovitve (kar pomeni večkratno podvojitev moči).
Se enostavno ne splača več.
Do you know what you don't know?

Utk ::

Tebi izračuna 7 ur, meni manj kot 2. A boš v kopalnico vštekal teslo ali v pravi štekar?

WarpedOne ::

Js hodim domov spat in mi avto stoji po 15 ur pred hišo.
Z navadnmim 7kW filanjem, je to 100kWh na noč. Če nucam več, mam 5 minut stran SC.
In ne, nista samo 2 SC tle okol, SLovenija ni cel svet.
Takoj čez mejo so trenutno še 4, sledi jih pa še ene 10 v roku par let.

Good enough.
Do you know what you don't know?

Heavy ::

Magic1 je izjavil:

Tak avto verjetno naredi skoraj 200km s 9l bencina, ne vem zakaj bi rabil ustavljat na vsaki bencinki, ki stojijo na par kilometrov.



Če gledam wikipedijo, naredi do 290km z polno baterijo in 9 litri bencina. In agregat zalaufa ko pade baterija pod 75%.

Domet samo na elektriko (električni model - lažji ker nima bencinskega agregata) je od 160 do 200km (vožnja zelo na lahko).
#TeamFelix

Utk ::

Avto je sekret in več kot 50 km se itak nihče noče peljat z njim, tako da je čisto vseeno vse ostalo.

          ::

Bellzmet je izjavil:

S Tesla supercharger moraš filat 30 min za 270 km. Supercharger je v Sloveniji samo v Ljubljani in Kozini.


Z večanjem števila avtov se bo večala tudi vrsta na superčarđerjih. Kaj boš pa naredil, ko bododo že vse priklopne postaje polne?

Magic1 ::

          je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

S Tesla supercharger moraš filat 30 min za 270 km. Supercharger je v Sloveniji samo v Ljubljani in Kozini.


Z večanjem števila avtov se bo večala tudi vrsta na superčarđerjih. Kaj boš pa naredil, ko bododo že vse priklopne postaje polne?

Počakal, sej nikamor ne moreš... Sej tudi zdaj moraš včasih ene par avtov počakat na pumpi, kljub temu da je pump kot listja in s enim polnenjem greš vsaj dvakrat dlje.
Error ane, ko začneš mal o praksi razmišljat.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Invictus ::

Magic1 je izjavil:


Počakal, sej nikamor ne moreš... Sej tudi zdaj moraš včasih ene par avtov počakat na pumpi, kljub temu da je pump kot listja in s enim polnenjem greš vsaj dvakrat dlje.
Error ane, ko začneš mal o praksi razmišljat.

Sam na SC boš čakal malo dlje kot na zdajšnjih ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Magic1 ::

Malo je zelo mila beseda;)
Magic

WarpedOne ::

Ja, ker postavili ne bodo nobenega SC nikoli več nikjer.
In ker bodo folku doma odkuplal štrom.

Ko začneš razmišljat šele vidi, da SC sistem lahko špila in da se ljudje pač prilagodijo. Če bo vrsta na SC, bo to super poslovna prilika za privatne SC. Če se že tesla sam ne bo zmigal in postavil dodatnih kablov.
Poleg tega bo folk enkrat čakal, naslednjič bo pa raj doma mal več nafilal.
Al pa za 2kmh počasneje fural in se sploh ne ustavil na SC, ker bo doseg zdržal.

Ipd.

Mekom kurcu svaka dlaka smeta.
Do you know what you don't know?

Oberyn ::

Bellzmet je izjavil:

No jaz bi raje rekel, da podpiram te zadeve in kako bo čez 5 - 10 let bomo videli. Trenutno še niso uresničljive.

Čez 10 let ne bo niti pike drugače kot danes. Eni navajate, da so glede svojih sicer mizernih lastnosti vseeno dovolj dobri za 90% prebivalstva v Slo. Recimo da se 50% prebivalstva prestavi na električne igračke in ohranijo svoje prevožene km, koliko novih elektrarn potrebujemo? Eno, tri, več? Nove elektrarne (ene same!) pri nas v 10 letih ni možno zgraditi. Verjetno je tudi v 15 letih ni možno zgraditi.
Dodatno je treba upoštevati, da bo ta nova konjušnica od termoelektrarne čez 10 let verjetno nehala delovati, ker bo bankrotirala, premoga bo pa itak že prej zmanjkalo. Sreča bo, če ne bo potegnila v propad še kompletnega elektroenergetskega sistema.

Aja, še nečesa nisem znal izračunati. Koliko je že treba čakati na polnjenje tele Tesle, če je pred mano v vrsti še 11 ljudi? Ej, našel sem novo tržno nišo: oddajanje apartmajev na dneve v bližnji okolici polnilnic.

WarpedOne ::

koliko novih elektrarn potrebujemo?

Zeh.

Aja, še nečesa nisem znal izračunati.

Zeh na kvadrat.
Ampak nisi edini, folk je večinoma logično disejblan, računanje je pa sploh impossible task.

Če znaš vsaj brat, si lahko odgovore na svoja vprašanja prebereš v tej temi.
So bila ponovljena vsaj 10x vsako posebej, moraš it pa mal nazaj, skoraj 10 let nazaj na začetek.
Do you know what you don't know?

Manu ::

Bellzmet je izjavil:

@warpedone: ne razumem čemu je namen tvoj izračun, že napisano zgoraj, da zadeva trenutno ni izvedljiva.

S Tesla supercharger moraš filat 30 min za 270 km. Supercharger je v Sloveniji samo v Ljubljani in Kozini. Se pravi praktično neuporabno, razen če ti je fetiš iz Ljubljane v Portotož na kavico hodit.

Pejt semle pogledat kako neuporabna je zadeva, če jo uporabljaš na domačem štekerju (7ur! za 100km):
https://www.teslamotors.com/en_EU/model...

Skratka trenutno moraš imeti poleg Tesle še "klasični" avto za backup. No sej verjetno ga vsi sedanji/novi kupci imajo oz. niti ne računajo, da bo Tesla edini avto, ki si ga lastijo.


lp

Glede polnilnic. Tega bo vse več in več. Tesla pospešeno gradi svoje polnilnice. Kaj pa šele druge polnilnice.

To je tako, kot zdaj vsaka gostilna ponuja free Wi-fi, ker imajo vsi že pametne telefone in tablice. Včasih ni bilo tako, zdaj pa je.

Sem spremljal enega Norvežana, ki se vozi s teslo S (že kar nekaj let) in snema svoja potovanja (Norveška je večja in ima daljše zime, kot pri nas). Pa se je srečeval s problemom polnjenja in iskanja polnilnic. Ampak vedno je našel kakšnega (tudi ki ni bil Teslov).

Danes pa je Norveška kar dobro pokrita v primerjavi z 1-2 let, ko se je on vozil po Norveški.

Kar se tiče Slovenije. Toliko, kolikor bo kupcev Tesle, toliko bo Tesla pospešila gradnjo svojih polnilnic pri nas. Tako deluje trg. Če bi vsi razmišljali kot ti, potem ni čudno, da pri nas ni tega in onega, ker nihče ne investira v nas.

Vsaka nova stvar potrebuje svoje pionirje, ki gredo izven svojega udobja.

          je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

S Tesla supercharger moraš filat 30 min za 270 km. Supercharger je v Sloveniji samo v Ljubljani in Kozini.


Z večanjem števila avtov se bo večala tudi vrsta na superčarđerjih. Kaj boš pa naredil, ko bododo že vse priklopne postaje polne?

Gradilo se bo še več polnilnic. Enako tako, kot se gradijo nove bencinske črpalke s povečanjem števila avtomobilov.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Manu ()

energetik ::

Ko je že tema o modelu 3 - nič se ne omenja konkurenca. Npr. Kia Soul EV pride MPC 35k€ minus 7,5k€ subvencije in jo lahko nabavimo tukaj in zdaj v SLO, medtem ko bo model 3 enkrat ko bo, cena pa bo verjetno v EU vsaj 45k€.
Ja, glede oblike in dosega se Soul težko primerja z modelom 3, ampak vseeno ima 27kWh baterijo, 6,6kW polnjenje doma (verjetno 3x10A) in možnost hitrega DC polnjenja, hlajene/ogrevane sedeže, gretje pa je na toplotno črpalko(!).
Poleg tega je vsaj zame veliiiko bolj uporaben EV kot 3, enoprostorske oblike z velikimi prtljažnimi vrati.


Skratka povsem uporabno za vsakdanjo vožnjo v službo, tudi če imaš recimo 60-70km v eno smer. Polniš ponoči na poceni tarifi. Če kdo kupuje avto v tem cenovnem rangu, bi se že splača preverit, kako je z ROI v primerjavi s TDI.
strani: 1 2 3 4 5 ... 136