» »

Programska oprema z napako

Programska oprema z napako

Makrob ::

Pozdravljeni.
Mene zanima kako je z garancijo pri programski opremi.
Kupil sem program za 3D modeliranje, pri uporabi pa ugotovil, da ena od funkcij ne deluje tako, kot bi morala.
Napako sem posredoval prodajalcu (SLO), ta pa naprej proizvajalcu.
Če povzamem prodajalčeve besede ter besede uporabnikov iz raznih forumov, bo napaka odpravljena; ko bo pač bo, če sploh bo...

Zaradi omenjene napake je delo z programom precej okrnjeno, vsaj za modele, ki jih izdelujem.

Zanimivost podukta je, da je podporo uporabnikom potrebno zakupit v naprej (1 x letno 1000€+), če se podpora izteče pa izgubim pravico do popravkov.

Meni se zadeva zdi precej nepoštena. Najraje bi vse skupaj prijavil tržnemu inšpektorju. Ali sploh lahko zahtevam odpravo napake? Kolikor vem naj bi bili kupci zakonsko vsaj delno zaščiteni.


Kaj menite vi?
Hvala za odgovor.
Marko.

ps.
Nisem nov uporabnik Slo-tech foruma (sem še iz časov vodnohlajenih celeronov 300A :)) )vendar sem pozabil uporabniško ime ter password. Kako dobit nazaj podatke samo z e-mail-om?

ST-777 ::

Zahtevaj od firme, ki je naredila program, vračilo denarja. Sicer pa resni programi omogočajo preizkus pred nakupom, ki je časovno omejen.

Makrob ::

Hvala za odgovor.
Zahtevati vračilo kupnine ni moja prva izbira. Rad bi, da napako odpravijo.
Ali veljajo za programsko opremo enaka zakonska pravila kot za "fizične" izdelke?

pegasus ::

Napako bodo odpravili, popravek bo na voljo nekoč v neki prihodnji verziji.

Če ga želiš v tej obstoječi, moraš biti *zelo* dobra stranka te softverske hiše :) Sicer pa so podrobnosti v drobnem tisku, verjami da so pravno zaščiteni bolje kot proteusi v postonjski jami.

WarpedGone ::

Če si kupil od slo trgovine, bi moralo bit izi.
Skrita napaka.
Zbogom in hvala za vse ribe

Isotropic ::

kateri softver in kaj delaš z njim?

Zgodovina sprememb…

Smurf ::

Zahtevas lahko vrjen denar, popravek pa ni sanse. Tisto je bolj kot ne dobra volja firme.

Isotropic ::

ne, saj CAD firme izdajajo service packe, kot so npr. za winse.

videc ::

Popravke že izdelajo, vendar ni nujno, da proizvajalec enako rangira "ne"delovanje funkcije prog. opreme, kot OP. In tako tudi ne izdela popravka. Je pa seveda možno.
Lahko pa tudi rečejo: "It's a feature, not a bug."

Za kater "CAD" SW se gre? Catia? SolidWorks?

Lahko da boš moral uporabiti kak "obvod", da boš dobil ustrezen rezultat ozirom končni izdelek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

Machete ::

Je kakšna varianta da izvemo za kateri software gre in kje je hiba? Res pa da ni nujno za legitimnost teme.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Invictus ::

Če nimaš dokaza od proizvajalca/prodajalca, ki ti je obljubljal želeno lastnost programa kot si si jo ti zaželel, potem boš bolj malo lahko naredil.

Saj si ja program pred nakupom stestiral?

Še čevlje daš prej na nogo preden jih kupiš ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Makrob ::

pegasus je izjavil:

Napako bodo odpravili, popravek bo na voljo nekoč v neki prihodnji verziji.
Če ga želiš v tej obstoječi, moraš biti *zelo* dobra stranka te softverske hiše :) Sicer pa so podrobnosti v drobnem tisku, verjami da so pravno zaščiteni bolje kot proteusi v postonjski jami.

Za dobivanje popravkov zaračunavajo letne "vzdrževalnine". Če naredijo popravek v naslednjem letu in jaz nisem podaljšal "vzdrževanja" (skoraj 1200€), popravka ne dobim.
Če kupim avto in ugotovim skrito napako v garancijskem roku, mi jo morajo odpraviti, tudi če preteče garancija med časom ko napako odpravljajo.

Makrob ::

videc je izjavil:

Popravke že izdelajo, vendar ni nujno, da proizvajalec enako rangira "ne"delovanje funkcije prog. opreme, kot OP. In tako tudi ne izdela popravka. Je pa seveda možno.
Lahko pa tudi rečejo: "It's a feature, not a bug."

Za kater "CAD" SW se gre? Catia? SolidWorks?

Lahko da boš moral uporabiti kak "obvod", da boš dobil ustrezen rezultat ozirom končni izdelek.


Solidworks.
Načeloma se da uporabit kak obvod, vendar bi bila potrata časa enormna za vsak manjši popravek (snemaj kot .step, ponovno odpri, naredi tisto kar bi rad, ponovno snemaj).
Kot, da bi kupil avto, kateremu ne delajo levi smerniki...proizvajalec pa ti reče, da zavijaj samo desno, prej ali slej boš prispel na cilj...

Invictus je izjavil:

Če nimaš dokaza od proizvajalca/prodajalca, ki ti je obljubljal želeno lastnost programa kot si si jo ti zaželel, potem boš bolj malo lahko naredil.

Saj si ja program pred nakupom stestiral?

Še čevlje daš prej na nogo preden jih kupiš ...


Delno stestiral.
Lastnost programa je, vendar ne funkcionira.
Ko kupiš zimske čevlje, lahko pričakuješ, da se ne bodo premočili ko stopiš v manjšo lužo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Makrob ()

Invictus ::

Makrob je izjavil:


Delno stestiral.
Lastnost programa je, vendar ne funkcionira.
Ko kupiš zimske čevlje, lahko pričakuješ, da se ne bodo premočili ko stopiš v manjšo lužo.

Lahko probaš, ampak če nekaj ne dela tako kot si si ti zamislil, in tega nisi dobro stestiral, je pač problematika na tvoji strani.

Si ziher da se ne da tega na kak drug način narediti ?

Kak SolidWorks forum ? Ni hudič da ne bi kdo imel že enakega problema.

Tudi zimski čevlji premočijo, ker jih pač ne sprobaš v snegu in vodi :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Makrob ::

Invictus je izjavil:

Makrob je izjavil:


Delno stestiral.
Lastnost programa je, vendar ne funkcionira.
Ko kupiš zimske čevlje, lahko pričakuješ, da se ne bodo premočili ko stopiš v manjšo lužo.

Lahko probaš, ampak če nekaj ne dela tako kot si si ti zamislil, in tega nisi dobro stestiral, je pač problematika na tvoji strani.

Si ziher da se ne da tega na kak drug način narediti ?

Kak SolidWorks forum ? Ni hudič da ne bi kdo imel že enakega problema.

Tudi zimski čevlji premočijo, ker jih pač ne sprobaš v snegu in vodi :D.



Ne dela niti kot so si programerji zamislili. Ko ponastavljaš parametre funkcije je vse v redu, celo preview prikazuje rezultat tako kot bi moralo biti. Ko pa potrdiš in se funkcija izvede je rezultat kar nekaj po svoje, se ne ujema z vnešenimi podatki.
Kot sem povedal na začetku, je prodajalec potrdil, da gre za napako v programu.

Sem tudi postal na uradnem forumu od solidworksa, pa mi uporabniki niso mogli pomagat.

Malo sem frustriran (kot tudi marsikateri njihov uporabnik), ker program stane kot manjši avto, resničnega reševanja težav, ki jih program ima pa od nikoder...

videc ::

Glede na to, da ti je prodajalec potrdil, da gre za napako v programu (upam, da imaš to pisno), bi verjetno šlo, da uveljavljaš stvarno napako.
Ali pa da prodajalec "pritisne" na proizvajalca, da izdajo hotfix.
Če lahko Microsoft ali IBM to naredita...

A direktno na Solidworks, ne na uporabniški forum, si se obrnil?

ST-777 ::

Makrob je izjavil:

Solidworks.
Verjetno si se za SolidWorks odločil zato, ker je za uporabnika prijazen program?

Which one is better: Creo, SolidWorks or CATIA? "Every software has their own special features. But I think solid work is best because its very user friendly software." https://www.quora.com/Which-one-is-bett...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ST-777 ()

fujtajksel ::

videc je izjavil:


Če lahko Microsoft ali IBM to naredita...


Zadnjič je en bug v updejtu pokvaril eno funkcijo v Wordu. Sem mislil da če sw plačuješ imaš pol vsaj support... not, hehe. Uporabniku sploh ni enostavno najt naslova kam bug prijavit, kaj šele da bi kdo kej obljubil da bo popravljeno. Usmerijo te na community forum kjer M$ izgleda skrbi samo za cenzuro. Čez par mesecev so sicer popravili z updejtom updejta ;)

pegasus ::

Makrob je izjavil:

Če kupim avto in ugotovim skrito napako v garancijskem roku, mi jo morajo odpraviti, tudi če preteče garancija med časom ko napako odpravljajo.
Prvi sem, ki te bom podprl v tvojem boju s svetovno programersko zalego, ki izdeluje izdelke, na katere si ne upa dati garancije :D

Trenutno stanje v svetu "softverskega inžineringa" je tako, da se programerji večinoma še vedno raje smatrajo za umetnike in njihove izdelke uporabljaš na lastno odgovornost ... tudi če mastno plačaš zanje. Situacija se le počasi spreminja na bolje, mislim da bo zdaj s samovozečimi avtomobili potreben drastičen preskok na tem področju. Rad bi, da bi splošno programiranje česarkoli doseglo nivo, kot se sedaj zahteva v avioniki ali medicinski opremi. Ampak zadnjo besedo bodo tu imeli osebki z mošnjički ...

Za uvod pa lahko prebereš tole.

SeMiNeSanja ::

Komunikacija preko slovenskega prodajalca/zastopnika se meni ne zdi najbolj primerna, ko se gre za bug, ki ti omejuje funkcionalnost proizvoda.

Obvestiti lokalnega distributerja ima smisel le, če je maher za proizvod, ki ga ponuja - če je zgolj box-mover, je to čista izguba časa.

Dejansko napako na izdelku pa je treba prijaviti direktno na proizvajalčev support.
To je namreč edino zagotovilo, da boš tudi obveščen, ko bo ustrezen popravek na voljo.

Proizvajalci imajo 'pod pultom' kar nekaj izvenserijskih popravkov, ki jih ponudijo zgolj tistim strankam, ki se za določeno težavo pritožijo. Morda celo popravek za tvojo težavo že obstaja - vendar ni javno dostopen!

Invictus ::

Nekdo, ki plačuje jurja na leto za podporo, pač ni kandidat za izvenserijski patch ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

darkolord ::

Rad bi, da bi splošno programiranje česarkoli doseglo nivo, kot se sedaj zahteva v avioniki ali medicinski opremi.
Lepo, da imaš take nobel cilje.

Ampak v tem primeru bi:
a) vsak prdec od softvera stal za en avto (pa ne solidworks ampak winzip) in
b) funkcionalnost bila nekje na nivoju spectruma

Predvsem točka b je problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

SeMiNeSanja ::

Invictus je izjavil:

Nekdo, ki plačuje jurja na leto za podporo, pač ni kandidat za izvenserijski patch ...

Lahko je bil izvenserijski patch že narejen za nekoga, ki plačuje 100k€/leto - če je na voljo, ga potem dajo tudi takim, ki plačujejo 'zgolj' jurja.

Isotropic ::

ne bodi škrt in plačaj tistega jurja za vzdrževanje. najbrž bo že v SP1 popravek, če je napaka res očitna.
lahko bi se prej pozanimal in kupil 2015 sp5, ne pa 2016 sp0. imel si moznost tudi demonstracije pri ponudniku, kjer bi ga lahko naprosil, da naredi na tvojemu primeru.

v glavnem
ne bodi škrt in plačaj tistega jurja za vzdrževanje.
in se ne izgovarjaj, da hočeš, da odpravijo napako.

a bi isto hotel za avto, če bi se izkazalo, da ima kakšno serijsko napako, ti ga pa nebi servisiral?

Zgodovina sprememb…

SeMiNeSanja ::

Še ena stvar - če aktualna verzija dela težave, ki jih predhodna verzija ni imela, ob tem pa ne ponuja nekih hudi prednosti - naredi downgrade!

Vrni se na predhodno verzijo (če jo nimaš, jo zahtevaj od supporta) in počakaj na naslednji service pack/patch/fix in takrat presedljaj na aktualno verzijo.

Makrob ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Komunikacija preko slovenskega prodajalca/zastopnika se meni ne zdi najbolj primerna, ko se gre za bug, ki ti omejuje funkcionalnost proizvoda.

Obvestiti lokalnega distributerja ima smisel le, če je maher za proizvod, ki ga ponuja - če je zgolj box-mover, je to čista izguba časa.

Dejansko napako na izdelku pa je treba prijaviti direktno na proizvajalčev support.
To je namreč edino zagotovilo, da boš tudi obveščen, ko bo ustrezen popravek na voljo.

Proizvajalci imajo 'pod pultom' kar nekaj izvenserijskih popravkov, ki jih ponudijo zgolj tistim strankam, ki se za določeno težavo pritožijo. Morda celo popravek za tvojo težavo že obstaja - vendar ni javno dostopen!


Prodajalec je Value Added Reseller; vsa komunikacija do proizvajalca poteka preko njega. Če imam kako težavo z programom mi takoj poskušajo pomagat. Vendar za bug, ki mi onemogoča normalno delo, mi niso mogli pomagat in so zadevo posredovali proizvajalcu. Stanje popravka lahko spremljam celo na user portalu. Tam lahko vidim, da poleg tega, da so narobe vnesli opis bug-a, bo fixed in version none.;((

Makrob ::

Isotropic je izjavil:

ne bodi škrt in plačaj tistega jurja za vzdrževanje. najbrž bo že v SP1 popravek, če je napaka res očitna.
lahko bi se prej pozanimal in kupil 2015 sp5, ne pa 2016 sp0. imel si moznost tudi demonstracije pri ponudniku, kjer bi ga lahko naprosil, da naredi na tvojemu primeru.

v glavnem
ne bodi škrt in plačaj tistega jurja za vzdrževanje.
in se ne izgovarjaj, da hočeš, da odpravijo napako.

a bi isto hotel za avto, če bi se izkazalo, da ima kakšno serijsko napako, ti ga pa nebi servisiral?


Lahko ti dam moj IBAN, pa mi nakaži jurja. V zameno dobiš lepo razglednico.
Smo že na SP3 kmalu, popravka pa ni na obzorju.

Makrob ::

darkolord je izjavil:

Rad bi, da bi splošno programiranje česarkoli doseglo nivo, kot se sedaj zahteva v avioniki ali medicinski opremi.
Lepo, da imaš take nobel cilje.

Ampak v tem primeru bi:
a) vsak prdec od softvera stal za en avto (pa ne solidworks ampak winzip) in
b) funkcionalnost bila nekje na nivoju spectruma

Predvsem točka b je problem.


Da bi bil ves software na nivoju standardov vesoljskega programa, je res malo preveč. Lahko pa bi vseeno bil na nekoliko višjem nivoju, to bi pričakoval od podjetja, ki se baha z visokimi profiti (Dassault). Verjetno vložijo veliko več denarja v pravni in marketingški oddelek kot pa v programerski oddelek. Zdi se, da se programerji bolj ali manj ukvarjajo le z barvo ikon in menujev...

darkolord ::

Ja, zdi se, ampak ni tako.

Če bi bilo tako, bi pač vzel software od nekoga drugega, ki se ne ukvarja z barvami, ampak s funkcionalnostjo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali je vreden svojega denarja

Oddelek: Pomoč in nasveti
121950 (1147) louser
»

Konstrukterski programi

Oddelek: Programska oprema
197069 (4655) Machete
»

Free CAD programi

Oddelek: Programska oprema
389426 (7879) neboben
»

SolidWorks

Oddelek: Programska oprema
356416 (5363) BlackMaX
»

grafična za Solidworks

Oddelek: Strojna oprema
433135 (2434) Icematxyz

Več podobnih tem