Forum » Igre » Quantum Break
Quantum Break
yayo ::
Kaj se ni nekaj govorilo, da za gledanje CGI filmčkov potrebuješ aktivno net povezavo, ker se kao streamajo s serverja? Mogoče sem si slabo zapomnil. Drugače pa je meni Alan Wake bil precej všeč, tako, da bi prej ali slej igro kupil, samo ne za tak kup keša in ne v Windows store.
kitl76 ::
Glede na to, da je špil na pašniku velik 67,6 GB dvomm, da je treba filmčke stream-at iz neta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kitl76 ()
Izi ::
Glede na to, da je špil na pašniku velik 67,6 GB dvomm, da je treba filmčke stream-at iz neta.
Treba. 67,6 GB je osnovna inštalacija. Filmi se pa vedno streamajo in se jih ne da inštalirati.
Igra se tako ali tako ne zažene, če je internet prekinjen in če se ne prijaviš z Microsoftovim računom.
Filmski "Episode pack" je dolg 75 GB, ampak nikoli ne rabiš celotnega, samo različne dele, ki so odvisni od odločitev. Če bi hotel imeti komplet igro skupaj z Episode packom bi bilo vse skupaj okoli 143 GB.
Sssaga ::
In kako je s streamanjem filmčkov na DSL povezavi? Bomo gledali diapozitive pri vsaki sekvenci?
Izi ::
Da ne bo pomote, razen za prijavo ob prvem zagonu Quantum Break ne rabi nujno internet povezave.
Igra se in zažene in deluje brez problemov in tudi nič ne teži, če imaš internet kabel izštekan. Še le ko pride do Epizode te obvesti, da nima povezave in ti ponudi možnost, da Epizodo enostavno preskočiš in greš na naslednje poglavje.
Glede Internet hitrosti ni nikjer uradnih zahtev. Povprečna svetovna internet hitrost je danes okoli 15 Mbps, kar je več kot dovolj za tale streaming, po moje pa bi šlo navzdol celo nekje do 6 Mbps. Če imaš manj potem tole vsekakor ni igra zate, saj je treba najprej dol potegniti 68 GB, kar bi na 6 Mbps liniji trajalo 26 ur.
Osebno mislim, da ima Quantum Break smisel samo za tiste, ki imajo več kot 20 Mbps download hitrosti.
Igra je sestavljena iz poglavij, katere igramo v vlogi Jack Joycea in iz Epizod v katerih gledamo kaj se dogaja z ostalimi pomembnimi liki za zgodbo.
Kako je igra sestavljena:
- Igramo 1. poglavje v vlogi Jack Joycea, kar traja nekje 2 do 4 ure
- Na koncu 1. poglavja sprejmemo eno pomembno odločitev, kjer izbiramo med dvema različnima možnostma.
- Gledamo 1. Epizodo, kjer vidimo kaj se je med tem časom dogajalo z ostalimi pomembnimi liki, kar traja okoli 20 minut.
- Igramo 2. poglavje v vlogi Jack Joycea, kar traja nekje 2 do 4 ure
- Na koncu 2. poglavja sprejmemo eno pomembno odločitev, kjer izbiramo med dvema različnima možnostma.
- Gledamo 2. Epizodo, kjer vidimo kaj se je med tem časom dogajalo z ostalimi pomembnimi liki, kar traja okoli 20 minut.
...
Tako igramo skozi 5 poglavij in vmes pogledamo 4 epizode.
Vse skupaj traja torej nekje med 11 in 22 ur za eno igranje.
Sprejemanje odločitev na koncu vsakega poglavja se imenuje križišče (Junction). Ker imamo vsakič samo dve različni možnosti to po mojih računih pomeni, da imamo dve različni 1. epizodi, 4 različne 2. epizode, 8 različnih 3. epizod in na koncu 16 različnih 4. epizod, ki potem pripeljejo v zaključno 5. poglavje.
Igra se in zažene in deluje brez problemov in tudi nič ne teži, če imaš internet kabel izštekan. Še le ko pride do Epizode te obvesti, da nima povezave in ti ponudi možnost, da Epizodo enostavno preskočiš in greš na naslednje poglavje.
Glede Internet hitrosti ni nikjer uradnih zahtev. Povprečna svetovna internet hitrost je danes okoli 15 Mbps, kar je več kot dovolj za tale streaming, po moje pa bi šlo navzdol celo nekje do 6 Mbps. Če imaš manj potem tole vsekakor ni igra zate, saj je treba najprej dol potegniti 68 GB, kar bi na 6 Mbps liniji trajalo 26 ur.
Osebno mislim, da ima Quantum Break smisel samo za tiste, ki imajo več kot 20 Mbps download hitrosti.
Igra je sestavljena iz poglavij, katere igramo v vlogi Jack Joycea in iz Epizod v katerih gledamo kaj se dogaja z ostalimi pomembnimi liki za zgodbo.
Kako je igra sestavljena:
- Igramo 1. poglavje v vlogi Jack Joycea, kar traja nekje 2 do 4 ure
- Na koncu 1. poglavja sprejmemo eno pomembno odločitev, kjer izbiramo med dvema različnima možnostma.
- Gledamo 1. Epizodo, kjer vidimo kaj se je med tem časom dogajalo z ostalimi pomembnimi liki, kar traja okoli 20 minut.
- Igramo 2. poglavje v vlogi Jack Joycea, kar traja nekje 2 do 4 ure
- Na koncu 2. poglavja sprejmemo eno pomembno odločitev, kjer izbiramo med dvema različnima možnostma.
- Gledamo 2. Epizodo, kjer vidimo kaj se je med tem časom dogajalo z ostalimi pomembnimi liki, kar traja okoli 20 minut.
...
Tako igramo skozi 5 poglavij in vmes pogledamo 4 epizode.
Vse skupaj traja torej nekje med 11 in 22 ur za eno igranje.
Sprejemanje odločitev na koncu vsakega poglavja se imenuje križišče (Junction). Ker imamo vsakič samo dve različni možnosti to po mojih računih pomeni, da imamo dve različni 1. epizodi, 4 različne 2. epizode, 8 različnih 3. epizod in na koncu 16 različnih 4. epizod, ki potem pripeljejo v zaključno 5. poglavje.
Zmajc ::
Izi ti si ko en verski fanatik. ;)
Dejstvo je da je Microsoft zaenkrat z vsemi UWP igrami zaj**l po celi črti in tako bo tudi ostalo dokler ne spremenijo nekatere stvari.
Dejstvo je da je Microsoft zaenkrat z vsemi UWP igrami zaj**l po celi črti in tako bo tudi ostalo dokler ne spremenijo nekatere stvari.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Microsoft je zajebal, tukaj ni nobenega dvoma, ampak ta igra je od Remedya in vse igre od njih so nadpovprečne.
Naredili so Max Payne, Alan Wake in sedaj Quantum Break. Vse tri so odlične. Predvsem izstopajo odlične zgodbe.
Še en teden nazaj sem mislil, da ima serija 11.22.63 najboljšo time travel zgodbo sedaj pa lahko za Quantum Break brez skrbi rečem da poseka 11.22.63 na celi črti.
Naredili so Max Payne, Alan Wake in sedaj Quantum Break. Vse tri so odlične. Predvsem izstopajo odlične zgodbe.
Še en teden nazaj sem mislil, da ima serija 11.22.63 najboljšo time travel zgodbo sedaj pa lahko za Quantum Break brez skrbi rečem da poseka 11.22.63 na celi črti.
Sssaga ::
Aha, torej to ni igra zame, ker imam počasnejši prenos, kot navaja @Izi.
V rit naj si vtaknejo igro, od mene keša ne bo :D
Over & Out
V rit naj si vtaknejo igro, od mene keša ne bo :D
Over & Out
Alien123 ::
ssaga, od mene tudi niso keša dobili :D, fino je k še mi achievemente kaže :P
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SuperVeloce ()
Alien123 ::
Ahac, kaj si špil kupil pa ti je bed da je piratska verzija takoj ven prisla? Buyers remorse? Nwm zakaj bi dal 60€ za broken špil z manj kot 10 urnim gameplayem..
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SuperVeloce ()
ahac ::
Nwm zakaj bi dal 60EUR za broken špil z manj kot 10 urnim gameplayem..Jaz tud ne. Zato ga nisem kupil.
Ne vem zakaj bi ga piratiziral, če je pa na trgu tolk boljših iger, ki jim lahko namenim svoj čas (in tudi denar)...
Teh 10 ur igranja pomeni 10 ur, ki jih ne moram porabit za druge, boljše stvari (igre, serije, branje slo-tech foruma ali afk).
Al je špil vreden svoje cene in ga kupim... ali pa ni in ga tudi ne igram dokler cena ne pada. Npr. GTA5 je že taka igra za katero ne bi dal tolk kot hočejo, ampak enkrat za 20EUR bom pa mogoče kupil. Or not... medtem bo cel kup novih stvari. Enako je s Quantum Break. Mogoče ga bom enkrat kupil, verjento pa ne. So what? V lajfu zarad tega ne zamujam velik.
edit: Se mi je pa zdej vsaj tolk zanimiv, da sem sodeloval v tej temi.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Alien123 ::
Malo pretiravaš.. verjetno nisi piratiziral ker si verjetno proti win 10ki, zastonj stvari se nihce ne brani.. a pol serije tudi kupuješ? A ko pa igraš druge igre pa ne zamujaš nič? :D
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SuperVeloce ()
ahac ::
verjetno nisi piratiziral ker si verjetno proti win 10kiNope.
V bistvu... na tole bi lahko kr dost napisal, ampak bi si moral vzet več časa + bilo bi čisto offtopic v tej temi.
Ontopic:
To, da nihče noče kupit Quantum Break, dost pove o igri.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zmajc ::
//OFFTOPIC
GTA5 je ena izmed iger ki imajo toliko contenta, da se ga res splača kupiti. Osebno sem igro kupil za 28€ na Gamesplanet.com (-45% flash sale) in že imam čez 100 preigranih ur pa sem komaj prav začel GTA Online (single player je bolj kot ne samo segrevanje za pravo akcijo). Komot igra za katero vem da bom imel daleč največ preigranih ur.
Npr. GTA5 je že taka igra za katero ne bi dal tolk kot hočejo, ampak enkrat za 20EUR bom pa mogoče kupil. Or not... medtem bo cel kup novih stvari.
GTA5 je ena izmed iger ki imajo toliko contenta, da se ga res splača kupiti. Osebno sem igro kupil za 28€ na Gamesplanet.com (-45% flash sale) in že imam čez 100 preigranih ur pa sem komaj prav začel GTA Online (single player je bolj kot ne samo segrevanje za pravo akcijo). Komot igra za katero vem da bom imel daleč največ preigranih ur.
Alien123 ::
verjetno nisi piratiziral ker si verjetno proti win 10kiNope.
V bistvu... na tole bi lahko kr dost napisal, ampak bi si moral vzet več časa + bilo bi čisto offtopic v tej temi.
Ontopic:
To, da nihče noče kupit Quantum Break, dost pove o igri.
Aja? To si sanjal, da je nihče noče kupit al kar na pamet pišeš?
https://www.vg247.com/2016/04/11/quantu...
"The good news keeps coming for Microsoft, as they’ve just announced that Quantum Break is the biggest selling new IP for the company this generation."
Jap, ziher je nihce ni kupil..
ahac ::
Aja? To si sanjal, da je nihče noče kupit al kar na pamet pišeš?
Govorim za Slo-Tech, kjer se hvalite, da ste piratiziral, ker za to pa že ne boste dal denarja.
Ampak...
"Biggest selling new IP this generation"?
Mi lahko poveš še kakšen drug "new IP" od Microsofta? Vse ostalo so nadaljevanja.
Sicer pa verjamem, da se na Xboxu dobro prodaja, ker Xbox gamerji so lačni dobrih ekskluziv in tole je bilo zelo hyped.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Lepo videti, da se dobro prodaja, ker po moje si ta igra to vsekakor zasluži. Še posebno, ker orje ledino s precej revolucionarnimi potezami v igričarski industriji. Od tod tudi precej gneva, ker vsaj polovica PC igričarjev ne more poganjati igre.
Po drugi strani pa Microsoft ne bo ravno vesel, da Quantum Break podira vse dosedanje rekorde na Torrentih. Tako visokih številk si do sedaj nihče ni predstavljal niti v sanjah. Medtem ko običajne igre in filme piratizira ponavadi nekaj 100 do par 1000 ljudi, gredo številke pri Quantum Breaku na mnogih trackerjih v desetine tisočev.
Po drugi strani pa Microsoft ne bo ravno vesel, da Quantum Break podira vse dosedanje rekorde na Torrentih. Tako visokih številk si do sedaj nihče ni predstavljal niti v sanjah. Medtem ko običajne igre in filme piratizira ponavadi nekaj 100 do par 1000 ljudi, gredo številke pri Quantum Breaku na mnogih trackerjih v desetine tisočev.
Alien123 ::
Aja? To si sanjal, da je nihče noče kupit al kar na pamet pišeš?
Govorim za Slo-Tech, kjer se hvalite, da ste piratiziral, ker za to pa že ne boste dal denarja.
Ampak...
"Biggest selling new IP this generation"?
Mi lahko poveš še kakšen drug "new IP" od Microsofta? Vse ostalo so nadaljevanja.
Sicer pa verjamem, da se na Xboxu dobro prodaja, ker Xbox gamerji so lačni dobrih ekskluziv in tole je bilo zelo hyped.
Isto lahko rečemo za ps4, sama nadaljevanja in indie špili ;)..
K dobri prodaji so še pripomogli pc gamerji, poglej kaj je blo z tomb raiderjem.. grem stavit da je več prodanih bilo na pcju kak na xboxu kopij :)
Zmajc ::
Lepo videti, da se dobro prodaja, ker po moje si ta igra to vsekakor zasluži. Še posebno, ker orje ledino s precej revolucionarnimi potezami v igričarski industriji. Od tod tudi precej gneva, ker vsaj polovica PC igričarjev ne more poganjati igre.
Po drugi strani pa Microsoft ne bo ravno vesel, da Quantum Break podira vse dosedanje rekorde na Torrentih. Tako visokih številk si do sedaj nihče ni predstavljal niti v sanjah. Medtem ko običajne igre in filme piratizira ponavadi nekaj 100 do par 1000 ljudi, gredo številke pri Quantum Breaku na mnogih trackerjih v desetine tisočev.
Če je prodaja na PCjih nizka, število piratov pa visoko so si čisto sami krivi.
ahac ::
Isto lahko rečemo za ps4, sama nadaljevanja in indie špili ;)..Lahko rečemo, ampak ni relevantno.
Zelo slabo bi bilo, če Quantum Break ne bi bil "best selling new ip" na Xbox One glede, da so mu v tej kategoriji konkurenca samo Ryse, Ori pa še par indie špilov...
poglej kaj je blo z tomb raiderjem.. grem stavit da je več prodanih bilo na pcju kak na xboxu kopij :)Ampak na Steamu, ne na Windows Store.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
oo7 ::
Če bi bila igra na Steamu bi prodali veliko več kot pa na windows store. No saj mogoče v prihodnjih letih pride igra na Steam?
dronyx ::
Kakšne zgube so postali tile Remedy. V enem intervjujev sem poslušal šefa firme, ki je razlagal kako so njim pomembni igralci, v resnici je njim pomemben samo Microsoft. Kaj res ni nikogar drugega, ki bi financiral in izdal njihove projekte?
Izi ::
Kakšne zgube so postali tile Remedy. V enem intervjujev sem poslušal šefa firme, ki je razlagal kako so njim pomembni igralci, v resnici je njim pomemben samo Microsoft. Kaj res ni nikogar drugega, ki bi financiral in izdal njihove projekte?
A če svoj izdelek prodaš tistemu, ki plača največ si zguba?
ahac ::
Kakšne zgube so postali tile Remedy. V enem intervjujev sem poslušal šefa firme, ki je razlagal kako so njim pomembni igralci, v resnici je njim pomemben samo Microsoft. Kaj res ni nikogar drugega, ki bi financiral in izdal njihove projekte?
A če svoj izdelek prodaš tistemu, ki plača največ si zguba?
Nisi.
Ampak ne moreš pa govorit, da so ti najbolj pomembne stranke, če igro prodaš publisherju, ki mu je v interesu čim bolj omejit možnost igranja, da bi prodal več svojih izdelkov.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
dronyx ::
Ampak ne moreš pa govorit, da so ti najbolj pomembne stranke, če igro prodaš publisherju, ki mu je v interesu čim bolj omejit možnost igranja, da bi prodal več svojih izdelkov.
To sem mislil ja. Če bi bilo Remedyu zares do igralcev (tudi na PC) bi QB nikakor ne bi bil ekskluziva za WIN10 (tega ima nameščenega manj kot tretjina), še manj pa dostopen samo kot dolpoteg velikosti cca. 70 GB (za to moraš imeti konkretno hitrost interneta) v neki spletni štacuni za katero je veliko vprašanje, ali bo sploh zaživela, ali pa gre za še en obupni poskusu MS v slogu pametnih telefonov.
Za nekoga, ki so mu igralci (kupci rezultatov njihovega dela) top prioriteta pač tole zame ni način. Remedy je dejansko nek outsourcan oddelek Microsfota, ki ga izkoriščajo za promocijo svojih izdelkov (Alan Wake je bil za Xbox 360, QB je sedaj namenjen promociji Windows 10 kot igralne platforme).
oo7 ::
Npr Rise of Tomb raider je sponzoriral Microsoft samo založnik je bil Square Enix in port za PC je bil res dober. Edino jezili smo se, ker je igra za Pc prišla ven kasneje kot za xbox.
Bomo videli naslednjo igro od Microsofta ReCore igra je bila prvič mišljena kot xbox one exkluziva potem pa so jo najavli še za PC tako kot Quantum break. In po vsej verjetnosti bo tudi ta igra samo win10 in brez Steam-a.
Bomo videli naslednjo igro od Microsofta ReCore igra je bila prvič mišljena kot xbox one exkluziva potem pa so jo najavli še za PC tako kot Quantum break. In po vsej verjetnosti bo tudi ta igra samo win10 in brez Steam-a.
scipascapa ::
Če bi bila igra na Steamu bi prodali veliko več kot pa na windows store. No saj mogoče v prihodnjih letih pride igra na Steam?
Pa ne samo to, tudi cenejša bi bila, ker bi bila konkurenca za ključe večja + ostali OS bi še dodali prodajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
goranzaric ::
Verjetno igra tudi namerno ni bila zaščitena z denuvo zaščito da se win10 čim bolje razširi.
Zmajc ::
AapocalypseE je izjavil:
In kakšna je razlika Xbox in PC verzije glede na zgodbo?
Razlika je v performansu ki je na winsih zaradi UWP platforme slab.
oo7 ::
General Windows 10 Fixes / Updates:
Fixed a few Unicode issues that prevented some users from launching the game
Fixed various keyboard input issues
Fixed aspect ratio and full screen scaling for non 16:9 resolutions
Enable Alt+Enter to switch between full screen and windowed mode
Fixed resolution selection when transitioning from windowed to fullscreen mode
Fixed frame timing not matching the refresh rate
Fixed options menu items being clickable even if they're cropped
Fixed 1 px gaps sometimes visible in the PC keyboard key callout backgrounds
DRM fixes
Unlock descriptions for Will Diary 1 and Will Diary 2 are no longer reversed
Credits fixes
Fixed Jack's subtitles not showing in some cinematics
Remedy logo fix
Fix for a rare bug that accidentally wiped progress after completing the game
Fixed rare instances of cloud saves failing and causing loss of progress
Fixes for making Xbox Live integration more fault-tolerant
Fixed in-game TV screen images which were sometimes grainy
Fixed circular progress bar alpha in the junction stats screen
Fixed rendering issues in the menus
Fixed issue in renderer when initializing participating media
Fixed video playback not always ending if the video was synced to audio
Act Fixes/Updates:
Act 2 Part 1: Fixed Nick pathing issues
Act 2 Part 3: Added collision on time machine corridor to prevent players accidentally falling to their death
Act 5: Fixed last subtitle going by too quickly to read
Act 5: Fixed missing line in Portuguese audio in an Act 5 cinematic
Fixed a few Unicode issues that prevented some users from launching the game
Fixed various keyboard input issues
Fixed aspect ratio and full screen scaling for non 16:9 resolutions
Enable Alt+Enter to switch between full screen and windowed mode
Fixed resolution selection when transitioning from windowed to fullscreen mode
Fixed frame timing not matching the refresh rate
Fixed options menu items being clickable even if they're cropped
Fixed 1 px gaps sometimes visible in the PC keyboard key callout backgrounds
DRM fixes
Unlock descriptions for Will Diary 1 and Will Diary 2 are no longer reversed
Credits fixes
Fixed Jack's subtitles not showing in some cinematics
Remedy logo fix
Fix for a rare bug that accidentally wiped progress after completing the game
Fixed rare instances of cloud saves failing and causing loss of progress
Fixes for making Xbox Live integration more fault-tolerant
Fixed in-game TV screen images which were sometimes grainy
Fixed circular progress bar alpha in the junction stats screen
Fixed rendering issues in the menus
Fixed issue in renderer when initializing participating media
Fixed video playback not always ending if the video was synced to audio
Act Fixes/Updates:
Act 2 Part 1: Fixed Nick pathing issues
Act 2 Part 3: Added collision on time machine corridor to prevent players accidentally falling to their death
Act 5: Fixed last subtitle going by too quickly to read
Act 5: Fixed missing line in Portuguese audio in an Act 5 cinematic
oo7 ::
Pri Jokerju so igri namenili oceno 50.
No ja Remedy je kot kaže zelo razočaral s to igro pričakovanja so bila visoka prejšnje igre so bile odlične Max Payne 1 in 2 in Alan Wake.
No ja Remedy je kot kaže zelo razočaral s to igro pričakovanja so bila visoka prejšnje igre so bile odlične Max Payne 1 in 2 in Alan Wake.
L1nK ::
kater nateg kupcev , naj raje pošljejo rare replay v windows store
https://www.facebook.com/link.zhizhekian
Zgodovina sprememb…
- spremenil: L1nK ()
oo7 ::
Phil Spencer: Microsoft is "learning to ship PC games again"
http://www.pcgamer.com/microsoft-shaky-...
No pa še ena dobra novica :)
Microsoft Will Eventually Release Games on Steam Again
http://gameranx.com/updates/id/60237/ar...
http://www.pcgamer.com/microsoft-shaky-...
No pa še ena dobra novica :)
Microsoft Will Eventually Release Games on Steam Again
http://gameranx.com/updates/id/60237/ar...
ahac ::
Microsoft Will Eventually Release Games on Steam Again
Kakšne stare mogoče, AAA ne.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oo7 ::
Microsoft Will Eventually Release Games on Steam Again
Kakšne stare mogoče, AAA ne.
Mogoče bo nekaj podobnega tudi z drugimi igrami
Dead Rising 4 Will Be A 1 Year PC And Xbox One Exclusive Release, 90 Days Win10 Exclusive
In a later statement, Microsoft elaborated further on the matter, confirming that Dead Rising 4 will not only be a 1 year exclusive release on PC and Xbox One, but also a 90 days WIndows 10 exclusive, meaning that it will hit Steam 3 months after release.
http://wccftech.com/dead-rising-4-1-yea...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
opeter ::
Microsoft Will Eventually Release Games on Steam Again
Kakšne stare mogoče, AAA ne.
Zakaj pa ne? Dosti večji zaslužek bodo imeli.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
ahac ::
Ker pushajo Windows 10 in Windows Store. Za MS so igre stranski business, sploh na PCju.Microsoft Will Eventually Release Games on Steam Again
Kakšne stare mogoče, AAA ne.
Zakaj pa ne? Dosti večji zaslužek bodo imeli.
Manjši dobiček pri igrah brez problema sprejmejo, če to pomeni nadgradnje na Windows 10 in večjo popularnost Windows Store.
Plus, to jim omogoča cross-buy z Xbox One kar jim je očitno tudi pomembna strategija letos.
Dead Rising 4Ampak Dead Rising je od Capcoma. Če bi dal na Steam tudi 1st party igre (Quantum Break, Gears, Forza, itd.), bi to pomenilo priznanje, da je Windows Store epski fail.
Pri Tomb Raiderju so že vidl, da nihče noče uporabljat Windows Store (98% je bilo prodano na Steamu). Očitno bodo z Dead Rising poskusil še bolj prisilit PC gamerje, da uporabljajo Windows Store.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oo7 ::
Dead Rising 4Ampak Dead Rising je od Capcoma. Če bi dal na Steam tudi 1st party igre (Quantum Break, Gears, Forza, itd.), bi to pomenilo priznanje, da je Windows Store epski fail.
Pri Tomb Raiderju so že vidl, da nihče noče uporabljat Windows Store (98% je bilo prodano na Steamu). Očitno bodo z Dead Rising poskusil še bolj prisilit PC gamerje, da uporabljajo Windows Store.
Microsoft studios je samo publisher igre izdelujejo po drugih stidijih.
Dead Rising 4 - developer : Capcom - publisher Microsoft Studios
Quantum Break - developer : Remedy Entertainment - publisher Microsoft Studios
Gears of War 4 - developer : The coalition - publisher Microsoft Studios
Forza horizon 3 - developer : Playground Games - publisher Microsoft Studios
Jaz mislim, da bodo te vse igre prišle enkrat na Steam ampak če jih boš hotel igrati boš moral imeti Win10 to je najbolj važno za Microsoft vsaj jaz tako mislim.
ahac ::
Mislil sem na to, da je pri naštetih igrah MS edini publisher.
Npr. Remedy je samo developer in svojih iger ne publisha. The Coalition je pa itak v lasti MSa.
Poleg tega se mi zdi, da je lastnik Quantum Break znamke Microsoft in ne Remedy. Isto velja za Forzo in Gears. MS je tisti, ki se odločajo, če nekaj pride na PC ali ne.
Če se MS in developer razideta, bo MS lepo dal naslednjo igro naredit drugemu developerju (kar se je že zgodilo z Gears in Halo).
Capcom pa ni samo developer, ampak je kar dost velik publisher in ima v lasti več development studijev. Poleg tega je Capcom lastnik blagovne znamke.
Tukaj je pa MS samo kupil ekskluzivo za določen čas in ko se to izteče lahko Capcom dela kar hoče (razen, če pogodba velja forever).
Torej bo to nekaj podobnega kot Rise of the Tomb Raider. Mislim, da je tam MS publishal Xbox verzijo, Square Enix pa potem PC (in bo PS4). Enako je bilo z Dead Rising 3: na Xboxu ga je publishal MS, na PCju pa Capcom (in zato je na Steamu).
Anywaaaay... on topic:
ne pričakovat Quantom Break na Steamu, razen če MS nekoč spet čisto spremeni svojo strategijo glede PC iger, kar je malo verjetno glede na to, da šele začenjajo s svojo Win10+Xbox love story.
Npr. Remedy je samo developer in svojih iger ne publisha. The Coalition je pa itak v lasti MSa.
Poleg tega se mi zdi, da je lastnik Quantum Break znamke Microsoft in ne Remedy. Isto velja za Forzo in Gears. MS je tisti, ki se odločajo, če nekaj pride na PC ali ne.
Če se MS in developer razideta, bo MS lepo dal naslednjo igro naredit drugemu developerju (kar se je že zgodilo z Gears in Halo).
Capcom pa ni samo developer, ampak je kar dost velik publisher in ima v lasti več development studijev. Poleg tega je Capcom lastnik blagovne znamke.
Tukaj je pa MS samo kupil ekskluzivo za določen čas in ko se to izteče lahko Capcom dela kar hoče (razen, če pogodba velja forever).
Torej bo to nekaj podobnega kot Rise of the Tomb Raider. Mislim, da je tam MS publishal Xbox verzijo, Square Enix pa potem PC (in bo PS4). Enako je bilo z Dead Rising 3: na Xboxu ga je publishal MS, na PCju pa Capcom (in zato je na Steamu).
Anywaaaay... on topic:
ne pričakovat Quantom Break na Steamu, razen če MS nekoč spet čisto spremeni svojo strategijo glede PC iger, kar je malo verjetno glede na to, da šele začenjajo s svojo Win10+Xbox love story.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oo7 ::
Ja če so pametni bodo dali na Steam prvič prodali bodo več in tudi marsikateri Steamov uporabnik bi šel na Win 10 saj to je Microsoftov cilj.
Jaz bi rad preigral Quantum Break in Gears of War 4 ampak ne bom menjal Win7 še pred 2 tednoma sem blokiral tisti win10 reminder na svojem računalniku. Dokler bodo druge igre na win7 razen Microsoftovih ne bom menjal windowsov :)
Jaz bi rad preigral Quantum Break in Gears of War 4 ampak ne bom menjal Win7 še pred 2 tednoma sem blokiral tisti win10 reminder na svojem računalniku. Dokler bodo druge igre na win7 razen Microsoftovih ne bom menjal windowsov :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Control (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12209 (406) | oo7 |
» | Forza Horizon 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 15178 (3652) | Horas |
» | State of DecayOddelek: Igre | 3843 (1059) | oo7 |
» | ReCoreOddelek: Igre | 4764 (2847) | BivšiUser2 |
» | Konferenca razvijalcev iger SGCOddelek: Igre | 1078 (835) | SimplyMiha |