Forum » Igre » System Shock Remake
System Shock Remake
dolenc ::
Tko so se pač odločil, artstyle. Ni da se ne da narest, ampak je namensko tako narejeno.
Meni unity verzija izgleda lepše, deluje kot "next gen system shock".
Me pa unreal verzija bolj na original spominja. Mal pixelirano, bolj preproste oblike, bolj barvita svetloba, sploh ta modra/vijolčna, "neonski" napisi.
Meni unity verzija izgleda lepše, deluje kot "next gen system shock".
Me pa unreal verzija bolj na original spominja. Mal pixelirano, bolj preproste oblike, bolj barvita svetloba, sploh ta modra/vijolčna, "neonski" napisi.
Jarno ::
Obrnil oba dela. V prvem mi je npr. bilo všeč, da si lahko nastavil mino, zraven pa nekaj granat, na primer tam, kjer so se odprla vrata s cyborgi potem, ko si stisnil kakšen switch.
Finta je bila v tem, da je mina detonirala še ročne granate in je bil instakill nad kakšnim nevarnim in žilavim primerkom. Če bo nova verzija podpirala takšne QoL zadeve, potem bo vredu, sicer pa bo še en dokaz, da so se poneumili razvijalci, ne pa igralci, kot vlada zmotno mnenje.
Finta je bila v tem, da je mina detonirala še ročne granate in je bil instakill nad kakšnim nevarnim in žilavim primerkom. Če bo nova verzija podpirala takšne QoL zadeve, potem bo vredu, sicer pa bo še en dokaz, da so se poneumili razvijalci, ne pa igralci, kot vlada zmotno mnenje.
#65W!
oo7 ::
Okoli leži polno predmetov. Kaj je najbolje vse pobrati in vaporize ? Npr če piše 2x credits in 5x scrap potem se splača vaporize ?
svecka ::
Igra je vrhunska, po prvi sklepčnosti je dostojno vredno igranja. Seveda je igra odlshool (kopija original igre) tako da pozabi na razne waypointe in guide. Sedaj so še dvignili cev gampelay na višjo raven z manjšimi malenkostmi (orožja, VR, upgrejdi,..) in predvsem pa ta igra ni lahka. Edino pogrešam tisto cyberpunk muziko iz originala.
Pa grafika je zmeš pixelacije in next gen atmosfere (svetloba, odsevi). Tako da je zanimiv pristop. Meni je všeč.
10/10
Pa grafika je zmeš pixelacije in next gen atmosfere (svetloba, odsevi). Tako da je zanimiv pristop. Meni je všeč.
10/10
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svecka ()
opeter ::
Saj ta igra je mišljena tako, da malo ekprerimentiraš s stvarmi. Recimo nasprotniki imajo kar nekaj novih animacij in se drugače odzovejo na različna orožja.
Po mojem je NightDrive tole naredil odlično. Predvsem pa je všečno, da so sistemske zahteve tako nizke.
Po mojem je NightDrive tole naredil odlično. Predvsem pa je všečno, da so sistemske zahteve tako nizke.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Izi ::
oo7 ::
Kayzon ::
Igra je vrhunska, po prvi sklepčnosti je dostojno vredno igranja. Seveda je igra odlshool (kopija original igre) tako da pozabi na razne waypointe in guide. Sedaj so še dvignili cev gampelay na višjo raven z manjšimi malenkostmi (orožja, VR, upgrejdi,..) in predvsem pa ta igra ni lahka. Edino pogrešam tisto cyberpunk muziko iz originala.
Pa grafika je zmeš pixelacije in next gen atmosfere (svetloba, odsevi). Tako da je zanimiv pristop. Meni je všeč.
10/10
Kolikor spremljam zadevo,je igra vsec tistim pravim igricarjem,medtem ko ti novodoboni ki drkajo na lineaarne "Cinematic" igre,pac ne marajo takih iger,kjer dejansko IGRAS. Mam v planu sprobat zadevo ko sestasvim nov racunalnik,k nisem zal nikoli igral originalov.
Se kej morda ve ce mislijo tudi drugi del remake nardit?
opeter ::
Se kej morda ve ce mislijo tudi drugi del remake nardit?
Kolikor se spomnim, so omenjali to možnost.
https://www.engadget.com/heres-a-first-...
Sicer ne bo remake, ampak neke vrste zbirka modifikacij in seveda, da bo delovalo na NightDiveovem KEX-pogonu.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
tikitoki ::
Se kej morda ve ce mislijo tudi drugi del remake nardit?
Kolikor se spomnim, so omenjali to možnost.
https://www.engadget.com/heres-a-first-...
Sicer ne bo remake, ampak neke vrste zbirka modifikacij in seveda, da bo delovalo na NightDiveovem KEX-pogonu.
Izgleda bolj BOGO.
opeter ::
Saj če gledaš, so npr. predelali že prehodne/vmesne animacije.
Primerjavo slik in resolucije lahko vidiš že v samem napovedniku. V spodnjem desnem kotu kaže izvirne animacije v izvirni ločljivosti (640 px krat nekaj).
Na eni strani sem bral, da so uporabili umetno inteligenco za upscale/povečanje resolucije.
Predvsem pa je pomembno tole:
Nightdive Studios has also partnered with the systemshock.org community to integrate all the best mods and updates.
All cinematics, textures, characters and weapon models have been updated, and the Co-Op Multiplayer has been overhauled to create a seamless experience.
Grobi prevdo:
Nightdive Studios sodeluje tudi s skupnostjo systemshock.org, da bi vključil najboljše modifikacije in posodobitve.
Posodobljeni so bili vsi videoposnetki, teksture, liki in modeli orožja, večigralski sodelovalni način je bil prenovljen, da bi ustvaril brezhibno izkušnjo.
Primerjavo slik in resolucije lahko vidiš že v samem napovedniku. V spodnjem desnem kotu kaže izvirne animacije v izvirni ločljivosti (640 px krat nekaj).
Na eni strani sem bral, da so uporabili umetno inteligenco za upscale/povečanje resolucije.
Predvsem pa je pomembno tole:
Nightdive Studios has also partnered with the systemshock.org community to integrate all the best mods and updates.
All cinematics, textures, characters and weapon models have been updated, and the Co-Op Multiplayer has been overhauled to create a seamless experience.
Grobi prevdo:
Nightdive Studios sodeluje tudi s skupnostjo systemshock.org, da bi vključil najboljše modifikacije in posodobitve.
Posodobljeni so bili vsi videoposnetki, teksture, liki in modeli orožja, večigralski sodelovalni način je bil prenovljen, da bi ustvaril brezhibno izkušnjo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
oo7 ::
Dobra igra meni je všeč sploh sedaj, ko sem se malo privadil. Ne morem pa primerjat s originalom, ker nisem igral.
Nyana ::
A je igra res tako slaba, tukaj berem en slovenski opis igre in je ocena samo 2.5/5?
https://hop.si/2023/06/04/system-shock-...
https://hop.si/2023/06/04/system-shock-...
tikitoki ::
Verjetno moras probati in videti. Ce ti bo odgovarjalo, super, ce ne pa pobrises in gres dalje.
svecka ::
A je igra res tako slaba, tukaj berem en slovenski opis igre in je ocena samo 2.5/5?
https://hop.si/2023/06/04/system-shock-...
HAGHAHAHA, tegale opisovalca bi se jaz izogibal na daleč. Rajši glej Jazbino (slo opisovalci), ali Metacritics, ne pa neke mulce na levi spletni strani k trzajo sam na grafiko pr opisu.
opeter ::
Citat iz omenjene strani:
Končni rezultat je nekakšen izdelek, ki bo sicer prijal veteranom, a ga je zaradi zastaranih mehanik resnična muka igrati.
Saj se ni dosti zmotil. Ampak mora razumeti eno zadevo: System Shock ni bil nikoli namenjen širokim množicam, temveč današnjim starošolcem. Široke množiče igrajo npr. najnovejši naslov iz franšize Call of Duty ali pa kaj drugega, ne pa System Shock.
NightDive so si zadali nalogo, da stare igre spravijo na moderne računalnike in konzole. Zato smo dobili posodobljene Turok igre (baje je v pripravi Turok: Evolution), Doom 64, Shadowman itn. Kmalu dobimo izvirni Rise of the Triad na Kex pogonu itn. Sicer tem igram dodajo razne priboljške za lažje igranje, ampak v osnovi ostanejo iste.
https://www.nightdivestudios.com/games/
Končni rezultat je nekakšen izdelek, ki bo sicer prijal veteranom, a ga je zaradi zastaranih mehanik resnična muka igrati.
Saj se ni dosti zmotil. Ampak mora razumeti eno zadevo: System Shock ni bil nikoli namenjen širokim množicam, temveč današnjim starošolcem. Široke množiče igrajo npr. najnovejši naslov iz franšize Call of Duty ali pa kaj drugega, ne pa System Shock.
NightDive so si zadali nalogo, da stare igre spravijo na moderne računalnike in konzole. Zato smo dobili posodobljene Turok igre (baje je v pripravi Turok: Evolution), Doom 64, Shadowman itn. Kmalu dobimo izvirni Rise of the Triad na Kex pogonu itn. Sicer tem igram dodajo razne priboljške za lažje igranje, ampak v osnovi ostanejo iste.
https://www.nightdivestudios.com/games/
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Magic1 ::
Odvisno kaj so popravili in koliko je zaradi starosti po nepotrebnem zakomplicirano.
Če vzamem recimo Dune 2. Če bi to naredili refresh in obdržali interface, bi bil to dizaster. Kdo bo klikal vsako enoto posebaj in nato še vrsto ukaza...
Če vzamem recimo Dune 2. Če bi to naredili refresh in obdržali interface, bi bil to dizaster. Kdo bo klikal vsako enoto posebaj in nato še vrsto ukaza...
Magic
svecka ::
Odvisno kaj so popravili in koliko je zaradi starosti po nepotrebnem zakomplicirano.
Če vzamem recimo Dune 2. Če bi to naredili refresh in obdržali interface, bi bil to dizaster. Kdo bo klikal vsako enoto posebaj in nato še vrsto ukaza...
Saj imaš refreš narejen, Dune 2000. Čist kopija Dune II.
Tomii ::
Peščica novodobnih geekov je očitno pričakovala nekaj podobnega kot Black Mesa, Doom 2016, Wolfenstein New Order in Shadow Warrior 2013. Edini popravek bi bil lahko na fiziki, ker se trupla še vedno premetavajo po tleh. Amid Evil je tudi mala retro mojstrovina, duhovni naslednik Heretika in Hexena z istim graficnim pogonom Unreal 4 ter pixlastimi texturami.
A. Smith ::
No, pa sem preigral zadevo. Končna ocena, ni briljantno, je pa precej dobra. Če bi počakal nekaj mesecev, leto, me ne bi prišlo 40€ ampak manj, ampak firbec košta.
Kaj je bilo dobro?
- SS1 sem končno lahko preigral, ker mi je bila v originalni obliki ogabna, od grafike do mehanike upravljanja. Pa ne me zmerjat, da sem grafična ku*bica, Wolf3D je bila zame (in je še) TOP igra! Tukaj je oboje bistveno boljše kot v originalu, čeprav se najde kakšna pripomba. Ampak to v drugi rubriki.
- SS1 je imela resnično zgodbo, boljšo od marsikaterega ZF romana in filma. In nadvse bistveno je, da je bila ta praktično celotno ohranjena in grafično zelo dobro prikazana! ****SPOILER ALERT**** V boju za prevlado heker in Shodan vesoljsko ladjo, na kateri se nahajata, razče*ukata do obisti. Najprej je treba sabotirati megalaser za rudarjenje (eksplodira). Potem odstreliti (jettison) sferični park, ki se nahaja na rokah ladje, ker je okužen z radioaktivno golaznijo. Rešilne kapsule za odhod z ladje so vmes seveda sabotirane. Na koncu pa, ko je sabotiran reaktor in se od ladje, ki je obsojena na eksplozijo, loči zgornja kupola, končni spopad poteče še v kupoli.****END OF SPOILER****
- orožja in njihovi efekti. Orožja so bila tipičen nabor iz 90tih, ampak lepo izvedena. Tudi rezultati strelov se na sovražnikih vidijo. Edini, kjer efekti uporabe na sovragih niso vidni, je laserski rapir. Tukaj je igra nedodelana in jo je potrebno ustrezno dokončati.
- grafika je zanimiva. Jaz nisem imel problema z iskanjem predmetov. Eni se pritožujejo, da je predmete, pomembne za igro, težko ločiti od ostalih. Meni se ni zdelo. Odtenki v igri so mi bili zanimivi. Bili so zlovešči, kar je prav. Pikselirani poligoni so bili kul, sploh kul pa je, da igra zato malo zavzame in ni hardversko požrešna. Moram pa reči, da ponekod moti Unreal pogon, zaradi katerega se vse sveti. Recimo pri reševanju vezij za prenapajanje (logične uganke) je bilo zaradi odsevov težko videti, kakšno je dejansko stanje na vezju. Igra je po mojem mnenju na Unity pogonu izgledala precej bolje.
- Terri Brosius se vrne kot glas zblaznelega računalnika Shodan, ki misli, da je bog. Ena izmed najboljših stvari v igri so izjave Shodan, ko ji nekaj ne gre po pričakovanjih.
- Glasba. Berem pritožbe, da je preveč umirjena, kar ni res (morda so pisci mnenj preigali samo demo?). Igra ima za vsak nivo (level) dva tipa glasbe - ena melodija, umirjena, se predvaja med raziskovanjem. Med spopadi pa preklopi na drugo hitrejšo bolj ritmično melodijo.
- uganke - popravilo/prenapajanje vezij. Jaz sem v tem dokaj užival. Vse sem imel nastavljeno na srednjo težavnost. Tisti, ki so imeli težavnost na max, so jamrali.
- pomembno - igra je bila z moje perspektive praktično brez bugov. V dvigalih je bil malo hecen lighting, razen tega nisem videl hibe. Ni bilo usuvanja, ni bilo likov, ki bi bili izven map, ki bi hodili skozi stene... skratka v primerjavi s Cyberpunk 2077 je tole poliran diamant!
Kaj je bilo slabo?
- Unreal pogon malo smrdi, ampak to ni kritično.
- cyberspace dogodki so bili tako razvlečeni, da je bilo že malo moteče, ampak ne preveč.
- laserski rapir nima vizualno nobenih efektov na nasprotnikih. To morajo zrihtat.
- mehanika upravljanja je sicer močno izboljšana, a mestoma vseeno precej nerodna. Boji z ročnimi orožji se zdijo nerodni. Delno je to pedigre originala, ampak malo bi vseeno lahko speglali stvari. Strelna orožja so mi bila sicer kul.
- Težavnost. Ok, nisem svetovni prvak v quake-u, ampak zadnjo igro, ki sem jo pred časom igral, Cyberpunk 2077, sem obrnil na hard mode. Tukaj sem imel težavnost vsega nastavljeno na 2/3 (posebej izbiramo težavnost za puzzle, spopade, okoljske neprilike, itd, kar je kul) se pravi medium. Meni se je zdela igra kar zagamana. Municije in medicine stalno manjka. Če je kje višek, ne moreš vzet s sabo, ker ni placa v inventarju. Če spucaš level sovragov, se vedno znova pojavljajo novi in ti praznijo resurse. Zmanjka resursov, ne prideš nikamor več, moraš daleč nazaj (če imaš sploh shranjeno) in od tam nadaljevati. Za medium težavnost sem kar orng zašvical.
- nezmožnost opisovanja markerjev na zemljevidih. Ker so zemljevidi za popi*dit komplicirani, je bilo že v originalni igri iz 90tih možno označevati lokacije na mapi, da je igralec sam vedel, kje je kaj. Ampak narisat piko nekam je brezveze, če ne moreš zraven napisat, kaj ta pika pomeni. To je kar velik problem za orientacijo po mapah.
- igra prihaja brez navodil, brez pomoči, brez pojasnil, kako reševati vezja, brez pojasnil, kje je kaj na ladji. Ok, training mode tudi na originalu ni obstajal in igre iz 90tih so znane, da te ne vodijo za rokco, ampak zraven originalne igre iz 90tih si dobil KNJIŽICO Z NAVODILI, tukaj pa ni NIČ. Jaz sem za pomoč prebral kakšen online guide (jih je nekaj), ampak načeloma bi moral izdelovalec igre narediti nekaj v tej smeri.
Končna ocena
V igri sem precej užival, zgodba se mi še vedno zdi vrhunska, čeprav ni za vsakogar. Grafika je dovolj izboljšana za doživet pohod skozi eno bolj originalnih ZF zgodb v zgodovini PC iger. Je pa to še vedno boomer shooter (igra iz 90tih), se pravi blodnjak hodnikov (ki ga za povrh ne moreš ustrezno popisati), po katerih iščeš predmete in resurse do onemoglosti ter paziš, da jih ne pokuriš preveč. In si na list papirja zapišeš vsako številko, ki se ti prikaže v igri ter ki jo slišiš na posnetkih posadke, ker sicer ne moreš dokončati igre. Mislim, da lahko tale spoiler napišem brez opozorila: v vsakem nadstropju ladje je prostor za CPU strežnike, ki jih je treba uničiti in s tem zmanjšati vpliv Shodan na ladji. Po uničenju se izpiše na zaslonu zraven strežnikov na vsakem nadstropju številka, ki jo je treba na vseh nadstropjih zapisati, iz zbranih številk pa sestaviti geslo, brez katerega ni mogoče končati igre. Pač, igra iz 90tih.
V okvirih možnega so pri Nightdive studiju dosegli veliko.
Ocena: 8/10
(pa vsaka ćast tistemu, ki se je pretolkel čez vse tole)
Kaj je bilo dobro?
- SS1 sem končno lahko preigral, ker mi je bila v originalni obliki ogabna, od grafike do mehanike upravljanja. Pa ne me zmerjat, da sem grafična ku*bica, Wolf3D je bila zame (in je še) TOP igra! Tukaj je oboje bistveno boljše kot v originalu, čeprav se najde kakšna pripomba. Ampak to v drugi rubriki.
- SS1 je imela resnično zgodbo, boljšo od marsikaterega ZF romana in filma. In nadvse bistveno je, da je bila ta praktično celotno ohranjena in grafično zelo dobro prikazana! ****SPOILER ALERT**** V boju za prevlado heker in Shodan vesoljsko ladjo, na kateri se nahajata, razče*ukata do obisti. Najprej je treba sabotirati megalaser za rudarjenje (eksplodira). Potem odstreliti (jettison) sferični park, ki se nahaja na rokah ladje, ker je okužen z radioaktivno golaznijo. Rešilne kapsule za odhod z ladje so vmes seveda sabotirane. Na koncu pa, ko je sabotiran reaktor in se od ladje, ki je obsojena na eksplozijo, loči zgornja kupola, končni spopad poteče še v kupoli.****END OF SPOILER****
- orožja in njihovi efekti. Orožja so bila tipičen nabor iz 90tih, ampak lepo izvedena. Tudi rezultati strelov se na sovražnikih vidijo. Edini, kjer efekti uporabe na sovragih niso vidni, je laserski rapir. Tukaj je igra nedodelana in jo je potrebno ustrezno dokončati.
- grafika je zanimiva. Jaz nisem imel problema z iskanjem predmetov. Eni se pritožujejo, da je predmete, pomembne za igro, težko ločiti od ostalih. Meni se ni zdelo. Odtenki v igri so mi bili zanimivi. Bili so zlovešči, kar je prav. Pikselirani poligoni so bili kul, sploh kul pa je, da igra zato malo zavzame in ni hardversko požrešna. Moram pa reči, da ponekod moti Unreal pogon, zaradi katerega se vse sveti. Recimo pri reševanju vezij za prenapajanje (logične uganke) je bilo zaradi odsevov težko videti, kakšno je dejansko stanje na vezju. Igra je po mojem mnenju na Unity pogonu izgledala precej bolje.
- Terri Brosius se vrne kot glas zblaznelega računalnika Shodan, ki misli, da je bog. Ena izmed najboljših stvari v igri so izjave Shodan, ko ji nekaj ne gre po pričakovanjih.
- Glasba. Berem pritožbe, da je preveč umirjena, kar ni res (morda so pisci mnenj preigali samo demo?). Igra ima za vsak nivo (level) dva tipa glasbe - ena melodija, umirjena, se predvaja med raziskovanjem. Med spopadi pa preklopi na drugo hitrejšo bolj ritmično melodijo.
- uganke - popravilo/prenapajanje vezij. Jaz sem v tem dokaj užival. Vse sem imel nastavljeno na srednjo težavnost. Tisti, ki so imeli težavnost na max, so jamrali.
- pomembno - igra je bila z moje perspektive praktično brez bugov. V dvigalih je bil malo hecen lighting, razen tega nisem videl hibe. Ni bilo usuvanja, ni bilo likov, ki bi bili izven map, ki bi hodili skozi stene... skratka v primerjavi s Cyberpunk 2077 je tole poliran diamant!
Kaj je bilo slabo?
- Unreal pogon malo smrdi, ampak to ni kritično.
- cyberspace dogodki so bili tako razvlečeni, da je bilo že malo moteče, ampak ne preveč.
- laserski rapir nima vizualno nobenih efektov na nasprotnikih. To morajo zrihtat.
- mehanika upravljanja je sicer močno izboljšana, a mestoma vseeno precej nerodna. Boji z ročnimi orožji se zdijo nerodni. Delno je to pedigre originala, ampak malo bi vseeno lahko speglali stvari. Strelna orožja so mi bila sicer kul.
- Težavnost. Ok, nisem svetovni prvak v quake-u, ampak zadnjo igro, ki sem jo pred časom igral, Cyberpunk 2077, sem obrnil na hard mode. Tukaj sem imel težavnost vsega nastavljeno na 2/3 (posebej izbiramo težavnost za puzzle, spopade, okoljske neprilike, itd, kar je kul) se pravi medium. Meni se je zdela igra kar zagamana. Municije in medicine stalno manjka. Če je kje višek, ne moreš vzet s sabo, ker ni placa v inventarju. Če spucaš level sovragov, se vedno znova pojavljajo novi in ti praznijo resurse. Zmanjka resursov, ne prideš nikamor več, moraš daleč nazaj (če imaš sploh shranjeno) in od tam nadaljevati. Za medium težavnost sem kar orng zašvical.
- nezmožnost opisovanja markerjev na zemljevidih. Ker so zemljevidi za popi*dit komplicirani, je bilo že v originalni igri iz 90tih možno označevati lokacije na mapi, da je igralec sam vedel, kje je kaj. Ampak narisat piko nekam je brezveze, če ne moreš zraven napisat, kaj ta pika pomeni. To je kar velik problem za orientacijo po mapah.
- igra prihaja brez navodil, brez pomoči, brez pojasnil, kako reševati vezja, brez pojasnil, kje je kaj na ladji. Ok, training mode tudi na originalu ni obstajal in igre iz 90tih so znane, da te ne vodijo za rokco, ampak zraven originalne igre iz 90tih si dobil KNJIŽICO Z NAVODILI, tukaj pa ni NIČ. Jaz sem za pomoč prebral kakšen online guide (jih je nekaj), ampak načeloma bi moral izdelovalec igre narediti nekaj v tej smeri.
Končna ocena
V igri sem precej užival, zgodba se mi še vedno zdi vrhunska, čeprav ni za vsakogar. Grafika je dovolj izboljšana za doživet pohod skozi eno bolj originalnih ZF zgodb v zgodovini PC iger. Je pa to še vedno boomer shooter (igra iz 90tih), se pravi blodnjak hodnikov (ki ga za povrh ne moreš ustrezno popisati), po katerih iščeš predmete in resurse do onemoglosti ter paziš, da jih ne pokuriš preveč. In si na list papirja zapišeš vsako številko, ki se ti prikaže v igri ter ki jo slišiš na posnetkih posadke, ker sicer ne moreš dokončati igre. Mislim, da lahko tale spoiler napišem brez opozorila: v vsakem nadstropju ladje je prostor za CPU strežnike, ki jih je treba uničiti in s tem zmanjšati vpliv Shodan na ladji. Po uničenju se izpiše na zaslonu zraven strežnikov na vsakem nadstropju številka, ki jo je treba na vseh nadstropjih zapisati, iz zbranih številk pa sestaviti geslo, brez katerega ni mogoče končati igre. Pač, igra iz 90tih.
V okvirih možnega so pri Nightdive studiju dosegli veliko.
Ocena: 8/10
(pa vsaka ćast tistemu, ki se je pretolkel čez vse tole)
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
dolenc ::
Za vikend obrnu System shock 2, igral "staro" verzijo brez dodatkov. In morem rečt, da z izjemo konca, k ga mal biksajo, je bil eden boljših iger kar sem jih kdaj igral. Tudi ni potrebe po "remejku", kaka stvar je mal za navadit se, al špila se še čisto moderno. Atmosfera, ki jo špil pričara je res fenomenalna. Padeš takoj v počasen stil igranja, kjer gledaš na "resource", previdno škiliš čez kote, poslušaš vsak audio log, pretikaš stvari, v večno premajhnem inventarju....
Enkrat letos pade še tale remake!
Enkrat letos pade še tale remake!
DejchSLO ::
Jaz se resno morm spravit SS2 igrat, imam ga že na GOGu v library že 10 let pomoje al kok ampak kr se ne spravim igrat, a vem da mi bo carski, ker mi je bil Deus Ex 1 carski.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bioshock 4Oddelek: Igre | 5656 (296) | oo7 |
» | Gog.com - starejšni naslovi, DRM free (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Igre | 114505 (4161) | oo7 |
» | System Shock 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12849 (3461) | oo7 |
» | BioShock (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 43936 (7037) | FireSnake |
» | System Shock (TV serija)Oddelek: Sedem umetnosti | 1353 (904) | oo7 |