» »

System Shock Remake

System Shock Remake

«
1
2 3 4

oo7 ::

System Shock Remake In Development, Night Dive Acquire Full Rights To Franchise




Night Dive are responsible for the recent Enhanced Edition of the original System Shock and in an interview with Fast Company, CEO Stephen Kick explained that his company have “acquired the full rights to the franchise” and have been working with the game’s original concept artist as they develop a full remake of the game. Talks about a possible System Shock 3 have also begun, although Night Dive admit they would need outside help to achieve something on that scale.

Več tukaj: http://www.rockpapershotgun.com/2015/11...





-----------------------------------------------------------------------


System Shock (1994)



Ste igrali ? :)

scipascapa ::

pa ima to smisel, 20 let staro igro?

A. Smith ::

Ste igrali ? :)


Prvi del sem samo poskusil. Žal je imel tako zatežene vmesnik, da sem kmalu obupal. Vendar pa sem prišel do konca drugega dela, in to z velikim užitkom. Drugi del je veliko lažje igrati in zagotovo bi se ga dalo pognati tudi na novejših operacijskih sistemih. Grafika sicer ni vrhunska, vendar pa je bistveno bolj očem prijazna od prvega dela.

Preigral sem igre, kot so Wolfenstein in Doom, pa vendar nisem prenašal grafike in vmesnika SS1. Če kje obstaja enhanced verzija SS1, jo bom definitivno preikusil, vmes bom pa še kdaj pognal drugi del, ki je še in še popularen.


"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A. Smith ()

opeter ::

Ja, drugi del je super, za boljšo grafiko (in še druge drobnarije) obstajajo raznorazne modifikacije.

Vsekakor pa sem še vedno istega mnenja, da je serija Bioshock bolj razgibana. Pa ne zaradi tega, ker ima boljšo/modernejšo grafiko ipd. Pač, System Shock (2) je iz enega drugega obdobja.

Dvojko si lahko poceni (oz. skoraj brezplačno) pridobite na GOG.com, kjer trenutno poteka še jesenska prodajna akcija.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

vostok_1 ::

Drugi del je top šit. Sam dejte si še Rebirth mod pa je.
Absolutely memorable experience.

oo7 ::

System Shock 1 Remastered Pre-Alpha Gameplay

Izi ::

Dobro tole. Že vidim, da bom moral še enkrat preigrati 1. del 8-)
Že četrtič.

Prvič sem jo obrnil leta 1995 na 486-ki (s Turbo tipko se ga je dalo nažgati na 33 MHz) in se mi je vse hudo zatikalo, ker PC še zdaleč ni bil dovolj zmogljiv, ampak je bila igra tako revolucionarna, da sem kljub diapozitivom prišel do konca.
Potem sem čez par let končno uspel nabaviti Pentium. Neverjetnih 66 MHz :)) Lahko sem nastavil najvišje nastavitve. Bilo je tako lepo, da sem mislil, da sem v navidezni resničnosti. Kar dvakrat sem potem preigral celo igro.
Še vedno ena mojih najboljših iger in še danes se spomnim norega vzdušja in večine skritih kotičkov po vesoljski postaji.

kitl76 ::

Po moje misliš na Pentum Mx 166 Mhz ker 66 Mhz Pentium-a ni bilo.

WarpedGone ::

Lol @mularija....
Ja, 66Mhz Pentium je bil, pa niti ne najbol švohotn.
Čist taprvi so bli samo 60MHz mašine. Brez turbo funkcije!
Mal kasnej so pršli še 50MHz pentium mlinčki, ki so mel probleme tut prehtet nekatere naspidirane 486.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

m0f0x ::

Zaenkrat izgleda obetavno.

opeter ::

Čakaj, Night Dive ima licenco tudi za drugi del?

Sicer pa super zgleda! Obenem sem slišal, da obstaja možnost, da bodo potencialno prenovili tudi Exhumed oz. pri nas poznan kot Powerslave!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

opeter je izjavil:

Čakaj, Night Dive ima licenco tudi za drugi del?



Možno, da bodo tudi dvojko remejkali :)

Drugače pa delajo čisto nov System Shock 3 >:D

Izi ::

oo7 je izjavil:

Možno, da bodo tudi dvojko remejkali :)

Verjetno vsaj zaenkrat ne, ker dvojka še vedno deluje tudi na novih računalnikih in sistemih, medtem ko se originalni System Shock dandanes ne da več zagnati.
Enka je bila delana še za DOS, installer je bil 16-bitni in resolucija je bila samo od 320x200 do 640x480 in seveda samo 4:3 format.
Zadnji Windows, ki so še znali zagnati 16-bitno kodo so bili XP. Pa modernih grafičnih kartic se tudi ne da več pripraviti za delovanje v 640x480 resoluciji.
Je pa lansko leto GOG izdal System Shock: Enhanced Edition, ki je dodal najvišjo resolucijo 1024 x 768 in možnost delovanja v 16:9 formatu. Pa installer je seveda 32-bitni.
Še vedno pa je vse skupaj precej ubogo in Remake je nujen:
 System Shock: Enhanced Edition

System Shock: Enhanced Edition


System Shock 2 pa ima že od začetka 32-bitni installer, pa resolucija je od 640x480 do 1024x768. Z modi in popravki pa podpira praktično vse resolucije in tudi dandanes še ne zgleda tako zastarelo da bi potrebovali Remake.
 System Shock 2

System Shock 2

oo7 ::

This is just the remake of the SHODAN reveal scene in System Shock 2 using CryEngine 3, not a full remake of the game.

System Shock 2 Remake (SHODAN Reveal) - CryEngine 3



Z Cryengine 3 bi zgledalo super :D

Izi ::

oo7 je izjavil:

Z Cryengine 3 bi zgledalo super :D

Game Engini se stalno posodabljajo in važno je katero verzijo uporabljaš.

Tisto zgoraj je ljubiteljska izdelava ene same sobe in CryEngine je uporabljan zato, ker je zastonj za nekomercialno uporabo do verzije 3.5.8. Najnovejša komercialna verzija pa je 3.8.6.
Unity Engine pa tudi ne moreš kar tako posplošiti. Unity se tudi stalno nadgrajuje in posodablja in je trenutno prilezel že do verzije 5.3.3. in nima zastonjske verzije.
System Shock Remake uporablja najnovejši Unity 5 engine.
Unity je zelo zmogljiv, kljub temu, da je eden najenostavnejših game enginov. In ravno zato je morda malo na slabem glasu, ker je tako enostaven, da ga uporabljajo mnogi neizkušeni začetniki v igričarski industriji in zato smo zadnjih letih dobili na desetine iger z Unity enginom, ki so milo rečeno slabe. Sam motor nima nič s tem. Treba ga je znati uporabiti in če je preenostven ga bodo poskušali uporabljati praktično vsi začetniki.

Nisem ravno največji poznavalec motorjev za igre ampak po moje se da tako z Unity 5 kot z CryEngine 3 izdelati enako kvalitetno igro, samo znati je treba.
Bistvo je kako se mislijo pri Night Dive Studios potruditi pri Remaku? Koliko bodo spreminjali in posodabljali teksture?
V skrajnem primeru bi lahko vse teksture iz originalne igre samo računalniško pretvorili na novo resolucijo in jih malo izostrili, dodali kakšen nov napis, in bi že bil "Remake". Lahko pa seveda na novo ročno izdelajo in opremijo z mnogimi podrobnostmi.
Mislim, da tukaj ne gre pričakovati kakšnih večjih dobičkov in Remake bo verjetno narejen na najenostavnejši način. Vsekakor ne gre pričakovati da bo Remake grafično primerljiv z najnovejšimi igrami. V tem primeru pa je popolnoma vseeno kateri motor izberejo. Logično je da so izbrali najenostavnejšega.
Poleg tega je igre z Unity motorjem zelo enostavno prenesti na vse mogoče platforme, ki trenutno obstajajo. Brez problema bo delalo na vseh Operacijskih Sistemih, na vseh konzolah in na vseh telefonih in tablicah. To je ena izmed prednosti Unity Engina pred ostalimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

opeter ::

Izi je izjavil:

System Shock 2 pa ima že od začetka 32-bitni installer, pa resolucija je od 640x480 do 1024x768. Z modi in popravki pa podpira praktično vse resolucije in tudi dandanes še ne zgleda tako zastarelo da bi potrebovali Remake.
 System Shock 2

System Shock 2



Res je, dvojka solidno deluje:
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

Nekaj najnovejših novic glede System Shocka.

Izdelovalci so sporočili, da uradno ime za ta projekt od sedaj naprej ni več System Shock Remastered ampak samo še System Shock.
Že 29. junuja se začne Kickstarter kampanja za zbiranje denarja, ki pa ni niti malo vprašljiva saj je zanimanje velikansko.
Ob začetku Kickstarterja pa bodo dali ven tudi Demo.
Demo bo za PC platformo in bo na voljo vsem preko Steam, GOG in Humble.

Rewards, new art and even a demo

oo7 ::

Demo bodo lahko probali vsi ali samo tisti, ki bodo sodelovali na kickstarterju?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Izi ::

oo7 je izjavil:

Demo bodo lahko probali vsi ali samo tisti, ki bodo sodelovali na kickstarterju?

Mislim, da bodo lahko vsi dolpotegnili ta demo. Demo bo kratek in namen je verjetno, da ljudje preizkusijo izboljšano grafiko in se potem odločijo, če je projekt smiselno osebno financirati.
Tako ali tako je vse samo v novi izboljšani grafiki. Eno najbolj znanih zgodb v zgodovini igričarstva že tako vsi dobro poznamo :P

oo7 ::

Potem pa bo treba probat demo :)

scipascapa ::

Eh, to je brezveze kickstarter, itaq, da bo financirano.

Izi ::

Evo, prišel je čisto pravi gameplay video iz igre.
System Shock GAMEPLAY - 2016 Reboot


Fantastično so tole polepšali glede na to, da je igra stara 22 let.

oo7 ::

System Shock reboot will be funded through a Kickstarter campaign that was recently launched by the developer. Night Dave has just revealed the minimum and recommended PC system requirements for the upcoming game. Seeing that the studio recommends a Core i7 -3770 with 16GB of RAM and a GTX 970, it looks like System Shock reboot will have a lot to offer in terms of technical performance.





System Shock PC Requirements:

MINIMUM:
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

RECOMMENDED:
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

http://wccftech.com/system-shock-reboot...

bojsi ::

Demo na GOG-u: http://ow.ly/KsXi301In5x

oo7 ::

oo7 ::

Mogoče kdo ve kako se vrže granato? Sem že vse probal pa noče.

oo7 ::

Sem preigral demo je kratek 10 minut ampak mi je bil zelo všeč bom podprl Kickstarter :)

scipascapa ::

ja samo kickstarter 25$ ni več na voljo...35$ in več je pa že preveč.

oo7 ::

25$ je zmanjkalo so pa še po 30$

sesobebo ::

kakse arbitrarne meje ... :|

no, sj, kot je rekel M-Power, za $30 jih je neomejeno.
se pa zna tut kaksen za $25 sprostit, ko bojo prvi backerji upgrejdali svoje pledge.

oo7 ::

Še malo pa bo :)


vostok_1 ::

Kolk je dejanski strošek razvoja ene povprečne igre recimo? Se da komu izračunat?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

oo7 ::

vostok_1 je izjavil:

Kolk je dejanski strošek razvoja ene povprečne igre recimo? Se da komu izračunat?




Za primerjavo nekaj velikih iger


Destiny(2014) 500 mio $ od tega je šlo za ravoj igre 140 mio $

GTA V (2013) 265 mio $ od tega 137 mio $ za razvoj igre in 128 mio $ za marketing

Call of Duty Modern warfare 2 (2009) 250 mio $ za razvoj igre 50 mio $ in za marketing 200 mio $

Final Fantasy VII (1997) 145 mio $ od tega 45 za razvoj igre in marketing 100 mio $

Tomb Raider(2013) 100 mio $

The witcher 3 (2015) wild Hunt 81 mio $ od tega 46 mio $ za razvoj igre in 35 mio $ za marketing

Watch dogs (2014) 68 mio $

Crysis 3 (2013) 66 mio $

Half Life 2 (2004) 40 mio $

scipascapa ::

je že fundano...dajte pledgat, itaq lahko skenslate v zadnjem trenutku.....če nam rata za PS4.

buttplugs ::

oo7 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Kolk je dejanski strošek razvoja ene povprečne igre recimo? Se da komu izračunat?

...

Pri vseh teh igrah moraš upoštevati, da gre velik del za razvoj pogona.

opeter ::

buttplugs je izjavil:

oo7 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Kolk je dejanski strošek razvoja ene povprečne igre recimo? Se da komu izračunat?

...

Pri vseh teh igrah moraš upoštevati, da gre velik del za razvoj pogona.


Kakšnega pogona?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Kurzweil ::

No saj v bistvu niti ni pomembno koliko gre za pogoon/engine, tukaj je govora samo o cenah, kakšen % odpade na pisarniški material in kolikšen na kavice zaposlenih ni pomembno. Sicer pa ko smo že ravno pri tem, večina teh podjetij uporablja svoja pogone, ki jih koristijo večkrat z malce adaptacije in upgrade-a. Tudi podjetja, ki ne razvijajo lastnega pogona, pa ga drago plačajo. V glavnem cena pogona niti ni pomembna pri debati, kolikšen je celoten znesek izdelave igre in pa pogon vendarle ne vzame toliko, kot se nekaterim morda zdi, govorimo od 1-5M€/$. Boli pa pogled na to koliko gre v marketing in ko tole vidiš je dejansko povrnjena vera v Kistarter in podobne platforme, no vsaj kar se raznih provizij in marž dobave in publisha tiče....

oo7 ::

opeter je izjavil:

buttplugs je izjavil:

oo7 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Kolk je dejanski strošek razvoja ene povprečne igre recimo? Se da komu izračunat?

...

Pri vseh teh igrah moraš upoštevati, da gre velik del za razvoj pogona.


Kakšnega pogona?



Pogon kot je npr CryEngine ali Unreal engine in še mnogo drugih.

opeter ::

oo7 je izjavil:

Pogon kot je npr CryEngine ali Unreal engine in še mnogo drugih.


Ampak oni to sami pišejo? Sem mislil, da ne in odkupijo licenco oz. je danes nekaj teh pogonov v osnovi celo brezplačnih.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

Jaz sem upal, da kickstarter prileze do 1,4 milijona, pa vidim, da skoraj ni upanja :'(

Šele na 1,4 miljona imajo v načrtu prvo uporabno nadgradnjo osnovne igre. Crafting/upgrading orožja in pa seveda RPG leveling sistem.
System Shock je praktično izumil RPG žanr, ampak kljub temu nima še nobenih "pravih" RPG elementov, ki se dandanes smatrajo za bistvo RPG žanra. Brez nabiranja izkušenj in posledično levelov za našega junaka in pa nadgrajevanja orožja bo vse skupaj ostalo samo pri raziskovanju in zgodbi. Sovražniki pa so samo nepotrebna ovira, če ne prinesejo nobenih izkušenj.

opeter ::

Izi je izjavil:

Crafting/upgrading orožja in pa seveda RPG leveling sistem.


To so samo njihov umotvor in je ogromno starih mačkov proti. Ker to potem več ni System Shock (1).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Izi ::

opeter je izjavil:

Izi je izjavil:

Crafting/upgrading orožja in pa seveda RPG leveling sistem.

To so samo njihov umotvor in je ogromno starih mačkov proti. Ker to potem več ni System Shock (1).

Trust me, sem stari maček :P, ki je originalni System Shock preigral dvakrat in če hočejo igro res posodobiti in jo narediti zanimivo za današnji čas brez craftinga, upgradinga in levelinga ne bo šlo.

Nekaj malega sicer nadgrajujemo samo sebe, ko si v glavo vtaknemo par novih čipov malo višjih levelov, ampak to je premalo, da bi naredilo RPG. Brez nekaj modernih dodatkov bo vse skupaj bolj spominjalo na avanturo kot pa na RPG. Questov tako ali tako ni, ves čas imamo bolj ali manj en sam cilj.

scipascapa ::

ja dejte pledgat, ne sam jamrat.

buttplugs ::

Kurzweil je izjavil:

No saj v bistvu niti ni pomembno koliko gre za pogoon/engine, tukaj je govora samo o cenah, kakšen % odpade na pisarniški material in kolikšen na kavice zaposlenih ni pomembno. Sicer pa ko smo že ravno pri tem, večina teh podjetij uporablja svoja pogone, ki jih koristijo večkrat z malce adaptacije in upgrade-a. Tudi podjetja, ki ne razvijajo lastnega pogona, pa ga drago plačajo. V glavnem cena pogona niti ni pomembna pri debati, kolikšen je celoten znesek izdelave igre in pa pogon vendarle ne vzame toliko, kot se nekaterim morda zdi, govorimo od 1-5M€/$. Boli pa pogled na to koliko gre v marketing in ko tole vidiš je dejansko povrnjena vera v Kistarter in podobne platforme, no vsaj kar se raznih provizij in marž dobave in publisha tiče....

Boli tudi to, da je založnik neumen in njegovi studiji razvijajo tri različne pogone za eno in isto igro.
Se ne šalim. Call of Duty serija ima vsako leto od prejšnjega leta različen pogon.

dolenc ::

Tole si pa zdej na pamet usekal, pogon je precej predelan quake 3 engine, in zgolj različne izpeljave uporabljajo, je pa vse isti pogon.

Nasploh je cela debata faljena, namreč System shock je delan v Unitiju, kolk pa ta stane si pa lahko pogledaš (namig, drobiž).

buttplugs ::

Smeha polna skleda, potem lahko rečemo, da je polovica današnjih pogonov precej predelan Quake engine (protip: niso). Na pamet tudi nisem usekal, vse tri ekipe razvijajo sproti svoj engine, katerih skupna točka je že ohoho let nazaj. Vsi trije pogoni so za današnji čas največ solidni, ponavadi pa kar nezadovoljivi (multiplayer kar pošteno trpi).
V splošnem pa vem, kaj govorim in me večino časa lahko vzameš za besedo.

Izi ::

buttplugs je izjavil:

V splošnem pa vem, kaj govorim in me večino časa lahko vzameš za besedo.
O ja, tvoj nick name in naziv nezaželene osebe pove več kot dovolj o kompetentnosti tvojih komentarjev :D

Dolenc ima prav. V tej debati nimamo kaj dosti za debatirati o enginih. System Shock bo uporabljal dobro znani in uveljavljeni Unity Engine, ki je za nekomercialno osebno rabo celo zastonj, za profesionalno uporabo pa stane okoli 100 € na mesec.

Kaj dosti zaenkrat ni za povedati. Najprej je treba počakati do kam bo prilezlo finaciranje projekta, potem pa bomo videli kaj lahko pričakujemo. Pa december 2017, ko je predviden izid je tudi še zelo daleč v prihodnosti.
Zenkrat avtorji komunicirajo s publiko preko tega Reddit kanala: https://www.reddit.com/r/systemshock/

scipascapa ::

dajte pledgat no.

pride za PS4.

https://www.kickstarter.com/projects/15...

oo7 ::

Izi je izjavil:

Jaz sem upal, da kickstarter prileze do 1,4 milijona, pa vidim, da skoraj ni upanja :'(

Šele na 1,4 miljona imajo v načrtu prvo uporabno nadgradnjo osnovne igre. Crafting/upgrading orožja in pa seveda RPG leveling sistem.
System Shock je praktično izumil RPG žanr, ampak kljub temu nima še nobenih "pravih" RPG elementov, ki se dandanes smatrajo za bistvo RPG žanra. Brez nabiranja izkušenj in posledično levelov za našega junaka in pa nadgrajevanja orožja bo vse skupaj ostalo samo pri raziskovanju in zgodbi. Sovražniki pa so samo nepotrebna ovira, če ne prinesejo nobenih izkušenj.



Trenutno je pri 1,303,910 ostalo je pa še 7 ur, do konca kampanije.

Skoraj so nabrali 1,4 miljona ampak važno, da je kampanija uspešna :)

Izi ::

oo7 je izjavil:

Trenutno je pri 1,303,910 ostalo je pa še 7 ur, do konca kampanije.
Skoraj so nabrali 1,4 miljona ampak važno, da je kampanija uspešna :)

So se pa malo usrali, ko so videli, da bi znalo prilesti do 1,4 milijona in so prejšnji teden popolnoma predelali in spremenili tisti dosežek za 1,4 milijona.
Ven so vrgli "RPG Elements", ostalo je samo še "More Areas added" in pa malenkost bolj bogati Cyberspace (tam ko virtualno uletimo noter v računalnik).
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bioshock 4

Oddelek: Igre
445062 (485) Netrunner
»

System Shock 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
7111911 (2523) oo7
»

Gog.com - starejšni naslovi, DRM free (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
479108572 (14444) opeter
»

BioShock (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
50542148 (5249) FireSnake
»

System Shock (TV serija)

Oddelek: Sedem umetnosti
111177 (728) oo7

Več podobnih tem