» »

Električna transportna sredstva

Električna transportna sredstva

vostok_1 ::

Na netu so informacije zelo fragmentirane, zastarele ali neuporabne za našo regijo.

Predvsem bi rad sporžil debato o električnih alternativah za prevoz po mestnem, ali tudi primestnem okolju. V poštev pride vse kar ima električni pogon ali pomožni ele. sistem...skiroji, kolesa, skuterji itd.

Katere so dobre firme, kje so dobri prodajalci, kje je možno testirati, kako se v praksi izkažejo itd. Če se držimo nekako Slovenije še toliko bolje in uporabneje.

jype ::

Pred kratkim sem imel priložnost preizkusiti en prototip od http://lockandcharge.me/ in je super za tiste, ki se jim ne ljubi zares poganjat bicikla.

Mogoče tudi individualno kakšnega prodajo, bom vprašal.

vostok_1 ::

Zgleda enostaven koncept kar se mehanike tiče. To je dobro. Dvomim pa da bi ta kolesa posebej prodajali.

IMO ni toliko o težavnosti pedaliranja ampak to, da poten pridt v službo ni najbolj komfortno, nekatera podjetja pa pomojem celo zahtevajo določene standarde. E-bike je idealna rešitev. Pa sloh niso drage v primerjavi z običajnimi. Tam okol 1k€.

BlaY0 ::

Sodelavec sestavlja in prodaja kolesa na el. pogon. Komad pride 2k do 2,5k EUR.

En kolega ima Smart Wheel od FlyKly-evcev in pravi da je bomba. Vozi se iz Vnanjih Goric v center Ljubljane. 825 EUR košta pesto in ga montiraš na kateri koli bicikel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

vostok_1> IMO ni toliko o težavnosti pedaliranja ampak to, da poten pridt v službo ni najbolj komfortno, nekatera podjetja pa pomojem celo zahtevajo določene standarde. E-bike je idealna rešitev. Pa sloh niso drage v primerjavi z običajnimi. Tam okol 1k€.

Tuš in garderoba sta standardna oprema sodobnih pisarniških prostorov.

BlaY0 ::

Žal pri nas še ne. So prej "nadstandardna"...

jype ::

BlaY0> Žal pri nas še ne.

Zamenjaj službo. S tem boš največ pripomogel k temu, da se tudi pri vas razvijete v sodobno podjetje.

BlaY0 ::

Kako misliš pri nas? Jaz delam v Sloveniji, kje pa ti? Ahh...

vostok_1 ::

jype je izjavil:

vostok_1> IMO ni toliko o težavnosti pedaliranja ampak to, da poten pridt v službo ni najbolj komfortno, nekatera podjetja pa pomojem celo zahtevajo določene standarde. E-bike je idealna rešitev. Pa sloh niso drage v primerjavi z običajnimi. Tam okol 1kEUR.

Tuš in garderoba sta standardna oprema sodobnih pisarniških prostorov.


Upam se trdit ta 90% podjetji, ki se ne ukvarjajo z proizvodnjo, tega nimajo. Tudi v tujini sem skeptičen koliko jih ima. Blo bi sicer super, sam kaj čmo.

Električno kolo omogoča dobro alternativo. Sicer me bolj zanima kako je z krajo takih koles v lj? To bi pomojem zginlo v par urah na prostem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

jype ::

vostok_1> Sicer me bolj zanima kako je z krajo takih koles v lj?

Če nimaš niti tuša, potem v 90% primerov tudi kolesarnice ne bo, ali pa bo neuporabna.

S krajo je precej slabo: Policija ne stori ničesar, tako da moraš za varnost bicikla poskrbeti popolnoma sam.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Baterija je. Sam še našponat na 20kV pa je >:D

TehDucky ::

Bil na kolesarskem sejmu v Friedrichshafen v Nemčiji, kjer je bilo letos videti ogromno električnih koles, skoraj vsi večji proizvajalci koles imajo kakšno linijo električnih koles, nekateri grejo celo 50:50.

Imel pa sem do sedaj priložnost testirat Specialized, Nakita, Fyler in Shimano električna kolesa, prve 3 znamke s Boschovim sredinsko nameščenim motorjem in Shimanov kolo z njihovim lastnim motorjem.

Meni je bilo super furat ta kolesa, sploh v kakšne hude klance, kjer brez kondicije umreš. Nakitinga 29 colskega gorca z 500W motorjem sem pripravil v klanc 19km/h. Po ravnini imajo pa itak vsi omejeno na 25-26km/h.

Domet teh koles je od 60-125km, odvisno kako močna baterija je in kateri motor vzameš, je pa za tako kilometražo treba tudi gonit. Cena teh koles, ki sem jih peljal se pa giblje od 2k€ do 3k€.

Samo testiranje teh koles pa je možno pri nekaterih specializiranih prodajalcih koles. Slišal sem, da ima v Mariboru en za 45€ vikend paket izposojo karbonskega, sicer ne vem kdo točno. Nakita E-bike sem si pa sposodil v Kamniku. Za samo Ljubljano ne vem kdo vse ima, vem pa da se tudi v Kopru odpira zdaj ena štacuna, bo tudi vsaj eden na voljo.

mr1two ::

Poskusu sem flykly in kopenhagenwheel pa še 2 drugi zadevi, ena od njih kitajc oz nek kit, ki se prodaja tudi pri nas v sloveniji.
Tega v resnici ne rabim, vem pa da komu to precej prav lahko pride. Moj predlog je "ta nov" flykly (bi ga mogu najprej sprobat), sicer pa kopenhagenwheel. Slednji je precej bolj dokončan in deluje veliko bolj "prav". Flykly ima lahko nasilne pospeške, ko tega nočeš (slow speed, pešci), kopenhagenwheel je veliko odzivnejši in mogoče zato varnejši. Pa še meni boljše zgleda, ima tudi možnost namestitve standardne kasete, ni samo za singlespeed.
Preveri, če je ta novi flykly tudi primeren za kasete ali je še vedno single speed varianta.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

mr1two ::

Dodatek:
Flykly lahko testiraš v Bauerju v Ljubljani.
Ko sem zdaj malo prebral po netu, kopenhagena ni še za dobit, preorder. Krneki, glede na to da sm fural delujoč produkt, ki je deloval kot nekaj, kar je že production ready...

Kakorkoli, trenutno imaš na voljo veliko predelav za obstoječi bicikel. Običajno to zahteva menjavo sprednjega (ceneje) ali zadnjega obročnika in nabavo ter montažo baterije (običajno zadaj na prtljažnik) ter napeljava potrebnih žic.

Vse te elektro zadeve delujejo super, ko voziš normalno. To pomeni, da voziš sedečki z ne pretirano visoko hitrostjo - 25kmh(EU omejitev, "kitajci" oz. predelave imajo običajno gumbek za bypass in leti tudi 40, močnejši modeli verjetno tudi več) in po bolj ali manj urejeni podlagi.

Ko pa iz kolesa želiš iztisniti kaj več se pa zelo zelo ZELO čuti tista tona v bateriji.

Komu to pride prav? Mojemu Nonotu, ki dobr gura 80+ let, je imel pred kakšnim letom zamenjan kolk. Aktivno se ukvarja z večimi športi, ni pa upal it na kolesarske ture daljše od recimo 30 km. Z električnim motorjem se odpravi tudi na 80-100 km dolge proge in pri tem skuša domov priti s čim bolj polno baterijo.
Ve, da je tam, da mu bo elektro motor pomagal v klanc, če bo treba in to mu je dovolj. Za tak scenarij se mi zdi zadeva ODLIČNA. In kogarkoli to motivira, da se spravi na kolo, podpiram.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Stari maček ::

Za potrebe primestnega prometa ne smemo mimo Twizyja.

vostok_1 ::

TehDucky je izjavil:

Bil na kolesarskem sejmu v Friedrichshafen v Nemčiji, kjer je bilo letos videti ogromno električnih koles, skoraj vsi večji proizvajalci koles imajo kakšno linijo električnih koles, nekateri grejo celo 50:50.

Imel pa sem do sedaj priložnost testirat Specialized, Nakita, Fyler in Shimano električna kolesa, prve 3 znamke s Boschovim sredinsko nameščenim motorjem in Shimanov kolo z njihovim lastnim motorjem.

Meni je bilo super furat ta kolesa, sploh v kakšne hude klance, kjer brez kondicije umreš. Nakitinga 29 colskega gorca z 500W motorjem sem pripravil v klanc 19km/h. Po ravnini imajo pa itak vsi omejeno na 25-26km/h.

Domet teh koles je od 60-125km, odvisno kako močna baterija je in kateri motor vzameš, je pa za tako kilometražo treba tudi gonit. Cena teh koles, ki sem jih peljal se pa giblje od 2k€ do 3k€.

Samo testiranje teh koles pa je možno pri nekaterih specializiranih prodajalcih koles. Slišal sem, da ima v Mariboru en za 45€ vikend paket izposojo karbonskega, sicer ne vem kdo točno. Nakita E-bike sem si pa sposodil v Kamniku. Za samo Ljubljano ne vem kdo vse ima, vem pa da se tudi v Kopru odpira zdaj ena štacuna, bo tudi vsaj eden na voljo.


Sliši se super. Performanse krepko nad potrebami, ampak prav tako cena. 2-3k€ za kolo, ki ti jo spizdijo v par minutah. Dobro 1k tud ni malo, je pa pol manj.

Morda se da kaj mcgyverat skupaj z temi kiti. Motorni sklop kupiš kot kit, baterijo pa daš manjšo in prišparaš.

one too many ::

@vostok_1: Mislim, da je večina teh koles namenjenih bolj za ture kot za po mestu, saj za po mestu ne potrebuješ ne tako močnega motorja kot velike baterije. Mestna električna kolesa so, ugibam, pod 1 k€.

@jype: Kaj je namen omenjenega kolesa? A je to za izposojo ali za posameznika. Zgleda kot zložljivo kolo, torej naj bi ga vzel s seboj na vlak. Sicer je brezveze taka oblika, bolje je, če so kolesa večja.

pegasus ::

Stari maček je izjavil:

Za potrebe primestnega prometa ne smemo mimo Twizyja.
Ja, nekaj takega bi takoj imel, ampak moj budget za tako vozilo je 300€. Ker se mi za bicikel ne zdi smiselno dat več kot 50€ ;)

TehDucky ::

@vostok_1: Sodelavec je naredil svoje električno kolo. Kupil je rabljen treking kolo za 40€, ki je bil sicer v nevoznem stanju, a po servisu je bil kot nov. Nato je kupil en motor za sprednje kolo (pesto), kakšno in kako močno žal ne vem, mi je že obljubil da se bom peljal enkrat pa se še ni uresničilo.

Baterije pa je pobral iz starih laptopov in jih sestavil v ohišju, verjetno dodal kakšno elektroniko za preverjanje kako polne so. Ima pa gumb na krmilu za vklop motorja in dodajanje hitrosti. Pravi, da brez poganjanje leti 45km/h, če pa še dobro poganja pa tudi 65km/h.

In si je naredil poceni in homemade električno kolo. Če ga ujamem priti z njim v službo ga slikam. Itak vedno pride s kolesi v službo, problem je ker jih ima 7 in jih dnevno menjava :D

Stari maček ::

pegasus je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Za potrebe primestnega prometa ne smemo mimo Twizyja.
Ja, nekaj takega bi takoj imel, ampak moj budget za tako vozilo je 300€. Ker se mi za bicikel ne zdi smiselno dat več kot 50€ ;)

Za ta denar je pa samo tale na štirih kolesih.

pegasus ::

To so otroške dimenzije ... sem že probal en bicikel s krtačnim motorjem, je po 15km razpadel kolektor in zdrobil krtače :D

Stari maček ::

pegasus je izjavil:

To so otroške dimenzije ... sem že probal en bicikel s krtačnim motorjem, je po 15km razpadel kolektor in zdrobil krtače :D

Ja za 300€ ni drugega...bo treba kar nekaj let počakat, da bo primerna ponudba rabljenih zadev zunaj.

TehDucky ::

Na istem sejmu kot zgoraj omenjen v Nemčiji sem videl skiro brez sedeža za okoli 500EUR. Pa sem gledal folk kako se je gor peljal, sam nisem utegnil stopit nanj ker je bilo potrebno pogledat neomejeno drugih trgovcev še. Sem pa vzel njihov katalog in specifikacije. 25km/h max hitrost in 25km doseg, je bil pa malo daljši in širši kot pa tisti ko se na njih sedi. Glede motorja pa ne vem kakšen je, verjetno je že kak 250W dovolj za take kratke in ponavadi bolj ravne poti.

Edit: To je sicer zame dobra cena za kvalitetno izdelan kolo. Znanec je imel nekega za 160-180EUR in se mu je v 1-2 tednih kolo zjahalo in ni bilo možno več dobiti enakega. Potem je stal v garaži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TehDucky ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Predelava kolesa na elektriko

Oddelek: Loža
4012036 (2941) stratosD
»

Nakup E-MTB (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5214605 (9340) itak37
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2814971 (8868) Vesolje
»

S-bike F50E elektro kolo

Oddelek: Šport
155518 (2517) krucymucy
»

S-BIKES električna kolesa

Oddelek: Na cesti
94925 (3739) Pac-Man

Več podobnih tem