Forum » Loža » Aliexpress je nateg
Aliexpress je nateg
Betsy ::
Moja izkušnja z nakupom na aliexpress-u je sledeča:
Naročila sem uro v vrednosti 180$ + dhl poštnina. Ker je bil v trgovini na voljo samo model brez kamere sem kontaktirala prodajalca in ga vprašala kako lahko naročim model s kamero, za katerega sem vedela, da tudi obstaja. Prodajalec mi je predlagal naj naročim še dva izdelka iz njegove trgovine, ker naj bi bil model s kamero za 100$ dražji od tistega, ki ga ponuja preko aliexpressa. Sledila sem njegovim navodilom in oddala naročilo. Ko je ura prispela sem ugotovila, da je zelo slabe kvalitete in poškodovana. Steklo je bilo počeno in touch screen sploh ni deloval. Takoj sem obvestila prodajalca in aktivirala "dispute" gumb. Hkrati sem poslikala uro. S prodajalcem sva se dogovorila, da mu uro pošljem nazaj. Ko je uro prejel je stisnil gumb "escalate dispute" in se pritožil, da sem počila šipo na uri in da sem jaz odgovorna za poškobde. Hkrati je poslikal in posnel uro kot dokaz da je poškodovana. Seveda niti v sanjah nisem pomislila, da bodo njegovo pritožbo upoštevali, saj je bil ravno to razlog zaradi katerega sem uro poslala nazaj. In čez nekaj dni šok... Dobim mail, da je prodajalčeva pritožba sprejeta in da mi ponujajo 10% vračilo zneska.
Poslala sem vse dokaze, sliko poškodovane ure, vse pogovore, ki sva jih imela s prodajalcem in kljub vsemu so odobrili njegovo pritožbo. Aja, ker pa to še ni bilo dovolj, pa se je prodajalec pritožil še, da mu nisem poslala nazaj tistih dveh izdelkov, ki sem ju naročila samo, da bi dosegla 100$ višjo ceno modela s fotoaparatom. In ne boste verjeli... Kljub dokazom, print screen-om najinih pogovorov, sem dobila mail od njihovega "managment team-a" naj jim pošljem uradno potrdilo pošte, da je izdelek izgubila pošta, kajti v nasprotnem primeru bodo sprostili plačilo prodajalcu.
No toliko o tem... Moj nasvet je nikoli ne naročajte preko aliexpress-a oz. Če že potem vzemite na znanje, da ob prvem problemu boste ostali brez zaščite in pomoči.
Pa da ne boste mislili, da sem edina, še zdaleč ne, če malo pogooglate boste hitro naleteli na miljone takih primerov.
http://www.complaintsboard.com/complain...
Naročila sem uro v vrednosti 180$ + dhl poštnina. Ker je bil v trgovini na voljo samo model brez kamere sem kontaktirala prodajalca in ga vprašala kako lahko naročim model s kamero, za katerega sem vedela, da tudi obstaja. Prodajalec mi je predlagal naj naročim še dva izdelka iz njegove trgovine, ker naj bi bil model s kamero za 100$ dražji od tistega, ki ga ponuja preko aliexpressa. Sledila sem njegovim navodilom in oddala naročilo. Ko je ura prispela sem ugotovila, da je zelo slabe kvalitete in poškodovana. Steklo je bilo počeno in touch screen sploh ni deloval. Takoj sem obvestila prodajalca in aktivirala "dispute" gumb. Hkrati sem poslikala uro. S prodajalcem sva se dogovorila, da mu uro pošljem nazaj. Ko je uro prejel je stisnil gumb "escalate dispute" in se pritožil, da sem počila šipo na uri in da sem jaz odgovorna za poškobde. Hkrati je poslikal in posnel uro kot dokaz da je poškodovana. Seveda niti v sanjah nisem pomislila, da bodo njegovo pritožbo upoštevali, saj je bil ravno to razlog zaradi katerega sem uro poslala nazaj. In čez nekaj dni šok... Dobim mail, da je prodajalčeva pritožba sprejeta in da mi ponujajo 10% vračilo zneska.
Poslala sem vse dokaze, sliko poškodovane ure, vse pogovore, ki sva jih imela s prodajalcem in kljub vsemu so odobrili njegovo pritožbo. Aja, ker pa to še ni bilo dovolj, pa se je prodajalec pritožil še, da mu nisem poslala nazaj tistih dveh izdelkov, ki sem ju naročila samo, da bi dosegla 100$ višjo ceno modela s fotoaparatom. In ne boste verjeli... Kljub dokazom, print screen-om najinih pogovorov, sem dobila mail od njihovega "managment team-a" naj jim pošljem uradno potrdilo pošte, da je izdelek izgubila pošta, kajti v nasprotnem primeru bodo sprostili plačilo prodajalcu.
No toliko o tem... Moj nasvet je nikoli ne naročajte preko aliexpress-a oz. Če že potem vzemite na znanje, da ob prvem problemu boste ostali brez zaščite in pomoči.
Pa da ne boste mislili, da sem edina, še zdaleč ne, če malo pogooglate boste hitro naleteli na miljone takih primerov.
http://www.complaintsboard.com/complain...
- polepsal: Tilen ()
Vzdevek ::
Brez zamere, dobro jutro Najprej preden kupuješ na takih straneh, ki je znana po tem se prepričaj kako deluje. Nategnila te je firma in ne Alixpress. Super je tudi pogledat feedback prodajalca. Na forumu je 1000 tem bi bilo super in fino, da kaj prebereš pred objavo ali še bolje pred nakupom.
Sem že dosti stvari naročil od tam, pa nisem imel večjih težav le pazit moraš od koga robo naročuješ, ni to Mimovrste :D
Sem že dosti stvari naročil od tam, pa nisem imel večjih težav le pazit moraš od koga robo naročuješ, ni to Mimovrste :D
Betsy ::
Jaz samo pravim, da v kolikor gre nekaj narobe si lahko obrišeš rit z vsemi dokazi, ki jih imaš in nimaš nobene zaščite od Aliexpress-a. Tudi jaz sem prej pogosto naročala pa ni bilo težav, ker pač nisem rabila njihove "arbitraže".
Dr_M ::
Na AliExpress se kupuje robo za 5-10€, ne pa za $180 oz se vec. To kar klice po nategu.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
DejaVu ::
Tako je, 5-10 eur oz to kar pade pod 22 eur, da se ne plača davka in carine.
Vse elektronske naprave pa nikakor kupit tam. Je cel kup ponaredkov (recimo stare grafične prodajajo kot nove in podobno sranje), ni garancije, nizka kvaliteta. Tipično za kitajce.
Vse elektronske naprave pa nikakor kupit tam. Je cel kup ponaredkov (recimo stare grafične prodajajo kot nove in podobno sranje), ni garancije, nizka kvaliteta. Tipično za kitajce.
korenje3 ::
betsy, morala bi posnet video, ko si odpirala paket... od odprtja paketa pa do aktivacije izdelka. sicer pa takih izdelkov kot je ura se raje izogibaj, razen če ni kitajska znamka. velike možnosti so da je ponaredek. aja pa še glej na to da ima trgovina veliko plusov.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Lion29 ::
betsy, morala bi posnet video, ko si odpirala paket... od odprtja paketa pa do aktivacije izdelka. sicer pa takih izdelkov kot je ura se raje izogibaj, razen če ni kitajska znamka. velike možnosti so da je ponaredek. aja pa še glej na to da ima trgovina veliko plusov.
ja seveda, lepo je zdaj biti pameten...
tisti ki pravite, da aliexpress ni ni kriv... ma dajte no...
na amazonu se kaj takega nebi nikoli zgodilo..velikokrat dobil vrnjen denar brez kakrsnih koli dokazov... da pa bi imel dokaze in slike, pa da mi vrnejo 10% ??
njena izkusnja je tipicna za kitajsko trzisce.. velikokrat sem ugotovil, da tipi pac delajo na kvaniteti in nikakor na kvaliteti.. vse emaile in pritozbe samo preletijo in pac glede na keyworde nadaljujejo po predpisani interakcji... nikoli dejansko emaila ne preberejo v celoti in poskusajo razumeti kaj pises... zato je tzko pricakovati, da se bo razpletlo po zeljah.... to sem opazil zelo velikokrat... tak da ni sans, da se kdaj kupujem kaj tam
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
bambam20 ::
Zato pa ne kupuješ elektronike na aliexpressu. Ni vredno. Zdaj je ob denar, jeza in žalost. Buhh
Tac20 ::
SM mel že ene par disputov in vedno dobil vse nazaj, tle je bil kupec dobro pripavlje nna to da te nategne, pač na tvojo nesrečo
#000000 ::
Milsiš PRODAJALEC verjetno.
Kitajci so OK. ampak te ki so pro nategovalci so pa zelo iznajdlivi in ker je kitajcev k kitajcev :) praktično zelo težko dobiš poštenjaka, sploh na straneh kot so alibaba=aliexpress ne velja tam noben feedback tolk kot imaš za nohtom črnega, ker na to se zanašat, npr. na alibaba 500 usd dobiš golden račun ki že ima ne vem kake vse dobre feedbacke in vse kar rabiš za natego.
Tako da če že kupuješ od kitajcev in moraš kupit ravno to, samo direktno od proizvajalca, kar pa je včasih zelo težko ker nihče noče povedat kdo dejansko zadevo izdeluje, so se pač nekaj že naučili od zahodnih lopovov :)
Od kitajcev samo preko ebay-a in v vsakem primeru samo plačilo preko paypal.
Kitajci so OK. ampak te ki so pro nategovalci so pa zelo iznajdlivi in ker je kitajcev k kitajcev :) praktično zelo težko dobiš poštenjaka, sploh na straneh kot so alibaba=aliexpress ne velja tam noben feedback tolk kot imaš za nohtom črnega, ker na to se zanašat, npr. na alibaba 500 usd dobiš golden račun ki že ima ne vem kake vse dobre feedbacke in vse kar rabiš za natego.
Tako da če že kupuješ od kitajcev in moraš kupit ravno to, samo direktno od proizvajalca, kar pa je včasih zelo težko ker nihče noče povedat kdo dejansko zadevo izdeluje, so se pač nekaj že naučili od zahodnih lopovov :)
Od kitajcev samo preko ebay-a in v vsakem primeru samo plačilo preko paypal.
Sriple Tix ::
Tule je moj razgovor s Kitajcem, pri katerem sem naročil dve varnostni kameri, eno za drugo v dveh dneh, toda prejel le eno. Nekaj časa je trajalo, toda končno je dojel, da se je druga pošiljka nekje izgubila in brez težav mi je poslal še eno zastonj. Beri od spodaj navzgor in se ne oziraj na indijansko angleščino .
Kako so mi na odprti dispute v treh dneh vrnili denar za fake najkice, pa sem tudi že nekajkrat opisal. Žal mi je za slabo izkušnjo, toda jaz sem (pri svojih 160+ naročilih) izredno zadovoljen z njimi.
Kako so mi na odprti dispute v treh dneh vrnili denar za fake najkice, pa sem tudi že nekajkrat opisal. Žal mi je za slabo izkušnjo, toda jaz sem (pri svojih 160+ naročilih) izredno zadovoljen z njimi.
Jaz
2015-06-10 09:58:27
Thank you again from my side
Jerry Ng
2015-06-10 07:20:39
Yes, we'll extend the deliver time here, thanks very much!
Jaz
2015-06-10 05:45:12
Thank you again. What should I do now? Ask you to extend time here for this camera and click to receive when I will get it, so you can take money?
Have a nice day.
Jerry Ng
2015-06-10 03:35:35
Here's the tracking number for new camera: xxxxxxxxxxx
You can track here: http://intmail ...
Thanks very much!
Jaz
2015-06-10 02:48:59
Thank you very much.
Jerry Ng
2015-06-10 02:43:04
Hello, My dear friend,
Sorry for our delay reply.
We'll send you a new camera as that one may has been lost, OK?
Your early reply would be apprecaited.
Best Regards and keep in touch
Jerry Ng
Shenzhen Vcatch CCTV Co., ltd
Jaz
2015-06-09 22:24:36
Thank you and I am happy so you know, I don˙t want to make any dirty moves, because that is really not my intention.
Jerry Ng
2015-06-09 22:03:22
Sorry my dear friend,
We'll double check here if our people has forgot your other camera?
We'll keep in advance to you here.
Thanks very much!
Best Regards and keep in touch
Jerry Ng
Shenzhen Vcatch CCTV Co., Ltd
Jaz
2015-06-09 08:31:27
Yes, you are right, I recevied one camera, but I ordered two and one didn´t come. I get one, but I don´t have second, ordered just a day earlier. So, you can see, I made "Confirm Goods Recevied" for one camera, but I didn˙t for second, because I didn´t get it. Just one camera here, which arrived 4. 22. 2015, but second did not.
I am sorry for troubles, but seriously I have nothing to do with it.
Jerry Ng
2015-06-09 08:20:19
Hello, My dear friend,
Sorry for our delay reply.
We double check here, but be told that your package has been delivered on 22nd April.
Please kindly check related tracking detail in the attachment.
Your early reply would be appreciated.
Best Regards and keep in touch
Jerry Ng
Shenzhen Vcatch CCTV Co., ltd
Jaz
2015-06-09 04:31:16
I am sorry, but here nobody knows where camera should be, so I really don˙t know what to do, because you sent it and it is not fair if you don˙t receive money, but on the other hand you also can understand me, I am in difficult position to pay something I didn˙t get.
It is now second time I didn˙t get my order, in all 150+ cases everything was fine :(
Jerry Ng
2015-06-01 20:36:00
All right, thanks very much!
Jaz
2015-06-01 20:33:24
I will wait some more days and then contact our post about that. Thank you very much.
Jerry Ng
2015-06-01 19:21:24
all right, we understand.
But from your both 2 orders, all have been delivered.
Jaz
2015-06-01 09:09:56
Thanks for your letter, but I ordered 2 cameras and only one has been delivered, for the other I am still waiting.
Jerry Ng
2015-06-01 08:48:16
but my dear friend,
Tracking detail shows that your package has been delivered on 22nd April.
Please kindly check with your local post, thanks very much!
Jerry Ng
2015-06-01 08:46:15
My dear friend,
Deliver time has been extended here, thanks very much!
Jaz
2015-06-01 04:57:51
Due to shipping delays,please extend delivery date by 21 days.
Jaz
2015-05-20 21:57:44
Thank you very much.
Jerry Ng
2015-05-20 20:56:45
Hello, My dear friend,
Deliver time has been extended for more than 11 days, thanks very much!
Jaz
2015-05-20 05:42:36
Due to shipping delays,please extend delivery date by 11 days.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
Betsy ::
Plačano je bilo preko Alipay balance. Dokazi so pa več kot očitni, saj je vse lepo zapisano v pogovoru s prodajalcem tako, da vse kar bi morali narediti je to, da preberejo, še označila sem jim z rdečo pomembne podatke... ampak so itak debilni.
kixs ::
Js sem ravno nekaj narocil. Do zdaj dva narocila. En BP. Drugi ne tocen, pa je bil potem 50% refund.
barakus ::
Ce je placano s kreditne kartice pejdi na banko in naredi chargeback, je namenjen za take stvari.
Betsy ::
Ja kako???? Potem bi to vsak naredil, dvomim, da lahko oni kar nazaj potegnejo transakcijo :)
Brane22 ::
In če se stvar zaplete ali jo zaplete odvetnik z druge strani ?
Takrat ostanejo dokazni materiali z začetka - prodajalec ima fotke, da je prejel poškodovano blago, ti pa ničesar.
Takrat ostanejo dokazni materiali z začetka - prodajalec ima fotke, da je prejel poškodovano blago, ti pa ničesar.
Betsy ::
Lej to je itak bedarija, kakšna policija... oni še pri nas v Sloveniji ne rešijo zadev ne da se bodo s takimi stvarmi ukvarjali :) Ni pa res da nimam dokazov, tudi jaz imam fotko ure, kjer je vidno da je steklo počeno in tudi print screen pogovorov s prodajalcem. Samo oni pač upoštevajo očitno samo prodajalčeve dokaze.
#000000 ::
Ne oni so pristranski, tudi na paypalu občasno videiš kaj takega, ker gre na eni strani navadnega uporabnika in na drugi za neko trgovino ki jim prinese lep dobiček vsakodnevno, in če je ta ki rešuje dispute bolj take šalabajzerske sorte bo dal prav temu od katerega ima več profita.
Ni pa to pravilo, meni se je zgodilo da sem na ipmart kupil matočno za laptop, ki je bila oglaševana kot tested 100% working, sem plačal preko paypala in dobil še slabši klump kot je bila ta ki je bila zanič, na kao 100% delujoči so samo ledice svetile, dočim ta ki je bila zanič je normalno delala na externi monitor.
Uglavnem jest sem se pripravil, kamera in posnel odprtje paketa ter približal nalepko ki so jo oni dal gor kot neka garancija in katere se ne da dol odlimat in dat drugam ker se uniči med tem poskusom.
posnel sem še kako dela njihova matična in kako moja, s tem da sem približal da se je jasno videlo katera se trenutno testira.
No ko sem to prvo poslal na ipmart so rekli naj malo počakam da tehniki zadevi pridejo do dna, in tako 4 dni zaporedoma od tega ko sem prejel, rok pritožbe pa je bil 8 dni, oni so hoteli vlečt verjetno da bi rok zamudil in pa pa 160 eur + postnina + ddv
Ampak sem že 4 dan dal dispute na paypal in res je trajalo dva meseca in nisem dobil vsega nazaj, + dodaten strošek 30 eur za pošiljanje nazaj, kjer so me spet hoteli nategnit, da kao nisem poslal na pravi naslov, namesto v HK naj bi moral poslat v Malezijo, samo sem rekel da pošiljam tja od koder je paket prišel.
No čez cca 2.5 meseca sem dobil nazaj kupnino brez poštnine brez ddv in poštnine nazaj, ampak bolje to kot nič.
Ni pa to pravilo, meni se je zgodilo da sem na ipmart kupil matočno za laptop, ki je bila oglaševana kot tested 100% working, sem plačal preko paypala in dobil še slabši klump kot je bila ta ki je bila zanič, na kao 100% delujoči so samo ledice svetile, dočim ta ki je bila zanič je normalno delala na externi monitor.
Uglavnem jest sem se pripravil, kamera in posnel odprtje paketa ter približal nalepko ki so jo oni dal gor kot neka garancija in katere se ne da dol odlimat in dat drugam ker se uniči med tem poskusom.
posnel sem še kako dela njihova matična in kako moja, s tem da sem približal da se je jasno videlo katera se trenutno testira.
No ko sem to prvo poslal na ipmart so rekli naj malo počakam da tehniki zadevi pridejo do dna, in tako 4 dni zaporedoma od tega ko sem prejel, rok pritožbe pa je bil 8 dni, oni so hoteli vlečt verjetno da bi rok zamudil in pa pa 160 eur + postnina + ddv
Ampak sem že 4 dan dal dispute na paypal in res je trajalo dva meseca in nisem dobil vsega nazaj, + dodaten strošek 30 eur za pošiljanje nazaj, kjer so me spet hoteli nategnit, da kao nisem poslal na pravi naslov, namesto v HK naj bi moral poslat v Malezijo, samo sem rekel da pošiljam tja od koder je paket prišel.
No čez cca 2.5 meseca sem dobil nazaj kupnino brez poštnine brez ddv in poštnine nazaj, ampak bolje to kot nič.
Betsy ::
6.6 Zahteva za preklic izvršenega naloga
6.6.1 Prejem preklica, ki ga pošlje plačnik/uporabnik računa
1. Preklic izvršenega plačilnega naloga se lahko zahteva samo, če gre za podvojene transakcije, tehnične težave ali zlorabe.
2. Plačnik pošlje banki pisno zahtevo za preklic že izvršenega plačilnega naloga v roku desetih (10) dni od datuma izvršitve
naloga.
3. Plačniku se povrne znesek samo, če se s tem strinja prejemnik plačila.
4. Vrnjeni znesek se lahko zmanjša za stroške banke prejemnika plačila in morebitne druge stroške posredniških bank
PREBERI TOČKO 3. :)
6.6.1 Prejem preklica, ki ga pošlje plačnik/uporabnik računa
1. Preklic izvršenega plačilnega naloga se lahko zahteva samo, če gre za podvojene transakcije, tehnične težave ali zlorabe.
2. Plačnik pošlje banki pisno zahtevo za preklic že izvršenega plačilnega naloga v roku desetih (10) dni od datuma izvršitve
naloga.
3. Plačniku se povrne znesek samo, če se s tem strinja prejemnik plačila.
4. Vrnjeni znesek se lahko zmanjša za stroške banke prejemnika plačila in morebitne druge stroške posredniških bank
PREBERI TOČKO 3. :)
Sami ::
Tedensko kupujem na Alixpressu, seveda stvari tam do 20EUR, še nikoli razočaran, vse dobil OK. Kot so ti rekli te ni nategnil Alixpress, ampak trgovina.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Betsy ::
Funkcija Aliexpressa je zaščita, ki pa jo ne odigrajo tako kot je treba. Tudi jaz sem opravila vrsto poceni nakupov in ni bilo težav, težava nastane ko gre za vrednosti za katere se jim nateg splača. Čemu potem mediacija z njihove strani, če ne opravljajo svojega dela. Potem naj to ukinejo.
#000000 ::
Če ukinejo, ne bo noben več kupil NIČ, v tem je finta, ebay to dela OK. paypal tudi dokaj OK. ALI pa je samo poceni kopija tržne niše za azijo, grem stavit da če si azijec nimaš problemov nobeni pri reševanju pritožb, ker se tako prodajalec kot ALI zavedata da jim kot Evropejec oz. tujec praktično ne moreš NIČ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
Betsy ::
Točno tako, zato se mora vsak zavedati, da je vsak nakup velik riziko in za nas je popolnoma isto kot, če tega Aliexpress teama sploh ne bi bilo.
bela120 ::
Tudi sama se držim načela na Aliju kupujem drobne stvari do 20 eur na ebayu pa največ do 500 eur .
Betsy ::
betsy, morala bi posnet video, ko si odpirala paket... od odprtja paketa pa do aktivacije izdelka. sicer pa takih izdelkov kot je ura se raje izogibaj, razen če ni kitajska znamka. velike možnosti so da je ponaredek. aja pa še glej na to da ima trgovina veliko plusov.
Saj točno to so naredili oni, ampak če mene vprašaš so paket odprli, še dodatno razsuli uro, ga nazaj zapakirali in potem "odprli pred kamero". Hmmm dobra ideja.... mogoče bi pa tako lahko prišli nazaj do denarja... Naročiš izdelek, ga odpreš, pobereš ven stvari, zapreš in ponovno odpreš pred kamero... manjka polovica stvari in se pritožiš, predložiš posnetek :) Pa da teža ustreza zraven naložiš v paket par kamnov :) hahaha...
Aja pa še to... naročila sem še eno zadevo, ki sem jo eno uro po naročilu preklicala... pa jo je prodajalec kljub temu oddal preko DHL-a ampak šele 4 dni po tem ko sem naročilo preklicala. Po tracking nr. je bilo vidno, kdaj je bila zadeva oddana in sedaj so mi odobrili, da lahko pošljem nazaj. Mislite da si upam.... niti pod razno po vsem tem... na koncu bom ostala brez izdelka in brez denarja. Razen če imate vi, ki delite tukaj pametne nasvete, kako je Aliexpress čisto fajn in z njimi ni nobenih težav, kakšen pameten nasvet :)
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Betsy ()
Sriple Tix ::
Še enkrat bom napisal, da mi je žal zaradi tvojih težav, toda človek lahko deluje samopreventivno že s tem, da ne naročuje pri prodajalcih, ki imajo robo z najnižjo ceno in brez zvezdic zadovoljnih kupcev, česar se jaz pri malo dražjih nakupih vselej izogibam. Pri cenejših izdelkih niti ne gledam tistih zvezdic in doslej tudi z njimi nisem imel težav, le enkrat so me z AE obvestili, da trgovca še preverjajo in mi bodo denar, ki ga odbijejo z računa, morda morali vrniti, kar so tudi storili, ko prodajalec ni izpolnjeval nekih pogojev. Mi lahko zaupaš ime trgovca (link do njegove trgovine), da vidim, kakšna je njegova reputacija?
Manu ::
Še enkrat jim piši (podkrepljeno s slikami in datumom kdaj so slike nastale) in vztrajaj!!
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
Betsy ::
Saj sem odgovorila na njihovo ponudbo, da 10% zame nikakor ni sprejemljivo, še enkrat predložila dokaze... čeprav dvomim, da bo tokrat kaj drugače :)
korenje3 ::
betsy, če bi blago kupila v sloveniji in jim ga vrnila polomljenega... ali bi bila deležna kaj drugačnega tretmaja? reakcija prodajalca bi bila enaka.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Betsy ::
bambam20 ::
darkolord ::
Tarzan ::
Nisem imel do sedaj ene negativne izkušnje, pa sem nabavljal tudi paketke preko 200 EUR. Dejansko pri večjih paketih sem imel še največ pozitivnih izkušenj, ne samo to, da sem robo dobil praktično v parih dneh, ker so poslali iz Kitajske z ekspresno hitro DHL pošiljko, celo brezplačno so mi poslali nov artikel, ko sem dobil v tranzitu poškodovanega. Aliexpress je, tako kot Ebay, leglo nategunov (ps Amazon ni nič kaj dosti zadaj, kvečjemu spredaj...), ki izkoriščajo zadevo in nategujejo ljudi. Ebay in aliexpess imata sicer bolj ali manj učinkovite sisteme, ki onemogočajo tovrstne goljufije, ampak vseeno, vedno popolne varnosti ne moreš pričakovati.
Sam se orientiram na feedback, malenkost preverim, če je mogoče prodajalčev račun bil ukraden ali si ga je kdo polastil z vdorom, potem pa nabavim artikel, ki stane toliko, da me ne bo pobralo, tudi če me prodajalec nategne. Če se izkaže, da je pošten, rade volje nabavim pri njemu še naslednjič. Večina jih tovrsten način poslovanja ceni in z mnogimi se lahko celo someni za kak dodaten popust ali znižanje cene poštnine za pošiljanje dodatnih izdelkov. V Glavnem, Aliexpess ni kaj dosti kriv, krivi smo naivni uporabniki in goljufivi prodajalci, ki jih večinoma itak hitro onemogočijo.
Sam se orientiram na feedback, malenkost preverim, če je mogoče prodajalčev račun bil ukraden ali si ga je kdo polastil z vdorom, potem pa nabavim artikel, ki stane toliko, da me ne bo pobralo, tudi če me prodajalec nategne. Če se izkaže, da je pošten, rade volje nabavim pri njemu še naslednjič. Večina jih tovrsten način poslovanja ceni in z mnogimi se lahko celo someni za kak dodaten popust ali znižanje cene poštnine za pošiljanje dodatnih izdelkov. V Glavnem, Aliexpess ni kaj dosti kriv, krivi smo naivni uporabniki in goljufivi prodajalci, ki jih večinoma itak hitro onemogočijo.
Betsy ::
Nisem imel do sedaj ene negativne izkušnje, pa sem nabavljal tudi paketke preko 200 EUR. Dejansko pri večjih paketih sem imel še največ pozitivnih izkušenj, ne samo to, da sem robo dobil praktično v parih dneh, ker so poslali iz Kitajske z ekspresno hitro DHL pošiljko, celo brezplačno so mi poslali nov artikel, ko sem dobil v tranzitu poškodovanega. Aliexpress je, tako kot Ebay, leglo nategunov (ps Amazon ni nič kaj dosti zadaj, kvečjemu spredaj...), ki izkoriščajo zadevo in nategujejo ljudi. Ebay in aliexpess imata sicer bolj ali manj učinkovite sisteme, ki onemogočajo tovrstne goljufije, ampak vseeno, vedno popolne varnosti ne moreš pričakovati.
Sam se orientiram na feedback, malenkost preverim, če je mogoče prodajalčev račun bil ukraden ali si ga je kdo polastil z vdorom, potem pa nabavim artikel, ki stane toliko, da me ne bo pobralo, tudi če me prodajalec nategne. Če se izkaže, da je pošten, rade volje nabavim pri njemu še naslednjič. Večina jih tovrsten način poslovanja ceni in z mnogimi se lahko celo someni za kak dodaten popust ali znižanje cene poštnine za pošiljanje dodatnih izdelkov. V Glavnem, Aliexpess ni kaj dosti kriv, krivi smo naivni uporabniki in goljufivi prodajalci, ki jih večinoma itak hitro onemogočijo.
Se žal ne strinjam, ker če so jasni dokazi o tem, da je pošiljka že prišla poškodovana in jasni dokazi o tem, da te je prodajalec ogoljufal, potem je njihova naloga (kot zatrjujejo sami), da razsodijo v prid oškodovanca.
P.S. tudi moj prodajalec je imel večinoma pozitivne "feedback-e" tako da tudi na to se ni za zanašati.
Betsy ::
Hmmmm kaj pa tole.... naročilo je bilo oddano 3.6. (DHL) poslano pa 12.6. To pa mislim, da tudi ni dovoljeno. Namen naročila z DHL-om je, da pošiljka pride čimprej ne pa, da je odposlana šele čez 9 dni.
Betsy ::
https://www.facebook.com/CloseAliexpres...
Zanimiv link :)
Za tiste, ki še razmišljate o nakupu:
http://closealiexpress.com/
Zanimiv link :)
Za tiste, ki še razmišljate o nakupu:
http://closealiexpress.com/
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Betsy ()
dj_uro ::
Hmmmm kaj pa tole.... naročilo je bilo oddano 3.6. (DHL) poslano pa 12.6. To pa mislim, da tudi ni dovoljeno. Namen naročila z DHL-om je, da pošiljka pride čimprej ne pa, da je odposlana šele čez 9 dni.
kaj ima veze tu DHL?
Kitajcu si naročila 3.6.;
-kdaj si mu plačala? - 3.6? - no dobil je 4.6 ali 5.6 nakazano
reciva da je nato 5.6 začel počasi pakirati in pripravil za pošiljanje; kurir, ki dostavlja do DHL si tudi vzame kakšen dan; morda pa nima vsakodnevnega pobiranja paketov?? - tako da, DHL je reciva dobil paket šele 11.6; 12.6 pa odposlal... in od 12.6 pa do npr. 15.6 je trajalo, da si ti dobila paket... vmes se je ustavil še na carini (slo), kjer so ga odprli in pregledali; če je ocenjena vrednost več kot 22€, ti paket zadržijo dokler jim ne pošlješ dokaza o vrednosti (računa oz. printscreena koliko si nakazala)...(obvestilo o tem lahko potuje do tebe tudi do 2dni) šele po tem, ko dobijo dokazilo imajo čas procesiranja okoli 2dni, da ti pošljejo paket na želeni naslov...
-dhl do 12.6. nima nikakršnega vpliva, imaš pa vpliv ti, da spremljaš potek in če opaziš, da je blago zadržano na carini čimprej pošlješ dokazilo...
prek aliexpressa res veliko naročujem in z ''mojim'' kitajcem do danes nisva imela nikakršnih težav; včasih narobe pošlje, včasih napačno pošlje a vedno, VEDNO popravi, se opraviči, spusti ceno in na koncu z nekaj dnevno zamudo VSE ŠTIMA... VEDNO!!!
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
Betsy ::
Hmmmm kaj pa tole.... naročilo je bilo oddano 3.6. (DHL) poslano pa 12.6. To pa mislim, da tudi ni dovoljeno. Namen naročila z DHL-om je, da pošiljka pride čimprej ne pa, da je odposlana šele čez 9 dni.
kaj ima veze tu DHL?
Kitajcu si naročila 3.6.;
-kdaj si mu plačala? - 3.6? - no dobil je 4.6 ali 5.6 nakazano
reciva da je nato 5.6 začel počasi pakirati in pripravil za pošiljanje; kurir, ki dostavlja do DHL si tudi vzame kakšen dan; morda pa nima vsakodnevnega pobiranja paketov?? - tako da, DHL je reciva dobil paket šele 11.6; 12.6 pa odposlal... in od 12.6 pa do npr. 15.6 je trajalo, da si ti dobila paket... vmes se je ustavil še na carini (slo), kjer so ga odprli in pregledali; če je ocenjena vrednost več kot 22€, ti paket zadržijo dokler jim ne pošlješ dokaza o vrednosti (računa oz. printscreena koliko si nakazala)...(obvestilo o tem lahko potuje do tebe tudi do 2dni) šele po tem, ko dobijo dokazilo imajo čas procesiranja okoli 2dni, da ti pošljejo paket na želeni naslov...
-dhl do 12.6. nima nikakršnega vpliva, imaš pa vpliv ti, da spremljaš potek in če opaziš, da je blago zadržano na carini čimprej pošlješ dokazilo...
prek aliexpressa res veliko naročujem in z ''mojim'' kitajcem do danes nisva imela nikakršnih težav; včasih narobe pošlje, včasih napačno pošlje a vedno, VEDNO popravi, se opraviči, spusti ceno in na koncu z nekaj dnevno zamudo VSE ŠTIMA... VEDNO!!!
DHL nima s tem nič, prodajalec pa ne vem če si lahko vzame kar 9 dni od dneva naročila do oddaje pošiljke. Če je pri tebi vedno vse štimalo fajn ane, si imel pač srečo oz. imaš srečo s tem "tvojim" kitajcem.
shadeX ::
-kdaj si mu plačala? - 3.6? - no dobil je 4.6 ali 5.6 nakazano
Pri aliexpress ne dobi prodajalec popolnoma nič nakazano dokler kupec ne prejme blaga.
BlackMaX ::
Nisem imel do sedaj ene negativne izkušnje, pa sem nabavljal tudi paketke preko 200 EUR. Dejansko pri večjih paketih sem imel še največ pozitivnih izkušenj, ne samo to, da sem robo dobil praktično v parih dneh, ker so poslali iz Kitajske z ekspresno hitro DHL pošiljko, celo brezplačno so mi poslali nov artikel, ko sem dobil v tranzitu poškodovanega. Aliexpress je, tako kot Ebay, leglo nategunov (ps Amazon ni nič kaj dosti zadaj, kvečjemu spredaj...), ki izkoriščajo zadevo in nategujejo ljudi. Ebay in aliexpess imata sicer bolj ali manj učinkovite sisteme, ki onemogočajo tovrstne goljufije, ampak vseeno, vedno popolne varnosti ne moreš pričakovati.
Sam se orientiram na feedback, malenkost preverim, če je mogoče prodajalčev račun bil ukraden ali si ga je kdo polastil z vdorom, potem pa nabavim artikel, ki stane toliko, da me ne bo pobralo, tudi če me prodajalec nategne. Če se izkaže, da je pošten, rade volje nabavim pri njemu še naslednjič. Večina jih tovrsten način poslovanja ceni in z mnogimi se lahko celo someni za kak dodaten popust ali znižanje cene poštnine za pošiljanje dodatnih izdelkov. V Glavnem, Aliexpess ni kaj dosti kriv, krivi smo naivni uporabniki in goljufivi prodajalci, ki jih večinoma itak hitro onemogočijo.
Kot pravi OP, poslala je vse kar je je bilo za poslati in sporno je zato, zakaj "ščitiš" če ne znaš "ščititi"? Kekci
Betsy ::
-kdaj si mu plačala? - 3.6? - no dobil je 4.6 ali 5.6 nakazano
Pri aliexpress ne dobi prodajalec popolnoma nič nakazano dokler kupec ne prejme blaga.
Res je ne dobi ničesar nakazano dokler ne potrdiš naročila in če je vse ok potrdiš naročilo in je to to, vsi zadovoljni. Če pa kaj ne štima se pa začne boj.... če malo pogooglate naletite na morje takih primerov in ogoljufanih kupcev. Saj meni je vseeno, naročajte če mislite da je varno pa da vas bodo zaščitili. Jaz sem samo povedala svojo izkušnjo in nikogar ne mislim prepričevati naj tam ne kupuje. Kupujte... tudi jaz sem dokler me niso peljali v šolo. In ne bodo vas ogoljufali za majhno vrednost, naročite malo več, da se jim bo splačalo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Betsy ()
bambam20 ::
Kaj kompliciraš.
Smo ti lepo napisali, da se preko aliexpressa naročajo stvari, ki stanejo manj in tudi sam nisem imel nikoli nobenih težav, pa sem do sedaj naročil približno 10 artiklov.
Edino, sprijazniti se je potrebno, da se čaka kakšen mesec na robo.
Smo ti lepo napisali, da se preko aliexpressa naročajo stvari, ki stanejo manj in tudi sam nisem imel nikoli nobenih težav, pa sem do sedaj naročil približno 10 artiklov.
Edino, sprijazniti se je potrebno, da se čaka kakšen mesec na robo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Manu ::
Nič ne komplicira. Vse kar je napisala je bilo korektno, jasno in dobronamerno.
Odgovori pa so arogantni in egoistični ter pokroviteljski.
Odgovori pa so arogantni in egoistični ter pokroviteljski.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
A. Smith ::
Če je včasih ljudi zanimalo, ali po nekem sadju preživiš ali crkneš, ga je moral nekdo poizkusiti.
Če nas zanima, ali od kitajcev vse takoj crkne, mora nekdo občasno kaj nabaviti in objaviti na forumu. Pravzaprav je najbolje, da nekdo to počne stalno, za vsak slučaj, če se kvaliteta robe izboljša, da bomo še drugi.
Neumno je pa nekomu razlagat, da je naredil napako, ker je kupil. Več, kot očitno se Betsy svoje napake zaveda, pa jo zastonj deli z drugimi, da bi od tega kaj imeli. Konec koncev se je najceneje učiti na tujih napakah. Betsy, hvala na informacijah.
Če nas zanima, ali od kitajcev vse takoj crkne, mora nekdo občasno kaj nabaviti in objaviti na forumu. Pravzaprav je najbolje, da nekdo to počne stalno, za vsak slučaj, če se kvaliteta robe izboljša, da bomo še drugi.
Neumno je pa nekomu razlagat, da je naredil napako, ker je kupil. Več, kot očitno se Betsy svoje napake zaveda, pa jo zastonj deli z drugimi, da bi od tega kaj imeli. Konec koncev se je najceneje učiti na tujih napakah. Betsy, hvala na informacijah.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naročanje preko Aliexpress (strani: 1 2 3 4 … 193 194 195 196 )Oddelek: Loža | 1756126 (3666) | MIHAc27 |
» | kitajske spletne trgovine (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 72318 (6170) | darkolord |
» | Aliexpress dostava (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15944 (9684) | Luka99 |
» | Alibaba naročilo (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 18980 (14400) | darkolord |
» | eBay - presenečenje v kuverti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 27882 (22484) | Samson |