» »

Set za popravilo pnevmatik

Set za popravilo pnevmatik

«
1
2

Janac ::

Pozdravljeni,

imam avto brez rezervne gume, ker pa iščem čimcenejšo opcijo v izogib kazni, ker je to le obvezna oprema me zanima če tole zadostuje zakonu: http://www.mamut4x4.com/?kategorija=72&...

+ nek kompresor za ponovno polnjene?

Bo ok?
  • spremenil: Janac ()

konspirator ::

Napolnjena guma s platiščem.

Janac ::

A lahk pol kr eno zimsko not vržem z potrebnim orodjem pa bo?

d4vid ::

Vsaj jaz v cliotu imam enako (po dimenzijah) kot so vse na avtomobilu. Torej 175/65/14.

Mislim, da bi zimska morala biti OK.
Mi smo sicer na touranu l. 2008 vrgli tist kompresor ven, pa dali noter rezervno kolo. Če presekaš gumo ti nobena tekočina pa kompresor ne pomaga. Sploh če uničiš še platišče.

S tem kar si dal na linku je pa meni mehanik flikal gumo, ko sem dobil šravf noter.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d4vid ()

konspirator ::

Janac je izjavil:

A lahk pol kr eno zimsko not vržem z potrebnim orodjem pa bo?

Mora biti enaka kot so ostale 4 že montirane.
Imaš jo zato, da jo lahko enostavno zamenjaš in se pelješ naprej.

šernk ::

Mi smo sicer na touranu l. 2008 vrgli tist kompresor ven, pa dali noter rezervno kolo. Če presekaš gumo ti nobena tekočina pa kompresor ne pomaga. Sploh če uničiš še platišče.


edino pravilno tej seti so po mojem mnenju tudi neuporabni. če dobiš kakšen šerawf ali cvek ti itak ne spušča takoj. ponavadi zagledaš drug dan avto počez ali pa če slučajno slišiš da nekaj tolče. če jo prerežeš (kar je mislim da glavna težava teh, ki ostanejo na cesti ti pa tist set pomaga točno toliko da lahko avtovleko kličeš)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

d4vid ::

šernk je izjavil:

Mi smo sicer na touranu l. 2008 vrgli tist kompresor ven, pa dali noter rezervno kolo. Če presekaš gumo ti nobena tekočina pa kompresor ne pomaga. Sploh če uničiš še platišče.


edino pravilno tej seti so po mojem mnenju tudi neuporabni. če dobiš kakšen šerawf ali cvek ti itak ne spušča takoj. ponavadi zagledaš drug dan avto počez ali pa če slučajno slišiš da nekaj tolče. če jo prerežeš (kar je mislim da glavna težava teh, ki ostanejo na cesti ti pa tist set pomaga točno toliko da lahko avtovleko kličeš)

~2 meseca nazaj smo v praksi vidli kako zgleda ko presekaš kolo ko pojahaš kamen. K sreči je bila noter rezerva, kompresor si lahko vtakneš nekam.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

MeGreat ::

Veliko novih avtov ima namesto rezervne gume peno + kompresor za filanje, tako da ne verjamem da je rezervna guma obvezen del opreme. Kljub temu je pa sigurno rezervna guma boljša rešitev

Janac ::

Se zavedam da je guma najboljša rešitev, rad bi sam vedel če je za polcaje dost tist s prvega linka ?

šernk ::

tako da ne verjamem da je rezervna guma obvezen del opreme


saj ni, pravilnik o delih in opremi vozil pravi:

17. člen
(rezervno kolo)
(1) Izjema k določilom prvega odstavka prejšnjega člena so rezervne pnevmatike tipa T za začasno uporabo, s katerimi so originalno opremljena rezervna kolesa. Pri tem mora voznik upoštevati največjo dovoljeno hitrost uporabljane pnevmatike, njihova uporaba pa je omejena le na čas do zamenjave poškodovane pnevmatike.
(2) Rezervno kolo lahko nadomesti ustrezna naprava ali pripomoček, ki ga je predvidel izdelovalec vozila, ali pnevmatika, ki omogoča vožnjo tudi ob predrtju.


naj pa opozorim, da nekaj kar je pri nas dovoljeno v tujini morda ni. če se voziš veliko po tujini se je dobro pozanimat glede takih stvari. nekaj časa je bila recimo na hrvaškem obvezna oprema vlečna vrv, pri nas pa ne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

konspirator ::

http://www.avtomobilizem.com/forum/view...


Da ne bo čisto offtopic, v avtomobilu potrebuješ:
- prvo pomoč (rok uporabnosti ne sme biti pretečen),
- komplet žarnic (odpove lahko tudi katera druga ne samo glavna)
- rezervno kolo in orodje za menjavo (dvigalka in ključ za kolesa) ali set za popravilo gume (kompresor + pena)
- odsevni brezrokavnik
- varnostni trikotnik



http://www.avtotrgovina.com/obvezna-opr...
Obvezna oprema v drugih državah Evrope

Zgodovina sprememb…

Robi :P ::

konspirator je izjavil:

Janac je izjavil:

A lahk pol kr eno zimsko not vržem z potrebnim orodjem pa bo?

Mora biti enaka kot so ostale 4 že montirane.
Imaš jo zato, da jo lahko enostavno zamenjaš in se pelješ naprej.

Nebi rekel js mam tovarniško manjše kolo v stilu "šajtrge" do max 80km/h... In glej ga zlomka tehinčni brez težav naret ob policijskih kontorlah je vedno zadoščal...

St235 ::

Kaj ko bi brali zakon namesto nekih kvazi avto forumov? Ne vem kje je dodana vrednost da linkate brezvezne in zastarele informacije, če je šernk dal točne informacije?

Torej razen rezervne pnevmatike, ki je enaka ostalim sta še dve možnosti:

- namenska rezervna pnevmatika, ko jo je konstrukcijsko predvidel izdelovalec vozila in je lahko drugačnih oblik kot ostale.
- namenski set za hitro popravilo, kot je predvidel proizvajalec.

naj pa opozorim, da nekaj kar je pri nas dovoljeno v tujini morda ni. če se voziš veliko po tujini se je dobro pozanimat glede takih stvari. nekaj časa je bila recimo na hrvaškem obvezna oprema vlečna vrv, pri nas pa ne.

V kolikor je homologiran v državi kjer je registriran je to v skladu z mislim, da dunajsko konvencijo, da je OK, enako velja za voznika. O tem je bila na primer debata glede mladih voznikov na hrvaškem.

torej če je proizvajalec predvidel manjšo gumo, ali pa peno za popravilo je ok, ne glede na državo.

Seveda pa vedno lahko naletiš na lokalnega šerifa, ki ti bo zaradi tega zagrenil življenje.

Arctander ::

Tisti set, ki ga je linkal OP, ti ne bo kaj dosti pomagal. Razen če boš s sabo vozil čeber vode (da boš našel mesto puščanja), kompresor (pa ne tisti iz Bauhausa za 10EUR) in orodje za snemanje in natikanje pnevmatike na platišče.

Kar prodaja Mammut, je namenjeno offroaderjem, ki imajo opremo, znanje in čas za take reči, ti ob cesti s tistim kitom ne boš zaflikal luknje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Arctander ()

Vikking ::

Arctander je izjavil:



Kar prodaja Mammut, je namenjeno offroaderjem, ki imajo opremo, znanje in čas za take reči, ti ob cesti s tistim kitom ne boš zaflikal luknje.


V bistvu je izredno enostavno, kar nimaš je kompresor ali set bombic za zrak. Samo krpanje je enostavno, drugače dobiš navodila zraven. Če se nočeš umazat vzameš komplet s peno/gelom (v kompletu je priložen kompresor) ali voziš sabo rezervno pnevmatiko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

čuhalev ::

Jaz bi za star avto rekel, da bolje dve leti stara zimska guma kot letna rezervna guma stara vsaj toliko kot avto, kakšnih 10 let.

Če mora biti rezervna guma enaka trenutno nameščenim gumam, potem so vsi pozimi v prekršku, saj je rezervna guma letna. Mora biti samo enakih dimenzij ali t.i. ,,bergla", ki jo je predvidel in vgradil proizvajalec.

St235 ::

potem so vsi pozimi v prekršku, saj je rezervna guma letna.

jap, v bistvu si v prekršku, če natakneš letno gumo sredi zime. Razlog zakaj imaš gor letno je irelavanten. Je pa velika verjetnost, da ti ne bodo težili, če to ne bo ravno sredi snežnega meteža in boš imel predrto gumo v prtljažniku.

fikus_ ::

Načeloma je po zakonu vseeno ali imaš rezervno gumo ali set za krpanje. Mora pa biti tisto kar je homologirano za tisti avto in si ne moreš kar zmišljevati kaj boš imel. Če menjaš, se verjetno da homologirati zamenjava.

driver_x ::

A ima kdo izkušnje z run-on-flat gumami?

radmannsdorf ::

@Janac, tisto kar si ti gledal za 14€ v prvem linku je injekcija za krpanje pnevmatike. Če bi to res hotel uporabit na terenu, potem potrebuješ še orodje za odstranitev kolesa, sepravi ključ in dvigalko.
Kupi si kaj takega, kjer potem niti ključa ne rabiš s sabo, ker na tak način se "krpa" brez da kolo sploh odstraniš.
https://www.euroton.si/avtodeli/smart-r...
pa še polnilo, če ti ga kdaj zmanjka
https://www.euroton.si/avtodeli/smart-r...

Heisenberg ::

če smem malce off topic, kako pa je z obvezno opremo žarnic?! Recimo sam crnjene žarnice ne morem zamenjati na poti! Moram na servis, da mi zamenjajo, kako je s teženjem policajev glede tega?

Janac ::

radmannsdorf je izjavil:

@Janac, tisto kar si ti gledal za 14€ v prvem linku je injekcija za krpanje pnevmatike. Če bi to res hotel uporabit na terenu, potem potrebuješ še orodje za odstranitev kolesa, sepravi ključ in dvigalko.
Kupi si kaj takega, kjer potem niti ključa ne rabiš s sabo, ker na tak način se "krpa" brez da kolo sploh odstraniš.
https://www.euroton.si/avtodeli/smart-r...
pa še polnilo, če ti ga kdaj zmanjka
https://www.euroton.si/avtodeli/smart-r...


Pri mojem avto je čudno, ker vse orodje za menjavo mam, gume pa nikjer :) Spodaj verjetno ni ne? Golf 5.

radmannsdorf ::

Janac ::

Jst mam tkole lej.





Heisenberg je izjavil:

če smem malce off topic, kako pa je z obvezno opremo žarnic?! Recimo sam crnjene žarnice ne morem zamenjati na poti! Moram na servis, da mi zamenjajo, kako je s teženjem policajev glede tega?


Za njih je dovolj samo da maš...sej gume verjetno tudi 60% ljudi ne bi znal samih zamenjat pa jo vseeno morajo imet

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

d4vid ::

Janac, potem imaš isto kot naš touran.
Rezerve nimaš. moral bi met pa kompresor in neko tekočino.

Btw, kako je s dimenzijami?
Trenutno mam rezervo 175/65 R14, na avto pa bi rad dal 15" lite felge, dimenzije gum 185/55 R15. Moram rezervo menjat ali lahko ostane ta?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

čuhalev ::

Heisenberg je izjavil:

če smem malce off topic, kako pa je z obvezno opremo žarnic?! Recimo sam crnjene žarnice ne morem zamenjati na poti! Moram na servis, da mi zamenjajo, kako je s teženjem policajev glede tega?

Ma v tej državi, četudi imaš LED ali Xenon, moraš imeti žarnice oziroma jih dobiš zraven, ker ima prodajalec komplet.

Janac je izjavil:


Na veliko sirješ. :P
Zakaj imaš pa dva kompleta žarnic?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: čuhalev ()

srdžan ::

Tukaj maš ta set za 11€ http://www.lincos.si/popravilo-pnevmati.... Sam ga imam v avtu za vsak slučaj, kako se obnese pa ti žal ne morem povedat, ker ga še nisem uporabil.

Utk ::

Po zakonu moraš imet to kar si dobil ko si kupil nov avto. Ne smeš fuknit ven rezervne gume in dat pene v prtljažnik, ker avto skoraj sigurno ni bil homologiran (tudi) s tem. Tudi če isti avto čez eno leto ni imel več rezervne gume, ampak kit za zamenjavo. Ne vem edino kako je z avti, ki imajo različne opreme in v različnih opremah rezervno gumo ali pa kit, morda so tisti homologirani z obojim.
Res je pa tudi, da tisti ki vozijo na plin, imajo tank tam kjer bi morala bit rezervna guma, rezervno pa na svojo pest nadomestijo s takim kitom, ker v prtljažniku vozit gumo ni strašno praktično. Nisem še slišal, da bi kdo dobil kazen zarad tega, ne pomeni pa da je res ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Janac ::

čuhalev je izjavil:

Heisenberg je izjavil:

če smem malce off topic, kako pa je z obvezno opremo žarnic?! Recimo sam crnjene žarnice ne morem zamenjati na poti! Moram na servis, da mi zamenjajo, kako je s teženjem policajev glede tega?

Ma v tej državi, četudi imaš LED ali Xenon, moraš imeti žarnice oziroma jih dobiš zraven, ker ima prodajalec komplet.

Janac je izjavil:


Na veliko sirješ. :P
Zakaj imaš pa dva kompleta žarnic?


Prva pomoč pač ;)

konspirator ::

Heisenberg je izjavil:

če smem malce off topic, kako pa je z obvezno opremo žarnic?! Recimo sam crnjene žarnice ne morem zamenjati na poti! Moram na servis, da mi zamenjajo, kako je s teženjem policajev glede tega?

Moraš imeti s seboj, četudi imaš xenon ali led luči :)).
Welcome to idiocracy !

Blazz ::

konspirator je izjavil:

Janac je izjavil:

A lahk pol kr eno zimsko not vržem z potrebnim orodjem pa bo?

Mora biti enaka kot so ostale 4 že montirane.
Imaš jo zato, da jo lahko enostavno zamenjaš in se pelješ naprej.


to ni res, jaz imam original rezervno v avtu, ki je precej manjših dimenzij kot moje 4 gume.

edit: vidim, da ste ga že popravili, je pa Lakotnik že ital vse razložil...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blazz ()

stara mama ::

driver_x je izjavil:

A ima kdo izkušnje z run-on-flat gumami?

Priporočljivo je imet senzorje tlaka.
Ker ne boš vedel da je prazna in jo boš uničil.

Sicer pa mislim da če vržeš notri zimsko, pozimi pa letno da policaj nebi smel komplicirat (če ga ne boš drkal v glavo).
Če jo boš moral gor nataknit mu pa še ob kontroli morebiti pokažeš predrto gumo (če si že tako nesrečen da te ravno takrat ustavi).

Sj smo ljudje no.

Zgodovina sprememb…

Goody ::

V novem pasatu nimaš ne rezervne gume in ne pene in kompresorja. Avto ima Contiseal gume ( http://www.continental-tires.com/www/ti... ). Za zimske pa mislim zraven voziti nekaj takega

https://www.mimovrste.com/zunanjost-voz...

Aja, sicer v družini vozimo avte brez rezervne pnevmatike že skupno 16 (10 let en +6 let drugi) let in kar nekaj 100k km. Pa zaenkrat še ni bilo problemov (sicer hitro tok-tok na les...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

St235 ::

Heisenberg je izjavil:

če smem malce off topic, kako pa je z obvezno opremo žarnic?! Recimo sam crnjene žarnice ne morem zamenjati na poti! Moram na servis, da mi zamenjajo, kako je s teženjem policajev glede tega?


Z vidika redne kontrole moraš imet rezervne žarnice, če pa te policija ustavi z dejansko nedelujočo žarnico pa je stvar policaja kako b oreagiral. Če želi ti lahko izloči vozilo iz prometa in odredi izredni tehnični, če ne moreš zamenjat žarnice.

čuhalev je izjavil:

Heisenberg je izjavil:

če smem malce off topic, kako pa je z obvezno opremo žarnic?! Recimo sam crnjene žarnice ne morem zamenjati na poti! Moram na servis, da mi zamenjajo, kako je s teženjem policajev glede tega?

Ma v tej državi, četudi imaš LED ali Xenon, moraš imeti žarnice oziroma jih dobiš zraven, ker ima prodajalec komplet.


Zelo redka so vozila, ki imajo v celoti xenon/led svetila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Goody ::

St235 je izjavil:


Zelo redka so vozila, ki imajo v celoti xenon/led svetila.


ja, ampak so (zopet passat recimo). Kaj pa pravi zakon pri teh?

St235 ::

da ne rabiš žarnic. V izgogib kreganju s policajem pa pač vržeš paket v avto. Seveda se lahko hitro zajebeš, če naprimer spregledaš luč za osvetlitev tablice, smernik itd... Seveda mnora za svetlobna elesa pri katerih ni možna zgolj zamenjava žarnic (sama tehnologija je pri tem bolj kot ne irelavatna).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

čuhalev ::

St235 je izjavil:


Zelo redka so vozila, ki imajo v celoti xenon/led svetila.

Bratov Golf 7 ima samo za prve smernike navadne žarnice + žarnice za osvetliev notranjosti ovinka (ki pa niso nujno potrebne in delujejo samo ob zavoju pa še to kadar so luči na roko prižgane). Torej bi moral imeti v kompletu le 1 žarnico za smernik (polovico za podvojene po zakonu). Ima pa cel komplet, v katerem je večina žarnic za družbo tisti za smernike. Osvetlitev tablic, to je vse LED. Golf 7 ima berglo (z dvigalko) za doplačilo, sicer je avtomobilu priložen samo komplet s kompresorjem in peno.

Dejstvo je, da zakonodaja ni sposobna slediti tehnološkim napredkom že vrsto let.

Jaz imam v avtu vse še navadne žarnice razen bočnih LED smernikov. Ker jih ne morem menjati brez orodja, imam žarnice zgolj za policiste.

Najbolj hecno pa je, ko nemške tovarniško vgrajene prve pomoči, v prilagojem predalu, niso v redu. Mora biti le tista v trdi modri škatli, ki je ne moreš v avtu nikamor skriti.

konspirator ::

V Slo mora biti prva pomoč Tosama, ki ji ni pretekel rok uporabe :)).
banana state press

stara mama ::

Skoraj tako, kot da bi v zakonu zapisali dovoljenega proizvajalca.

Thuban ::

čuhalev je izjavil:


Najbolj hecno pa je, ko nemške tovarniško vgrajene prve pomoči, v prilagojem predalu, niso v redu. Mora biti le tista v trdi modri škatli, ki je ne moreš v avtu nikamor skriti.


seveda niso ustrezne. Kako pa bi potem lahko slovenski proizvajalci vsake 4 leta ti prodali nov komplet?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Thuban ::

Janac je izjavil:

Pri mojem avto je čudno, ker vse orodje za menjavo mam, gume pa nikjer :) Spodaj verjetno ni ne? Golf 5.


če želiš gumo "popraviti" s tistim polnilnim setom, moraš gumo vseeno dvigniti od tal in jo po potrebi odšraufati. Toplo ti priporočam, da če je možno, na avto montiraš pravo kolo. Ker ko boš enkrat zapeljal čez pravi kamen, kot smo že vsi, boš gumo razrezal in ti "polnilni" set ne bo pomagal nič.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Goody ::

Dej ne nabijaj (kot smo že vsi ???), vozim že xxxx let pa že prek M Km pa gume še nikoli nisem razrezal. Pa zelo zelo zelo malo mojih znancev jo je (pravzaprav se ne spomnim da bi kdorkoli omenil). Največ kar se mi je zgodilo je bil kakšnen cvek ali pa pleh v gumi, kar z seti in kompresorjem porihtaš do vulkanizerja. Če se ti pa ravno zgodi da razrezeš se pa kliče AMZS, ADAC...

šernk ::

tko bom reku: od kar pomnim nismo niti 1x dobili niti šerawfa v gumo (zadnjih 20 let). 2 leti nazaj sva jaz in oče v razmaku enega meseca oba flikala gumo zaradi šerawfa. ne reči da se ti ne more zgodit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

čuhalev je izjavil:

St235 je izjavil:


Zelo redka so vozila, ki imajo v celoti xenon/led svetila.

Bratov Golf 7 ima samo za prve smernike navadne žarnice + žarnice za osvetliev notranjosti ovinka (ki pa niso nujno potrebne in delujejo samo ob zavoju pa še to kadar so luči na roko prižgane). Torej bi moral imeti v kompletu le 1 žarnico za smernik (polovico za podvojene po zakonu). Ima pa cel komplet, v katerem je večina žarnic za družbo tisti za smernike. Osvetlitev tablic, to je vse LED. Golf 7 ima berglo (z dvigalko) za doplačilo, sicer je avtomobilu priložen samo komplet s kompresorjem in peno.

Dejstvo je, da zakonodaja ni sposobna slediti tehnološkim napredkom že vrsto let.



Kako točno? A bi bil lahko pravilnik še bolj jasen? Če imaš žarnice, ki so namenjene temu, da se menjajo potem razbiš rezervne žarnice, če jih nimaš jih ne rabiš. Zdaj, če tvoj brat vozi sabo poln prtljažnik žarnice je to njegov problem in ne zakona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

čuhalev ::

St235 je izjavil:

Zdaj, če tvoj brat vozi sabo poln prtljažnik žarnice je to njegov problem in ne zakona.

Za policiste.

Komplet rezervnih žarnic mora vsebovati žarnice z žarilno nitko za najmanj polovico žarničnih mest podvojenih zunanjih svetlobnih in svetlobno–signalnih naprav in po eno žarnico z žarilno nitko za zunanja nepodvojena žarnična mesta, pri katerih je mogoča zamenjava samih žarnic.

Kaj v tem besedilu pomeni „mogoča zamenjava“ ni nikjer določeno. Ali to pomeni zamenjavo ob cesti ali zamenjavo na servisu. Nekje je možno, drugje ni.

Ker jaz na svojem brez orodja za cesto ne morem zamenjati niti ene žarnice z žarilno nitko, bi bil lahko povsem brez žarnic, vendar, ker se mi ne splača dokazovati, da zamenjava ob cesti ni mogoča, jih imam. Dvomim, da bi bila dovolj natisjena servisna navodila (namenjena uporabi na servisu in ne posamezniku), kjer v drugi točki po odklopu kontakta piše „Remove headlight, special tools and workshop equipment required.“

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: čuhalev ()

Utk ::

Sej bi lahko v zakon napisali, da ti enostavno morajo vse luči delat, in to je to. Potem pa stoj ob cesti in čakaj vleko da te odpelje na servis žarnico zamenjat. Na nitko, led ali karkoli, koga briga. Isto za pnevmatiko. Kaj zaboga briga koga, če imam kaj sabo ali ne. Če sem s počeno gumo ob cesti strašna ovira in nevarnost, je menjavanje gume na isti lokaciji samo še večja nevarnost.

St235 ::

Kaj v tem besedilu pomeni ,,mogoča zamenjava" ni nikjer določeno.

To je stvar presoje sodišča. IMO se zadeva nanaša na to ali je dejasnko sploh možna menjava žarnice kot take ali se menja celotno svetilno telo. Prakse žal nisem našel, tako, da lahko samo ugibam ali bi interpretacija (servisna navodila) kot jo ti opisuješ zdržala. Načeloma zgolj to, da je zajebano menjat žarnico in rabiš razdret pol avtomobila ni zadosten razlog, da ne rabiš žarnic,

Še vedno pa to ne spremeni dejstva, da je zakonsko zadeva precej jasno napisana. Seveda pa bom vesel predloga kako bi moralo bit zapisano? A kar ukinemo obvezno opremo in je to to?

Utk je izjavil:

Sej bi lahko v zakon napisali, da ti enostavno morajo vse luči delat, in to je to. Potem pa stoj ob cesti in čakaj vleko da te odpelje na servis žarnico zamenjat. Na nitko, led ali karkoli, koga briga. Isto za pnevmatiko. Kaj zaboga briga koga, če imam kaj sabo ali ne. Če sem s počeno gumo ob cesti strašna ovira in nevarnost, je menjavanje gume na isti lokaciji samo še večja nevarnost.


Saj piše. Vozilo, ki mu ne dela svetlobno telo ni tehnično brezhibno. Zato, da se ravno ne piše kazni 400€ in pobira tablic vsakemu, ki mu ne dela lučka za tablico pa imamo zakonodajo, ki zapoveduje, da moraš imet rezervne žarnice sabo in lahko probaš takšno okvaro odpravit na licu mesta.

Tvoja rešitev je povsem neživljenska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Utk ::

Ja vem da piše, samo zakaj potem nadaljevanje z obvezno opremo? Če je tehnično brezhibno, ne sme dalje vozit. Če imaš žarnico ali ne, in kje je boš zamenjal, je pa tvoj in isti problem kot če ti auspuh odpade.
In še zmeraj ni nujno, da bi potem avtomatsko dobil kazen. Lahko ti bi še zmeraj tudi rekel, da bejž naprej in doma zamenjaj. Meni je, enkrat ponoči.

čuhalev ::

Način menjave žarnic in komplet teh ter potrebno orodje za zamenjavo bi moral določiti in dobaviti proizvajalec avtomobila. Država bi dala samo direktivo, da se lahko registrirajo le tista vozila, katerim je proizvajalec predvidel zamenjavo na terenu ali je priložil statistiko, da zadeva ne odpove N let, po N letih pa se morajo svetila zamenjati na servisu z novimi (za LED in ksenon). Kako to preveriti? Praktično na parkirišču. Skratka, komplet žarnic mora biti proizvajalčeva skrb in ne skrb prodajalca, ki vsakemu avtomobilu priloži generičen komplet: prva pomoč, trikotnik in žarnice.

Saj se proizvajalci prilagajajo zakonom; sedaj ima vsak nov avtomobil ob delovanju prižgane luči.

So pa proizvajalci zviti. Najprej je bilo zakonsko predpisano rezervno kolo, potem je prišel Smart in sprememba zakona. Potem je bilo težko dobiti avtomobil, ki ima rezervno kolo enako preostalimi štirim. Sedaj pa imamo KIT komplete (zanimivo, da so ti tovarniško vgrajeni v redu in jih prodajalec ne dodaja), da je avto lažji in porabi manj goriva, kar je odločilno za prodajo.

stara mama ::

Kolega je (ko sem bil zraven) priletel v robnik z desno stranjo in presekal obe desni gumi.
Tolk o tem, da se to nikol ne dogaja.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obvezna oprema v avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6512914 (2316) Horas
»

Rezervna pnevmatika ali komplet za popravilo pnevmatike

Oddelek: Na cesti
213695 (3013) DePalmo
»

Polnjenje gum do 4 bara?

Oddelek: Na cesti
273982 (2277) krneki0001
»

Smiselnost rezervne gume (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6111627 (10078) Baja
»

HIR2 žarnice in rezervni set

Oddelek: Loža
81267 (1015) Invictus

Več podobnih tem