Forum » Operacijski sistemi » Risanje zemljevidov
Risanje zemljevidov
tomo ::
Ali kdo pozna kaksen program, s katerim bi narisal preprost 3d zemljevid manjse vasi (par his, cerkev, gasilni dom). Ni potrebno, da bi zemljevid zgledal resnicno - rad bi samo, da se vidijo hise, ulice, potocek, most, ... in da se dobi neka prostorska predstava.
Hvala, Tomaz
Hvala, Tomaz
- spremenil: tomo ()
tomo ::
AutoCAD je profesionalni program. Kolikor mi je znano, ga brez zascite ne mores uporabljati.
Ali morda obstaja kaksen bolj amaterski program? Moje zahteve so dalec od profesionalnih. Potrebujem zelo preprosto sliko.
Ali morda obstaja kaksen bolj amaterski program? Moje zahteve so dalec od profesionalnih. Potrebujem zelo preprosto sliko.
LuiIII ::
tomo živ!
Najprej nekaj o zemljevidu. Zemljevid je v vsakem primeru 2D. Ti bi vrejetno imel rad kakšen preprost 3D model vasi in bljižnjega področja. Jaz sam sicer rišem navadne zemljevide (1:25000, 50000, 100000), ampak vem, da na inštitutu smo delali dosti podobnih stvari kar z MAXom (recimo Log pod Mangartom, del Ljubljane,...). Ok vizuelni rezultati niso ravno za dol past, je pa stvar zelo hitro narejena. Če bi se pa jaz lotil stvari bi pa šel po naslednjih korakih:
- 2D zemljevid kraja (tlorisi stavb, ceste,...) recimo v Microstationu ali Autocadu. Enostavno popikaš karto v merilu 1:5000 (dobi se na Geodetski upravi RS - Zemljemerska 12) ali pa jo narediš sam. V obeh primerih ti lahko pomagam.
- tlorise zmodeliraš v 3D (pazi na usmerjenost slemen na hišah), jih obarvaš ali dodaš teksture,... Skratka poskrbel bi, da bi izgledale dobro in enostavno.
- nato sledi izdelava digitalnega modela reliefa (DMR). Ta je potreben, če nočeš imeti vse bajtice v ravnini in, da bo okolje izgledalo kar se da realistično. Ker v Sloveniji nimamo širše dostopnega reliefa ločljivosti manj kot 25m (velikost celice), bi se jaz sam lotil avtomatske vektorizacije plastnic iz prej omenjene karte 1:5000 in iz njih izdelal DMR.
- Sledi izdelava celotnega modela, ki jo lahko opraviš v Maxu (za nezahtevno vizualizacijo manjših območij - do 1.5 milijona trikotnikov), ali pa v kakšnem Animatek World Builderju, kjer si lahko privoščiš več, veliko več. Pravzaprav bi jaz objekte kar pustil v MAXu. V prej omenjenem programu bi izdelal okolico, objekte pa bi uvozil samo za maskiranje. Kasneje bi animaciji združil. Rezultat bi bil kar realističen.
Lahko pa seveda vse stvari lotiš tudi tako, da bo delala v realnem času. Tega bi se jaz lotil pa kar v Unrealu, ki ima kar zmogljiv editor. No objekte lahko uvoziš iz MAXa.
Sicer pa lahko svetujem kaj več, če poveš kakšen bi bil namen tega modela. Lahko mi pišeš.
Lui
Najprej nekaj o zemljevidu. Zemljevid je v vsakem primeru 2D. Ti bi vrejetno imel rad kakšen preprost 3D model vasi in bljižnjega področja. Jaz sam sicer rišem navadne zemljevide (1:25000, 50000, 100000), ampak vem, da na inštitutu smo delali dosti podobnih stvari kar z MAXom (recimo Log pod Mangartom, del Ljubljane,...). Ok vizuelni rezultati niso ravno za dol past, je pa stvar zelo hitro narejena. Če bi se pa jaz lotil stvari bi pa šel po naslednjih korakih:
- 2D zemljevid kraja (tlorisi stavb, ceste,...) recimo v Microstationu ali Autocadu. Enostavno popikaš karto v merilu 1:5000 (dobi se na Geodetski upravi RS - Zemljemerska 12) ali pa jo narediš sam. V obeh primerih ti lahko pomagam.
- tlorise zmodeliraš v 3D (pazi na usmerjenost slemen na hišah), jih obarvaš ali dodaš teksture,... Skratka poskrbel bi, da bi izgledale dobro in enostavno.
- nato sledi izdelava digitalnega modela reliefa (DMR). Ta je potreben, če nočeš imeti vse bajtice v ravnini in, da bo okolje izgledalo kar se da realistično. Ker v Sloveniji nimamo širše dostopnega reliefa ločljivosti manj kot 25m (velikost celice), bi se jaz sam lotil avtomatske vektorizacije plastnic iz prej omenjene karte 1:5000 in iz njih izdelal DMR.
- Sledi izdelava celotnega modela, ki jo lahko opraviš v Maxu (za nezahtevno vizualizacijo manjših območij - do 1.5 milijona trikotnikov), ali pa v kakšnem Animatek World Builderju, kjer si lahko privoščiš več, veliko več. Pravzaprav bi jaz objekte kar pustil v MAXu. V prej omenjenem programu bi izdelal okolico, objekte pa bi uvozil samo za maskiranje. Kasneje bi animaciji združil. Rezultat bi bil kar realističen.
Lahko pa seveda vse stvari lotiš tudi tako, da bo delala v realnem času. Tega bi se jaz lotil pa kar v Unrealu, ki ima kar zmogljiv editor. No objekte lahko uvoziš iz MAXa.
Sicer pa lahko svetujem kaj več, če poveš kakšen bi bil namen tega modela. Lahko mi pišeš.
Lui
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Konstrukterski programiOddelek: Programska oprema | 7260 (4846) | Machete |
» | Pomoč pri AutoCadu ali ArchiCadOddelek: Programska oprema | 7251 (6455) | Lenc |
» | Profesionalni FermiOddelek: Novice / Grafične kartice | 11918 (10863) | Jst |
» | PisarneOddelek: Programska oprema | 1196 (1027) | far cry |
» | SketchUp zastonj! (potem, ko je proizvajalca, @last software, kupil Google) (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 15553 (11880) | Company |