» »

OneDrive - office nastavitev

OneDrive - office nastavitev

CyberPunk ::

Na prvem zavihku nastavitev od OneDrive je ena opcija "Use Office to sync files faster and work on files with other people at the same time". A kdo ve, kaj tocno ta zadeva naredi? Ce kliknem "More Info", mi odpre tole stran, kjer je samo na daljse napisano to, kar ze pise v imenu nastavitve.
Vsaj na Windows 7 ne opazim nobene razlike, ce je ugasnjeno, saj mi ravno tako pusti direktno shranjevati in odpirati dokumente v Wordu in ostalih Office aplikacijah.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

problem z odpiranjem strani v IE

Oddelek: Omrežja in internet
251957 (1772) bbf
»

Win xp / Win XP dual boot kako?

Oddelek: Operacijski sistemi
181712 (1504) StratOS
»

Kako Command prompt-u 'povedat', da gre za presledek?

Oddelek: Operacijski sistemi
251813 (1451) hruske
»

Office XP-podokno opravil - kam je izginil seznam nedavno odprtih datotek?!

Oddelek: Programska oprema
292627 (2376) bili_39
»

Office XP in proofing tool

Oddelek: Programska oprema
102121 (1991) andrej

Več podobnih tem