Forum » Omrežja in internet » OneDrive - office nastavitev
OneDrive - office nastavitev
CyberPunk ::
Na prvem zavihku nastavitev od OneDrive je ena opcija "Use Office to sync files faster and work on files with other people at the same time". A kdo ve, kaj tocno ta zadeva naredi? Ce kliknem "More Info", mi odpre tole stran, kjer je samo na daljse napisano to, kar ze pise v imenu nastavitve.
Vsaj na Windows 7 ne opazim nobene razlike, ce je ugasnjeno, saj mi ravno tako pusti direktno shranjevati in odpirati dokumente v Wordu in ostalih Office aplikacijah.
Vsaj na Windows 7 ne opazim nobene razlike, ce je ugasnjeno, saj mi ravno tako pusti direktno shranjevati in odpirati dokumente v Wordu in ostalih Office aplikacijah.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | problem z odpiranjem strani v IEOddelek: Omrežja in internet | 1990 (1805) | bbf |
» | Win xp / Win XP dual boot kako?Oddelek: Operacijski sistemi | 1733 (1525) | StratOS |
» | Kako Command prompt-u 'povedat', da gre za presledek?Oddelek: Operacijski sistemi | 1840 (1478) | hruske |
» | Office XP-podokno opravil - kam je izginil seznam nedavno odprtih datotek?!Oddelek: Programska oprema | 2648 (2397) | bili_39 |
» | Office XP in proofing toolOddelek: Programska oprema | 2137 (2007) | andrej |