Forum » Izdelava spletišč » Google adwords
Google adwords
betmen ::
Imel sem tisto kodo ko daš 20 € gor in potem ti oni dajo še 60€.
Sedaj je znesek porabljen.
A obstaja potem še npr. naslednja koda za isto tako 20€ plus neki dobroimetja z njihove strani? So multimiljarderji in takim ful nerad plačujem (če se le da izognem) :D
Sedaj je znesek porabljen.
A obstaja potem še npr. naslednja koda za isto tako 20€ plus neki dobroimetja z njihove strani? So multimiljarderji in takim ful nerad plačujem (če se le da izognem) :D
HardFu ::
Mislim da ne obstaja.
Drugace pa narobe gledas na stvar. Koliko denarja majo oni nima prakticno nobene veze, mislis da so iz dolgcasa postali multimilijarderji? Verjetno ne, pac pa zato ker ponujajo storitve, za katere nekateri z veseljem placujemo, saj nam pospesujejo rast in posel. Mi vlagamo 3-5k mesecno v AdWords ;)
Drugace pa narobe gledas na stvar. Koliko denarja majo oni nima prakticno nobene veze, mislis da so iz dolgcasa postali multimilijarderji? Verjetno ne, pac pa zato ker ponujajo storitve, za katere nekateri z veseljem placujemo, saj nam pospesujejo rast in posel. Mi vlagamo 3-5k mesecno v AdWords ;)
http://codeable.io
betmen ::
Vem ja, ampak tako pravim, mojih par 100 eur ni nič napram miljardi :-D
Čisto tako, če ni skrivnost, ste morda računali kolikšen je potem "povratek" sredstev oz. koliko ste v plusu? Verjetno imate detaljne analize če tok vlagate v to, ampak bi mi že zadostoval tak en podatek
Čisto tako, če ni skrivnost, ste morda računali kolikšen je potem "povratek" sredstev oz. koliko ste v plusu? Verjetno imate detaljne analize če tok vlagate v to, ampak bi mi že zadostoval tak en podatek
HardFu ::
Seveda, ce nimas analitike postimane za AdWords potem meces denar skozi okno.
Pri nas gre nekako takole (zaokrozujem za lazjo matematiko):
Za klik na AW placamo priblizno $4. Ce klikne na oglas 100 ljudi, smo placali $400. Konverzija teh klikov je 4%, torej 4 obiskovalci dejansko postanejo stranke. $400 za 4 stranke pomeni acquisition cost (strosek pridobitve nove stranke) $100 na stranko. Od vsake stranke imamo zracunan lifetime value $200 (toliksen je nas zasluzek pri njej), kar pomeni, da smo zasluzili $800, porabili pa $400. Razmerje je torej 2:1, ce bi hipoteticno vlozili $1mio v AdWords, bi ven dobili 2.
Zadevo se da potem se naprej optimizirat in sicer na razlicne nacine:
Ce nam torej z zgoraj navedenimi aktivnostmi uspe ceno klika zmanjsat na $2, potem razmerje postane 1:4! Nadalje, ce nam uspe povecat konverzijo na 8%, potem bo razmerje 1:8, kar bi pomenilo, da za vsak hipoteticen vlozen milijon, ven dobimo 8!
Nazadnje moram tudi poudarit, da seveda do vseh teh cifer ne prides cez noc, treba je mesece vlagat (mi smo sigurno do sedaj porabili $100k+), analizirat, optimizirat, se prilagajat. Prav tako recimo do customer lifetime valuea ne prides cez noc, nekateri porabijo vse na zacetku "poti", drugi si porazdelijo, nekateri pa na koncu, torej rabis podatke vsaj kaksnega leta (odvisno za kak posel gre tudi, ce mas 1time nakup recimo kot pri nekaterih iOS aplikacijah, potem to ne velja).
Skratka ja, pri Google AdWords ni nic 'art', samo 'science' :)
Pri nas gre nekako takole (zaokrozujem za lazjo matematiko):
Za klik na AW placamo priblizno $4. Ce klikne na oglas 100 ljudi, smo placali $400. Konverzija teh klikov je 4%, torej 4 obiskovalci dejansko postanejo stranke. $400 za 4 stranke pomeni acquisition cost (strosek pridobitve nove stranke) $100 na stranko. Od vsake stranke imamo zracunan lifetime value $200 (toliksen je nas zasluzek pri njej), kar pomeni, da smo zasluzili $800, porabili pa $400. Razmerje je torej 2:1, ce bi hipoteticno vlozili $1mio v AdWords, bi ven dobili 2.
Zadevo se da potem se naprej optimizirat in sicer na razlicne nacine:
- da zmanjsamo strosek klika tako, da optimiziramo landing page (ali vec njih) za visjo konverzijo
- A/B testiramo oglase in landing page
- Z oglasi targetiramo prave persone (tipicne stranke, ki konvertirajo)
- Z content marketingom si vecamo reputation pri Googlu, kar prav tako zmanjsa strosek klika
- ZELO pomembno: dnevno osvezujemo negativne keyworde, torej oglase z besedami, ki pritegnejo ljudi, ki NE kupijo nasih storitev
Ce nam torej z zgoraj navedenimi aktivnostmi uspe ceno klika zmanjsat na $2, potem razmerje postane 1:4! Nadalje, ce nam uspe povecat konverzijo na 8%, potem bo razmerje 1:8, kar bi pomenilo, da za vsak hipoteticen vlozen milijon, ven dobimo 8!
Nazadnje moram tudi poudarit, da seveda do vseh teh cifer ne prides cez noc, treba je mesece vlagat (mi smo sigurno do sedaj porabili $100k+), analizirat, optimizirat, se prilagajat. Prav tako recimo do customer lifetime valuea ne prides cez noc, nekateri porabijo vse na zacetku "poti", drugi si porazdelijo, nekateri pa na koncu, torej rabis podatke vsaj kaksnega leta (odvisno za kak posel gre tudi, ce mas 1time nakup recimo kot pri nekaterih iOS aplikacijah, potem to ne velja).
Skratka ja, pri Google AdWords ni nic 'art', samo 'science' :)
http://codeable.io
betmen ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina z enim izdelkomOddelek: Izdelava spletišč | 15071 (12728) | Vice |
» | Pridobivanje strank - izdelava spletiščOddelek: Izdelava spletišč | 2392 (1828) | Invictus |
» | Nekater Googlove storitve - daleč pod nivojem za uporabnikaOddelek: Loža | 3102 (2793) | cen1 |
» | Google prevzema AdMeldOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 3542 (2736) | Macketina |
» | Google SMS v beta fazi testiranjaOddelek: Novice / Omrežja / internet | 5442 (4599) | darkolord |