» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
70 / 77
»»

Meizu ::

Tudi v Yanivu zgubiš vodiča če nimaš sreče in te pošlata bug :)

ugotavljam pa, da obvezno potrebujem nekaj dalekometnega z optičnim merkom, ker so nočni spopadi v gozdovih zelo težki, če ne vidiš nasprotnike. Škoda, da je za Vintar tako malo municije naokoli.


Odgovor je: Rhino. Edina reč ki jo rabiš za dolge strele :) No, lahko tudi snajper ampak žal zasede primary weapon slot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Tudi v Yanivu zgubiš vodiča če nimaš sreče in te pošlata bug :)


Ja jaz nimam vodiča v Yanivu in manjkajoč mehanik v Pripyatu zato moram iz Pripyata hoditi popravljati orožje v Rostok.

Meizu ::

The zone works in mysterious ways :))

oo7 ::

Radio Beats: Malachite Research [Music for work, study, and anomaly research protocol writing]



Res ne bi bilo slabo, da bi lahko preko PDa poslušal Stalker radio :)

oo7 ::

Meizu je izjavil:

The zone works in mysterious ways :))


oo7 ::

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl will support Nvidia's DLSS 4 Technology.


Gregor459 ::

Meizu je izjavil:

Pa v Chemical plant. Čeprav sem se tiste baze izogibal je tam blizu tudi ena manjša hiška kjer je notri trader.


Ja chem plant je HQ varde. Zraven imajo lonerji en špajs. Z vardo dobiš v Zatonu še tretjo bazo Icarus.


Tam pri Lonerjih manjka 1 mechanic.
Sicer pa HQ Varde lahko obiščeš preko main questa tudi če nisi z njimi.

bm1973 ::

oo7 je izjavil:

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl will support Nvidia's DLSS 4 Technology.



Katero stoletje ?!?!?!

Enaplusdva ::

yayo je izjavil:

Gregor459 je izjavil:


Si se vrnil v zono ;)
A v prvo si izbral Vard ? Kaj pa je pretehtalo, da si izbral njih ?

Ja, sproti guglam, če se mi kaj zalomi zaradi hroščev pa ponavadi vedno nekdo najde način kako rešiti oziroma zaobiti. Nisem izbral Vardo, ker so tako avtoritarni sem pa tudi ugotovil, da sta Scar in njegova frakcija precej čez les tako, da ni enega pravega/pametnega izbora. Kolikor razumem ti da Varda opcija že zgodaj boljšo opremo ampak gre tudi brez pa tudi preorder bonus oprema je že tako overpowered. Ko bom drugič igral teh bonusov ne bom šmirglal. Ampak drugi mimohod je še daleč tudi, ker obljubljajo dolgo serijo popravkov, izboljšav in dodatkov.


Scar je Joker zone.

oo7 ::

Včeraj mi je skoraj uspelo končati ampak sem imel crash in sem pustil za danes :)
Sem imel crash kmalu po tisti sobi kjer se konča clear sky. Ima ta soba mogoče kakšno ime ?

yayo ::

Jaz pa iz Rostoka v Promin factory. Dolg sprehod, ogromno raznih sovražnikov, ki tudi pogosto respawnajo in ogromno loota. Samo kaj, ko moraš vse pustiti, ker slediš zgodbi in nikjer nobenega traderja na poti. Pa vse lokacije mimo katerih sem šel za priti v Promin so ostale trenutno neraziskane ravno zato, ker nisem mogel šare sproti pobirati.

oo7 ::

Sem končal.
Edino eno opozorilo proti koncu je ena soba kjer so notri gravitacijske anomalije tam sem imel vedno crash. Je zadaj za omarami pot, do vrat in naprej po stopnicah tako,d a ni potrebe po skakanju.

Kaj naj rečem odlična igra nimam pripomb razen nekaterih hroščev.
Raziskovanje zone fantastično.
Gameplay zelo dober samo hrošče treba polovit.
Zgodba tudi zanimiva.

Dobil sem Kaymanov konec čeprav mi na koncu ni čisto jasno
povezava Kaymanov Faust sta ista oseba ? In, ko gre Skif v komoro se ustvari po celem svetu vsaj 25 novih zon.

Meizu ::

Za vse tiste, ki imate kakršne-koli buge glede side questov:

Potegneš tole:

https://www.nexusmods.com/stalker2heart...

--- Tole je support za dev console znotraj igre.

Ko ga namestiš (beri navodila), aktiviraš konzolo s tipko "tilda" ali F10.

Potem imaš pa naslednje ukaze za reset zbugganih side questerjev:

XStartQuestNodeBySID RSQ01_cancelQuest *Warlock - Zalyssia
XStartQuestNodeBySID RSQ04_cancelQuest *Boozer
XStartQuestNodeBySID RSQ05_cancelQuest *Owl
XStartQuestNodeBySID RSQ06_C00___SIDOROVICH_cancelQuest
XStartQuestNodeBySID RSQ07_C00_TSEMZAVOD_cancelQuest *Cement Factory
XStartQuestNodeBySID RSQ08_C00_ROSTOK_cancelQuest
XStartQuestNodeBySID RSQ09_C00_MALAHIT_cancelQuest
XStartQuestNodeBySID RSQ10_C00_HARPY_cancelQuest

Ziher se da spawnat tudi manjkajoče guide in mehanike na ta način, moram še preverit kakšni so ukazi za to.

oo7 ::

Meizu ::

A je tisto tam na sliki weird toast od scara? :))

Gregor459 ::

Meizu je izjavil:

Za vse tiste, ki imate kakršne-koli buge glede side questov:

Potegneš tole:

https://www.nexusmods.com/stalker2heart...

--- Tole je support za dev console znotraj igre.

Ko ga namestiš (beri navodila), aktiviraš konzolo s tipko "tilda" ali F10.

Potem imaš pa naslednje ukaze za reset zbugganih side questerjev:

XStartQuestNodeBySID RSQ01_cancelQuest *Warlock - Zalyssia
XStartQuestNodeBySID RSQ04_cancelQuest *Boozer
XStartQuestNodeBySID RSQ05_cancelQuest *Owl
XStartQuestNodeBySID RSQ06_C00___SIDOROVICH_cancelQuest
XStartQuestNodeBySID RSQ07_C00_TSEMZAVOD_cancelQuest *Cement Factory
XStartQuestNodeBySID RSQ08_C00_ROSTOK_cancelQuest
XStartQuestNodeBySID RSQ09_C00_MALAHIT_cancelQuest
XStartQuestNodeBySID RSQ10_C00_HARPY_cancelQuest

Ziher se da spawnat tudi manjkajoče guide in mehanike na ta način, moram še preverit kakšni so ukazi za to.


A s tem modom resetiraš samo določen quest ali vse v regiji ?

Meizu ::

Če prav razumem samo specifične NPCje, t.j. tiste ki ti dajejo repeatable misije.

Meizu ::

Ima pa itak vsak character svoj ID, sam najt ga je treba. Reddit ga zmaga za take podvige :)

Gregor459 ::

Meizu je izjavil:

Če prav razumem samo specifične NPCje, t.j. tiste ki ti dajejo repeatable misije.


Se pravi Sultansk sniper misija bi morala zdaj delat ?
Če se prav spomnim si imel tudi ti težave s to misijo ?

Enaplusdva ::

Ali je Gauss sploh možno kaj nadgraditi ?

Izi ::

Tudi jaz sem prišel do konca. Dobil sem Kaymanov/Faust konec. Ta konec je precej odprt in bo verjetno veljal kot Canon za naprej.
Malo sem pobrskal po netu kaj ljudje mislijo o tem koncu in vidim da si ga vsak razlaga drugače. Kar seveda pomeni da je vsaj polovica razlag napačnih :P

V Zoni sicer ne smeš verjeti nikomur in ničemur ampak jaz mislim da je ta konec precej bolj enostaven in nedvoumen kot ga nekateri razlagajo v dolgih filozofskih debatah.
Spoiler:
Vse kar vidimo v tem koncu je samo razlaga kaj in kako se je zgodilo in dogajalo v preteklosti in prav nič drugega.
Že prej izvemo da je Dr. Kaymanov leta 2006 s streljanjem sabotiral eksperiment in je torej on glavni krivec za nastanek Zone.
V koncu pa vidimo drugi eksperiment (spet pretekli dogodek), ki je povzročil da so se anomalije začele pojavljati tudi drugje po svetu. Ena izmed teh anomalij se je pojavila pri Skifu doma in mu uničila dom...
Kaj se je zgodilo z Zono, po tem ko Skif vstopi v kapsulo, v tem koncu sploh ne izvemo. Zato je to najbolj odprt konec in bo verjetno veljal kot Canon.
Čisto na koncu pa še presenetljiv obrat ko izvemo da je Dr. Kaymanov verjetno že davno mrtev in da oseba za katero mi delamo sploh ni doktor ampak že ves čas Faust, ki ga je tisto PSI polje okoli hiše zakamufliralo v doktorja. Čim je stopil ven pa se pokaže njegova prava podoba.
Ta konec je v bistvu Faustov.

oo7 ::

Enaplusdva je izjavil:

Ali je Gauss sploh možno kaj nadgraditi ?


Kolikor vem ne. Harpy v yanivu ni mogla mehanik v Pripyatu pa je pri meni manjkal. Dobiš pa proti koncu igre eo drugačno verzijo gaus puške EM-1.

Sem pa na koncu igre nekje sfalil drum magazine za Saigo. Nekje sem prebral, da se dobi čisto pri koncu igre.

oo7 ::

Izi je izjavil:

Tudi jaz sem prišel do konca. Dobil sem Kaymanov/Faust konec. Ta konec je precej odprt in bo verjetno veljal kot Canon za naprej.
Malo sem pobrskal po netu kaj ljudje mislijo o tem koncu in vidim da si ga vsak razlaga drugače. Kar seveda pomeni da je vsaj polovica razlag napačnih :P

V Zoni sicer ne smeš verjeti nikomur in ničemur ampak jaz mislim da je ta konec precej bolj enostaven in nedvoumen kot ga nekateri razlagajo v dolgih filozofskih debatah.
Spoiler:
Vse kar vidimo v tem koncu je samo razlaga kaj in kako se je zgodilo in dogajalo v preteklosti in prav nič drugega.
Že prej izvemo da je Dr. Kaymanov leta 2006 s streljanjem sabotiral eksperiment in je torej on glavni krivec za nastanek Zone.
V koncu pa vidimo drugi eksperiment (spet pretekli dogodek), ki je povzročil da so se anomalije začele pojavljati tudi drugje po svetu. Ena izmed teh anomalij se je pojavila pri Skifu doma in mu uničila dom...
Kaj se je zgodilo z Zono, po tem ko Skif vstopi v kapsulo, v tem koncu sploh ne izvemo. Zato je to najbolj odprt konec in bo verjetno veljal kot Canon.
Čisto na koncu pa še presenetljiv obrat ko izvemo da je Dr. Kaymanov verjetno že davno mrtev in da oseba za katero mi delamo sploh ni doktor ampak že ves čas Faust, ki ga je tisto PSI polje okoli hiše zakamufliralo v doktorja. Čim je stopil ven pa se pokaže njegova prava podoba.
Ta konec je v bistvu Faustov.



Ja ta konec naj bi bil canon ja.
Kaj zdaj Izi si zaključil ali greš še po kakšen konec ?

oo7 ::

Scar... nekaj me zanima :)

SPOILER

Čr sem prav razumel, ko sem prebral od Scar PDA tisto sploh ni več Scar ampak neki Marshall. Kdo je Marshall je zdaj vprašanje ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

The release version of S.T.A.L.K.E.R. 2 notably lacks the fan-favourite "Master" Difficulty mode.

Prior to the release, GSC mentioned that there will be 4 difficulty options to choose from, but as we got closer to the release, this number changed to 3.

In the game files, we can find an official photo for the Master mode.




Verjetno lahko pričakujemo v bližnji prihodnosti tudi Master težavnost.

oo7 ::

Možne lokacije za DLCje :)



yayo ::

Imel zelo hroščat fajt s Faustom v Dugi. Ko sem po tunelih prišel do njega in je stal na tisti dvignjeni platformi v zaprti hali mi orožje ni dovolilo meriti vanj. Ostale monolithe, ki so ga branili sem brez problema fental, ko sem pa njega nameril mi orožje ni hotelo streljati. Nekajkrat sem ponavljal, ker sem mislil, da gre za kako finto potem pa prebral, da gre za hrošča. Ko sem reštartal od hard sejva na začetku misije se je hvalabogu izšlo brez problemov.

Gregor459 ::

oo7 je izjavil:

Možne lokacije za DLCje :)





Kje je pa nuklearka ? Tam kjer so generatorji ? Severno je vse nek wasteland ?

Enaplusdva ::

yayo je izjavil:

Imel zelo hroščat fajt s Faustom v Dugi. Ko sem po tunelih prišel do njega in je stal na tisti dvignjeni platformi v zaprti hali mi orožje ni dovolilo meriti vanj. Ostale monolithe, ki so ga branili sem brez problema fental, ko sem pa njega nameril mi orožje ni hotelo streljati. Nekajkrat sem ponavljal, ker sem mislil, da gre za kako finto potem pa prebral, da gre za hrošča. Ko sem reštartal od hard sejva na začetku misije se je hvalabogu izšlo brez problemov.


Ta quest sem igral že kak mesec nazaj pa so bili tudi takrat problemi. Tak, da bo potreben še kak update.

Predsednik11 ::

Izi je izjavil:

Gledam Achievementse in zanimivo je da "The four winds" nima skoraj nihče čeprav je en najlažjih.
Obiskati moraš vseh 22 regij v igri. Nič drugega samo stopiti moraš v vse regije.
Očitno je problem par regij, ki so zaklenjene ampak se jih pa vseeno da obiskati.
Regijo "Cooling Towers" marsikdo pozabi obiskati ker tam ni nobenega questa.
Regija "Generators" je sicer zaklenjena ampak se jo obišče skozi zgodbo čisto na koncu igre.
Največji problem pa sta verjetno regiji "Iron Forest" in "CNPP" (Chernobyl Nuclear Power Plant), ki sta zaenkrat popolnoma zaklenjene ampak se da vseeno stopiti na območje te regije. ko prideš na to območje dobiš obvestilo da si odkril novo območje.

V Iron Forest prideš če greš iz Garbage čisto na sever do lokacije "Iron Forest Gate". To je kontrolna točka za vstop v regijo Iron Forest. Sicer zaklenjena ampak če greš naprej dokler gre si že v novi regiji Iron Forest.
V CNPP regijo pa lahko vstopiš če greš v Yaniv Station in potem potuješ na vzhod ob progi proti Černobilski elektrarni. Greš tako daleč da prideš do znamenitega mosta "Bridge of Death" iz katerega so ljudje (tudi v seriji Černobil) opazovali Černobilsko nesrečo in prav vsi kmalu umrli, zato je most tudi dobil to ime. Ne rini na most, ker te bo radiacija takoj skurila ne glede na zaščito. Moraš iti spodaj pod mostom naprej dokler gre in že si v novi regiji CNPP, ki se nato tudi označi na zemljevidu.



Ti je uspelo dobiti achivement The Four Winds ?

Meizu ::

Se pravi Sultansk sniper misija bi morala zdaj delat ?
Če se prav spomnim si imel tudi ti težave s to misijo ?


No, najmanj kar lahko narediš je, da jo resetiraš.

Predsednik11 ::

Gregor459 je izjavil:

oo7 je izjavil:

Možne lokacije za DLCje :)





Kje je pa nuklearka ? Tam kjer so generatorji ? Severno je vse nek wasteland ?


Južno od generatorjev. V igri je tisti del mape v megli se pravi od juga proti severu Garbage Iron Forest , CNPP in na vrhu Generators.

Izi ::

Predsednik11 je izjavil:

Ti je uspelo dobiti achivement The Four Winds ?

Ja, brez problemov. In kaže mi da ga ima samo 0,6 % igralcev.

Gregor459 ::

Predsednik11 je izjavil:

Gregor459 je izjavil:

oo7 je izjavil:

Možne lokacije za DLCje :)





Kje je pa nuklearka ? Tam kjer so generatorji ? Severno je vse nek wasteland ?


Južno od generatorjev. V igri je tisti del mape v megli se pravi od juga proti severu Garbage Iron Forest , CNPP in na vrhu Generators.


Pa se že ve kaj bi lahko bile lokacije obkrožene s rdečo ?

oo7 ::

Gregor459 je izjavil:

Predsednik11 je izjavil:

Gregor459 je izjavil:

oo7 je izjavil:

Možne lokacije za DLCje :)





Kje je pa nuklearka ? Tam kjer so generatorji ? Severno je vse nek wasteland ?


Južno od generatorjev. V igri je tisti del mape v megli se pravi od juga proti severu Garbage Iron Forest , CNPP in na vrhu Generators.


Pa se že ve kaj bi lahko bile lokacije obkrožene s rdečo ?



City of Limansk je iz Clear Sky. tudi v Stalker 2 ga vidiš ampak ni poti čez reko.
Jupiter F in Pripyat 2 nadaljevanje obeh lokacij v igri.

Kasharivka, Farm, Snow island in North permiter mi pa ni znano.

oo7 ::

SPOILER za tiste kateri še igrate !!!


Možna lokacija za DLC



This is the PDA map held by
Strelok
during the Rooftop cutscene.

A snowy-like area can be seen on the right. In the Ultimate Edition Map of the game, this area is marked "Snow???"

Scar also mentions "Cold Island" as some kind of area / region which was the result of a failed experiment led by Dr. Dalin.

Snow Area DLC, Maybe


Polda ::

I've already played Stalker 2 for 50+ hours, and I promise you'll have a better time if you play with Ukrainian voice acting

https://www.msn.com/en-us/travel/articl...

Predsednik11 ::

Shelterji so malo čudno pogruntani.
Ko je emisija in če v bližini ravno ni nobenega uradnega shelterja, pa velikokrat tudi kakšna betonska hiša ni dobra, včasih pa te ikona pelje v shelter kateri je v navadnem kontejnerju brez vrat in oken. Smešno :)

Izi ::

Če nič ne razumeš je lahko ukrajinsko ali pa kitajsko pa bo isti občutek :P Z angleščino je seveda drugače ker jo vsi dobro razumemo.
Mene pri angleščini v igri močno moti edino popolnoma napačna izgovorjava prav vseh imen. Ne razumem kako hudiča ni nihče angleškim govorcem povedal kako se izgovarjajo lastna imena, imena krajev in katere samoglasnike se naglašuje. Prav vsa imena izgovarjajo tako močno narobe in izmaličeno da jih je groza poslušati. Če ne bi imel vključenih podnapisov sploh ne bi vedel o katerem človeku ali kraju govorijo.

Izi ::

Končal vse konce, raziskal vse, ožel igro do konca :D


Dokaz da sem raziskal vse kar se da ;)


Sedaj pa čakam na tisti dve obljubljeni razširitvi.

Meizu ::

Jaz pa zdaj delam veteran playthrough s hardcore modom, še dosti težje kot veteran. Glede na to, da sem zelo utečen v Stalker GAMMA in sem nekako navajen na tisto težavnost mi je bil tale tovarniški veteran difficulty kar precej lahek. Pa sem si malo otežil delo še dodatno :))

oo7 ::

Izi je izjavil:

Končal vse konce, raziskal vse, ožel igro do konca :D


Dokaz da sem raziskal vse kar se da ;)


Sedaj pa čakam na tisti dve obljubljeni razširitvi.


Kateri achivement ti je bil najtežji za narediti ? Men jih še kar nekaj manjka.
Si pa hitro preigral vse štiri konce. Za enega se moraš kar vrnit nazaj tam kjer greš prvič v komoro. No ja če potem ne raziskuješ več in delaš samo glavne naloge gre verjetno hitro ja.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Jaz pa zdaj delam veteran playthrough s hardcore modom, še dosti težje kot veteran. Glede na to, da sem zelo utečen v Stalker GAMMA in sem nekako navajen na tisto težavnost mi je bil tale tovarniški veteran difficulty kar precej lahek. Pa sem si malo otežil delo še dodatno :))


Ultimativni iziv končati igro samo s Skifovo pištolo >:D

Izi ::

oo7 je izjavil:

Kateri achivement ti je bil najtežji za narediti ? Men jih še kar nekaj manjka.
Si pa hitro preigral vse štiri konce. Za enega se moraš kar vrnit nazaj tam kjer greš prvič v komoro. No ja če potem ne raziskuješ več in delaš samo glavne naloge gre verjetno hitro ja.

Trije super težki achievmentsi so: Flash Royal, Miracle hoarder in Wardens drool.
Za Miracle hoarder rabiš hudo potrpežjivost in veliko sreče, za ostala 2 pa podrobna navodila in jih moraš načrtno delati od začetka igre.

4 konce pa lahko preigraš zelo hitro. V igri so samo 3 odločitve, ki vplivajo na konce. Vsi so v zadnji četrtini igre. Na vsakem izmet teh 3 mest se 1 konec odcepi, ostali pa gredo skupaj naprej in tako dobiš 4 konce.
Na teh treh mestih moraš imeti shranjeno igro in potem lahko v enem dnevu preigraš vse 4 konce.

Gregor459 ::

Izi je izjavil:

Končal vse konce, raziskal vse, ožel igro do konca :D


Dokaz da sem raziskal vse kar se da ;)


Sedaj pa čakam na tisti dve obljubljeni razširitvi.


Kar lepo število smrti si nabral. Si igral na najtežji težavnosti ?

Izi ::

Gregor459 je izjavil:

Kar lepo število smrti si nabral. Si igral na najtežji težavnosti ?

Težavnost niti ni pomembna. Vsaj 220 smrti sem imel od padcev. Med raziskovanjem je precej skakanja in vsak več kot 3 metrski padec je tukaj takojšnja smrt ne glede kako super močan exoskeleton imamo. Tukaj umreš že če med tekom po klancu navzdol skočiš, si takoj previsoko :))
Potem je 6 Arch anomalij in vsaka mi je vzela vsaj 10 življenj da sem našel vse Arch artefakte. Tukaj je torej ene 70 smrti.
Ostalo je pa v glavnem Gauss Gun, ki te ubije z enim strelom ne glede na težavnost in proti koncu igre ima Gauss puško kar precej sovražnikov. Sploh v Granite frakciji imajo skoraj vsi Gausse. Zadnji del igre sem pa igral štirikrat.

Meizu ::

Saj to, tisti death counter je zanimiv ker tudi v mojem primeru, pa čeprav sem igro končal na veteran, sem od 100 smrti, ki sem jih imel, ziher najmanj pol nabral s precenjeno višino skoka (zelo hitro crkneš če padeš dovolj visoko, včasih so že tile mali klifi zemeljskih prelomov po mapi dovolj, da te fenta), 25 zaradi bluzenja po anomalija predvsem early game, ker kasneje te noben anomaly ne useka v enem šusu, ostalih 25 je pa dejansko smrti kot posledica bojev, pa še to večinoma bloodsuckerji preden jih skužiš, pa nekaj s pseudogianti, ker imajo tisti stomp efekt precej smotan, ker te za toliko časa vrže potleh na veteran, da je že en drugi napad nečesa (mutanti ali strelno orožje) lahko dovolj, da te fenta še preden sploh vstaneš nazaj.

oo7 ::

Jaz imam malo manj kot 200 smrti in ja več kot polovica je tudi od padcev.

Enaplusdva ::

Ali pogrešate kakšno lokacijo iz originalne triologije ?

Predsednik11 ::

Enaplusdva je izjavil:

Ali pogrešate kakšno lokacijo iz originalne triologije ?


Dead city izrezana lokacija iz Sence Chernobila kasneje xidana anomaliji.
««
70 / 77
»»