Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Gregor459 ::
Enaplusdva je izjavil:
Kdo od vas uporablja Fora-221 ali Grom S-14 ? Kako se vam zdita te dve pokalici ?
Grom sem probal samo enkrat Fore pa še ne.
Trenutno uporabljam G36 ampak mi gre tisti velik dalnogled na živce. Sem ga snel pa ne najdem alternative ali obstaja za G36 kak drug dalnogled ?
Enaplusdva ::
Enaplusdva je izjavil:
Kdo od vas uporablja Fora-221 ali Grom S-14 ? Kako se vam zdita te dve pokalici ?
Grom sem probal samo enkrat Fore pa še ne.
Trenutno uporabljam G36 ampak mi gre tisti velik dalnogled na živce. Sem ga snel pa ne najdem alternative ali obstaja za G36 kak drug dalnogled ?
Aja se ga, da celo sneti dol z G36?
Najboljši scope mi je RNBW 2X
oo7 ::
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl has recouped its investments and now is turning profit.
Na vprašanje, koliko kopij S.T.A.L.K.E.R je bilo prodanih. Za komercialno uspešen projekt je Krippa odgovoril: "Prodali smo že dovolj, da bi projekt spravili v dobiček."
Ne razkriva zneska naložbe v igro. "Seveda je to več deset milijonov dolarjev," je dejal.
https://forbes.ua/news/gsc-game-prodali...
Na vprašanje, koliko kopij S.T.A.L.K.E.R je bilo prodanih. Za komercialno uspešen projekt je Krippa odgovoril: "Prodali smo že dovolj, da bi projekt spravili v dobiček."
Ne razkriva zneska naložbe v igro. "Seveda je to več deset milijonov dolarjev," je dejal.
https://forbes.ua/news/gsc-game-prodali...
Meizu ::
Enaplusdva je izjavil:
Kdo od vas uporablja Fora-221 ali Grom S-14 ? Kako se vam zdita te dve pokalici ?
Fora je kar dobra fora, ker ima soliden penetration za early in mid game, ampak je pa brez AP nabojev kasneje proti monolitom kar struggle, zahteva večkraten headshot za izbris nasprotnika. Grom je tudi solidna puškica, ampak ima podobne težave kot Fora kasneje v igri, pa po mojem mnenju, glede na to, da uporablja iste naboje kot Vintorez vedno v Stalkerju predlagam uporabo slednjega - sploh če najdeš mag extension ali verzijo VSS ki ima ta nabojnik že vgrajen (20 nabojev) - veliko boljši performance od Groma, tako da imaš DPS/$$ precej boljši.
Če pa želiš uporabljat 5.45x39, ki je hkrati tudi najbolj pogost naboj v igri poleg 9x18 in 9x19, pa predlagam Dnipro kot ultimativno rešitev.
Izi ::
Po moje je čisto na začetku šibrovka naj orožje, ko si še revež z malo denarja in municije.
Potem pa je za glavnino igre najbolj uporaben Dnipro. Jaz ga uporabljam večino časa. Zelo solidna avtomatska puška, višje klase, kar pa jo postavi na vrh je uporaba daleč najpogostejše in zelo poceni municije. Z njim lahko rešetaš naokoli po mili volji in ne boš bankrotiral.
Za končna orožja pa še ne vem, sem šele nekje na sredini.
Potem pa je za glavnino igre najbolj uporaben Dnipro. Jaz ga uporabljam večino časa. Zelo solidna avtomatska puška, višje klase, kar pa jo postavi na vrh je uporaba daleč najpogostejše in zelo poceni municije. Z njim lahko rešetaš naokoli po mili volji in ne boš bankrotiral.
Za končna orožja pa še ne vem, sem šele nekje na sredini.
oo7 ::
Jaz pa kar menjam orožja, ker imam itak tako veliko municije. Šibrovko sem uporabljal na začetku sedaj pa je šibrovko nadomestil Rhino pa še lažji je in ne kvari se... no zaenkrat se mi še ni pokvaril.
oo7 ::
Danes delam en stranski kvest in vidim tri antene pa si rečem tole je brain scorcher :)
Red forest mi je bila najboljša mapa v Stalker triologiji kjer je bil brain Scorcher sploh tista pot, ko vodi, do tja.
Tukaj v Stalker 2 je na drugi lokaciji ampak so naredili kar podobno.
Tudi tisti dolgi prehod kjer so gor vrata in moraš vpisati kodo notri pa dvoje zaklenjene vrate. Škoda, ker se jih ne,da odpreti in sprehoditi po tistem dolgem prehodu.
Pogrešam pa tisti tunel na začetku ampak nisem še vsega razsikal pa tudi grem iz druge strani kot v Shadow of Chernobyl zato mi tudi ni bilo takoj jasno, da je tam Brain scorcher dokler nisem videl anten.
Red forest mi je bila najboljša mapa v Stalker triologiji kjer je bil brain Scorcher sploh tista pot, ko vodi, do tja.
Tukaj v Stalker 2 je na drugi lokaciji ampak so naredili kar podobno.
Tudi tisti dolgi prehod kjer so gor vrata in moraš vpisati kodo notri pa dvoje zaklenjene vrate. Škoda, ker se jih ne,da odpreti in sprehoditi po tistem dolgem prehodu.
Pogrešam pa tisti tunel na začetku ampak nisem še vsega razsikal pa tudi grem iz druge strani kot v Shadow of Chernobyl zato mi tudi ni bilo takoj jasno, da je tam Brain scorcher dokler nisem videl anten.
Meizu ::
Dnipro to je end game orožje ?
Če se greš malo potepat okrog jo lahko najdeš že veliko prej kot endgame.
Sicer pa takole nekako - skif pistol je najboljša pištola, shah's mate (tisti zmodan mp5) ima poleg šibrovk najbrž najvišji dps v igri in zelo sumljivo dober durability, njegova edina šibkost je weapon HP, ker ga anomalije hitro požrejo.
Saiga sicer je najboljša šibrovka in je imho nikoli ne smeš pustit doma, solidne pohvale tudi ramu in sledgehammerju.
Integral je super orožje, pri Stalker 2 je trenutno precej razmontiran balance med puškami, tako da se ti začuda lahko zgodi, da ti recimo Shah's mate, ki je submachine gun povzroči več škode kot kalašnik recimo, hkrati pa ima recimo Integral kljub 19x9 kalibru znatno boljši armor penetration kot recimo kalašnik.
Dnipro in Kharod so top puške, od snajp je M701Super in SVD. PKM oziroma tisti mitraljez je vreden samo za prodat ker v ostalem je zanič, isto velja za rocket launcher.
Rhino je super če znaš streljat. Če opletaš okoli in ne zmoreš redno zadevat headshotov potem bo dokaj neuporaben proti šibrovki recimo.
VSS Vintorez je tudi super puška ampak redka municija.
Danes delam en stranski kvest in vidim tri antene pa si rečem tole je brain scorcher :)
Red forest mi je bila najboljša mapa v Stalker triologiji kjer je bil brain Scorcher sploh tista pot, ko vodi, do tja.
Tukaj v Stalker 2 je na drugi lokaciji ampak so naredili kar podobno.
Tudi tisti dolgi prehod kjer so gor vrata in moraš vpisati kodo notri pa dvoje zaklenjene vrate. Škoda, ker se jih ne,da odpreti in sprehoditi po tistem dolgem prehodu.
Pogrešam pa tisti tunel na začetku ampak nisem še vsega razsikal pa tudi grem iz druge strani kot v Shadow of Chernobyl zato mi tudi ni bilo takoj jasno, da je tam Brain scorcher dokler nisem videl anten.
Si probal že kaj ofirat po miracle machine v yantarju? Se da prit noter?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Polda ::
Dogovarjajo se z Netflixom za adaptacijo Stalkerja.
Kako so zjebali Witcherja upam da ne bo nič s tega.
Kako so zjebali Witcherja upam da ne bo nič s tega.
oo7 ::
Dnipro to je end game orožje ?
Če se greš malo potepat okrog jo lahko najdeš že veliko prej kot endgame.
Sicer pa takole nekako - skif pistol je najboljša pištola, shah's mate (tisti zmodan mp5) ima poleg šibrovk najbrž najvišji dps v igri in zelo sumljivo dober durability, njegova edina šibkost je weapon HP, ker ga anomalije hitro požrejo.
Saiga sicer je najboljša šibrovka in je imho nikoli ne smeš pustit doma, solidne pohvale tudi ramu in sledgehammerju.
Integral je super orožje, pri Stalker 2 je trenutno precej razmontiran balance med puškami, tako da se ti začuda lahko zgodi, da ti recimo Shah's mate, ki je submachine gun povzroči več škode kot kalašnik recimo, hkrati pa ima recimo Integral kljub 19x9 kalibru znatno boljši armor penetration kot recimo kalašnik.
Dnipro in Kharod so top puške, od snajp je M701Super in SVD. PKM oziroma tisti mitraljez je vreden samo za prodat ker v ostalem je zanič, isto velja za rocket launcher.
Rhino je super če znaš streljat. Če opletaš okoli in ne zmoreš redno zadevat headshotov potem bo dokaj neuporaben proti šibrovki recimo.
VSS Vintorez je tudi super puška ampak redka municija.
Danes delam en stranski kvest in vidim tri antene pa si rečem tole je brain scorcher :)
Red forest mi je bila najboljša mapa v Stalker triologiji kjer je bil brain Scorcher sploh tista pot, ko vodi, do tja.
Tukaj v Stalker 2 je na drugi lokaciji ampak so naredili kar podobno.
Tudi tisti dolgi prehod kjer so gor vrata in moraš vpisati kodo notri pa dvoje zaklenjene vrate. Škoda, ker se jih ne,da odpreti in sprehoditi po tistem dolgem prehodu.
Pogrešam pa tisti tunel na začetku ampak nisem še vsega razsikal pa tudi grem iz druge strani kot v Shadow of Chernobyl zato mi tudi ni bilo takoj jasno, da je tam Brain scorcher dokler nisem videl anten.
Si probal že kaj ofirat po miracle machine v yantarju? Se da prit noter?
Yantarja nisem še čisto nič raziskal.
Trenutno sem v Malachite naredil glavno misijo Vision of truth.
Regij katerih se še nisem dotaknil ali pa samo bežno stopil v njo, ko sem hodil so Burnt forest, Yantar Red forest in vse gor do Pripyata.
Kako daleč si pa ti ?
Delaš glavno zgodbo ali samo raziskuješ ?
Jaz naredim glavno misijo nato pa raziščem območje.
Vem pa pri kateri misiji je point of no return tako, da bom pred tisto misijo prvo vse prej raziskal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Spet velikanski popravek.
1800 obližev, prilezli smo na verzijo 1.1.
Treba je dolpotegniti skoraj celo igro na novo. Steam Download je 111 GB, popravljenih datotek je za 127 GB.
Patch 1.1
A-Life je spet v akciji. Zadeve se sedaj spet dogajajo po celi mapi same od sebe tudi če nas ni nikjer v bližini.
in tisoče drugih popravkov ...
1800 obližev, prilezli smo na verzijo 1.1.
Treba je dolpotegniti skoraj celo igro na novo. Steam Download je 111 GB, popravljenih datotek je za 127 GB.
Patch 1.1
A-Life je spet v akciji. Zadeve se sedaj spet dogajajo po celi mapi same od sebe tudi če nas ni nikjer v bližini.
in tisoče drugih popravkov ...
oo7 ::
Spet velikanski popravek.
1800 obližev, prilezli smo na verzijo 1.1.
Treba je dolpotegniti skoraj celo igro na novo. Steam Download je 111 GB, popravljenih datotek je za 127 GB.
Patch 1.1
A-Life je spet v akciji. Zadeve se sedaj spet dogajajo po celi mapi same od sebe tudi če nas ni nikjer v bližini.
in tisoče drugih popravkov ...
Komaj bo šlo mimo imam na disku samo še 145 GB prostora.
aerie ::
Meni frizne sredi shaders compilinga. Zdaj poganjam integriteto datotek. Morti bo kaj pomagalo ;)
GoodGuy ::
Tole zgleda kot re-release igre... očitno so kočno spackal zadevo na tako stanje kot so ga obljubljali
Izi ::
Kompajlanje Shaderjev je vsaj pri meni sedaj bistveno hitrejše, ampak se pa včasih zgodi da vse skupaj zmrzne sredi kompajlanja.
oo7 ::
Trikrat sem zagnal trikrat mi je igra zmrznila po enih 5 minutah igranja.
V četrtič pa mi je igra zmrznila že pri nalaganju shaderjev :(
Tale update je naredil več škode kot koristi.
V četrtič pa mi je igra zmrznila že pri nalaganju shaderjev :(
Tale update je naredil več škode kot koristi.
oo7 ::
A je mogoče kako iti nazaj na prejšnjo verzijo pred patchom 1.1 ?
Pa tudi, ko sem igral dokler mi igra ni zmrznila se mi je zdelo, da igra deluje bolj počasi. Kot kaže je A life 2.0 še vedno preveila težava ?
Pa tudi, ko sem igral dokler mi igra ni zmrznila se mi je zdelo, da igra deluje bolj počasi. Kot kaže je A life 2.0 še vedno preveila težava ?
Izi ::
Jaz sem danes igral okoli 4 ure in ni bilo nobenih težav. Dela celo malo hitreje kot prej.
Mi je pa ob petkratnem zagonu igre kar dvakrat zmrznilo med kompajlanjem shaderjev. Zmrzne samo zagon igre in se jo da na silo vreči ven iz spomina in lahko takoj zaženeš ponovno.
Mi je pa ob petkratnem zagonu igre kar dvakrat zmrznilo med kompajlanjem shaderjev. Zmrzne samo zagon igre in se jo da na silo vreči ven iz spomina in lahko takoj zaženeš ponovno.
oo7 ::
1.1 patch for STALKER 2 leads to crashes and long compiling shaders time. Many players report issues
Today's new update for STALKER 2 causes problems for many players. Crashes during shaders compilation and loading save files are back.
https://www.gamepressure.com/newsroom/1...
No važno, da lahko igraš.
Jaz kot kaže bom moral počakat, da popravijo ta update ali pa počakat na 1.2 update.
Bom pa probal zagrant še enkrat.
Today's new update for STALKER 2 causes problems for many players. Crashes during shaders compilation and loading save files are back.
https://www.gamepressure.com/newsroom/1...
Jaz sem danes igral okoli 4 ure in ni bilo nobenih težav. Dela celo malo hitreje kot prej.
Mi je pa ob petkratnem zagonu igre kar dvakrat zmrznilo med kompajlanjem shaderjev. Zmrzne samo zagon igre in se jo da na silo vreči ven iz spomina in lahko takoj zaženeš ponovno.
No važno, da lahko igraš.
Jaz kot kaže bom moral počakat, da popravijo ta update ali pa počakat na 1.2 update.
Bom pa probal zagrant še enkrat.
yayo ::
to je grozno. Po updatu se je kompiliranje senčnikov izvedlo zelo hitro in lahko sem igral uro in pol. Potem sem šel ven iz igre in jo znova zagnal pa se je kopmiliranje zaustavilo pred polovico in je vse skupaj stalo. Po treh hard resetih nisem uspel priti v igro, niti do task managerja, niti alt-tab ven. Očitno bo potrebno čakati na nov patch. Nekako dvomim, da pred ponedeljkom.
aerie ::
Za frizing pri compiling shaders mi je tole pomagalo:
1. Press the Windows key + I to open Settings and navigate to System > Storage > Temporary files.
2. Check the box for DirectX Shader Cache and remove it.
3. Restart your PC.
Drugače pa delujo lepo. Sicer je že pred tem obližem. Prijetni sprehodi po neokrnjeni naravi. Edino stash-i so se mi pobarvali v vijolično ;)
1. Press the Windows key + I to open Settings and navigate to System > Storage > Temporary files.
2. Check the box for DirectX Shader Cache and remove it.
3. Restart your PC.
Drugače pa delujo lepo. Sicer je že pred tem obližem. Prijetni sprehodi po neokrnjeni naravi. Edino stash-i so se mi pobarvali v vijolično ;)
yayo ::
Sem ravno hotel napisati pa si me prehitel.
If you are experiencing freezes after the new patch when trying to compile shaders, type "Disk cleanup" into your search bar, and go to your main drive and delete "Directx Shader Cache".
If you are experiencing freezes after the new patch when trying to compile shaders, type "Disk cleanup" into your search bar, and go to your main drive and delete "Directx Shader Cache".
Izi ::
Ja, tudi jaz lahko potrdim da sedaj kompajlanje deluje v redu. Problem je bil stari Cache na disku. Ko vse počistiš ni več problema.
yayo ::
Jaz sem ravno Foro katero sem pobral v Zatonu od onega oficirja, ki je začel delati za Fausta začel upgrejdati, ko ti najdem v enih jamah z ognjenimi anomalijami GP37. Tako, da sem Foro pol ure rabil pa ugotovil, da je za en drek proti full upgrejdanemu Valik Lummox's AKM-74S. Za GP37 pa nimam keša za bogvekaj narediti.
AI Life zdaj zgleda, da je ampak je bolj dolgočasen, ker se ponavlja vzorec spopada med stalkerji in banditi ali med enimi ali drugimi in mutanti. Malce bolj živo je ampak nič, da bi na rit padel. No vsaj za hrbtom ti ne spawnajo.
AI Life zdaj zgleda, da je ampak je bolj dolgočasen, ker se ponavlja vzorec spopada med stalkerji in banditi ali med enimi ali drugimi in mutanti. Malce bolj živo je ampak nič, da bi na rit padel. No vsaj za hrbtom ti ne spawnajo.
Gregor459 ::
Jaz sem ravno Foro katero sem pobral v Zatonu od onega oficirja, ki je začel delati za Fausta začel upgrejdati, ko ti najdem v enih jamah z ognjenimi anomalijami GP37. Tako, da sem Foro pol ure rabil pa ugotovil, da je za en drek proti full upgrejdanemu Valik Lummox's AKM-74S. Za GP37 pa nimam keša za bogvekaj narediti.
AI Life zdaj zgleda, da je ampak je bolj dolgočasen, ker se ponavlja vzorec spopada med stalkerji in banditi ali med enimi ali drugimi in mutanti. Malce bolj živo je ampak nič, da bi na rit padel. No vsaj za hrbtom ti ne spawnajo.
Garbage si že do potankosti raziskal ?
Za Alife 2 bo potrebnih še nekaj patchov.
Si pa dokaj hitro našel Foro.
Izi ::
Patch 1.1.1
- Fixed a crash on save load that some players were experiencing.
- Fixed some of the issues that led to a crash during shader loading for some players.
- Fixed a crash on save load that some players were experiencing.
- Fixed some of the issues that led to a crash during shader loading for some players.
yayo ::
[
Garbage si že do potankosti raziskal ?
Za Alife 2 bo potrebnih še nekaj patchov.
Si pa dokaj hitro našel Foro.
Ne nisem. Lesser Zone sem prečesal ampak sem se potem malce naveličal raziskovanja ker je v večini stashev klobasa, par medipakov in vodka. Pa cene popravila opreme se dvignejo eksponencialno, če pustiš, da se konkretno iztroši. Moj namen je bil vrniti se enakrat, ko bom bolje opremljen. Bom pa to raje sedaj naredil, ker opažam, da so skriti bomboni naokoli. Pa s kakšno mapo si bom pomagal, da ne zgubljam dnevov.
oo7 ::
Oh ja sedaj pa se A life zelo pozna. Zona je polna Stalkerjev.
Tudi sedaj se je prvič zgodilo, ko je bila emisija nekje bogu za hrbtom sem šel v neko manjšo hišo kjer je kazalo, da je varno pred emisijo. Notri sta bila dva ekologista nato sta pritekla še Duty in en Freedom. Ko je bilo konec emisije sta ekologista šla ven Duty in Freedom pa sta začela meriti en v drugega ampak se nista pobila :)
Tudi sedaj se je prvič zgodilo, ko je bila emisija nekje bogu za hrbtom sem šel v neko manjšo hišo kjer je kazalo, da je varno pred emisijo. Notri sta bila dva ekologista nato sta pritekla še Duty in en Freedom. Ko je bilo konec emisije sta ekologista šla ven Duty in Freedom pa sta začela meriti en v drugega ampak se nista pobila :)
Izi ::
Je pa sedaj tudi mutantov precej več, kar pa ni dobro za municijo
Jih ves čas vidim v daljavi. Cela krdela prašičev se da opaziti na več 100 metrov daleč. Tudi Bloodsuckerje se da opaziti. Sta vedno po dva skupaj in ko drvita skozi pokrajino sta vidna, šele ko te zagledata postaneta nevidna.
Pa skoraj ves čas slišim streljanje v daljavi včasih celo iz več strani hkrati. Imam pravi 5.1 sistem zvočnikov
Zona je postala hudo divja in nevarna. 10 minut pa imam polno malho robe od umrlih Rookie Stalkerjev, ki jih je vzela Zona in pa tistih nesrečnikov, ki si me upajo napasti
Jih ves čas vidim v daljavi. Cela krdela prašičev se da opaziti na več 100 metrov daleč. Tudi Bloodsuckerje se da opaziti. Sta vedno po dva skupaj in ko drvita skozi pokrajino sta vidna, šele ko te zagledata postaneta nevidna.
Pa skoraj ves čas slišim streljanje v daljavi včasih celo iz več strani hkrati. Imam pravi 5.1 sistem zvočnikov
Zona je postala hudo divja in nevarna. 10 minut pa imam polno malho robe od umrlih Rookie Stalkerjev, ki jih je vzela Zona in pa tistih nesrečnikov, ki si me upajo napasti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
Za prašiče ni problem katere lahko s revolverjem hitro pokončaš.
Bloodsuker je bolj problem za municijo, ker so hitri sploh če se mu umakneš nekam kjer te ne doseže se ne ustavi.
Bloodsuker je bolj problem za municijo, ker so hitri sploh če se mu umakneš nekam kjer te ne doseže se ne ustavi.
Enaplusdva ::
Mogoče so izdali igro kak mesec ali dva prehitro.
Ampak če bi izdali čez 2 meseca bi bilo verjetno še vedno ogrmno hroščev kajti večino smo opravili mi gralci in bili beta testerji in so pri GSC videli kje in kaj je treba popraviti, ker je igra velika
Ampak če bi izdali čez 2 meseca bi bilo verjetno še vedno ogrmno hroščev kajti večino smo opravili mi gralci in bili beta testerji in so pri GSC videli kje in kaj je treba popraviti, ker je igra velika
oo7 ::
SPOILER GLAVNA MISIJA An act of Mercy
To je čudna misija.
Dohtar ti reče če je možno, da ne ubiješ nobenega Monolita.
OK
Kaj je fora, da čez celotno poslopje tečeš mimo Monolitov se zdraviš medtem, ko te oni streljajo ? Ali je kakšna stealth možnost katere pa jaz, do zdaj nisem opazil v tej misiji. Če je fora,d a samo tečeš mimo njih medtem, ko te streljajo čista bedarija je že bolje vse postrelit in v miru raziskat tisto podzemno postojanko.
To je čudna misija.
Dohtar ti reče če je možno, da ne ubiješ nobenega Monolita.
OK
Kaj je fora, da čez celotno poslopje tečeš mimo Monolitov se zdraviš medtem, ko te oni streljajo ? Ali je kakšna stealth možnost katere pa jaz, do zdaj nisem opazil v tej misiji. Če je fora,d a samo tečeš mimo njih medtem, ko te streljajo čista bedarija je že bolje vse postrelit in v miru raziskat tisto podzemno postojanko.
Izi ::
Patch 1.1.2
- Fixed some issues with shader compilation being stuck, leading to infinite wait time or crash.
- Fixed some issues with loading saves.
- Fixed a crash, that occurred during exiting the game
- Added the functionality of back-up saves, that will be saved and stored automatically and last for 4 days (For PC only).
(You can find the back-up saves here: C:\Users\%username%AppData\Local\Stalker2\Saved\Backup)
- Fixed some issues with shader compilation being stuck, leading to infinite wait time or crash.
- Fixed some issues with loading saves.
- Fixed a crash, that occurred during exiting the game
- Added the functionality of back-up saves, that will be saved and stored automatically and last for 4 days (For PC only).
(You can find the back-up saves here: C:\Users\%username%AppData\Local\Stalker2\Saved\Backup)
Enaplusdva ::
Iščem supresor za Dnipro. Pa sem na internetu našel, da ga ima prodajalec v Icarus bazi. Ampak tista baza je že dolgo zapuščena tako da ne bo nič s supresorjem.
Predsednik11 ::
garrv ::
Verjetno nisem edini ki mu igra crasha, samo tole je pa too much. Najmanj 2 ure se že zajebavam z nastavitvami grafike, pa še vedno je skoraj neigralno. Screen tearing, shuttering, ingame texture se loadajo 5 sekund da izgleda vse skupaj kot Stalker 1 SOC 2007, ko poskušam ustreliti koga je nemogoče nameriti...
Delujejo samo MANUAL save fajli, če loadam quicksave ali autosave - crash to desktop. Dober guide je tale : https://gamerant.com/stalker-2-how-to-f...
Increasing GPU Shader Cache Size (Nvidia)" full pomaga.
Na koncu sem zagnal še Geforce Experience in optimiziral nastavitve za Stalker2, in.... igra čudežno deluje, igralnost, gibanje, aiming, vse isto kot pred patchom.
Aja, tudi drajverje za GPU sem naložil najnovejše. Še PC specs: ASUS Prime X870-p, ryzen 9 7900X -12 core, 32 GB RAM, RTX 4070 super OC 12 GB, M2 Samsung 990pro 1 TB, PSU 850 AsusTuf
Delujejo samo MANUAL save fajli, če loadam quicksave ali autosave - crash to desktop. Dober guide je tale : https://gamerant.com/stalker-2-how-to-f...
Increasing GPU Shader Cache Size (Nvidia)" full pomaga.
Na koncu sem zagnal še Geforce Experience in optimiziral nastavitve za Stalker2, in.... igra čudežno deluje, igralnost, gibanje, aiming, vse isto kot pred patchom.
Aja, tudi drajverje za GPU sem naložil najnovejše. Še PC specs: ASUS Prime X870-p, ryzen 9 7900X -12 core, 32 GB RAM, RTX 4070 super OC 12 GB, M2 Samsung 990pro 1 TB, PSU 850 AsusTuf
oo7 ::
Verjetno nisem edini ki mu igra crasha, samo tole je pa too much. Najmanj 2 ure se že zajebavam z nastavitvami grafike, pa še vedno je skoraj neigralno. Screen tearing, shuttering, ingame texture se loadajo 5 sekund da izgleda vse skupaj kot Stalker 1 SOC 2007, ko poskušam ustreliti koga je nemogoče nameriti...
Delujejo samo MANUAL save fajli, če loadam quicksave ali autosave - crash to desktop. Dober guide je tale : https://gamerant.com/stalker-2-how-to-f...
Increasing GPU Shader Cache Size (Nvidia)" full pomaga.
Na koncu sem zagnal še Geforce Experience in optimiziral nastavitve za Stalker2, in.... igra čudežno deluje, igralnost, gibanje, aiming, vse isto kot pred patchom.
Aja, tudi drajverje za GPU sem naložil najnovejše. Še PC specs: ASUS Prime X870-p, ryzen 9 7900X -12 core, 32 GB RAM, RTX 4070 super OC 12 GB, M2 Samsung 990pro 1 TB, PSU 850 AsusTuf
Ti igra crasha že od začetka ali po samo novem updejtu ?
Probaj izbrisati začasne datoteke meni je pomagalo.
Glede na tvoj računalnik bi morala igra delovati več kot dobro.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 135298 (19376) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 93283 (11163) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 17189 (11112) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4659 (4388) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7582 (7298) | yayo |